Eesti uudised

"Kui ihu näidatakse, ei tähenda see koheselt, et selle külge võib panna oma käe."

Viktor Vassiljevil moraalne dilemma: kui dekolteed vaadata ei tohi, siis misjaoks see dekoltee üldse on? (119)

LISA KOMMENTAAR

.18. november 2017, 09:19
Kallid moderaatorid.
Soovin teile elus kõike kõige halvemat teie ebaõiglaste otsuste tegemise eest.
R17. november 2017, 14:13
Kui paks naine kelgib, et tal on suured rinnad, see teeb sama välja kui töötu mees kelgib, et ta ei pea esmaspäeval tööle minema.
17. november 2017, 19:34
kui vassiljev kelgib, et ta suuri rindu näeb, on tal prillid liiga plussis. Enne võis ju peeglit vaadata. Ta on kole, rinnad pole temale vaatamiseks seatud...no ausalt.
Tänane mode on naine!17. november 2017, 13:22
Kui kirutasin, et parim kommentaar, kus naised hingavad rindadega. Saatis modereerimisele. Moderaator! Sa isegi mõtled rindadega, on ju nii?
Parim kommentaar!17. november 2017, 13:20
Naised hingavad rindadega! Öelgu siis kohe, et mõtlevad ka tissidega.
no nii17. november 2017, 12:43
Üks Kanal2 ajakirjanikest töllerdas Gruusias ringi oma rippuvate naharibadega ja suure dekolteega,kas siis tema ei ole üks meesteahistaja?
Seda, et17. november 2017, 11:59
Seekord on dr. Vassiljevi pilt pigem iseloomustav, kui illustreeriv. 12 punkti autorile.
N3017. november 2017, 11:42
Kõige lihtsam - kui oled paks naine, kes riietub igavalt ja tegeleb nö oma asjadega, siis ei saa ise süüdistust ahistamises (sest ei aja kedagi kiima) ning ei ole endal põhjust kedagi ahistamises süüdistada. Igasugused "sugupoolte sõjad" jäävad ära. Kõik on lihtne, Kohati ehk isegi liiga lihtne ja selge.
munk17. november 2017, 11:38
See teema on üks lesbidest seksuaalvähemuse kisa. Ei taha ju isane naine, et mehed teda vahivad ja käperdavad, ta nillib täe hoolega ise naiste paljaid kehaosi ja katsub ja kiidab ilu peites oma tiirase huvi naiseliku kadeduse taha. Kui naised üldse ei taha et nende vastu huvi tuntakse siis istugu igakuisel jooksuajal kodus selle asemel, et nagu lehmad karjamaal pulli otsides ammuu karjuda. Naine ammuu ei karju aga kutsub kogu oma olekuga ümbritsevaid mehi valku pritsima. Ja see on juba looduse seadus. Igatahes häbitu sigadus mingi seksuaalvähemuse poolt keda nüüd kultuurirevolutsionäärideks kutsutakse.
no17. november 2017, 10:30
dekolteed salaja võib piiluda, vaadata ei tohi, võid saada ahistamissüüdistuse.
Dekoltee17. november 2017, 10:38
on rindade tuulutamiseks, suuremad rinnad lähevad ju ummuksis kergesti hauduma, kas tõesti doktor seda ei tea?
Dekolteele17. november 2017, 11:50
Minul kipub suviti väikemees seal pükstes, samuti nagu ka muunadki hauduma minema. Mida teha, kuidas sa neid tuulutada soovitad? Muidugi nii, et liputamissüüdistust ning karistust lkala ei saaks.
vanaisa17. november 2017, 10:00
Ka naised vahivaid mehi. Nii nagu mehed naisi. Millegipärast aga ei soovita sellest teavitada. Küll elus kuulnud naiste poolt öeldut: "vaata seda kutti, kui ilus pepu, või siis vaata kui sirged õlad, või tollega oleks küll nõus. . "Ma ei saa aru miks ahistatakse mehi, vaadata ka enam ei tohi või ? No ja miks naised pahaks panevad, kui mees ta peale vaatab. Ju on siis mida imetleda. Nautige seda !
mulle ütles17. november 2017, 11:57
üks naine, et ta lausa naudib meeste pilke dekolteele. Aga nagu teame, on naised ju silmakirjalikud ja mängivad süütukesi.
