Poliitika

Ekrelased pole rahul, et Siiri Sisask erakonnaga liitub (236)

LISA KOMMENTAAR

leitud 2 head1. oktoober 2018, 18:28
EKRE TOETUS eestlaste hulgas LANGEB.... / 20:41, 30. sept 2018
EKRE toetab ja kiidab Lavrovi, Venemaad, venestamist ja VENEKEELSEID koole nagu Keskerakond.
Eesti keelest ja eestlastest nad ei hooli vaid soovivad endale ainulr Riigikogus sooje istekohti.
"EKRE toetab Lavrovi, Venemaad, venestamist ja VENEKEELSEID koole täpselt nagu Keskerakond"
jüri / 19:58, 30. sept 2018
Mina EKRE poolt ei vali, kuni seal figureerivad Helmed ja Madison. Keskerakonna veskikiviks oli Savisaar, EKREL lausa kolmainus. Loodan, et Kremli mõjuagendikahtlusega juhtidega erakond ei leia koalitsioonikaaslast seni, kuni kahtlused ja kahtlased on välja juuritud.
ka leitud1. oktoober 2018, 18:35
Mitte ei saa aru, mis / 19:18, 30. sept 2018 lärmi ja kisa need ekre palgalised siin kommentaariumis Siiri Sisaski pärast küll teevad.
Kõik ekrelased, kellele see Sisask ei meeldi, võtke oma kamp kokku, minge siis kas Toompeale või Lähtru mõisasse Helmede jutule ja tehke nii üks suur meeleavaldus või ülestõus selle Helmede otsuse vastu, kui see proua Helmede poolt Ekre ridadesse vastu võetakse ja siis ta teie ridades isegi kandideerib.
Milleks peame meie siin seda soppa ja sappi lugema, mida teie siin ühe ausa daami pr. Sisaski kohta produtseerite..
EKRE on nagu Sotsid või homod ise, sellised mõõgavõitlussparringupartnerid homoteemal 1. oktoober 2018, 11:53
Homod ja paavstid, kes neid suudaks lahuta...
Partokraatlik klikk, kus inimene peab ulguma nagu hunt. Huvitav kui palju on liikmete seas neid, kes tegelikult midagi muud arvavad mõnes küsimuses, kuid selle enda teada jätavad, et saada tükikest pirukat?
Siiril oli riigikokku vaja minna, sest tema maja tagant tõmmati pesitsusajal metsa lageraidena maha, mitte homode eest või vastu võitlema.
Võibolla peaks EKRE liige võtma omaks ka kindla maitse, milline pitsa olema peab, ning kui ei ole ikka pepperrooni, siis näitame ust?
Mihklipäev1. oktoober 2018, 11:44
Et Helmed ei reageerinud viivitamatult – erakonna põhimõtete kaitseks – ongi asi selge, Sisask korraldas sellele oinale korraliku mihklipäeva. Tubli. EKRE põhimõtted näikse teenivat teatud pundi võimuleupitamist.
Parteinimekirjadel põhinev hierarhia iseenesest teenib ju seda1. oktoober 2018, 11:55
Erakonnad võiks üldse nii teha
Et iga liige saab ise valida, kellele tema hääled ise mandaati mitte saades üle kanduvad. Siis oleks nii, et teatud teemad koonduks konkreetse isiku taha. Näiteks need, kes lähvad välja konkreetselt homonduse vastu sõdima, ehk kellele see on prioriteet, nende hääled koonduks erakonnas ühe konkreetse isiku taha, ning kui rahvas erakonnalt just selle teemaga tegelemist ootab, siis küllap ka nende rinkkond, mis avalikkuses selle teemaga silma paistab, saab ka piisavalt hääli kokku.
Kui aga erakonnas on liikmeid, kellele on prioriteet mingi teine põletav teema, näöiteks Rail Baltiku derailimine, siis tekib erakonda ka eelmise kõrvale selline grupp, ning rahvahääletusel rahvas ise otsustab, mis teema on rahvale kõige olulisem.
Erakonna juht muidugi oleks nimekirja esinumber, ning tema riigikokku pääs garanteeritud.
Asi muutuks paindlikuks, ning alt-üles ehituv erakonnakorraldus hakkab ka rahvast rohkem erakonna taha meelitama, kui see, et partei juhtkond püüab meeleheitlikult välja nuputada igasugu statistide andmeid kasutades, et kas seekord läheb rahvale korda pensionid, või hoopis tulumaks. Vaadates Vabaerakonda, siis nüüd on teemaks pensionid. Keskerakonnakle ei saa selle teemaga keegi vastu, ehk asi on läbinähtavalt selline, et otsitakse teemasid, millega valijaid võita. Ühesõnaga on neil erakond kui asi iseeneses neile töise riigikogutulu teenimise võimaldamiseks :D.
Kehvad lood.1. oktoober 2018, 11:38
Olin ka potensiaalne EKRE valija,aga kui see erakond ka laululindude pesakastiks muutub,siis ei oska enam öelda. Haigetest seadustest ma ei räägigi. Eestile ei ole küll mingeid kooselamise seadusi vaja.Kes tahab ,elab koos,kes tahab elab lahus,mis seadusi sinna vaja on?! EKRE mehed,võtke mõistus kokku ja ärge tehke nii nagu Isamaa tegi. Ütlesin juba tookord Paltsi-härrale,et Kaunastega tõmbate endile vee peale.Ja nii läkski.Inimesed ei ole rumalad. Kahju tõesti.
pealegi ei saa ekre1. oktoober 2018, 10:55
pidurdada maailma muutumist, tuleb mõnes kohas järele anda, muide olen ka ekre valija.
1. oktoober 2018, 10:53
millega see ekre üldse rahul on? ekre on antierakond ja teeb suurepärast antipoliitikat! :P
leian,1. oktoober 2018, 10:49
et Siiri sobib hästi ekre-sse, see et ta neid geipaare pooldab, ei võta ekrelastel tükki küljest, võtke ta kindlasti vastu!
Mõtlik1. oktoober 2018, 10:46
esimest korda kui Siiri Sisask parlamenti kandideeris uskusin siiralt ta juttu, et seisab rahva ja õigluse eest. Kui ta valituks osutus ja tööle asus osutus statistika järgi kord suuremaks põhjuseta puudujaks. Ikka kontserdid ja reisid. Võib-olla on ta nüüd vanemaks ja sõnapidajamaks muutunud, kuid vana mälestus oma pettunud olekust ei taha kaduda.
Nipi1. oktoober 2018, 09:27
Loen praegu ajaviiteks neid kommentaare ja mõtlen, mis teil inimesed küll viga on. Jalutad tänaval ja justkui normaalsed inimesed tulevad vastu aga siit loed siis jääb jube mulje. Miks nii palju viha ja sallimatust. Täiesti haige.
minevpille1. oktoober 2018, 10:08
hommikul raadios arvas ,et see on normaalne ja tegi sinusuguseid maha..
põris jube mis putinivenemaale oleme sattunud.
vastus1. oktoober 2018, 10:20
Kui inimene on nii rumal, et ei oska õigel ajal vait olla, siis tekitab see (rumalus) pahameelt.
just1. oktoober 2018, 10:31
Manipulatsioon hakkabki inimeste tigedaks ajamisest. Kui inimene on tige, siis usubki tõemeeli, et kolm v neli pagulast Eesti kohta on hull probleem, millest tuleb söögi alla ja peale jahvatada ja rääkijad ilmtingimatta riigikokku valida. Sama homoteemaga, et kh väga oluline teema, millest ei saa üle ega ümber ja kui rääkijad veel taipavad öelda, et nad on seest ja peast rahvuslased no siis pole küsimus-jälle riigikokku. Millaski Hiinas sisendati rahvale, et linnud, eriti varblased, söövad kõik saagi ära no ja siis tegeles kogu rahvas varblaste tagaajamise ja tapmisega. Hiljem, kui röövikud poole saagist nahka panid, tuli karla koju tagasi ja siis hakati varblasi kodumaale tagasi tooma ja levitama. Sama ka meil, puutja psühholoogilise sõja spetsid pesevad valitud teemadega lihtsameelsetel ajusi ja nood tigedad nagu herilased.
Misasja kolm-neli pagulast?1. oktoober 2018, 11:12
Eelmine valitsus lubas Brüsseli poolt määratud tuhandeliste kvoodi põhjal kõik lahkesti vastu võtta. Siis keegi ei julgenud mainida, et me ei ole nii jõukas riik.
Andres1. oktoober 2018, 10:54
Nipi, loed neid siit ja täiesti haige. Terve nipikene, miks sa salliv siis ei salli? Need pole ju robotid, kes oma südant valutavad.
581. oktoober 2018, 09:26
kristlik kultuuriruum on muutumas. Hmm. Ei ole! Ja ei peagi muutuma!
No1. oktoober 2018, 08:32
Mina ei saa aru, miks see kellegi prset puudutab, kes kellega elab, kellega magab või üldse, kuidas elab. Senikaua, kuni nad sind ei puuduta ja su elu ei häiri, siis las olla. Mind absoluutselt ei huvita, kas kaks meest või kaks naist jagavad koos oma elu. Tsiisas
Tiit1. oktoober 2018, 08:39
Elagu kui tahavad, aga miks on vaja paraade korraldada ja ennast igati esile tosta, oh ma olen eriline, ma olen homo. Miks on lastele vaja loolis homopropagandat teha?
mõtle hiv positiivselt1. oktoober 2018, 09:17
kui laps koolis homopropaganda ilusti omaks võtab, siis järelikult vanemad ei tegele tema kasvatamisega piisavalt.
ja parem on, kui sellise pooliku kasvatusega tulevikukodanik kasvõi nullkoma protsenti vähem oma kasvatusstiili edasi annab.
@tiit ja tuut1. oktoober 2018, 10:34
ja kumbast kannist see hammustab, kui marsivadki üle kolme aasta karnevalina läbi linna tunnni v poolteist. Stiilsed kostüümid, ilus lipp. Ekre lihtsameelsed marsivad kh Kristallöö laadset marssi igal aastal, kuigi samal ajal võiks osa neist presidendi vastuvõtul olla.
Comparing1. oktoober 2018, 11:30
Pigem jah juba vikerkaarevärvilised ja kõrvarüngastatud kui Edgar, kes isegi ühe jalaga on eliidile üliohtlik!
Tiit1. oktoober 2018, 08:23
keegi juharuses tunneb tosist konkurenti, tuleb kohe varakult vastu töötama hakata.
1. oktoober 2018, 08:35
Ilmselt nii ongi,möisake jääb vähema rahaga,kui ka möni kuulsam erakonda tuleb ja vahel ka söna tahab vötta,mida kaabumehed siis teeva?!
vist 1. oktoober 2018, 10:37
naiskammeraaden on mures
uudisteankur1. oktoober 2018, 08:03
Uskumatu kuidas Pille Minev raadios mõnitas Sisaskit ja samas kiitis Koroljevi anonüümsete trahvimise eest...
aääretult vastik kahepalgelisus ,,niinagu autorollo võlausaldajate süüdimõistmine rahapesijate poolt...
edu Siirile oled õigel teel!!
Andres1. oktoober 2018, 07:53
Tore ju . Isamaal on Maire Kaunaste. Nüüd EKRE-l ka oma esindusnägu. Pealegi Jaan Männik hüppas alt ära.
???1. oktoober 2018, 08:14
Kui inimesel on erakonna enamusest ikka absoluutselt teistsugused vaated, siis tõesti ei saa aru,miks sellisesse erakonda astuda. Homoabielusid promov erakond on meil ju ometi olemas ja see pole ekre.
Naine1. oktoober 2018, 07:43
Kahjuks või õnneks ei oskagi kohe kirjutada aga ma küll ei tea et kaks meest või kaks naist kooselust või veel hullem kui lastakse neil abielluda lapsi saaks loomulikul teel nii nagu seda saavad mees ja naine nii on ja nii jääb mehed ja naised muud varjandid on väga sobimatu mina isiklikult ei sooviks kooli minna kui oleksin laps ja ütelda minul on kaks ema või kaks isa.
penskar1. oktoober 2018, 11:04
aga miks sa koolis üldse sellest rääkima peaks? Mina oma kunagisest kooliajast küll ei teadnud, kes kellelgi oli vanemateks.
Natuke aega sebitakse1. oktoober 2018, 07:41
See läheb mööda. EKRE vajab mõnda tuntud nägu. Arvan, et see rahuneb.
EKREL1. oktoober 2018, 09:38
on tuntud nägu - ja see on nende poliitika.
Olen1. oktoober 2018, 07:16
nõus, et selline kahepalgeline õõnestaja EKREsse ei kõlba. Kuid samas on ka helmede soosiv suhtumine kahepalgeline, sest tehakse täis oma põhimõte.
Nn Sisask1. oktoober 2018, 07:14
on oma hinge maha müünud sa.ata.nale ja nüüd vaja EKRE-sse minna ja oma sa.atan.likku ideoloogiat juurutada, et samasoolised paari saaks ehk per.setr.ukk.aird ausisse Ja EKRE keskkond samuti rikkuda läänelike hai.sv.ate väärtustega.
TT1. oktoober 2018, 10:12
Pedeideoloogia ja teised hälbed ei tulene kohe mitte saatanast!!!
to TT1. oktoober 2018, 17:09
kui tahad pime olla, ole oma asi. Kuid enam saa.tanli.kumat ideolooiat ei saa olla per.set.ruk.karlus, kohutav kui seda pooldatakse.
Nove1. oktoober 2018, 04:35
Siiri rahalised raskused, siis võib ju meelt muuta ja yhineda ükskõik millise erakonnaga. Vaja saada 4 a hea palga peale.
mujal1. oktoober 2018, 11:06
on konkurents, ekres on pooletoobised, seal kerge esile tõusta.
Horros1. oktoober 2018, 01:39
Ja IMELIK on see, et kohe vups soovib kohta riigikogus.
Astub erakonda, siis las natuke aega ikka kleebib plakateid, kui on nii vägev aktivist.
Sellised rikuvad EKRE mainet.
Horros1. oktoober 2018, 01:33
Selge on see, et Sisask ei sobi EKRE liikmeks.
Hetkelises olukorras NAERUVÄÄRISTAB ta EKREt ja muudab paljude suhtumise negatiivseks.
Sisuliselt nagu "viies kolonn", et EKRE põhja lasta.
???1. oktoober 2018, 08:16
sama mõte tekkis, et sokutatakse ekresse lihtsalt nn seestpoolt õõnestama.
6661. oktoober 2018, 00:45
Siiri Sisask tagaks EKRE-le silmapaistva tulemuse. Vaid väga rumalad võivad teistmoodi arvata.
Lahendus1. oktoober 2018, 00:11
Martin Helme peaks EKREs juhtimise enda peale võtma ning oma vanamehe pinsile saatma. Tundub, et Mart Helme vanuses algab juba aju taandareng, kui enam asjadest õigesti aru ei saa ning vaenlasi sõpradest ei erista.
üks troll risustab siin1. oktoober 2018, 00:10
kaugelt äratuntav käekiri, kasutab suuri tähti ja kommenteerib kõiki ja väga labaselt ning mustab ekret ja Helmeid, moderaator võiks midagi ette võtta ja see roppsuuröökur peatada
musta1. oktoober 2018, 11:08
elektritsaabtasuta30. september 2018, 23:35
Ped eras tia on ravitav.
aga kuidas siis muidu1. oktoober 2018, 10:40
hitler ravis, stalini joss ravis ja nüüd peavad kõik aru saama, et EKRE`kh kont risti hambus, et vb kh tahab ravida jms
Penskar 66+30. september 2018, 23:23
Me naabrimehega just arutasime, et saaks ka kuidagi sinna tooli soojendajaks kandideerida. Tuli välja, et võimalus väike, laulda, näidelda, sporti, varastamist, peksmist jne. ei oska-- loobusime mõttest ja elame oma 300eur. pinsiga edasi.
Pole hullu30. september 2018, 23:11
Ekres tehakse peagi revolutsioon ja pööratakse see seestpoolt pahumpidi. Häda ajab härja kaevu, ning võimu ja rahalootus paneb ka Helmed homosid ja pagulasi armastama enam kui keegi teine seda teeb. Madison teeb seda niigi, kuigi ise ei tunnista. Miks ei võiks siis ka Sisask mõnda aega samamoodi oma valijate jaoks tõelist populisti esitada ja kõigega "nõus olla".
u.30. september 2018, 22:46
Paavst on ju pe dofiilide patroon, miks üldse sellise jäletise arvamust millekski pidama peaks. Milleks ennast üldse kirikuga keegi normaalne inimene siduma peaks? Aga Sisask tundub samasugune poliitiline jä tis nagu Ojuland, kes tahab lihtsalt võitjate pool olla ja vastavalt sellele suunda muudab. Ilmselt saab tast samasugune poliitiline laip nagu Ojukaustistki.
Eleanoora Raplamaalt30. september 2018, 23:15
Räpased käed eemale Pühast Isast, Varro Vooglaiust ja EKRE-st!!!! Et Sa katku kõngeks sellise alatu laimu eest!!!:(((
EKRE valija30. september 2018, 22:44
loodan väga, et Siiri Sisaskit riigikokku ei lasta. Ei taha enam kuulda, kuidas talvepuid vaja metsas teha istungite ajal. Las jääda siis parem realiikmeks.
Eestlane30. september 2018, 22:37
Mart Helme on ka laulja olnud https://et.wikipedia.org/wiki/Mart_Helme Ehk tahavad koos Sisaskiga Riigikogus duetti laulma hakkata
naisküsimus1. oktoober 2018, 10:41
seep see murekoht ongi
Käsk on täitmiseks!30. september 2018, 22:37
Kuhu erakonda sa tahad kuuluda, siis selle laulu pead ka laulma. Olenemata, kas kõik arusaamad ka vastuvõetavad.
Lõbus sell30. september 2018, 22:33
Aina lahedamaks läheb!
Ekre liikmete nimekirjas hulgaliselt vene trikoloori esindajaid ja mitte vähe (soovitan uurida, netis täies hiilguses olemas - vene ees -ja perekonnanimedega )
Nüüd võivad kaabupoisid lisaks vene lipule ka kenasti vikerkaarevärvilist lippu lehvitada.
Minu teada on neil liikmeks ka mingi moslem, peab uurima põhjalikumalt. Erinevus rikastab!
Eleanoora Raplamaalt30. september 2018, 22:29
Ilma EKRE-ta ei olekski mind elus! Räägin oma loo,kuidas ma leidsin pimedusest tee Ekreni: Juba 4 aastaselt peksis isa mind ja mu ema.Aga me austasime teda väga.Ta oli perepea ja tal oli õigus meid peksta.Kuid langesin pimedusse teismeeas.Hakkasin oma isa vihkama,peale seda kui ema oli enesetapu teinud.Arvasin,et maailm ja inimesed on kõik kurjad,elu on saast ja kohutav. Kuid -siis tuli mu ellu EKRE!!! Ma sain teada,et minu elu ei olegi KÕIGE HULLEM! Et on veel igasugused lesbid ja gay paarid- nende elu on veel jubedam ja need on patusemad,kui mu sadistist isa oli! Valgus saabus mu ellu!!! Ja nüüd elan selles valguses ja mul on hea olla!!!
Orvis1. oktoober 2018, 00:43
Kivirähk, sina ve? ))
Vahur30. september 2018, 22:23
Siiril läks vist sassi natsa... Sellise sõnavõtuga peaks ikka sotsidega liituma!
Võta või jäta.30. september 2018, 22:18
Praegu on ainuke aatepartei siiski EKRE, teised on huviparteid, nad soovivad endale lihtsalt häid teenimisvöimalusi.
ykskoik30. september 2018, 22:17
millega nous kui aga jalle riigikokku munele saab istuma.
küsin?30. september 2018, 22:14
Miks veel üks laulja Riigikokku? Mida ta suudab anda? Lõpetage jama.
Jaan30. september 2018, 23:21
Esiteks pole ta Riigikokku veel saanud ja kes siis lauljatest seal veel on? Ja mis laulja ta üldse on?
Jess30. september 2018, 22:08
et siis vahendeid valimat- võimule ja põhimõtted on parasjagu sellised nagu kästakse
Näeme30. september 2018, 22:02
Kõigile EKRE liikmetele pole Siiri Sisask vastumeelne. Kunstnikuna tal "libastus" ja ütles välja selle, mida mõtleb. Aus inimene.
Jätke EKRE rahule!!!30. september 2018, 21:58
Olgu kui te väga tahate. Siis kummardage oma vene erakonda edasi. või siis valige sotsid, kelle kätetöö on et Eesti koolidesse jõuaks ka lähitulevikus, nagu ka Rootsis sooneotraalsus, kus poiss ei ole poiss ja tüdruk ei ole tüdruk, kus Poiss peab hakkama kleiti seelikut kandma. Kas te tõesti tahate seda? Või tahate te tõesti, et jällegi ilma püssipauguta võetakse Riik käest ära? Siia tuuakse Ukrainast siise tööjõudu, kes hoiavadki kinni meie palgasüteemi. Muidu vingute, et miks palgad mõnes sektoris ei tõuse. Kuna tuuakse sisse odavat tööjõudu. Ja nii ei peagi ettevõte suur palka maksma, kuna Ukraina töötaja on rahul selle mis tal on. ta ei vingu ei virise ja nii kasutatakse neid odavalt ära.
Ah et EKRE on veneagendid. vaadake kes on vene agent. Ma ei hakka nime nimetama, aga mul on tunne et meie hulgas on Spioon või siis spioonid, kes mängivad siin riigis topelt mängu. Esindades ühe ja teise osakonna huve. Raudbolt kindel et meie hulgas on spioon. Usun et selles ei kahtle mitte keegi. Kuid näpuga ei näita, kuna tõendeid pole siis pole niisama mõtet lahmida. Aga kindel on see et elame ja jagame sama maad spioonidega. Nii et vaadake ümberringi vaadake nende tegevusi, kes on siis tõeline veneagent.
Lumememm30. september 2018, 21:40
"Riigikogu on üks väga halva auraga koht.
Inimesed, kes enne olid normaalsed ja ajasid mõistlikku juttu,
lähevad pärast sinna saamist lolliks."
(Delfi kommentaator, 26.01.2015)
aga30. september 2018, 21:25
majandusest ekre ei tea s*ttagi, jahutakse koguaeg mingist mõtetust kooselu seadusest, millega ei muutu eesti paremaks ega halvemaks aga totudele meeldib kui anekoodid meeldivad
to aga30. september 2018, 21:58
Juba see on edasiminek, kui ei varastata nagu Ref ja kui selliste kohtunike pead veerevad, kes ei lase Autorollo-skeemidel jokk-skeemideks muutuda. Lisaks ei pea muidugi geenius olema, et aktsiiside tõstmine tekitab piirimajandust. Kõik need eelmiste lollused kõrvaldada ja EKRE on ise midagi uut leiutamata riigile kasulikum kui eelmised või praegused.
just30. september 2018, 22:32
ja ka selle kohtuniku pea peaks lendama, kes lasi vabaks sirli tarve - naise, kes oli pedofiil kaur hansoniga abielus selleks, et saaksid lapsendada lastekodust väikese poisi, kelle peal kaur saaks end rahuldada. naine, kes aitas oluliselt kaasa ühe lapsu elu hävitamisele, lasti lihtsalt vabaks ja raip kolis mõnusasti välismaale ja elab nagu hea inimene kunagi. see on NII EBAÕIGLANE!
kes oli see kohtunik? pea lennaku!
kui ei varastata?1. oktoober 2018, 11:20
Kas naisele firma rahade eest stringide ja rinnahoidjate ostmine polegi vargus või võõraste telefonide müük jne.?
Tartust30. september 2018, 21:58
Õpi selgeks ja jäta omale eluks ajaks meelde sõna MÕTTETU õigekiri! Öeldakse, et inimesel, kellel esineb õigekirjavigu, neid inimesi ei saa võtta tõsiselt ning nende poolt öeldu ei mõju usaldusväärsena.
to tartust30. september 2018, 22:36
nõus, elementaarse kirjaoskuse puudumine on üldjuhul kenasti ka arukate mõtete puudumisega korrelatsioonis. aga kuidas sul muidu endal õigekirjaga on? äkki loed oma kirjutatu üle? ainsusest saab äkki mitmus?
p.s. postituses taotluslik läbiv väiketäht.
inimõiguslane30. september 2018, 23:19
düsgraafiast oled midagi kuulnud, tõsiseltvõetav?
Jaan30. september 2018, 23:33
Delfi kommentaarium kubiseb nendest EKRE vihkajatest, kel õigekiri alla igasugust arvestust. Näiteks mustjõe, Rebel ja Heh.
Orvis1. oktoober 2018, 00:50
To tartust - loe ise oma komm ka üle? ))
Tartust1. oktoober 2018, 07:50
olen kuulnud ja tegelengi düsgraafikutega
Tartust1. oktoober 2018, 07:51
lugesin. mis häiris?
21:58/Vot kus probleem?1. oktoober 2018, 11:28
Kui inimesel on mõte ja loogika paigas, siis siin pole ju ilukirjanduse ja kirjatehnika võistlustööd, et ilkuda?
Seal Delfis on1. oktoober 2018, 11:34
ikka täieõiguslikke düsgraafikuid terve nimekiri, lisaks mustjõele ja teistele veel-lauaviin, pakskass, ah-ah ja igasuguseid kisakõrisid. Miks tartlane sinna ei lähe omasid õpetama???
to aga30. september 2018, 22:30
ole mureta, kui ekre saab võimule, tulevad majandusmehed ka esile, paremad, kui praegused "viime-raha-lätti-sossinovskid-tõnisted"
Orvis1. oktoober 2018, 00:49
Ja kes meil majandusest teab? Refid ve? Varastada oskavad aint. Keskid? Või sotsid? Ehk hoopis IRL? Või ehk vabakad ja rohelised teavad meil midagi majandusest?
Tõde on see, et mitte ükski neist ei tea majandusest muffigi...
Kuusik Kaasik30. september 2018, 21:10
EKRE saab ise oma probleemidega hakkama. Vaadake teie, kõik ülejäänud partiijad ja artikli autor, kuidas omanahk kevadeni toores püsiks. EKRE üksmeelt ei murra tormid tuuled veeklaasis. Elagu EKRE!
gee30. september 2018, 20:46
Ehk on EKRE esimene õõnestaja, ah?
Andreahanus30. september 2018, 20:11
Kiitus Õhtulehele, õigekirjateadlased töötavad teil isegi pühapäeva õhtul.
30. september 2018, 20:21
alles siis kui sai kommentaariumis neile puust ja punaseks ette tehtud.
vares30. september 2018, 20:11
seal niigi kirjanike.jamuid kloune kyllaga
esta30. september 2018, 20:10
Mina arvan ,et selle taga on ikka rahalised probleemid, et liituda mingi suvalise EKREGA,,siis on Siiri ikka tõeliselt rahaliselt raskustes nagu ma olen lugenud , et elab kuskil metsa sees.Saaks ainult suure raha noosi juurde,nagu kõik ihkavad,nii ihkab Siiri ka. Kahju,et ta nii madalale on langenud ,aga mulle ta laulud meeldivad.Selle peale ütleks, et iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.Ära püüa ennast võõraste sulgedega ehtida ,Jää ikka iseendaks.
Tartust30. september 2018, 22:16
Sina Esta, ilmselt kuulud tõesti MINGISSE SUVALISSE punti, sest iga vähegi Eesti inforuumis elav inimene teab, et EKRE on tõusnud sisuliselt Eesti kolmandaks parteiks, meeldigu see sulle või mitte. Kui ikka kolm talve külakoolis käia, siis on paratamatult ka sinu teadmised selle vallas üsna kesised. Tunnen sulle südamest kaasa.
gee30. september 2018, 20:07
Aga mis trikiga see Siiri ilmale tuli, kas kahe ema või isa koostöös?
A30. september 2018, 20:15
Ah , naised ei suuda ,lihtsalt vajalikul hetkel suud kinni hoida - Mardil oli ju oma naisega sama häda ... Siirile edu !
gee-le30. september 2018, 20:16
Üks sõna jäi puudu, kuid see on kontekstis väga oluline: ' või siis kahe isa...'
aga30. september 2018, 22:44
võib-olla ta ei teagi, ta ju lastekodulaps. seepärast ehk ka puudub ettekujutus normaalsest perekonnast? kurb muidugi. äkki on ise lesbi?
Kakuke30. september 2018, 19:45
Jagan siin seda seisukohta ,et vanemad peaks ikka erinevast soost olema .Ei ole ju normaalne ,et lapsel on ema ja isa naised mõlemad või siis mehed .Täielik jama ju .Parem ,kui seda inimest ehk siis Siiri Sisaskit EKRE erakonda vastu ei võetaks.Ta ei sobi sinna .Ehk Reformierakond oleks Siirile mõistlikum valik.
kindlasti on parem30. september 2018, 19:55
kui vanemateta laps kasvab lastekodus, kus kahe emme asemel on neid tükki viis. ja kümnete kaupa õdesid-vendi.
ära õigusta siin30. september 2018, 20:03
lastekodus on lapsed, keda adopteerida ei saa, sest vanematelt pole õigusi ära võetud. keda saab adopteerida, neile on alati järjekord erisoolisi vanemaid ootamas, et ainult saaks adopteerida. seega see nüüd küll õigustus ei ole.
30. september 2018, 20:04
Mis trikiga see Siiri siis ilmale tuli, kas kahe ema või kahe isa koostöös?
A30. september 2018, 20:11
Kurask nagu lasteaed siin ! ...Ju ta astus EKRE-sse sellepärast , et pooldas EKRE ENAMIKKE seisukohti ... kui ta oleks nõus KÕIKIDE seisukohtadega ,siis peaks ta tõesti astuma pealkirjas mainitud parteisse .
qqqq30. september 2018, 19:42
Mine sirista kuskil mujal
sid30. september 2018, 19:41
Miks nad Sisaski peale pahased on? Pahandagu perekonapeaga, vanema kaabuga.
Jaan30. september 2018, 19:37
Mina EKRE poolt ei vali kui niisuguseid sinna võetakse...
tore30. september 2018, 19:44
et endised ekre valijad hakkavad tasapisi mõistusele tulema.
jüri30. september 2018, 19:58
Mina EKRE poolt ei vali, kuni seal figureerivad Helmed ja Madison. Keskerakonna veskikiviks oli Savisaar, EKREL lausa kolmainus. Loodan, et Kremli mõjuagendikahtlusega juhtidega erakond ei leia koalitsioonikaaslast seni, kuni kahtlused ja kahtlased on välja juuritud.
Valija30. september 2018, 19:26
Olin potentsiaalne EKRE valija, aja Sisaski tõttu enam mitte. Järjekordne Maire Aunaste! EKRE, ära mine seda odavat teed. Olen kindel,et nüüd kaotate palju valijaid, palju õnne!
