Eesti uudised

Kas Argo Ader rääkis poeg Jarmo avarii kohta tõtt? (380)

LISA KOMMENTAAR

Naeraherneks.3. detsember 2014, 08:56
Ma vaatan, et inimestel pole targemat teha, kui teiste eludes surkida... Kui oli aus asi siis oli, kui ei olnud, siis ei olnud. See on igaühe enda otsustada, kas annetab või mitte.
Ja nyyd2. detsember 2014, 01:32
.?.on viimane aeg poisile uue rollu ostmisex pappi koguda ....
:)15. november 2014, 12:11
evelin...15. november 2014, 09:04
meil eestiski on nii,et inimest hoitakse ju kunstlikus koomas,kuni ta ise toimima hakkab,niikui pildi ette võtab ja ravikindlustus puudub tõstetaksegi tänavale.kedagi ei huvita mis inimesest edasi saab...olen ise sellist olujorda oma tuttava näol nöinud ja usun et Argpo Ader ei valeta.Mul oli tuttaval üliraske sepsis(veremürgitus)pooleteise nädala pärast tõsteti ta välja,ei tehtudki rohkem midagi.inimene ei saanud õieti käiagi kuna oli värskelt koomast ärganud aga kuna ravikindlustust polnud,öeldi nägemist!!!!!!!
Minu14. november 2014, 11:30
arvates , kui tegemist oli pettusega , siis teeb see ju igasuguse annetaja ettevaatlikuks ja kui keegi on tõelises hädas, siis ei usuta enam . Ja see on paha.
Minu14. november 2014, 11:30
arvates , kui tegemist oli pettusega , siis teeb see ju igasuguse annetaja ettevaatlikuks ja kui keegi on tõelises hädas, siis ei usuta enam . Ja see on paha.
LUGEGE POSTIMEEST,14. november 2014, 09:28
HOOPIS PEKSA SAI TAIS JA EI JULGENUD VANALE ADRALE ÖELDA.
CC13. november 2014, 23:30
Jarmo oma instagrammi piltide pealt tundub küll suhteliselt nõme inimene. Sada selfiet ja #äss. Kellegi õnnetuse üle õnnelik ei oleks aga ei imestaks kui noormees kogu asja lavastas, et tähelepanu saada, sest piltide järgi ta ilmselt tähelepanu vajaduse all kannatab.
eh13. november 2014, 21:41
head ajakirjanikud uurige ikka tõde välja ,tahaks juba huvi pärast teadaka stõesti see ader valetas ,et rolleriga mööda aiunekest seina sõidetud jne ega kui inimene on kelm siis jääb elu lõpuni kelmiks ja ega nii nagu isa nii ka poeg :D mida seal üldse kaasatunda??? elavad nagu härrad ,teistel lastel pole vanemaidki ,rääkimata ,et keegi neid aiaks kui raske on aga selline glmuuri mees tahab olla ja siis ulub ja kerjab avalikult,oma rahast kahju poja tarbeks
Ei saa aru???13. november 2014, 21:23
Inimesed mis te teete ? Lugedes neid komme jääb mulje ,et sööksite elusalt selle pere ära ? Ja ainult raha pärast . Mis tähtsust sellel enam on , mis teglikult juhtus .See oli perele suur tragöödia.
Pen q iin13. november 2014, 21:51
hahahah14. november 2014, 08:48
mida sa jahud??? mis krdi suur tragöödia??? Palju suurem tragöödia on see, et käbi ei kuku kännust kaugemale ja rahvas ei pea nende poksis või kuritegevuse teel saadud armid kinni maksma! kuidas usub see sama rahvas pärast muid heategevuskampaaniaid või abiküsijaid?! peta riiki kui tahad, aga heategevust ja inimeste head tahet ära kasutada on rohkem kui julm!
realworld13. november 2014, 20:56
jarmo sai lihtsalt peksa sest tegeles valede asjadega.
näidendi 2. osa13. november 2014, 20:38
mulle tundub,et albers hoopis aitab aderit,sest kui kirjutatu on tösi,siis varsti tuleb nutulaul,et poiss pettis papat ja vaja oli kaklusvölad maksta jne. ja ma kindel,et umbes nii see saab olema.
mees13. november 2014, 20:13
Kuna Marimell oma lehelt seda kommetnaari läbi ei lase, siis panen ka siia, mida soovisin sinna kirjutada.
No mis siis imelikku on, kui valetab. Mulle kohe meenub see “marimell”-i iPhone teema, kus ka alguses väitis, et tema ei tea midagi ja tema pole varastanud. Ma sellise jamaga hakkama oleks saanud, siis küll ei julgeks teiste kohta sellist asja internetis kirjutada, olgu see tõsi või mitte.
Vargaks jääd alati! Hale eit.
E13. november 2014, 20:25
Lōppude lōpuks on vahe sees, et kas 600 EUR iPhone vōi üle 20 000 EUR tasku pista.
Ei tea, kes on suurem pätt?
mees13. november 2014, 20:44
20tuh pole ühe inimese käest. Peale selle, pole selge kas see jutt tõele vastab või mitte. Lõppude lõpuks, mis seal vahet on kas sai poksiringis peksa või tegi avarii. Haiglasse ju sattus. Kas oma tuttavatele jätaksite ka abi andmata, kui saab omal süül peksa ja kallid ravikulud esitatakse!?
w13. november 2014, 21:21
Asi on selles, kuidas ja mille jaoks abi küsitaks. Tuttavate käest, kes aidata tahavad saab abi küsida ka ilma meediat kaasamata. Kui kõik need kahtlused tõele vastavad, siis on see pettlus, mitt siiras abipalve.
13. november 2014, 21:28
Ma ei ole kindel, kuid kas mitte abipalve ei tulnud ennem seda, kui isa haiglasse jõudis, ja ENNEM seda, kui poeg rääkida sai. Oletame, et tõesti poksis. Kas isa Taimaale jõudes siis juba kohalikud jooksid uudistega tormi, et kuule, sai peksa. Kus tema peaks selle info saama, kui vaatab katkist last voodis!?
E13. november 2014, 21:32
Veel hullem ju. Neid kes oma kukruid tühjendasid oli ju sadu. Vahe on väga suur. Paha ikka kui haiglasse seetōttu satuti, kuid fakte tuleks esitada tōeselt.
jah!14. november 2014, 08:43
Ahsoo?!14. november 2014, 08:44
No aga siis tagastagu KOGU raha inimestele tagasi! Pole ju raske sooritus, või mis?
KINDLUSTUSE TEEMAL!13. november 2014, 18:04
MA LOODAN SÜDAMEST, ET KINDLUSTUS EI KATA SEDA PETTUSEGA TEKITATUD HAIGUSLUGU! VASTASEL JUHUL VÕIB JU IGA PÄTT SEDA PÄRAST ÄRA KASUTADA! KINDLASTI TEEB KA KINDLUSTUS OMA UURINGU SEL TEEMAL!
mees13. november 2014, 20:57
"loodad", "kindlasti teeb" - tüüpiline tühikargaja kes oma sõnade eest ei vastuta.
Mina raha ei annetanud, kuid tekib küsimus, paljud nendest siinsetest kirjutajatest üldse raha annetasid? Teie amet vist ongi teiste halvustamine, tunnete vähemalt end paremini. Mõttetud tühikargajad, argpüksid.
SINA14. november 2014, 08:41
ADER JAH? Mida sa korrutad siin pidevalt samst teksti?! :D Endal naljakas ei ole juba või?! :D
w13. november 2014, 21:25
Annetajate rahast saab ikkagi midagi. See oligi äkki eesmärk, või mis?
Aga keegi kunagi on õelnud, et lollidelt tuleb ikka nende raha ära võtta.
Rants13. november 2014, 17:58
See et poeg oma lollusest tais ringi ronis ei tähenda et eesti rahvas selle kinni võiks taguda,põhiline on see et argo ader lendas kohe kohale taisse ja sai tglt teada mis juhtus a ajas ikka mingit rolleri teemat edasi.....ma arvan et on aeg hakata inimestele raha tagasi maksma argo..või arvab et 20000 kukkus niisama sülle. Arvan et mitte
kuu13. november 2014, 19:38
Asi võib ju hapu olla, kuid kui inimesed ise raha annavad, siis mina küll tagasi ei annaks. Ma ise muidugi ei anna udujuttu ajavatele netis kerjajatele midagi. Aga need, kes andsid, andsid ju vabast tahtest ja .... leppigu sellega.
Rants13. november 2014, 17:58
See et poeg oma lollusest tais ringi ronis ei tähenda et eesti rahvas selle kinni võiks taguda,põhiline on see et argo ader lendas kohe kohale taisse ja sai tglt teada mis juhtus a ajas ikka mingit rolleri teemat edasi.....ma arvan et on aeg hakata inimestele raha tagasi maksma argo..või arvab et 20000 kukkus niisama sülle. Arvan et mitte
Tegelik põhjus on puuris kakluses peksasaamine!13. november 2014, 17:27
Väike lōik ühest blogist:
Kui ma kolmapäeva hommikul avaldasin postituse Argo Aderi peredraamast (Aderi poeg oli hoopis narkoosi all, pere arvas, et koomas?), mis kisub iga hetkega aina kummalisemaks, siis mu Facebook täitus kirjade, kommentaaride ja vihjetega – Jarmo olla hoopis Taisse boksima läinud, seal haledalt peksa saanud, seepärast vajas ka nägu õmblemist. Mingit rolleriõnnetust ei olnud, aga isale puurimängus kaotatud rahast ka rääkida ei julgenud.
Täpsemalt juba siit : http://marimell.eu/teooria-jarmo-ader-ei-julgenud-isale-oelda-et-sai-boksimatsil-peksa/
ha ha haa13. november 2014, 20:07
lahe on see albertiino, algkoolist vist välja visatud, eesti keeles on boks ikka poks. Mine hari ennast.
Helju13. november 2014, 17:15
Arusaamatu, kui kurjad ja kadedad on inimesed, kes ei raatsi oma viimaseid sääste kulturistile ja tema kriimustada saanud võsukesele üle kanda.
Andres13. november 2014, 17:54
Miks ma peaksin oma viimased säästud juba petisena tuntud inimesele andma
oh sind13. november 2014, 19:00
see oli sarkasm ja iroonia.
13. november 2014, 13:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
las ta paraneb13. november 2014, 14:29
ega kellegil selle vastu polegi midagi ja annetas kes annetas,aga tegemist polnud mitte rolleriõnnetusega,vaid . . . :( jääbki arusaamatuks,miks ader teeb nii tõsise asjaga nalja . . . et lugejad on lollid vä ?
hahahaha :D :D 13. november 2014, 14:33
Ja ongi Ader jälle üles ärganud ja täpselt samamoodi kommenteerib siin nagu ikka! :D Nii naerma ajab ikka :D
13. november 2014, 15:54
Palju sa neid ühtemoodi kommentaare kirjutad?
13. november 2014, 15:55
see oli opt le mõeldud
oleks paranenud13. november 2014, 19:02
ilma naiivsete inimeste rahata täpselt samamoodi.
TEOORIA: Jarmo Ader ei julgenud isale öelda, et sai puurivõitluses peksa?13. november 2014, 13:19
TEOORIA: Jarmo Ader ei julgenud isale öelda, et sai puurivõitluses peksa?
googeldage13. november 2014, 13:23
ja saategi lugeda,mis tegelt juhtus . . .
G13. november 2014, 13:58
Annad äkki vihje, mis otsingusōnu kasutada?
täpselt selle rea panedki :13. november 2014, 14:18
"TEOORIA: Jarmo Ader ei julgenud isale öelda, et sai puurivõitluses peksa?"
G13. november 2014, 14:36
Seda ma olen juba lugenud. Aga miks Tai meedias midagi ei kirjutatud? Tais teiste noortega juhtunud ōnnestustest on ikka väikseid nuppe leida, aga seda ōnnetust pole kunagi olnudki.
sellepärast13. november 2014, 14:47
et tal olid vaid väiksed näovigastused,aga asi puhuti suureks,et raha välja pressida . . . :((
G13. november 2014, 14:54
Aga millest siis? Näopeksust vōi avariist?
kodanik13. november 2014, 20:10
küllap ikka näopeksust, sellepärast pole ka kuskil fotot, rolleriga vastu seina on ju raske sinist silmma saada
lible14. november 2014, 12:28
no kui läbi kolgiti,seega raha ei saanud aga kusagilt pidi ju kuidagi ikka saama.
JUST!13. november 2014, 14:34
Raha on inimestelt raudselt välja petetud! Enam pole siin kahtlustki! MISMOODI VÕIB JUHTUDA SELLINE NN RASKE LIIKLUSÕNNETUS KUS KANNATADA SAI AINULT NÄGU?! ABSURD!
kodanik13. november 2014, 20:12
ega jah, uurige motomeestelt või jalgratturitelt, õnnetuses läheb ikka tavaliselt käe või rangluu vms.
kuuldus13. november 2014, 13:08
kuulda on, et kindlustus ei taha pappi välja käia, nii et tegelikult õnnestus aderite petuskeem vaid osaliselt
JESS!13. november 2014, 14:36
MA LOODAN KOGU SÜDAMEST, ET KINDLUSTUS EI LÄHE SELLE PETUSKEEMIGA KAASA JA EI ANNA NEILE SENTIGI! VÄGA LOODAN!
Annetus13. november 2014, 12:48
austatud kommenteerijad, see lugu on nagu õppefilm, enne annetust on tarvis mõelda ja siis pole hiljem ka pettumusi. Tänasel päeval on annetuste kogumine väga hea võimalus abi saada. Iga euro on oluline. Mina olen halb annetaja, sest iga kord kui kusagil ilmub kuulutus, et vajab abi, mõtlen ma sellele, et kas äkki peaksin hoopis lähedastele annetama. Enne tuleb analüüsida ja teada, kellele ja milleks. Esimese ajalehe artikli peale annetajatel pole mõtet käratseda. ma ei kaitse Adereid, aga iga üks vastutab ise, nii küsija kui annetaja. Samas on hea meel, et teem on üles võetud, arvatavasti on liba abipalujaid ka. See oli minu enda mõte.
G13. november 2014, 12:00
Ader künnab oma Facebooki just praegu ja kustutab oma seinalt tema suhtes kriitilisi kommentaare ja blokeerib inimesi.
hahaha :D 13. november 2014, 14:38
ka mina sain kohe temalt blocki kui julgesin selle puuris boksimise kohta kirjutada! Ta kustutab kõiki, kes seda teemat jälle üles võtavad! järelikult on mida karta!
AA13. november 2014, 09:25
Paljud ??? oleks kadunud kui avaldatakse kas või üks pilt traumast.Suured staarid avaldavad ja meie SUPERSTAARI pojast ei või (või ei ole mida avaldada)
G13. november 2014, 09:03
Väike lōik ühest blogist:
Kui ma kolmapäeva hommikul avaldasin postituse Argo Aderi peredraamast (Aderi poeg oli hoopis narkoosi all, pere arvas, et koomas?), mis kisub iga hetkega aina kummalisemaks, siis mu Facebook täitus kirjade, kommentaaride ja vihjetega – Jarmo olla hoopis Taisse boksima läinud, seal haledalt peksa saanud, seepärast vajas ka nägu õmblemist. Mingit rolleriõnnetust ei olnud, aga isale puurimängus kaotatud rahast ka rääkida ei julgenud.
Täpsemalt juba siit : http://marimell.eu/teooria-jarmo-ader-ei-julgenud-isale-oelda-et-sai-boksimatsil-peksa/
13. november 2014, 08:36
Kuidas saab inimest kes oli alles koomas , kodusele ravile lasta? Ja veel nii ruttu. Alles ärkas ja kohe koju, muidugi kui ärkas ja kui oli koomas.Igal oinal oma mihklipäev ja küll tuleb neil ka oma. Huvitav ,et inimesed on nii kergekäeliselt nõus annetama.
Tarmo13. november 2014, 08:25
Ajab jama uskuge uskuge vana kelm
mälu13. november 2014, 08:14
Aderit mäletan ühe kindlustuspettusega seoses.
Teadmiseks13. november 2014, 06:17
Ei mõista kedagi hukka kuid ümberlükkamatu fakt on see, et vale ei seisa inimesel meeles
appi13. november 2014, 01:43
12. november 2014, 23:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mida v..u13. november 2014, 00:27
tema ja siis tema sõbrad raha kerjasid???
Kus see patsient siis lõppudelõpuks on???
Äkki oskad sina seda öelda!!
TUNDUB OLEVAT13. november 2014, 11:11
"PATSIENDI" ENDA SÕNAVARA . . .
Vastik12. november 2014, 23:42
Vastik
Asi olgu kuidas tahes, aga imestama paneb Argo Aderi täiesti süüdimatu nahhaalsus. Endal raha nagu muda, aga ei häbene kerjamist. Imestan inimesi, kes annetasid, need peavad siis veel rikkamad olema. Nii et ärme viriseme, hästi elame. Pojale head paranemist.
on nii13. november 2014, 08:32
et inimene häbeneb, s.ga ei häbene midagi.
homme on....12. november 2014, 22:35
uudis,kuidas kõik koos austraaliasse lendavad ,seal olla ikka parem ravi jne. nad oma jutuga ikka täitsa metsa pannud.Mis sai siis tähtsast saksa arstist,kas tegi veel ühe opi ,kellegi kodus.Pandi uus aju ! See maa on imedemaa.Kurdid hakkavad kuulma ja pimedad saavad nägijaks,jalututest ei maksa rääkidagi!
12. november 2014, 22:29
Inimesed,kas teil muud pole teha kui siin jahuda.
13. november 2014, 09:29
hhh12. november 2014, 22:17
Kummaline on see, et ainult nägu sai kannatada!? Kukkudes ju peaks tekkima ka mingid luumurrud jne jne jne!??? Aga no mine tea äkki oli noorhärral raudrüü seljas.
Jobu ader12. november 2014, 21:46
Lapsel oli nohu ja kahe päevapärast pääsed kodusele ravile
nii12. november 2014, 21:03
Valetab nii mis jube.... Argo Ader sai 2 aastase võistlus keelu,kui dopinguga vahele siis ütles ka,et ei pole süüdi...Ma ju usast tellisin ega teadnud mis ained sees on....See mees on üks suur VALETAJA
Vabaõhukiriku koorimine?12. november 2014, 20:47
Kas see on kunagi millegagi tõendatud, et seal Taimaal tegelikult mingi avarii või õnnetusjuhtum üldse toimuski ja kas see on kuidagi tõendatud, et poisil üldse mingi terviseprobleem peale eepilise pohmaka oligi - või põhineb kogu saaga ainult asjaosaliste fantaasiaküllastel jutustustel?
Ehk oli kogu probleem vaid selles, et ohjeldamatu pidutsemise tulemusel sai kaasas olnud raha otsa ja seda oli vaja kuidagi juurde hankida ning siis panigi fantaasialend leekides leekima?
Eks variante ole erinevaid.
Mõned on saanud rahahädast üle vabaõhukiriku koorimisega ja olematutele tsirkuseetendustele piletite müümisega, mõned teeninud viinaraha joodiku eluloo kirja panemisega või kogunud kustumatut kuulsust selle kirja panemisest unistamisega, mõned aga leidnud vajaduse korral alati piisavas koguses raha ämma öökapist ja mõnedele lihtsalt antakse raha selle eest, et nad oskavad nii kurbi, nii kurbi ja nii sügavmusti silmi esile manada, täpselt nagu "saabastega kass" Šreki multikas.
Ja kui siis „tiiger“ veel lisab, et kasv jäi kängu, kuna oli lapsena tihti haige, siis on jätkuvad rahavood garanteeritud just neilt, kellelt niikuinii tulebki raha ära võtta, sest nad ei oska oma intellektuaalsete iseärasuste tõttu sellega ise midagi peale hakata.
idioodid12. november 2014, 20:40
Inimene muretseb lapse pärast, noshit et palub abi. Rahvas avastab et kindlustus olemas ja siis hakkavad mõtlema et "poleks pidanud annetama". Mitte keegi ei käskinud seda alguses ka teha.
saatusekäsi12. november 2014, 20:30
kas ise ka aru saate mida kirjutate?Kord on juttu puust,kord on jälle betoon sein!?Koguaeg on valetamine ja vassimine.
12. november 2014, 22:26
noh - puule oli betoonist sein ümber ehitatud - mine isahane tea, kuidas seal Tai lood on
ylle12. november 2014, 20:05
Mis teil, inimestel viga on? Käitute nagu loomad. Annetatud raha tagasi ei küsita. Läks see siis Aderi pojale, trvele perele või fondi. Teie olete selle andnud hea eesmärgi nimel. Kui see ka ei läinud sinna kuhu see minema pidi, siis loodetavasti teevad nad sellega vähenalt midagi head. Mina igaljuhul ei usu, et se raha laiaks löömiseks korjati. Soovin Aderi perele jõudu ja jaksu kõige sellega toime tulemiseks ning pojale paranemist.
12. november 2014, 21:54
ja mis leeris sa siis laulad kui selgub, et oli pettusega tegu? Sinisilmne ööbik
muidugi, muidugi13. november 2014, 09:35
mis sest kui raha ei läinud sinna, kuhu minema pidi, peaasi, et inimesed annetada said...oledki sa selline kergeke või mängid?
Jaanika12. november 2014, 19:30
Andku ruttu mulle raha tagasi..PETISED
12. november 2014, 19:30
Andku ruttu mulle raha tagasi....hullumaja,mis PETISED
inimene ise tegi12. november 2014, 19:24
asja avalikuks, nõustudes meedias rääkima, etv jms... nüüd on probleem, kui toetajad tahavad asjde kulgu teada,,,, haiseb see lugu....
nojah12. november 2014, 19:21
saksamaalt saabub kirurg jne. aga pole ju vaja, poiss juba kodusel ravil ja varsi oma jalgadel. mäda on see lugu...
KIVIMEES12. november 2014, 19:11
ARVO ADER MINGU OMA SUGUVÕSAGA PEESE JA JESTLANE ,KES ÕNGE LÄHEVAD TEHKU TOETUS FOND .POOL ELATUSRAHA ANNETAGU X OLENDILE!
Doktor12. november 2014, 19:10
Võib olla seal soojal maal on tõesti geeniused, et pärast vastu seina sõitu, lapitakse kiiresti kokku ja siis 7 päeav pärast juba oled vaba, mine maga kodus...Kui asi oleks puhas, oleks abipaluja teinud 10-ndal päeva, kui juba koju sai, pildi haiglast...,,kus vigastatud poeg peal..aga seda pole tehtud, mina küsin miks? Ja miks ei räägita maisest varast, mis pidavat suure suuga müüki minema? Keegi kuskil kommenteeris, et olla lausa Q7..
need rahad12. november 2014, 19:44
mida tegelikult eriti ei läinudki vaja nähtavasti oleksid ammu tagasi kantud. siin kuuled veel seda, et viis euri olevat närune.
Sina "ei sugulane ega sõber . . . "12. november 2014, 18:58
mina ei kuulu ise annetajate hulka,kuid ei luba ka sinul öelda kellegi saadetud 5 euri kohta NÄRUNE 5 euri. Kust võtad häbematuse öelda annetuse kohta vähe-närune, ehk annetas ta selle oma NÄRUSEST miinimumpalgast. Kas sa tõesti ei kuulu mitte ise närusesse seltskonda?
kindlasti kuulub12. november 2014, 19:04
tahab suuremaid rahasid ja on pettunud. ader ju kiitis ka, et keegi olevat 4000 annetanud. vot seda nemad tahavad.
Õpetlik lugu12. november 2014, 18:36
Petad või kavaldad ühe korra, on plekk eluks ajaks küljes. Kui tõesti abi vaja läheb, pole seda kusagilt võtta, sest sind ei usaldata.
jah12. november 2014, 20:36
mäletame seda karjapoisi juttu hundist...
12. november 2014, 17:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12. november 2014, 19:23
Su ilukone pole mitte midagi vaart, sest on vastuoluline ja segane.Sa ei saa ju ise ka aru, mida kirja panid,Ja habematu oled veel ka koigele lisaks.
tt12. november 2014, 17:43
iga üks võib möla ajada ja lambad hakkasid kohe kallist raha loopima
Aderite maine12. november 2014, 17:39
Päris normaalne see lugu muidugi ei ole - nädal aega tagasi tehti 5 operatsiooni ja nüüd saadetakse koju korterisse taastuma? Ajutraumat pole, opereeriti vaid nägu.
Kahtlane tundub igatahes arvestades Aderite mainet.
vanem mees12. november 2014, 16:39
Mul poeg mõni aasta tagasi oli mitu päeva kunstlikus koomas, ma, loll, ei tulnud sellepealegi, et sellega raha teenida.
Vanem naine12. november 2014, 17:04
Ka meil oli poeg mõned aastad tagasi kunstlikus koomas. Õnnetuse õnneks siiski Eestis. Aga inimesed on erinevad:meil ei teadnud sellest lähimad sugulased, sõbrad, töökaaslased enne kui asi oli võtnud õnneliku pöörde(tuli suhteliselt ruttu, kuigi ootaja aeg on pokk) ia tuli pingelangus. me ei tahtnud teisi oma murega koormata. AGA inemesed on tõepoolest erinevad.
12. november 2014, 16:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R12. november 2014, 16:46
Meedja jah ? Sul i täht puudus? Meedia.
Ma olen nōud siis vabandama kui eksisin.
Miks???12. november 2014, 17:47
Miks me peaksime vabandama?! Inimesed arutlevad, uurivad asja, kahtlevad jne, sest selleks on hetkel ju ka põhjust! Mina küll ei kavatse kellegi ees vabandada!
lugeja12. november 2014, 16:33
Tõesti aitab sellest näägutamisest, küll aeg annab arutust!
velts12. november 2014, 16:17
Nüüd jääb veel lugeda,et Argo astus refi,kui ta juba seal ei ole.Jutt ja teod sinna sobivuseks viimase peal.
uskumatu12. november 2014, 16:06
Milline rott see argo on
ei imesta12. november 2014, 20:38
12. november 2014, 15:59
Kas seal tuttava apartmendis teevad ka koduste vahenditega talle ajuoppe, et üliraskest ajukahjustusest ravida? :D Hea muinasjutt ikka..
JA MIDA ÜTLES12. november 2014, 18:38
SAKSAST SAABUNUD NEUROLOOG - KUI TÕSINE ON AJUKAHJUSTUS ?
sul 12. november 2014, 19:05
saa terveks!12. november 2014, 15:48
Tore, et kiiremini paraneb kui loodetud. Kahjustused võivad jääda pikaks ajaks vaevama. Pole mõtet näägutada õnnetuse raskusest. Algul oli perkonnale väga suur pauk ja kindlasti olid esimesed emotsioonid üldsuse poole pöördumiseks põhjendatud. Nüüd on nad lubanud ju tagasi maksta neile, kes seda soovib. Soovime ikka kiiret ja täielikku paranemist.
JÄLLE12. november 2014, 16:16
Jälle ader või tema sõpruskond siin kommenteerimas! :D hahahaha
R12. november 2014, 16:27
12. november 2014, 15:43
Cammoon Kas keegi ei märganud .....7months ago-7 kuud tagasi12. november 2014, 15:17
12. november 2014, 15:20
See pilt on 7 kuud vana mehed hallo ostke prillid
ha-ha12. november 2014, 15:16
ma vajusin ka laupäeva õhtul kooma aga pühapäeval hommikul naine tõi koomast välja ja ei olnud suurt viga midagi. 100g ja õhtaks jälle koomas esmaspäeval ilusti tööle. aga jah see aderi jutt haiseb ikka täiega sea sita järgi
mm12. november 2014, 15:14
Argo Ader (või nagu selgus hoopis tema vend) kutsus facebookis omi sõpru ja tuttavaid annetama. Ta ei kerjanud raha kogu eesti rahvalt . Meedia paiskas selle abipalve kõigile näha...
kas12. november 2014, 15:44
meedia ronis ka telesse kerjama? või käis teles kuri kaksik?
ARGO ADER: MA EI TEA ÜLDSE ASJAST MIDAGI.12. november 2014, 20:46
NÜÜD SIIS PANDI VEND TANKI.
Mis te arvate,et kõik on lollid või?
OH OH OH12. november 2014, 14:48
Dsunglis tõusis kisa kära...12. november 2014, 14:37
Ader kadus meediast ära?
No selleks, et see supp siin üle potiääre ei keeks ja kõrbema ei läheks, oleks vajalik, kui nüüd endast asiselt märku antaks. Lihtsalt väike vigade parandus. Vaikimine jätab antud hetkel mulje, et on mida varjata.
teadja.12. november 2014, 14:33
Hea et Õhtuleht ise ei küsinud artikli lugemise eest ühte eurot,mine tea võib-olla oleksid mõned ajakirjanikud Taisse lennanud ostetud artikli eest.
teadja.12. november 2014, 14:33
Hea et Õhtuleht ise ei küsinud artikli lugemise eest ühte eurot,mine tea võib-olla oleksid mõned ajakirjanikud Taisse lennanud ostetud artikli eest.
Küsimus12. november 2014, 14:27
Mis siis saab, kui õelust täis ja sappi pritsivaid kommenteerijaid endit kunagi tabab õnnetus? Väga lihtne on otsida vigu, aga kui panna ennast Argo Aderi seisusesse, siis pole imestada, et ta on inimestele, kes toetasid, tänulik. Ka mina oleksin. Minus puudub see õelusepisik, et urgitseda, kas oli õnnetus, kas oli ikka nii ja nii tõsine. Olen teinud ka võimetekohase ülekande ja ma ei tule mõttelegi, et seda tahta tagasi või nõuda aruannet. Head paranemist Jarmole ja jõudu vanematele poja hooldamisel!
R12. november 2014, 14:41
Inimesi ikka tabab ōnnetusi. Ja ega tōelisse ja tōsisesse ōnnetusse sattunud inimesi keegi ikka ei parasta. Alguses ei ōelnud keegi halbu sōnu, vaid inimesed elasid kaasa. Kuid mida kahtlasemaks faktid läksid, seda enam vōisid inimestel küsimused tekkida. Ole siis loll ja ära urgitse, lase end lüpsta. Annan sulle oma kontonumbri ka - mul on angiin praegu mistōttu ma ei saa tööl käia, sissetulekud vähenevad, aga pere vajab toitmist. Aga katsu sa siis urgitseda. Kui see aga polnud nii tōsine, siis peaksid kōik annetajad oma taha tagasi nōudma ja andma asjale ametliku käigu kelmuses.
R12. november 2014, 16:03
Eks me näe, kas oled debiil vōi ei, aga lihtsameelne oled sa küll. Nagu öeldakse, et lollidelt tulebki raha ära vōtta.
12. november 2014, 16:39
oled sina alles naiivne, isegi irooniast ei saa aru, oh taevas kull.
ära aja meile siin mula Ader!12. november 2014, 14:57
Jälle sina! kas rahvas, kes annetas oma raha heategevuseks ei võigi teada- MILLE JAOKS annetas?! mismõttes nagu?! Kui ma annetan, siis tahan täpselt teada, et õigesse kohta ja et tegemist pole pettusega! vastasel juhul oleksin ma lihtsalt debiil, kes annetab ja loobib raha suvaliselt!
12. november 2014, 22:05
arvan et praegu ongi vastane juhtum :) aga edu sellegipoolest
12. november 2014, 17:30
Sigalollidel pidavat õelusepisik teist moodi välja lööma jah!
aga12. november 2014, 19:11
kui tuleb lõpuks välja, et su annetus läks petturitele.kas väidad sama
küll te näete,12. november 2014, 20:48
poeg end Eestis näole ei anna,vaid kimab Austraaliasse tagasi.
Phahahhaa.12. november 2014, 14:20
See Ader on ikka kaval tegelintski :D
lihtsalt mõte12. november 2014, 14:11
Olen alati imetlenud Eesti rahva annetamiste mahtu, kuigi ei ole me jõukad enamus, aga koos oleme tugevad ja tuleme välja, kui keegi tõesti abi vajab. Seepärast olen ka annetanud pisikesi summasid ja see on vaesele inimesele nagu päästerõngas, et kui vaja läheb, saab ka ise abi. Meenutame Valgamaa Kaido lugu, Ukraina toetust - kuidas minutitega liitus raha ...
Ei ole nõus, et eestlase parim toit on teine eestlane - kui ise ei tee midagi halba, ei tehta sulle ka! Ausus peab olema ja sahkerdajaid ei salli keegi.
Kui see lugu on välja mõeldud osaliselt isikliku kasu saamiseks, on väga tülgastav ja annetajad pettuvad.
maamiis12. november 2014, 13:53
ma ei tea ,aga kui mina oleks Ardo Ader ,siis ma arvan ,et minu hea maine maksaks küll niipalju ,et teeks "restardi " .ST.Kannaks kogu annetatud raha tagasi (eriti kui nüüd tuleb välja ,et pakilist vajadust selle järgi pole ) kõigile annetajatele ja pakuks välja ,et kui inimene nüüd uue info valguses tahab võib ta seda tagasimakset eirata .Ja olekski korras ju .Ei mingeid spekulatsioone ja vingumist .See ei ole nii raske ju teha .Kõigi muude variantide puhul jääb ikka" sitt maitse juurde" kogu eluks
QQ12. november 2014, 14:17
Me ju ei tea,kas ja kui palju läheb ravi maksma! Välismaal ja veel intensiivis+5 oppi,pole odav lõbu ja 20000€ on tegelikult seal väike raha.
maamiis12. november 2014, 14:23
30000 on ju kindlustuselt olemas ,kui see otsa saab siis saab ju uuesti küsida
R12. november 2014, 14:58
Meditsiin pidi ju olema poole odavam kuidas siis 20 000€ saab olla liiga vähe?
Kindlustus katab juba 30 000€ , sellest on kindlasti enam kui küll.
to QQ12. november 2014, 20:52
jah muidugi,me ju ei tea palju see "ajukahjustus" maksaks.
üks eit12. november 2014, 13:34
...ei tea , ei tea... avarii ju oli, kui raske või kerge selgub samuti...äkki oli viie opi asemel viis õmblust näos ja peapõrutus...Argo Aderi algne ehmatus ja hädakisa abi järele oleks nagu tõene, kui poleks petmise patte hingel...seega aeg annab arutust...kas kellelgi on kivi viskamise õigust siin kommentaariumis...
A.Ader ju ei teadnud kindlustuse olemasolust,nagu ta ise kinnitas12. november 2014, 20:55
kuid seda teadis ta kohe,et kindlustust pole.On ikka peletis.
Kaisa12. november 2014, 13:34
Äkki elaks nüüd igaüks oma elu......
AGA PALUN - 12. november 2014, 17:41
- KES SUL KEELAB . . .
naine12. november 2014, 13:27
no on kummaline lugu küll: ma ei usu, et inimene saab raskelt vigastada, pannakse kunstlikku koomasse ja siis saab järsku 10. päevaga haiglast koju paranema.... selliste asjade /õnnetuste puhul kulub ikka kuid paranemiseks ja koomast välja tulemiseks... koomast tuuakse ju ka välja tasapisi, ettevaatlikult...
12. november 2014, 13:47
raske ajukahjustusega koju paranema... :)
QQ12. november 2014, 14:18
Kui elu pole ohus,ei hoita enam haiglas ja edasine ravi toimubki kodus.
to QQ12. november 2014, 18:52
:)))) loe mida rääkis naine 13:27 ja mõtle veel järgi mida räägid. Kunstlikust koomast ja eriti veel raske ajukahjustusega ei ole võimalik 10 päeva enam vähem kodusele ravile veel minna
Kah12. november 2014, 13:21
Sai porutada ja tekkis voibolla et ajuturse. Kas Kiiver ikka oli Peas? Huvitav oleks teada mis oli Rolleri kiirus kokkuporke ajal. Siin on muidugi väga Palju seletamatiud asjaolusid mida avalikkusele Ei ole siiamaani öeldud. Ma saan aru, et Peale avariid vajab pere rahu, aga targem oleks siiski päevavalgele Tuua vettpidavad faktid, et Ei tekiks mingeid oletusi ja valearvamusi. Üldiselt lopevad ka sellised onnetused luumurdudega voi kuidas?
