George Clooney Milanos Nespresso reklaami filmimas. Foto: Empics Entertainment/Scanpix
Toimetas Triin Tael 27. veebruar 2020 15:15
Värskes Briti doksaates "Dispatches" väidetakse, et Nespresso kohv, mille reklaaminägu on Oscari laureaat George Clooney, valmib lapsorjade töö tulemusel.

Sama süüdistus – et kohviube nopivad Guatemalas väikesed lapsed, kes peavad tegema pikki ja kurnavaid tööpäevi – tabas New York Posti teatel ka Starbucksi kohvikuketti. 

58aastane Clooney on uudisest vapustatud. "Olin seda lugu nähes tõesti üllatunud ja kurb," ütleb Hollywoodi täht USA TODAYle saadetud avalduses. "Sel juhtkonnal ja firmal on ilmselgelt vaja veel tööd teha. Ja see töö saab tehtud."

Clooney on seitse aastat tegutsenud Nespresso kestlikkuskomitees, mille eesmärk on parandada kohvikasvatajate olukorda.