Kommentaar

SUUR ÜLEVAADE | Kes ei lähe presidendi vastuvõtule? (227)

LISA KOMMENTAAR

Jah25. jaanuar 2016, 15:38
Riiklikku tähtpäeva saab ka teisiti tähistada mitte surudes selle inimese kätt, kes pole meie rahva heaks midagi teinud ja on olnud vaid Reformi president.
alf20. jaanuar 2016, 08:20
Tegu on ikkagi Eesti Vabariigi aastapäevaga ja seda saavad inimesed tähistada ka ilma presidendi vastuvõtuta. Eesti on midagi enamat ,kui Ilvese riik. Respekt nendele ,kes julgevad oma vastasseisu Ilvesele märkida , millega näidatakse oma suhtumist presidendi tehtu osas. Minna aga vastuvõtule ja mitte kätelda ei ole viisakas , parem on mitte osaleda selles tsirkuses.
noh16. jaanuar 2016, 14:10
Seekord on vast veidi ausam vastuvõtt. Eelmistel aastatel olid pooled Evelini sõbraanjed, meikarid, juuksurid, treenerid, õmblejad, ehtekunstnikud...... see nimekiri nüüd jätkub veel vähemalt 30 inimesega.... Oh seda rõõmu kui sai oma sõbraanjekesi musitada, kallistada ja juttu puhuda :) Klounaad! Sel aastal jääb vähemalt see lollus nägemata!
aga kallis,tänu sellele Evelinist eidenirakale sai teie jänki17. jaanuar 2016, 11:40
eestlaseks ja mister presidendiks.
Mehike pidi ohverdama oma ausa abielu,mrs.Merry, oma TÖÖÖÖÖÖÖÖ eest saadud vanalinna korterid ja hakkama näljast piinlema presidendi krooni all presidendi trooni peal.
Kas tal kerge oli.
Tiit16. jaanuar 2016, 12:14
Mida seal edevuse ballil ikka teha on? Vabariigi aastapäeva saab tähistada ka kodus. Jagagu see presidendi vastuvõtule kulutatud raha puudusttundvate inimeste vahel.
minu lemmikkommentaar: (copy/paste)15. jaanuar 2016, 14:17
Imre Sooäär, kes osaleb vastuvõtul, on Ladõnskaja suhtes terav: "Vabariigi sünnipäeva boikoteerimine on võrdne oma Vabariigi boikoteerimisega ja näitab boikoteerija lugupidamatust oma riigi ja rahva vastu."
kui nii võtta siis tõesti näitab boikottija lugupidamatust ameeriklase suhtes15. jaanuar 2016, 18:02
ja veel suuremat lugupidamatust OMA RIIGI MÜÜNUTE vastu.
Geeniparanus enam kui 700 aastat on orjaverd tõhustanud. See on tugev.
Kuhu kadusid varasemad kommentaarid?15. jaanuar 2016, 13:16
Kas Tuulelippude paraad ei kõlanud sobivalt?
mis sa nüüd : tuulelippud15. jaanuar 2016, 18:05
seltsimehed täitsid meiesugustega loomavaguneid,erastasid meie pudinad.
Kui tuli tsirkus sunniviiisilselt võõrandatud maade tagastamisega ,kahmas mister oma naabritelt kümneid hektareid metsa ja põldu. Täpselt nii nagu ausad tuulelippud,tänased A-kategooria seltsimehedki.
See ju na aus seltskond koos.
noh...15. jaanuar 2016, 13:15
mina läheks ....,aga pole midagi selga panna....
paolo Milaanost.15. jaanuar 2016, 13:08
Mina näiteks ei lähe,sest mind pole sinna kutsutudki !
Villi15. jaanuar 2016, 10:44
...arvan, et president leiab poliitiliselt-diplomaatiliselt soliidse põhjenduse, et vastuvõtt ära jätta ja kuulutab- kui pole suutnud rahvast ühtsena hoida, siis milleks võlts "vastuvõtu" pidu... Vabariigi aastapäeva tähistamiseks on ju palju teisigi võimalusi, ka selleks, et näidata ja olla EESTI RAHVA ARMASTATUD PRESIDENT...
tema lapsed võtavad piust osa,peavad pidu15. jaanuar 2016, 18:07
ei ta saa vastuvõttu ära jätta....tasuta joogid ja söögid võivad hukka minna.
toits15. jaanuar 2016, 07:21
...õigele eestlasele on kama kaks, ka on Ilves või Karl Genrihhovits / 20:54, 14. jaan 2016
mis vahet seal,peaasi,et olemas isand ja kuhu pugeda... No sellist ila ajavte eestlastega küll riiki ei valitse ega ehita!!
toitsile15. jaanuar 2016, 08:19
Ära oma probleeme pane ikka eestlaste arvele.Mina pooldan inimlikkust ja soliidsust,sest seal ei kiruta ega solvata.Ja kui möni ei taha minna vastuvötule,keda see huvitab.Ka mina ei julgeks ekrelastega minna Presidendi vastuvötule,sest seal peab oskama käituda ja osata teistega suhelda ja arvestada.Sinusugune muidugi arvab,et pugemine ja mida iganes on selle taga.Kahju,kui sinusuguseid ei kutsutud,oleksid ka näinud kord elus midagi viisakat ja head ja toredaid inimesi
õigele eestlasele on kama kaks, ka on Ilves või Karl Genrihhovits14. jaanuar 2016, 20:54
mis vahet seal,peaasi,et olemas isand ja kuhu pugeda.
on küll. Eestlastel on vaja ainul urruaku ja 15. jaanuar 2016, 18:09
sinna poetakse keel ees alati. Pole vahet,kelle küljes just on... Mee mõte ja eesmärk on ühine,ainult toit olgu ameeriklaste kõhus.
JUku.14. jaanuar 2016, 19:55
Hommikul teed pattu õhtul palud patud andeks ja nii päevast päeva.
Selline mees14. jaanuar 2016, 19:28
Palus Jumalalt pattude andeksandmist mitme naise pidamise eest. Välisministrina ei olnud veel lahutatud esimesest abuikaasast kui juba semmis Eveliniga ja pidas veel salanaist Ievat. "Kahekõne".
Kas peab teda kätlema minema?
Eestlane.14. jaanuar 2016, 17:36
Ei ole olnud täheke-piioneer-komsomol,kuid vabariigi aastapäeva ma ei tähista,sest sellist Eestit mina ei tahtnud. Eesti valitsus on kasuahne varaste-kurjategijate-liiderdajate jõuk. Ma ei ole mitte kade nendele kes kange kaela ja värisevate kätega Toomast kätlevad. Ma ei arva teist midagi.
jeh14. jaanuar 2016, 16:55
millest president peaks kõnelema? Loomulikult armastusest. Ja oma isiklikust suurest õnnest. Kõne võiks olla luulekeeles. Ja kuna Eestimaale on saabunud suur õnn, seda ei saanud ju edasi lükata siis suudleme ta käekest.
Häbilugu14. jaanuar 2016, 16:18
Kas me sellist Eesti Vabariiki tahtsime? Ei tunne kedagi, kes tunneks kedagi, kes oleks tahtnud. see on korrumptantide, varaste, petturite ja riigireeturite Eesti. Pole mingit peatuju enne, kui Eestist saab selline Eesti, kus rahvas tahab elada, mitte ei pea siit põgenema.
Arvan, et komm läheb koheselt kustutamisele.
ära muretse,15. jaanuar 2016, 08:59
küll me need e-hääled õigesse kohta sokutame.
iki kalli Jossifi õpetuse järgi15. jaanuar 2016, 18:11
edasi kommunismile !
ei muretse16. jaanuar 2016, 17:37
...sest nägin,millist "nalja"sai pabervalimissedelitega".
Vot14. jaanuar 2016, 15:59
Mida on rahvale vaja? Tsirkust ja leiba. Leiba teenige Soomes või kus iganes, aga tsirkus on valitsuse poolt. Muidugi töörahva raha eest. Ei tea kas selle riigi, kus osa lapsi on söömata, kus arstiabi on küsitav, kus pensionid on näljapajukid, kus elamiseks pead töötama välismaal, oü tama ja jokkima, kas sellise riigi sünnipäev ongi nii väga pidu?
aga mida peaksid otsima pärismaised matsid välismaalaste erapidusse ?14. jaanuar 2016, 15:12
On nad miskit kaotanud mister Ilvese erapidudel ,mida peenemalt kutsutakse vastuvõtuks.
Ja vaevalt mister Ilves ootabki haisvaid eestlasi .
14. jaanuar 2016, 14:12
Kes läheb, kes ei lähe....... Paras lasteaed. Kurb!
kas on 14. jaanuar 2016, 13:22
kade meel et ei saa ise olla president ja kui oleksid kasutaksid sama moodi maksumaksja raha ja veel rohkemgi
muidugi on.....ega ori enamat näe kui kadedust14. jaanuar 2016, 15:15
misteri ja ameeriklaste suhtumine eestlastesse on ju selge.
Ükskõik kui palju te va Putinit röögite,ükskõik mida ette võtate,ei te ameeriklaste silmis saa iialgi inimesteks.
Kui te ka sööksite selle 1 jalaga Savisaare selle auks,et keeras ENSV -d.ei te ikka inimesed ole.
Ideaalsed inimesed14. jaanuar 2016, 12:18
Tore kohe lugeda kui palju meil siin kommentaariumis on nii "kõrge moraaliga" inimesi, et isegi presidendiga kätlemine neid hinge põhjani solvab. Kahju, et nad seda kõva moraali aga laiematele rahvahulkadele ja oma lähikondlastele kuidagi ei suuda "maha müüa"
Ei saa pahaks panna14. jaanuar 2016, 17:16
, aga kõige pealt teeni kutse välja ja siis otsusta, mida teeksid - niisama lahmida, et ei läheks, ei teeks jne. pole ju mõtet, sest sind pole ju kutsutudki.
to Ei saa pahaks panna15. jaanuar 2016, 09:18
sinusugused muud ei teegi kui "teenivad".Sinusugune ei tee vahet kust see väljateenitud kutse tuleb,peaasi,et saaks pildile.
Fakt on see,et paljud mitteeestlased on enam eestlased,kui kutse saanud tegelased.
to 09:1815. jaanuar 2016, 11:12
Esiteks mind ei ole kutsutud, teiseks ei figureeri ma absoluutselt kusagil "piltidel" ega kavatse seda ka edaspidi teha ning mis puutuvad minu lisatud kommentaari konteksti eestlased või mitte-eestlased?
hm,teete selgeks,et kommentaariumis jutustab mister Ilves isiklikult ?14. jaanuar 2016, 18:31
usutavasti tema eesti keel ei võimalda seda.
endine alluv14. jaanuar 2016, 11:53
Endine siseminister Ken Vaher tegi puhta töö oma valitsemisalas, kuid sai ka sule sappa. Pärast veel
otsis toetajaid lollide seas.
Mina lähen küll....!14. jaanuar 2016, 11:45
Aga mina lähen kindlasti vastuvõtule koos armsa abikaasaga ja LIMUSIINIGA! Kiristage kadedusest oma hambaid!
14. jaanuar 2016, 15:18
ei sega teid limusiin ega armas abikaasa . Poleerige hoolega,silitage ..... aga ega te inimeste sekka ikka kõlba. Matsiks jääte .
ja keda huvitab,. kes läheb ja kes mitte14. jaanuar 2016, 11:11
alati on neid olnud, kes ei lähe ja kes lähevad.
ajakirajndus püüab praegu vahtu ajada, et võimalikult vähe läheks.
aga see on teie leib. teie ju teenite klikkide pealt ja mida rohkem pilte ja juttu, seda parem.
Fiolebertoon14. jaanuar 2016, 11:09
President peaks kaaluma et seataks sisse vanusekvoot. Inimesed kel iga üle 60 sinna prallele lihtsalt ei sobi. Samuti väsivad nad kiiresti ja närivad liialt toitu. Keskmine vanus peaks külalistel olema 35 eluaasta kandis. Teovõimelised seksuaalselt aktiivsed isendid. Samuti tuleks keelustada teleülekanne , et peolised saaks end vabalt tunda ja aktiivselt lävida.
to: Fiolebertoon, 11:0914. jaanuar 2016, 11:32
Vaimse taseme ja kultuuritaseme kvoot peaks ka olema! Lollid ja sõimajad ei tohiks sattuda vastuvõtule!
xxxx14. jaanuar 2016, 12:44
N üüd läksid omadega rappa,sinu arust ei tohiks siis Ilves ise ka vastuvõtul
olla,ta ju aina sõimab eestlasi ja armastab sullerdada.
no siis ei saaks keegi ju minna,14. jaanuar 2016, 14:19
ainult ehk mõni,kelle ninamõõt sobib.
aga just need on kutsutud ja14. jaanuar 2016, 15:20
ää14. jaanuar 2016, 11:03
[10:59:38] Taivo Sepp: arvan, et eestile tuleks kasuks kui presidendile kuluv raha kulutatakse näiteks meditsiinile või vaestele
meil on vaid 600t. maksumaksjat
neistki pooled seotud riigiga, ehk elavad maksumaksja rahadest, sealhulgas president ja tema õukond.
Presidendi ülalpidamiseks peaks tegema uue maksu, mis on vabatahtlik nagu erakonna liikmemaks, et ei võetaks maksumaksja raha, ning kulutataks seda sellisele üritustele, nagu õukonna ball vabariigi aastapäeval. Siis näeks kui palju meil on neid kes on nõus kulutama presidendi ülalpidamiseks raha.
to: ää, 11:0314. jaanuar 2016, 11:34
Ja-jaaaa! Need rahad peaks kõik sulle andma! Sirutaks käe ette, et anke mulle, andke mulle....!
xxxx14. jaanuar 2016, 12:46
Paistab et sa töötad preskudendi kantseleis ja kardad töötuks jääda.
kas oled ämma kapis nagistamas14. jaanuar 2016, 18:16
to: ää, 11:0314. jaanuar 2016, 11:34
Ja-jaaaa! Need rahad peaks kõik sulle andma! Sirutaks käe ette, et anke mulle, andke mulle....!
to to: ää, 11:03 / 11:34, 14. jaan 201614. jaanuar 2016, 14:26
sa tibike,eksid.Polnud ju kirjas,et andke mulle,kirjas oli,et kuhu võiks need summad kulutada.
Kohe näha,et kana aru.
Mitteminejatele!14. jaanuar 2016, 10:57
Kui arvate et näitate üles pahameelt isiku vastu (president) siis olete liiga kitsarinnalised ja ei austa oma riiki. Kas see pole mitte meie riigi pidupäev? Arvate et siis ei pea kätlema presidendi ja tema abikaasaga kuna isikutena nad teile ei meeldi ärgr kätelge ei peagi on teisigi kes sellel koosviibimisel vaid tervitavad peanoogutusega. Või loodate nüüd võita valijate hääli tulevikupeale mõeldes? See on odav .
Kas see pole mitte meie riigi pidupäev? 14. jaanuar 2016, 11:18
On, ja seda võib tähistada ka kodus või oma inimestega koos
to: 10:5714. jaanuar 2016, 11:38
Sõimajatele ei ole Eesti riik OMA riik, president pole OMA, peaminister pole OMA, valitsus pole OMA..... Nad on KODUMAATUD olevused! Nad tunnistavad ainult sõimavaid MATSE OMA inimesteks!
jälle platsis!14. jaanuar 2016, 14:35
aga kuhu jäi sinupoolne ekerlaste ja sõim,kuhu?
tiit,tee parem tööd14. jaanuar 2016, 15:02
või teevad naised kõik ära aga sina nagu ikka,vahid pealt.
meil oli kodumaa,aga meie omad komud oskasid meie14. jaanuar 2016, 18:25
kodust teha USA alama,alluva ja lakei,teenri ja orja. Nii nagu olime aastast 1227 orjad,oleme jälle.
Näe,siin ongi pärismaalased elik kohalikud eestlased jälle MATSID ja raiped.
Jamida MATSI-rajakad teeksid peente väljast tulnute juures,haiseksid ainult ja to:10:57 võib kreepsu ja AIDSi saada.
kahju küll,14. jaanuar 2016, 14:31
aga president ei ole veel riik,seda enam,et rahvas pole teda valinud.Pukki sai ta vaid omade jopede toel,pikemalt ei tahaks sellel peatuda.
Päikest ja ilusat ilma!
Ühinen, väga õige!15. jaanuar 2016, 12:39
President ei austa oma riigi rahvast, miks peaks rahvas austama oma riigi etteotsa pandud ametnikku?
miks me peaksime oma riiki ,USA-d, niipalju austama ,et läheme presidendi esindajale14. jaanuar 2016, 18:20
kummardama ja kätt suudlema täie alandlikkusega?
USA oli olemas enne Eesti Vabariiki,enne ENSV,enne taastatud EV ja on nüüd . See võib olla osariigi suuuuuur pidu,kui teie Ilves laulis ENSV vabaks .
to mitteminejatele16. jaanuar 2016, 17:43
Kahjuks on seelikukütist president seda institutsiooni häbistanud.
Ma ei vaata ka14. jaanuar 2016, 10:53
Rehviroolode president ei paku huvi, rumala jutu ja Burationo häälega tihti veel pealekauba. Musitagu Rosimannusega.
aivar14. jaanuar 2016, 10:49
Ah et boikoteerite presidendi vastuvõttu,valik on ju teie,kuid pidage pidage-küsige endalt,mida oled teinud eesti heaks sina isiklikult,ainult üks vaidlemine,istungitesaal on tühi,riigikogu palgad tööliste omadega kohe kaugeltki ei anna võrrelda,suur osa eestist saab miin imumpalka ja suur % ei saa sedagi,te ei tea sedagi kui palju maksab poes piim,leib,kesikud korraldavad ööistungeid avatud puhvetiga,kuidas seal saab öösel napsu osta ja näljas oleva eesti rahva palehigis rügatud toitu süüa odava hinna eest,pättustega kubisev madisson julgeb veel üldse sõna võtta,jõulutunnel korjab(sandib) raha,muud polegi kui annetage,toiduabi nälgivatele,samal ajal valitsus ja RIIGIKOGU prassib,joomapeod,lakkutäis peaga autoroolis,autoliisingud ja mida kõike veel-no kellest me siis eeskuju võtame,ja 24 veebruar on EESTI sünnipäev,Ansip ei kõlvanud,Rõivas samuti mitte,tuleb kolmas või neljas või sajaneljas,ikka pole see keda vaja,ainult üks klatsimine,,,aga nimetage siis üks inimene kes kõlbab,savisaar kutsus eesti rahvast appi kui muulased toompeale tungisid,nüüd on tibladega ühes vankris,EESTI RAHVA KANNATUSED KATKEVAD !!!...
14. jaanuar 2016, 11:21
mu teada, kutseid saadetakse laiali on palju rohkem kui 101
Jahmatav14. jaanuar 2016, 18:06
-- kutseid saadetakse ligi 900 osalejale !!!!!
hmm14. jaanuar 2016, 11:22
Kas ma saan sinu jutust õigesti aru- kui nad võtavad kutse vastu- "EESTI RAHVA KANNATUSED LÕPEVAD !'"
juta15. jaanuar 2016, 13:20
miks te pole seda avisaart ära söönud ?15. jaanuar 2016, 18:19
mis teid takistab ?
Kõik olete saanud mullatoidule saata ja nüüd on tõrge ?
Kui teda pole,siis ei ole kelle kraesse panna oma businessed,puhastused,koristused,röövimised ,varastamised,rulled,fondid.
Savisaar on suhelnud paljudega . Eks Lushkovi raha kuulu ka teie ämma kappi,,Kofkini raha kuulub teile, Sõõrumaa raha on teie oma. Berlusconi miljonid kuuluvad teile,Kennedy omad,Gatesi omad.....kogu raha olgu teil.
Kui ei ole,siis pooge Savisaar oma rõõmuks.
Saite hundi kurgust ju tonnide viisi dollareid,eurosid,seekleid,krosse.... ikka veel ei jatku ?
mutt maalt14. jaanuar 2016, 10:01
Lähen kindlasti, sest mind ju ei kutsutagi
mutt14. jaanuar 2016, 10:37
mak küll lääsi aga kiäki ei kutsu jo minno
süüsi ka hääd ja parempat kõtu täus ja näessi ilosit inemisi
võtassi õkva presüdendi kah tantso lüümä aga nätso käsessi küll suust vällä süläta
mul om sääne karvatsõ veerega kampson, mõtlõ kui tuu näts sinnä sissiõ jää, peräst
kääriga lõikat küll vällä aga tsälk iks jääs sisse, sepä turu päält osti viil kalli raha
iist, vinnläsest müüja laske viil hinda vähä alla kah
mullõ hendriku kikilipso ka nii miildüse , panni koolnu vanamehele ka kikikipso kaala
kirstu, külarahvas tsäägat küll aga na es tiia et ma putli viina ka panni, nii om kombõs
14. jaanuar 2016, 09:45
eks seekord saab rõivas eesti elu edendamise eest ordeni. Eelmine kord sai ju andrus ansip. HÄBI neil olgu
Tegelikult14. jaanuar 2016, 09:25
on president valitud ebaseadusliku riigikogu poolt, seega on ka president ise ebaseaduslik. Nii toetavad ebaseaduslikkust Eesti elus ka kõik sellest pingviinide paraadist osavõtjad.
tiit14. jaanuar 2016, 09:25
häbi on nende ülbete lollide pärast,kes siin kuulutavad VABARIIGI AASTAPÄEVALE mitteminemist.varem oleks tulnud teatada,mina oleks tahtnud minna,olen eestlane.eks need mitteminejad tuleks riigikogust,valitsusest minema lüüa.eks nad lähevadki HUNDISILMALE.evelin JÄTKE RAHULE,ta pole kuskil LATÕNSKAJAT toetanud,see on ÕL VÄLJAMÕELDIS,ei saa ju klikke.
tähele panek14. jaanuar 2016, 10:06
kas sa ei pane tähele , et kindlad minejad on jätkuvalt need, kes omal ajal ka kommunistliku partei ridadele TRUUD olid.. Seega lähevad kõik need, keda huvitab vaid isklik heaolu ja riigi ja rahva kulul elamine-pidutsemine sõltumata sellest, kas nende isikliku heaolu eestvedaja on ülbe ja rahvast vihkav usameelne eputrilla või mõni vanameelne kommunist..
Andrus ([email protected])14. jaanuar 2016, 10:36
Miks just hundisilmale? Saa üle sellest juba. See kui sa liigitad nii nagu kommunistid liigitavad (kes pole meiega on meie vaenlased) ütleb juba niigi palju ja ka sinu rahvuse kohta.
jäta see räuskamine.14. jaanuar 2016, 14:38
jäta see räuskamine,tiit14. jaanuar 2016, 15:00
miks sa tööpostil olles kommid,pole sittagi teha või?
To Tiit14. jaanuar 2016, 15:14
Sa ei ole eestlane,sa oled reformarist jobu
tiit,VABARIIKi enam ei ole14. jaanuar 2016, 18:38
NEMAE.POLE.
On peaaegu osariik.on Ameerikast esimene mees , tema kaitseks relvad ja sõdurid ja kõik käsud ka Valgest Majast.
tiit katsub selgeks teha,et aastast 1227 sai Maarjamaa ka vabaks ,iseseisvaks . Aga kas see ikka oli nii?
Aus ori peab oma isandate eest alati väljas olema .selle vastu ei säutsu.
mutt14. jaanuar 2016, 09:14
Ah need mehed on ikka üleaisa löönud, kes õiget otsib võin nõu anda!
Tubli nõuanne14. jaanuar 2016, 09:14
Presidendi kõnet kommenteeris Jaana Toom sõnadega: „Seekord oleks mõistlik perekonnaväärtuste teemast vaikides mööda minna."
Vana Ahv14. jaanuar 2016, 09:13
Kui mind kutsutakse,siis LÄHEN,sest seal loodan näha palju endasuguseid!
Kutsutu14. jaanuar 2016, 09:22
mina küll TASUTA üritustel ei osale.... ikkagi odav värk
Vidrige14. jaanuar 2016, 08:52
Mina ka ei lähe bingviinide paraadile, ta ei kutsunudki mind olgugi,et mul on teatud sorti teeneid tema naiste ees!
sa15. jaanuar 2016, 13:29
öpi enne pingviinide kirjutamine selgeks, siis räägi kutsumisest
Andrus ([email protected])14. jaanuar 2016, 08:47
Imre Sooäär: „Vabariigi sünnipäeva boikoteerimine on võrdne oma Vabariigi boikoteerimisega ---
Sõbrakene, räägime siis nii nagi sa räägid. Põhiseaduse rikkujad on automaatselt riigireeturid. Palju sa imrekene oled hääletanud EV iseseisvust kärpivate seaduste poolt ja kuidas sa üldse sinna riigikokku said. Äkki Põhiseaduse vastase e-hääletamise teel. Kogu see teie stagnatsioonipartei punt on 101% riigireeturid ja eesti rahva vaenlased. p...e ma pean teiesuguste troppidega vabariigi sünnipäeva tähistama?
xxxx14. jaanuar 2016, 12:52
Riigireeturid jja endised kommarid on kõige tulihingelisemad patrioodid.See ajjab
naerma.
aga ongi nii14. jaanuar 2016, 14:50
andrusel tagataskus peale juudi peakatte veel teisigi,küll ja küll...aga näete ju,milline patrioot,iga riigikorraga sina peal.
vao neegrid ballile14. jaanuar 2016, 07:05
näidake,et kannate ''euroopalikke väärtusi''
Mittemineja14. jaanuar 2016, 01:04
üritab mitteminemisest saada hetkel või siis tulevikus mingisugust kasu,toetust või siis niisama pildil olemist . Poliitikutest luuserid oleksid esimesena ukse taga,kui ainult ära tasuks.
Mina läheksin küll14. jaanuar 2016, 01:04
Aga mind pole kutsutud,ehkki seal on käinud minust palju suuremaid ja tähtsamaid kommuniste, mõnda on isegi Valgetähe ordeniga autasustatud ja kiitust jagatud,aga näe, mind pole märgitud
kus moraal, mis eneseuhkus14. jaanuar 2016, 01:01
Kuidasmoodi on president sinu moraali ja eneseuhkust kimbutanud? Evelini moraal oli toomase endalesaamine. See oli tema moraal, tema boikoteerib kah, sest kullakaevaja elu sai otsa. Elage enda elu enda moraali ja eneseuhkusega ja kôik on korras. Peost vôtavad osa need, kellel môistus korras just on.
materda14. jaanuar 2016, 18:42
pärismaalasest lolli eite,materda..... aga ega sinagi inime ole jänkide silma jaoks.
ja-jah, vaenlased ei mölise14. jaanuar 2016, 00:34
Kôigepealt mölisevad ja siis boikoteerivad! Evelin toetab boikotti. Palju neid vaenlasi lôpuks siis on? Ei tea enam tänavale minnagi, igal pool vahib vaenlane vastu!
aga minule vahib igast14. jaanuar 2016, 20:48
peeglist vaenlane vastu ja irvitab salalikult. VOT.
oot-oot14. jaanuar 2016, 00:20
Toots vôttis Kiire kihluspeost osa, ainult pitsist keeldus ja kokku ei löönud. Aga naiseks sai ta Teele ikka. Seekord asi vastupidi, naised karvupidi T.H. pärast silmi peast kratsimas.
Mina vaatan ikka seda kinofilmi ja seekord ei pea vaatama evelini kallistamas oma sôbrannasid, kes talle kaela langesid.
Evelin vôttis igas olukorras juhtimise endale. Mees tahab ikke kuulekat ja tasast naist. Väärikat. Raja Teele oli rikas bravuuritar, Taligi väsis temast ära, kui linna tudeerima läks. Sisemine ilu on lummav ja seletamatu. Ei ole sel boikoteerimisel tähendust mingit, peale enda isikliku vimma. Inimese tööd tuleb hinnata. Pangu see ekre paika kuluhüvitiste tasumine, tehku sisulist tööd rahva huvides. Nemad aga korraldavad presidendi naiste kuluhüvitisi. Rahvas ei saa sellest presidendi vastuvôtust midagi, vôime vaid vaadata kinolinalt, kuidas meie parimad ja osavamad kontserti naudivad, joovad terviseks ja delikatesse maitsevad. Kogu spektaakli maksame kinni üheskoos. Vahet pole, kas osaled vôi mitte.
Kergendasite vaeva.14. jaanuar 2016, 00:07
Nüüd on hea kutseid välja saata nendele, kes on sõbrad ja sugulased. Neid, kes siin nimekirjas, ei kutsutagi :-)
mulle13. jaanuar 2016, 23:52
meeldis anvelt, et panen medalid, ordenid rinda- need on rahva teenimise eest saadud?
13. jaanuar 2016, 23:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tublim küll ei lähe14. jaanuar 2016, 01:01
nõme P-lakkuja läheb, kes ainult säärasel viisil end upitada oskab.
Suvi13. jaanuar 2016, 23:33
Teate, see on minu kodumaa sünnipäev. Ja ma ilmselt võiks ja peaks ja tahakas, et see oleks meile kõigile väga tähtis päev. Kui mind oleks kutsunud külla minu president, siis ma ei mõtleks välja mingeid tobedaid asju, miks ma sinna minna ei saa, või ei taha minna. Siis ma lihtsalt tahan sinna minna ja see on minu jaoks väga oluline. Ja nii on.
hea meelega14. jaanuar 2016, 00:00
kui üritus oleks ilma presidendita
to: Suvi, 23:3314. jaanuar 2016, 00:10
Need, kes iga päev sõimavad ja laimavad presidenti ja valitsust, nendel EI OLE KODUMAAD! Nad on räpased, kodumaatud olevused, nagu nimetati juba nõuka ajal reetureid.... Aga õige EV kodanik austab ja armastab oma riiki, presidenti ja valitsust, ükskõik missugused nad ka poleks!
kuule tiit14. jaanuar 2016, 15:17
presidendi ja valitsuse armastus on antudjuhul küll ülepakkumine,riik on hoopis teine asi.
Või oled sa see sinise autoga Mustamäe pepupoiss.
Kuule suvi!14. jaanuar 2016, 08:25
Tead üldse millal see päev on???!
Talv14. jaanuar 2016, 15:10
no inimesi on igasuguseid,
kellele ämm,kellele tütar...
Mõni aga on lihtsalt ülimalt auahne,saab ju pildile.Loodetavasti saab ka seekord väheke nalja,jään ootama.
Heiki13. jaanuar 2016, 23:33
Ma ei vaata presidendi vasuvõttu ja ei vaadanud ka tema aastalõpu kõnet ,häbi võiks olla tal .
to: Heiki, 23:3314. jaanuar 2016, 00:13
Meil pole sellest midagi, et SINA ei vaadanud. KELLEKS sa ennast pead...? Sinust pole teistele inimestele sooja ega külma....
13. jaanuar 2016, 23:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to: 23:1814. jaanuar 2016, 00:16
Sa ei suuda endale isegi kondoome osta.... Küll oled ikka vilets vend!
Lõpeta ära14. jaanuar 2016, 06:36
Neid saab veel pikalt mäluda!
pihkva oblast13. jaanuar 2016, 23:16
selliseid koomikuid naljalt mujalt ei leia. Juba Eveliniga oli presidendipaar kummaline aga nüüd on täislaks. Paneb muigama nii noori kui vanu. Saab näha kes suudab vastuvõtul käteldes naeru pidada ja kes naerab nii et kõht krampides! :) :)
mida te boikoteerite?13. jaanuar 2016, 23:13
Kas seda, et evelin sel aastal enam ei ole peo peremehe kôrval? Et ta enam ei osale, pole kutsutute hulgas isegi mitte? Ladônskaja on kutse saanud, vôtku evelin kaaslasena kaasa ja saate oma peo. Lisaks kleite-ehteid-soenguid demonstreeritud. Ah ei kôlba? Peab enda raha välja käima, no jube tôesti. Aga presidendile saab ka oma viha pôhjuse teada anda, mitte teda ajalehtede vahendusel mustata. Eided, asuge tegevusse, mida niisama lôugadega provotseerite. Asjal peab jumet olema. Evelin armastab ju lôbustusi nii pôôsastes, katusel kui saartel. Pidu ei tohi vahele jätta!
to: 23:1314. jaanuar 2016, 00:19
Kord sõimavad kõik opositsiooni koerad Evelini, nüüd kiidavad ja haletsevad Evelini....
Kuidas TUUL, nõnda meel....
mati13. jaanuar 2016, 22:59
meil ei ole riiki juba aastaid on EU.
pihkva oblast13. jaanuar 2016, 23:17
ja EU koomikud rihma otsas
to: mati, 22:5914. jaanuar 2016, 00:21
Nutate taga VENE võimu.... Kui kahju teist, hädistest olevustest....
kas nad VENE võimu nutavad,nad15. jaanuar 2016, 18:27
itkevad teie poolt müüdud EESTI VABARIIKI,sel oli üürike aeg siin päikese all.
Tunnen kaasa,teil on see vihkamine siinsete pärismaalaste vastu ihus ja hinges ,aga hetkel te ei saa neid viimseni maha nottida.
Hetkel peate piirduma ainult irvitamisega.
Kannatage veidi ja te saate oma verejanu rahuldatud.
13. jaanuar 2016, 22:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ohohhoo13. jaanuar 2016, 22:56
See on nüüd küll venemeelse trolli jutt.
VÄLJA! VON!13. jaanuar 2016, 23:14
Eesti riigile vaenulikud elemendid - VÄLJA KOMMENTAARIUMIST!
Tõmba13. jaanuar 2016, 23:58
olen ja jään14. jaanuar 2016, 00:02
Kes sa selline oled, et kõiki kamandad?
00:2314. jaanuar 2016, 11:24
Mis sa siis mõlised?
xxxxx14. jaanuar 2016, 12:59
Sa kisad nagu endine KGB agent kes Eesti vabariigis saanud valitsuse
uksehoidja koha.
see kakapää14. jaanuar 2016, 15:25
susiseb siin pidevalt,von ja von...
Kus ta seda parunit nägi? Juua tuleks vähem, siis kaovad ka vonnid ära.
Miks,ega siinne kommentaarium ometi tähenda Eesti riigile s.o.Ameerika 14. jaanuar 2016, 20:52
Ühendriikidele enam kui kärbse haukumine .
USA on küllalt tugev ja demokraatlik,et eirata räpaste pärismaiste sigudike kiunumist.
Maga kaineks!16. jaanuar 2016, 01:59
"Eesti riigile, s.o. Ameerika Ühendriikidele...."???
"räpaste pärismaiste sigade kiunumist...????"
ise ka aru said, mida sa öelda üritasid???
Fakt on see, et oled SIGA,räpane, müüdav,Ameerika alam?
13. jaanuar 2016, 22:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hullule13. jaanuar 2016, 23:16
HULL! Ruttu arvuti tagant oma palatisse!
Säärane naaber13. jaanuar 2016, 21:32
to: 21:3213. jaanuar 2016, 22:13
Ei tea, mis hea pärast sind peaks kutsuma...? Ole oma kodus!
leelole13. jaanuar 2016, 22:51
22:13 to, kas sa oled kogu aeg niisugune? Huumorisooneta.
13. jaanuar 2016, 22:28
mulkide värk, kuskilt tuleb koomale tõmmata, selle eest tuuakse siia sallivalt aarfikat kõvasti sisse, sa ei kutsu ise ka nagunii naabrit külla, omalgi kõike napib.
vaatan pilti13. jaanuar 2016, 21:16
meenub vana hea Maie Parrik oma lauluga "viies ratas vankri all"
maamees13. jaanuar 2016, 21:09
Väga tublid,kes õigeaegselt teatavad.Saab raha sellelt pingviinide paraadilt kokku hoida.Kas ikka on vaja neid külalisi niipalu kutsuda.Niikui nii kogu see üritus rahva kanda.
to: maamees, 21:0913. jaanuar 2016, 22:15
Olen sinuga nõus! Palju parem on kui vastuvõtul igasuguseid ülbeid ja ennast täis jobusid ning kultuurituid matse ei ole..... Mida vähem neid on, seda parem!
polegi 13. jaanuar 2016, 20:48
enam huvitav seda ülekannet telekast jälgida nimed on teada kes lähevad sinna koogutama ja kummardama....järgmised valimised on siis teada,keda mitte valida
aga13. jaanuar 2016, 21:26
mulle tundub kas valime või ei vali kedagi,ikka samasugune E-kuritegelik valitsus,kellel pole meist sooja ega külma.
to: polegi, 20:4813. jaanuar 2016, 22:17
Järgmistel valimistel ei vali rüe, ekre ega kesikute jobusid!
Toomas14. jaanuar 2016, 09:36
EKRE ja RÜE saavad valitud ka ilma sinusuguse jobuta!
to: Toomas, 09:3614. jaanuar 2016, 11:43
Tuhatkond lolli valijat Eesti peale, kes EKRE-t ja RÜE-t valivat, ei tee ilma.....!
xxxx14. jaanuar 2016, 13:01
Sina polegi ju kedagi peale NLKP aktivistide ja politrukkide valinud.
Kes teab?13. jaanuar 2016, 20:46
Kas presidendi kantselei on llvese kolmandale prouale ka juba majutusteenuse Ärmal magamise võimaldamiseks tellinud? Kui ei, kus ta siis magab?
to: Kes teab? 20:4613. jaanuar 2016, 22:19
Magab sinu korteris.... Sind aetakse selleks ajaks korterist välja! Võid kusagil väljas magada! Kas said rahuldatud?
Loen märke13. jaanuar 2016, 20:30
Aga mis see vari seal pildil tähendab? Veel keegi salapärane kolmas, pilvine taevas või Kadrioru kummitus?
Kallis Ieva.13. jaanuar 2016, 20:16
Tere Ieva,kui Riiast tulid nägid seda avariid Liepajas kus purjus eesti ärimehad ja juht jäi rooli magama sõitsid traktori alla.Ole hea ütle õhtulehele edasi,rt eesti auto oli süüdi ja miks seal kommentaarid läbi ei lähe.Tänan ievakene.
Radist13. jaanuar 2016, 20:16
Pahaseks teeb eksitav pealkiri. Kuulutatud ülevaate all, kes presidendi vastuvõtule ei
lähe, pakutakse enamuses nimesid, kes sinna hoopis lähevad. Aga see pole lõppude
lõpuks peamine. Savisaare suhtumine on niigi teada-tuntud, EKREst on ka juba juttu
tehtud ning Ladõnskajale mõne puuduja lisamine ei tekitaks enam erilist furoori.
.
Ise ma kätlema ei lähe samuti. Mitte sellepärast, et mind pole kutsutud, vaid lihtsalt
ei viitsi. Juba televiisoristki on seda pikka ülekannet vaadata kurnav, mis siis veel ise
kohapeal olla. Lõputu tiitlite teadustamine, tšello uinutav kääksutamine - tähelepanu
hajub, uni tuleb peale ning põnevad välisdiplomaadid jäävad mul iga kord nägemata.
.
Ent mäletan üheksakümnendate õhinat, et meil on tagasi presidendikätlemine nagu
Soomes! Vahtisin balli samasuguse huviga kui Miss Estoniat. Küll oli siis eestlane
olla uhke ja hää... Mõistan eemalejääjaid, samas olen nõus ka Yana Toomiga, et
24. veebruar ei ole Ilvese, vaid Eesti Vabariigi sünnipäev, ka järgmistel aastatel.
Võiks olla aus, aumehelik, väikluseta13. jaanuar 2016, 20:15
Vastuvõtu korraldab presidendi institutsioon, mitte isik T. H. Ilves. See ei ole erapidu. See on vabariigi aastapäeva tähistamine, mitte presidendi kummardamine. See on traditsioon. Tuleks minna, muidu on mage. Nii nagu on mage ka see, kuidas nõutakse vana-aasta kesköö kõnelt seda, mida tuleks nõuda presidendi esinemiselt parlamendis vms. Mage oli näiteks end parajasti Postimehe kolumnistiks nimetava Jaak Jõerüüdi pehmekeelne väide, et tema pidi presidendi kesköökõne pärast "kurvastama" - siit on näha uut karjääri taotleva kutselise karjääritegija loomus - ikka ruttu eemale, kui seniste kaaslastel võib probleeme tekkida või oma partei, oma ametikoht on ohus. Eestis on poliitikaelus palju kahepalgelisust ja silmakirjalikkust, EKRE tundub stiililt toorevõitu olevat, aga on vähemasti selgel ja avalikul positsioonil, ei poe külje alla, et siis reeta. Poliitika võiks olla selgesõnaline ja aumehelik.
T.Mets13. jaanuar 2016, 20:01
Neile, kes lähevad vastuvõtule. Minge, aga minge--kaasajooksikuid on olnud iga riigikorra ajal. vastuvõtule minejailt küsiks vaid üht, kas oskate nimetada kasvõi ühtainust tegu, mida Ilves on Eesti rahva heaks teinud
xxx13. jaanuar 2016, 20:47
Ehk harimatuse viga, kui midagi Ilvese tegemistest ei tea?
aga13. jaanuar 2016, 21:32
on küll----on inimeste silmad avanud EL uuskommunismistamisel
13. jaanuar 2016, 22:35
ühele eesti naisele tütre teinud ja presidendi proa elu lasknud mekkida veits, kuni ära tüüras ja nüüd - ? järgmine läti president ?
Mina tean14. jaanuar 2016, 11:39
Kui probleemiks oli vene vägede väljaviimine 1994. a , oli Ilves EV suursaadik USA- s. Ta võitles välja USA Senatis tingimusena Ameerika abile Venemaale vägede väljumise kogu Baltikumist augustis 1994. Siis tormas Meri juulis Jeltsini juurde ja "saavutas" sama- väed augustis välja koos sõjaväepensionäride+ nende perede sots. garantiidega+ suure tüki merepiiri loovutamisega.Meri on rahva mälus suur tegija, Ilves on paha. Ärgem andkem hinnanguid sellele, milleni mõistus ei küüni.
APELL13. jaanuar 2016, 20:01
kallid saadikud ja muidu fip`id. boikoteerige üksiti ka EESTI VABARIIGI poolt makstavat palka!
APELL!13. jaanuar 2016, 19:57
kallid saadikud ja muidu fip`id. ettepanek: boikoteerige EESTI VABARIIGI poolt makstavat palka!
Tõmmaku Ärmale ja joodeldagu!13. jaanuar 2016, 20:07
P.S!
THI võlg on saavutanud rekordeid!
Kas pole manipuleerimeise koht!
Mikä Ruumis13. jaanuar 2016, 19:35
varsti saate oma saare - sinna aeg ajalt kardulaid võib saata.
kas13. jaanuar 2016, 19:46
see on kohustuslik auuuuuu
see on13. jaanuar 2016, 19:31
nii lapsik---president ei meeldi--ei lähe, see pole ju presidendi aastapäev vaid meie kõigi
13. jaanuar 2016, 20:01
Justnii, me ei tähista presidendi aastapäeva. Aga riigiaastapäeva igaüks võib tähistada oma elukohas, kodus, võib käia paraadil, ei pea pingviinide paraadil osalema.
aih13. jaanuar 2016, 20:33
miinus kogemata, seega ikka 6 plussi ja null miinust.