QQ12. november 2014, 14:20
Kiivrit ei olnud peas.On selle asjaga,kuidas on,aga kui keegi lähedastest satub õnnetusse,siis pole perel tegelikult aega igat liigutust pidevalt meedias kommenteerida.Jätkem pere hetkel rahule.Küll jõuab.
jajah12. november 2014, 14:39
raha küsimiseks polnud ajanappust ja selgituste jagamiseks nüüd on ajanappus? naerukoht!
to QQ12. november 2014, 20:58
tundub,et oled ka kuidagi asjaga seotud.
12. november 2014, 13:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12. november 2014, 13:48
mida sa ka ainult kiidad ja ülistad? Said osa rahast endale?
jeah12. november 2014, 14:16
eks pät ise ja päti sõbrad lällavad siin kiita perekonda. minu jaoks oli uskumatu sigadus, et riigitelevisioon eraldas sellise kaliibriga pätile eetriaega kerjamiseks. vot seda ma poleks uskunud, kui ise poleks näinud. lihtsalt sigadus. ETV juhtkond ja ringvaate toimetus mõnitasid inimesi.
JA JÄLLE!12. november 2014, 14:36
JÄLLE ADERI ENDA KOMMENTAAR! ikka nii krdi läbinähtav! :D
Peeter12. november 2014, 13:14
Kuidagi ebaõiglaselt palju on meie väikese riigi nn sportlaste hulgas neid värnikuid :D
Kahtlane isik12. november 2014, 13:11
Ise käib glamuuripidudel, aga meedia kaudu kerjab poja tarvis raha! Vaatake kasvõi viimast "Hello" ajakirjanumbritki, kui poosetavad! Ma ei imesta üldse, kui siin on taga kelmus ja annetajate headtahtlikuse ärakasutamine!
Kahtlane isik12. november 2014, 13:11
Ise käib glamuuripidudel, aga meedia kaudu kerjab poja tarvis raha! Vaatake kasvõi viimast "Hello" ajakirjanumbritki, kui poosetavad! Ma ei imesta üldse, kui siin on taga kelmus ja annetajate headtahtlikuse ärakasutamine!
Kahtlane isik12. november 2014, 13:11
Ise käib glamuuripidudel, aga meedia kaudu kerjab poja tarvis raha! Vaatake kasvõi viimast "Hello" ajakirjanumbritki, kui poosetavad! Ma ei imesta üldse, kui siin on taga kelmus ja annetajate headtahtlikuse ärakasutamine!
JUST!12. november 2014, 14:34
JA VAADAKE ADERI FB-GI SEINAL ON KA TEMA UUE ELEKTRIAUTO PILT! HÄBI, TÄIEGA HÄBI ON RAHVALT RAHA KERJAT KUI ENDAL MITU AUTOT, KÄIB GLAMUURITSEMAS JA VALETAB KA VEEL KOGU RAHVALE, ET VÕIMALIKULT ROHKEM RAHASID KOKKU KRAAPIDA. ENAM EI JULGEGI HEAUSKLIK OLLA JA ANNETADA!
rahu12. november 2014, 12:52
ainult rahu,pole mõtet nii ägedalt sõimelda ja teist süüdistada ,kui midagi pole selge,küllap kõik kunagi selgub,õnnetus kindlasti oli ,aga et näole teha viis oppi ,need võisid ju olla mingid õmblused,koomasse võidi ta viia ,kui arvati et on ajukahjustyus.Ei tea ja tunne kui targad need arstid seal on nendel kindlasti elust ja ravist omad arusaamad.Ka euroopa riikides visatakse sind ikka väga kergekäeliselt haiglast välja .No oli kuidas oli ,küllap kõik selgub ei ole mõtet teist inimest kohe valetamises ja pettuses süüdistada.Head paranemist ja kunagi jõuate kindlasti ka koju.
see ader12. november 2014, 13:42
oleks väga kõva hädakisa teinud, kui hingevaakuv poeg oleks kergekäeliselt välja visatud. või mis sa ise arvad?
R12. november 2014, 13:56
QQ12. november 2014, 14:24
Ju siis enam ei vaakunud hinge,kui välja kirjutati.Lennata tal ei lubatud ja nädala pärast vaatavad arstid ta ju veel üle,nagu kirjas oli. Tais on arstiabi tegelikult heal tasemel ja paljud inimesed tulevad teistest riikidest sinna ravile,operatsioonidele ja ilulõikustele.Arstid on tasemel,haiglad ka enamasti ja hinnad poole odavamad.
R12. november 2014, 14:31
Hinnad on poole odavamad? Mille peale siis seda rahakest nii palju vaja on?
Anet14. november 2014, 12:44
Just,tehakse iluoperatsioon,mida kindlustus ei kata ning haigekassa Eestis kinni ei maksa.
Anet14. november 2014, 12:44
Just,tehakse iluoperatsioon,mida kindlustus ei kata ning haigekassa Eestis kinni ei maksa.
Anet14. november 2014, 12:44
Just,tehakse iluoperatsioon,mida kindlustus ei kata ning haigekassa Eestis kinni ei maksa.
Anet14. november 2014, 12:44
Just,tehakse iluoperatsioon,mida kindlustus ei kata ning haigekassa Eestis kinni ei maksa.
vene zueela12. november 2014, 12:51
No eht seebikas. Kindlasti hakatakse selle stsenaariumi järgi uut eesti tõsielumunadesarja vorpima. Jõudu tegijaile, elamusi vaatajatele.
arvaja12. november 2014, 12:48
Mis mõtet on valetada, valel lühikesed jalad, ikka tuleb vale välja ja siis seda jama. Ma siiski arvan, et midagi oli, aga vast suht kergelt, egas muidu nii ruttu jalgu alla saa. Oli vast šok ja siis kerges koomas, aga, et palju õppe, ei seda ma ei usu.
lihtne 12. november 2014, 12:38
Lihtne küsimus, et kui seal haiglas on selline keelebarjäär, siis kuidas teadsid haiglatöötajad helistada Jarmo vanematele ja seletada mis juhtus jne.
--12. november 2014, 12:42
Jarmo vanematele ei teatanud õnnetusest haiglatöötajad vaid Jarmo sealsed sõbrad. Seda võid ka Jarmo seinal scrollides näha.
12. november 2014, 13:20
scrollides.........irw. eestikeeles ei tulnud sõna meelde w
oot12. november 2014, 14:48
ometigi ju oli üksi, kuidas sõbrad teadsid? valdavad tai keelt ja lugesid ehest? miski nagu ikka ei klapi ju, "scrolli" palju tahes :D
???12. november 2014, 14:27
Jarmo polnud Tais üksi,vaid seltskonnaga.Loomulikult poleks haiglatöötajad teadnud,kellele helistada,kannatanu oli sellises seisus,et poleks saanud öelda.
12. november 2014, 12:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R12. november 2014, 12:44
Ma ei soovi halba ja tegelikult ei taha üldse parastada, kuid suurt tuska valmistab see kui mōni inimene esitab valesid väiteid. See kaardimajake on kokku kukkumas! Hoidku jumal selle eest , et see ei vastaks tōele. Aga kui ikkagi vastab, siis on see ikka äärmiselt alatu küll!
oik12. november 2014, 12:48
Miks kahtlustatakse? Aga ikka sellepärast et loo peategelane on ennegi meediatähelepanu pettuse ja vassimisega pälvinud kindlustuspettuste näol. Toksi Argo Ader kindlustuspettus googlisse ja võid ise veenduda. Loomulikult tuleb inimesele alati uus võimalus anda, kuid...
ajakirjandus12. november 2014, 13:45
on ainult seda üles pannud, mis argo ise on öelnud.
tuleb tagasi, argo või kes iganes sealt oled12. november 2014, 15:20
nagu sullegi. tead, sina oled siin ise see, kellele ükskord kõik tagasi tuleb seda mina ütlen. teadsin ka kunagi üht ebameeldivat inimest, kui keegi oli mingit väikest sigadust teinud, sa tead, kuidas siis läks kääksumiseks: millised iinimesed! millised iinimesed! eriti juhul, kui keegi tema padualkohholikst pojakeselt oli midagi odavalt ostnud vms. ise samas tegi tempe, et anna aga olla. olen ka seda elukest ja inimesi pikka aega näinud, valetajaid tunnen ka.
to 15:20, 12. nov 2014 ega sa ikka ei tunne küll,12. november 2014, 21:12
ja siin pole vajagi mingit kogemust,kogu lugu ju valge niidiga traageldatud.Peab ikka päris tuima peaga olema,et seda mitte märgata.
NO KÕIGE ROHKEM12. november 2014, 17:35
ON SIIN VASSINUD JU ARGO ISE . . . MILLES EESTI INIMESED SÜÜDI ON . . . ?! JA EKS ARGOLE TASUB SAATUS ISE KÄTTE SELLISE PETTUSE EEST :(
üks, kes tunneb Jarmot13. november 2014, 20:53
Ja milles siis poeg süüdi on!? Kui koomas, siis ei saanud ju ometi mingit petuskeemi välja mõelda! Ei saa ma sellisest õelusest aru.
Argo oli paanikas ilmselt, kui sai teada pojaga juhtunust. pange ennast llapsevanema rollii, mõelge, mida teeksite..
12. november 2014, 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R12. november 2014, 12:42
Miks siis jäeti mulje, et see pole kunstlik kooma?
See Ader andis ju Ringvaatesse intervjuu kui ta oli kohal ja väitis, et ta on koomas. Miks siis ta ei öelnud, et see on kunstlik kooma? Kas mälutreeninguid ja kōndimist harjutatakse mingis apartmendis?
.12. november 2014, 12:46
Ma ei saa kõigile küsimustele Argo enda eest vastata, sest mina pole tema, aga oletada võib palju - arusaamatused jne. Võib-olla osati Tais talle öelda vaid, et ta poeg ongi koomas, sest sealne inglise keel on ka nii nagu on.
Ma arvan, et tal on seal apartmendis parem kui seal haiglas. Lisaks on tal seal lähedased inimesed ja aitajad. Mõelge sellele, et kaasas on ka Jarmo ema, mitte ainult Argo ja Jarmo ema on aus ja siiras inimene, kes Argo pettustega kuidaig kaasa ei läheks.
R12. november 2014, 12:52
Ega seda väita saagi, et see lauspettus on, kuid nii hullu olukorrana nagu asjadel paista lasti see kindlasti polnud. Ja see ongi mis inimesed vimma täis ajavad.
QQ12. november 2014, 14:31
Algusest peale öeldi,et see on kunstlik kooma.Loomulik,et tavainimene ei pruugi vahet teha... Kui oht möödas ja hingamisapparaati pole enam vaja,tuuakse haige kunstlikust koomast välja ja alustatakse ravi.Enne seda oli elu päästmine.
R12. november 2014, 15:00
Mis sul on klapid peas ja silmade ees vōi? Kunstlikust koomast polnud alguses haisugi.
12. november 2014, 15:23
ja mis see teadmine sulle oleks andnud?????????
oli küll12. november 2014, 15:32
miks ....12. november 2014, 16:52
Miks toimub kõik Argo poolt salatsemisena. On ju võimalus helistada , saata emaile, facebookis suhelda ja mida kõike veel. ?? Kõik kanalid on ju olemas. Kui ise ei saa edastada, siis saavad ju kohapealsed sõbrad seda teha. Sõpradega Eestis on ju side olemas. Kas kõigil on keelatud rääkida. Oodatatakse, mis moodi mätsida ja seletada seda asja.
kuule QQ12. november 2014, 21:17
zajebal(a) juba.Kas oled selle klouni advokaat.Vaat ei usu seda kelmi.Kõik, millest ta rääkinud on,ei allu loogikale.
...13. november 2014, 20:24
vahel võib olla raske neid valesid välja mõelda
asd12. november 2014, 13:10
Ära kujuta ette irw, ilmselge pettus. Raske pauk, ajukahjustus, kunstlik kooma ja nädal aega hiljem peale 5te oppi juba koju? Hea jutt, irw.
Kooma12. november 2014, 13:25
Kunstlik või mitte aga koomast ärganut/äratatut ei saadeta kohe kodusele ravile. Koomast välja tulemine/toomine ei käi sõrmenipsu peale, et nipsti ja oledki ärganud. Peale koomat ei või sa püstigi tõusta, rääkimata kodusele ravile saatmisest. See kõik mis Argo oma poja kohta kokku on rääkinud, on üks suuuuuur küsimärk. Kas ikka oli õnnetus nii ränk ja viis operatsiooni jne. Võibolla, tehti viis õmblust ja poss oli lihtsalt tavalises narkoosis. Ta ju ise ütleb, et keelebarjäär, ei saa nud aru. Annetajad ja muu seltskond ongi pettunud seetõttu, et kõigepealt ilma fakte kontrollimata ja täit infot omamata hakati millegipörast kohe raha koguma. Praeguseks tundb, et erilist vajadust sellise korjanudse järele ei olnud. Samuti ei ole kuskilt jooksnud läbi infot, et mis too kurikuulus Saksamaalt kohale toimetatud toher diagnoosis. Oleks vast aeg rääkida asjadest nii nagu nad tegelikult on/olid
to rumalad inimesed12. november 2014, 16:40
ilmselgelt oled selle päti sõber ning vanandust väga, aga argo ei tundu just kirgas kriit olevat, nii ta sõbradki ilmselt. inetu dopingupunnis kehaga ajudeta eputised. mina ei imestaks üldse, kui selline järgmise kindlustuspettuse välja mõtles ja seekord otsustas poja väikest posti otsa sõitmist ära kasutada, et raha kerjata. inetu tegu see kerjamine inimese poolt, kes sõidab miljonilisi autosid tahtlikult kortsu. lausa häbitu, huvitav, et on inimesi, kes selliseid pätte kaitsevad, tahaksin teada, kes nad on, et saaksin neile viltu vaadata. kahjuks on nad anonüümsed.
maxilla12. november 2014, 12:33
Minu meelest ka on väga õela pealkirjaga artikkel.Ajakirjanik justkui ärgitaks eesti inimesi rusikatega vehkima ja õelutsema.
Kui Jarmo sõitis rolleriga peaga vastu betoonposti ja tema nägu vajas 4-5 operatsiooni,siis võib 100%kindel olla,et oli ka väga kõva peapõrutus. Need on asjad ,mida palja silmaga ei näe,kuid on ka väga ohtlikud.Pea põrutusega patsient vajab eelkõige rahulikku lamamist. Igasugune kiirustamine, küll kohalikku apartmenti ja eestisse koju on praegu kurjast.
Oletatavasti vajab Jarmo edaspidi mõnd kosmeetilist operatsiooni ja need pole ka sugugi odavad.
R12. november 2014, 12:38
No sellest alustanudki, et raha on vaja kosmeetiliste operatsioonide jaoks. Nüüd saab Argo ka seal Tais paar kosmeetilist operatsiooni teha.
HALLOOO!12. november 2014, 14:24
KUULE, MINU EMA, KES ON 6 LAST ÜLES KASVATANUD VAJAB KA ILUOPPI JA TA ON SAJAGA ROHKEM VÄÄRT KUI ADER VÕI ÜKSKÕIK KES MUU, KES OMA KIHUTAMISEGA ON AVARII TEINUD JA INIMESTELT PETTUSEGA RAHA VÄLJA PIGISTANUD!
to maxilla 12. november 2014, 21:22
need kosmeetilised opid ehk tulebki teha(armid),et papa hädast välja päästa.
katikennu12. november 2014, 12:29
Nii hästi läks.Annetati raha,kohe ärkas koomast ja kindlustus ka.Mis järgmiseks,
oh heldene aeg12. november 2014, 12:24
no sellele tüübile on ju suurte plinkivate tähtedega otsaette kirjutatud: CONMAN
12. november 2014, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to lullu12. november 2014, 12:29
asi polel õeluses, vaid selles, kas selle Jarmo vigastus oli ikka nii tõsine, et pidi annetama, sa kõigepealt ise mõtle, mis kirjutad
lullu12. november 2014, 13:06
Asi selles ongi, et keegi ei pidanud annetama.Loll pole küsija, vaid andja.
12. november 2014, 12:30
sina siis järelikult ei annetanud kui samuti siin "mölised"
to / 12:3012. november 2014, 12:33
ei annatanud, sest ma tahtsin kindel olla, kas asi on seda väärt ja tõena, sulle mölisejale
12. november 2014, 12:30
sina siis järelikult ei annetanud kui samuti siin "mölised"
ja JÄLLE12. november 2014, 14:21
ADER JÄLLE SIIN KOMMENTEERIMAS! :D
Taivo12. november 2014, 12:18
See asi haiseb muud midagi.
2 asja12. november 2014, 11:59
Miks kindlustus läbi meedia teatas, et on kindlustuskaitse ja miks avaldati summa ? kas see ongi nii mõeldud, et iga kord kui IF vajab reklaami, siis kasutab oma klientide nime ?
MIks see fotograaf sinna haiglasse saadeti kui ta nii saamatu et ei oska ilma verbaalse keeleta suhelda ? fotograaf peaks ju vähe fantaasiat omama.
m...12. november 2014, 12:12
Kuna Argo kindlameelselt teatas, et Jarmol puudub kindlustus? Õnneks vist mingi töötaja kontrollis seda ja tuli välja, et siiski on kindlustus ja päev hiljem teatas Argo, et nad OLID helistanud kindlustusse, aga siis teatati et Jarmol puudub kindlustus...Minu arust on see suur bullsh*t, kõnet ei toimunudki ja kindlustuse "puudumise" pärast, saidki nad niipalju annetusi.
miks ma ei imesta........12. november 2014, 12:33
Tänapäeval võib kõik võimalik olla, isegi kindlustusi saab tagant järgi teha-eelnevalt kellegile õigele mammonat pakkudes. Ja üleüldse on asi räpaselt segane,eriti veel ,kui tegu sellise mehega ,kes eriti ise puhas poiss ei ole.
ikka12. november 2014, 12:37
Mina ei taha selist kindlustus v panka, kes infot niimoodi välja annab ja ma pakun, et IF kõõlus siin noateral või saavad ka ametliku käigu (mul on kontaktandmetes kirjas, kes on kontakisikud peale minu) - pankades on info jagamine ammu vaikimise alla pandud. võibolla ma tõesti ei mäleta, et mu vanal seebi kontol on 100 euri, õnneks nad seda meedias ei kuuluta.
m...12. november 2014, 13:24
Kle lammas pangakonto ja kindlustuse andmed on ikka kaks erinevat asja, tänu sellele, et kindlustus "puudus" niipaljud just annetasidki, äkki Argo tahtiski seda moka all hoida, et inimesed rohkem saadaksid? Mina näen siit, et kindlustus käitus küll õigelt, kuna tõestas et tal siiski on see, kuigi Argo oli seda vastupidiselt väitnud nii facebookis kui ka meedias.
?12. november 2014, 13:35
Kuidas Argo pidi teadma, et ta iseseisval pojal on või ei ole kindlustust ? ta ei saanud seda pojalt küsida, võibolla küsiski ise erinevatelt kindlusfirmadelt, aga vastas üks ja vastas läbi meedia koos kindlustuse summaga - see ei ole diskreetsus, mis on finantsettevõtete puhul eeldatav käitumine. ma ei annetanud ise ja ei tea kedagi kes oleks seda teinud, sest tegemist ei ole mu isiklike tuttavatega, vaevalt sa mitte-lammaski annetasid, aga hea on ju lärmata.
m...12. november 2014, 13:48
Jah ma nii lammas polnud, et ei näinud kuidas see lugu juba algusest peale haises :D.
m...12. november 2014, 13:52
Üleüldse "öeldi" et selle raha küsimuse postituse tegi Argo vend, kes kirjutas et puudub kindlustus Jarmol ja siis vastas see vend kuskil, et Argo ise ei teadnudki et ta pojal see puudub, aga kus kohast see Argo vend teadis sellest? Vaevalt see vend esimese asjana kuuldes õnnetusest, helistas need kohad läbi :D tra inimesed peavad olema ikka väga pimedad, kui ei näe kui palju valesid ja vasturääkivusi siin juba on olnud ja ikka veel usuvad kõike mida Argo räägib.
???12. november 2014, 14:38
Kindlustus pole finantsettevõte ja kindlustuse olemasu ei ole riigisaladus. Pere ja sõbrad ei pruukinud teada,kas Jarmol on kindlustus,sest tema ju peale õnnetust seda öelda ei saanud.Hea,et IF ise teavitas ja seegi ei tulnud välja kohe.
Naeruväärne :-)12. november 2014, 14:45
OO jaa, Argo helistas ja uuris... :-) Tühjagi ta uuris, usun, et kindlustusleping oli poja rahakoti vahel. Kuidas sa lähed välismaale ja kindlustust kaasas ei kanna?
võõrad öös12. november 2014, 15:57
Huvitav,kas ta üleüldse suhtleski pojaga,endal noor näitsik käevangus-pere maha jäetud.
to ? / 13:35, 12. nov 201412. november 2014, 21:30
ega sulle pole ka mõistust suurt antud.Mõtle natuke.Võib olla ei teadnudki,aga seda teadis ju kohe,et kindlustust pole.Kas küsis pojalt?
Mitte midagi siin ei klapi,oleks pidanus siiski enne hea legendi koostama.
Siiani ajas vaid vastuolulist möla.
sellel näitsikul12. november 2014, 21:32
ju Liis Haaveli nägu,nagu kaksikud.
to ?13. november 2014, 11:43
ole tubli ja usu kõike, mida sõnnikuleht kokku kirjutab. igast külajutust saab fakt, minu point otsast peale on see, et enamuse sellest asjast on loonud meeida, sõltumata oma võimekusest on nad sellest raha teinud, ilmselgelt on loll see, kes üldse meediale telefonis kommentaare annab või laseb neil oma sotisaalmeedia kontot vahtida - sellest ei tule muud kui odav klikirämps
Tundmatu12. november 2014, 11:58
Pange end ise olukorda, kus kaugel kodust juhtub teie poja või tütrega selline õnnetus+ jõuate kohale´+teil pole kompuutersilmi, et näha, mis tegelikult toimub. Kõik temaga toimuv on ka teile arusaamatu ja see on ka loomulik, kuna ei arvestata imettegevasse panusesse. Aitan kuni vajalik.
to Tundmatu12. november 2014, 12:19
Vaata, asi pole praegu õnnetuses, vaid, kas Ader ikka ajas õiget juttu ja kas see ei olnud mingi petuskeem, jah õnnetus oli, aga äkki oli pisem õnnetus, vägisi jääb juba mulje, et ta kasutas seda situatsiooni ära, et raha teenida. Loomulikult pole mul ilus nii kirjutada, aga selle isiku puhul ei imesta midagi
12. november 2014, 11:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R12. november 2014, 12:09
Raudselt ARGO vōi tema SŌBER!
Siis öelnud ka kohe alguses, et on kunstlik kooma mitte ärgu jätnud muljet nagu see oleks olnud ōnnetuse tagajärjel. Ja seda juttu ajas ta juba siis kui oli kohal ja oma poega näinud. Sul oli op ja said samal päeval koju, kuid 5 opiga ei saa kuidagi nädalaga koju.
mnjah12. november 2014, 14:41
Jeerum,juba esimeses artiklis oli,et kunstlik kooma.Lugege ikka peale pealkirjade ka midagi.
to Tainapead12. november 2014, 12:20
mis sa karjud ? rahune maha
to Tainapead12. november 2014, 12:41
sind nüüd kunstlikkusse koomasse kohe kindlasti ei pandud opi tegemiseks, ajukahjustust sul ehk ka ei olnud, kuigi, mine tea kui antud kommentaari lugeda...
to Tainapead12. november 2014, 12:41
sind nüüd kunstlikkusse koomasse kohe kindlasti ei pandud opi tegemiseks, ajukahjustust sul ehk ka ei olnud, kuigi, mine tea kui antud kommentaari lugeda...
lõpetage12. november 2014, 14:42
Meditsiinis totaalselt võhikud ei peaks kommenteerima!!!
asd12. november 2014, 13:12
Mandliopp pole nagu eriline asi, millega haiglas sees ka hoida. d3biilik.
Kooma12. november 2014, 13:38
Kuule tainas, mida sa võrdled, ränga avarii tagajärjel kunstlikusse koomasse viidud mitmete operatsioonidega pantsienti ja mingi kerge narkoosiga tehtud lihtsa operatsiooni patsienti. Hallooo! Praegu ongi ju nede nö õelutsejatele probleemiks see, et väidetavalt oli väga ränk liiklusõnnetus, kus kiivrita rollerijuht põrutas vastu betoonposti, mispeale ta viidi kunstlikusse koomasse ja talle tehti ühel päeval lausa 5 operatsiooni. Küsimus ongi, kas asi oli ikka nii hull kui seda algselt paista lasti, kui ei olnud, siis miks asja just niimoodi serveeriti? Kas ehk selleks, et annetajad rohkem annetaksid?
Ärge olge nii 6elad.12. november 2014, 11:54
miks kyll inimesed on nii 6elda? Oli mis oli, kas oli see raske avarii v6i mitte. tore on ju see, et inimene on elus ja saab oma eluga edasi minna. Muidugi on tore näha, et on siin eestis inimesi kes annetavad sellisel olukorral. seda tegin ka mina. Kunagi ei tea kuna omal on abi vaja, ja ss ei aita sind keegi. Olge m6istvamad. Me teame k6ik, et ajalehed räägivad kord yht ja kord teist. Ajavad inimesed segatusse. Muidugi minu poolt neile edu sinna poole. J6udu ja jaksu perele :)
hahaha12. november 2014, 12:57
ja JÄLLE ADERI KOMMENTAAR! :D
asd12. november 2014, 13:13
Ühesõnaga kui ma teen mingi kõksu välismaal ja sulle helistan, siis sa pritsid kohe pappi? Ok, sobib.
oijah12. november 2014, 11:41
Kahtlus ka selles kindlustuse jutus.Kord õeldakse,et kindlustust pole.Ikka tekib peres jutuks,pealegi kui ollakse nii kaugele rännatud,et kas kidlustus ka olemas.Ju ta täpselt teadis,et seda pole.Poiss aasta elanud Austraalias,aga kindlustus korraga maikuust alles olemas.Mõtlemisainet siin!
viper12. november 2014, 11:33
Njaa, mind ei lastud mandlioperatsiooniltki kiiremini välja... aga noh eks üliränkraske ajutrauma ja kooma liigitub võibolla lihtsamate vigastuste valdkonda, kus nädalaga haiglast välja kirjutatakse.
keemik12. november 2014, 11:31
eks argol ole hormoonide ja anaboolikute jaoks raha vaja. gay 4 payd eestis vist eriti ei praktiseerita mis siis muud üle jääb
vares12. november 2014, 11:27
Tais on valge inimene pühalehm keda lüpsta ja keegi siin arvas, et visati niisama haiglast välja, kuna olid tervenemise märgid? :) Nii raskes seisus valget inimest hakka sul keegi seal haiglas välja kirjutama..kogu Aderi jutt on vasturääkivusi täis . Ainus hea asi kogu loo juures on eestlaste kokkuhoidvus rasketel aegadel, pole see eestlane nii kade ja kitsi ühti kui ligimene vajab abi.
vares12. november 2014, 11:27
Tais on valge inimene pühalehm keda lüpsta ja keegi siin arvas, et visati niisama haiglast välja, kuna olid tervenemise märgid? :) Nii raskes seisus valget inimest hakka sul keegi seal haiglas välja kirjutama..kogu Aderi jutt on vasturääkivusi täis . Ainus hea asi kogu loo juures on eestlaste kokkuhoidvus rasketel aegadel, pole see eestlane nii kade ja kitsi ühti kui ligimene vajab abi.
mida?12. november 2014, 14:45
Oled üldse Tais käinud? Mina olen-9 korda. Tailased pole sulle ei araablased ega türklased...
12. november 2014, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oi12. november 2014, 11:36
issand halasta, sa loe oma kirjaoskamatus eelkõige läbi ja siis vaata teiste oma. Kommija.
SinniVinni12. november 2014, 11:38
Mis sa kritiseerid teiste kirjavigu, kui endal tekst samamoodi kirjavigu täis :D
hahah12. november 2014, 11:42
lapsPEEBI? Kommia? Komasid ma ei hakka mainimagi. Parem vist oleks, kui sa kirjaoskusest rohkem ei räägiks...
to Halloooo!!12. november 2014, 12:24
sõbra sõber12. november 2014, 11:26
Praegu pole õige aeg keerulisi küsimusi esitada, vaid raha üle kanda. On kuulda, et kindlustus viivitab ülekandega. Küllap hiljem saab teada, mis tegelikult juhtus.
teadmiseks12. november 2014, 14:50
Kindlustus ei kannagi suvaliselt raha üle.Kindlustus katab juba tekkinud arved,kui need on ametlikult vormistatud ja üle vaadatud.Teine võimalus on,et patsient maksab oma ravi algul ise kinni ja esitab kindlustusele kõik kuludokumendid ja haigusloo kokkuvõtte. Minul endal oli viimane variant.Nii on lihtsam ja kiirem.Aga kui raha pole,siis ajatakse asju nn SOS Internationali kaudu - see telefoninimber on iga kindlustusega kaasas.
auus miea s12. november 2014, 11:14
Kui ei ole isegi tobingut tarvitanud
fotograaf otsis valest haiglast12. november 2014, 11:09
vaese mehe haiglast.... no loomulikult neid vaese mehe haiglas polnud ega saanudki olla.
Lauri12. november 2014, 11:09
Emale öeldi kui 2,5 kuu pärast kanderaamil haiglast lahkusin,et nüüd jääb ellu...
E12. november 2014, 11:05
Ma ei taha parastada. Ma ei taha ironiseerida teiste õnnetuse üle , sest ma ei tahaks ise kunagi midagi sellist läbi elada, kuid olukord on enamgi kui kahtlane. Asjad , mida on välja öeldud , ei ole reaalsed. Koomapatsienti ja peale 5 oppi ei lase keegi nädalaga välja. Mulle tehti hiljuti 1 suhteliselt lihtne operatsiooon, peale mida veetsin 4 päeva haiglas. Ja kui on ikka raske ajukahjustus , siis sellest taastumine vōtab kuid , kui mitte aastaid.
mnjah12. november 2014, 14:54
Opid olid ju näo piirkonnas,õmmeldi ja pandi murdunud luid paika.See pole eluohtlik.Eluohtlik on ajutrauma,mida kindlasti algul kardeti.Algul võib tekkida ajuturse ja tegelikku seisundit saab hinnata alles peale turse alanemist.Selleks ka kunstlik kooma.Näen,et inimesed ei suuda teha vahet kooma ja kunstliku kooma vahel.
m...12. november 2014, 11:02
Üleüldse 5 suurt oppi ja paari päevaga kodus :D it's a miracle!
ma12. november 2014, 10:55
ka koomas olnud inimesega tegelenud,no ei tundu kuidagi tõene see värk.masendavalt nõme lugu
Lauri12. november 2014, 10:52
Räige õnnetus on 7 päeva koomas,lisaks 3 kunstlikku päeva,4 aastat kõndimisvõime kaotust ja eluaegsed valud...
!!!12. november 2014, 14:57
Kunstlikus koomas hoiavad arstid patsienti just nii kaua,kui nende arvates vaja on hoida.See võib olla 1 päev või 1 nädal või 1 kuu.Ja sellest koomast saab patsiendi ka lihtsamalt välja tuua.Päris koomast aga ärkab patsient ise,kui ärkab ja arstid ei saa midagi teha selle kiirendamiseks.
tln12. november 2014, 10:50
Selle Aderi nutt telekas oli nagu Kreisiraadio!!!
Ja kõik,kes te andsite raha,siis teadke,et lollidelt tulebki raha ära võtta.Kunstlikust koomast ei tulda niimoodi välja ja siis kohe koju...naljahammas.
rein12. november 2014, 10:50
Aga äkki ongi see Liis ta tulevane ja pörutasid hoopis mesinädalaid Taimaale veetma,palju-palju önne noorpaarile siis!
Ajutraumaga12. november 2014, 10:48
tehtud viis oppi s.o. nädala jooksul üks op. päevas ja kahe päeva pärst koju - ulmeline "meditsiin", millal meie arstid sellisele tasemele jõuavad?
minni12. november 2014, 10:47
No nii loll ei saa keegi olla, et sellise loo välja mõtleb ja arvab, et see välja EI tule.
m...12. november 2014, 10:46
Kui inimene on koomasse langenud ja ärkab sellest üles on tal vaja olla hingamisaparaadi all ja ikka haiglaravil, kuna juba koomasse langedes on hakanud inimesel lihased närbuma ja mitte kunagi ei lastaks inimest 1-2 päevaga koju, kui ta on just ärganud koomast. See lugu haises juba algusest peale, inimesed olid ise lollid et võtsid endale ainsaks tunnistaks Argo sõnad. Õnnetus kindlasti juhtus, aga ainult tänu enda lollusele, kukkus näo katki või siis poksides tambiti sisse. Argole oli see hea viis lollikestelt raha välja pumbata, kes kohe üldse ei viitsinud süveneda sellesse teemasse.
Triin12. november 2014, 10:42
jätke inimene rahule.. kui sul on poeg surmasuus, on ausalt öeldes muuda ka teha, kui pidevalt maailmale infot jagada, ega see põnev krimiromaani kirjutamine pole. Kui ta pojaga kodus, küll siis teeb deebet-kreedit oma kuludest. Ja ega keegi kedagi sundinud relva ähvardusel annetama...
jälle12. november 2014, 10:45
MISASJA?! 12. november 2014, 10:50
MINE JA VAATA ARGO FB LEHEKÜLGE! TÄIESTI TÄIS SODITUD SEDA TEKSTI! VAEVALT ET TAL NÜÜD POLE MAHTI TÕENDID LAGEDALE TUUA VÕI SELLEST ROLLERIST PILTE POLITSEIST HANKIDA! TÄIESTI LOLL JUTT! ADERIL PIISAVALT AEGA FB-LEHEKÜLJEL RAHVALE UMBLUUD AJADA!
12. november 2014, 12:56
No aga , tema ise pöördus esimese asjana inimeste poole, kuidas tal siis "muud teha" ei olnud, inimesed heast südamest annetasid kokku väga suure summa ja nüüd siis kui raha saadud, olgu kõik vait ja ärgu midagi küsigu, niimoodi sinu meelest, jah? Et polegi nagu enam vajalik "maailmale infot jagada". Huvitav mõtteviis sul küll.
mari12. november 2014, 10:41
Iga üks vaatab ise, kuhu oma raha ära annab. Ju siis raha on ja jääb ülegi. Jõulud on ju tulemas- juba oodatakse käsi pikal. Minu mõtted on koos nende inimestega, kes vaikselt oma eluga hakkama saavad, panustavad iseendasse ja lähedastesse ja teevad õigeid otsuseid.
Triinu Tänav12. november 2014, 10:35
Uskumatu kui õelad inimesed on. Kurb lugeda neid kommentaare. Keegi midagi kindlalt ei tea ja raiuvad täiega peale.
kodanik12. november 2014, 10:41
aga mine küsi PERHist või ülikooli kliinikumist, kas on reaalne, et tugeva ajaukahjustusega ja koomas patsient juba nädalaga kodus.
ei12. november 2014, 10:46
lihtsalt ka eestlased hakkavad vaikselt iseseisvat mõtlemist harrastama ja isegi on märgata analüütilist mtlemisoskust. Väga lihtne on see kopikas annetada ja SUURENDADA SELLISEL VIISIL NENDE PÄTTIDE MÄNGUMAAD! PALJU KEERULISEM ON MINNA VASTUVOOLU JA MÕELDA ISESEISVALT, ANALÜÜTILISELT JA MITTE ANNETADA IGALE KAAGILE KES LAMBIST KÜSIB JA RAHVAST ÄRA KASUTAB! ARGOLE AGA HÄBI! TÄIESTI LÄBINÄHTAV PETUSKEEM! LOODAN VÄGA, ET SEE ON KA KARISTATAV! VÕI PETTUS POLEGI ENAM KARISTATAV??? OLI JU AVALIK PETTUS!
Triinu Tänav12. november 2014, 10:56
Pakuti variant välja ju, et inimesed kes soovivad oma annetust tagasi saada kindlustuse olemasolu tõttu, andku teada.
Ma olen päris kindel, et Argo ei teadnud täpset infot mis ta pojaga juhtus. Ilmselt olid arstid keeleoskamatud ja ei osatud täpsustada mis seisus inimene on. Mina oleks ka paanikas olnud ja oma peas asja ülisuureks mõelnud(kui minu lähedasega oleks midagi juhtunud).
