Eesti uudised

KÕLVART KUI EESTI PUTIN: 11 sarnasust kahe poliitliidri vahel (83)

LISA KOMMENTAAR

mh4. märts 2018, 17:52
Putin on tegelikult 1950 sündinud ehk Tiigri aastal.
miks23. oktoober 2017, 22:36
Kõlvarti kuritegelik minevik pole mainitud--endine allilma tegevliiga Miša?
24. oktoober 2017, 10:58
jah,
ka siin on paralleele Kahvatu Ööliblika ja meie mongoli vahel.
Leningradi Linnavalitsuse skandaal, kus Putin töötas aastatel 1990-1996
Aastal 1992 esitas Leningradi nõukogu saadikute töörühm eesotsas Marina Salje ja Juri Gladkoviga (nn Salje komisjon) Putini kui välismajandussidemete komitee esimehe vastu süüdistuse mahhinatsioonides allilmaga seoses Peterburi toiduainetega varustamisega tooraine vastu.
Pole probleemi 23. oktoober 2017, 21:41
Kui väga pead tõstab, ilmub välja zorro,eks!
kuule23. oktoober 2017, 18:53
Nihhail
miks sa VANAEMA nime all esined?
Sule sobik ikka paremini
BABULJA nimi.
maamiis23. oktoober 2017, 18:44
Võiks kolida Venemaale, meil pole teda vaja, salaässitaja.
nojah23. oktoober 2017, 18:26
muidu oleks Šamil ka linnavalitsuse olnud
luure töötab...23. oktoober 2017, 16:32
Kui ma olin 5-aastane, siis oli nõuka aeg ja mind saadeti venemaal litsimajja, et mine sinna, oota Putin tuleb sinna. Tuligi, nägi mind, küsis, et mis mina siin teen. Ütlesin, et ootasin teda. Ta ei aimanud, et minu küljes oli minikaamera just tema jälgimiseks seatud, ma ise ka ei teadnud seda.
kas23. oktoober 2017, 17:13
ajupuudulikkus koos tahtmatu ilavoolusega?
ikka kaks erinevat asja23. oktoober 2017, 14:54
Ei tea ikka kaks erinevat rassi! Üks on puhas Mongol ja teine on soomeugriturkislaaviermaani segu!
ja teie olete23. oktoober 2017, 15:11
seasulu aarialane?Imeks ei pane.
olgu nad veel mis verelised tahes23. oktoober 2017, 18:25
aga mõlemis on mongoli-tatari targad, aga julmuse geenid varjatult peidus
Ivan23. oktoober 2017, 20:24
Venelased köik on mongoli segu. Soomeugrilastega pole siin midagi tegemist!
Ehh24. oktoober 2017, 06:35
Kasahh,mitte mongol ja pealegi segavereline (isa kasahh, ema eestlane). Putja on jah venelane, aga kirjutatakse, et suguvõsa juuri võib leida ka siit.
24. oktoober 2017, 17:05
Venelaste keel on slaavi aga rassiliselt nad on ikka Soome ugri, Turkide! Soome ogri ja Turkid on seal välja kujunenud juba 8000 aastat enne kristust kuigi jah turkid võisid kujuneda välja Jakuudias ja Uuralis 3000 aastat enne kristust. Ma ei mõtle regiooni sest Islam on Araabia regioon mitte Turkide. Slaavlased tulevad ikkagi hiljem. Ennem olid seal steppi juudid ja mägede juudid kes siis tulevad 32 aastat enne kristust. Need on need juudid kes siis pärsia orjadena!
Radist23. oktoober 2017, 14:43
Usaldan kunagist Telemaja-esist reporterit, kellest on nüüdseks saanud Vecherka peatoimetaja… Nimelt vene Putin ja meie Kõlvart? Lisaksin sarnasusse veel ühe nüansi: nii Putin kui Kõlvart kannavad reeglina punast lipsu. Nagu Donald Trump.
vanaema23. oktoober 2017, 14:57
Vecherkas on sellest kirjutatud, aga lipsud on tumepunased, pildid ka olemas. Pool artiklit ei ole tõlgitud, ei ole huvitav lugeda poolikut. Milleks üldse oli vaja teha pool tööd?
