Inimesed

Katrin Lust presidendi kõnest: ta juhiks nagu ettevõtet, mitte riiki (193)

LISA KOMMENTAAR

............29. veebruar 2020, 08:00
Miks nagu? Täpselt nii need asjad ongi, kallis orjaplika!
Kaia26. veebruar 2020, 10:19
ja sina tead kuidas riiki juhtida, just nii peab ,nagu seda president teeb, igatahes mitte sina ei ole arvustaja
Kalev26. veebruar 2020, 06:41
P KÕNE oli üks suur vihakõne.
Väga tubli Katrin25. veebruar 2020, 23:03
Hästi öeldud. Kahjuks ei kuula meie kadrioru seeneline Su head kriitikat, kahjuks ei tea kuidas elacad Võru, Põlva jm väijekohtade elanikud. Sõites kalli mersuga nende Põlva ja Võru maksumaksjate raha eest ringi ja astudes autost punasele vaibale tekibki seenelisel tunne, et ta on teisest kihist ja võib osa rahvast vihata ja mõnitada oma kõnes. Mind väga häiris see, et mind taas erris alandati.
Mehed ei nuta25. veebruar 2020, 21:00
ma juhin gigantset ettevõtet
Liivilaht25. veebruar 2020, 19:46
Lugedes kõiki kommentaare, tekkis mõte: Kui keegi võtaks ette ja tõmbaks (pikale) paberile vertikaalse joone ja paremale poole joont kirjutaks ja liidaks kokku kõik rohelised numbrid ning vasakule poole joont kirjutaks punased numbrid ning liidaks ka need kokku ja nende summade võrdlemisel selgubki REITING, milline osa kommentaaridest on presidendi poolt ja milline vastu! Oleks ju aus.
Aasa25. veebruar 2020, 19:41
Mind ärritas see kõne kohe väga ja rikkus peomeeleolu. Meie Eesti kõige suuremal pidupäeval peaks rõõmustama meie riigi ja rahva üle, aga mitte "tuttipidi raputama" ning läbi lillede halvustama... Pole ta mitte mingi kogu rahva president, vaid ei suuda mitte sugugi varjata oma isiklikke eelistusi ja vihkamist. Sõita omal algatusel kremlisse P-ga kohtuma, kutsuda Tartusse, kas see pole mitte alandav meie rahvale? Kus on siin objektiivsus? Kas tõesti on mõni EKRE või Ratase otsekohesem lause või sõnavõtt rohkem taunimist väärt kui tema enda teod ja sõnad? Kas Ratas on kodumaa reetur....?
Ronja25. veebruar 2020, 20:16
Olen Aasaga sõna sõnalt ühel meelel.
Liivilaht25. veebruar 2020, 19:26
No ma ei saa aru, kuidas võib ühe demokraatliku riigi president nii armetu ja asjatundmatu kõne pidada! Kui võrrelda tõelist rahvapidu tõrvikutega Vabaduse väljakul ja kinnist, väljavalitute, pidu Ugala teatris, siis pole ju raske märgata, mida rahvas üldse "asjast" arvab. Kahju- väga kahju kohe, et nii reformierakond kui ka sotsdemokraadid ning nende toetaja, EV president, ei mõtlegi muuta oma meelt!
Kui25. veebruar 2020, 20:33
ma millestki aru ei saa siis ei süüdista ma kedagi teist vaid ikka iseennast ei olen mittearusaaja
Arvan25. veebruar 2020, 19:02
Minu arust on probleem selles, et nn liberaalid üritavad iga hinna eest muuta meie ja kogu ühiskonna väärtushinnanguid. Miks peaks ma muutma oma väärtushinnanguid? Ja kui me sellega ei nõustu, hakatakse meid rassistideks, vihkajateks ja Pearudeks sõimama! Ma olen aru saanud, et liberaarid ei eksi kunagi. Vähemalt enda arvates. Ning kõige kurja juur on konservatiivid, kes ei taha sunniviisiliselt muutuda. Meenub kommunism! Ja meie president ei ole minu jaojs sümpaatne, sest ta pole erapooletu, vaid konkreetse poole valinud.
25. veebruar 2020, 19:19
kogu loosung seisnes: "küll ma teile veel näitan!"
kui sa25. veebruar 2020, 18:31
rõõmsalt AK-s kuulutad, et praegu jäävad ellu need kes on kohanemisvõimelised.... siis sa oledki äriettevõtte juht. Mis saab neist eestlastest kes seda nii väga ei ole pr. President?????
ongi25. veebruar 2020, 18:30
K.Lust on õigel arvamusel,Viljandisse kutsuti karvased ja sulelised kokku, kuid püünel olev president küttis publikut ja materdas valitsust täie auruga. Õige pidu oli siiski TALLINNAS,oi hea oli laulda ja tunda inimestena,keegi ei öelnud ega käsutanud meid. Saime hea pühaliku tunde osaliseks,see oleks olnud nagu 27 aastat tagasi. AITÄH korraldajatele!
praeguse presidendi viga25. veebruar 2020, 18:14
on see mida varasemad presidendid pole teinud, et on valinud 1 milj rahva seas poole ja see on väga saatuslik viga
Andres ja Pearu?25. veebruar 2020, 17:43
küsimus on eelkõige selles, et kes on kes. Eriti kui mõtlen viimasele uudisele. Läbimõtlematu ja puuduliku, ainult segadust tekitava apteegireformi jõustumise kõigest väest läbisurumisele.
töökas eestlane25. veebruar 2020, 17:32
Ma kutsun endale kallid külalised,kui need kohale saabuvad, siis kõigepealt mõnitan nad läbi ka väliskülaliste ees. Presidendi kõne oli liialt valulik ja tõi mulle kui suurele töörügajale lausa pisarad silmi. Seda juttu oleks võinud ta rääkida Riigikogus, mitte meie Eesti Vabariigi sünnipäeval!
25. veebruar 2020, 17:15
Lust lustitagu edasi. Arvamusavaldused pole ta tugevam külg.
urr25. veebruar 2020, 16:43
Katrin on nii nunnu ja ilus!
ON 25. veebruar 2020, 19:07
kyll jah väga ilus on KATIKENE!!!!
25. veebruar 2020, 16:31
Kahju,et ajakirjanikuna langesitesellisele tasemele.Pidupäeva pidas tavaline rahvas ja köik oli ilus,milleks rikkuda niipaljude tuju?Kui olete EKRE pooldaja,siis ka tehke neile tööd,mitte ärge raisake tv ja lehti selliseks jamaks.Laske korragi olla önnelik ja nautida pidupäeva.
Kodanik25. veebruar 2020, 15:53
Tubli, Katrin õige jutt
Eks25. veebruar 2020, 18:50
see viha .mis kuude viisi on keskealise naise hinge painanud, pidi leidma väljapääsu Ajalugu ei tea hullemat kättemaksjat , kui solvunud(mahajäetud ) naise kättemaks.Kõne oli kui hinge puhastus---Te ei hinda mind,noh ,siis ma ütlen Teile.Pidulauda sellised kõned ei sobi! Tubli Katrin --süd on Sul õige koha peal!
lugeja25. veebruar 2020, 15:47
No nüüd on tulnud õige inimene presidendi kõnet arvustama.Mida sa ise teed,tungid igale poole kuhu sul luba pole.
kuulaja25. veebruar 2020, 21:13
Ja kes andis presidendile õiguse meie riigi sünnipäeval materdada, sildistada ja mõnitada meie Eesti inimesi? Sellist luba pole rahvas ka talle andnud, kõrgem võim riigis kuulub rahvale, mitte presidendile.
Erts26. veebruar 2020, 10:12
Aga tulebki ju igasugu loomapiinajad ja pedofiilid pihtide vahele võtta.
Leo Jürgenson25. veebruar 2020, 15:44
Aga ta ei olegi meie presitent,vähemalt mitte minule ja minu tuttavatele.Ta on ühe erakonna suuvooder.Õiget presidenti valib rahvas ja ta ka vastutab kogu rahva ees.Kõik isiklikud arvamused,poliitilised vaated,sõbrannad tuleb selleks ajaks kalevi alla panna.Ükskõik mis lahkehelid on riigi sees neid ei kuulutata maailmale.Olid Pearud ja Andresed ja on ka nüüd.Nii peabki olema.See on reaalne elu.
Leole25. veebruar 2020, 17:22
Leo arvamuse kohaselt polegi siis meil õiget Presidenti olnud, sest ühtegi pole rahvas otseselt.valinud. Aga Presidendil õigus laiskusele ja rumalusele jms. tähelepanu juhtida. Kui keegi tunneb ennadt sellest puudutatuna, siis järelikult teeb meie President õiget asja. Ja need, kes teda presidendina ei tunnista, on ennast tema ütlemistest puudutatud saanud. Presidendi sõnavõtid on siis täpne löök naelapea pihta. Tubli President!
Tootem25. veebruar 2020, 18:02
Praeguse, nestori puusliku asemel võinuks olla samahästiasemel võiks gorilla.
PRIIT25. veebruar 2020, 15:43
LUST lihtsalt lahmib niisama; ehk peaks ikka ajakirjandust tõesti korralikult õppima! Võtku preili Lust ennast kokku õppigu ehk siis tuleb midagi et peaks inimesi ümber maja taga ajama nagu kiropraktikut!
25. veebruar 2020, 16:07
Ega Lust midagi valesti ka ei öelnud. Firmajuht noomib oma alluvaid a la mis te kaklete töö tegemise juures pastaka pärast, aga pärast lähete koos kohvikusse kohvi jooma. Mis puudutab aga igasuguste võrdluste, metafooride ja muu luuleliste sõnaseadete kasutamisse, siis riigi juhtimisel peab nendega olema ääretult ettevaatlik, et mitte riivata ühe või teise poole tundeid. Kõne peab rahvast alati ühendama, mitte kahte lehte peksma.
lust .ära sekku poliitikasse ,vaid25. veebruar 2020, 15:11
võta oma kehakaaluga parem midagi ette .ja tee oma saateid .
Leo Jürgenson25. veebruar 2020, 15:46
Pole ta kehakaalul häda midagi.Igati kena tüdruk.
R25. veebruar 2020, 15:05
kui president ei ole nõus rahva arvamusega,kes valis parlamendi ja valitsuse,siis küsin,kes valis presidendi.
25. veebruar 2020, 17:26
See ainult väike käputäis, kes pole Presidendiga nõus. President ei pea kõigil pead silitama ja kiitma, et küll te olete ikka tublid. Ta peab juhtima tähelepanu rumalustele ja lollustele.
Lustile25. veebruar 2020, 14:58
eks see riik olegi üks suur ettevõte! Muide, kõne oli väga hea, süvenege!!
Kas unes või ilmsi...25. veebruar 2020, 14:50
Mina lugesin presidendi kõnest, ridade vahelt, seda välja, et Eestimaa on eestlaste püha kodu.Et eesti keel ja kultuur peavad Eestimaal kestma jääma ja domineerima.Et me ei pea lipitsema võõra ja multikultistuva eimillegi ees, saati siis sinna sulanduma.
ilus uni!25. veebruar 2020, 19:37
Tundub, et enamus ei adu sarkasmi ja irooniat.Kommentaar peab olema ikka selge nagu mõnes arengumaa filmis, kus negatiivsed ja positiivsed kangelased on ka nurga tagant ja kaugelt äratuntavad.
Vastuvõtu vaataja25. veebruar 2020, 14:33
No ega seal kohalolijatest keegi ei öeldud et halb kõne, vitsutasid riigipirukat nii et lõug rasvane ja manisk märg.
matti25. veebruar 2020, 13:42
õigus katrin, ja mis kõige tähtsam,perevägivald jäi välja
25. veebruar 2020, 17:27
Katrin tahab kannuseid teenida.
Mina25. veebruar 2020, 12:45
Kas Lust on EKRE ridadesse astunud.
Lust on25. veebruar 2020, 12:47
kaudselt isamaalisel palgal
rohutirtsud ja linnud25. veebruar 2020, 12:43
Eks see rohutirtsude ja lindude lugu on ka kaheti mõistetav. Rohutirts sööb päevas sama palju kui ise kaalub ja linnukestel tohi olla muret, kust ta saab ja mis ta sööb.
tiit25. veebruar 2020, 12:28
õige TÕSI võitleb puuripapagoide EEST mitte looduse METSA EEST kus tegelikult päris lindude--loomade elu kulgeb!!!
Väga tubli25. veebruar 2020, 12:17
President ütles, seda mis tal südamel. Tuletagem meelde, et peaegune valitsus ei ole valimiste tulemuse järgi kokku pandud ja otsustes kasutatakse teerulli meetodit. Seda president välja tõigi. Katrin Lust on oma saadetes ka väga palju tõde välja toonud, mis osadele ei meeldi. Mis seal ikka, tõde on valus kuulata.
Refi agent25. veebruar 2020, 13:32
Täiesti valimistulemustele vastav valitsus! Näete kui paljusid valijaid need koalitsioonid esindaksid: Reformierakond ja EKRE – 46,7% Reformierakond, Isamaa ja SDE – 50,21% Reformierakond ja Keskerakond – 52,03% Keskerakond, EKRE ja Isamaa – 52,31%
linnulaat25. veebruar 2020, 21:18
... ja tema on rahva poolt oma kohale valitud või? Nalja teete, tema oli see, kes teerulliga sõitmist alustas.
Vastavalt valimistulemustele see just26. veebruar 2020, 08:46
ongi kokku pandud,Kallas ju ei tahtnud kellegagi midagi jagada,tõmbas endale punased jooned ümber,et keegi ligi ei saaks :)))
viisakas25. veebruar 2020, 11:23
...kui midagi kiita ei ole, siis arvamust viisakas vormis avaldada ei tohi. TUBLI, KATRIN LUST! võtsite paljudel sõnad suust: väga õige artikkel!!!...
parteitu25. veebruar 2020, 15:41
Kui ma siiani pidasin lugu Katrin Lustist ja vaatasin alati Kuuuurijat, siis seda ma enam ei tee, kuna olen väga pettunud Katrin Lustis. Valitsus ei ole kokku pandud vastavalt valijate tahtele. Pidage meeles, et valimised võitis reformierakond ja praegu on valitsuses need kes rahva poolehoidu ei saavutanud. Meie presidendi kõne ei meeldinud just nendele kes on veidi piiratud arusaamisega. Igal ühel võib olla oma arusaam asjadet, aga minu pettumus on ikka väga suur Katrin Lustis.
meeldetuletus25. veebruar 2020, 16:57
Pidage meeles, et reformierakonnale tehti ülesandeks valitsus moodustada, aga nad ei saanud sellega lihtsalt hakkama. Siis tuligi mängu valimistel teiseks jäänu. Mis puutub rahva poolehoidu, siis Riigikogusse pääseb ainult rahva poolthäältega - seega ei saa ühtegi valitsuserakonda süüdistada rahva poolehoiu puudumises. Või loed sina rahvaks ainult teatud erakonna poolt hääletajaid - aga kes need ülejäänud ca 70% siis kõik on?
Meeldetuletusele25. veebruar 2020, 17:33
Meeldetuletus: mitte regorm ei saanud hakkama vaid Jüri silmakirjalikkus ja otsesed valed tegid selle võimatuks. Paljud keski ja isamaa valijad on väga pettunud ja ei anna enam ühelgi valimisel häält nendele erakondadele. Järelinult praegu ikkagi väikseima toetusega koalitsioon.
v iisakas25. veebruar 2020, 11:20
...sõna ei olnud hetkel vaba, tuleb õigeks modereerida...
viisakas25. veebruar 2020, 11:19
...aitäh, Katrin Lust, et te selle arvamuse välja käisite. Tõepoolest: eks rahvas on ju loll, ei oska valida ega käituda...
Kuulaja25. veebruar 2020, 10:55
Jah õige küll. Kiitma peaks Eestimaa inimesi ja tublisid peresid. Riigikogu sai asja eest. Haigutamine ja telefonis istumine töö ajal on praak ja seda võivad teha kodus mitte 5000 euro ee eest. Aga oma maad ja rahvast peaks ikka kiitma aastapäeva kõnes ka riigi president.
Ulvi25. veebruar 2020, 10:55
Sellest kõnest oli hästi aru saada, et kui te ei ole meiega olete meie vastu..ja siis see palun olge meiega ..me ju armastame teid...vuhhh
Mai25. veebruar 2020, 10:33
Ei ole vaja eriti ennast häirida lasta , see Kadrioru äss on lihtsalt aru saanud , et tal puudub toetus ja keegi teda järgmisel aastal enam tagasi ei vali (ega määra) , sestap ta ongi võtnud käsile valitsuse materdamise ,et oma europalk välja teenida .
25. veebruar 2020, 10:21
ega ta juhi üldse midagi,targutab ainult
naanu25. veebruar 2020, 09:48
Lust on naine, kes julgeb öelda välja tõe - kuningas ongi paljas...
naanuke25. veebruar 2020, 10:44
Kahju, et on selliseid ullikesi, kellele Lusti jutt on ainus tõde. Üks isik ütles selle kohta ajusurnud.
Tervishoiunõunik25. veebruar 2020, 09:32
Kui president Meri kõnet ootasid huviga,millest ta räägib,siis selle presidendi kõnemenüü on ettearvatav ja vinguvas kastmes,isegi pidupäeval.
Tex25. veebruar 2020, 08:55
Jah. eks ta kummastav ole, et keka end üldse presidendiks peab. Ta usub siiralt, et ONGI riigi palavalt armastatud president. Ja kui aastapäeva kõnes leiab tüüp põhjust rahulolematuseks - eks siis tuleb nurgas äbeneda mitte pidu panna. Alustada võiks aga mistanimioligi endast.
uskumatu25. veebruar 2020, 10:06
mulle Lust pole kunagi meeldinud, kuid see, mida ta presidendi kõne kohta ütles on õige.Tubli Lust!
25. veebruar 2020, 17:35
Uskumatu paljastas oma harimatuse. Ja ka paljud teised siin
Jah25. veebruar 2020, 08:39
100% nõus Katriniga. Kõne oli väga halb ja veelenam rahvast ning riigikogu lõhestav.
Jahile25. veebruar 2020, 10:47
Sinule ja sarnastele polegi midagi head. Kui mõni kõne mõttest aru ei suutnud saada, ei tähenda see seda, et kõne on halb. Kes sisu mõistsid, on teisel arvamusel. Rohkem mõtlemisvõimet, ka Katrinile.
25. veebruar 2020, 08:39
President võib oma kõnes noomida või kiita, kuid ei määra ära mitte kõne sisu, vaid kehakeel ja hääl. Kui esinemine on liiga teatraalne, kunstlik ja punnitatud, nullib see kõne sisu ära. Michelle Obama raamatus Minu lugu räägib ta, kuidas Barack enne igat esinemist alati pingsalt harjutas ja nägi tohutut vaeva just oma hääle timmimise ja kehakeelega.
No25. veebruar 2020, 07:57
Siiani ongi presidendid liiga leebed ehk olnud Tulebki otse öelda. Kuni riigikogus on näitlejad, sportlased jne kellede puhul kahtlen väga oskustes, teadmistes ongi kõik nii nagu on
25. veebruar 2020, 07:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Leenu25. veebruar 2020, 10:49
Kui midagi muud enam öelda ei ole, siis on targem vait olla. Teiste inimeste välimuse kallal ilkumine näitab täielikku harimatust.
toivo25. veebruar 2020, 06:38
kõike tahab ise teha, kuidnaiste käske ei täida sõja vägi ega ihukaitse.
Käsk25. veebruar 2020, 08:52
Täidab ja kuidas veel! Kuid asi pole üldse selles, kas käske annab mees või naine. Aga Sina id edagi omaette vinguda...ja arvata, et oled kõva tegija, kui käsutäitmine käsuandja soost sõltub
Vb eksin25. veebruar 2020, 01:45
Parandame kui eksin. Aga president ei juhi Eestis riiki. Vaid on kaitseväe kõrgeim juhataja ja seaduse välja kuulutaja. Riiki juhib valitsus. President ei juhi meil riiki. See, et ta käib kohtumas teiste ametnikega pole juhtimine vaid esindamine.
müügiagent25. veebruar 2020, 16:41
Esindab Okeaaniast Antarktikani!
k25. veebruar 2020, 01:02
Noomimise sisu oli, et Riigikogu ei esinda rahvast ega valijaid, vaid tagatubades kokkulepitut.
Tegelt fakt on see ega kui me rahvas riigikogu ette ei lähe siis midagi ei muutugi.25. veebruar 2020, 00:42
Laurile25. veebruar 2020, 21:22
Miks sa sinna riigikogu ette tahad minna? Kõik on kõige paremaskorras, meil on parim valitsus ja parim peaminister. Kõik on OK!
Rohkem rikaste oma.24. veebruar 2020, 23:55
rohkem...25. veebruar 2020, 12:43
On, minu President,aga pole minu valitsus! Ja mis siis? Sulle meeldib üks,mulle teine ja mis siis?
24. veebruar 2020, 23:40
Lust kogub endale ka ullikeste toetust, madal, madal
Madal ullike25. veebruar 2020, 08:55
...kas sul oli sellega probleeme, et sildistama kukkusid
25. veebruar 2020, 10:53
Tema saated ongi ullikestele. Esitleb ennast, aga asjadele mingit lahendust ei paku. Kuna ta populaarsus on langustrendis, püüabki ullikeste tähelepanu.
nimetule25. veebruar 2020, 16:42
Kaljulaid kogub ullikeste toetust, sest madalamale ta enam langeda ei saa.
To nimetu25. veebruar 2020, 17:40
Presidenti toetavad mõistlikud ja haritud inimesed Ainult ullikestele ei meeldi, kui neile varbale astutakse.Nad ei suuda tunnistada, et kellegil võib õigus olla. Siis hakatakse kohe sõimama. Meil väga asjalik President!
24. veebruar 2020, 23:39
24. veebruar 2020, 23:54
aga ikka kangesti tahaks
25. veebruar 2020, 10:55
Kas Katrin siis ei tea, et riiki juhib valitsus, mitte president. Aga on ju uhke mingeid rumalaid loosungeid ja arvamusi pilduda, küll ullikesed usuvad. Ja näe, leidubki selliseid.
Tölpa24. veebruar 2020, 23:26
See ongi ju äriettevõte!
Jah ongi24. veebruar 2020, 23:56
PÕHISEADUS ON vahend lepinguks Treasuryga,U.S. ,teie olete Biomass.Tagatis laenuks.Toredat Näitemängu
njah24. veebruar 2020, 23:15
Raamatupidaja Brüsselist24. veebruar 2020, 23:06
No eks see riigike ongi nagu üleaedse Pee Aru firma, juhin nagu tahan, keda kotid. Isegi miljonivaras Parem Kallas ütles, et 70 prossa on nagunii mädad ega jaga mingit matsu.
Siim25. veebruar 2020, 02:00
Kallas oli vähemalt ise üks 30% . Laenas riigilt tagasi selle 7milj
No24. veebruar 2020, 22:53
Katrin ei räägi siin mingit õigust. President tegi väga õige ja ausa kõne. Ja õigel ajal ja õiges kohas. Millal ja kus siis veel. Võite siin mõnitada,palju tahate, aga nii on.
24. veebruar 2020, 23:55
Iga ühel oma vaatenurk
pole presidenti25. veebruar 2020, 16:45
Miks peaks armastatud inimest keegi mõnitama. Ütleks, mida külvad, seda lõikad! Vihkamisega on raske austust ja lugupidamist võita.
25. veebruar 2020, 17:44
Siinsetest kommenyeerijatest paljud ei oskagi muud, kuibteisi inimesi mõnitada ja solvata. Arvamus, et ainult mina tean, näitab kui rumal see mõnitaja tegelikult on. Ja seltsimehed kaabud kasutavad neid oma ristisõjas osavalt ära.
To pole ...25. veebruar 2020, 17:49
Mõnitamine on siinsetel ekustiil. Nad pole kunagi mitte millegagi rahul. Seepärast neid keegi ei austagi. Ükskõik, kes oleks president vms. nad leiaks ikka põhjuse vingumiseks. Jääb vaid nende peredele kaasa tunda.
24. veebruar 2020, 22:50
Lustil ei tasuks unustada, keda rahvas Toompeale siiski kõige enam valis
24. veebruar 2020, 23:57
Inimene on ekslik, aga rong on läinud, niiet unustame selle jura juba ükskord ära
/ eile, 22:50 -le25. veebruar 2020, 04:51
mitte rahvas ei valinud vaid võlts e- hääled valisid.
eilsele25. veebruar 2020, 10:57
Kui ne-hääled võltsid, tuleks pooled ekre saadikud ka koju saata. Ja valisusse poleks neil ka asja siis.
kodanik24. veebruar 2020, 22:42
Eestis enamus riigiastusi omavalitsused, ministeeriumid, maaamet, politsei, prukuratuur, kohtud jne. on nagu ettevõtted kes täidavad maffia suunavaid käske.
ära kuulanuna, kuulub minu kiitus M. Heremile. 24. veebruar 2020, 22:39
24. veebruar 2020, 22:36
metsik kustutamine käib.
suukorv25. veebruar 2020, 16:48
Stalini aeg on tagasi!
Riina24. veebruar 2020, 22:32
Olen sama meelt, tahtsin kuulda pidupäeva kõnet, mitte manitsusi
25. veebruar 2020, 10:59
Kas pidupäevakõne oleks tähendanud ainult kaabuga isakestele kiidukõnet?
Inge Asi24. veebruar 2020, 22:15
Ei osanud küll arvata Teie saateid jälgides, et Te nii harimatu olete. Vabandan kui solvasin.
arvan24. veebruar 2020, 22:01
President peaks olema erapooletu poliitik aga meil on ta tugevalt kaldu opositsiooni poole mis teeb tema kõned ja otsused mõttetuks
Möhk25. veebruar 2020, 00:40
Presidendil on õigus oma arvamusele ja tal on õigus seda ka väljendada, nagu igaühel siin kommentaariumis! Vahe on selles, et tema ütleb oma arvamuse otse ja rahva ees välja, mille järel siinne austatud publikum saab hakata anonüümselt ilkuma. PS. Kui täpselt selle sama kõne esitaja oleks olnud keegi, kes armastab tõrvikuid ja kaabusi siis see sama seltskond kes siin kirub, kiidaks kõnet kindlasti taevani. Seega pole probleem kindlasti kõnes vaid persoonis, kes selle edastas.
Kes veel ei tea24. veebruar 2020, 22:00
siis see riik ongi ettevõte, ametlikud andmes selle firma kohta täitsa olemas, aga orjarahvas ei oska vaadata!
25. veebruar 2020, 00:01
Lõpetage see orjarahvas, orjarahvas. Kui nüüd uskuda Mati Õuna, siis Musolini isa oli eestlane, keegi Musolin Jõgevamaalt.
Kui tunned end orjana. 25. veebruar 2020, 09:00
Egas eestlased pole olnud iial orjarahvas, mõni vaid tunneb end nii ja samamoodi sildistab teisi. Aga ürita kesta, ori!
Mart24. veebruar 2020, 21:59
Äkki kargas Lusti näol mingi teadlane välja,Miks ta Londonis karjääri ei teinud?.Tänasel päeval võiks tõesti vait olla.!!!
Jaan24. veebruar 2020, 22:28
Esimest korda kuulen, et Lusti teadlaseks tituleeritakse. Ajakirjaniku töö ongi sõna võtta.
25. veebruar 2020, 00:02
Katsu ise ka natuke vaiksem olla, see on tema arvamus ja see ei puutu sinusse
to Jaan25. veebruar 2020, 11:03
Lust on ajakirjanik ja võib sõna võtta, aga teised ajakirjanikud kirutakse maa põhja, kui sõna võtavad. Kas ainult kellelegi meelepärased sõnavõtud on kõlblikud?
Eino Taruk24. veebruar 2020, 21:51
Inimesed üüridake palun kõikidele auto rendi firmade omanikega kellel kuuluvad oma auto rendi firmad Euroopa liidus kokkulepe, et endine õhtulehe kommentaator Kätlin ei saaks enam Euroopa liidu aladel autot rentida sest ta pole loobunud roolis sõidu ajal telefoni toksimisest sama endine õhtulehe kommentaator saab kuskil Märtsi 21aastaseks aga ma ei mäleta mis kuupäeval ta saab 21aastaseks ja ta ikkagi aru ei saagi, et roolis telefoni toksimine on ohtlik mis teeb asja veelgi kummalisem ta lõpetas aastal 2018 Järvamaa Kutsehariduskeskuse.
aaa24. veebruar 2020, 21:50
aaaa täna ongi riik nagu etevõte ja president ei öelnud midagi valesti nii seeühiskondedenb ......
24. veebruar 2020, 21:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No24. veebruar 2020, 22:37
Aga kes selle riigi selliseks teinud on,et sellist kõnet tuli pidada. See kõne oli väga õige.
Austus24. veebruar 2020, 21:50
Lustile,julge õige väljaütlemine.
Ah24. veebruar 2020, 22:40
Et nüüd on austus Lustile,kui presidendi kohta midagi teile meeldivat ütleb. Muidu mõnitasite Lusti nii,et aitab. No on ikka inimesed.
Aari24. veebruar 2020, 22:51
Pole midagi Lu st il õigust,vaata kelle laua pealt vorsti võileivale peab saama. Kus poole kaldu???
Zorro24. veebruar 2020, 21:48
Edu Katrinile,rikkurite klann on liiga ülbeks läinud,tavarahvaga ei arvestata üldsegi.
Katrin24. veebruar 2020, 21:45
Eesti patrioot,haruldane,liiga palju silmakirjalikke müüdavat rahvast meil,p.pugejaid .
leib24. veebruar 2020, 21:33
Saiad saiadeks24. veebruar 2020, 21:47
Nõustun Katriniga, rahval oli ikka väga igav seda pateetilist mula kuulata.
24. veebruar 2020, 21:54
tee oma saateid ja24. veebruar 2020, 21:29
ära sekku poliitikasse .
lääpis saabas25. veebruar 2020, 16:51
Kaljulaid ärgu sekkugu poliitikasse! Rikub põhiseadust! Sorteerib kodanikke.
katrin ,miks arvad et mida ütled 24. veebruar 2020, 21:28
see on õige .sa parem tee oma saateid ja ära sekku poliitikasse ,sest igal on oma arvamus ,ja need paraku ei kattu .
To katrin,...25. veebruar 2020, 06:36
kas sellepärast, et igaühel on oma arvamus, ei või Katrinil oma arvamust olla?
Austus24. veebruar 2020, 21:28
Katrin on alati julge olnud, selline väljaütlemine näitab suuresti ka seda,kui rahvainimene ta tegelikult on ja pugemine on talle võõras..
Aga24. veebruar 2020, 22:46
See julge väljaütlemine ei ole siis puhkemise moodi rahva ees või. President tegi väga õige ja ausa kõne. Muidugi,kes puudutatuna tundis end,siis......
osanik24. veebruar 2020, 21:18
Olen sinuga Kati nõus. Kuigi riiki kui sellist pole meil juba ammu. On nimelt Estonia oü. Kui ei usuta siis otsige ja leiate selle kenasti maailma pangandusest.
Tubli, Katrin!24. veebruar 2020, 21:13
Miks riigipea ei võiks olla riigimehelik, isegi kui ta on naine.
Lemps24. veebruar 2020, 21:01
tubli Katrin,oled julge EESTLNE jatubli.
25. veebruar 2020, 17:54
Ei saa küll kuskilt otsast aru, milles see Katrini tublidus seisneb. Palun valgustada.
24. veebruar 2020, 20:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aus ja õiglane 24. veebruar 2020, 21:03
Tubli, Katrin! Tänud julge ja õiglase välja ütlemise eest. Paljud ühinevad sinu väljaöelduga. Head peotuju Sulle! elagu Eesti!!!
See presidenti 24. veebruar 2020, 20:58
Kohatäide läheb järjest ülbemaks ainult tema arvamus on õige ja ainult tema soositud erakond on õige mingu kuu peale oma arvamusega!
OOO24. veebruar 2020, 20:51
lisan24. veebruar 2020, 21:16
Tiined viinamarjad on mõne jaoks lihtsalt hapud... Olla kunagi keegi, kes täna pole mitte keegi - on valus....
24. veebruar 2020, 21:42
Ära tee ennast võimsamaks kui oled. Samasugune kirp nagu teised.
24. veebruar 2020, 22:09
Presidendile tehti haiget ja tal on valus...
mode sai haiget?24. veebruar 2020, 22:42
"Tiina Kangro: Presidendi kõne oli ajalukku minevalt kohutav, otsekui NLKP kongressilt." (Päevaleht)
Modele 25. veebruar 2020, 17:56
T.Kangro lasi oma lati nii, nii madalale ja laskus Lustiga samale pulgale.
A24. veebruar 2020, 20:47
Kas on asjatu loota ,et persident ka samal ajal Vabaduse Väljakul olevale rahvale aastapäevaõnnitluse saadab !?
To A25. veebruar 2020, 17:58
Mis eraldi privileegid seal Vabaduse Väljakul olijatele peaks olema? Kas peavad endid juba teistest eestlastest ülimaks?
Hea õpetus tulevikuks, et presidendivalimistel ei tohi24. veebruar 2020, 20:45
presidenti kartelli poolt toota, tuleb valida.
A24. veebruar 2020, 20:44
Las Kaljurand kõneleb pealegi ,ta ju ühendab rahvast ...omamoodi !
Uku24. veebruar 2020, 20:58
Kaugelt vaadates24. veebruar 2020, 20:43
Jummal jummal kui hakkama omavahel vàike rahvas ei saa , àkki peaks siis kedagi appi kutsuma valitsema ja káskima...,tôesti nôme lugeda ... pidu vist nagu peaks olema..,Kahju!
Kirstunael24. veebruar 2020, 20:39
Igal linnul oma laul aga millist lindu esindas "president" oma lauluga - Eestis sellist lindu vist ei esine?
Eks ikka24. veebruar 2020, 20:58
Jutulind, üsna laialt levinud liik.
Tubli24. veebruar 2020, 20:27
Katrin. President ainult halvustab riiki ja neid kes juhivad. Ise ta reformiga pillub kaikaid kodarasse. Isegi Vabariigi Aastapäeval ei saa normaalset kõnet pidada.
Tublilt25. veebruar 2020, 18:00
Milline see normaalne kõne siis sinu arvates peaks olema? Kas nagu paryeikongressil? Et kõik ol ilus ja lilleline, kuigi seda pole?
Õige ,Katrin.24. veebruar 2020, 20:21
Sellest inimesest ei saa iial mingit presidenti. Räägivad vanaemast Memoriaali juures.Miks emast ei räägita?! Vaadake seda toodet ja mõtelge ise edasi.
Süüdi24. veebruar 2020, 21:22
on ikka meie president, EV ja Kaja Kallas? Mis te vingute, pole meie presidendil häda midagi ja kõne oli õige. Lusti viimase aja halvustavad sõnavõtud presidendi osas pole ajakirjanikuna sobivad kui siis ainult kodanikuna.
Jaan24. veebruar 2020, 20:11
Katrinile 5 pluss! Kas keegi kujutab ette sünnipäeva, kus külalised hakkaks pidulauas sünnipäevalast sõimama ja targutama.
Kuulsin24. veebruar 2020, 20:10
tänase päevajooksul kolme väga normaalset kõnet ja ühte äärmiselt kehva.Herem rääkis täpselt ja lihtsalt,samuti ka Urmas Viilmaa ja viga polnud ka Põlluaasa kõnel.Kõige tobedama etteaste(nagu enamasti ikka)tegi Kersti kaljulaid,kes tõepoolest tundus arvavat,et kogu riik on tema mõttekaaslased ja ta esineb neile.Sellist asja ei juhtu IIALGI,et mina samuti mõtlema hakkaks,nagu tema!Ma ei lepi sellisega mitte kunagi!
...24. veebruar 2020, 20:12
Andkem aega. Las kaevab endale sügavama augu.
To kuulsin25. veebruar 2020, 06:40
Põlluaasa kõne oli meeldiv: konkreetne ja lühike. Presidendi heietust ei suutnud lõpuni kuulata, pealegi nägi ta minu meelest ülbe ja inetu välja. Seda vaatamata, et riietus oli väga kaunis.