???17. november 2017, 09:33
On mõned välja kujunenus riietuse standardid. Kui ma ajaksin endale selga korstnapühkija vormi, eks mind siis ju nõgininaks peetaksegi. Või madruseriided. Või politseinikuvormi. Riie viitab elukutsele.
Aga kui mõni tibi end ise prostituudiks maskeerib ning grimeerib? Kas saab siis süüdistada naiivset vaatajat, kes ennast kostrüümipeost eksitada laseb?
JUHAN17. november 2017, 09:28
Eks vitriinid ja demonstreeritavad eksponaadid olegi ju avaliks vaatamiseks välja pandud. Igaüks valib ise endale riietuse. Mood on seinast seina.
naine17. november 2017, 09:23
Paistab, et enamus iniemsi ei teagi, miks õmmedakse naiste T särgid sügavama kaelusega kui meestel. Asi on lihtne, et saaks hingata, läbi rinnanaha saab keha õhku ja naine vajab seda just väga palju. Muidugi ülestõsteyud büst ,mis ronib kleidi või T särgi kaelaaugust välja on ebameeldivalt pilkupüüdev ja liigne uudishimu, et miks need rinnad nii kokkusurutud on ja üles kergitataud, tekitab teistes tunde, et mehed vahivad seksi eesmärgil, polegi nii tegelikult, nad vahivad vaid uudishimust. Igasugune ülepakutus meestele ei meeldi aga üldiselt jah avaram viisakas kaelaauk aitab naisel hingata ja õhku saada ja südamel ka hea.
.17. november 2017, 10:09
Meestel vajavad ka mõned kohad õhku. Kas teha sinna dekoltee?
mis 17. november 2017, 13:00
Mis ajast rinnanahk hingab rohkem, kui mõne teise kehaosa nahk? Tänapäeval iga kvaliteetsem kangas hingab juba ise, et pane või burka selga, et tõesti, kui kisud rinna või tagumiku paljaks, siis arvesta, et mõni vähe temperamentsem mees ei suuda ka oma käsi sealt eemal hoida, rääkimata siis silmadest.
Sa17. november 2017, 18:43
..loe oma vigane üllitis läbi ja paranda vead, enne kui postitad
muig17. november 2017, 09:08
Koledad ei tohigi enam kunsti nautida.
yll17. november 2017, 08:50
simakirjalik euroopa.et siis ilusa mehe pilk on meeldiv flirt aga kui mitte nii atraktiivne üritab pilku heita--ahistamine? naised,käige ikka sinnasamma!
sirje17. november 2017, 07:32
palunn vabandust aga see DR. vassiljev on täielik jura.
17. november 2017, 06:03
muidugi tohib ja see ongi ju eesmärk -tissi,tussi,karvanässi
c16. november 2017, 23:14
Muidugi pole viisakas kellegi dekolteed j6llitama jääda aga samas..... naised näidata v6ivad aga mehed vaadata ei v6i. Kui ikka käid poolpalja peega v olematu pluusiga siis pead arvestama ka sellega et vahitakse ja m6ni ülbem ka käe v6ib külge panna. Meestel raske, neile v6ib lausa kaasa tunda. Palaval suvepäeval iga nurga peal dekoltee v mini aga vaadata ei tohi, saad kohe ahistamissüüdistuse. Kuhu see mees siis oma silmad panema peab.
miks?16. november 2017, 22:12
Miks ei vahi see kole ja vana mees oma naist?
Saagu mingit ravi, kui nii doktor kohe!
kuidas ta17. november 2017, 12:00
saab, kui just sina tuled vastu oma lehvivate tissidega, mitte tema naine?
mida sa tegelt tahad?16. november 2017, 22:04
1. Tahad, et naised käiksid kurguni nööbitult?
2. Või mitte, aga tahad ilatseda, või isegi käppida?
Mida see kole abielumees noortelt võõrastelt naistelt täpsemalt eeldab?
