ReklaamFoto: Erki Pärnaku
Inimesed
25. jaanuar 2021, 14:06

PILT SELGE! Omaloomingut propageerivad loomeinimesed ei pea seda reklaamiks märkima

Viimastel päevadel on palju segadust tekitanud juhend sotsiaalmeedias reklaami avalikustajatele – loomeinimesed ei mõista, miks peaksid nad näiteks sotsiaalmeedias omaenda teosest Facebookis pilti jagades selle reklaamiks tembeldama. Nüüd teatab Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti peadirektor Kaur Kajak Facebookis, et loomeinimesed ei pea kasutama postituse juures märksõna #reklaam. 

Turundajate liidu ning Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti koostatud juhend peaks aitama sotsiaalmeedia mõjuliidritel kehtivat seadusandlust järgida. Mõjuliidriks peetakse juhendi järgi kõiki sotsiaalmeedias sisu loovaid või vahendavaid isikuid, kelle postitusi jälgitakse avalikkuse poolt. Pole vahet, kui palju on jälgijaid või kas konto on kinnine või avalik.

Edasi lugemiseks: