Foto: Kollaaž
1. juuli 2020, 14:30
Eesti menukaimad sisuloojad võivad teenida ühe postitusega üle 600 euro
Suunamudijad ulbivad sogases reklaamitiigis: „Teen nii, nagu mina tahan!“
Suunamudijad peavad reklaamiseaduse järgi eristama reklaampostitused isiklikest kogemustest. Mis aga on üleüldse reklaam, sellest on ametnikel, suunamudijatel ja tarbijatel sootuks erinev arusaam. Mida mõtlevad kümnete tuhandete jälgijatega Victoria Villig ja Marimell? Ja kui palju Eesti suunamudijad üldse reklaampostituse eest teenivad?
Instagrami kasutajal Marimell, mille üks haldajatest on Mari-Leen Albers, on 13 000 jälgijat. Albers sõnas, et praegu ei ole blogija ega suunamudija seaduse silmis keegi. „Ma olen lihtsalt suvaline inimene, kellel on rohkem jälgijaid kui tädi Maalil Elva külje all. See teeb minust suunamudija, aga mulle ei ole tegelikult mingeid seadusi ette nähtud,“ ütles ta ja lisas, et postituste märgistamine on iga sisulooja eetiline küsimus.
Edasi lugemiseks:
Tellimus olemas? Logi sisse
Kommentaarid (0)