Inimesed

Pohjanheimo: Eesti on kolgastumas – peaminister võiks vähemalt korra nädalas lasta ülikonda pressida. President ei tohiks iialgi kanda pitskleiti! (161)

LISA KOMMENTAAR

aitähhh19. veebruar 2020, 08:01
ometi üks hea ja kasulik artikkel, kuidas küll emasilves alati! oma riietumisega mööda pani , üks fopaa teise otsa, eiteamisasja see protokolliosakond üldse taipab, teeb?
absoluutselt18. veebruar 2020, 11:53
mitte kolgastumas,vaid ongi kolgas,kus mõttetud tegelased arvavad et nad on jumalad,rääkimata riietusest ja ajamatta habeme tüügastest.....
eks18. veebruar 2020, 11:43
Naine peaks kõigepealt eneses korra looma,kui hakkab teistes inimestes vigu leidma.Kõigepealt tuleb pea korda teha,et ise ei satuks kriitika ohvriks. Ta ise võiks korra nädalas juukseid pesta ja kammida.
munk ( μοναχός )18. veebruar 2020, 07:46
Der Puder ist so wie der Rock Für alt' und graue Weibchen, Drum sitz ich nackt auf meinem Bock Und zeig ein derbes Leibchen. Johann Wolfgang von Goethe. Faust. Junge Hexe
kleine kut18. veebruar 2020, 11:27
Mandunud naine.18. veebruar 2020, 06:45
P l olid sama ajalehe teatel suured völad ja imestasin miks President kasutab tema teeneid ja kas tegemist juhusega kui lyyakse kätt mis leiba annab.Proua P ei näe ise nii kaunis välja et teisi arvustada...
35 000 euro võlgu ja MAKSUPETTUS18. veebruar 2020, 15:39
28. juuni 2016: https://majandus24.postimees.ee/3746319/maksuamet-taotleb-moekunstnik-ulle-pohjanheimo-pankrotti .
arvustada võib igaüks19. veebruar 2020, 08:05
kõigil võivad töös olla raskused rahadega aga ega seepärast matsiks muutu. emasilves VÕTTIS rahva raha ja kulutas aga moelooja pole elanud teiste rahadega. praegune president käib sõbranna kaja kallasega botaste-kleidiga, midagi õudsemat ei anna välja mõelda. kui noored võivad siis president ei või. punt.
Viimne reliikvia18. veebruar 2020, 06:11
Matsid jäävad matsideks...
Olen....18. veebruar 2020, 01:25
....alati imestanud, et Pohjanheimo ,olles ise moekunstnik, näeb nii mutikeselik ja hoolitsemata, lausa lohakas välja.
reede17. veebruar 2020, 20:41
Proua Pohjanheimo Muidugi pole eestlased ideaalsed riietujad aga fakt on see et soome naised paistavad välja nagu õlekubud Kui tegime tellimusmõõblit lausa imestasin kui lohakalt soome prouad riides käisid
!?17. veebruar 2020, 19:58
Olen aastaid jälginud Presidendi vastuvõtule kutsutute riietust ning paradoksaalsel kombel on maitsetute lilleliste-pitsivahuliste kleitide autoriks osutunud just nimelt Pohjanheimo ise. Ja nüüd kriitika, et meie Presidenti kannab pitskleite: ei meenu küll, vastupidi - äärmiselt elegantsed, lihtsa lõikega , puhaste toonidega, mõne üksiku kaunistusribaga. Ainult uhke võib olla tema tualettide üle nt riigivisiitidel.
To just17. veebruar 2020, 22:21
Väga tahaks näha milline "iludus" see just ise välja näeb. Väga madal ja mayslik on kritiseerida teiste inimeste välimust.
arvaja17. veebruar 2020, 19:55
Alustada tuleks ehk ikka presidendist, kes kandis uue Riigikogu pidulikul üritusel lausa tavalist pusa. Miks teda keegi ei julge keegi kritiseerida? Ja ega tema poolt kõik väljaöeldu pole olnud ka viisakas, nii kõrge ametnik peaks ikka kaaluma, mida ja kus midagi ütleb. Mart Helme pole president ega ka peaminister, seega alustame ikka kõrgemalt poolt kritiseerimisega ehk siis eeskujudest.
Arvajale17. veebruar 2020, 22:24
Pole küll kuulnud, et meie President midagi ebaviisakat oleks öelnud. Helme suust kuuleb seda aga pidevalt. Ja pealegi see on harimatute ettekääne, et teised teevad ka.
To ausalt17. veebruar 2020, 22:26
Ju ausalt siis igapäevaselt tuleb laudast sellise välimusega. Vaadaku peeglisse.
arvamus17. veebruar 2020, 19:06
riietumisega ei ole veel hullu,kuid käitumine on kõige hullem ja rõvedam nagu tänava hulikaanidel.EKRE on väljaspool igasusgust arvestust,kes käitub päti kombel ja ütleb,mis parasjagu pähe tuleb.Mart Helme oleks nagu kuskilt maanurgast rahva hulka tulnud,kes ei oska inimeste hulgas käituda ega tea,mis tähendavad käitumise reeglid.Kas riigikogulastele ei peaks õpetatama suhtlemise,käitumise ja viisaka inimese reegleid,et nad maailmas häbi ei teeks.
Talvi.18. veebruar 2020, 10:41
Pole vahet,millisesse parteisse ülikonnakandja kuulub.Paljudel on kontoririietus kusehaisuline-meestel.Kord kvartalis tuleks ikka keemilisse puhastusse ülikond viia!
sa, arvamus19. veebruar 2020, 08:08
oled ikka üks vaga rumal, täitsakoheüldse pole haritust. mis puutub siia üks erakond? tallalakkumine sind paremaks ei tee
Malle17. veebruar 2020, 19:05
Mina ei mõista, kuidas tohib pusa kanda Riigikogu saalis. Vot see on alles mööda panek. Pitsist kleit on tegelikult siiski ilus ja ei riku kedagi. Ansip oli küll viisakas ja tegelikult Helmed on ka viisakad (vanemal on lihtsalt kehapropotsioon teine ja kõik ei saagi olla atleetlikud.)
!17. veebruar 2020, 19:42
Malle vist ei mõista (jpt ka) , et oluline oli sõnum "sõna on vaba", pitskleidikesele oleks seda vist koomiline olnud konstrueerida.
Anni17. veebruar 2020, 19:57
Kellele seda "sõna on vaba" vaja oli? Täielik tsirkus!
Mallele17. veebruar 2020, 22:29
Riigikogu pole mingi ballisaal, kus peaks kandma pitskleiti. See on tööruum, kus igaüks riietub vastavalt oma soovile.
Ei mahu pähe17. veebruar 2020, 18:57
Kui sulle öeldakse ,et harituse tase on madal kui püksid on pressimata. See on tase ! Haritud inimesed tegelevad palju suurtemate probleemidega kui pükste pressimisega ja ei tahaks sellise inimese harituse tasemest rääkidagi. Doktori kraad omandatud 10 aastat mingit Vogue ajakirja lugedes! Brad Pitt neljapäeviti laseb ringi ilma aluspesuta me vist peaks uue eetikakoodeksi riigikogus tegema!
Noo19. veebruar 2020, 15:30
Haritud inimesed näitavad pressimata pükstega oma tarkust sinu meelest?
Üks õelutseja17. veebruar 2020, 18:20
veel juures. Tavainimesena ei oska küll kõiki moeloojate asju ilusaks ja heaks kiita,kuritegelikuks tuleks hinnata tervisele kahjulikud riided,mis ei kaitse inimest ilmastiku eest.
lilli17. veebruar 2020, 18:04
arvan, et ükski daam ei kanna plastmassist ehteid, no võib et stiilse vabaajariietuse juurde, ja sedagi minimaalselt ja valikuliselt.
ei tule üldse silme ette19. veebruar 2020, 08:16
kes Eesti riigis on daam? Daam olla - olemuselt, harituselt, käitumiselt - siis tuleb loomulikult ka klassikaliselt maitsekas riietus, väheke ehteid, kingad, käekott ja kindlasti kaabu või kübar, vastavalt ilmaoludele. Silme ette tuleb alati Käbi Laretei kui daam. Käitumine! Hoiak! Kuidas daam istub? Loomulikult ta teab seda, see on tal sees kogu aeg. Daamid on eliit, neid on vähe ja nad ei pressi end kunagi kuhugi etteritta. Kes on meie riigis praegu daam? palun evelin ilvest mitte pakkuda.
... aastatuhandeid tarbinud nahka, karusnahka. Käidi jahil, söödi ...17. veebruar 2020, 18:04
Ne_ander_daallasi leidub meie hulgas ikka veel üllatavalt palju, jahil ei pea enam käima ning liha sööma ka ei pea. Droonid lendavad ringi ...
Mood17. veebruar 2020, 18:00
Moe"kunstnikud" peaksid rääkima ka oma tervist tapvast "loomingust": vaadake noori-ja mitte ainult-kitsad balletipüksid/dressid jalas, olenemata sellest, kas koivad on peened või jämedad, sirged või kõverad, olenemata sellest kas nad on tänaval.Lisaks veel püksid lühikesed, püksisäärte ja tossude vahel 5-10 sentimeetrine tühimik, mida ei kata miski-sokke lihtsalt pole, ja seda igasuguse ilmaga.Miks arstid vait on?Kas inimeste tervis ja esteetika peab nn moe ohvriks olema.Lastevanemad, miks te lubate oma lastel tervist rikkuda? Moe"kunstnikud", miks te hüppate ühest jubedusest järgmise juurde?
Lisa17. veebruar 2020, 18:01
Lisan: ...olenemata sellest, kas nad on tänaval või teatris...
moekunstnik kõneles19. veebruar 2020, 08:23
siinkohal vaid riigijuhtide riietusest mitte rahva, eri vanuste, inimeste õudsetest riietumistavadest. sellest on palju kirjutada - kui jube on tänavapilt selles praeguses halluses. Eesti naine on kas jubedas porihallis tepitud mantlis, kootud (kondoomilaadses)mütsis noored. Olen märganud ka toon-toonis sättimisi ja ennekodustväljumist pikalt üle vaadatud. Jalatsid!! Parfüüm! Juuksed! Parem ikka puhtam ja ilusam.... kui pesemata , harjamata riided, jaaniiedasi
Royal17. veebruar 2020, 18:00
Sommid võiks riietumise koha pealt vait olla yldse, samuti ei maksa kõneleda muusikast, toitumisest jpt teemadel!, meie presidendist pole samas midagi suurt rääkida, see inimene on sattunud valesse kohta lihtsalt, samuti nagu soomes peaminister
Raul17. veebruar 2020, 19:08
Lgp. Royal. Kui inimene on oma ala asjatundja siis ei ole vahet kas inimene on rahvuselt soomlane,tuneeslane või kes iganes. See, et sul puudub haritus ei ole selle nn. ,,sommi,, probleem vaid Sinu.
Raul17. veebruar 2020, 19:19
17. veebruar 2020, 17:49
Igal ühel oma arvamus moest. Mood ja kombed on ajas muutuvad, meenutagem kitsaid kulmi, kitsaid huuli, lamedaid rindu, korsetiga pitsitatud ja raamistikul kaharaid kleite naistel, meestel lopsakaid soenguid, parukaid jne., jne..
Nõus17. veebruar 2020, 17:17
Peaks kihustus olema riigikigulastel oma megapalgast korralikud riided osta rätsepatelt. Tõepoolest riie rikub meest ja kuidas veel. Viikige pükse ja ostke triiksärke ja pintsakuid. Te mehed, esindate kogu Eestimaad ja vaeva peaks ikka nägema, oma eurosid tuulutama, et olla soliidne ja tõsiseltvõetav riigimees
Ei ole nõus17. veebruar 2020, 18:01
Ennem vaatan kampsuniga haritud inimest, kui Armani ülikonnas enesest heal arvamusel olevat toh_manni.
või nii...17. veebruar 2020, 16:33
pitskleiti kanda ei tohi, aga dressides võib lahedalt igal ajal ringi kooserdada. super
pipi17. veebruar 2020, 16:20
kas ongi nii,et kui üks moekunstnik arvab,et pitsi kanda pole sobilik-siis ongi nii või?
sa ei saa ikka aru19. veebruar 2020, 08:27
et on olemas etikett, mis puudutab riigijuhte. sina ole oma tossude ja seljakotiga edasi. kui president tuleb ka, seljakott seljas...dressid lotendamas ja nii edasi vahe on vahel kas sina või tema.
Lounamaine17. veebruar 2020, 16:18
Põhjamaised peaks kõigepealt oma lohvakad üle vaatama.Juba eemalt tunned pundunud soomlase ära.Kehad vormist väljas ja riietust ärme nimetagi.Nii et alustaks oma ringkonnast!
miks sa pr. Pohjanheimot19. veebruar 2020, 08:28
sõimad soomlaseks? kas see on sobiv väljendusviis inimese kohta, kes on oma ala spetsialist? soome naised on jah, oooohhhh aga jäte meie moelooja rahule . ole labane mujal
toivo17. veebruar 2020, 16:13
tuti lapist piisaks ju küll, milleks kleiti vaja. ega riie tee veel presidendiks kui pole vormi riietust.
pääminister isiklikult17. veebruar 2020, 16:00
iga kord kui püsti seisab ja vastab küsimustele,kergitab pükse-rõve
17. veebruar 2020, 16:42
Seda nimetatakse peeglihaiguseks.
mis on rõve?19. veebruar 2020, 08:29
jürgen ligi on rõve.
17. veebruar 2020, 15:56
Pipi patsid ja erivärvi auklikud sokid oleks äge!
üldiselt17. veebruar 2020, 15:49
peaks uurima kust lugupeetud president Putin oma ülikonnad tellib, igatahes istuvad jube hästi ja kortsus ka pole. Pole meie Kerstil ka midagi viga, ta kannab ju kodumaist moodi ja tema figuuri juures võiks mõni riideese isegi veidi julgem olla. Eesti pole ju kuningriik, kus peab niinimetatud etiketi asjus näpuga järge ajama.
17. veebruar 2020, 16:51
Kunagi kuulsin, et Itaalias isiklikult talle tehakse ja ühelgi riideesemel ei ole firma nime. Sõber Berlusconi olevat talle soovitanud Itaalia meistreid ja Putinile olevat sobinud. Kingad pidid ka sealt pärit olema.
17. veebruar 2020, 18:02
Itaallased on disaini poolest tasemel rätsepad, nii nagu ka kingsepad.
Pisi neiu :)17. veebruar 2020, 15:42
Lisaksin veel, et kaunid pitsid on olnud läbi ajaloo klassika nagu ka pärliga ehted,pits kaunistab alati igat riietust on pidulik,esinduslik,soliidne.Enda poolne arvamus on et väga lahe oleks presidenti näha näiteks rukilillelise,pääsukese või mõne muu käsitööna heegeldatud või muul viisil tehtud kauni pitsiga,mis siis kaunistaks kraed,taskuid või muid kohti riietel,kleidil :) Pits kaunistab iga naist ja toob välja naiselikkust nii on!Ma paneks nüüd nimelt põhimõtteliselt pitsi peale endale :) Eestlased teevad ilusat käsitööd:)Meie Presidendile sobivad veel julged värvid,sinine,jne!
kuule pisineiu!19. veebruar 2020, 08:34
sa ei saa ikka aru, et president ei ole modell ega lillelaps - pitsikesed, pääsukesed, murakad ja vaarikad....pits ei ole ajaloo klassika olnud peale rokokooaega, pits läks öösärkidele jms, president kannab ainult klassikalist riietust töö ajal, kodus pangu pitskrae ja varblased õlale, see ei puutu siia.
kata17. veebruar 2020, 15:39
Mina olen nõus artikliga. Olen seda kogu aeg mõelnud ja oma arvamust avaldanud. President, eriti veel, kui ta on naisterahvas, peab andma eeskuju neidudele ja naistele. Kuidas käituda väärikalt, istuda ja astuda. Praegu peaks olema pr Kersti nr 1 eesti au ja uhkus. Kahjuks ta seda pole, jõululaupäevane kirikuskäik, dressipluusis Riigikogus käimine ja esinemine, - need ei paku meile sugugi eeskuju. Kuhu on jäänud kombed- ainult tarkusest ei piisa, et olla riigi esimene naine.
Katalt17. veebruar 2020, 22:39
Ei saa sugugi aru sinu pika kõne iva. Meie President on lihtne ja alati elegantne. Milles küsimus?
lilli17. veebruar 2020, 15:33
mina tunnen tänaval tüüpilise soomlase riietuse järgi ära, teist korda pilk ei peatu.
ei saa ikka aru19. veebruar 2020, 08:37
jutt polnud tänavasoomlasest, kui aru ei saa, ole vait. meie president on 400 sinise, kraeta kleidiga vääääääga! elegantne? pluss soeng!
17. veebruar 2020, 15:33
Miks kustutati ära minu kommentaar,Kui püksid hästi üleval ei püsi,siis tuleb trakse kasutada.On see halb soovitus.Või peame jätkuvalt mõne mehe pükste kergitamist.
No täpselt!17. veebruar 2020, 15:51
Täielik anekdoot - nii kui püsti tõuseb, loodan alati, et ehk on keegi teda valgustanud, et end kontrollima hakkaks, see on lausa sundliigutus tal. Teab ju, et kaamerate ees. Ei mingit intelligentsust, lihtsalt piinlik teda vaadata.
to Hugo Boss , 17. veebruar 2020, 15:32
vaevalt , et sa H . B oled . Küsimus , kas üldse tohib kuulsa disaineri nime all esineda . Oder nicht , oder doch , oder wie ?
17. veebruar 2020, 16:57
Juhan17. veebruar 2020, 15:28
Meil Uugametsal käiakse tunkedes ja pole häda midagi!
Ja17. veebruar 2020, 15:40
Kes teil seal Uugametsal siis presidendiks ka on?
17. veebruar 2020, 15:28
Peaminister peaks hakkamama ja trakse kandma,See pidev pükste kergitamine on nii labane.
Soomestumas pigem17. veebruar 2020, 15:28
Pohjanheimo võiks vähem tankida kaloreid.
mis see siia puutub19. veebruar 2020, 08:38
loe tekst läbi, siis kilka
ehjah17. veebruar 2020, 15:26
Nõus, et riietus peab olema korrektne, pestud ja pressitud ning mitte kulunud. Küll aga ei saa nõustuda sellega, et pitskleit presidendi riietuse hulka ei käi. Kui me rangelt etiketti järgiksime, siis käiksime siiani võibolla parukate ja kaharate krinoliinkelitidega. Sobilikkuse piire tuleb ikka tasapisi nihutada, muidu on totaalne seisak.
17. veebruar 2020, 15:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
.17. veebruar 2020, 15:36
Tark ja kasvatatud inimene suudaks infot otsida ega pilluks labasusi.
arvamus17. veebruar 2020, 15:21
Läheb lahti. Võtke seda riietumist ikka rahulikumalt. Korralik riie seljas , tore üritus ja rohkem polegi vaja. Miks peab iga ürituse juures olema oma arvamustega pahatahtlik.
HOW DARE YOU POHJANHEIMO, HOW DARE YOU!17. veebruar 2020, 15:12
Artiklis vihjatud alati puhas pluus ja ülikond ja loogiliselt ise tuletades sealt edasi puhtad sokid jne pole üldse ökoloogiliselt sõbralik ja kliimaneutraalne. Mõelge veeelukatele, kaladele jne kuhu see pesemise keemia kõik läheb, eriti veel meie madalas ja sopistunud Läänemeres.
No17. veebruar 2020, 15:37
On olemas ka ökoloogilised pesuvahendid. Sellise jutuga nüüd küll lohakust ja räpasust ei ole võimalik õigustada.
to No / täna, 15:3717. veebruar 2020, 15:42
Sul, NO, peab olema ikka väga valus, kui sa ridade vahelt lugeda ei mõista ega loetud irooniast aru ei saa.
to to No / täna, 15:37 / täna, 15:4217. veebruar 2020, 15:47
Valus? Tundub, et sellel valus, kes oma rumalust püüab irooniaks tembeldada. Iroonial ja lihtsalt rumalal repliigil võiks ikka vahet teha.
misasja modereeriti19. veebruar 2020, 08:40
kuna mainisin, et tuleb pesta
tihemetsa tiina17. veebruar 2020, 15:10
Meil tagametsas ammu juba läinud igavaks ja pole enam kedagi kes ratsut rakendaks
Maamiis17. veebruar 2020, 15:10
Selle asemel võiks ehk oma võlad riigi ees ara maksta? Niikaua kuni seda tehtud pole ,ei tohiks teda kuskil "riigipiruka" juurde lasta !
No17. veebruar 2020, 15:25
Arvamuse avaldamine ja riigipiruka juures olemine täiesti kaks erinevat asja. . Sa ju avaldad siin ka arvamust.
Tehti uuring17. veebruar 2020, 15:07
2/3 eestlastest rasvamaod,hambaid ka pole,see ilma uuringuta näha
to to Katrin 17. veebruar 2020, 15:26
Mõnel enda meelest nii naiselikul pole jälle mõistust ollagi. Mõni ei suuda aru saada, et presidendiametis ei käida kleite näitamas.
To Katrinile17. veebruar 2020, 22:44
Kahe käega poolt to to Katriniga! Pr. Kaljulaid on väga arukas ja tark naine. Väga sobiv esindama meie riiki, vastupidiselt mõnele mehele, kes trügib oma rumalusega igale poole, kuhu vähegi võimalik ja häbistab meienEestit.
Eks ta õige ole.17. veebruar 2020, 15:04
Kui tahad, et sind nn.`´moepolitsei`` presidendi vastuvõtu järgsel päeval päris maha ei teeks, tuleb tellida hirmkallis ja sageli maitsetu kleit eesti disainerilt. Nn. ``eksperdid`´ on samad disainerid, kes siis klannivälised tooted suure suuga maha teevad. Soomes näiteks sellist ringkaitset pole. Ja kleidid on huvitavamad ja maitsekamad.
appppiiii19. veebruar 2020, 08:42
liialdamine on jube, mida sa ühest äärmusest teise juurde mõtled?
Katrin17. veebruar 2020, 15:03
Moekunstnikul on tuline õigus. Meie ministrid ei anna kortsunud riietes härrasmehe mõõtu välja, vaatamata kaabule või keebile. President aga, kes saab riigi kulul endale rõivaid valida ja teha lasta, ei peaks käima riides nagu Orissaare seeneline. Kuigi ta on juuksed ülilühikeseks lõiganud, sobiks kübar sobiks mantli juurde küll paremini kui mõni papaaha ja meheliku sinelmantli asemel võiks kah olla enne karusnahast kasukas. Kersti võiks olla rohkem naiselikum.
to Katrin17. veebruar 2020, 15:08
Esiteks ei kasuta viisakas ja intelligentne inimene presidendiproua kohta sellist lamedat ja äraleierdatud käibefraasi. Teiseks on presidendiproual stilist. MIs kisa siis lahti läheks, kui president veel 'naiselikult' lillelise ja lokilisena ringi hõljuks?
Arvan17. veebruar 2020, 15:19
Leidsid siin võimaluse trollikontori käibefraase kasutades mõnitada meie presidenti. President näeb hea välja, kuid selles tüki tähtsam on, et ta on silmapaistvalt tegus ja ei kannata valemängijaid.
totutaja Katrin17. veebruar 2020, 15:31
Sulle keegi presidendi tõrvamise eest ei maksagi? Arvad, et sinu arvamusest erinev arvamus on võimatu ja kindlasti kellegi poolt kinni makstud? Ega inimesst, kes mingist kommentaariumis presidendile 'pugemisest' kirjutab, polegi ilmselt eriti midagi oodata. .
15:08-le! 17. veebruar 2020, 16:08
"Presidendiproual" on stilist, kes kuulab ilmselt Presidendi nõu, milliseid riideid ta soovib, sest hea stilist selliseid papaahasid ja kaelast eemale hoidvaid mantleid ei oskaks kuidagi välja mõelda!
Imelik,mis need soomlased sii hammaste vahel eesti matsidel17. veebruar 2020, 15:01
Soomlased käivad väga hästi riides,varem tuli Tallinna alkot ostma suht töötute klass,kelle järgi Ilusad ja kaunid Tallinnast said mingi pildi sommidest,sest nemad ennast näitama ei tule,nagu eestlastel tähtis,olgu riie,auto jne,makstakse haigeks pangalaenusi Laevad täis eesti matse,määrdunud ja haisevad,tööle Soome ,olge kodumaal ,kui see Soome nii vastik on
to:Imelik17. veebruar 2020, 15:06
Tõde on valus ja viinamarjad hapud.
aga17. veebruar 2020, 18:00
laudas töötada on samuti vastik.Töö tuleb ilusti ära teha.Soomes ja skandinaavias tööl käiatel on veel patriootlik missioon.Nad toovad raha eestisse tagasi,mis meil välisfirmad kasumitena välja viivad!
agale18. veebruar 2020, 09:43
Kus nüüd leiutis, Soomes töötavatel eestlastel on patriootlik missioon! Sellise asja peale annab ikka tulla! Soomes ja mujal töötavad eestlased peaks migratsiooni- ja siin töötavate väljamaalaste suhtes üldse suu kinni pidama. Nad ju ise samasugused majanduspagulased, keda Eestis kritiseerivad. Enda silmas palki ei näe, aga.... jne.
Riisikas17. veebruar 2020, 14:59
Olen ma nii rumal või? Miks president ei tohiks kanda pitskleiti?
ilmselt17. veebruar 2020, 15:08
17. veebruar 2020, 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
???17. veebruar 2020, 15:04
Kuidas see tobe kommentaar antud looga haakuma peaks....
ebaselge17. veebruar 2020, 15:09
mis kääne on si- lõpuga?
Pisi neiu :)17. veebruar 2020, 14:57
Meie Kallis President on meile väga Kallis kui seisab Looduse,Rahva,Riigi,Meie maa eest olgu tal, siis kas või pits kleit seljas,kaunid õrnad pitsid kaunistavad iga naist ja muudavad naiselikumaks.Meie pitsi järgi inimest ei hinda vaid olemuse ja tegude järgi, sama kehtib ülikonna kohta :) Siit noot kõigile igal riigil on aeg hakkata juhtima oma peaga,mitte kellegi ütluste järgi!
inimesed 17. veebruar 2020, 14:54
on tähtsad ja see midanad teevad mitte see kest
CVB17. veebruar 2020, 14:45
Sellel proual on alati olnud midagi negatiivset öelda. Kunagi oli Ilvese prouaga suur sõber, siis tegi talle kleite, aga kui Evelin hakkas teistelt tellima, siis hakkas muudkui halvustama. Mäletan kirjutist, kuidas tema on nii väsinud Evelini valgetest kleitidest. Muud halba ei olnud öelda, seda siis vähemalt. Ise ei telliks nii negatiivsete arvamustega inimeselt midagi.
.17. veebruar 2020, 14:54
Õigustatud kriitika ei ole märk sellest, et inimene negatiivne oleks.
17. veebruar 2020, 17:08
Pohjamheimo puhul pole tegemist õigustatud kriitikaga, vaid suölaselge matslusega. Etiketist ei tea see proua midagi.
urmas17. veebruar 2020, 14:39
meil on president,kas tema teile meeldib või mitte,see on teie probleem ja keda kotib,mida keegi ,seljas kannab,olgu see,siis president või keegi muu,mulle on see naine sümpaatne isik ja laske tal teha oma tööd.!
no kohe kudagi ei saa 17. veebruar 2020, 15:12
äkki hakkab veel rahvale meeldima ja kus siis see häbi halvustajatele.
To ebameeldiv17. veebruar 2020, 22:50
Sinu jutt näitab su vähest haritust. Su jutust paistab kadedus, et sa ise oma tarkusega ei ulatu Presidendile ligilähedalegi.
Sel Pohjanheimol17. veebruar 2020, 14:38
leinariietus seljas, nägu naerul ja shampuse pokaal käes. Kas nii sobib?
.17. veebruar 2020, 14:55
Mina arvasin ikka, et must on soliidne ja pidulik. Mõned seostavad musta leinaga ja pidu lilleliste kleitidega?
Hm17. veebruar 2020, 14:56
Liiga avatud dekoltee. Vanemale inimesele sobiks midagi kinnisemat.
mm17. veebruar 2020, 14:31
Huvitav kas proua Pohjanheimo on oma maksupettustega Eesti riigilt väljapetetud raha tagasi maksnud,et nii julgelt sõna võtab?
Noo17. veebruar 2020, 14:37
Kas võlgu olev inimene ei tohi midagi arvata?
mm17. veebruar 2020, 15:29
Inimene ei ole võlgnik vaid maksupettuses osalenud varas!
17. veebruar 2020, 14:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jah17. veebruar 2020, 14:38
brösseli? Ehk suudad natuke infot otsida, kuidas presidenti valiti. See pole nii keeruline, ka lihtsam inimene saab aru.
Kogu pilt17. veebruar 2020, 14:29
Kas moeloojatel on vähe tööd, et iga klient ei tõtta neilt suure raha eest uut kleiti tellima? Mis puudutab riietumist tänaval, siis soomlased ei käi mitte sugugi hästi riides. Minule tekitab see ülikallite riietega eputamine viha, sest vaesus aina süveneb ja vahe rikaste ja kehvikute vahel aina suureneb.
No17. veebruar 2020, 14:40
Kas pükste pressimIne on 'ülikallis'? Ka vaene inimene saab olla puhas ja korralik, rääkimata siis ministritest.
Pole17. veebruar 2020, 14:27
Seda presidendi ametit, pole ka probleemi
ille17. veebruar 2020, 14:22
kas nüüd pits või sits meie nn. Kadrioru leedit küll ilsamaks ega kenamaks muuda!
Jah17. veebruar 2020, 14:30
ille ilustab ennast sitsi ja pitsiga, pesidendiproua niigi ilus ja tark.
Just17. veebruar 2020, 16:08
Just niI, pits tuleb igaks juhuks eemal hoida.....
Jah-ile!17. veebruar 2020, 16:14
Presidendi puhul küsiksin, et mis puutub siia kogu Eesti kolgastumine? Aga spordiriietus meeldis ka17. veebruar 2020, 14:20
Tegelikult näete väikest osa nähtamatust, vähemalt Jüri puhul! Jüril on ka tagavarariietus.
y17. veebruar 2020, 14:18
sjpr17. veebruar 2020, 13:59
matsid jäävad matsideks, mis siin ikka kommenteerida
Jee17. veebruar 2020, 13:56
On aeg murda vanad müüdid. Piiride kehtestamisega näitab inimene, et tema loominguline aeg on lihtsalt läbi, teisisõnu lihtsalt vana
Indrek217. veebruar 2020, 13:56
Annaks jumal, et Eesti jääkski kolkaks mitte ei saaks selliseks "multikultuurseks maailma" nabaks nagu swedistani islamivabariik läänemere taga.
17. veebruar 2020, 13:55
Sööb loomi aga karsunahka ei tohi tarbida? Seletus on lihtne: looma liha ei saa asendada sünteetikaga aga karusnahka saab!
aaaa17. veebruar 2020, 14:05
karusnaha loomi me ei söö, ei ole mõtet neid väikseid loomakesi piinata puurides
Noo17. veebruar 2020, 14:13
Kui paljud siis rebaseid söövad?
Njah17. veebruar 2020, 13:54
Soome ka parem pole, küsige talt, miks neil on nii palju töötuid autismi haigeid kodanikke, eriti just noori kes elavad riigi toetustest ja tööl ei käi. Või näiteks Soome pika ajalised töötud, kes väidavad, et tööd pole aga virisevad nigela töötu abirahade üle.. Või soome pätid, kes suht leebete karistusega minema lastakse, mõrvarid näiteks eluaeg oli alla 20 aasta ja isad käivad veel vangla puhkusel... Ohjah meie silmis on need eel loetelud negatiivsed elukombed
Mis on tänapäeval tähtis 17. veebruar 2020, 13:54
Poliitik, ole nagu inimene, saa aru meie muredes ja rõõmudes, pigem sulandu ja ära käi näts suus ja kikilips lõdvalt ees.
pole probleemi17. veebruar 2020, 13:49
ehitame kolkast ärikeskuse.Selleks tuleb arengumaadest ümber asustada 100 miljonit elanikku.Eesti riik võtab neile elamute ehituseks pankadelt võlgu.Ehitajad palkame Ukrainast Usbekist ja teistest kesk aasia riikidest,kuna oma tööjõud on tohutult kallis.Siis kolib eestisse ka relva ja narkokaubandus.Maffiamehed hakkavad omale siin kalleid villasid ostma,ning maa hind tõuseb Tokyo tasemele.Eestis saavad esindatud kõik maffiagrupeeringud ja välisluurete esindused.See,aga tähendab otseselt suuri rahavoogusid.Edasi mõelge ise!
ja las olla kortsus, see pole oluline. tähtis, et vabandab.17. veebruar 2020, 13:49
Jah, roheline mõtteviis, taaskasutus, kokkuhoid, sääsmine jms. ei sobi sellisele priiskavale ja elitaarsele seltskonnale. nemad tahaks iga päev pupedele kalleid kleite ja kostüüme müüa. mida rohkem ja kallimalt, seda parem. aga kujuta nüüd ette, et äkki president tellib aliekspressist mõne odava riideeseme? kus sa häbiga lähed siis? või äkki koguni astub humanast läbi. sealt saab ka kirjeldamatult lahedaid asju. ja mis siis saab sellistest, kes on harjunud, et nende tooted on meeletu hinnaga tehtud ja hinnatud kaup. see toiduahel hakkab katkema.
kriitiline pensionär17. veebruar 2020, 13:39
Kuule Pohjanheimo, tee silmad lahti ja vaata ümberringi, Eesti on tegelikult vaene riik, mingist etiketist ei saa siin üldse rääkida, hea et üldse püksid jalas on, mis siin iganädalasest pressimisest rääkida!
maa17. veebruar 2020, 13:51
võib vaene olla, aga valitsus ei ole ju sama vaene.
to kriitiline pensionär17. veebruar 2020, 14:16
Kas pressimine nõuab kõvasti raha, et seda teha ei saa? Vaesus nüüd kombeid , viisakust, korda ja puhtust küll ei takista. Kas meie ministrid ei saa endale triikrauda lubada või ei suuda elektrit kinni maksta, kui hakkavad korralikult pükse pressima?
ok oleme17. veebruar 2020, 14:58
vaesed. aga riigikogu liikmed näevad tõesti nagu vallavaesed välja. neil ei tohiks probleem olla nägu rasseeritud ja korras sirge ülikond seljas.
Jaan17. veebruar 2020, 13:35
17. veebruar 2020, 13:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. veebruar 2020, 13:50
juba kokkuhoiu pärast tasub tagasi valida, sest noor naine, tuleb pikalt üleval pidada ja raha maksta
ohoho17. veebruar 2020, 14:28
esm.aokord.selt kuuleme?! Mi.llal as.utati? Kes kuu.luvad? Organisats. Põhikiri ja ee.larve? Palun valgu.stada. Mix peate pea.min. suh.tes räi.get vih.akõnet?
Kas nii lihtne ongi17. veebruar 2020, 13:34
Et kui ülikutel ülikond pressitud ja kleidil pole pitse,saabub teade uuest tõmbekeskusest?
17. veebruar 2020, 13:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To muide17. veebruar 2020, 13:50
Marss apteeki! Jälle tabletid võtmata!
13.50 le17. veebruar 2020, 14:43
Kas oled ravimiäri tegelane ? Ajad aga apteeki,et suurt kasumit teenida.
Ants17. veebruar 2020, 15:17
Paraku on ka presidendiks istutatud isik oma väljanägemiselt nagu Ebola puhangu tsentrist ära karanud sanitaarsalklane
Qwert17. veebruar 2020, 13:29
Proua näikse olevat meeste ülikonna etiketist õige kauge olevat. Etikett näeb ette, et meestel on täisvillasest kangast ülikond. See aga tähendab seda, et täisvill kortsub alati, ka vähesel määral. Seda võib (ja peab triikima ja pükse pressima), kuid kortsub ta igal juhul. Veidi kortsuline ülikonnapintsak kuulub asja juurde. Ei kortsu ainult kunstkiudu sisaldavad kangad. Nendest aga üks üige mees endale ülikonda ei lase teha.
Hugo Boss17. veebruar 2020, 13:59
Ma ei usu, et keegi neist valgekraelasest kannab ülikonda, mis kortsub, kõik on mittekortsuvast materjalist ja maksavad ka vastavalt. Huvitav on, kes maksab need ülikonnad ja kõik sinna juurdekuuluva kinni, vaevalt nad ise maksavad? Ja neid komplekte on kümneid.
aga 17. veebruar 2020, 13:29
ega lugupeet tippmoekunstnik just ise ka antud pildil kõike siledam-triigitum välja näe. Väljakasvanud värvitud juus ei ole ka just eriti esteetiline vaatepilt.
Noo17. veebruar 2020, 14:16
Ja see õigustab meie ministrite kottis pükse?
Jah,17. veebruar 2020, 14:47
selleks,et teisi kritiseerida ja olla tiitliga tippmoekunstnik peaks tunduvalt korrektsem välja nägema.
to Jah17. veebruar 2020, 15:00
Meil siin päevad läbi kommentaarium kritiseerijaid täis, kas nad kõik on kõrgelt haritud ja õigustatud seda tegema? Iga vähegi korrekten inimene näeb, millised meie ministrite püksipõlved ja pintsakud välja näevad. Need, kes ise lohakad, ei saa muidugi midagi aru.
To to to jah18. veebruar 2020, 10:01
to to jah, vaata ise peeglisse. Sa vist ei julge, sest sealt vaataks vastu harimatu eneseimetleja, kes ei suuda leppida sellega, et keegi on targem ja riietub temast soliidsemalt.
***17. veebruar 2020, 13:24
Ma küll ei saanud aru, kas president siis kandis pitskleiti või mitte, aga igatahes on see väide natuke ülepingutatud. Natuke teise mastaabiga kui "pressimata püksid". Ja kujutlegem olukorda, kus juhtfiguurid täidavad parajasti oma tööülesandeid parimal võimalikul moel (see on muidugi unistus), aga moekeisrid virisevad.
mujalt17. veebruar 2020, 13:23
ja tal on õigus - eesti ongi viimane kolgas.
to mujalt'le / täna, 15:2117. veebruar 2020, 15:51
Raha on sinu jaoks ainus väärtus?
17. veebruar 2020, 13:21
Oot, kas mitte ta ise ole pankrotis?
No17. veebruar 2020, 15:01
Kui pankrotis, kas siis ei tohi enam midagi arvata ega ütelda?
Elukunstnik17. veebruar 2020, 13:20
Bussid, trammid haisevad ning linnapead ei näe probleemi - see on kolgastumine.
Ise ta ei osta17. veebruar 2020, 13:13
Sina maksumaksja ostad,Mersu vähemalt,ole asjadega kursis
Kulla moe kunstnik17. veebruar 2020, 12:35
Meie pea minister ostab uue ülikonna, mitte ei pressi seda ja kui mersul saab tuhatoos täis, siis ostab uue auto... võiks asjadega kursis olla.
17. veebruar 2020, 13:24
Mis pea minister sul koolis õppida keelas? Oleksid õppida viitsinud, oleksid ehk juba peaministergi.
17. veebruar 2020, 13:45
Aitäh tähelepaneku eest. Ma ikka lootsin, et mõistlik inimene saab aru, et see on tahtlikult nii kirjutatud, aga abiks ikkagi. Aga loe oma esimest lauset, kas oled ise kooliharidusega, filoloog?
Ja kui mõelda,17. veebruar 2020, 12:18
siis veel 100 aastat tagasi ei tohtinud ükski president üldse kleiti kanda:).
Oh17. veebruar 2020, 14:32
Mehikestele ei mahu hinge, et naine president ja nemad ei midagi.
to Oh17. veebruar 2020, 15:02
Tõelistel meestel sellega probleemi pole. Tõelistel meestel.
uku17. veebruar 2020, 12:16
Kanna kaabut, saad targemaks.