Üritused

BLOGI, VIDEOD JA GALERII | Ülivõimsalt võitis „Eesti laulu“ Uku Suviste! (372)

LISA KOMMENTAAR

to lubage küsida 1. märts 2020, 20:32
Ei mitte sugugi kisendamist aga sellise keskmise hääle nivooga on ennast raske Eurovisioonil paremate hulkka nihverdada . Hääle kõrgus ja kõla peab kuulajatele meelde jääma , kahjuks selle loo ja laulja juures seda ütelda ei saa .
Jussike1. märts 2020, 15:00
Miks ei ole eestis maailmakuulsaid artiste v laule? Vat sellepärast ei olegi :)
DSDS Recall 1. märts 2020, 14:27
Laulu loojal olid suured plaanid , sellest laulust pidi - peab suur Love ballaad saama aga asi ei ole päris nii. Laul on igav ja laulja hääles puudub Power . Kipun arvama , et kogu see asi kaob teiste Eurovisiooni laulude ja lauljate vahel ära nagu suitsuke taevas . Igavus kuuuuuubis !!!
Laul1. märts 2020, 16:17
Sellega olen nõus: kuulasin ruttu pool laulu ära-igav on sunnik küll. kuigi Suviste on laulja, võrreldes teiste tsimblilööjatega.Aga kui laulu pole, pole suurt midagi oodata ka.
lubage küsida1. märts 2020, 18:49
Kas Power tähendab kisendamist nagu tänapäeval kombeks on?
lilli1. märts 2020, 11:55
meedias reklaamisid ju Pihlamäed ja Paadamid võitu Suvistele, Kirkorovgi kiitis läbi teleri, nii et anti märku, kelle poolt hääletada.
Hea1. märts 2020, 11:52
Suvistele andis rahvas kõige rohkem punkte-hea, et nii läks.ise ma seda janti ei vaata juba ammu, sest see pole EESTI laul, vaid mingi pajuinglise sabat. Aga U.S.On selle lapsekarja keskel mees.
amatöörmuusik1. märts 2020, 11:39
Selle Rootsis elava ameerika proua käest telliti venemaa Eurovisiooni 2019 laul,see sai 3. koha,2020 Eurovisiooniks telliti tema käest kreeka esinduslaul,seega on tal sel hooajal juba 2 rahvuslikku võitu,lisame sinna Uku professionaalsuse,saamegi tulemuse,mis an antud juhul parim võimalik. See aga ei muuda aja,et Eurovisiooni võitjatel ei ole maailma muusikaedetabelitesse asja
AMATÖÖR1. märts 2020, 12:19
nii muusika kui geopoliitika alal. Venelasi elab igal pool massiliselt. Sealt nad hääletavad oma maa esitust + diasporaa, millel on üsna suur mõju just Ida-Euroopa maade tulemustele, siis veel muud slaavi riigid ja nüüd tundub ka Eesti sinna kuuluvat. Imelik, et Uku eelmisel aastal nii vähe punkte sai, kuigi laul oli palju parem kui sel aastal. Hääl ka parem kui Victoril. Victor vaevalt mingit tuge Rootsist sai. Praegused hääletustulemused on väga küsitavad. Ei tahaks uskuda, et eestlased nii vjenestunud on.
Azxc1. märts 2020, 11:38
Hea on vähemalt see et mingi lasteaed ei vōitnud.
lasteaed 1. märts 2020, 15:07
Lasteaed ei vòitnud aga tugeva kehaehitusega mees , kellel on kahjuks üsna nõrk hääl .
Nyyd alles 23. kohal. Ikka väga jama lugu1. märts 2020, 11:22
Praegu vaatasin, et eurovision odds eesti laul laskunud allapoole. Oli 22. kohal
piinlik peaks sul olema.1. märts 2020, 11:31
Mis keeles sina küll kirjutad?
Aszd1. märts 2020, 11:39
Ole rahulik emakeele opetaja.
1. märts 2020, 11:51
ei ole ma emakeeleõpetaja. ja ei ole ka ema keele õpetaja või emakeele õpetaja või ema keeleõpetaja. Minu emakeel ei ole selline pudisolgikeel. Ma ei tea, kelle ema sellist pudisolki räägib, sinu oma räägib?
Langeb1. märts 2020, 12:25
veelgi. Pooled pole veel laule esitanudki. Siinsed kommenteerijad ei tea mis eurovisiooni leheküljel ja YouTube toimub. Arvatavasti Eesti väärib seda kohta oma VE nes tu nud maitsega.
Birgit1. märts 2020, 11:11
Ega laulud väga midagi erilist ei olnud,aga Ukul vähemalt hea hääl ja suure lava kogemust. Tore, et võitis!
1. märts 2020, 11:31
Olgem ausad, sellest kremplist parim. Ja Uku on ise selline, kellele punkte antakse.
See1. märts 2020, 11:09
Laura-aluspesus,,ei tea,mis toimub Laura-kolmandal korrusel ......?
1. märts 2020, 11:32
kukkus kõrgelt ka ju. ikka viimasel kohal, see on ma zen dav.
Jah1. märts 2020, 11:50
Mina aluspesu ei kanna, sina ka vist mitte?
Ega 1. märts 2020, 11:56
Eesti moslemitele nii ei sobi tõesti :).
rmp1. märts 2020, 15:37
Laura kaotaski oma hääled sellele nn. riietusele. Miks küll nii, Laura?
M1. märts 2020, 11:03
Ikka, kui keegi,kes on käinud ka esinemas Venemaal ei tohi meil Eestis võita piletit Eurovisioonile.Küll on süüdi Kreml,Kirkorov ja ei tea kes veel.Olete lihtsalt kadedad,et Uku Suviste on andekas,töökas tark ja pealekauba ka kena noormees.Saage ükskord üle sellest kadedusest.
St.- väga vana-aegne. See ei lähe juba praegu eurofännidele peale1. märts 2020, 11:24
Köik öigus, aga ta lugu on sel aastal 2000 aastate alguse eurostiil
1. märts 2020, 11:32
Uku peab minema visioonile. Hea, et venetiim taga on, rahadega ei tohiks probleeme tulla, küll Kirkorov asjad toimima paneb.
o1. märts 2020, 11:38
ütlen ausalt, Ukule ei sobi naeratus, ole tõsine, näed kenam välja
sulle jälle vingumine sobib. anna minna.1. märts 2020, 11:52
Viimased aastad1. märts 2020, 11:54
ongi võitnud venelased või venelasega seotud lauljad: Tanja, Netsajeva ja nüüdne Kirkoroviga seotu ehk siis kui kõik venelased hääletavad nende poolt, siis pole eestlastel lootustki.
1. märts 2020, 13:54
Netsajeva ja Pärnamets olid siiski juudid. Kirkorov on vist bulgaarlane
The Voice of Estonia 1. märts 2020, 10:59
Kahjuks peab ütlema , et see " lauluke " ei esita mingit väljakutset lauljale . Laul on lameda toonigab, ühe leveli peal Laulu lõpus proovib esitleja häälega natukenegi kõrgemale minna aga jääb omadega hiljaks kuna laul saab läbi . Kokkuvõttes , selle looga ei üllata nõudlikumaid kuulajaid . Suur , tugev mees laval tavalise häälega . Tema hääl ei jää meelde kuna selles ei ole mingit erilist kõla .
Tyuiop1. märts 2020, 11:15
Pärast kaklust rusikatega ei vehita :)
1. märts 2020, 12:17
100% nõus! Meil rõhutakse ingliskeelsetele sõnadele, et kõik saaksid aru, millest lauldakse, aga laulus on tähtsaim VIIS, MELOODIA!
Togo1. märts 2020, 10:57
Eurovisioon on Ukule määratud...
Kkkk1. märts 2020, 10:57
Ja juba hakkab pihta tüüpiline euromöll. Kõigepealt siis Eesti Laulu järgne jama-kes selle laulu küll valis, see ei võida. Siis Eurovisioonile minek- nii meedia kui ka rahvas teevad meie esindajast rahvuskangelase, raudselt võidab, troonib kõiksugu ennustustabeleid. Ja siis finaal- kui juhtub, et ei lähe just kõige paremini, muutub nii rahva kui ka meedia suhtumine 360°- kes selle valis, kohe ju ütlesime, et lootust pole jne jne. No mida te vingute? Uku võitis tänu rahva punktidele, järelikult enamikele meeldis ehk siis meie ise valisime, mis te nüüd vingute. Kõik ei saa võita.
Kkkk1. märts 2020, 11:04
Ei mahtunud kõik ära. Kas vahest ei võiks lihtsalt toetav olla? Ükskõik, kes esindab ja ükskõik, mis koha saab? Keskmine eestlane väidab, et ei vaata Eurovisiooni, aga kisa ja kära teevad nii et..... Minul on igatahes hea meel, et Uku võitis. Vahet pole, mis muusikat keegi igapäevaselt kuulab, aga rääkides ainult Eurovisiooni silmas pidades- vähemalt on meil laulja, kes oskab lauda ja on esinduslik.Saavutagu milline koht tahes, aga vähemalt ei pea ebaõnnestumise korral häbenema. Lauluoskusest rääkides. Synne tegi seda blondi 2 finaalist järgi? No mitte ei saanud aru, mis keeles ja millest laulab
Bryan1. märts 2020, 10:30
This was sad to watch! After the first - world music peoples - points, Estonians fuc*ed up the potential winner of Eurovision song contest 2020. Sad that you dont have a taste for music.
Tom1. märts 2020, 10:33
I agree with you totally! Anett &Fredis song is something special
Mr. Rahula1. märts 2020, 10:38
Miks on vaja Viimast häälte vooru? Selleks et korraldajad saaksid ise laulu välja valida!
Karin1. märts 2020, 10:40
Tõesti? Õpi alustuseks inglise keel selgeks, siis hakka võõrkeeles postitama:)
Uku Suviste1. märts 2020, 10:40
Välismaised muusikaeksperdid said kohe aru millisel laulul on potensiaali. Eestlased aga keerasid oma muusika maitsega koik pekki!
Bryan Go Home1. märts 2020, 11:02
Sad that you don't have brains to understand that Eurovision not for world music people :)
Peter1. märts 2020, 12:26
Eurovision Song Contest is not song contest any more - it is just yearly show parade for RAINBOW people... So Uku Suviste is a right person who could expose his magnificent blue eyes for interested older ladies and sweaty old men - like Kirkorow... ))) - nothing to do with singing anyway...
Bryan 1. märts 2020, 14:53
:D:D:D to whom is the eurovision for then Dumb*ss . For you is Australia also in europe? :D
N1. märts 2020, 10:22
Kas keegi suudab seda jama kuulata?
Kuule1. märts 2020, 10:20
Naisukesele-teema ei ole laulmises-see Venemaa kontrollitav -nii siin kui ka-Euroopas...isegi modellid-missid-kuuluvad Venemaal ,,putinlaste,,ridadesse-muidu on uksed-lukus.
heh1. märts 2020, 10:16
Ainuke laul, mis seal vähegi kuulatav oli.
MT1. märts 2020, 10:15
Kõik laulud olid üks häda ja viletsus. On soovitus, et tark on loobuda Eurovisionil osalemisest. Saab hoida pataka maksumaksja raha kokku. Ega järjekordsest viimaste hulka jäämisest erilist üldrahvalikku rõõmu ei tule.
Tyuiop1. märts 2020, 10:24
Mann1. märts 2020, 10:11
Laulda võib ju Suviste hästi, aga laul ise keskpärane, ei midagi erilist. Eurovisioonil ilmselt finaali ei pääse. Efektne lavašõu võib vaid mõne lisapunkti tuua.
Sõnad on ju ka head1. märts 2020, 11:05
Rootsis elab ameeriklanna Sharon Vaughn on paljudele laulusõnu kirjutanud, nimekiri on muljetavaldav: https://en.wikipedia.org/wiki/Sharon_Vaughn .
Ning1. märts 2020, 10:06
Mannile-Saagim on aus(ei eita-,,soovi-,,viina-juua kirikus)
Finaal-finaal.1. märts 2020, 10:06
Eesti Laulu finaali paremuse järgi ritta panna ei ole kerge. Eestit esindama saadaksin aga ikkagi Uku Suviste (sõnad ja meloodia enam-vähem, laulu algus nõrk, pool lugu oli kostus kuidagi summutatult). Raadiost kuulaksin kõige meelsamini Egert Milderi Georgiat. Väga head olid ka Jaagupi ja Anett-i lood (minu jaoks üsnagi sürrelialistlik muusika, huvitav kuulata, aga kuna sama stiil on suurel Eurovisionil korra võitnud, siis ei usu, et selle poolt Euroopas enam hääletataks. Traffic (muigas kuidagi liiga palju, ei tea kes neid näpistas) ja ülejäänud olid nagu olid. Saab paremini ka.
naisuke1. märts 2020, 09:51
Endi arvates oli mõni ikka maailma parimlaulja a la ma olen muusik...aga ei ole ju!
mina1. märts 2020, 09:51
Viimased aastad olen vaadanud nii ,,jupiti,, ja hääletamist. Olen ka aru saanud,et panskaritel pole siin midagi teha-vaadata,rohkem koolilaste mängud!
Mann1. märts 2020, 09:50
Ei vaatand finaali,sest polnud mul ühtki lemmikut. Õigemini üks oli varem, aga ei pääsenud finaali. See oli ühtlasi kõige eurovisioonilikum lugu (German and Violina). Aga mul on hea meel, et ei võitnud ükski kintsu- ega tissivälgutaja. Aga eks hääletajad olegi rohkem noored tüdrukud ja see määrab tulemuse - võidab enamasti meessoost isik.
Teureetik1. märts 2020, 09:50
Kirkooroff oli ostnd 3000 kõnekaarti Eestis ja muidugi kui iga kaardiga teha 10 kõnet-nii ta läks!
Vandenõuteoreetik1. märts 2020, 09:48
Hääletuse oleks pidanud tegema pühapäeva hommikul elukohajärgsetes "hääletusjaoskondades", kus iga hääletaja saab oma sedeli hääletuskasti lasta. Veel parem, kui esmaspäev olek riigipüha Eestilaulu võitja väljakuulutamise auks. Loomulikult ei tohiks puududa ka hääletusevaatlejad teistest euroopa riikidest. Sedasi oleks aus ja õiglane hääletus. Hetkel tundub, et jällegi on mängus Venemaa, EKRE ja Putja kuri käsi. Raudselt!
huviline1. märts 2020, 09:42
Huvitav, Laura laulu ega ka paljaid reisi ei hinnatudki!! No eks ka kenamaid reisi!
no1. märts 2020, 09:54
oleks pidanud päris paljalt, ega palju puudu küll ei jäänud.
vuih1. märts 2020, 14:37
Nii kõhnad kintsud... kui mul oleks sellised roobid, varjaksin neid koheva seelikuga. Kas pole ühtki autoriteeti, kes suudaks preili Laurale selgeks teha, et riietusstiil on vulgaarne, mitte originaalne
Mann1. märts 2020, 09:41
Kas see Saa-gim on kohustuslik element igal pildil, intervjuul??? Oksele ajab juba.
bzzz1. märts 2020, 09:36
Anet ja Fredi oleks olnud midagi teistmoodi,eristunud õldisest massist!
Mari1. märts 2020, 09:34
Venemaa 12 punkti olemas.Mis te kiunote koguaeg.
GHJ1. märts 2020, 10:33
VEnemaa pole kogu Eurovisioon. Vaata ja loe Eurolehtedelt. Uku saab sealt ainult laitust ja ei midagi muud. Rahvas võiks hakata kuulama inimesi väljaspool Eestit.
Venemaa ei hääleta ju Uku esinemise päeval1. märts 2020, 11:09
Kusagil oli see kirjas.
G1. märts 2020, 09:34
Võitis see kes oskas laulda. Seal esinesid ju ka need kes absoluutselt ei osanud ju, ainult kägisesid ja vigisesid midagi- näit. Inger, Uudo,....
Inger meeldis küll,1. märts 2020, 09:50
aga sellel eurukinul ta läbi poleks löönud.Ja need "teise" koha omanikud ei oska ju üldse laulda,tsirkusesse ehk sobiks.Vaatasin venest lauluvõistlust Voice-Lapsed ja seal laulsid 10-ne aastased kordi paremini kui meie konkursandid.
Mann1. märts 2020, 09:53
Eurovisoonil ei hinnatagi lauluoskust. Loeb laulu (meeldejääv) viis, rütm, efektne lavašõu.
Mannile1. märts 2020, 11:12
Teatavas osas on sul õigus, aga kui Eesti esindaja ikka üldse viisi ei pea, siis oleks küll häbi olnud. Ise vaatasin II poolaega ja seal enamus laulis noodist mööda, kõrvad võttis valutama.
Ka fänn.1. märts 2020, 09:28
Hääletasin ka Uku poolt. Hea,et ta võitis. On tõesti palju vaeva näinud ja tööd teinud, aastate viisi.Hea hääl,ilus noor mees ja minu meelest oli laul ka teistest meeldivalt erinev. Aga tublid olid nad kõik ja edu edaspidiseks! Ukule õnne ja edu Suurel Laval!
No1. märts 2020, 09:35
Elutöö preemiaks ikka vara veel
Jauram1. märts 2020, 09:28
Titelalinat oleme kuulnud ja kuulsime ka see-kord, tahaks kuulda tõelist EESTI LAULU ... EESTI KEELES ! Sõime-rühma ülemineku grupp laste-aeda ..., nii see oli ....!?
Ja1. märts 2020, 09:26
Mairile-see (Padar)-..samovar,.....sahvri nurgas-.laulda ei oska-kremlis tutvused-puuduvad...mida laulad.....arusaamatu tegevus-.
Marie1. märts 2020, 09:26
Ma närveerisin nii kõvasti,et südames hakkas valus, ja siis ,kui tuli võit, olid emotsioonid laes, isegi mu kolm kassi panid plehku,kui ma karjusin suurest rõõmust. Uku , soovin sulle õnne edaspidiseks,et leiaksid oma teise poole ja saaksid ikka tegeleda sellega ,mida sa armastad.
KLM1. märts 2020, 10:34
südames hakkab sul valus, kui Uku poolfinaalist edasi ei saa. Edu!
Tore1. märts 2020, 09:22
Oli ka ainuke lugu kus oli mingigi meloodia tajutav. Muusikas on siiski olulisim meloodia.1-3 nooti palas ja paljas myra ja undav hääletekitaja- see pole muusika.minu arvates.
Miks delfi kommenteerimise ära keelas?1. märts 2020, 09:19
Tänavu võidab Leedu!Youtube on sillas roopi esitusest.
Aeg näitab, 1. märts 2020, 10:58
kes/kas üldse sel aastal üldse võidab. Oleks juba aeg hakata plaane tegema, et see palagan netti kolida ja igaüks oma mätta otsas laulab. Koroona paneb sellistele suurüritustele, kus massid koos, keelu peale mingil ajal. Praegu juba Sveits ja veel mõni riik keelustasid üritused , kus üle 5000 inimese kokku tulema peaks.
Olge1. märts 2020, 09:17
Kremlil-uus,,Laululind,,-olemas.
oligi1. märts 2020, 15:21
sellist kommentaari oodata. Mõni ei saa kulunud plaadilt maha.
kurb küll1. märts 2020, 18:59
kas kadedus paneb nii kirjutama, omal ajal mõnitati nii Joalat, ometi oli ta üks Eesti paremaid lauljaid, kes meil on olnud.
Toomas1. märts 2020, 09:15
Kui Uku pääseb Eurovisiooni viimase finaali siis on lootust, et Uku saab Venemaalt 12 punkti.
G1. märts 2020, 09:37
Meie naabrid ei vea meid kunagi alt kui poliitiliselt kallutatud rahvaesindajad neid pidevalt ei mõnitaks.
Rullike1. märts 2020, 09:11
Seekord lõi pahviks, kui nõrk oli Rasmus ja Laura; Ingeril ja Trafficul suht enesekordamine; Sünne on teatud seltskonna lemmik, kelle kõrvu paitas kord ka Suveniir. Kõige meeldejäävam viisijupp oli "Georgia, Georgia..." Anett ja Shira olid mu kõrva jaoks liiga tundmatud. Tuisupoiss, Uudo ja Stefan olid kõik nagu armuvalus nutunaised. Uku laulu refrään on väga ilus, Päris Muusika.
Toomas1. märts 2020, 09:18
Inger on poiss Inger oleks võinud koos Tomi-Claus ja joutuuber Victoriaga ühise bändi teha ja minna selle bändiga Eesti laulule võistlema.
jah,Toomas1. märts 2020, 09:55
sinu jaoks on ju kõik poisid tüdrukud.On mul õigus.
jah1. märts 2020, 10:00
Uku oli ainus kelle laulu kohta võib öelda --päris muusika. Pani lihtsalt imestama mõned esinejad nt. Laura jne. et selliste laulude--ja inisemisega julgeti esineda, Laura muidugi lootis-nagu alati- poolpalja keha peale.
Uku fänn1. märts 2020, 09:02
Arvestades, kui kaua on Uku juba laulmisega tegelenud, Eurovisionile püüelnud ja vanust ka ju 38, siis sai ta nö elutööpreemia. Loodame võimsat finišit.
Mõttetu jamps1. märts 2020, 09:00
Lugudel pole mingit vahet, üks plära puha. Arusaamatu palagan Eestis korraldatud selle libalauluvõistluse pärast. Teised riigid võtavad rahulikult ja üks suvaline lugu lihtsalt leitakse ja see lähebki sinn p e de rallile.
jampside jamps1. märts 2020, 09:03
mulle öeldi, et sa pidid ka P e de ralli tulemus olema
väga häirisid klounide klipid1. märts 2020, 09:59
pauside ajal.Saatejuhtidel puudus soliidsus,pudrulõuad ei enamat.Vähemalt mulle jäi selline mulje.
Kui tunnete huvi ,mis päris eurovisioonimaailmas käib,siis vaadake youtubet.Leedu leal on juba kuulu1. märts 2020, 09:00
kas delfis on kommenteerimine ära keelatud?
Minu1. märts 2020, 08:57
Jaoks tänavu väga kehvad laulud üldse Finalistidest oleks ehk aneti saatnud, midagi uudset, mõnus veiniklaasi juures nautida Uku jap, kohe tunda et venelaste käsi mängus, sellist musa tuleb sealt tonnide viisi, aga euroopas see läbi ei löö, eesrlastele miskipärast meeldib, harjumus vist Jaagup oli ok, aga kuidagi vähe oli teda Aga tunne ütleb, et finaali me selle looga ei saa Aga on nagu on, saime ikka ju ise valida
muusikafänn1. märts 2020, 09:56
saime tõesti ise valida. Aga polnud ju mida valida...üks ulg ja nutt, esinejatel polnud mingit lavašarmi, mille poolest võiks keegi neist üldse meeldegi jääda. Lahja, lahja, lahja. ainus lootus, vbl jääb korona pärast see üritus hoopis ära või teisel juhul mini aseaine salvestatud klippide põhjal...
no sa nooli seda 1. märts 2020, 10:07
habemega naist,see on sulle kindlasti meelepärane,nooli seepärast,et lak.u modele ei meeldi.Samas Jaagupist paremini laulavad isegi veel lapsikumad ja see väänlev tibi...
arvamus1. märts 2020, 08:40
et-Balti-riikides toimuvad esimese katekooria juhtumid-,,raudselt ......-suurVenemaa kaastegevusel--
1. märts 2020, 08:18
ärge minge poliitikasse,laul on laul,mis siis et kirkorov selle tegi,nüüd jälle venemaa süüdi,äkki ka ekre süüdi või keskerakond??
Tanja1. märts 2020, 08:37
Laulmine ongi poliitika ja seekord võitis keskerakond!
Kaunis maa1. märts 2020, 08:40
https://www.youtube.com/watch?v=q-6Wn61VSgA
1. märts 2020, 08:15
kõik paigas kuid kas uku suudab end finaali laulda,arvan,et suudab,
1. märts 2020, 08:14
uku on super,no parem küll kui see ingver,või mista on???
No1. märts 2020, 08:42
Ingverit küll laval polnud
Tanja1. märts 2020, 08:11
Uku võiks vene keeles laulda siis saaksime kindlalt edasi
et sa Tanja saaksid1. märts 2020, 10:09
mhh1. märts 2020, 08:03
Lugedes siis kommentaare eurovisiooni lehelt siis on üsna selge , et Eestil see aasta finaali asja ei ole. Põhimõtteliselt tehti kõik lood maha ja loodetakse , et järgmine aasta on paremad laulud.
või juba1. märts 2020, 15:25
mina1. märts 2020, 07:59
huvitav,kas selle võidu taga on Kirkorovi karvane käsi mängus? Ta ju kiitis Ukut taevani,et kui hea laulja ta on......
kirikor1. märts 2020, 08:04
ja mis see sinu asi peaks olema. Keegi käis isegi Kirkorovil külas , aga ka see ei ole sinu asi.
Klaver1. märts 2020, 08:37
Sind rõõmustaks vastus JA, aga tegelikult on EI. Anete ja Fredi kui alles alustavate noorte muusikute jaoks on ilmselt žürii tunnustus tohutu suure väärtusega, sest nad on juba silma jäänud õigetele inimestele. Eurovisioonile minek on hoopis midagi muud ja sellest seltskonnast tunneb tõepoolest ennast suurel laval kõige kindlamini Suvisteatu Patunepool stiil sellisel üritusel jäi võõrkehaks. Ja samuti ei peaks läbi laskma laule, millesarnaseid on juba maailmas palju tehtud (Jaagup,Rasmus). Igatahes tuleb kõigile edu ja jõudu soovida!
lm1. märts 2020, 11:38
Mis vahet siin on, Kirkorovi lemmik ta on jah. Kogu aeg on ju kultuurivahetus venemaaga käinud. Pole mõtet asja poliitiliseks keerata - see on küll väiklane. See, et Kirkorov teda soosib, on ju hea. Hoiame pöialt, et finaali pääseks.
maa sool1. märts 2020, 07:57
käib mingi kisa kära, nagu oleks midagi uppi läinud. Ehk keegi seletaks , mis ettevõtmisega tegu oli ?
ohh1. märts 2020, 07:49
jätke see virisemine, halvustamine, kurjus. Uku on valimis-võitu väärt. Justkui Eesti oleks Eurovisioonil alati esikolmikus? Mina arvan vaid, et Uku oleks pidanud laulma eesti keeles, kasutama ära võimaluse olla eestlane suure maailma ees. Miljonid ingliskeelsed lauljad maailmas poevad oma nahast välja, et ennast näidata - kas on mõtet loobuda sellel karussellil olla eestlane? Või pole me, meie keel nii palju väärt? On meie keel häbenemist väärt? Oleme me ülsdse midagi väärt, kui jääme viimaseks oma eesti keele pärast?
Mairi1. märts 2020, 07:32
Anetti kuulaks pigem hubases lokaalis. Uku suudab oma energiaga hiigellava ära täita. Jaagupile võinuks võit võinud mõjuda - liiga noorelt kuulsaks, see pole alati hea. Võib ülbeks muuta. Las poiss teeb kooli küpsuseksamid ära, muidu peab hakkama 40aastaselt koolis käima nagu Padar.
To Mairi1. märts 2020, 07:50
Just mõtlesin sama, jõudsid ette. Kõik 3 olid väga head, aga Uku täidab suure lava oma võimsusega ära ja üha rohkem see laul hakkab meeldima kuigi alul tundus suht vene estraadina.
Anettil puudus eile see sära, mis temast kiirgas poolfinaalis1. märts 2020, 08:05
Fredit polnud läheduses, vaid selja taga? Kõige nigelam oli Inger ja Laura. Jaagupi hääletajate põhjendus - ta on nii nunnu, sama põhjendus oli ka Uudu hääletajatel. Aga laul oli ju hea ja poiss ise ka tasemel. Rasmuse viimaseks jäämine oli halb üllatus, ju siis pole piisavalt nunnu, rohkem nagu mees. Uku oli võiduvääriline. Kõik on olemas: laul, välimus, hääl. Palju õnne kõigile!
jutt õige1. märts 2020, 08:59
Vene estraadil on minekut küll ja veel - kui tuua näiteks Anne Veski. Sünne püüdles oma laulu rütmi ja meloodaga ka sinnapoole, aga noh, üle oma varju ikka ei küüni. pealegi pole tal oma Beltšikovi.
kui vene estraadil peaks miskit viga olema,1. märts 2020, 10:13
"laula" siis räppi,see on kindlasti mõnele etem.
1. märts 2020, 07:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mis asi on1. märts 2020, 08:13
tore uudis1. märts 2020, 07:21
venemaa hääled on meile garanteeritud
to tore uudis1. märts 2020, 07:52
Issand,kuidas ma vihkan seda,kui loodetakse kellegi teise riigi häältele(lauldakse teise riigi keeles,produtsent on teisest riigist,laulja on teisest riigist).Kurat,ole tegija ja ära looda teistele!
Mis edasi ?1. märts 2020, 07:05
Oli tõeline seebikas. Kellel kasva saba, mõnel läks nahk paksuks, keegi istus pingeliselt liftis kinni ja mõnel toimus hääle murre ja ime läbi kiire paranemine , no mida veel ?
palju kadedaid ja rumalaid komme1. märts 2020, 07:30
Uku oli ja on võitu väärt,mul väga hea meel kõike head talle.
Okas1. märts 2020, 06:42
Selline häälte ülekaal Uku kasuks ei ole selle laulu puhul usutav. Eelmise aasta laste golos ("Voice") venemaal lõppes suure skandaali ja võidu tühistamisega, kui rahva nõudmisel uuriti kust hääled tulid...
1. märts 2020, 06:29
uku laulu autor oli KIRKOROV FILIPP edu Ukule.
1. märts 2020, 06:28
võit läks õigesse kohta,huvitav???palju hääli sai kollasokk???
Keks1. märts 2020, 06:28
Õige kommentaar et enamus ei pidanud viisi ja intoneerimisega ei saa hakkama.Samuti teeksid enamus eurovisioonil laval püksi.
Kadri1. märts 2020, 06:19
kes on selle laulu autor.Ega Ukut ei hinnat ikka laulu,alles siis kuidas esitatakse.Eurolaul peaks olema selline,et järgmisel hommikul kui ärkad on laul körvus ,aga seeaasta ei ole sellist laulu olemas ,peale traffiku laulu Kui juba valitud, siis önne Ukule.Mis siin viriseda,vaatame kuidas läheb.Igatsen Stig Rästa laule.
Ka1. märts 2020, 07:54
Olen ka alati Stigi fänn!
Tohoh1. märts 2020, 04:47
Mis finaali saamisest te jahute? See aasta ei toimugi üle euroopalise corona viiruse pärast Eurovisiooni, nii et rahunege maha. :)
Triin1. märts 2020, 05:20
Tobohil mähkmed jälle...oi oi oi
Kokku hääletas üle 49 000 inimese ning Uku sai 33 000 häält! 1. märts 2020, 04:35
Aga mõne meelest ikka KREML valis välja. See kremli-tõbi on ikka päris raskelt mõnel kallal.
Erakordse e-populaarsusega1. märts 2020, 05:05
...reformarid on kilekotis rahapakkide eest tegema ükskõik mida.
isa nuttis1. märts 2020, 02:05
https://youtu.be/ffAHXuBJs-I
omamoodi on kurb kuidas on1. märts 2020, 02:11
perverditud kõik jõeäärne kultuur
Arvaja1. märts 2020, 01:36
Selle lauluga läheb samamoodi nagu verooonaga :)
läheb, kuidas läheb1. märts 2020, 08:11
aga meie omadest oli ta parim.
-1. märts 2020, 10:40
no ei olnud parim. See,et sina seda raadiost kuulata tahad, ei tähenda, et ta eurol läbi lööb. Läheb nii nagu Veroonaga kindlalt.
uff1. märts 2020, 01:36
selline kräpp paneb igatsema seda eelmise aasta rootsi poissi. vähemalt tal oli moodne lugu
Ainult häält polnud1. märts 2020, 04:24
Pidi ikka väga pigistama seda, seepärast läks veidi noodi körvaltki.
J1. märts 2020, 01:34
Jaagup oleks pidanud võitma. Tema laulus ja shows oli rohkem sellist, mis paneb züriisid hääletama. Kahjuks Eesti sel aastal jälle finaali ei saa.
Mnjah...1. märts 2020, 08:01
Ja kuhu Tanja oma tantsimisega jõudis? Ei mäletagi...
Pasun1. märts 2020, 08:40
Jaagup? Noor poiss, oma stiil puudub, kipub kopeerima, mis on häirivalt tuntav. Aga las laps areneb ja otsib seda OMA, tubli ikka.
see teismeline pole tegija1. märts 2020, 10:21
ennem ehk see väänlev tibi.
1. märts 2020, 01:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kus sa nägid andekaid,naljatilk1. märts 2020, 10:26
nüüd otsid süüdlast,et keegi laulda ei mõista.Võrdluseks vaata Youtubist Voice Deti,siis näed kuidas 10-12 aastased laulavad.Sa aga ajad siin mingit ila ebaaususest.
Jeerum1. märts 2020, 01:31
Kas need kes hääletasid saavad aru, et selline laul eurovisioonil ei tööta? :D praegu ei ole enam aasta 2004
mhh1. märts 2020, 01:55
sel aastal ponud ühtegi normaalset lugu. viuviu oleks iga muu loo kohta ka.
Paku välja1. märts 2020, 04:28
Missugune sealt kõrva oleks jäänud europublikule? Uku vähemalt peab viisi, mida ei saa öelda 2⁄3 võitleja kohta. Ega ei tasugi esikoha peale välja minna - hea, kui Eestit esindava artisti pärast EI PEA HÄBENEMA!
eip1. märts 2020, 04:29
ei nad ei saa sellest aru. korduvalt tõestatud, et eesti rahvahääletusega valitud lood ei saa seal kuskile. niivõrd mööda ja maitselagedad valikud lihtsalt.
OMG1. märts 2020, 01:26
Vale laulu valisid, Eesti! Vale laulu!
l i b l e1. märts 2020, 10:29
kui valiti halbadest parim,siis see ei saa kuidagi vale olla.Paremat lihtsalt pole.Aga Ukule edu!
:D1. märts 2020, 10:42
Kuulan korra, kuulan teist korda- ja no ei vöta vedu1. märts 2020, 01:15
See laul oli mittemidagiytlev 2000 a alguse stiilis
vedu ei võta ka mõne tibi lahtiriietumine,1. märts 2020, 10:32
isegi hobuse hambad ja puuduv figuur mitte.Saate ju aru kellest jutt.Nii võlts kuidagi kõik.
Eee1. märts 2020, 01:12
Ma tahan näha neid Uku fännide nägusid, kui see aegunud slaavilik laul eurovisoonil finaali ei pääse.
Nii lähebki1. märts 2020, 01:26
nagu Veronaga. Mingi mass ei saa kohe aru, et nn meiemeelest Eurovisioonile sobiv laul on on üldiselt see köige nõmedam, mõttetum, igavam ja pateetilisem laul meie eelvoorust, mis Eurovisioonil enam ammu mingit poolehoidu ei võida.
KLM1. märts 2020, 11:32
las imetlevad :D suur mats tuleb maikuus :D
Mina ka3. märts 2020, 17:35
Mina tahaks ka, aga nad on siis esimesed, kes teda siin maapõhja manama hakkavad ja enda praegune jutt on siis ununenud.
Kahju1. märts 2020, 00:51
Oli palju-toredaid laule-kuid siiski ilma-,,Kremlita,,ei saavutata midagi-.
Ei saanud sellest mingeid fibrasid1. märts 2020, 00:44
See laul oli jah selline, et kui korra kuulsin
no millest sa siis said oma fibra,seal kapi taga?1. märts 2020, 10:38
Lihtne,sai valitud parim laul,halvimatest.Mida veel vinguda?
Issand1. märts 2020, 00:19
See laul ei saa eurovisioonil finaali. Ja siis kõik imestavad, et miks ja miks. Halloo??!! See laul on jama!
1. märts 2020, 00:33
Maris1. märts 2020, 01:07
mhh1. märts 2020, 01:57
hallooo. see aasta olid sellised lood, mis finaali ei saa. eile ärkasid või?
Orel1. märts 2020, 08:44
No oli seal valikut? Suviste vähemalt on harjunud suurtel lavadel ja tema hääles on kandvust. Vahet pole kuidas Eestil läheb, sest nagunii on see üritus ammu võtnud tsirkuse mõõtmed, kahju lihtsalt et niipalju raha läheb raisku.
aga 1. märts 2020, 09:08
paremat laulu ju polnud ka
veel kord1. märts 2020, 10:39
paremat ju lihtsalt polnud,räppar.
.. 1. märts 2020, 00:16
Minule meeldis. Kaks arvestatavat olidki Uku ja Anett. Palju õnne Uku!
Hämmastunud televaataja1. märts 2020, 00:13
Kes olid need, kes hääletasid Uku poolt? :O Eesti tegi vea, valides selle laulu Jaagupi oma asemel. See kõlab väga aegunult, 2000 alguse laadselt, žüriid eurovisioonil sellisele loole hääli ei anna. Mõelge kasvõi Verona peale, mis samuti finaali ei pääsenud.
Hääletasid1. märts 2020, 01:12
Jeeee....stlased. Ja need kellel eurovisiooni rahvuslikest eelhääletusvoorudest mingit aimu pole. Slaavi maitse ruulib Eestis. Hea, et olen sellest Nöukogude Vabariigi lahkunud.
NSvabariigiST lahkunud1. märts 2020, 01:14
Kus te Uku hääletajad eelmisel aastal olite?
... Ma olen kümneid lugusid saatnud, mis pole kuhugi jõudnud ...29. veebruar 2020, 23:41
Tahaks päris kuulata neid lugusid, siis teaks, mida žürii lavakõlblikuks ei pea. Pole ime, et viimaste aastate lood on sellised ühtemoodi inisemine, kui mingist diskoritegrupist hindajad on. Lauljad ka pooled sellised "superstaari" saate esivoorude tasemega.
Hääletasin Uku poolt29. veebruar 2020, 23:37
ja hea meel, et võitis,ilus hääl ja ise ka ilus,hea maailmale näidata kui ilusad on Eesti poisid
See pole iluvõistlus, laul oli igav ja laulmine on ka Nagu boybandis! 1. märts 2020, 01:05
Minu arvamus29. veebruar 2020, 23:35
Ma ei saa aru,kuhu minu kommentaar kadus! Kirjutan uuesti! Meile abikaasaga meeldis väga,et UKU võitis! Kuigi see üritus pole meie maitse,vaatasime ikka ja lootsime UKU võitu - ja nii läks! Palju õnne UKU ja edu Eurovisioonil! Vaheklipid olid aga eriti nõmedad,kes küll autor on?
Topelt ei kärise muidugi29. veebruar 2020, 23:59
... aga teinekord ole kannatlikum.
Liina1. märts 2020, 00:14
Tahan vabandada, panin plussi kommentaarile, aga miskipärast tuli nou.. Kuidas nagu???!!
vaheklipid olid lihtsalt IoIIakad,õudus1. märts 2020, 10:42
tundsin end lausa solvatuna,mingi ju.utide soperdis arvatavasti.
Minu arvamus29. veebruar 2020, 23:25
Oleme abikaasaga väga rahul,et UKU võitis! Üritus tervikuna ei ole meie maitse,aga vaatasime ikka ja lootsime UKU võitu,nii õnneks ka läks.Ei meeldinud vaheklipid,need olid eriti magedad ! Palju õnne UKU ja edu Eurovisioonil !(Kui see ikka toimub?)
Jessss!!!29. veebruar 2020, 23:24
29. veebruar 2020, 23:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Õhtulehes1. märts 2020, 00:21
Kas te olete ikka normaalsed?... kirjutas mõni teie ajakirjanik, sellise nilbe kommentaari?Mina kutsusin labatsejaid korrale ja teie suunate selle modereerimisele??? Tõeline sopa leht ÕHTULEHT!!!
sul palju punaseid1. märts 2020, 10:45
aga selle kohapealt on sul õigus,mida paljamad sääred seda si-tem laulja.Ja luuad ripsmeteks, ka ei aita.
29. veebruar 2020, 23:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Heli29. veebruar 2020, 23:33
Olen seda meelt, et LAULUKONKURSSI peaks hindama asjatundjatest zhürii, mitte rahvamass... Kui aga hinnatakse ainult välist ilu (ja kehva laulmise koha pealt pigistatakse silm kinni) siis - las käia. Ainult - see pole enam laulukonkurss...
sa Heli,tahad õelda,et need1. märts 2020, 10:50
Piiritagused "hindajad" on tegijad ja suured asjatundjad.Aga publikuks on meil ju lumehelbekesed,sellest ka tulemused.Ei mõtle kodupublikut,sealt tuleb palju asjalikum hindamine.
Marzza Fan and Yee29. veebruar 2020, 23:15
Nujah.Ei algust, ei lõppu! Ei ühtegi ihukarvatõusmis momenti.Aga... võimas refrään. Sellele refräänile oleks saanud midagi väärilist ehitada. Tundub nagu kaks eraldi loojat oleks selle laulu teinud. Üks tegi kähku midagi ja teine tegi refrääni.
Möh29. veebruar 2020, 23:36
See Jaagup ei oska lauldagi. Ja Uku on vähemalt ilus.
...29. veebruar 2020, 23:14
Mõlemad , nii 2 kui 3 koha laulud oleksid olnud super valikud, aga ikka valis eestlane 90ndate stiilis slaavi keskpärasuse. Kahju
li29. veebruar 2020, 23:23
Aga meil on ju suur hulk sellise maitsega inimesi siin... ja eks eestlased ise on ka juba vaikselt slaavi kultuurist imbunud. Minul ka kahju.
Uku poolt29. veebruar 2020, 23:32
2 koht oli mage ja 3. koht üldse jubeeeedus kuuuubis.
Olen nõus29. veebruar 2020, 23:38
Eesti on maitselt väga venestunud. Teine semifinaal, kus Uku laulab, on nõrgem kui esimene. Sellegipoolest ei usu, et ta sellise vene estraadilooga edasi pääseb. Venemaa seal nagunii ei hääleta. Eelmise aasta lugu, mida Uku esitas, oli kordades parem
Juured29. veebruar 2020, 23:50
Mis teid siin üllatab. Oleme ju siia Eestimaale rännanud ikka Venemaa tagant. Esivanemate juured viivad meid jus inna Maride kanti.