Kas sina oled mu. slim peast?17. november 2017, 00:44
1. Miks peaks naine käima kurguni nööbitult? 2.Miks sa tahad käpp.erdada? SILMADEGA VAADATAKSE? 3 Miks sa pead ilastama? Kas sul on liigne süljeeritus?
17. november 2017, 09:44
Tr. Vassiljevi õukond sekkus teemassse ...
Eksid.17. november 2017, 21:51
Minule ta üldse ei meeldi. Paraku SEE KORD on tal ÕIGUS, ja ma lihtsalt tunnistan seda.
AGA point?16. november 2017, 21:41
Mida see kole mees nagu taotleb?
Kas ta tahab, et naised oleks burkades, või on sel mehel mingi kindel moeeelistus...või mida täpsemalt ta soovib?
Kas see labane mees tahab mingit bartertehingut, et kui on üks kena naisinimene dekolteega, siis võib iga kitsehabe ilastada jõllata või isegi käperdada?
Mis see eesmärk nagu oli? Et paari luuservana pärast peaksid naised olema hallid ja ilmselt ei tohiks ka atraktiivsed mehed olla atraktiivsed, et mingid mõkud saaksid tissi näppida?
Haige tuhvlialuse mäletsus.
kas17. november 2017, 10:32
point on selles17. november 2017, 10:42
et kui dekoltee on nabani ja teise dekolteena paistavad kannikad, siis mis mõte sellel on kui mitte teistele oma strateegiliste kohtade näitamine? Riided on ju kehaosade varjamiseks, sest peale pattulangemist hakka sinimesel häbi alasti olla.
Härra16. november 2017, 21:05
Vasiljev! Ravite inimesi enda arust aga teil on keel kollane kui pilti lähemalt uurides! Keel vajab ravimist! Vōib olla seos maksaga?
sass16. november 2017, 20:36
Tal jälle rohud võtmata...
aga 17. november 2017, 12:03
sa ise vist võtsid ära? Ei aidanud?
Hihi16. november 2017, 20:05
Tahaks feminatside vastust lugeda.
Olge nüüd sallivad16. november 2017, 19:52
Naised tunnevad end pahasti, kui nende nähes keegi mees onaneerib. Ilmaasjata. Kui sama mees peldikus ona paneb, on kõik rahul ja suhtuvad positiivselt, see on tervisele kasulik tegevus ja parem pane Pihupillet kui lähed prostituuti panema. Niikuinii enamus mehi teevad Pihupillet. Mis peaks naisisikul selle vastu olema kui meesisik nt. pikas ID kaardi uuendamise järjekorras seistes nokuga mängib? Ma saan aru, täna on kombeks seltskonnas tilliga mitte lehvitada aga järele mõeldes – mis seal siis koledat on kui mees võtab oma kõvastunud riista kätte ja liigutab kätt veidi aega edasi-tagasi. Lihtne mehhaaniline tegevus nagu juuste kammimine. Eks see pilt ole muidugi harjumatu. Sellest ka vastalised reaktsioonid. Olukorra parandamiseks tuleks seda inimlikku tegevust rohkem, sagedamini avalikus kohas näidata. Näiteks kuulutada iga kuu kolmas neljapäev valehäbivabaks päevaks kus nii mehed kui naised tegelevad seni varjatud tegevustega, olgu siis eraldi või kahekesi, hulgakesi avalikult. Ahistamise moment oleks varsti kadunud. Võrdluseks – Kadri ja Mardijooks, ameerika kõrvitsapüha, Õllesummer, kas need on vähem ahistavad nähtused kui väike tillinühkimine turuplatsil?
kulla "doktor"16. november 2017, 19:49
Sul on ilus naine, sina oled vähem ilus, katsu end nüüd kuidagi vaos hoida!!
Jube piinlik on, sa oled liiga ebamehelik, et kogu sinu labasust naljaks keerata. No ausalt!
mina ütlen nii16. november 2017, 20:03
anna tuld, kulla doktor (ilma jutumärkideta, tal on kõik paberid olemas)
taevas hoia!16. november 2017, 20:21
Sellisel onu heinol on doktori paberid??? Päris karm tegelt, sellne labane mees on doktor??? Mis tal siis nagu puudu jäi?- Ema ei armastanud...või armastas liiga haiglaselt? Mis tal viga on? Ta pole ju normaalne, ta on juba vanakole, ta ei peaks enam võõraste põue ronima, et end mehena tunda sekundiks? Ta pole normaalne!
kui tuled tänavale17. november 2017, 10:44
rinnad ripakile ja poole peed paljas, siis mis on selle eesmärk kui mitte NÄITAMINE?Mitte teine inimene ei roni sinu põue, vaid sina ronid oma põue ja peega teistele näkku.
