Üritused

Juhan Paadam: „Seekordse „Eesti laulu“ lood on tasaselt mittemidagiütlevad ja igavavõitu.“ (71)

LISA KOMMENTAAR

Mari18. veebruar 2020, 11:29
Tõepoolest see Eurovisioon võiks ka iga 4 aasta tagant käia, jube trall iga aasta ja üks raha laristamine. See, et eelvoor Tartus oli minu meelest tore.
peaks olema raudne reegel17. veebruar 2020, 07:36
iga riik laulab oma riigi keeles
juku17. veebruar 2020, 07:32
millisest sönast siis algab EESTI LAUL??? peaks ju olema eesti kelne see laul-mitte vöörkeelne keelne!!!kui eesti laul siis ikka nii et selle sönadest saaksid köik eestlased aru!!!!
kahju ka neist lauljatest17. veebruar 2020, 02:11
Üks asi on ka selge, et lauljal on väga raske pühenduda kehva laulu laulmisele, kui kogu mõistus sulle kordab, et see lugu on pa.k
jp17. veebruar 2020, 00:19
Mnjah...16. veebruar 2020, 23:17
Minu meelest peaks Eesti üldse loobuma Eurovisioonil osalemisest...kui meie "üliandekas" žürii valib poolfinaalidesse ainult halvad ja väga halvad laulud, et me suurel laval poolfinaalist kaugemale nagunii ei jõua, siis...milles see point on...
naljamehed17. veebruar 2020, 02:01
Mis sa tõesti usud, et sellel züriil on mingi valik? Kui naiivne võib olla.
erki16. veebruar 2020, 22:59
teist korda kuulaks ainult sünne lugu. pole mingi kõrgeim kunst, aga sõnad ilusad, selgelt lauldud, haarav meloodia. õudusega avastasin, et noored ei osanud ju üldse laulda. mitte üldse. otselaulmine on ikka tõeheetk küll
nii on16. veebruar 2020, 21:53
Paadamil täiesti õige jutt. Järjest magedamad ja mannetumad etteasted. Ei kuule ühtki mällusööbivat rütmi ega meloodiat, mis paneks kaasa elama. Ei peaks Eurovisioonile viimast kohta püüdma minema, vaid tuleks summad tervishoidu suunata.
Javeel16. veebruar 2020, 21:29
Uku Suviste laul on liiga slaavilik. Nagu oleks Valgevene või või mõne teise slaavi riigi eurolaul juba olnud. EI, TÄNAN!
Just17. veebruar 2020, 17:16
Sama siin! Seda oleks juba palju kordi kuulnud. Selline muusikastiil on juba aegade tagune! Inimesed võiks aru saada, et Eurovisioonil lööb hetkel läbi siiski originaalsus- olgu see laul siis milline tahes, aga Uku looga läheb paraku samamoodi nagu nagu Verona ja teistega,mille on eesti rahvas viimati välja valinud. Kui vaadata, millised laulud on viimastel aastatel võitnud, siis need on just originaalsed ballaadid, mitte enam meeldejäävad tümpsud.
Lugeja16. veebruar 2020, 21:26
Miks Tartus poolfinaalis? Et midagi muudes linnades ka toimuks peale Tallinna! Minu meelest väga hea ja huvitav, et mööda Eestit. Võiks isegi mõlemad poolfinaalid eri linnades olla. Ja mis puutub helistamisse...hind peaks odavam olema. 1.60€ ühe hääle eest on liiga palju. Jätsin ise seetõttu hääletamata.
Vile16. veebruar 2020, 19:28
Iga staarisaates käinu arvab, et oskab parema laulu teha kui heliloojad. Ok, las nad arvavad, kuid žürii peaks ikka midagi mõikama. Noori peab innustama, kuid kui neid iga asja eest teenimatult taevani kiidetakse, siis nad ei arene edasi.
16. veebruar 2020, 20:29
Vitaali16. veebruar 2020, 18:45
Küll ikka inisevad hästi. Kui sihukesele võistlusele tulla, siis peaks olema oskus täpselt laulda. Iga mats ikka ei oska seda. Kui viisi peetakse, siis ei tähenda, et kohe ollakse superstaar-laulja. Lihtsalt jube vaadata sihukest karaoket, kus laulda ei osata. Masendav.
Ragnar16. veebruar 2020, 16:46
Miks mingitelt vanakoolivendadelt siin arvamusi kajastatakse. Nende meeste maitse ei kujuta kuidagi tänapäevast muusikat. Elavad oma kinnistunud maitses ja arvavad, et muusika peakski sellesse ajastusse kinni jääma. Need lihtsakoelise muusikamaitsega vanad ei adu tänapäevasest muusikast miskit - ei ole erilised arvamusliidrid.
Vanakooliõde.17. veebruar 2020, 08:24
Uuekoolivennad ei suutnud ka midagi erilist.Masendav ,kui mööda lauldi.Ma saan aru,et närv võis sisse minna ja liikumine häält mõjutada,aga ikkagi nii mööda laulda...
Leto svet oli ka kordi parem kui selle aasta pirisemine16. veebruar 2020, 16:28
meie lugudes ei ole särtsu ega powerit. Lihtsalt üks tüütu pinin. Pange ükskord juba lugudesse sõnum ja korralik power siss siis ka saavutate edu.
Jan16. veebruar 2020, 15:57
Suur Boooring valitseb tõesti.
Afrika16. veebruar 2020, 15:24
Mis sa põed Läbulaulua Vol1 ja Vol 2 peale
16. veebruar 2020, 15:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Just16. veebruar 2020, 15:26
Mul tekkis kahe neidise puhul tunne, nagu oleksid suvalised inimesed tänavalt tulnud karaoket laulma.
Merks16. veebruar 2020, 15:11
Renate oleks nagu vägisi lavale tõugatud. Laura tuli ennast ja kostüümi näitama. Muu oli üksluine hall mass. Ei tasu sellist taset minna ilmarahvale näitama.
lahe tõesti17. veebruar 2020, 02:05
Rasmus Rändvee üritas olla cool endal nägu hirmunud. Renate oli infarkt lähedal.
Muusik-kohtunik16. veebruar 2020, 15:02
Tõesti jutt jumala õige Paadamil, välja arvatud Suviste ja Inger ülejäänud ärgu parem laulgu...okse!
sdf16. veebruar 2020, 17:55
Oota, Suviste lugu on hea lugu või? Nooh selliseid lugusid olen Venemaa esindajatelt mitmeid kuulnud, tugev vene aktsent käib nende lugude juurde tavaliselt. Nõretav, laialivalguv, pateetiline, Uku Suviste väärib kindlasti hoopis paremaid ja originaalsemaid lugusid.
riki16. veebruar 2020, 14:26
Teine poolfinaal oli tugevam kui esimene, üldse olid mehed paremad kui naised Laura oma hirmsa kostüümiga- tekitab küsimusi, häält ka enam pole. Merilin õudne kui puudub vähimgi enesekriitika - pole laulu, pole häält, aga muudkui esinen. Inger on omaette nähtus, igal juhul tõmbab ta tähelepanu see laul võib olla sarnane mõne muu rahva rahvalauluga.
