KUULSUSE TIPUL: Milvi Laid 1935. aastal.Foto: Eesti teatri- ja muusikamuuseum
Tõnis Erilaid 10. aprill 2020 22:30
„Meie charmeuse'i Milvi Laidi juures tekib ettekujutus millestki valgest. Valge ja violett lilla ja kannike, ühe olevuse kaks palet. Ühekorraga suursugune ja tagasihoidlik ja seejuures õrnus ise. Eks kõik naised tahavad olla õrnad, aga Milvi Laid ON,“ kirjutab Albert Üksip luuleliselt Estonia operetitähest. Uus Eesti on teda 1937. aastal omakorda iseloomustanud: Milvi Laid on näitleja, kellele on omane intelligentsus, ääretult sümpaatne peenetundelikkus ja isegi lapselik karge tagasihoidlikkus. Tema üksainus käeliigutus laval paneb vaatajate südamed värisema, lisasid kriitikud.

„Meie charmeuse'i Milvi Laidi juures tekib ettekujutus millestki valgest. Valge ja violett lilla ja kannike, ühe olevuse kaks palet. Ühekorraga suursugune ja tagasihoidlik ja seejuures õrnus ise. Eks kõik naised tahavad olla õrnad, aga Milvi Laid ON,“ kirjutab Albert Üksip luuleliselt Estonia operetitähest. Uus Eesti on teda 1937. aastal omakorda iseloomustanud: Milvi Laid on näitleja, kellele on omane intelligentsus, ääretult sümpaatne peenetundelikkus ja isegi lapselik karge tagasihoidlikkus. Tema üksainus käeliigutus laval paneb vaatajate südamed värisema, lisasid kriitikud.

Eraelus vaikiv ja tagasitõmbunud Milvi Laid oli  Estonia opereti suurim täht. „Juba lapsest peale olen õppinud iseseisvaks, sest mul ei olnud sõpra, kellega oleks võinud mõtteid vahetada ja see on jäänud nii tänapäevani,“ ütleb Laid kirjas Helga Tõnsonile.

Lavateed alustas Milvi Laid Viljandi Ugalas. Sakala teatas 17. septembril 1927: „Esineb esmakordselt! Ugala uus operetijõud Milvy Laid täna ja homme (Imre) Kalmani operetis „Sügismanöövrid“.“

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad