Ajad muutuvad Muidugi võiks olla kuskil mni nostalgianurgake....aga tänapäeva firmad on orienteeritud kasumlikkusele. Kui käib mitusada klienti päevas, siis selleks, et meelde jääda peab hakkama saama millegi erilisega (andma ülihea tip'i või mõne sigadusega). Kui ettekandja jääb kellegagi lobisema, siis ta varsti seal enam ei tööta... Kohvi ja sügavkülmast võetud saiakesed ei too sisse, alkohol toob... Kes paneb püsti sellise asja nagu Kuuskemaa mäletab peab olema filantroop ja raha põletama.
Maiasmokk on legend. Mitte kôik ei tea selle legendaarse paiga ajalugu: lühike resüüme oleks meile marjaks kulunud. Tublid, daamide kübarad, soengud, kleidid andsid meile edasi 30, 40 aastate ajahôngu ja härrad tegid ka toreda pingutuse - pole kerge selle aja ülikonda ja aksessuaare leida. Ühesônaga silm puhkab neid fotosid vaatamast. (Kuidas ei tahaks mône agaga aga üldist pilti rikkuda, kuid, ei saa mitte vaiki olla, môni blond härra vôiks soengut ja juuksurit muuta!)
KOMMENTAARID (8)