Lauljaid maha teha pole ka normaalne. Saan aru, et jah, tõesti oli sel aastal esinejaid, kes mustalt laulsid, kuid see ei anna mingisugust õigust öelda, et nad laulda ei oska. On ju nii palju tegureid, mis esinemise sooritust võivad segada. Miks ei võiks eesti rahvas pigem tunnustada noori, et nad üritavad juba varakult muusikamaastikul läbi lüüa. Muidu ju ei õpigi! Muidugi on mõistetav see, et valitakse eurolugu aga sellesse võiksid ka inimesed natuke leebemalt suhtuda. Toetagem eesti lauljaid! Miks nii palju halvustamist?
Eesti laul on väga mahakäind. Olen nõus Ando Kivibergiga, kes ütles "Eesti laul" ei ole ometi konkurss, kuhu kogemusteta inimene võiks minna õnne katsuma, et"äkki täna tuleb välja". Žürii ei ole ülesandepüstitusest aru saanud. Produtsent tuleks välja vahetada! Ringvaate saates ülistatakse eelnevalt laulud taevani, pärast on tulemus 0. Rahva raha raiskamine tuleb lõpetada!
Hr. Pihlamägi pani nüüd küll Jaagupiga mööda , las laulab pubekatele siin eestis edasi. Ukuga olen nõus, ainuke , mis sobib Euro lavale ja kõik saavad laulusõnadest aru ja ta pääseb finaali. Ja soovitan Tomi Rahula välja vahetada , sest igal pool otsustab tema naine Anni. Tomi on sussiks muutunud.
Algajate lauljate konkurss17. veebruar 2020, 00:14
Neid laulusid, kus meeldejääv meloodia puudub, ongi raske puhtalt laulda :-)
Kahjuks peale Uku ühtki suure lava kõlblikku seal polnud.
Aga tõepoolest - poleks uskunud, et nii kõrva kraapis see noodi kõrvalt laulmine.
Öelda 37aastase Uku kohta poiss -- njah. Ehk ta soovibki poisikene olla, laval iluleda ja 18aastase Jaagupiga võistelda. Ei tea. Üks vanasõna ütleb, et laps on mehe isa. Mõelge, mispidi tahate.
Karl Reismann, eelmine aasta 4 lugu valitud eelvoorus, see aasta: 4 lugu eelvalitud. Kõik lood keskpärane tapeet või plagiaat. Asjaolu, et Karlikene on LIIDIA RAHULA poisetkoori kasvandik, ei oma olmselt mitte mingit tähtsust !!!
Kui teleka käima panin, siis arvasin, et sealt tuleb Pärnu-Jaagupi külaklubi isetegevus kontsert ja ega ma eriti seda kiunu ei viitsinud ka kuulata. Nüüd aga loen, et hoopis Eesti laul olevat see olnud. To-hoh, kas meil ongi nüüd tase selline, et ainult üks kiun ja vingumine laulmise asemel? Jube. Tulge kuulake, kuidas ma laudas lehmadele laulan ja saate palju vägevama elamuse. Aga ega ma teid eriti lauta lase ka, sest kurjam teid teab, surute mind veel äkki sinna eurulaulu võistlustele. Seda ma küll ei taha.
Nojaa. Her Pihlamäega nõus, mis puudutab vokaalset otselaulmist. Aastaid laulmist treeninud laulja, peab suutma otse laulda vigadeta! Eriti veel, kui minna nii suurele konkursile. Oleks ju imelik näiteks kui Anne Veski kontserdil mööda laulaks!? Kõige puhtamalt nendest laulis üldse Anett ja miks mitte selline jazzilik laul/stiil võiks olla Eurovisiooni konkursil, sest muidu seal on enamus sellised trallatrulla nn jaanipäeva laulud. Uku taolise tasemega laulja kohta jäid vaiksemad laulu osad kuidagi nõrgaks hääles ja musti noote kõlas ka sealt.
Sorry, Traffic kõlas ka priimalt puhtalt. Eks oli veelgi ntx Revals. Aga laulukonkursil võiks ikka osaleda lauljad, heliloojad, mitte jalgpallurid ja kes iganes veel, et arvavad, et on äkki ala ka muusikud ja noh ah et miks mitte.
Uku laul pole absoluutselt kaasaegne ega eriline. Piinlik oleks seda Eurovisioonil kuulda, kus kõik esitused on modernsed. See laul oleks nagu mingi Sergei Lazarevi äratõugatud singel 8 aastat tagasi. Jaagup Tuisk on selgelt parem, erilisem ja võiks jõuda top 10 Eurovisioonil, esitus ja lavashow ka palju mõjuvamad.
selge, et esinejad olid nõrgad, aga süüdi on siin see nn. eelžürii, kes need laulud valib, kas tõesti polnud 170 laulu hulgas paremaid kui nüüd käsilaiutades ohime ja üldse peaks ka võistluse ajal žüriid paremini valima et ei tekiks sõprade, elukaaslaste ja eritiheade sõprade ringkaitset
Uku laul oli nagu “vene laulukirjutaja üritaks teha lääne muusikat ja kõlab igavalt nagu ta ka on”. Ma saan aru, et miks hallipäisele nõukogudeaegsele vanakesele selline stiil meeldib. Pisut jah meenutas vene estraadi.
Uku laul ja esitus on kõige parem ja ta on ainuke, keda pole häbi saata Eurovisioonile. Need kõik näitsikud olid kui lasteaed, no said korraks lavale ja mingu edasi arenema. Aga Synne süldimuusikat ei kuula iialgi.
Tugevamad laulud ongi tulnud Peipsi tagant, nii vene, kui eesti lauljatele. Anne veski, Jaak Joala, Georg Ots jne. Meil on lapsstaare nii palju, kes mõtlevadki, et nad on staarid... aga ei ole... Sinna neil palju maad veel minna!
Aga vene estraad ongi igati palju etem, kui need "suured staarid". Siin nüüd küll ei loe see, kas oled elanud vene ajal või elad praegusel ajal. Kahju on sellisest inimesest, kes pole ilmas muud näinud - kuulnud, kui ainult neid ilma sõnade ja meloodiatega mingeid häälitsusi.
Kui ikka laul on hea, siis mulle näiteks küll ei loe, kas mõni otsib selles vene hinge või tahab ta, et laul oleks ilma "hingeta", mille peale isegi soola lisamine ei aita. Seega ka Synne laul väga hea, mis sobib kuulata nii söögi eel, ajal kui ka peale sööki, mis ei võta söömise isu ära nagu siin mõningad laulud.
KOMMENTAARID (37)