Va30. september 2018, 19:34
Ole kena ja kasuta teist identiteeti. Nii andetu sa ometi olla ei tohiks .
arvamus30. september 2018, 19:21
Riigi juhtimist peaks õppima mõnes kõrgkoolis,kuhu saavad sisse andekamast andekamad.Nagu Sorose rahastatud kesk euroopa ülikool,kus euroopa must aristokraatia kasvatab omale järelpõlve.Selline ülikool tuleks luua,aga mitte selline globalistliku agenda läbiviijate väljaõpetaja.Kesk euroopa ülikoolis ei pea ka küllalt andekad vastu,sest päevane lugemisnorm on sama nagu Stalinil 400lehekülge päevas!Meie praeguse aja totakaid parlamentääre on masendav vaadata,sest nad viivad ühiskonna kuristikku!
30. september 2018, 19:37
Põhihridusega ei ole Eesti poliitikas ka midagi teha, ni palju võiks enesekriitikat inimesel ikkagi olla.
põhiharidusega poliitiku 30. september 2018, 19:52
parim näide on ju ilma enesekriitikata Ekre Madison!
ei põhi- ega kõrgharidusel30. september 2018, 20:01
ei ole olulist seotust harituse ja intelligentsiga. millegipärast loetakse positiivseks seda, kui inimene enne elluastumisvõimeliseks saamist teistest kauem koolitust vajab.
muide30. september 2018, 20:07
põhiharidus on 9 klassi, 12 klassi on siiski keksharidus, mitte põhiharidus. tihti on mõni keskharidusega inimene palju targem ja tegusam kui kõrgharitu. edasijõudnum ka. rusikareegel on, et kolmelised annavad viielistele tööd, sest need viielised ise ei suuda firmasid püsti panna.
irw30. september 2018, 20:09
jaak õpib muide hetkel tallinna ülikoolis, et sa teaksid. noor ka ju, pole veel jõudnud lõpetada, varsti lõpetab. aga sul mahategemise isu on nii suur, et ega faktid ju ei loe :D
mulle ka ei meeldi,30. september 2018, 19:18
et igasugustele etlejatele sillutatakse kohe roheline tee rahapaja juurde. Riigikogust tahetakse draamateatrile ja Estoniale rivaal teha??!!
30. september 2018, 19:38
Selliseid aferiste küll vaja ei ole, kes ilmselgelt EKRELE vastupidist piliitilist joont ajab. Sellistest tuleb ainult jama
Joh30. september 2018, 19:14
EKRE sai päris oma Aunaste.
see-eest30. september 2018, 20:04
Ükski teine erakond endale loduga senjoori saanud ei ole. Kuningriiklastel ka vist ei olnud, vähemalt ei mäleta.
!!!30. september 2018, 19:10
Praegu on EKRE tänu oma äsjasele populaarsusele nii mõnegi tegelase jaoks omamoodi värske ratsu või kanderakett, millele külge haakides on lootust selle turjal riigikoguja tasuvale toolile tõusta. Kandidaatideks tuleks seada ikkagi need poliitikud, kes EKRE ideaale jahavad ning on valmis ka nende eest võitlema.
et siis30. september 2018, 19:08
kohe riigikokku ilma et oleks aastakümneid osalenud poliitilises tegevuses?
vau!30. september 2018, 20:12
isegi guugeldada ei viitsi :D aga oleksid võinud, siis teaksid: Siiri valiti 2003. aastal Res Publica nimekirjas X Riigikogu liikmeks.
Juss30. september 2018, 19:01
EKRE võiks tuntud inimesed Grete Lõbu ja Margus Saare enda erakonda kutsuda
ja 30. september 2018, 19:22
heh30. september 2018, 20:13
lõbu, saar, reikop ja välba oleksid koos oksmaaga oma maailmavaatega siiski sotside ridades tegijad. nagu kogu err.
peeter laur30. september 2018, 19:01
Siiri on armas ja väga hea muusik !!
ja nii nunnu,30. september 2018, 19:04
kas riigikogu on ikka õige koht30. september 2018, 19:21
laulmiseks ja linnulaulu kuulamiseks? EKRE jõuab veel oma trumbid maha mängida.
30. september 2018, 19:42
isamareeturid teavad täpselt, keda trooja hobusena vanlase ridadesse sokutada.
Tartust30. september 2018, 18:56
Siiri, sa oled ju juba kord suures poliitikas olnud. Sestap tead või peaksid teadma,millest avalikus meedias rääkida, Kui on seisukohti, misSsinu põhitväärtustega ei klapi, siis pead poliitikuna mõtlema
oma erakonnakaaslaste peale ja kasutama võimalust vait olla. Kuidas Sa saad astuda erakonda, teades, et võtad nii tundelises küsimuses sõna oma teisimõtlemisega ja tood turmtule oma erakonna VASTU! Väga lapsik tegu Sinust. Aga edu ja ehk õpid Sinagi oma vigadest.
30. september 2018, 19:43
Sellised ei õpi, nad lähevad selgelt sigatsema erakonna vastu.
loodame30. september 2018, 20:07
Gunnar Stahl30. september 2018, 18:50
Kas teie Siiri Sisask ei saa siis ometigi aru, et samasooliste paaride seas on need inimesed, kes lapsi soovivad adopteerida, lihtlabased pedofiilid.
Miks Teie soovite süütutele lastele, kes on niigi kannatanud veel juurde selliseid elajalike üleelamisi. Kas Te ei saa aru, kes need homoseksualistid tegelikuses on.
Nad on perverdid, kes ei ütle ära mittemingisugusest jälkusest, mis annab neile erilise seksuaalse elamuse.
Mõelge sellele ja jätke EKRE lammutamine ning kiilu löömine.
oh, gunnar30. september 2018, 20:10
olen elu jooksul puutunud kokku kümnekonna eeldatavasti homoseksuaalse inimesega. eeldatavasti seepärast, et tol ajal oli homoseksuaalsus vähemalt meeste jaoks kriminaalkuritegu. peale ühe olid nad kõik tunduvalt intelligentsemad, viisakamad ja puhtamad inimesed kui sina.
gunnarile30. september 2018, 20:16
pedofiile on ka erisost adopteerijate seas, võta või kaur hanson, kes kinni läks, aga miskipärast tema naine, kes teadlikult adopteeris väikese poisi kauri himude tarbeks, ei läinud kinni, vaid sai rahus välismaale kolida. milline koletis selline naine küll olla võib! sirli tarve oli nimi, ilmselt vahetas nime.
samasoolised lihtsalt EI TOHI lapsi adopteerida, kui neile endal lapsed on, kasvatagu kuidas soovivad, aga adopteerida nad ei tohi, arvan ma.