16. veebruar 2020, 14:05
Härra Juhan Paadam Uku Suviste laul oli ju väga hea,vot teisi ma küll uuesti kuulata ei taha.
ing16. veebruar 2020, 21:35
Ei no, kui Filipp Kirkorov meeldib, siis muidugi.. kuula aga.. :)
16. veebruar 2020, 13:58
Kui eelmise aasta laul sai viimase koha,mis on minu meelest täiesti ebaõiglane,siis sel aastal võib sinna üldse sõitmata jätta.
miis´´16. veebruar 2020, 13:55
Paadamil on õigus, kas tõesti enam keegi midagi head ei oska kirjutafa , mõni laul ilma viisita ha teine jälle nii igav ja üksluine, ükski lugu meelde ei jäänud, Isegi häid hääli ei olnud., kõik sarnased,
tvvaataja16. veebruar 2020, 17:18
Heade laulude vaistu pole enam neil,kes määratud kamandama, sina saad sisse ja sina mitte. Kindlsti oli hulk häid laule ja huviatavaid esitusi aga need jäid välja.
16. veebruar 2020, 13:47
oh mul ka tunne,et tuleme sealt eurult tagasi o punktiga
Tegelikult17. veebruar 2020, 08:18
Ega zürii ei otsustagi, kahjuks, keda saata, vaid hääletajad, sugulased, tuttavad, kel suurem rahakott. Absurd.
P.V.16. veebruar 2020, 13:41
16. veebruar 2020, 13:37
tõsi ta on igavad ja no ei ükski laul ei kõlbaks eurovisoonile ikka täitsa jamad susserdused on kokku keevitatud
Pille16. veebruar 2020, 12:51
Nii kehva pole olnudki.Hoidke raha kokku ja ärge saatke kedagi sinna.Annetage vähihaigetele lastele--või minna 1.voorus välja langema.Natchajeva kleit oli näide.Olin kindel et ei võida.No edasi sai aga mis hinnaga.Rahas saab kõike mõõta.
Mari.16. veebruar 2020, 12:51
Viimane koht on kindlustatud.Pole mõtet raha kulutada.
Hm16. veebruar 2020, 12:48
Anett ja Fredi oleks ju täitsa värske;
sulatõsi16. veebruar 2020, 12:48
mees teab mis mees räägib
trill&trall16. veebruar 2020, 12:47
taas selline tase,mis oleks nagu esitus kohustuslikus korras kusagil väga vana inimese juubelil...no kohe üldse ei ole entusiasmi,energiat,tahet ega liikumist...matusemeeleolu vaheldub kohustusliku kehanäitamisega,millel ei ole mitte vähematki edasiviivat ega meeliülendavat tahku.MIKS küll mitte keegi end vabalt tunda ei taha ...asja lõbusalt,hingega võtta ,silmade särades??...aga siin vuristatakse kurva näoga oma lugu ette ja siis taha ruumi kiitlema ,et aga ma ikka panin....esinege siis tagaruumis,kui lavakartus nii suur,et kramp sees püsib...kahju,et jälle sedapidi siis.
lollipopp16. veebruar 2020, 13:02
ja taaskord tuleb nentida, et meeslauljad on eranditult soiguja poolel-hingevalu välja kisendamas ja patja nutmas. Ainuke naine, kelle elu sees on Ziggi Wild´is :) kuigi eesti esindajaks tema laulu ise ei kujutaks ettegi, isegi kui ta oleks finaali pääsenud. ...
Vicious16. veebruar 2020, 12:46
Mälk ja Miljon sammu...vaat see oli tase! Mitte mitte ühestki sõnast aru ei saanud. Ära pressi häält läbi peanaha välja,proovi suu lahti teha!
16. veebruar 2020, 12:45
Täitsa värk. Kogu see televisioon eestis on üks enese kekkamine - kes me oleme.
Hh16. veebruar 2020, 12:45
Miks meil peab hääletamine nii kallis olema? Mujal on küll väiksem tariif
Mh!?16. veebruar 2020, 14:35
Ja kas need hääled loevadki, ikka on keegi ässadest, kes asja paika paneb!
muig16. veebruar 2020, 17:16
TV3 uudistesaate küsitlustesse helistavad inimesed meeleldi, kuigi hind on kallim, kui Eesti Laulu hääletusel.