Radist23. oktoober 2017, 15:21
vanaema23. oktoober 2017, 15:26
Olen nõus, kõigepealt tehakse pooliktöö, siis inimesed lähevad närvi ja siis keegi on väga rahul.
pole ühti nii23. oktoober 2017, 15:46
närvi ei lähe aga palgailadele antakse sellega võimalus jälle tatinäärmed tööle saada.Samas kui püüdlikult valitakse juurde provokatiivse tulemuse saamiseks fotosid.Seda tehakse täiesti teadlikult.
Radist23. oktoober 2017, 15:56
Oled rahul? Või pean sind aitama?
15:1323. oktoober 2017, 18:31
kusekollane putinipuudel pani oma ilajoa voolama
23. oktoober 2017, 18:56
kusekollane mongoli miša, kas sina siin ilatsemas?
no, mida te modereerite? See jutt on kõik teie enda 1999.a. Õhtulehe veergudelt. 23. oktoober 2017, 14:33
Aasta 1999, jaanipäev.
Jah, see on tõsi, et Mihhail Kõlvart istus tudengina ligi kuu aega trellide taga. Tema autos plahvatas pomm, kodust leiti spordikott laskemoona ja kärbikuga ning veel palju muud ootamatut. Politsei kahtlustas, et ta on seotud allilmaga.
Mihhail on sõber Šamilile auto laenanud. Šamil saab võtmed, tõttab õue, istub mersu tagumisele istmele ja hakkab millegi kallal nokitsema. Järsku kärgatab plahvatus.
Kiirabi toimetab Kõlvarti sõbra Šamili Mustamäe haiglasse, kus ta sureb tund aega pärast plahvatust.
Päev pärast plahvatust teatab Õhtuleht, et Mihhail on väidetavalt kriminaalse taustaga. Neli päeva hiljem märgib leht, et teda tuntakse allilmas hüüdnimega Miša. Politseiallikas ütleb lehele, et “plahbatanud pomm polnud juhus ega huligaanide kätetöö. Meil on alust kahtlustada nii autoomanikku kui tema sõpra sidemetes kuritegeliku maailmaga ning väljapressimistes.”
Sellised kahtlused tekivad uurijatel pärast Mihhail Kõlvarti kodu läbiotsimist. Nad leiavad õhupüstoli ja gaasirevolvri. Relvaluba noormehel pole.
Tõeline “pomm” peitub aga rõdul. Seal seisab spordikott kärbiku ja lahingurelvadele sobivate padrunitega. See toob Mihhailile kahtlustuse ebaseaduslikus lõhkeainetega mehkeldamises.
Kotis on ka politseisau, kiirusemõõtja, kolm Eesti Politsei embleemi ja hulk politsei vormiriideid...
Kas tegemist oli röövi ettevalmistamisega, kus kaabakad tahtsid end korrakaitsjateks maskeerida?
Üks võimalus on väljapressimine, sest politseinikud leiavad lisaks relvadele ja politseirõivastele ka võlapabereid.
Mihhail Kõlvart teatab uurijale, et ei tunne võlakirjadel mainitud inimesi.
Kõlvart ajab kõik patud surnud sõbra Šamili kraesse. Mihhail Kõlvart kinnitab uurijatele, et ei teadnud spordikoti sisu. Šamil tõi koti hoiule, sest tema kodus algas remont.
Ja nii päästiski see keiminaal tookord oma naha.
modereeritakse ja modereeritakse ja 23. oktoober 2017, 18:42
ja siis avaldatakse jälle topeltkommentaar
Eks me näe23. oktoober 2017, 14:32
Ka mina teen beebi silmi ja väga hea ja armsa inimese nägusid seal kus vaja!
anno 1999, jaanipäev23. oktoober 2017, 14:25
Jah, see on tõsi, et Mihhail Kõlvart istus tudengina ligi kuu aega trellide taga. Tema autos plahvatas pomm, kodust leiti spordikott laskemoona ja kärbikuga ning veel palju muud ootamatut. Politsei kahtlustas, et ta on seotud allilmaga.