A30. september 2018, 18:49
Siiri sai nüüd esimese õppetunni - kui ütled ühe sõna ,siis väänab mingi tsura sinna kaks otsa
kes väänas30. september 2018, 20:11
mis sõna?
sina väänad "tsuradele" sõnu, mida nemad pole kirjutanud ega ütelnud.
Ma30. september 2018, 18:46
ei saa pealkirjast aru! Kui palju neid erakondi nüüd Eestis kokku on?
RAA30. september 2018, 18:45
Ettepanek "Õhtulehele" --artikli pealkiri ei vasta nõuetele,mitte avaldada.Siiri SISASK mitte SISASKI.--kui just nime vahetanud pole.
arvamus30. september 2018, 18:42
Soovitan EKRE valijana sellist lõhestajat ja pingete tekitajat kandideerima mitte võtta.
pettunud30. september 2018, 18:41
siiri sisaskis! väga pettunud. muidu esitleb end kui kindlameelset ja otsekohest ja isemõtlejat. nüüd ainult vaja p-e-r-s-e soojale kohale saada ning selle nimel oma põhimõtted maha müüa. häbi, siiri!
EV 10030. september 2018, 18:40
Mina pole Siiris küll pettunud,kena armas naine ja laulab südamlikke laule.Selge on ka see,et kõiges 100% ei saagi nõus olla aga poliitik peab ikka teadma millal ja millest rääkida????Miks Siiri ei rääkinud meediale mis talle Ekres meeldib?Selleks,et meie metsades linnurahu välja kuulutada ei pea ju ekres olema?
mis meeldib?30. september 2018, 20:12
võim, raha, muretu vanadus. palju veel vaja on? äriprojekt nagu teisedki.
Minu meelest näitlejate, lauljate jt meediast tuntud inimeste koht pole riigitüüri juures30. september 2018, 18:40
"Ta valiti 2003. aastal Res Publica nimekirjas X Riigikogu liikmeks. 2011. aasta Riigikogu valimistel kandideeris ta üksikkandidaadina, kuid kogus 771 häält ja ei osutunud valituks."
https://et.wikipedia.org/wiki/Siiri_Sisask
Aeg oleks ikka majandust kohendada, selleks on vaja haritud ja kogenudi inimesi. Miks EKRE oletab, et Sisask neile hääli toob? Inimesed on ju targemaks saanud ja näinud, et nendest "staaridest" pole riigikogus asja - tiksuvad niisama seal.
30. september 2018, 19:08
jah. eks ole.
et las need poliitikutest vargad ja sulid juhivad riiki. nende koht on riigitüüri juures. küll nemad juba oskavad ja teavad, kuidas nihverdada ja varastada.
30. september 2018, 18:40
Millist30. september 2018, 18:36
eeskuju lastele annavad homodest vanemad?
Mari30. september 2018, 18:49
Mis see nimekiri teda aitab. Kui rahvas ei vali, ei saa ta kusagile. Lauljana ei mingit karismat ega ilusat lauluhäält. Isegi hundiulgu metsast on kaunim kuulata. Nüüd poliitikasse. Tule taevas appi!
Marss kooli!30. september 2018, 18:30
Kõigil ekre laps-palgalistel, kes siin ei oska pealkirjastki aru saada,
puudub funktsionaalne lugemisoskus.
30. september 2018, 18:25
Oo, millime rõõmusõnum Ekrele! Ometigi leidus jälle keegi naiivike, kes soovib peatselt kaduvasse Ekresse kandideerida.
Patarei töötaja.30. september 2018, 18:23
Piidarite koht oli,on ja jääb parasa kõrvale.
Siiri, ma olen sinus pettunud30. september 2018, 18:23
oled sinagi ikka ja ainult raha peal väljas.
mis te pabistate,30. september 2018, 18:22
Riigikokku saab ju nimekirja alusel, kes ees see mees, kas Aunastet mäletate?Kui Siiri pandaks EKRE nimekirjas nt kolmandaks, oleks ta niuhti sees olenemata häälte arvust.Selline on meie valimissüsteem kui keegi pole veel aru saanud.Kõik oleneb Mardist, mis koha Siiri nimekirjas saab.
???30. september 2018, 21:26
Kas Sisask on Mart Helme uus silmarõõm, et ta EKRE nimekirjas kolmandaks pandaks? Kuhu siis Helle Moonika pagendatakse? Kas Mart Helme soovib Herkelit teha ja Sisaskile Riigikogus istumise ajal tite teha? See pole ju välistatud...
Niisugune süsteem ei kõlba mitte kuidagi!1. oktoober 2018, 01:34
Miks taasiseseisvunud Eesti Vabariigis asjad nõnda imelikud on?
Mann30. september 2018, 18:21
Siiri Sisask on mulle ikka meeldinud siiani - oma laulude ja vaadete poolest. Aga nüüd lugesin, et samasooliste vanematega on lapsed sama hästi kaitstud kui erisoolistega. Üks asi on kaitsmine. Aga mis maailmapildi saavad lapsed ellu kaasa samasooliste paari juures kasvades? See on ju väärastunud pilt. See EI OLE ju jätkusuutlik nähtus. Lapsed ei tohi kasvada nii suure hälbega koosluses. See on kuritegu laste ja terve rahva vastu. Eesti rahvas on liiga väike, et tuua lapsi ohvriteks hälbeliste inimeste perekonnamängus. On kuritegu kasvatada teadlikult lapsi mittejätkusuutlikeks inimesteks.
ja30. september 2018, 18:25
mulle ta seni väga meeldis, kuni ekrelastega liitus
30. september 2018, 20:39
"Samasooliseid suhteid on ajaloos alati olnud, kas või lugege kreeka või rooma ajajärgu kirjandust. Mis õigus on meil öelda, kuidas kaks inimest koos õnnelikud saavad olla?"
Sellise õnne kohta on ilusti öeldud et nagu kassid, kes ajavad oma saba taga. Kui nad enam ei ajaks, siis saba jookseks ise neile järgi.
to /1. oktoober 2018, 10:55
Aga kas na peavad seepärast siis avalikult pikki tänavaid marssima, plakatid peos ning seda valjuhäälselt kuulutama? Ja pealetükkivalt propageerima.
sirje30. september 2018, 18:19
Siiri laule ei taha küll enam kuulata. Selline kahepalgeline ahnus. Lugegu ekre avaldusi, kus kultuuriinimestele vesi peale tõmmatakse.... Kahju, kui katus ära sõitis....
anti30. september 2018, 19:28
Kultuuriinimestele? N099 sõnniku sees püherdamine ei ole kultuur!
Huvitav,30. september 2018, 18:09
kas häbi ei ole, et isegi pealkirja ei oska õieti kirjutada ?
30. september 2018, 18:19
Meie kirjatsurad ei saa aru et selline pealkiri viitab nagu oleks Siiril Sisaski erakond. Ajupuue.
to: /30. september 2018, 19:16
Ega Te isegi pealkirjast aru pole saanud.
to 19:16, puust ja punaseks30. september 2018, 19:27
Siiri perekonnanimi on Sisask. Seega - Siiri Sisask. (mitte Siiri Sisaski)
Kui pealkirja pannakse " Ekrelased pole rahul, et Siiri Sisaski erakonnaga liitub" siis annab see mõista, et Siiri liitub mingi Sisaski erakonnaga.
Õigem oleks: "Ekrelased pole rahul, et Siiri Sisask nende erakonnaga liitub."
Kas said aru, või peab kordama?
Juku30. september 2018, 18:08
Vot see oleks alles pauk EKRE mainele kui Siiri Sisask nende erakonnaga liitub
Andreahanus30. september 2018, 18:06
et siis Siiri liitub Sisaski erakonnaga. Polegi kuulnud, mis erakond see Sisaski erakond on.
Ühe30. september 2018, 18:06
korra sai juba lahkumishüvitust.Nüüd siis jääb riigikogusse saades jälle rahalaeva ootama.
mai30. september 2018, 18:02
peibutusparte ju vaja-oleksin ekre poolt ,aga enam mitte...
Valija30. september 2018, 18:02
Tuli siis ära see oodatud uudis. Aga õhus on tunda ärevust tema vaadete suhtes. Miks selline erimeelus alles nüüd avaldati? Mida veel oodata võiks? Edu EKRE -le!
maakas30. september 2018, 18:01
Kett30. september 2018, 17:54
Siiril on oma erakond? Huvitav pealkiri.
Hakkab hääletama nii, nagu fraktsioon kokku lepib? Mis point sellel hääletamisel siis üldse on?
Hmmm...30. september 2018, 17:52
kas nagu natuke üleolev ei ole, Siiri? Et rahustuseks võin ju öelda ka, et hääletan nii nagu kokku lepitud - laske mul ainult kandideerida.... Kokkuleppele jõudmine võib aga aeganõudev olla, kuna sinu arvamus ju on risti vastupidine erkonna liikmete arvamusega.
Kahju!30. september 2018, 17:52
Nüüd sai peavool omale "kondi" mida valimisteni järada ja ekre toetajad tülli ajada!
mitteekrelane30. september 2018, 17:49
Tom30. september 2018, 17:48
Siiril on loomulikultõigus omale arvamusele aga kahju,et Siiri taoliste avaldustega kohe esimesel päeval meedias esines!
Marko30. september 2018, 17:44
EKRE lased on kõigiga rahul , peaasi et omad hääled ära toovad. Vahet pole mis maailmavaade vms. peaasi et hääled tuleksid, et perekond Helmed saaksid järgnevad neli aastat opositsioonis räusata ja vaikselt raha tasku pista.
A30. september 2018, 18:46
Tohohh ! Kas maailmavaade on suhtumine erinevatesse aukudesse ?
kusti30. september 2018, 17:42
Mämmik tegi ju hellaks, teistkordselt ei taha küll samasse ämbrisse astuda.
30. september 2018, 17:40
nagu peibutuspart. on samasooliste poolt kui astub erakonda kus ollakse samasooliste vastu. kuidagi kahepalgelisus.
30. september 2018, 17:57
Peibutusparte vajavad sotsid ja refid. EKRE-l pole vaja kedagi petta, et populaarne olla.
sind rumalat30. september 2018, 18:57
30. september 2018, 18:09
Peibutuspardiks on tema kuulsus ja laulud, et omale hääli juurde saada. Ei saa ju ometi nii rumal olla et ühe suupoolega lauldakse mis maa see on, kuid teise suupoolega öeldakse et las seda maad vallutavad samasoolised ja muud m. oma ihadega.
Tiiu30. september 2018, 18:38
Mis kuulsus ja laulud, pole nagu ammu seda esinemas kuulnud. Ju see kuulsus ja laulud ei too enam midagi sisse, seks trügibki riigi piruka juurde. Ülbe ka oma jutuga, et kõik kutsusid teda. Kui juba pooltes on olnud, vaevalt et tagasi kutsutakse kui ise välja erakonnast astunud. Ekre ei peaks sellist tuulelippu küll endale tahtma, aga noh, seal ju kõik sellised.
Jaan30. september 2018, 18:43
Täpselt minu mõte EKRE on ju koguaeg rääkinud, et nad on kategooriliselt kooseluseaduse vastu ja nüüd järsku liitub nendega mingi tibi, kelle jaoks on see normaalne. Sedasi kaotab erakond rohkem kui võidab
Jaan 1. oktoober 2018, 07:44
Mina ei võtaks erakonda vastu sellist soovijat.
30. september 2018, 19:11
Keegi tegi vist ajupesu, et las astub EKREsse ja las lõhestab seda seestpoolt. Täiesti uskumatu et ta vastuvõtuga astus EKRE omadega ämbrisse. Peaks ikka nii palju seda kuuendat meelt olema, et rahvas hakkab ju vastu protestima ning sellega hoopis kaotab hääled.
Tseebi Hooper30. september 2018, 23:44
Kas Moonikal on põhjust muutuda armukadedaks ja takistada mehe jaoks uue silmarõõmu teket muidu gerontokraatiast pakatavasse kolhoosnike porteisse?
Cumming soon..
mm30. september 2018, 17:38
sakas aga suure palga peale, ei muud
Veel üks nn trooja hobune,30. september 2018, 20:31
saab tänu EKRE-le riigikogu ja hakkab hääletama nagu liber.Väga võimalik, kui ta juba nüüd nagu see männik seab oma tingimusi.