Need kes on nii kahtlustavad ja kardavad petta saada võiksid oma arveloleva raha endale hoida. Tagant järgi viriseda ja teistele halba soovida pole mingi lahendus.
tead12. november 2014, 11:05
ära mängi lolli. kes sa oled, et nii kindel oled? elad temaga?
jäta järgi12. november 2014, 11:48
mõistlik oleks olnud järgi uurida, mis ja kuidas, mitte fb-sse esimese asjana raha kerjama joosta. 600 € lennukipileti raha oleks võinud ju endal olemas olla?
tulekahju puhul peaks ka vist kõigepealt ikka tuletõrjesse helistama, mitte fb seinale postitama kukkuma.
Triinu 12. november 2014, 12:39
Kuule TEAD, a kust sina nii hästi tead, et see scam ?! Oled asjaosaline ?
Olen kuulnud ütlust, et inimesed näevad olukorda ikka oma pilguläbi, ehk siis oletavad asju milleks nad ise on võimelised.
Mõttetu on siin mingi sarvi kokku ajada. Pole kellegi võimuses teie mõttemaailma muuta. Loodan, et saate ka kunagi oma julmusest lahti ja hakkate maailma nägema paremas valguses.
Olge mõnusad ja pole vaja kõike öelda mis sülg suhu toob :)
haha12. november 2014, 12:51
jälle ader siin kommenteerimas! :D
jäta järgi12. november 2014, 13:11
ader on viperi-teemaga juba kõigile oma mõttemaailma tutvustanud. käesolev teemaarendus on seega rubriigist "omad vitsad peksavad".
to Triinu12. november 2014, 18:58
ole hea mees Ader ja ära peitu naise nime taha, nii paljtuki võid mees olla :D
k12. november 2014, 11:30
Olen nõus. Kui on kindel, et tegu oli pettusega, siis saan aru sellisest artiklist. Aga see artikkel siin põhines täielikult netikommentaaridel!! Mis allikas see selline on, mille põhjal kirjutada artikkel? Me keegi ei tea, kuidas asjad tegelikult on, seega palun lõpetage see tobe oletamine ja rääkige siis, kui asi on kindel. Kui tegu ei ole pettusega, kas keegi teist kujutab üldse ette kui valus on selliseid asju oma pere kohta lugeda? Kui lähedane on raskelt viga saanud, on kõigil niigi raske. Palun olge natuke lugupidavamad teiste inimeste suhtes!
siis oleks oma sõiduvahendid tulnud panti viia aga mitte kergeusklijelt raha kerjata.12. november 2014, 21:46
samas oleks raha veel kiiremini käes olnud.No mitte midagi ei klapi selles loos.
12. november 2014, 13:02
kuule, Triinu Tänav, ehk siis selgitad "täiega pealeraiujatele", kuidas asi "kindlalt" on, sina ju paistad teadvat või kuidas?
12. november 2014, 13:11
Ta julgeb oma pärisnimega esineda, mida sinu, kui LAHMIJA kohta öelda ei saa. Ja ka sina "raiud täiega peale"!!!
12. november 2014, 13:53
aga sinu nimi, kuhu sa selle kirjutasid, ei nae nagu, jarelikult oled ka lahmija ju.
Triinu 12. november 2014, 18:29
Loe kommentaaridest sõnu : "ilmselt", "olen kindel, et" ja oli ka juttu mida mina teeksin kui minuga nii juhtuks.
Ma polegi väitnud, et ma midagi kindlalt tean, avaldan samuti oma arvamust nagu kõik teised, kuid positiivsel moel, mitte ei materda inimest maha ilma kindlate tõenditeta. KUI see peakski mingi pettus olema vms, ei pooldaks ma seda mitte mingil juhul. Seni kuni pole teatatud, et see scam on, olen ma 2 käega selle pere poole peal ja soovin neile ainult head ja kiiret paranemist!
to Triinu12. november 2014, 18:59
RoX12. november 2014, 10:30
Miks inimesed siis loobivad oma raha tuulde.Suht loogiline ju,et ennem oma raha saatmist kuhugile võiks nats tausta ka uurida mitte lihtsalt saata,enam pole siin midagi vinguda.Ilmselgelt käis kogu see värk liiga kiiresti,pauk käis ära ja juba Argo küsis raha,vaevalt tal nii ruttu olukord selge oli,et nüüd ei saa hakkama ja vaja raha kerjata.Tavaliselt teevad inimesed siukse asja viimases hädas,mitte esimese asjana ja ei usu,et vahetult peale õnnetust kohe Argol viimane häda käes oli ja see ta viimane võimalus oli:D Ise polnud veel kohalegi lennanud ja olukorraga tutvunud.
jann12. november 2014, 10:20
selle Aderi vale jutt paistis kohe kaugelt silma,ükski koomast välja tulnud ei saa mingi 6 päevaga haiglast välja ja terveks,eks see üks suur petu värk jälle ole nagu enne tal oli
ha12. november 2014, 10:19
vast polnud koomas ja Argo Ader kogus heasüdamlikelt inimestelt bensiini raha :D
njah12. november 2014, 10:13
Ilmselgelt koomas see tegelane polnud!
Aili12. november 2014, 10:09
....juba jälllle ajakirjanik Karolina Vasli. Kui on lugeda midagi väga negatiivset siis on see tema. ÖK.
ma12. november 2014, 10:06
Lugeda nagu oleks tehtud 5 operatsiooni!!! KINO!!! Nüüd siis sõbra kodus!!! Ikka kino!!!
12. november 2014, 10:06
MAARJA KERNER AUUUUUUUUUU KUS SA OLED. AUUUUUUUUUUUUUU.
triinu12. november 2014, 11:52
12. november 2014, 19:00
kas seksime Maarja ;) ?? väike salakas ei tee paha, Argo nagunii dopingu mõju ala ja ei saa s...aru :D
09.44 mis nimi see sul on?12. november 2014, 09:52
CNN12. november 2014, 09:50
Valetaja ja pettis ei midagi muud,see raha tuleks tal inimestele tagasi maksta.
Mh.12. november 2014, 10:24
Ootame ära, mil ta pojaga koju jõuab. Arvan , et Jarmo ei näita siia nägugi, elab ta ju mujal ja jutt jääbki jutuks. Ader vaikib, sest kardab end sisse rääkida. Siiani on väga vastukäivad jutud.
Mida ?12. november 2014, 09:46
Kes see sitane ahv seda siin arhiveerib nüüd? Kõik niigi teavad. Eesti inimesed ärge olge nii sapised. Teile öeldi kes tahab raha tagasi,see küsigu. Toetage siis parem Kreekat, suured rikkad eestlased. Mida nüüd kerjate ja õigust otsite. Olge inimesed
to Mida?12. november 2014, 13:08
Aga sina, kas sina oled inimene kui siin niimoodi sõimad?
to Mida?12. november 2014, 13:08
Aga sina, kas sina oled inimene kui siin niimoodi sõimad?
...12. november 2014, 09:44
Inimesed,kes te ei annetanud siis hoidke oma suu kinni!!!
Ja Tai haiglad ei hoiagi kaua kinni,viskavad nagu nuustiku välja!!!kui te midagi ei tea,ärge targutage.
Kuidas te saate olla nii õelad,lausa paha hakkab.
Vale nime alt olete küll kõvad,aga kommenteerige oma õige nime alt!
Jätke oma mürgine keel hammaste vahele nüüd:)
hahahah :D 12. november 2014, 10:01
JA SIIN SEE PEATEGELANE ARGO ONGI KOMMENTEERIMAS! SAMAD SÕNAD PIDEVALT "...Inimesed,kes te ei annetanud siis..." HAHAHA :D KAS JÄI ANNETUSTEST LIIGVÄHESEKS?!
Küsimus.12. november 2014, 10:26
Miks Ader nüüd meediaga ühendust ei võta? Ehk nii edev inimene naudibki, et saab iga päev leheveergudel ilutseda, meelega vaikib?
HAHAHA :D12. november 2014, 10:38
TAL POLE JU AEGA! VAJA SIIN KOMMENTEERIDA! :D
12. november 2014, 10:43
peaks hakkama sulle annetusi koguma ja ravile saatma, sul on ikka tõsine probleem
to / 10;4312. november 2014, 19:40
aga anneta, siis mis mölised ?
Ja12. november 2014, 16:35
to sõbra sõber,12. november 2014, 09:23
no siis anna talle raha mis sa siin prääksud seda RAHA JUTTU,eile ka kommis siin mingi suur sõber ja käskis pappi välja köhida ja mitte 5 ega 10 euri vaid 500,st oli jutt. MATSID OLETE JA NENDEKS KA JÄÄTE.
Ei12. november 2014, 09:18
ole siin õhtuleht süüdi kui inimene on ise kõik selle jutu ja sõnad oma fs kirja pannud.
C.12. november 2014, 09:16
Kui küsida Argo käest kasvõi ühte pilti siis on tal suu kinni kohe.Ei pilti niinim rollerist, ei Jarmost endast.Rahvas saaks kohe selgemaks.Igatahes minu silmis võib see Ader ennast põlema panna..Kahju, et annetasin talle.
12. november 2014, 09:49
Jh milleks annetasid siis
C.12. november 2014, 09:59
Olles palju koos viibinud enne seda niinim "õnnetust" usaldasin teda.Kuni tänaseni.
12. november 2014, 10:22
tõesta, et annetasid! Kirjutada võib kõike.
12. november 2014, 10:57
et saadab sulle väljvõtte või...pane siia oma nimi ja aadress, siis teab kuhu saata
karl12. november 2014, 09:14
Ma arvan et eelmises kindlustuspettuses oli ka süüdi aga tuli puhtalt välja ja nüüd uuesti tegutseb,näljane mõtleb ikka ühest asjast,kuigi loodan et eksin ja valet siin poleks.
aga...12. november 2014, 09:10
Äkki oligi hoopis narkoosis, mitte koomas, nagu üks blogi kirjutab:-D
ki12. november 2014, 09:36
soovitus12. november 2014, 12:38
Sa Maarja lõpeta selle mehega semmimine ,see ei too sulle tulevikus pereõnne ,vaid vaesust ja võlgasi.
no selliseid pilte võib netist tuhandeid leida,12. november 2014, 21:54
ehk otsib praegu näbenäppu,kes pildid kokku monteeriks.
aga´le12. november 2014, 10:10
Kunstlik kooma ongi ju narkoos, selle teadmiseks pole vaja blogisid
12. november 2014, 09:06
Need kommenteerijad võiks ennast põlema panna, see oleks vähem valus kui selliste friikide elu.
ggg12. november 2014, 09:28
kas sa juba põled või tahad tikke laenata?
Kindlustus ei korva--- joogise peaga õnnetuse põhjustamist!12. november 2014, 09:06
Et aga valetada mingist ajukahjustusest... on alatu!
Kindlustus ei korva--- joogise peaga õnnetuse põhjustamist!12. november 2014, 09:06
Et aga valetada mingist ajukahjustusest... on alatu!
.....müts põleb12. november 2014, 09:03
Kas te olete unustanud, et see mees on varemgi valetanud ja kohtu all olnud. Kindlustuspettus, dopingu tarvitamin...e Eks see järjekordne lollikeste käest raha väljapetmise trikk. Palju õnne nendele kergeusklikele kes raha kandsid.
ei tea12. november 2014, 09:03
No päris tõene see muinasjutt ei ole kindlasti. Loodame vähemalt, et on õnneliku lõpuga muinasjutt.
Teenida oma poja õnnetuse pealt on siiski alatu, kadunud vanaema ütleks, et "Jumal taevas näeb"
sõbra sõber12. november 2014, 09:02
Niipalju on kuulda, et Saksa neuroloog osutus petiseks. KÕIGE ENAM VAJAB JARNO HETKEL RAHA JA RAHU. Ärge esitage Argole kiuslikke küsimusi.
Mihkel12. november 2014, 09:27
Kui keegi on raha andnud, on tal õigus ka vastuseid saada.
et12. november 2014, 17:08
nagu ostsid raha eest pileti etendusele??
päris haige on osa eesti rahvast
to et12. november 2014, 19:43
sina koos Aderiga olete haiged
to sõbra...12. november 2014, 21:57
no seda oli oodata,hakkavad veel doktori nime järgi huvi tundma,klounid...
ja ega Jarmo Eestis nüüd nägu näita.
to sõbra sõber / 09:02, 12. nov 201412. november 2014, 22:18
kuule kloun,Ardo ise või? Nüüd hakkate siis otsi vette peitma,kardate,et hakatakse selle doktori vastu huvi tundma?Ajate vaid asja hullemaks.Arvate muidugi,et keegi teid veel peale seda uskuma hakkab.
Juta12. november 2014, 23:27
Kahju, et irooniat ei mõisteta.
ggg12. november 2014, 09:34
ha ha! staarvargapaar pakub seal oma lehel muu hulgas jõuluvanateenust!!!
emmed-issid, telefonid peitu, lauahõbe ja sularaha ka!
albersi jutt12. november 2014, 09:42
või... võib-olla, võib-olla. milleks seda vaja. aus inimene ei hakka kohe kerjama ja kuulutamagi. läheb ja teeb mis vaja, kasvõi vara müüki pannud hiljem. teiseks kui olekski kerjanud, siis oleks ka kohe kõik tagasi saatnud. milleks see seletamine. kas ader on albersi advokaadiks palganud. ma tahaks näha, mis aderiga tehakse, kui tagasi julgeb tulla. palju tal neid sõpru siis veel alles on ja kliente.
vussillem12. november 2014, 09:58
Ei ole küll Albersi blogi lugenud aga Aderiga hakkasid nad FB kis sõpradeks alles mõned pävad tagasi. Ilmselt Albers püüab selle loo pealt oma feimi teenida ja mingil põhjusel Aderit ilustada, ehk on Kerneri sõbranna vms.
med.töötaja12. november 2014, 08:57
Ka minule tundub kogu see sündmuste ahel täielik farss. Inimene sõidab vastu betoonist seina, talle tehakse mitu rasket operatsiooni ja nädala pärast kirjutatakse haiglast välja suure ajukahjustusega? See ei ole lihtsalt võimalik. Olles kokkupuutunud sellises seisus patsientidega, siis esiteks nad ei ärka nii kiiresti, kui et üldse ärkavad üles ja teiseks vajavad nad enamasti esialgu hingamisaparaadi toetust. Ja arvestades operatsioonide raskust ja ehk ulatust järgneb kõigele sellele haavaravi, infektsioonioht on suur, haige vajab jälgimist. MItte ühtegi sellist haiget ei kirjutata haiglast nii ruttu välja. Puudub igasugune loogika Aderi infos.
12. november 2014, 08:57
Inimesed on kadedad ja ahned. Miks peaks inimene valetama oma poja önnetuse ja tervise kohta. Kiiret paranemist teie pojale ja loodan et pääsete pea tagasi oma koju.
sellepärast valetavad12. november 2014, 09:15
et on kadedad ja ahned, alatud ka.
Maria12. november 2014, 09:24
Nõus! Kui oleks pettus, oleks ka fotosid toimunust, kuid meeleheitel vanematel ei tööta mõte nii- nüüd vaja pilti teha sellest ja sellest ( selfit haiglavoodis juhtmete küljes pojaga? ). Tulge mõistusele!
Pealegi imesid juhtub - saatsin ka ise tervendavaid soove sinnapoole - koos minuga ka väga paljud teised :-)
Mis sa räägid.12. november 2014, 10:34
Kui oleks raha ikka rohkem ja rohkem vaja, oleks tehtud pilte haigest nii eest kui tagant aga ei olnud mida pildistada. Med. töötaja juttu võiks ikka uskuda.
just12. november 2014, 10:51
selline edevusehunnik ja seletaja inimene. raha ka aina vaja. ma ütlen ka, tema oleks haiglas neid pilte klõpsinud nii eest kui takka, oleks värvegi veel juurde lisanud.
mõte töötas hästi12. november 2014, 11:59
kohe esimese asjana oli raha vaja.
m...12. november 2014, 10:59
Tead maailmas paljud inimesed lausa tapavad enda lapsi ja pole kindlasti ka mingit probleemi nende pealt siis raha teenida. Lõpeta vati sees elamine.
12. november 2014, 13:59
oot, oot, kelle peale kadedad ja mille parast
to /12. november 2014, 19:47
vaata on kahjuks sellised inimesi, kes lausa valetavad, et poja õnnetuse puhul kasu teenida, kurb aga tõsi
mnjahh,heausklikke ikka veel mõni leidub.12. november 2014, 22:20
a12. november 2014, 08:53
95% kindel, et tegu pettusega. Lähedased pääsesid fb kontole ligi-kuidagi jama tundub. Sellega kah nõus,et kui avalikult palub abi, siis on kõik avalik.
syyt12. november 2014, 09:17
samad sõnad. kui avalikult paluti raha, siis olgu lugu pojaga ka avalik pisiasjadeni
12. november 2014, 08:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ahsoo?12. november 2014, 09:12
Ja Ader ei ole see suur valetaja ja Bullshit?!
hahaah :D12. november 2014, 08:39
JUBE HÄSTI NÄEB ÄRA, ET PÕHULINE ADERI KAITSJA KOMMENTAARIUMITES ON PIDEVALT ÜKS JA SEESAMA INIMENE- MULLE TUNDUB, ET ADER ISE! TÄIESTI KINDEL, ET ESINEB SIIN KAASAELAVA KODANIKU NÄOL ET HAJUTADA KAHTLUSI. SAMUTI ADERI FB SEINALT ON KADUNUD KÕIK KOMMENTAARID MIS SEAVAD KAHTLUSE ALKA ADERI TEGEVUST! JA ÜLEÜLDSE, KUI KÜSIDA RAHVALT RAHALIST ABI, SIIS LIHTSALT VASTUTUSTUNDETU ON INFOT VARJATA!
12. november 2014, 10:25
JAH! EESTIS ON AINULT ÜKS INIMENE, KES USUB ADERIT!
TEGELIKULT12. november 2014, 14:05
NEID, KES USUVAD ON JU FB-GI LEHEL NÄHA, AGA KERGEUSKLIKKE ONGI JU PALJU. ASI POLEGI USKUMISES VÕI MITTE, VAID SELLES, ET KIRJAPILT ON PIDEVALT TÄPSELT SAMA! KIRJAPILT SARNANEB VÄGA ADERI KIRJASTIILIGA MUIDEKS!
Toivo12. november 2014, 08:35
Arvatavasti oli ta Phuket international hospitalis.See saksa neuroloog on tegelikult kohapeal olev kirurgia osakonna juhataja.Olen selle haiglaga kursis,endalgi seal tegemist olnud.Kindlustuse asju saab nendega ajada igatepidi,nii laua alt kui laua pealt.Ader ajab jama.
teadja...12. november 2014, 08:35
Kindel on see, et midagi on Aderi jutus mäda. Õnnestus kindlasti oli, kui raske oli poja tervislik seisund tegelikult , ei tea me keegi. Kui avalikult abi paluti, võiks ka annetajatele seletust anda. Nii, et ärge nimetage seda surkimiseks. Elu on paraku näidanud, et tõde tuleb varem või hiljem päevavalgele!
tean rohkem12. november 2014, 11:46
elu on näidanud seda, et kui eestlane kellelegi 1 euro annab, siis tekib kohe jumala tunne. rotikari
12. november 2014, 14:09
ahsoo, et rotikari annetas veel liiga vahe, eksole
12. november 2014, 14:23
sinust järeldus, et me oleme jumala rahvas
12. november 2014, 08:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to imestaja12. november 2014, 19:50
krt küll, kaua võib Ader siin möliseda :DDD rahune nüüd maha ja mine tööle
lugeja5312. november 2014, 08:23
Eestis visatakse samuti ulirasked haiged haiglast välja.Miks siis mitte TAIS.Mina ei usu et see on pettus.Rahvas on niivörd öelust täis.Kullap kommenteerijad on need,kes ise ei annetanud.Annetamine oli vabatahtlik.
to Lugeja5312. november 2014, 09:10
Mõtle veidike - paar päeva tagasi kirjutati, et poisil oli 5 operatsiooni NÄOpiirkonnas (mitte aju-opid!) ning kinnitati, et aju ei ole õnneks kahjustada saanud. NÜÜD aga on järsku sügav ajukahjustus?!? Sügava ajukahjustusega inimesed on reeglina (kuid seda nüüd viisakalt öelda) invaliidistunud, ehk suutmatud eluga iseseisvalt edasi minema. Selline inimene suunataks edasi taastusravisse, mitte kodusele ravile! See kõik on üks suur jama!
12. november 2014, 14:16
Miks sina, labinisti hea inimene, siis soimled siin
To Lugeja5312. november 2014, 15:12
Huvitav, kus Sa lugesid raha kohta? Ma ei näe isegi sellist sõna oma kommetaaris.... Ajukahjustust mul tõesti diagnoositud! Toetanud olen paljusid, kes seda tõesti vajanud on, aga Aderit jah, ei toetanud ja ei toeta ka!
guru12. november 2014, 08:21
Tahetakse ikka vimma ja viha õhutada!kes annetas, see annetas ja ärgu tagant järgi sorkigu. kes ei annetanud, sel pole üldse mingit õigust sorkida.
kodanik12. november 2014, 08:13
Paistab,et hullem kui Galojan----jäägugi sinna aga maksku enne rahad tagasi.Vähemalt vanainimeste abi,sest nemad ju andsid oma pisku pensionist. Pildil alkopudelid koos mehega---hakaku seal kokteile segama--sobiv töö mehele peale petmiste ta muud ju ei oska
l12. november 2014, 08:10
Minu arust on eestlased ja eriliselt kommentaatorid ajukahjustusega. Kas te tõesti arvate, et saab olla olemas inimene, kes krt teab mis moel lapse arvelt endale raha teeb??
Mhm12. november 2014, 08:21
Tuleb välja et saab!...
elust enesest12. november 2014, 08:33
See lapse arvelt raha tegemine on veel väike asi, mõni isegi viskab oma lapse prügikasti, aeglaselt surema...
näed, et saab12. november 2014, 09:20
ajukahjustusega inimesele jõuavad asjad halvasti pärale.
juku12. november 2014, 08:09
tundub,et tegemist on sulleritega.mingi õnnetus seal oli aga võimalik oli selle pealt pappi teenida ja nii ka tehti
Brita to : niisiis12. november 2014, 08:07
äkki seepärast. et see vend muud ei teegi kui valetab ? aga kui sa ise oled see tema. Ader. siis edu sulle. lugu lõhnab väga s*tsti. hais on kaugele tunda.
pettur12. november 2014, 08:06
avalikult palud abi siis lase ka avalikult surkida
12. november 2014, 07:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
esimest korda12. november 2014, 10:28
õhtuleht teeb õiget asja. kahjuks ikka lahjalt ja jutu tasemel. keegi peaks võtma ja tõesti välja uurima, mis tegelikult toimus. nüüd siis ei saa, poputavad ainult. petturlusega peaks juba politei ise tegelema.
No nii.12. november 2014, 07:56
täitsa kinu,saab kuulda,mis homme hakkab juhtuma.Poiss lendas edasi austraaliasse jne.
12. november 2014, 07:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
näh12. november 2014, 08:41
arst oled või? haiglas hoitakse kriitilise seisundi möödumiseni, edasi kodusele ravile jälgimisele, eriti kui muud pole vaja teha kui oodata ja lasta taastuda kehal
Meie12. november 2014, 07:53
kohe otsustasime raha mitte anda . Laksime tegime tervele perele hoopis tervisekindlustuse . Kui peaks minu naine ja lapsed otsa saama , siis saan ma kena pataka .
maxilla12. november 2014, 12:36
Oi ,kui nõme kommentaar.Kas sa siis ootad oma laste otsa saamist....
12. november 2014, 07:52
ju12. november 2014, 07:46
on põhjust kahelda, eks aeg annab arutust.
Jargo12. november 2014, 07:43
See Argo on ise ajukahjustusega, aga muidugi endale kasuliku kahjustusaga. Liis Haaveli õpilane!
12. november 2014, 07:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to niisiis12. november 2014, 07:49
sellepärast, et Ader on ennegi kindlustust petnud. vargal omad nipid.
Njaa13. november 2014, 19:29
Asi on ikka päris kehva eestis kui kõige mõistlikumad kommentaarid saavad kõige rohkem miinuseid. Rahva moraal on madal.