Eesti uudised

Evelin Ilves pahandab: president Kaljulaid rikub avalikult ja häbita ise seadust (192)

LISA KOMMENTAAR

sõnumitooja lasete maha?27. august 2018, 00:05
ma saan aru, et evelini ei sallita ja saan ka aru, miks, ise ka ei saali, aga probleem on ju õige, mille püstitas. olen üllatunud, kui paljud kaljuloidi kaitsevad. eestlusevastane president.
Nuhvik27. veebruar 2017, 10:04
me võiksime sallivamad olla.Kas inimesel siis raasugi ei tohi enam isiklikku elu olla ja õigust puhkusele koos perega.Mis olulised tööd tegemata jäävad.?Eesti rahvas sai hiljuti ühe sisukama presidendi kõne,püüame elust rõõmsamat külge leida .
nuhvikutele26. august 2018, 23:53
et siis sinusugused arvavad, et võibki seadust rikkuda ja mõnitada riiki? sinusuguste jaoks on ilmselt rahvusvahelisele inimkaubandusele kaasa aitava presidendi kõne tõesti sisukas.
hea käik23. veebruar 2017, 09:51
Kaljulaid vs Evelin. Kohe Kaljulaidi toetuseks plussid ja Evelinile miinused. Ise panin samamoodi. Kui kõik kommid läbi lugesin, siis tajusin, et meie kõigiga manipuleeriti.
puhas kadedus22. veebruar 2017, 15:24
Kohe näha et vanad sõbranjed, töötasid koos riigikantseleis aga nüüd on Kersti kaugemale jõudnud kui Lambot
taevake22. veebruar 2017, 11:02
jalle tark on ees -VAATA PAREM OMA LEIVA RETSEPTID...SEE ON SINU AMET
saage aru22. veebruar 2017, 12:13
Evelinil on tähtis end nö. pildil hoida, teeb selleks mida iganes pähe tuleb, ei suuda harjuda tavakodaniku rolliga.
Austaja28. august 2018, 20:20
Evelin on kihvt naine,mulle meeldiks ,kui Evelin oleks president.
oh, 22. veebruar 2017, 10:59
maakas22. veebruar 2017, 10:51
oi,oi,oi, no nüüd on siis endisest EKS ESILEEDIST saanud ka presidendi abikaasa....,huvitav tõesti,kes räägib? kahju,et see mälu niii lühike on,palju ta ise rahva raha eest päikese all ja hotellides peesitas....
Toits22. veebruar 2017, 10:42
Kulla ajakirjanikud! Ehk juba aitab sellest mõttetust exponeerimisest!
Juula22. veebruar 2017, 10:19
Pr Evelin on vist unustanud, kuidas ta enne EV aastapäeva Balil puhkamas käis töö ajast. Tema töö oli olla presidendi abikaasa, ta sai selle eest palka. Kuidas ta sai Balilt oma ametikohustusi täita?
Fakt22. veebruar 2017, 10:16
EVELINIL ON ÕIGUS. PRESIDENT RIKUB SEADUST.SEE ON FAKT!
G22. veebruar 2017, 09:26
Mõni on ikka nii presidendi lainel, et ei suuda ikka veel aru saada kes ta ise selline on - null.
Y:22. veebruar 2017, 08:37
No vaata- kes räägib. Ma ei hakka sõnu raiskamagi, eelkõnelejad kõik ära öelnud. Ja öelge nüüd ,et rahva mälu on lühike.... Ega ikka ei ole.
mina22. veebruar 2017, 07:26
Evelin oleks aeg tulla mõistusele,sest Sa ei ole ju mitte keegi.Kui palju oled ise maksumaksja raha kulutanud ja nüüd tuled siin laimama.
vana mees 22. veebruar 2017, 06:49
..No see naine peaks küll täitsa vait olema..
ata,ata22. veebruar 2017, 08:30
tõepoolest, see evelin ilves olgu küll vait ja madalam kui rohi !
nüüd sai see tädi ka suu lahti.22. veebruar 2017, 01:01
Kui ärmatamisest jutt käis, siis oli vait nagu hiireke. Evelin, sina ole küll kuss, sina ja su 2.eksmees ei vääri Kersti Kaljulaidi küünemusta ka.
21. veebruar 2017, 22:58
!22. veebruar 2017, 08:41
Soovitaja21. veebruar 2017, 21:50
Evelin võiks minna Ilveste lapsehoidjaks. Ikkagi sugulashinged.
kaks küsimust21. veebruar 2017, 21:50
Mis ajast on nädalas 90 päeva? Õhtuleht, vaata oma tekst üle.
Mis ajast on Evelin Ilves arvamusliider, kombluskohtunik ja vooruse verstapost?
alles21. veebruar 2017, 21:03
oli kallis korporatsiooniõde...
veteran21. veebruar 2017, 21:00
Ole parem vait, õnnetu olevus. Ei ole sa temast muhvigi parem.
kas keegi täpsustab21. veebruar 2017, 20:55
kes oli see, et welcomiga miljoneid huugama pani?
kes esileedina avalikult ameles?
kes ärmajokkis?
ma tõesti olen unustanud, kes see inimene oli. aga oli ju keegi.
nu22. veebruar 2017, 02:47
ärma ei ole ju evelinil
olgem täpsed22. veebruar 2017, 12:03
Ärma oli vägagi evelinil kõigi nende sigaduste ajal. Tema oli kõigi nende rahakeerutamistega seotud. See, et peale lahutust firma mehele üle andis, ei tee endist seisu olematuks.
suudlused augustiöös21. veebruar 2017, 20:47
ega eesti rahvas ei unusta, et evelin augustiöösel võõral mehel ennast kabistada ja suudelda laskis.
hoidku see naine HÄBI teemadel suu kinni.
täitsa tigedaks teeb see targutamine
Neti22. veebruar 2017, 19:44
Aga mõelge enne miks need nn. augustisuudlused tulid. Lätlase pärast . Toomasel oli ju juba ammu uus beib. Miks siis tema võis. Mis tal häda oli. Ärge lahmige ainult Evelini.
silmakirjalikud olete ikka26. august 2018, 23:57
selle suudluse eest evelini mutta tampida on ikka suht alatu. mis ise teeksite, kui saaksite teada, et abikaasa on pikemat aega armukest pidanud ja nüüd on nad sohilapse saanud? äkki läheksite ka ise endast välja?
samas evelin pole mulle kunagi sümpaatne olnud, oli suur ülbikust varganägu koos oma mehega.
silmakirjalikud olete ikka - juba miski ei sobinud ja läks modele26. august 2018, 23:59
õnneks võtsin kopisse:
selle suudluse eest evelini mutta tam-pida on ikka suht aIatu. mis ise teeksite, kui saaksite teada, et abikaasa on pikemat aega ar-mukest pidanud ja nüüd on nad so-hilapse saanud? äkki läheksite ka ise endast välja?
samas evelin pole mulle kunagi sümpaatne olnud, oli suur ül-bikust var-ganägu koos oma mehega.
....21. veebruar 2017, 20:42
Ei tea mul on samamoodi tööl võimalus soovi korral nädalaks ajaks ilma puhkust vormistamata välismaale minna. Nagu ka presidendi puhul mainiti on enamus tööst arvutiga ära tehtav, mis tähendab, et ei ole vaja kontoris kohal olla. Kahjuks paljud inimesed on enda mõtetega kinni nende olukorras ning ei saa aru, et on olemas erinevaid töökohti, mis võimaldavad tööülesandeid täita ka läbi interneti.
21. veebruar 2017, 20:56
Selge, aga milleks siis üldse rääkida "puhkusele" minekust. Ei olnud ju mingit vajadust sel teemal sõna võtta ja arutada veel mingeid puhkusehüvitisi jms.
pigem22. veebruar 2017, 10:27
ikka hea, et räägitakse enne kui tehakse :)
oleks president lihtsalt perega ära sõitnud, siis oleks ju kohe hakatud sellel teemal igasuguseid asju välja mõtlema.
praegu on minu jaoks selge - võtab nädalaks aja maha ja on perega,
puhkust ametlikult ei vormista, sest see on nii keeruline, kui ilmselt ka kulukas protseduur (keegi nädalaks riigikogusse asendusliikmeks + ilmselt sellega kaasnevad kompensatsioonid jne.).
kogu see presidendi puhkuse ja puhkusekompensatsiooni asi on praegu tõepoolest natuke imelik - ametlikult tegelikult mitte ükski president puhkust välja võtnud ei ole ja ilmselt ei võta ka, ilmselgelt on aeg see protseduur lihtsamaks teha.
vähemat Ilves on oma välisvisiidid ühendanud eravisiitidega... kas see on siis parem variant? pigem oleks tema võinud samamoodi aeg-ajalt nädalaks aja maha võtta ja oma raha eest reisida.
nende nüüd välja kaevatud krediitkaarti ja reisikulutustega seoses on nii mõnigi kord tekkinud küsimus, miks sellisele tööreisil abikaasa kaasa võeti.
vahi27. august 2018, 00:00
et tõsimeeli kohe arvad, et president saab ju ka arvuti kaudu olla? no millega sellised inimesed küll mõtlevad, peega`?
lea21. veebruar 2017, 20:13
aga kui vaadata mis kirjutatakse Teie ja Teie abikaasa presidendna olles krediitkaardi kasutamist. Kas see ei ole lihtrahvale näkku naermine?
Mina ka pahandan21. veebruar 2017, 20:11
Kui kaua peab taluma selle nn. mittekellegi sõnavõtte? Inimene kes ei tea, ega pole kunagi teadnud kes ta oli, on, või olla tahaks. Leivaküpsetajast teleajakirjanikuni. Olematu turismitalu pidaja. Fotostaar. Joogakunstnik. hale abielunaine jne. jne. mis õigus on antud talle võtta sõna Eesti Vabariigi Presidendi suunas?
2. september 2018, 13:52
Kus Sa seda Eest Vabariiki näed?
Lala21. veebruar 2017, 20:07
Krt, kus on arvamusliider. Ja sellist asja kommenteerida? Really
eks21. veebruar 2017, 20:06
Evelini jutt on jumala õige.see pole mingi president.
Evelini21. veebruar 2017, 19:50
vist enam presidendi vastuvõtule ei kutsuta.
22. veebruar 2017, 11:02
Teda ei kutsuta mitte kuskile.
aga23. veebruar 2017, 14:34
miks peaks teda sinna vastuvõtule kutsuma?
räägitakse21. veebruar 2017, 19:48
et siis kui abielutaevas enam selge polnud, ööbisid ilvesed mitte ühes vaid KAHES sviidis. Kas see polnud raiskamine ja rikkumine?
oo21. veebruar 2017, 22:49
Olge mureta, teevad mis teevad need häbitud inimesed, , kahte kirstu ei saa küll keegi...
Neti22. veebruar 2017, 19:50
Minu arust suurem raharaiskamine toimus viimael aastal lätlase ajal. Evelin ei käinudki ju enam kaasas kuskil. Mis te lahmite niisama.
Aga21. veebruar 2017, 19:45
eks igaüks räägib ikka oma rikutuse tasemel.Nii teeb seda meie kõigi seas ka Evelin.
21. veebruar 2017, 19:26
S
Nõustun eel öelduga. See kas presidendid puhkasid või ei on nende probleem.
21. veebruar 2017, 19:21
S
Vaata ennast kuidas raha laristasid mida maksumaksja jagas.Kas nüüd on tööd vaja teha,et hing sees püsib,või endine president külvab dolaritega. Ära ole kade oled ju nüüd samasugune liht inimene,mitte presidendi proua.
no21. veebruar 2017, 19:21
ei meeldi see pukki topitud puratiino
21. veebruar 2017, 19:51
OOT-OOT!21. veebruar 2017, 19:10
Ja seda räägib ise kes??! No on molo!
kuhugi peab ju president 21. veebruar 2017, 19:06
selle meeletu rahahunniku panema mis kaela sadas.
Mari21. veebruar 2017, 18:38
Evelin on sünnilt intellektipuudega- tuletage meelde tema Soomes elava isa käitumist Eesti Vabariigi aastapäeval, kus ta oli pidevalt näljas ja käitus äärmiselt matslikult. Evelin on ju selle puu vili ja sealt pole midagi arukat oodata. Häbi Evelin !
tuhajuhan22. veebruar 2017, 11:24
Mina ei adu loogikat, millega sa inimese haigeks tembeldasid! Matslikkus ei ole inteligentsi küsimus vaid pigem kasvatuse ja seltskonna teema! Ma ei ole kindel, et Evelin aju invaliid on! Pigem keskmisest targema emotsionaalse inteligentsiga naine! Olen näinud hullemaidki!
blondiin21. veebruar 2017, 18:11
on tigedust täis , kas pillimees on puhkusel , et meelt ei lahuta.
.21. veebruar 2017, 18:31
pillimehel on arvatavasti tollest hullust juba kõrini ja mammi juba pikemat aega porgandi peal. Sealt siis ka see kibestumine ja pidev ving.
enne pillimeest oli 21. veebruar 2017, 20:03
ilves juba aastaid ja väga sageli lätis "külas" käinud ning selleks rahva raha kulutanud, aastaid.
Vaata.21. veebruar 2017, 20:26
Mitte ainult Toomas, vaid ka paljud teised mehed lähevad mujale maiustama kui kodus ei anta. Eriti jama kui kodus käimise eest töökoht obrukit peab maksma. Nende summade eest oleks küll lõbumajas käimine odavam olnud. Öö maksis nii, et anna olla, aga ilma ikka.
noh jah 21. veebruar 2017, 17:59
seadused ei pole ju Toompea ega Kadrioru inimeste vastu. Need tehakse ikka tavalise töörahva jaoks. kes peavad iga rida jälgima, muidu paistavad rootsikardinad.
mulle ei ole21. veebruar 2017, 19:15
Evelin ja tema tegemised meeldinud ega hakkagi meeldima, kuid seekord ütles ta õieti.
huvitav21. veebruar 2017, 17:56
kas presidendil on puhkuse pikkus tõesti 90 päeva. Milline hobuse puhkus see küll on? 56 päeva on maksimum. Kuid jah, räägitakse ka, et riigikogu liikmed ei puhka, kuid neid pole ju terve suvi Toompeal . Kui näidatakse saali, siis vahel maksimum 10 nägu seal.
Millal hakatakse üle vaatama seadusi, mis võrdustaksid inimesed. Miks ühed saavad pensioni 2500 ja teised, kes on 45 a. tööd teinud,m kusagil 400 eurot. Miks endised kommarid saavad sellist pensioni. Miks ei kaotada neid ära ja sellised kunagised peaksid saama sama palju, mis tavaline töötegija. Saavad koondamisraahad, lahkumisrahad ja ikka veel kuni surmani 2500 . Kõiki seadusi annab tühistda ja ümber teha. Isegi tagasiulatuvalt tehakse, kuid õige, need on ju lihtrahva jaoks.
Häbi peaks olema meie valitsusel, kes seadusi paika panevad. Nii suur vahe tegemine ajab oksele.
ex22. veebruar 2017, 13:58
seni on jutt olnud 28 päevasest presidendi puhkusest. Proua Kaljulaid plaanib perega koos aega veeta nädalakese. Mis siis Evelinil mureks? Mis puutub ärmatamisse, siis nautis elu hüvesid seal ka Evelin, küll ja veel. Nüüd jättis kõik exabikaasa kraesse ja naudib ilmselt parastamist.
21. veebruar 2017, 17:49
vaata kui hästi nüüd seadust teab. küll on madal ja armetu närune naisterahvas. tema võiks küll parem oma noka heaga kinni hoida, häbitu selline. (mitte et ma kaljulaidist palju enamat arvaksin, kõik nad on enam-vähem ühesugused.)