Mihhail on sõber Šamilile auto laenanud. Šamil saab võtmed, tõttab õue, istub mersu tagumisele istmele ja hakkab millegi kallal nokitsema. Järsku kärgatab plahvatus.
Kiirabi toimetab Kõlvarti sõbra Šamili Mustamäe haiglasse, kus ta sureb tund aega pärast plahvatust.
Päev pärast plahvatust teatab Õhtuleht, et Mihhail on väidetavalt kriminaalse taustaga. Neli päeva hiljem märgib leht, et teda tuntakse allilmas hüüdnimega Miša. Politseiallikas ütleb lehele, et “plahbatanud pomm polnud juhus ega huligaanide kätetöö. Meil on alust kahtlustada nii autoomanikku kui tema sõpra sidemetes kuritegeliku maailmaga ning väljapressimistes.”
Sellised kahtlused tekivad uurijatel pärast Mihhail Kõlvarti kodu läbiotsimist. Nad leiavad õhupüstoli ja gaasirevolvri. Relvaluba noormehel pole.
Tõeline “pomm” peitub aga rõdul. Seal seisab spordikott kärbiku ja lahingurelvadele sobivate padrunitega. See toob Mihhailile kahtlustuse ebaseaduslikus lõhkeainetega mehkeldamises.
Kotis on ka politseisau, kiirusemõõtja, kolm Eesti Politsei embleemi ja hulk politsei vormiriideid...
Kas tegemist oli röövi ettevalmistamisega, kus kaabakad tahtsid end korrakaitsjateks maskeerida?
Üks võimalus on väljapressimine, sest politseinikud leiavad lisaks relvadele ja politseirõivastele ka võlapabereid.
Mihhail Kõlvart teatab uurijale, et ei tunne võlakirjadel mainitud inimesi.
Kõlvart ajab kõik patud surnud sõbra Šamili kraesse. Mihhail Kõlvart kinnitab uurijatele, et ei teadnud spordikoti sisu. Šamil tõi koti hoiule, sest tema kodus algas remont.
Ja nii päästiski see kriminaal tookord oma naha.
Olgem objektiivsed,23. oktoober 2017, 14:24
Kõlvart on tark ja tasakaalukas mees ja eeesti keelt oskab ta ladusalt.
Antti Puutin23. oktoober 2017, 14:48
Radist23. oktoober 2017, 15:02
Tasakaalukas, kuid eesti keelt ei valda nii hästi kui Jaana Toom. Kuuldavasti naersid soomlased ka oma poliitiku Jörn Donneri välja samamoodi: "Puhut, mut..."
vanaema Radistile23. oktoober 2017, 15:32
Mäletad minister Tõniste inglise keeles kõne?
Mihhail kommib vist ise #vanaema nime all23. oktoober 2017, 18:37
oma ülihalva eesti keele oskusega
#Mäletad minister Tõniste inglise keeles kõne?#
Venku, marss kooli, eesti keelt veel õppima!
unbkeelne ja keiminaalse minevikuga mees juhib eesti noorte hariduselu! kits kärneriks?23. oktoober 2017, 14:07
Kõlvartil pole isegi mitte eestikeelset kooliharidust ega Eestis tunnustatud kõrgharidust.
Tal on ainult vene aja Tallinna 15. Vene keskkooli haridus, mille ta lõpetas 1995.aastal.
Kõrvart olevat küll hiljem õppinud Eestis mitte tunnustatud, mingis ainult venekeelses Vene Kõrgkoolis LEX /eksisteeris aastatel 1992–2004/
Kooli omanik oli Riias tegutsev Balti-Vene Instituut.
See oli üks Kremli propaganda ja erilise väljaõppe „ülikool“ Eestis,
kuni see Kremli ülikool EV valitsuse poolt Eestis keelustati ja suleti.
Sellepärast ei osanud Kõlvart kuni täisealiseks saamiseni sõnagi eesti keeles rääkida.
Nüüd om ta küll veidi midagi õppinud, aga tema eesti keele oskus on alla igasugust arvestust.
Kõlvart räägib kohutava vene aktsiendiga ja väga vigast eesti keelt.
Peale selle kõige on tal kriminaalne minevik, mis ripub ausate eestlaste arvates kohe suurima häbiplekina ta küljes.
Aga sellised ju saavadki venelaste häälte abiga meie vabas Eestis kõrgetele kohtadele.
KO- HU-TAV!
vanaema23. oktoober 2017, 14:44
Kui raske on olla unbkeelne ja keiminaalne eestlane. Tunnen kaasa.
oot-oot24. oktoober 2017, 11:07
Kõlvalt pole sündinud Eestis.
Kõlvart eestlane?23. oktoober 2017, 14:02
Kõlvarti ema oli ju hiina- korea juurtega
ja isa – eestlane.
See poluvernik Mihhail pole ei korealase ega hiinlase nägu, vaid on sulaselgelt mingi kasahhi isa nägu.
Ja selle mehe veres pole küll mitte ühtainukestki tilka eestlase verd.
Eestlasest isa on ilmselt ta võõrasisa, kes on, peale tema emaga abiellumist, enne abielu sündinud kasahhi isa pojukese Mihhaili lihtsalt lapsendanud st andis talle eestlase perekonnanime.
Putin on Kõlvarti vaimne isa23. oktoober 2017, 13:44
See mees - Tallinna noorte hariduse eest vastutav, Tallinna abilinnapea Mihhail Kõlvart viis ju pidevalt eestivene ja keskerakonna noori Venemaale Putin propaganda Seligeri našide laagrisse,
• kus neile vene noortele tehti seal Eesti riigivastast ajupesu
• kus põleti Eesti Vabariigi lippe
• kus aeti nii vene opositsioonijuhtide kui ka Eesti Vabariigi valitsusjuhtide päid (pildid) teivastesse nagu - Mart Laar, Andrus Ansip, Tunne Kelam jt.
• kus drilliti noori lähivõitlusteks, õpetati ka tulirelvadest laskmist jpms.
Eestit esindas alati Seligeri laagris eestivenelaste ja keskerakonna noorte noorsooühingu „Põlvkond“, mida juhtis selle ühingu esimees ja Tallinna abilinnapea MIHHAIL KÕLVART!
No, on ju väga „tore“, milline kriminaalse minevikuga ja veel umbkeelne vene-korea-hiina-eesti ja ei teamis krdi vereline venemeelne mees oli Tallinna laste ja noorte hariduse juhtija!
Semiootik23. oktoober 2017, 13:26
Nõukogude inimeste- punaeestlase ja stalinismi viljasatavatest tingimustes Kazastani küüditatud ja venestatud korealanna võsukesena saab ta Eestit näha väärastunud pilgul (kasvatus).
Tal puudub side eestluse ja Eestimaaga. Eestlase pojana elades esiisade maal on see alarmeeriv.
Kes ta on -kelle huve teenib.
Mask mida ta kannab on nõrk--Puutiniga võrdlus kohatu.
Segrekatsiooni jätkamine , varjatud venestamine on need märksõnad mida ta kannab.
Aitäh Keskerakond
kullake23. oktoober 2017, 13:29
Kazastan on mis asi?Kasahstan on eesti keeles täiesti olemas.Te palgasaast olete ikka eesti keele oskuselt alla arvestuuse.Pole eesti koolis õpppinud?
Kirsty Muru - Trimmer23. oktoober 2017, 13:16
Kõlvart kõlbaks ka Venemaa presidendiks. Paneks sealse vargapande kohe vangi.
vanaema23. oktoober 2017, 13:42
Enne paneks siinse vargapande kohe vangi. Venemaa saab ise omadega hakkama.
järelikult siis23. oktoober 2017, 12:47
ootab kõlvartit presidenditroon.
vanaema Õhtulehele23. oktoober 2017, 12:27
Vecherka kirjutab: Me ei palu suhtuda tõsiselt meie uuringule. Teine kord oleks väga hea lugeda eesti keeles ikka sama materjali, mis oli kirjutatud originaalis. Paljud inimesed, kes loevad teie lehte, oskavad ainult eesti keelt ja muud midagi, sellest võivadki tulla arusaamatused. Nii, et kui tõlkida, siis juba kõik, mis oli kirjutatud.
Ei venestamisele23. oktoober 2017, 12:42
Ka Teie, "vanaema", kasutate oma üsne Eestiga seotud mõtete edastamiseks pea puhast eesti keelt, nagu seda teevad paljud teisedki Putini-meelsed trollid.
24. oktoober 2017, 09:12
see vanaema on ju babulja Mihail isiklikult.
To vanaema23. oktoober 2017, 12:14
Teadmiseks sulle, et Kõlvart on isa poolt puhas eestlane. Ema oli korealanna.
Eee..23. oktoober 2017, 12:21
Jah, lisaks ei olnud ta ema (jah, just ema) mitte päris tundmatu persoon ja millegi Eesti-vastase ja NLi-meelsega silma ei paistnud.
vanaema 12.14-le23. oktoober 2017, 12:36
Tänan, info eest, millest mina kirjutasin juba ammu. Aga veel kord tänan, sest mulle väga meeldivad targad ja teadlikud inimesed.
23. oktoober 2017, 12:41
Aga nime sai laps vene oma ja kasvatati teine homo soveticuseks.
eu23. oktoober 2017, 14:15
Lp. to vanaema, Kõlvartil võib eestlasest isa olla, kuid see nn. isa ei on täiega häbenenud oma päritolu. Ei ole ta pojal eestlase nime ega oska ka eesti keelt.
Vanaisa23. oktoober 2017, 14:24
Tean. Lisan vaid, et oravakambale käib närvidele Kõlvarti poolt saadud häälte arv valimistel, sellest siis ongi tingitud praegune tellitud artikkel.
"parunid ja von`id"23. oktoober 2017, 12:14
kriminaalne ja kremlimeelne keskerakond23. oktoober 2017, 12:08
On ainult aja küsimus, millal võtab Kõlvart üle Ratase koha.
?23. oktoober 2017, 11:59
Täna tööl moderaatorina venelaste tallalakkuja.?
...23. oktoober 2017, 11:56
mõlemal on ugri verd....
ja...23. oktoober 2017, 11:34
...ajakirjanduse promo mõlemale,tehes neist "staarid".
Matvei Murakas23. oktoober 2017, 11:11
Aga kas nad mõlemad KGB-s olid,seda me ei tea.
24. oktoober 2017, 09:16
üks neist oli KGB ülemus Saksamaal, teine Seligeri laagris värvatud FSB kaastöötaja..
ettevaatlik23. oktoober 2017, 11:01
Sarnasusi võib olla isegi rohkem, sest Kõlvarti kiires karjäärihüppes aastatel 2010-2012 andsid tooni ka sellised nimed nagu Vassili Jakemenko ja eriti just Juri Tsvetkov. Tema tegevus abilinnapeana oli eriti teravalt luubi all, kui KAPO kommenteeris Venemaa suhtumist Eestisse kui osakesse Venemaast (s.o välisluure (SVR) ja sõjaväeluurega (GRU) võrreldes oli Eesti suhtes agaram hoopis Venemaa sisejulgeolekuteenistus FSB). Samas nüüd on uued ajad, uued väljakutsed...
ja23. oktoober 2017, 10:44
mõlema soov on eesti lõpetada
näh23. oktoober 2017, 11:08
te lõppete ise ja kõrvalise abita.Aja küsimus vaid.