Ei13. jaanuar 2016, 19:29
huvita kes läheb vöi ei lähe, minu pensionipiskust ei kulu sinna sentgi.
Kuis nii?13. jaanuar 2016, 20:08
Oled siis personaal penskar--kellel pension tõusis 300 eurot?!
IP-tiri13. jaanuar 2016, 19:26
küll on ikka hea "omateada anonüümselt" kommentaarjumis haukuda .
voh13. jaanuar 2016, 19:33
täpselt -- ''omateada''
13. jaanuar 2016, 19:34
seni kuni lapse isa on anonüümne
nii väga tahaks teada kes on sinu lapse isa 13. jaanuar 2016, 20:11
lapse isa on surnud ,nagu on juba korduvalt räägitud .....ah jaa kommentaarjumis olles pole ju aega uudistega tutvuda.
kui tahad, kohe ütlen14. jaanuar 2016, 00:08
Kes on minu lapse isa, seda ma tean - ma ise, minu nägu, kõik seda ütlevad, aga proaual on pikk rasedusperiood, tervet 18 kuud ja laps blondi peaga ja heleda nahaga, ei tea, kas albino
Vidrige14. jaanuar 2016, 08:55
Mina tean,kes on tegelikult lapse isa, mitte need lorud keda teie mõtlete!
IP tirile16. jaanuar 2016, 18:06
Võiksite ära õppida sõna "kommentaarium" kirjutamise.
kutsututele13. jaanuar 2016, 19:19
Loomulikult minge, see on meie riigi tähtis päev, olenemata,kes on President. Selline kogemus on enamusele ju ainulaadne, hea mälestus tulevastele põlvedele meenutada, et näe, esiema või esiisa käis Presidendi kätt surumas.
Riik13. jaanuar 2016, 19:31
on ,aga riiklust ei ole ,need on täiesti erinevad mõisted.
mati to Riik13. jaanuar 2016, 22:52
ei ole riiki on EU. rassist oled või
mati to Riik13. jaanuar 2016, 22:52
ei ole riiki on EU. rassist oled või
mati to Riik13. jaanuar 2016, 22:55
ei ole riiki on EU. rassist oled või
Oh aegu13. jaanuar 2016, 19:13
No pilt on küll hea, väga tabav vari on ka peal.
arvan nii13. jaanuar 2016, 19:13
nagu kombeks saanud kogunevad selle pätiriigi pääliku juurde ikka pätikari ja ühiskonna häbiplekid-maakeeli sõnnik ja saast.
absoluutselt 13. jaanuar 2016, 21:39
ÕIGE,minejad ei julgegi sealt ära jääda,on mille pärast olla hirmul...
Selge13. jaanuar 2016, 19:01
lähevad ainult suuremat sorti tolerastpugejad (Joko, Soosäär, Muuli koos Samostiga jne.)
Me imeme naguiniii13. jaanuar 2016, 20:10
Valk ikka ka--ei see ilma jäää!
kutsutu13. jaanuar 2016, 19:00
Ei taha näha vastuvõtul mitte ühtegi EKRE või KE sõimavat ja räuskavat lõusta! Soovin olla seal koos viisakate, kultuursete, tublide ja sõbralike inimestega!
aga13. jaanuar 2016, 19:09
oled oma arust viisakas, aga miks räuskad siis siin?
agale13. jaanuar 2016, 19:35
Kus kohas sa näed räuskamist, mis sellele viitab?
Radist13. jaanuar 2016, 20:30
19:35 agale. Sa kas mängid demagoogi või ei oska piisavalt eesti keelt. Selgitan siis. Inimene, kes kasutab kõnepruuki "ei taha näha selle-ja-selle sõimavat ja räuskavat LÕUSTA", on ise räuskav. Kes seda ei näe, on sellise kõnepruugi heakskiitja. Jäi sulle veel midagi arusaamatuks?
to Radist14. jaanuar 2016, 00:11
See on seletatav lause ja rõhutatud, mida täpsemalt tema ei taha naha. Suured tähed mitte alati tähendavad karjusmist, peab vaatama kontekstis.
to to Radist14. jaanuar 2016, 13:44
lisaks oled veel demagoog,,,,
tototo Radist15. jaanuar 2016, 09:25
palun tühistada minu apsakas,ehk siis minupoolne miinus.
Tänan.
ei sa väsi,13. jaanuar 2016, 19:31
kas käbid on lumeall või milles asi? Hõõru aga nina läikima,see peab eriti nähtav olema.
lisaks, kui tohib13. jaanuar 2016, 19:58
ei tee mulle üldse tuska Urve Palo puudumine ürituselt. Lihtsalt puhtam tunne.
kkk13. jaanuar 2016, 20:26
Kas sul häbi ei hakka.Häbi,et nii kirjutad.
xxx13. jaanuar 2016, 18:59
ooh, Õhtuleht, no miks on vaja eksnaise pilti juurde kleepida? Miks on vaja rahvale jälle kont hambusse visata? Klikijaht? Selline inimjaht on raske taluda kõigile kolmele osapoolele. Olge inimesed. Lahutus on niigi raske asi, kuidas iganes seda ka ei valgustata.
13. jaanuar 2016, 19:39
ei paista kuigi raske olema, kui juba jälle abielus, haavad ei olnud sügavad, väiksed kriimustused, kui üldse oli, ja mis haavad proual, viimane armuke kah kiiresti südamest ära, kui väidetakse, et väike laps pole Toomase oma
??13. jaanuar 2016, 18:53
Kes läheb ja kes ei lähe, igaühe enda asi. On kindel, et enamus, keda kutsutakse, ikka lähevad. Ja ega igaüht ju ei kutsuta ka. Olen ka elus korra sellel vastuvõtul käinud, oli üks põhjus, miks kutsuti. Igati tore sündmus oli. Nüüd vaatan telekast ja ei kadetse.
13. jaanuar 2016, 18:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to: trofee, 18;4513. jaanuar 2016, 18:57
Elagu ilma ekre ja kesikute kutsikateta Eesti! Tehtud!
lill13. jaanuar 2016, 20:06
20 aastat on eestlastele õpetatud ,et vene keelt ei ole vaja teada ,nüüd lugege you tubest mis tegelikult maailmas toimub
POOLVENELANE13. jaanuar 2016, 20:10
Uskumatu15. jaanuar 2016, 13:07
et täit tõtt näeb ainult vene tv.st, vähemalt, mis välissündmustesse puutub.
Ivi13. jaanuar 2016, 18:43
Vastuvõtule võiks ju minna, aga mina ka ei tahaks suruda kätt mehel, keda ma ei austa, kes pole meie riigi heaks midagi teinud, kes pidas abielu ajal armukest ja jõttis oma eksnaise pilkerahe alla, olles lahkuminekus ise süüdi.
hei!13. jaanuar 2016, 19:05
kas viisakam ei oska olla! Loe läbi mõni käitumisõpik!