😆 😆 24. veebruar 2020, 20:06
Eesti ongi äriettevõte teatud seltskonnale, maffia laadne küll, kust need tegelased raha kühveldavad!
erattevõtted loovad ainukesena väärtusi24. veebruar 2020, 20:06
nende mõnitamine küll kaugele ei viia. Täiesti lubamatu on raha teenijaid ja raha tuulde loopijaid võrrelda ja samastada
Refi agent24. veebruar 2020, 20:05
😆 24. veebruar 2020, 20:04
Rumal inimene Rumal jutt!
24. veebruar 2020, 20:04
24. veebruar 2020, 20:04
Reptiloid nr 8824. veebruar 2020, 20:04
meil on arvamusvabadus. kodanik presidendil on õigus isiklikule arvamusele. meil on õigus tema arvamusest mitte välja teha.
Kõlbmatu Kõlvart24. veebruar 2020, 20:03
Kõige parem äri ongi riik.
***24. veebruar 2020, 19:57
Arvamusliider Lust... lubage naerda.
Presidendi kiitus kustutati..24. veebruar 2020, 19:56
Kuhu veel? Õhtulehele häbi. Presidendi kõne oli igati OK.
Riigikogu24. veebruar 2020, 19:56
Ei olegi enam rahva esindus ja Peaministrit võib ka rahva ees solvata, sellist ülbitsejat küll ei pea rahva rahaeest ülal pidama.
Kõne oli igati OK24. veebruar 2020, 19:52
Kadedus ja mõttetu ving käivad asja juurde. Isiklikult olen vendunud,et Kersti valitakse presidendiks ka teiseks tähtajaks.
Ta ongi ju CO2-te tootvate elektrijaamade staardire24. veebruar 2020, 19:46
Praegust pole oma töö tulemusega rahul ja süüdistab valitsust enda tehtust
õige24. veebruar 2020, 19:42
Tubli, Katrin! Panid täpselt naelapea pihta, minul täpselt sama arvamus. Ikka vaenu külvamas, leppimist ei kusagil.
24. veebruar 2020, 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ainile24. veebruar 2020, 20:16
Kui sa, Ain, arvad, et see ei ole kõigi ka ekrelaste pidu, siis sa eksid ikka rängalt. Kõigil eestlastel on õigus oma riigi aastapäeva tähistada just nii nagu talle sobib ja sina ei ole siin mingi ütleja - suu kinni!
njah24. veebruar 2020, 20:32
Mul on väga hea meel, et see nn ain siin kommenteeris. See näitab selgelt meie nn sallijate suhtumist meie rahvasse ja riiki. On ainult üks eliit ja ainult neile on nende arvates see riik mõeldud.
Absoluutselt nõus Lustiga!24. veebruar 2020, 19:37
President on esindanud ainult ennast, mitte kunagi Eesti Vabariiki!
inx24. veebruar 2020, 19:36
Aga millist kõnet siis oodata oli? Kui president on valinud väga konkreetselt " Oma poole " eesti poliitikas terve aasta jooksul? Kui president on terve aasta jooksul tegelenud päris konkreetselt inimeste/kodanike lahterdamisega, kellele on midagi lubatud ja kellele mitte? Keda sünnib koheselt kritiseerida või kelle tegude puhul vait olla?
just nii ongi24. veebruar 2020, 20:18
Kahepalgeline president on meil.
inx24. veebruar 2020, 21:55
to Kas sa ekrenaut : Kurb, et sa selline oled. Minu kommentaari võibki üldistavalt kokku võtta sinusuguste kohta. Teie arvates on ainult üks ja õige arvamus ja see on Teie arvamus. Kui on kellegil teine arvamus, siis seda inimest võid sa solvata ja mõnitada ( väga madal käitumine ). Sulle lihtsalt teadmiseks, et pole ei ekrenaut ega ekre valija.
kuku24. veebruar 2020, 19:35
Viki24. veebruar 2020, 19:34
Ta pigem juhiks nagu homoriiki nii malbelt ja naeratades.
24. veebruar 2020, 19:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Toomasele24. veebruar 2020, 19:45
Ei ole kahjuks EKRE häälepasun, olen tavainimene maalt. Kõiki, kes presidendiga nõus ei ole, ei maksa kohe ekrelasteks nimetada. Aga konservatiivne hoiak on tõesti rohkem meelt mööda, kui see liberalismus.
njag24. veebruar 2020, 20:35
Sõna pidi ju vaba olema. Või on vaba ainult sallijate ja nende kaasajooksikute sõna?
Ikka viin24. veebruar 2020, 19:31
Needsamad riigikogulased tegid nigela valiku presidendi osas ja mõtlesid tookord ainult oma toolile!
jaanis24. veebruar 2020, 19:28
Otto24. veebruar 2020, 19:19
kusti24. veebruar 2020, 19:19
Väga õiged tähelepanekud Katrinilt! Ole sama terane edasi. Kiidan!!!
njah24. veebruar 2020, 20:31
Vabariigi aastapäeval lõhestada ja sildistada oma rahvast. Uus madalpunkt saavutatud.
Tegemist25. veebruar 2020, 15:58
Ei ole presidendiga, tuulelipp ei muud
sonn24. veebruar 2020, 19:17