23. oktoober 2017, 11:41
JA mis siis Teist saab?
näh23. oktoober 2017, 12:59
mina saan ikka hakkama.Sinutaolise biomassi nahas ei tahaks olla.
näh-ile24. oktoober 2017, 09:24
Jah, seda meie Eesti Vabariigi lõppu karjute te, turakad, juba 26 aastat.
Mida ei tule ega tule. ega saagi tulema...hahaahaaa!
näh-ile24. oktoober 2017, 09:25
Ja seda meie Eesti Vabariigi lõppu karjute te, t u r a k a d, juba 26 aastat.
Mida ei tule ega tule. ega saagi tulema...hahaahaaa!
vanaema23. oktoober 2017, 10:35
Kõlvart ja Putin on mõlemad väga kiftid mehed! Targad, julged, sportlikud. Eestlastest annab selliseid otsida. Edu ja õnne mõlemale!
23. oktoober 2017, 11:06
Oled sa jah vanaema. Vene troll oled.
see 24. oktoober 2017, 09:26
vanaema on ju Mihail isiklikult
Mongolid on mongolid23. oktoober 2017, 11:19
Võta juks ja viska teist...
sdfgh4. märts 2018, 18:18
nõus, et julged ja sportlikud. tarkuse osas paluks tagasihoidlikumaid komplimente.
Hetk23. oktoober 2017, 10:25
Ja kellega võrdleja sarnaneb? Kõlvart on suurepärane inimene. Edu talle.
tom23. oktoober 2017, 10:44
Mis suurepärane inimene ta on ta ajab Eesti rahvusluse vastaste poliitikat nagu enamus kesikubandest.Kes vähem kes rohkem.
Oh jummel!23. oktoober 2017, 11:53
Sama võib öelda absoluutselt iga siinse suurema partei kohta! Nt KE ja RE on Brüsselis koguni ühe kildkonna tegelased. Jne.
Indrek223. oktoober 2017, 10:06
Sopaleht on brüsseli globalistlikku agendat promodes kaotanud küll igasuguse mõõdutunde juba...
Ei venestamisele23. oktoober 2017, 10:05
Keskerakond on normaalne Eesti partei ja kui Kõlvart oleks kandideerinud näiteks Pirital või Nõmmel, oleks ta tõenäoliselt ikka suure võidu saanud? Ise ka usute, mida räägite või, keskerakond? Või sai Kõlvart Lasnamäel võidu seetõttu, et rääkis oma valijaskonnale, kui oluline on oma asukohamaal rääkida selle riigi põlisrahva keelt ehk riigikeelt ja kui oluline on ise huvi tunda selle maa kohta, kus elad?
23. oktoober 2017, 11:08
Miks te siin miinuseid laote? Kas teile ei meeldi, et Kõlvart on puhtatõuline sovett, kellele kõik eesti keele ja meelega seotu on sügavalt vastumeelne või see, et Kõlvart ongi teie arvates eestimeelne, kes oma ustavatele vatnikutele eestikeelset Eestit lähemale toob? Kumbki pole ju õige.
Miinus23. oktoober 2017, 11:54
tähendab kommentaariumides mittenõustumist (ja pluss nõustumist). OK, äkki mõnele eriti blondile ka meeldib/ei meeldi...
Miinusele23. oktoober 2017, 12:44
Palun lugege enne tänitamist kommentaar mõttega läbi.
Kusjuures23. oktoober 2017, 11:56
_oluline on ise huvi tunda selle maa kohta, kus elad_
Sic! Kõlvartil endal on see huvi täiesti olemas. Nagu ka Yana Toomil muuseas.
Radist23. oktoober 2017, 15:49
Miinuseid laovad need, kes näevad fraasi "Kõlvart saab Nõmmel võidu" ega näe selles paroodiat.
jah23. oktoober 2017, 09:45
Jemeljan Pugatšov23. oktoober 2017, 09:43
lisap . mõlemal annap hääli lasnamägil ja näitama neid palju PBK kanaalil