Küsimus14. jaanuar 2016, 12:11
Aga kust te nii täpselt teate, kes lahkuminekus süüdi on? Alati on asjal 2 külge ja mina küll ei julgeks nii kindlalt väita kui just väga lähedane ja asjaga kursis olev isik pole.
normaalne13. jaanuar 2016, 18:42
Oleks kui mitte minejate asemel saaks minna suvaline eesti kodanik ,kui ta väga korralikult riidesse paneb.Sült on ju keedetud seal ei ole arvestatud ,et osad ei tule ja kuhu siis see ülejääk panna.
staarid13. jaanuar 2016, 18:42
miki ja minni perekond napakad
lilli13. jaanuar 2016, 18:40
mitte minejate probleem on neis endis, mitte presidendis, ning pole neil sest aastapäevast sooja ega külma, ja polegi neid tagurlasi sinna vaja, piiksugu oma urgudes ja lämbugu oma vihas.
raudselt13. jaanuar 2016, 19:40
oma kõnes jälle räägib pereväärtustest
juba kustutatigi13. jaanuar 2016, 18:37
aga kirjutan jälle: kaaluge hoolega, kas minna, rahvas hakkas põlgama suuri lemmikuid iffi ja avandit, kuigi keegi poleks uskunud.. ja seda põlgust juba maha ei pese, see märk jääb. seega vaatame hoolega pugejaid.
Küsimus13. jaanuar 2016, 19:04
Mis õigusega sa rahva nimel räägid?
ilmselt13. jaanuar 2016, 18:36
pole meie inimestel muust olulisemast rääkida kui jahuda selle ümber, kes läheb ja kes ei lähe. Selline EKRE tasemel lapsik jutt nagu seegi, mitu eurot presidendiproua iga abielus oldud päevaga teenib. Ou mai gaad, , on alles tase. Vabariigi aastapäev on ja jääb, ning alati osaleb seal president, kes kutsub külalisi , meeldib see teile või mitte.
Libatase13. jaanuar 2016, 18:43
Tase on ka see kommentaar, kui muud teha ei ole, kui kiruda, et on alles tase!
imestaja13. jaanuar 2016, 22:04
Sa /Ilmselt/ lahmid nagu vihane rott, aga pole EKRE tegemistega absoluutselt kursis? Vähemalt selline "tase" sinu "lapsikust jahumisest" jääb. EKRE mure on pagulasmigratsiooni ja kooseluseaduse tõkestamine, piirileping ja eesti rahva eksistents. Presidendi teema on viimasejärguline, seegi ainult seoses Ärma taluga. Ükski presidendiproua pole konservatiivide huviorbiidis kunagi olnud.
Ilmselt näitab 15. jaanuar 2016, 13:11
Sinu kommentaari taset -ou mai gaad-
Kas keegi saab seda tõsiselt võtta???
ap13. jaanuar 2016, 18:35
presidendi vastuvõtt võiks olla maksuline al.799euri,et saaksid kulud kaetud!!!
iga normaalne inimene13. jaanuar 2016, 18:32
kes teab et rahva raha eest ei löbutseta
iga normaalne inimene13. jaanuar 2016, 18:32
kes teab et rahva raha eest ei löbutseta
eriline täht13. jaanuar 2016, 18:30
on see Trei, lausa isiklikult teatab
njaaah13. jaanuar 2016, 18:28
sel aastal tasuks kutse saajatel hoolega kaaluda, kas minna või mitte. keegi poleks ju uskunud, et rahvas hakkab põlgama suuri lemmikuid nagu iff ja avandi, aga näe, hakati. ja seda põlgust enam maha ei pese. ei iial, märk on otsa ees. ja me vaatame hoolega, kes läheb ja poeb ilvesele, keda rahvas põlgab. väga vaatame ja teeme valikuid.
G13. jaanuar 2016, 18:26
JUBA ÕIGUSTATAKSE VABARIIGI AASTAPÄEVA TÄHISTAMISE KOMBEGA. JA KOMME ON SIIS SELLINE, ET TULEB NÄIDATA KUI KALTSUD ME OLEME - EV, SEST SURUME KÄTTE ÜKSKÕIK KELLEL JA ERITI HEA KUI RAHVAVAENLASTEL!!! TULEKS IKKA ALUSTADAGI SELLEST, ET ÜHTSENA ASI PAIKA PANNA JA KOOS EDASI MINNA, AGA MITTE ARETADA HAIGET ÜHISKONDA VEELGI HAIGEMAKS!
Kas nüüd jahutakse poolteist kuud13. jaanuar 2016, 18:25
Enne ja pärast 24. veebruari seda kätlemist?
Ca 1 299 10013. jaanuar 2016, 18:21
Eesti elanikku ei lähe sinna koogutama! Oleks õige vastus, mitte mingi s.l.õ.lehe koostatud "nimekiri".
Toomas14. jaanuar 2016, 09:44
Muidu sinuga nõus, aga ehk seletaksid, mida tähendavad salapärased tähed s.l. ?
Muix16. jaanuar 2016, 19:14
Kunagi oli tegemist SL-ÕL ehk Sõnumileht - Õhtulehega.
Maxumaxja13. jaanuar 2016, 18:20
Seekord tahaks ise ka minna,kahju et ei kutsuta.Peremees pidavat seal järjekordse manitsuskõne pidama aga seda ühe vana Justamendi laulu viisil ja kah lausa lauldes: Eisaa ma läbi Lätita,härma jokk teil meelest ei lähe,no miks me rahvas nuriseb ,kas Lihulas sai nuuti veel vähe.......
ma ka ei lähe13. jaanuar 2016, 18:16
miks siis pole seal nimekirjas?
Mind13. jaanuar 2016, 19:39
ka pole ja mina ka ei lähe.
andree13. jaanuar 2016, 18:09
Targemad inimesed köik loobuvad . Sellisel kätlemisel suure massiga levib ju tohutult pisikuid !
Seal on inimesi eri maadest, paljud kaugetelt reisidelt. Sealt vöib sellise jubeda infektsiooni saada,et küll saab. Evelin ka ei lähe. Tema on arst,teab kui ohtlik see on.
Alar 113. jaanuar 2016, 18:05
Ilves ütles selge sõnaga: eestlased, ju aar not vellkom ät mai paarti!
Keskid-ühinege EKRE.ga13. jaanuar 2016, 18:15
Nii mõtteis kui tegudes!
Toomas14. jaanuar 2016, 09:51
Ma arvan, et EKRE vaatab ikka kõigepealt ise, kellega ühineb. Kesikud nüüd küll head partnerid ei ole. Aga kui tekib uus, savisaarevaba Keskerakond, kust kõik sullerid ja yana toomid on välja visatud, siis võib sel mõttel isegi jumet olla...
Nii palju kui on inimesi.....13. jaanuar 2016, 18:05
Issanda loomaaed on suur ja kirju... väga kirju!
Pöötiöölane13. jaanuar 2016, 17:59
Ühesõnaga, libapresidendi vastuvõtule lähevad kõik müüdavad nahad, kel pole mingit tähtsust, on seal Ilves või Karl Vaino!
13. jaanuar 2016, 17:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ha-Ha!13. jaanuar 2016, 18:01
EKRE tabas vist väääga valusasse kohta, et riigireeturid juba ruigavad!
G13. jaanuar 2016, 18:29
Mina toetan ka vaid avalike sõnavõttude pärast EKRE't, aga mitte nurgataguste pugemiste ega petuskeemide pärast.