19.4916. november 2017, 20:28
Paraku see kord on tohteril õigus.
kindlasti on,16. november 2017, 20:59
noh17. november 2017, 10:24
see ahistamisjura on liiale läinud, nt. kui peol keegi daam tuleb ja sõbralikult meesterahval käe alt kinni võtab, võib see mees süüdistada daami ahistamises!!
vanaema16. november 2017, 19:34
16. november 2017, 19:51
küll juba vanaemad koledate meeste muresid mõistavad:)
16. november 2017, 20:03
sina jälle ilusate naiste oma mitte
kus nüüd mina oma iluga,16. november 2017, 20:31
Vasiljevist ju räägime:))) Ja tema dekolteemuredest:)))
Loomulikult, iga kell olen nõus olema kole, kui jutt Vasiljevist.
vanaemale16. november 2017, 19:56
Mis tohtrihärra see ammu on
16. november 2017, 20:26
vanaema ilmselt nõustus, et dekolteed on vähemalt vahtimiseks. VanaEMAD (emased noh) teavad, et naise dekoltee on ühisvara ja iga jõll seda avalikult-nilbelt jõllitada võib.
sd17. november 2017, 10:30
Miks siis ei või? Kes keelab avalikus ruumis vaadata?
mees16. november 2017, 19:27
Kuidas naised ise edasist elu ette kujutaks. Kas tõesti, kui olen juba tuttav, tahan veelgi läheneda, võibolla ka suudelda, siis pean enne küsima luba? See on ju jabur.
Oh16. november 2017, 19:40
Naise kehakeelst ja pilkudest on ju aru saada, kas talle meeldib või mitte. Ja kui mees naisest hoolib siis ta saab aru ka.
relish16. november 2017, 20:10
dekoltee iseennast on flirtimise ilmning
Täpsemalt16. november 2017, 22:45
Poolestsaatik riiulit paista laskev ava on mõeldud kauba reklaamimiseks,- vaata ja astu ligi. Ehk ongi see tema ainuke hinnaline osa, mis on äärmiselt vajalik tulevase põlve üleskasvatamiseks. Seega aus kaup, ei mingit hilisemat petukat.
No-noo16. november 2017, 22:59
Ja need teist usku mehed mõtlevad täpselt samamoodi - et kui just musta kotti seljas ple, siis kõik nende jaoks mõeldud
sirts16. november 2017, 19:41
Täpselt nii ongi, et küsid luba. Väga ebameeldiv on kui suudleb inimene, kes sulle ei meeldi.
16. november 2017, 19:53
kulla mees, siin räägiti dekolteest, mitte eluarmastusest või perekonnast surmani.
16. november 2017, 20:04
sa enne pead küsima nõu tema advokaadile, ma arvan
JUHAN16. november 2017, 19:24
Ühelt poolt on see euroopa naiste mood mehi õrritada ning samas ka vaos ja peos hoida. Nende üle valitseda ning nad alla suruda. Kuni meestest saavadki lõpuks allasurutud n.a,r.t,s,u.d. See võim ja kättesaamatu mängimine on ju nii nauditav!
Samas ärkab naistes lõpuks ka naiselik alge, tung dominaariva, valistava ja kas või vägivaldse isase järgi. Aga kust seda ena võtta, kui omad mehed on juba põrandalappideks muudetud? Ja vaat siis tekkibki tung tundma õppida mõnda ihades taltsutamatut ning temperamentset kõrbepoega või läikivmusta nahaga noost ghanalasest meest.
Kas 16. november 2017, 19:41
Naised peaks igaühel laskme endaga kõike teha, et mehed ennast halvasti ei tunneks ?
pea meels, lp. Kas16. november 2017, 20:11
magab tiiger samuti on tiiger
16. november 2017, 21:07
nii mõnigi magab tiiger, on vägagi surnud tiiger.
Aga muidu, väga aru ma ei saanud, kas tiigrid on vaid isased??? Emaseid polegi? Kahju vöödilistest isastest, kuda nad siis tekolteed jõllavad, kui emast dekolteed polegi:(
16. november 2017, 19:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
???16. november 2017, 19:27
Kas maamees on kusagil Läti piiri lähedalt või? Sest mõttetu ja seosetu jutt tekitab paratamatult kahtluse odava läti alkoholi liigpruukimise kohta.
!!!16. november 2017, 19:16
See peab kõditama naiste enesearmstust ja tõstma egot. Etendada avalikult keelatud vilja. `Õrritada mehi, et neid end ihalema panna. Ning samas ahistamisähvardusega neid vaos hoida. Seega neid kiusata ja ise sellest lõbu ning heameelt tunda. Ühesõnaga, naiste kiuslik diktatuur.
Et16. november 2017, 19:43
Mis see? Kas naised ei tohi ilusad olla, või peaks igaühele võtta olema?
16. november 2017, 20:13
ma ei usu et idamaa naised on inetud, sest nendel dekoltee avalikus ruumis ei ole tavaks
16. november 2017, 21:21
idamaa naised on ikka hullult koledad, seepärast käivadki vaibad peas ringi.
Nad ei saaks teisiti mehelegi, kuna sealkandis on lamba-ja kitselembus, aga tütred tarvis ju mehele panna. Oled sa neid jõletisi näinud? Kui oled, siis dekoltee oleks juba liiast.
to et17. november 2017, 09:26
Nii et ilu peab avalikult kõigile demonstreerima? Mina leian, et mul on kah mõned kehaosad eriliselt ahvatlevad, kuid mina neid kahjuks deonstreerida ei tohi. Oma võlusid. Sest siis saaksin kohe liputaja sildi külge ning politsei kaela.
Alati18. november 2017, 00:43
Paneb imestama, kuidas inimesed ei saa aru milline kommentaar millisele vastuseks on. Seostest arusaamine on suuremale osale liiga keeruline.
ussr16. november 2017, 18:59
Eks vargsi vaadata ikka võib, kuid käed peab suutma paigal hoida, vastasel juhul on tegemist seksuaalse ahistamisega.
Tõsine kloun16. november 2017, 18:44
asjadest läbinärimime16. november 2017, 18:40
Ahistamise konstruktsioon ekstreemsuseni viiduna on järjekordne sihitatud demograafiline relv populatsioonikontrollis. Kui relatiivselt hea elatustasemega europiidid jagelevad mingi võin-vaadata-ei-või-vaadata
(järelmid:
kui ei vaata, siis ei saa minna juttugi inimesega tegema, et tuttavaks saada; kui ei saa tuttavaks, siis ei saa ka suhet tekkida; kui ei saa suhet tekkida, siis ei saa ka lapsi sündida jne..
)
siis samal ajal mоslemid jt tulevad Euroopasse ja neil on Saksamaal näiteks 7 järglast jne aga valge mees omas koduriigis hea kui 1 lapsegi saab, sest demograafilise relvaga tambitakse teda varjuma, et ihad ja vaistud, mis looduse poolt kaasa antud on, on üdini valed..
Mis siis on kui mees vahib?
Ta taipab seda vahtimist alles sekundi-kahe pärast et ta vahib. Alles siis on tal võimalus valida mida ta edasi teeb. Ja naised vahivad ka, aga seda miskipärast peetakse vähemusutavaks.
.
Vaadake lühikest videot naiste jalgpallist:
http://liveleak.com/view?i=7e6_1510417114
Meeskond (kui ühiskonna mudeli näitena) ei võida selliste üliagarate minakesksete aktivistidega.
Võidavad teised.
16. november 2017, 18:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
te kindlasti ei usu,16. november 2017, 19:36
aga lihakänakast dekolteeomanikule on see TÜÜP kole. Ta on kohe eemaletõukavalt ja ebaseksuaalselt kole...no kohe ilge. Olgu Vasja õnnelik, et naine kõrval on, aga muud partiid pole tema jaoks.
Aru pole MA saanud, kas see labane ja ilge mees on tõesti doktor, või ta nimetab end nõnda liigsuurest nartsissismist?
16. november 2017, 22:10
nii kole mees peaks endale silmaklapid soetama, mitte kirema siin dekoltee teemal. Puhka jalga kole mees, vahi oma naist!
teadja.16. november 2017, 18:13
Ma olen öelnud seda juba varem, et naistele tahetakse riietuse osas veidike karmimad piirangud peale panna. Järgmisena voetakse ette polvedeni ulatuvad saapad ja liibukaid. Jouame aega sinna, kus naine voib olla kaunis, kuid ta ei tohi riietuda silmapaistvalt.
tegelikult16. november 2017, 18:08
on naised end kogu aeg pakkumas ja mehed võtmas. nii lihtne see ongi.
ei ole16. november 2017, 18:29
Võtavad vaid poolemeelsed või lapsemeelsed, aga pakuvad vaid prostituudid.
järeldus16. november 2017, 18:41
dekoltee on prostituutide tunnudmärk
16. november 2017, 18:42
Purgenaalne lobapidamatus16. november 2017, 18:06
Dr. Vassiljev, kas Teie kõike vaatate kätega? Teil on siis halb lastetuba.
vaat16. november 2017, 18:09
sa pole näinud naisi riiete ja ehete poes... kõike vaatavad kätega..
18,0916. november 2017, 18:27
Naised on riided ja ehted poes või???
to 18,0916. november 2017, 18:35
Kas sul on loetust arusaamise puue? Vassiljev ju räägibki VAID vaatamisest.
kullaäri16. november 2017, 18:43
ei ole veel näinud ühtegi naist, kes ehteid vaataks ainult silamaseda
18,3516. november 2017, 19:24
mul see puue, et vastasin 18,09-le.
Ja edasi, AHH?
loogik16. november 2017, 18:10
Loba tuleb kätedest? Hmm
arvamus16. november 2017, 18:00
Minu meelest siin on õige koht süüdistada naisi meeste ahistamises. Naine paneb kõvaks ajava riietuse selga ja kui siis mees läheb liimile, on ta naise arvates kohe ... (väga inetu sõna). No kas pole meeste ahistamine? Minu meelest on. Igatahes nii seda asja jätta ei saa.
on16. november 2017, 18:10
ja naine ei kohtle mehi ka võrdselt, osa laseb ligi, teisi mitte.
Jeerum16. november 2017, 18:15
Eks naised näevad ka vahest- harva küll, sest enamus mehi on väga vormist väljas- meest, kes kohe üliväga põnevust tekitab. Ei ole veel kuulnud, et keegi kohe krabama oleks läinud.
mis tas nii jeerum kohe,16. november 2017, 21:26
need, kes krabavad, krabavad ikka üsna kohe, täitsa hoiatamata.
mulle16. november 2017, 17:59
Viktor meeldib, väga eluterve huumor. meie näitlejad ei saa ligigi.
Jumala eest.16. november 2017, 17:51
vaata aga, kuid pea piiri. Katsu kuidagist oma ila taltsutada ja mitte näiteks avariid tekitada.
Me ju saame aru, vanad inimesed vähe pikema reageerimisega...seega võiks üks vana vunts vaatamata jätta, kui käsi väriseb ja ise nagunii vanaduspensionil.
Sul Vasja, oma naine olemas, vaata nii kuis suudad, aga rool jäta rahule, kui tahad mingisse dekolteese süüvida! Või siis lihtsalt vaata, ei pea alati süüvima ju? ISE juba hullult vana ja kole mees.
16. november 2017, 17:57
"...ja mitte näiteks avariid tekitada.?" Kas need dekolteega mimmid jooksevad kest teed vastu?
16. november 2017, 18:18
nendele, kes elatist maksta ei suuda ega taha, ikka ja alati...sealjuures mitte ainult dekolteega vaid lausa jalad harkis ja ...väga vägisi kohe...nu et valikut polegi vaesel ja koledal vuntsil.
Nii on, elu karm feministide ajastul, kolemehed on vääga hullult hädas ja nutavad, nagu näha.
NUUUKS
ja16. november 2017, 18:02
Kes ME saame aru? Olete juba viinushkat tarbinud, et ennast mitmuses näete?
tisse16. november 2017, 18:12
ei16. november 2017, 18:25
no meie siin, kes me arvame, et kõnealune kodanik võiks vähemasti silmaklapid muretseda, kui ta ise ennast kodu ei mõista jätta. Olgu oma naise man, kõl tema juba väetikest kaitseb ja silmas peab. Kui aga välja ilatsedes voolab, võib mõni partii ju silma karata küll. Kuid saab ju aru küll, kui viitsib, et vanus peal, ning tõus on AMMU möödanik. Katsugu ära harjuda oma vanusega, mida kireda siin takkajärgi?
ma16. november 2017, 17:48
Kui on mida vaadata siis tore,kui aga midagi pole,siis pole mõtet tõesti tühjust pakkuda!
16. november 2017, 18:01
keegi ei pakkugi sulle miskit. Sa pole jumal, kelle ümber kõik tiirlevad, kui sulle paistab silma tühjus, siis pole sulle seekord miskit pakututki, egas sa kommipoes ole. Sa oled tavalIne inimene...või siis alla, kui isegi "pakutu" rõõmu ei paku. Vist ei pakutud siis:)
sm.Vassiljev!16. november 2017, 17:45
Dekoltee pole selleks, et iga Vasja või Iljev seda imetleks, dekoltee on kandja jaoks, kandja tunneb end selles hästi, dekoltee annab avarust ja õhku, tissipartii ei lähe kopitama. Sm.Vassiljev aga võiks vaadata kusagile mujale, nt. lakke, põrandale või üldse dekoltistist mööda.
jama jutt sul16. november 2017, 17:56
Kui mitte keegi dekolteet ei näeks, selline tunne ei tekiks, raudselt
sm. Vasja16. november 2017, 18:06
Kas dekolteet on mingi pasteet, või mis kraam see on?
kaagutajale 18:06 16. november 2017, 18:13
oi, kana on tera leidnud
18,1316. november 2017, 19:27
otse vastupidi, kireja ei leidnud tera teps.
/ 19:2716. november 2017, 20:17
iga aps tema jaoks on tera
et16. november 2017, 18:05
Et "mõned asjad" ei läheks kopitama, võiks ju ka lahtise püksilukuga kolada...Miks see siis kedagi häirib?
Veelkord sm.Vassiljev!16. november 2017, 18:20
Sm.Vassiljev, kuidas teie end tunneksite, kui mõni pikakoivaline mimm või rangisjalgne femm teie püksilukku ainiti jõllitama jääb? Ilmselt tunnete end ahistatuna, suisa solvatuna, seepärast ärge suunake oma pilku mitte ühelegi dekolteele, miniseelikule või mis veel hullem, silmisse, sest võite kindel olla, teid süüdistatakse seitsmes surmapatus ja kaheksas vägistamiskatses.
mimm-> Veelkord16. november 2017, 18:45
noh kui see püksilukk oleks lahti, jõllitaks küll
ei usu,16. november 2017, 19:29
et püksilukku vaadata sooviks, isegi nägu on liiga suur väljakutse. KOLE on ju
16. november 2017, 19:55
usk on sügavalt isiklik asi
to 18:2017. november 2017, 11:55
Tibid ise ei piirdu vaid vaatamisega, kui kihu peal tuleb. Meenuta, alles nädala paari eest üks õnnetu Juku siin kaebas, kuidas kusagil ööklubis või baaris mingi daam talle ligi astus ja endastmõistetavalt talle käe lihtsalt püksi toppis.
kõrvad ja silmad kinni, et ei juhtuks16. november 2017, 17:43
.... , et sind kiima ajada, siis ahistamises süüdistada ja siis trellide taha saata.
16. november 2017, 17:40
muhe vend see Vassiljev, su peale ei ole kukkunud
see on16. november 2017, 17:56
kui hoiupõssal rahapilu - mida suurem vahe, seda suurema käibega peab kandideerija arvestama
16. november 2017, 17:59
16. november 2017, 21:25
Mu peale pole ta tõesti kukkunud.