Slaavi sisene eurovisioon. Aga mis teha kui Jaagupi lugu peeti eelmise aasta vöitja koopiaks1. märts 2020, 00:47
Mul tuli ka mingi 2000 alguse
1. märts 2020, 07:29
Kuule ....,kes siis pidi laulu valima kui mitte eestlane.Valis just parima.
sa teismeline,arene veel1. märts 2020, 10:53
Jaagup oma väänlejaga olid rohust madalamad,õldse ei saa aru,kuidas sellised finaali pääsesid.Õnneks televaatajad tegid kaine otsuse.
to li1. märts 2020, 10:58
ja mis kultuurist sa räägid kui ingliskeeles püüad iniseda.Kas see on parem või.Laul võiks olla eestikeelne,see oleks õige.
Siiri29. veebruar 2020, 23:14
Uku Suviste laul on väga eurovisioonilik. Arvatavasti tuleb ka sealt hea koht.
Ei tule29. veebruar 2020, 23:29
Venemaa hääletab esimeses semis. Võiksin hääletada Uku poolt omast asukohast, aga minu hääled lähevad Leedule. Uku mulle meeldib, aga mitte selline Back In The USSR stiil.
mäger mang29. veebruar 2020, 23:32
Jah, 10-15 aastat tagasi oli väga eurovisioonilik. Läheb nii nagu Veronagaga...eurovisioonilik küll ja rojkem, aga noh 20 aastat tagasi. Kui tahame häid kohti saama, peaksime rohkem riskima ja proovima, mitte lootma, et vana süldk pealt heal juhul finaali viimaseks purjetame
to manguv mäger1. märts 2020, 11:01
leidsid ka millega võrrela.Üht inisejat ja paljaskintsu,ära aja naerma.
Eeva*29. veebruar 2020, 23:06
Minu lemmik võitis :-) Palju õnne!
29. veebruar 2020, 23:06
sama meelt29. veebruar 2020, 23:06
Heli / täna, 23:04 Enamus helistajatest on naised - ja naistele lihtsalt meeldib UKU SUVISTE - laulja pole ta suurem asi... aga kompu mees ja see loeb - sellepärast ka võitis. Isegi see ameerika zhürii liige mainis ära, et NICE FELLOW...
li29. veebruar 2020, 23:17
Kas laul ka ikka meeldis või? See on nii slaavilik kui aga saab veel olla. Nii et sellise maitsega maadelt peaksime nüüd kuhjaga punkte saama, nii vahva.
29. veebruar 2020, 23:42
Heli,mis Sind vaevab, oled nagu äratõugatu.Kas näru iseloom on põhjuseks?
hea välimus1. märts 2020, 15:39
ei ole kunagi segavaks faktoriks! Kadetseda ei maksa!
Vaataja29. veebruar 2020, 23:00
Arvasin, et Tuisk võidab, aga ma ei osanud kohe arvestada venelaste häältega. Seega ETV+ omal kohal.
Miks29. veebruar 2020, 22:58
Miks on Laurast see inetu pilt, mida piinlik vaadata. Võitis ju Uku Suviste!
inetu?1. märts 2020, 11:14
võtab sääred paljaks aga sellise figuuriga peaks ainult pükse kandma,ja need hobusehambad ja luudadest ripsmed.No teate...
Stellakas29. veebruar 2020, 22:58
Kas pole mitte tore et Jaagup aka Dima Bilan (või kuidas seda kirjutati) ei võitnud ? :D ma tundsin selle üle rõõmu hoopis rohkem.
ing29. veebruar 2020, 23:01
segane nähh.1. märts 2020, 11:15
Õnnitlen!29. veebruar 2020, 22:56
Ükskordki õige valik! Palju õnne Uku!!!
kuulaja29. veebruar 2020, 22:55
õige laul võitis, õnne Ukule
li29. veebruar 2020, 23:26
kas see laul meeldib? päriselt?
laul on parim1. märts 2020, 11:16
millest valida oli võimalik.Jõudis kohale?
Väga rahul29. veebruar 2020, 22:54
Uku sai teenitud võidu.
;)29. veebruar 2020, 22:54
Meil oli võimalus saata Aneti näol üle pika aja midagi originaalset eurovisioonile .Neid Uku laule on iga aasta vähemalt 7 tükki
see Anett1. märts 2020, 00:20
kissitas silmi, nagu oleks teab, mis võimast häält vaja punnitada
.. 1. märts 2020, 00:21
Anett oli tasemel. Hea laul ja torud meeldisid :) Kuid siiski olen rahul, et Uku võitis - ometi ükskord :)
29. veebruar 2020, 22:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aga29. veebruar 2020, 23:35
Miks vaatasid ebameeldivat saadet? Kas telkapult oli kadunud või?
kas just eesti laul oksendama ajab 1. märts 2020, 11:20
aga pausiklipid küll.See oli ikka tase.Ei tea,kes selle autor on,annaks tohlaka.Ausalt.
Berta29. veebruar 2020, 22:52
Pealkiri mainib Uku Suvistet, aga pildil laia hargivahega neidis.
A29. veebruar 2020, 22:52
ossid ei üllata29. veebruar 2020, 22:50
ilge osside valik jällegi. mingi kulunud p4saga püüeldakse püünele minna.. fail
Heh29. veebruar 2020, 23:04
Lõuna-Eestis võiks hääletamine keelatud olla
Vaataja29. veebruar 2020, 22:50
ETV+ tegi Ukust laulusaate võitja
Jana29. veebruar 2020, 23:19
Aga nais-publik käibki Uku Suvistet VAATAMAS - mitte kuulamas!!! Siit ka esikoht
P29. veebruar 2020, 22:48
Mis siis ikka. Uku on ju hea küll. Tööd on tehtud, vaeva nähtud.
Langus29. veebruar 2020, 22:48
Uku eelmise aasta laul oli kordades parem kui tänavune.
Psy29. veebruar 2020, 22:48
See aasta ei sõida keegi kuhugi
sõidetakse,sõidetakse1. märts 2020, 11:24
selle paanikakõlvamise aeg on varsti läbi.Saatan polegi nii hull millisena teda maalitakse.
29. veebruar 2020, 22:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xx1. märts 2020, 09:20
See Laura kostüüm või mis iganes oli nõmeduste tipp. Tahtis Madonnat teha vist, et trikooga lavale ronis. Pikki jalgu on ennegi nähtud. Ajast arust täiesti.
mida paljam tagumik,1. märts 2020, 11:25
seda viletsam laulja.See ju ammu selge.
vana pillimees29. veebruar 2020, 22:45
Ainuõige otsus! 33 000 häält räägib sellest,et rahvas tunneb nooti!
mäger mang29. veebruar 2020, 22:53
Rahvas jäi selle noodi tundmisega 15 aastat hiljaks, siis olid Eurovisioonil sellised Dima Bilanilikud lood moes.
Ja 29. veebruar 2020, 22:53
Mais, imestame kes ta sinna valis
Vanale pillimehele29. veebruar 2020, 23:02
Jah, seda tüüpi laulud läksid Eurovisoonil hästi peale 10-15 aastat tagasi. Et me millegi uuega ei üllata, siis olemegi viimastel aastatel jäänud finaali lõppu või pole pääsenud sinna. Vaatasin kihlveokontorite tabelit. Kui enne ennsutati emile 21. kohta, siis nüüd mõne minutiga kolksti 23. kohal. finaali pääsemise ääre peal.
Lord1. märts 2020, 12:05
Need 33 000 valisid ju sileda näolapiga meest--- mitte laulu... Aga see Eurovisioon ongi teatud ebatraditsionaalse orientatsiooniga vikerkaarlaste aastaparaad - laulukonkurss oli ta viimati nii 20 aastat tagasi...
....29. veebruar 2020, 22:41
29. veebruar 2020, 22:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To: on29. veebruar 2020, 22:47
Mis teil sellest? Kas Ingver peab lahtiste uste päeva tegema või? Kus kõik kahtlejad saaksid tema hargivahet katsuda ja veenduda, et ta ikka naine on.
on29. veebruar 2020, 22:53
huvi näha siis mine vaata...Uku sõidab riiki esindama...eks ingliskeelne võitis ka kord ja kui peaks veel võitma, kas siis riik leiab vahendeid korraldamiseks?
No29. veebruar 2020, 22:54
Ingver on hea tee sees
....29. veebruar 2020, 22:39
corona sõidab Rotterdami?
Hea meel29. veebruar 2020, 22:36
29. veebruar 2020, 23:37
no ma mõtlesin seda, et kotti sai
Uku29. veebruar 2020, 22:36
Paki kohvrid ja anna minna...!!!
29. veebruar 2020, 22:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. veebruar 2020, 22:57
jyri29. veebruar 2020, 22:30
pane riided selga ja kohe voidad
naine29. veebruar 2020, 22:27
anett on unustanud vist jaki alla midagi panna, täitsa paljas ja tühi, kole
Metoo29. veebruar 2020, 22:33
Teah kas teip peab lõpuni vastu
äouy29. veebruar 2020, 22:26
grrs29. veebruar 2020, 22:26
Ukule29. veebruar 2020, 22:26
Wõidab nniikyinii29. veebruar 2020, 22:24
Palun lisage, et saaks hääletada29. veebruar 2020, 22:34
naine29. veebruar 2020, 22:23
nii haledaid ja jubedaid laule pole mitte kunagi olnud, valus on seda ulgumist kuulata
3XL29. veebruar 2020, 22:23
Ehk29. veebruar 2020, 22:25
Paraku on tal aeg parim möödumas
ennustaja29. veebruar 2020, 22:23
Eks ma öelnud,et Anett ja Uku on superfinaalis! Pange veel miinuseid!
Oleksid29. veebruar 2020, 22:21
Olnud rinnakesed avatud tissinibukestega, oleks kindlalt võidulugu tulnud... !!!
29. veebruar 2020, 22:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. veebruar 2020, 22:24
Dsf29. veebruar 2020, 22:27
Neil ei ole poplaulu struktuuri ju, laialivalguv kompositsioon.
jumpparadar29. veebruar 2020, 22:57
eurovision pole poplaulu konkurss. seal võib võita iagasugune zhanr. paraku karisma ja teatav originaalsus peab asjal olema. uku laulul pole kumbagi ja popina on see ka kaheldav.
Külma ja suvise duell29. veebruar 2020, 22:19
Ei tea, kas tuisk lämmatab suviste?
sellest tuisust pole tolku,1. märts 2020, 11:32
Kata29. veebruar 2020, 22:17
nüüd on kindel, et Uku läheb. Ei ole tal konkurentsi.
Heh29. veebruar 2020, 21:58
29. veebruar 2020, 21:55
Jube, kui see Anett peaks minema. See ei sobi üldse eurovisiooni lauluks!
sardell kiles29. veebruar 2020, 21:48
Sünne võiks viimaseks jääda.
on29. veebruar 2020, 22:38
Sünnel küll eesti laul aga enamusel on inglise laul, nii on...eesti laul on eesti keeles!
Lasteaia üritaja29. veebruar 2020, 21:41
See üritus vôiks olla Estonian song, kôik vôiks olla inglise keeles, Londoni Themsi jôe äärest vôiks külalisesinejad kutsuda...,
Õige jah1. märts 2020, 00:34
Urmas29. veebruar 2020, 21:40
Inglise keel lööb. Valime Eesii laulu----Armeenlane----- Juut----- Georgia------Russo
Mait 29. veebruar 2020, 21:35
...Rotty ? Uku...? Tundub, et uku.
m4829. veebruar 2020, 21:34
Peaasi et poisstüdryk oma ulgumisega ei võidaks.. ei tea kedagi kes suudaks teda üle m 3 sek kuulata
s29. veebruar 2020, 21:33
laura! pane end riidesse
M29. veebruar 2020, 22:11
Ei tea, kohtlasevõitu eestlane tõmbab kindlasti tähelepanu sellega, et keegi ei aima, mis järgneda võib.
PuuxEkspress29. veebruar 2020, 23:37
Otse Riia bussist SakuSuurhalli...
Mees29. veebruar 2020, 21:32
Laura võiks ennast riidesse panna,lauluvõistlus ei ole trikoovoor.
Et siis29. veebruar 2020, 21:29
Traffic ja Synne ainukesed elavad lood. Teised on kõik ühtemoodi uimased lood.
Juss29. veebruar 2020, 21:27
Kas tõesti Mutika nimetas etv2s kõiki sünne fänne maakateks?
Et siis229. veebruar 2020, 21:34
Mutika astus kahe jalaga korraga ämbritesse. Täitsa kloun mees.
g29. veebruar 2020, 21:57
ütles midagi valesti?
to Juss29. veebruar 2020, 22:08
Ei pannud eriti tähele, sest kuulasin neid lastele "meeldivaid" laulu esitajaid (eriti ühele lapsele meeldis Taukar (ei tea, ilus noormees, kuid ta ju ei laulnud täna). Kuidas küll lapsed hääletavas, oh taevas küll!!! Ja mõni esineja oli nii "nunnu". Vot siis, hääletati hoopis "nunnusid", mitte laule.
TOJUSS1. märts 2020, 02:15
Taukar ju laulis, kyll vahepalana, - ja väga ilusti laulis / oli ka väga hea lugu!
naine1. märts 2020, 10:13
ja muttika näeb nii rõve välja sellise soenguga
vana pillimees29. veebruar 2020, 21:24
Uku laul sobiks kõige paremini Eestit esindama,kuid rahva arvamus on ettearvamatu!
naer publikust29. veebruar 2020, 21:22
29. veebruar 2020, 21:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hais võidab29. veebruar 2020, 21:24
Nalja saaks, kui need laulud haiseksid vastavalt tasemele. Ja see hais ei oleks mitte õrn!
Märt29. veebruar 2020, 21:11
Eelnevalt millalgi võitis meil Verona, sel aastal võidab Korona. See tähendab, et see üritus jääb kevadel pidamata, seega täna vahet pole!
üks on tulnud eesti laulule29. veebruar 2020, 21:09
jah, kahju,29. veebruar 2020, 21:21
ise nii haige inimene, peaks soojemalt riidesse panema.
29. veebruar 2020, 21:09
ääklö29. veebruar 2020, 21:08
Uugu Tsepp29. veebruar 2020, 21:06
Jää jumalaga, Mann, sest tuules oli ramm ja reisusihiks oli meile Rotterdam
Pillimees29. veebruar 2020, 21:06
Tulin saunast. Lasin seal kõlaritest vaikselt 60-aastate muusikat. Instrumentaali ja laule euroopast. Nn "Eesti laul 2020" on selle kõrval ikka väga jõle nähtus. Laulja võib ju hea olla aga kui laulu ei ole, mida laulda .... Kindlasti ei ole need Eesti laulud. Mina olen eestlane ja mina ei ole mitte ühegagi nõus seda eesti lauluks nimetama.
29. veebruar 2020, 21:59
Inge29. veebruar 2020, 21:05
Tiina29. veebruar 2020, 21:01
Laura, kes oli see produtsent, kes .........
vaatleja29. veebruar 2020, 20:59
mis sinna sõita ? korralikku uut laulu ju ei ole. umbes sama lugu kui suusatajatega - tahaks aga ei jaksa.
Ausalt29. veebruar 2020, 20:59
Jube, ei saadaks kedagi Kurb
Koit29. veebruar 2020, 20:59
Kõige suurem vaheklippide üllatus oli see, et ei sõimatudki EKRE-t vaid hoopis Savisaart. Kas vanadest aegadest turvaline valik, et siis ei järgne suurt vastuhakku sotsiaalmeedias?
vaheklipid29. veebruar 2020, 21:22
Alma Mutter29. veebruar 2020, 21:27
Eks lõpuyks hakkavad ka kulturnikud aru saama, et ei tule see sotside aeg enam tagasi. Kaua sa ikka toitvat kätt pured, ühel hetkel on kõht nii tühi, et sitsid ja roomad vabatahtlikult, et pisutki pappi saada.
Kadri Randoja29. veebruar 2020, 20:59
Uku Suhupiste29. veebruar 2020, 21:28
Sünne kantri võidab.
lapsed1. märts 2020, 11:37
võiksid sellel ajal juba tuttu minna.
m4829. veebruar 2020, 20:58
Kuna laulud on p... siis on delhvi ka kommenteerimise ära keelanud. Ega sealt head midagi poleks ka tulnud
Brüsselimeedia Ämber29. veebruar 2020, 23:30
Kommenteerimine ilmselt keelati sellepärast äraet delhvi haipisseda ingerit...aga see ei jõua kuhugile. Kuna rahvale see ei meeldi siis delfi pani kommentaariumi kinni et ei tuleks nende vasakideoloogiaga konfliktis olevaid komme liiga palju
Maakas29. veebruar 2020, 20:54
Uluvad tundmatus keeles aga saatekavas on Eesti laul?
Ma 29. veebruar 2020, 21:29
Just Eesti laul, mitte eestikeelne laul
naine maalt29. veebruar 2020, 20:53
kuulaja29. veebruar 2020, 20:50
See Georgia laul on kohati väga sarnane Ingeri lauluga.
Kahjuks29. veebruar 2020, 20:46
Vahet ei ole, keegi ei sõida - jäetakse ära. Selkeks ajsks on puhang juba liiga suur
mai29. veebruar 2020, 20:38
kui Laura end riidesse paneks - võiks ju kuulata
aga 29. veebruar 2020, 20:56
riietega ei tunne keegi teda ära.
ta pole ju tutiga..?29. veebruar 2020, 20:59
naine29. veebruar 2020, 20:35
no küll uluvad, miks keegi ei LAULA?? võta üks ja viska teist, jubee
Sass29. veebruar 2020, 20:29
Lihtsalt NÕME, ja kannab nime Eesti laul !
Uku poolehoidja29. veebruar 2020, 20:24
Uku aga vaheklipid on ämbrimast panges
tvvaataja29. veebruar 2020, 20:21
võiks29. veebruar 2020, 20:39
Galja Jeremejevna29. veebruar 2020, 20:18
Uku magus poiss, söön su ära
Santa Maria29. veebruar 2020, 20:40
pipart, kaneeli, ürte, loorberit, küüslauku. Galja valik on sinu
s29. veebruar 2020, 20:16
Aeg-ajalt ilmub konkursi väliselt mõni talutav lugu, aga need vägisi sigitatud on reeglina saast. Eriti kehtib mu hinnang Laura laulu ja tema varasema loomingu kohta. Puuderselli taoliste jaoks on need muidugi kõik maksimum hindeid väärt! Minu õnn, et ma inglise keelt ei mõista, muidu oleks seehinnang veelgi karmim.
Lugeja29. veebruar 2020, 20:16
Issand issand kuidas seda mainitakse et Proua Sünne on teispoolsuses ära käinud jne!!! Järelikult kui oled teispoolsuses olnud käinud siis pead nagu vōitu saama igal pool vōi on seda haletsust vaja ehk milleks see vana jutt jälle esikaanel???
Teispoolsus29. veebruar 2020, 20:24
Pole sealt keegi tagasi tulnud, see tavaline unenägu-hallutsinatsioon, narkoos, narko ....
Kahjuks 29. veebruar 2020, 20:16
sellel aastal jääb Eurovisioon ära!
29. veebruar 2020, 20:12
David Pärnamets see aasta ei osalegi? Kas juhtus midagist?
Sai Sünnelt korvi29. veebruar 2020, 20:53
Selma29. veebruar 2020, 20:12
Sorry näm-päm ongi Uudo tase?
29. veebruar 2020, 20:10
Ainuke Eesti laul on ju ainult Sünnel.Üejäänud mingis võõras soigumise keeles.
mai29. veebruar 2020, 20:40
Traffik laulab ilusas eesti keeles ja hea rütmiga
Valter29. veebruar 2020, 20:07
Sünne hääles ikka nii jube vibra!Miks?
Nohh1. märts 2020, 02:25
Aga täpselt, nagu Annelgi..
to Valter1. märts 2020, 10:04
Teeb Annet, aga annet pole ollagi...
Irw29. veebruar 2020, 20:02
Kiidan ERRi helimehi, lõpuks ometi korralik töö. Laulud kahjuks ei küündi keskmikute hulka.
A29. veebruar 2020, 20:02
Delfi kohe kirjutas , pidi olema suuurejooneline finaalsõu - ohsaa !!!
Laura29. veebruar 2020, 19:55
29. veebruar 2020, 22:38
Mis te selle Laura seljas sõelute, seal oli ju selliseid, mida ei kannatanud ei kuulata ega vaadata.
naine29. veebruar 2020, 19:55
sel aastal pole mitte ühtegi normaalset laulu, ainult ulgumine ja inin. Sünnel ainsana ilus meloodiline eestikeelne laul, aga kahjuks rahvas teda ei hääleta
Tõll29. veebruar 2020, 20:01
hei-hopp, hei hopp29. veebruar 2020, 20:03
Sünne lauluviis ja rütm meenutab Vene estraadi. Mitte et see halb oleks...
Harf29. veebruar 2020, 20:08
Sünne laul üks jubedamaid!
ennustaja29. veebruar 2020, 19:49
A29. veebruar 2020, 20:06
Aevan ,et Netchajeva võidab - tal nii ägge kleit ja kõrged noodid !
29. veebruar 2020, 19:42
issver kas see jama juba käib,kari teismelisi on saal täis aetud ja mingi tita kollastes sokkides iniseb laval,õudne värk ikka titake laval
Nastja29. veebruar 2020, 19:42
Laurakene, ei aita enam torutants, silikoonid, kunstjuuksed, paljad kintsud kitsaste puusadega. Tsiteerides klassikuid (Elena Välbe) Tüdrukud on aeg sünnitada.
l i b l e1. märts 2020, 11:45
just minu mõte,lisaks veel ,luudadest ripsmed mulle ka ei meeldi.Ja üldse,sellise kehaehitusega tuleks pükse kanda.Jubedus.
Mnjah29. veebruar 2020, 19:39
Jube mis paksud seal tantsisid
Mnjah,mnjah1. märts 2020, 11:52
kondikubusi on isegi vastik vaadata.Veel räägitakse,et senikaua kui paks kõhneneb on kondine juba teises ilmas.See peaks praegu just väga aktuaalne olema.Omalt poolt lisaks,et pole ma veel kohanud veel täidlast ,tigedat inimest.
Urmas29. veebruar 2020, 19:30
Kas see Peedu- Uudu, kes Eesti kaitsemise eest puges mamma seeliku alla, ka üritab?
Peedu29. veebruar 2020, 20:24
Urmasele: mina olen normaalne. Teenisin sundaja ära ja olen kordusel käinud 3 korda.
Urmas Peedule29. veebruar 2020, 20:33
Vabandan, et panin impetsilli Sinuga ühele pulgale
Eldur29. veebruar 2020, 19:23
Äkki ei peaks sellist rahva kogunemist praegusel ajal korraldama , joodan et esmaspäeval palju positiivseid ei tule
Sootu29. veebruar 2020, 19:22
Uudu ja Inger teineteisele- 0 tolerans
Reimo Sillamaa29. veebruar 2020, 19:20
Hääletan Sünne Valtri poolt sest ta on ainuke kes võistlejatest Eesti keeles laulab kuigi ma ise arvan, et Uudo või Stefan keegi neist võidab selle Eesti laulu sest naad on välismaalased Uudo Sepp on venelane aga ma ei tea mis rahvusest Stefan on ma ei usu, et ta eestlane on. Ma tegin aasta 2018 suvi sellise Twitteri konto mille ees ja perekonna nimeks panin Uudo Sepp.
29. veebruar 2020, 19:30
Geneetik29. veebruar 2020, 19:41
Stefan on venestunud armeenlane
gx29. veebruar 2020, 20:03
tiri-aga-tõmba29. veebruar 2020, 18:36
kui laura veel rohkem riideid maha kooriks,siis on tal suur šanss eurovisiooni end lõõritada.
29. veebruar 2020, 18:43
Kui lauljal pole antud annet, siis tuleb end ju paljaks koorida.
29. veebruar 2020, 20:37
Mul täiesti ükskõik kui palju või kui vähe riideid Laural seljas on, aga kui HÄÄL on jube jorin-inin-rögin, ei ole sealt midagi kuulata!
Tuuli29. veebruar 2020, 17:54
Kõige parem laul ja laulja Uku Suviste.!Muu on täiesti jama! .
29. veebruar 2020, 19:02
to eile, 19:021. märts 2020, 11:57
sa tartlasest oravapõnn ei jaga matsu,parim pidadavat konnasööjate sibulasupp olema.Üritan proovi võtta.
Meeli29. veebruar 2020, 17:27
Uku Suviste laul ja esinemine on kindlalt kõige ilusam ja parem ja ta sõidab Eurovisioonile! Kõik teised on rämps!
Heli29. veebruar 2020, 23:04
Enamus helistajatest on naised - ja naistele lihtsalt meeldib UKU SUVISTE - laulja pole ta suurem asi... aga kompu mees ja see loeb - sellepärast ka võitis. Isegi see ameerika zhürii liige mainis ära, et NICE FELLOW...
Aivar29. veebruar 2020, 17:09
Võidab muidugi koroonaviirus.eurovisioon jääb ära
Kõige 29. veebruar 2020, 16:50
rohkem võidan siis ,kui sellist palagani ei vaata!Laulud on aastatega läinud lausa väljakannatamatult viletsaks ja sellel jamal pole vähimatki mõtet!Loomulikult ei vaata ma seda kunagi...
aga29. veebruar 2020, 18:19
kommenteerid alati, et ei vaata...