Juku21. veebruar 2017, 17:41
Evelinil on see kord õigus. Joon tema terviseks!
axexex21. veebruar 2017, 17:37
Ise lasid krediitkaardiga ringi nagu see oleks neile endile kuulunud ja lõpus pani üldse suvalise tõmmuga keset linna tatti. #TulenJaÕpetan
21. veebruar 2017, 17:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
/21. veebruar 2017, 17:34
Ah, mis sa siin pahandad, Evelin, vaata mis te ise tegite...
jaan22. veebruar 2017, 11:17
VARASTEL EI OLE PANGALAENE,ISE OLED VARAS.
nii 21. veebruar 2017, 17:28
vaata kes sõna võtab. Ise pani süüdimatult raha hakkama ja nüüd räägib siin
kaisumamma21. veebruar 2017, 17:20
Kunagi lugesin kusagilt ,et Toomas Hendrik võttis välja mingi suure summa kasutamata puhkuse eest -no see ju topelt.On nii puhkuse hüvitis kui ka ettenähtud presidendi tasud-Need kõik ju 2 ametiaja jooksul- Kui ei võta puhkust-pole ka hiljem hüvitist vaja.
reede21. veebruar 2017, 17:15
Huvitav ja millise eestlaste jaoks ränkraske probla see euroopast kohale veerenud hernetera jälle välja haudub Olen 52 aastat ausalt tõõtanud ja kui oli hädavajadus esitasin tõõandjale avalduse palgata puhkuseks Oli tõõandja asi otsustada Vaid loll võiks küsida palka aja eest mil tõõd ei tehtud Meie presidendist olen pettunud Eks mingu siis oma keskmist tõde otsima Tuleb välja et vedasime vägisi kohale latsekese kes oma tõõd ette ei kujutanud
Ikka häbita21. veebruar 2017, 17:14
Musutamine,Siimutamine,Balitamine ja sekka mõni lumeingel ka.
Ronja21. veebruar 2017, 17:14
Ära sa ütle:) Kõige suuremad sulid tunnevad kõige paremini seadust. Evelinil lihtsalt ei sobi seaduskuulekusest rääkida. Puhkusest ei saa pr.president veel juttugi teha,ta töö aeg on nii lühike olnud,et ei ole veel töögagi harjunud. Töö ja puhkuse seadused peaksid Eestis kõigil ühesugused olema,olenemata positsioonist. No ja kui kuu aega saab seda "pingsat"presidendiametit perepuhkuse kõrvalt pdada, siis see näitab,,et pr.president võib puhkusele jäädagi.
Õudne21. veebruar 2017, 17:11
Evelin Ilves, sa oled alatu ja õel. Ära mõnita praegust presidenti, tuleta meelde mis elu sa elasid presidendiprouana rahva raha eest. Aeg oleks lõpetada nõudepesijana.
Arvamusliider on rääkinud ,21. veebruar 2017, 17:09
niihh kõik AAMEN !!! . :D
Tiit21. veebruar 2017, 17:02
Kas Evelin on juba juristi hariduse saanud, et nii hästi seaduseid tunneb? Ennem oli ikka kova arst.
to Tiit21. veebruar 2017, 17:12
Netis on ju kõik seadused käepärast, mis siin ikka niiväga tunda. Vaatasin ise ka üle ja olen Eveliniga samal arvamusel.
kusti21. veebruar 2017, 19:09
Küsimus ei ole seaduse täitmises või mitte, küsimus on: kesräägib???
ja21. veebruar 2017, 20:34
nagu hunt 9 ametit ja kümnes nälg
Miks21. veebruar 2017, 16:59
on vaja kogu aeg olla rahulolematu Meil on nuud naispresident mida nii palju raagiti et peaks olema Ta on sportlik lihne inimene kes ei aja taga kulda ega karda Tark ja sale ja vist ongi rohkem asi selles et ei hakka hammas kuskile peale ja see tekitab teatud inimestes seletamatut viha vaja otsida olematuid vigu ja teha saasest elevant
:)21. veebruar 2017, 16:55
Ilves käis ka igal pool nii Sorose pulmas kui mujal aga maksti 4 aasta välja v6tmata puhkuse eest huvitist .
Evelinil21. veebruar 2017, 16:36
on kodanikujulgust valdada oma arvamust OMA nime all, mitte anonüümselt! Tubli naine!!!
Jürka21. veebruar 2017, 16:47
Jatkub nõtlematust avaldada oma nime all rumalat teksti.
toJürka21. veebruar 2017, 16:59
Ja mis selles tekstis rumalat oli? Kõik ju õige.
et21. veebruar 2017, 17:06
oleks ka pidanud mingi imelise kohtumise kokku leppima välismaal ja sõitma justkui visiidile, nagu Ilvesed tihtipeale tegid? Kaljulaid ütleb ausalt, et läheb lastega puhkama nädalaks. See ei tähenda, et ta tööd ei tee sel ajal, aju ta ju välja ei lülita. Evelin võiks tõesti selle koha pealt suu kinni hoida, sest aina puhkamisega ta ju kogu aeg tegeleski - ja vist tegeleb jätkuvalt.
kõik on õige21. veebruar 2017, 18:47
aga seda ta ei räägi, kuidas ise puhati ja kasutamata puhkuse eest veel hiigelsummasid võeti ja tasku aeti, lisaks "kuluhüvitised", ärmatamine, EAS-i raha vargus, jne.
evelin sina vä?21. veebruar 2017, 19:25
!21. veebruar 2017, 16:30
Töökoht, kus võib niisama muuseas minema kõndida ja puhata, millal aga soovid, ilma ei mdagi juhtuks või muutuks ja palk muudkui jookseb . See on tarbetu ja mõttetu töökoht.
To 16.3021. veebruar 2017, 16:51
Aga kui palju neid mõttekaid töökohti seal Toompeal üldse on?
to !21. veebruar 2017, 17:15
Evelin, kas sina jälle siin?
!21. veebruar 2017, 19:18
Ei ole üldsegi Evelin. Hoopiski üks üle 35 aasta tööd rabanud invaliid hoopiski, Mis puutub aga Evelinisse, siis Tema ise oli kah mõttetu töökoha pidaja - ametilt esileedi, kes sai selle raske töö eest üle 1500 euro kuus puhtalt kätte. Märksa rohkem, kui samal ajal mulle pingutava ja vastutusrikka töö eest maksti.
!!!21. veebruar 2017, 16:27
Kahju, et Evelini-proua alles nüüd üles ärkas. Ma arvan, et tema asjakohased õpetussõnad ning moraalilugemine oleks eelnenud kümne aasta jooksul sama ajakohased olnud. Või asjakohasemadki veel. Kuid siis oli esileedil millegipärast suu vett täis, ta ei öelnud toimuva siis kohta mitte sõnagi.
Sega, kas tema on ikka see kõige õigem inimene praegu märkusi tegema?
oik21. veebruar 2017, 16:26
No aga meie õigusriigis ongi ju seadused ainult pööblil täitmiseks. Seadused ei kehti ju neile väljavalitutele, kes ehitavad oma häärberid ehituskeeluvööndisse. Alles oli pealtnägijas lugu, kus elanikele anti ette üliranged reeglid alates akna värvist kuni laudise kujuni ning samas naaberkrundil toimetanud härra "Pole Paha" sugulane võis toimetada ilma igasuguste ettekirjutusteta nii et ei munitsipaalamet ega linnavalitsus ei teinud köhatustki. Õigsuriik mai äässs.
Tartus Supilinnas21. veebruar 2017, 19:41
sama lugu. Oled õige seltsi liige, siis võid maja pööningu (mis on teatavasti ühiskasutuses) endale hõivata, selle enda jaoks välja ehitada, aga lv ehitusosakond lihtsalt ignoreerib ülejäänud majaelanike pöördumisi. Öeldakse, et kui midagi ei meeldi, mine kohtusse.
ja õigesti ütles, sest 21. veebruar 2017, 16:26
puhkust ei võta aga puhkusele läheb. Kas kellegi tööandja lubab, et OK mine ole ja puhka töö ajast? Saad palka ja puhkusefond ei vähene, selle saab hiljem kasvõi rahas välja võtta, siis saab selle konkreetse puhkuse aja eest ju topelt tasustatud.
noh 21. veebruar 2017, 19:20
eks ta on väsinud ka, aina sunnitakse traditsioonidest kinni pidama, kirikut austama jne.--kaua siis printsess herneteral vastu peab.
35 aastat töötanu.21. veebruar 2017, 16:22
Kui puhkust ei vormistata (ei korralist ega ka palgata puhkust), haiguselehte ka ei ole, kuid tööle siiski ei ilmu, siis tavainimese jaoks tavatöökohal loetakse seda tööluusiks. Ja loomulikult ei maksta selle aja eest siis ka mitte mingit töötasu. Hea kui tööandja veel kinga ei anna.
õige, seega rahvale eeskujuna olev president21. veebruar 2017, 16:28
tuleb ametist lahti lasta. Siis toimitaks seaduse järgi.
Ei tule.21. veebruar 2017, 16:46
Selleks pr.Kaljulaid algatabki presidendi puhkuse seaduse, et kõik oleks OK. Õigupoolest oleks selle pidanud tegema juba 25 a. tagasi.
no22. veebruar 2017, 13:27
kuidas sa sellise mõistusega 35 aastat töötada oled saanud? Kes sa oled, et võrdled oma tööd presidendi, riigi esindaja omaga?!
Oliver21. veebruar 2017, 16:22
Kunagi ETV sarjas M-Klubi oli ka mingi ministeerium.Nad olid kuskil pea kuu ära ära, mille peale peaminister ütles, te ega seda poleks märgatudki kui nad ise pole öelnud.Nii ka siin pole vaja kuulutada vaid lihtsalt käia ära.Mida see nii väga juhtubki.Mobiilide,lapakate,tahvlitega ajab kogu asja ära.
Kindlasti21. veebruar 2017, 16:22
On tal õigus
Aga natu vara võtab sõna
heh21. veebruar 2017, 16:16
eestis ei ole tarvis mingit presidenti. Ja se "proua" võiks oma noka kinni hoida. Suuremat varga paari annab otsida ,kui nemad seda olid.
Evelin olgu päris vakka21. veebruar 2017, 16:14
Tema ei ole ütleja, mida president teeb või mitte,hoidku oma suu kõvasti kinni,ärmatamise pärast peaks ta ise olema madalam kui muru !
Võib ju õigegi olla21. veebruar 2017, 16:04
Aga Evelin peaks olema viimane,kes siinkohal oma nokka paotab.
on on21. veebruar 2017, 16:14
aga ehk peakski ta esimene olema, kes seaduse rikkumisele viitab?
aga21. veebruar 2017, 19:21
seekord ütleb õieti!
No palun..!21. veebruar 2017, 16:04
Jaa, me kõik usume et sina ja Toomas ei puhanud kordagi selle 8 aasta jooksul!!
Kersti tahtis nädalat puhkust võtta, nägi mis kammajaa sellega kaasas käib, tegi asja avalikuks ja võttis puhkuse nii et rahvas maksma ei peaks. Tahad jagada kuidas teie tegite?
Tuhkatriinu21. veebruar 2017, 15:57
käituge minu sõnade, mitte tegude järgi.
president ju 21. veebruar 2017, 16:23
pigem nipsakas printsess Hernetera.
see hernetera22. veebruar 2017, 19:05
sul on iga 2. kommentaari järel jälle see hernetera jutt. Kas sina oled prints mädamürk?
Prints21. veebruar 2017, 16:29
See on Ilvese moto kogu see aeg ju olnud ega proua Ilves ka teistsugune pole.
Iga kord kui E.I. mingi avaliku lausega välja tuleb, on pärast tükk aega piinlik. Huvitav, et tal endal ei ole, minul võõra inimesena igal juhul on.
arvaja21. veebruar 2017, 15:56
ex president oli kavalam sõitis mõne tähtsa ninaga kohtuma - 1 päev tööd 4 päeva trull-lalla.
Evelin võiks rääkida21. veebruar 2017, 15:55
kuidas ta ise nn töö ajal Gambodjas eestlaste hotellis võõra mehega ameles. Hiljem võeti nende päevade eest puhkuse komp välja kuna justkui oldi tööl.
köögimööbel21. veebruar 2017, 15:54
kuidas evelin ise varasid kokku ajas? kas köögimööbel ikka sai makstud? ei?
ja kuidas riigi esimene asotsiaal, kel polnud häbi kiunuda meedias, et tal pole raha, sai mõne kuuga uhke mersu osta? millisel moel küll selline asi õnnestuks inimesel, kel pole söögiraha? silmakirjalik ja valelik inimene - selline mulje on jäänud meediat lugedes, isiklikult õnneks ei tunne ega sooviks ka tunda. ta võiks parem avalikult rääkida kuidas ja kui palju seda raha ikka ärmale sisse taoti ja kui palju kulus abikaas ja armukese ja sohilapse ülalpidamiseks samal ajal.
raivo21. veebruar 2017, 15:47
See ei ole riigisaladuse rikkumine kui Teie postitaksite oma üllitise lõppu President Ilvese kõigi puhkuste vormistamise dokumendid,et rahval oleks arusaadav mille ümber Te kädistate.
21. veebruar 2017, 15:51
raivo
No, mida sa siin sa puterdad
Mine kooli ja õpi õieti meie ilusat eesti keelt kirjutama.
21. veebruar 2017, 19:59
Sina ise peaksid sama tegema ja õppima ÕIGESTI meie ilusat eesti keelt kirjutama.
to raivo21. veebruar 2017, 20:50
Enne tee endale selgeks, mis sõna õieti tähendab. Piinlik, kui õpetab see, kes ise vigadega kirjutab. Mõttetu tühisus oled. Kahes lauses neli viga on ikka eriti madal tase.
raivo21. veebruar 2017, 21:17
Mul võib olla kirjutamisega mingi eripära,kuid heas lugemisoskuse korral saab igaüks aru,et ma ei õpetanud kedagi vaid palusin kirjutise autoril esitada kaks ametiaega Presidendiks olnu õigesti vormistatud puhkuste dokumendid.
viha ja kadedus teevad su haigeks21. veebruar 2017, 15:47
Häbi, Evelin, häbi!
Olin ka peale sinu kõrgelt kukkumist (lahutamist) ikka veel sinu truu fänn ja sõber,
aga ajapikku oled sa näidanud ja käitunud nagu üks kadedusest ja vihast lõhkev egoist.
Nii kaotad sa ka oma viimasedki sõbrad.
Võta eeskuju proua Helle Merist, tõmbu avalikkusest tagasi, küpseta head leiba ja kasvata oma toredat tütart.
no21. veebruar 2017, 15:54
valus on,kuhugile ei kutsuta,ise peab end trügima.Kahju kuidagi ullikesest.
kodanik21. veebruar 2017, 15:44
Räägime parem ärmatamisest.Kas preili Evelin ikka teab,mida selle all mõistetakse?
Tiiger21. veebruar 2017, 15:43
Vaata, kes siin õiglusest haugub?!!
jeekim21. veebruar 2017, 15:42
Peale seda uudist hakkas Kaljulaid mulle meeldima.
to jeekim21. veebruar 2017, 15:55
maitse üle ei vaielda, eriti halva maitse.
sama21. veebruar 2017, 16:00
Silvia21. veebruar 2017, 16:54
Mulle meeldis ta algusest peale,ei olnud mingit uudist vajagi.
Ants21. veebruar 2017, 15:42
Kaljulaidile on presidendiks olemine vāke kohakaaslus tōsiste tegemiste kōrvale. Ta ei tahagi nii vāga selle riigi president olla.
Teadja21. veebruar 2017, 17:35
niisiis 21. veebruar 2017, 16:19
on järjekordne eestlane äkki juudiks nimetatud? kuule, äkki näitad rahvale ka oma nägu?
luule21. veebruar 2017, 15:39
vaadake, et vihast löhki ei lähe....
to:luule21. veebruar 2017, 15:51
pehmelt öeldes ei ole Evelin Ilvese asi arvustada Kaljulaidi.
alf21. veebruar 2017, 15:38
Kirjatsurad ja tindisolkijad ei saa mitte ilma Evelin Ilvese,ta. Nüüd on nad ikka räigelt liiale läinud koos Evelin Ilvesega. Karta on , et psühhiaater ei suuda siin enam aidata.
Tema küsib....21. veebruar 2017, 15:29
...kuhu Eesti riik läheb?Ikka sinna, kuhu Sina oma kikiga selle juhtisite, pärapõrgusse, kus pole ühtegi seadust vaja täita, võim ja raha juhivad mõistust. Orjale on jäänud kohustused, härjale võimu jõud. Näitasid ju ette, kuidas rahad lendasid, millest sa häbitu ise nüüd räägid???
just nii21. veebruar 2017, 15:57
siis, kui endal oli võimalus karistamatult rahva raha taskusse kühveldada, siis ei teinud teist nägugi, siis ei postitanud kuskil, et oi kuidas me raiskame. häbiväärne emane.
sellest Evelinist on juba tõesti kohe kõ-ri-ni. 21. veebruar 2017, 15:27
Mida see Evelin ja veel temataolised küll endast kujutavad, et nemad siin keelavad või käsivad või lubavad,
millal Eesti president peaks puhkama või
mittepuhkama`?
Evelin jt, oled kadedusest lõhkemas, muud ei midagi.
no lõpuks ometi!21. veebruar 2017, 15:26
see ainus ja õige riigi juhtimise ekspert on sõna võtnud.
skd21. veebruar 2017, 15:23
Evelinil on õigus, Kaljulaid rikub seadust. Eesti seaduste järgi peab kirjale vastama 30 päeva jooksul, kuid Kaljulaidilt võitegi vastust ootama jääda. Seadust rikkuv president näitab kui vähe ta tegelikult eestimaalastest hoolib.
Dks21. veebruar 2017, 18:39
vanaema( see teine)21. veebruar 2017, 15:22
Uskumatu, mida see eks-proua-presidendi-abikaasa endale lubada võib?! Kelleks ta ennast ikka veel peab?!
Evelin on lhtsalt21. veebruar 2017, 15:29
Eesti vabariigi kodanik jaa võib ka oma arvamust öelda,ärge norige.
to evelin on lihtsalt21. veebruar 2017, 15:58
pane oma sõnale ja veel 7 a-d otsa, paistab veel rum alam välja.
eks21. veebruar 2017, 15:32
seaduslikuks puugiks.
nimetu21. veebruar 2017, 15:21
kuhu tõttad sa nii vara ,sul töö tegemata
tohohh21. veebruar 2017, 15:18
kus sa siis olid kui eas-i rahad turki panid, kas see oli seadukuulekus või
21. veebruar 2017, 15:17
On ikka õige küll aga Evelini suust kõlab väga halvasti.Räägiks nüüd parem Ärma teemal, mis seal kokku keerati, ja mitte vähe tema enda eestvõtmisel. Kõik need diadeemid ja swarovski kristallid sabaall , maasikate söömise patud ehitusmehel, mis mitme tunni töötasu äravõtmisega päädisid. Tuhat muud tsirkust rahva rahaeest, Kambodza, Bali saaredmitu korda-oh õudust.Nüüd veel räägib häbist, teab ta ise sellist asja nagu-HÄBI??
21. veebruar 2017, 16:02
Bali nõiad keerasid ta mõistuse tuksi.
21. veebruar 2017, 15:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to toomas21. veebruar 2017, 15:59
kle kao oma reklaamiga kus krt
Mäletan...21. veebruar 2017, 15:12
...et kui ilvesed lahutasid,maksis isane ilves emasele suure summa raha,mis ilmselt ärma susserdamisest saadud.See evelin hoidku nüüd parem suu kinni.
ma ka mäletan21. veebruar 2017, 16:00
rääkimata sellest kräpist nn eesti märgist welcome estonia, puhas rahva rahade vargus.
Misse õhtulehe taks on, et lehte saada pildi ja jutuga?21. veebruar 2017, 15:11
21. veebruar 2017, 15:32
Tegelikult saad täiesti tasuta. Kirjuta oma FB kontole, ÕL käib ja näppab selle sealt ja avaldab artiklina. Nii lihtne see ongi. Ainult sinu konto neid kindlasti ei huvita. Või arvadki sa, et Evelin tuleb, pilt ja lugu näpus, ÕL toimetusse ja palub endast kirjutada?
21. veebruar 2017, 16:04
Evelin ju vana turundusguru ja teab väga hästi, et ta ei pea lugu näpus minema öhtulehte. Piisab kui oma Facebookil kribab ja ongi tema häälest saanud rahva hääl.
arvamus21. veebruar 2017, 15:10
Evelin vajab ravi. Ei saa olla nii kibestunud . Tema tegevus oli kõik ebaseaduslik. Kallid riided ,ehted ,reisid jne). Seda ta ei näe. Meie president veedab mõned päevad perega , siis see on igati mõistlik.
viidikas21. veebruar 2017, 15:05
See Ilvese mutt võiks erru minna ja suu kinni hoida. Nii ebasümbaatne kuju ja ennast täis.
aga21. veebruar 2017, 16:01
kui palju to ta kaid eestlasi tema fännideks veel on, vaata ja imesta!
21. veebruar 2017, 15:03
selge see21. veebruar 2017, 15:38
evka kade. et ei saanud ise presidendiks.
no nii rumalat jura pole21. veebruar 2017, 16:02
mõtet ikka ajada ka.Kui keegi teine,mitte Evka,oleks seda õelnud,oleks kõik ok olnud.
Antud juhul pole jutt ka jänkitoomasest ja ärmatamisest,vaid rahva poolt äsjavalitud presidendist.Ainult siiani pole rahvas sotti saand,kas ta on mõne spordiliidu president või riigi oma.
Maxs21. veebruar 2017, 15:02
Evelin on kibestunud valedega pealekaebaja,nii lihtne see ongi Kersti on teinud presidendina siiani,köik öigesti.
ott21. veebruar 2017, 16:43
Olen sinuga nõus täiesti. Tundub hetkel tõesti president suure algustähega olevat.
rulluisutaja-viiuldaja21. veebruar 2017, 15:01
welcome to estonia ebaonnestunud kampaania korraldaja ja riigi raha raiskaja voiks suu kinni hoida. kersti on asjalik, soliidne, oskab riietuda, perekond on korralik. mulle meeldib ta kordades rohkem kui evelin, kes ei joudnud ara eputada.
president pole ju ex olnudki,21. veebruar 2017, 16:04
seega võrrelda neid ei saa,nii et viiulda edasi.
no 21. veebruar 2017, 14:58
eks ikka see kes on ise teadlik mida on tehtud ,nüüd ju hea näpuga näidata !
Evalotta21. veebruar 2017, 14:58
Evelin, kas piinlik pole endal??
psühhopaadid21. veebruar 2017, 16:02
Jürka21. veebruar 2017, 14:55
Mis 90 päeva puhkust? Kirjutati, et läheb nädalaks? Aga Evelin teeks targasti, kui tõmbuks nüüd tagaplaanile ega topiks ennast meediasse.
kuldkalake27. august 2018, 21:48
Tal vaja valimisteni pildis pysida, akki saab uuesti kuidagi riigipiruka manu..
Raivo21. veebruar 2017, 14:54
Seoses ärmamaa ja krediitkaardi sekeldustega oleks evelinil mõistlik pisut ennast sõnavõtmistes praeguse presidendi vastu tahaplaanile jätta.
see21. veebruar 2017, 14:59
inimene ei tea mis on mõistlikkus
Clat21. veebruar 2017, 14:54
Mis see sinu asi on , sinu aeg ammu läbi.
murueit21. veebruar 2017, 15:05
Aga minu asi on ja mina tahaks teada,miks läks,kui pole õigust?
kogu kontor töötab täistuuridel,21. veebruar 2017, 16:07
huvitav,kas selles kantseleis ületöö eest ka makstakse.Nendelt sa, murueit punaseid teenidki.
???21. veebruar 2017, 14:53
Proua Ilves, vähemalt ütleb president ausalt , et läheb kaua planeeritud puhkusele. Ta ei hakka skeemitama , millegi muuga näiteks loendu pidamisega või seminaaril osalemisega. Ei maksa ikka nii õel olla, olete riigi kulul ikka palju reisinud ja talu eiosanud ka majandada. Parem oleks vaikida. Eks oma silmas pindu ei näe aga teise silmas palki näeb
muidugi21. veebruar 2017, 15:08
peaks Riigikogu esimees täitma seda presidendikohust nädal aega.
Mofo21. veebruar 2017, 15:11
Jajah, kiky ei puhanud päevagi ja kasseeris kogu puhkuseraha veel nahaalselt sisse ka. Ning me kõik usume, et kiky kõik tööpäevad palehigis tööd vihtus
ja ise21. veebruar 2017, 15:37
käis töö ajast ja maksumaksja rahaga Lätis võõrast naist panemas.
Odinile21. veebruar 2017, 16:35
25 aastat pole tõesti probleemi olnud: MITTE ÜKSKI Eesti president pole kogu oma ametisoleku ajal ÜHTEGI päeva puhanud ja pärast on rõõmsalt kogu ametiaja kasutamata puhkuse rahas välja võtnud, nii et silm ka ei pilgu! Kui teie arvates on see "probleemi puudumine" ja aus kaup, siis olete ise samasugune skeemitaja kui need ärmatalulised.
see on siis umbes sama21. veebruar 2017, 15:07
et ei saa planeeritud puhkusest ära öelda, sest sai vahepeal presidendiks, varem ei olnud seda ette näha, nagu Ärma turismitaluga, et sooviti toetust ja saadi, siis tuli presidendi ametiaeg, ja turismitalu ei tehtudki ega tehta seda palgaliste töötajatega nüüdki, praegu saaks personalifirma otsida turismitallu töötajad v. panna E. Ilvese sinna 1,5-ks aastaks turismitalu pidama.
15.0722. veebruar 2017, 11:11
ÄRMA on T.H kinnisvara, turism pole ainuke ettevõtlus.perenaine on euromadrats,mitte eestlane E.I.
mis ausus see on,ta ütleb...???21. veebruar 2017, 16:13
kas ta ei ole siis Eesti riigi kodanik,et talle seadus ei kehti.Võib olla pole ta Eesti riigi kodanik või milles asi.Peale sünagoodi on vist kirikutee nii raske,et peab kohe puhkama.
presidendi kantseli21. veebruar 2017, 14:52
Lp.Evelin,lõpetage Kersti diskriditeerimine,muidu lõpetate koos jaanatoomiga maksima kassapidajana.
Hallo 21. veebruar 2017, 14:50
Presidendil on veel kaks väikest last,kellega tegeletakse,mitte üks,kellega ei tegeletud.
................21. veebruar 2017, 16:28
Ongi 2 väikest last. Evelin tegelgu oma tütrega ja pööraku talle rohkem ema hoolt.
küll KERSTI22. veebruar 2017, 13:35
SAAB ISE HAKKAMA,vaadaku kõik oma laste eest hoolitsemisele,evelin koos vana IVESEGA ei arvestanud üldse kadri-keiuga,kui lahutasid.tõid talle terve lasteaia rühma võõraid lapsi .oma lapsel pole kodu ega ka normaalseid vanemaid.kas nad ise tahaksid kadri-keiu asemel olla.
Kodanik 21. veebruar 2017, 14:39
No vaata kes räägib...
Ei tea millist seadust??? 21. veebruar 2017, 16:32
Ta ütles ju et teeb tööd samal ajal
täna siitsamast Õhtulehest21. veebruar 2017, 17:26
Karlsson tukub oma töölaua taga. Osakonnajuhataja läheb mööda ja teeb talle märkuse: "See pole küll kellegi kord, magada töö ajal!"
"Aga ma ei teegi seda."
"Mida te ei tee?"
"Ma ei tööta, vaid lihtsalt magan."
Võibolla21. veebruar 2017, 16:33
Annaks tagasi rahva raha eest ostetud kleidid
TAGASI NÕUDKE22. veebruar 2017, 11:13
ka LAYIDI abikaasa püksid,tal sama 1500 kuus.