K.16. veebruar 2020, 12:41
Juhan Paadamil tuleb arvestada ka sellega, et me lähme ajas edasi - laulustiil muutub, kuulajaskond muutub.
Stiil muutub16. veebruar 2020, 12:48
aga muusika peab olema ikka muusika!!!Paadamil on õigus!
nii16. veebruar 2020, 12:31
J.Paadamil on õigus,sest tase on madal. Oli küll ainuke noor ja kaasaegne laulja Chira,ilus nooruslik ja eurolaulule kohane esinemine,ülejäänud mingid kisajad ja karglevad kujud. Head ja ilusat lendu!
rmy16. veebruar 2020, 17:32
16. veebruar 2020, 12:30
Mis siin salata - võistlusele pani surmahoobi juba aastaid tagasi Orava-Heidy. Nüüd polegi muud kui leida üks tubli mees kes selle klounaadi maanteekraavi maha lööks.
kiisuke mäu16. veebruar 2020, 12:18
tundub et noodid,ilusad viisid,laulusõnad,ja see ilus eesti keel hakkab otsa lõppema, nagu poli itikute mõistuski, seda inisemist ja mõmisemist pole mõtet eurovisionile saata, puhas raha raiskamine, mjauu
tvvaataja16. veebruar 2020, 12:18
Loomulikult enam ei ole need laulud ja need lauljad ja need riietused ega tehnika see, mis aastast 1972,( mil sai telekasse sisse soome bloki , et Eurovisiooni vaatama hakata)...Aeg on niipalju edasi läinud, lauljad ei laula enam otse, paljudel pole tugevat häältki, nooditundmist, mis vanasti tegi lauljast laulja. Nüüd on kõik teistmoodi, las nooremad otsutavad, mis on hea ja mis on halb.Imelik, et 40 aastased noored inimesed on praeguste mallide järgi juba vanad ja tunne on et eelvoorud Tartust oli nagu Laulukarusell koolilastele. Publiku järgi vaadates aga hea et niigi läks.
lord16. veebruar 2020, 13:48
hea nimi toesti Eesti laulu laulukarusell
.....16. veebruar 2020, 12:17
Poleks uskunud,et Niinemets oma kysimuste ja kommentaaridega nii vaimuvaene on.Rohkem teda lavale ei taha.
teadmiseks, et16. veebruar 2020, 17:18
Üldjuhul on saatejuhtidele stsenaarium ette kirjutatud, mida nad teevad ja räägivad. Improvisatsiooniks on vähe ruumi.
vaatleja16. veebruar 2020, 12:15
ehk võiks selle europonnistuse ära lõpetada. kipub vägisisi siledamaasuusatamise jälgedesse - ei ole raha, ei ole lund, ei ole õiget meloodiat ega metoodikat inglise keele oskuses rääkimata. kui piirduks järgmine kord vaid "Eesti Laulu" valimisega?
16. veebruar 2020, 12:25
Praegugi võib piirduda selle valimisega ja mitte minna Eurovisionile, pole kohustust seal osalemiseks.
innuendo16. veebruar 2020, 12:33
vabandan ette aga nii nõrk, et pisara võtab silma. Niinemetsa äraarvamisinin oli hea. Las läheb pealegi võistlustulle. Aga tegelikult läheb Jaagub TUISK ja jääb 24. kohale. Kuulake edaspidigi Queeni ja teadke, et see oli aus muusika ja laul. Ilusat elu!
ohjah16. veebruar 2020, 17:21
Pole kunagi aru saanud, miks meie laulukirjutajad ei oska luua Eurovisioonile sobivaid lugusid. Temperamentset, meeldejäävat või hingekriipivat ballaadi. Lauljaid meil ju on. Muu Euroopa ju suudab seda.
Marko.16. veebruar 2020, 12:08
EESTI KOLELAUL. Annetage see saate raha lastefondile ja kingitud elule. Milleks sellist saasta toota
Marek16. veebruar 2020, 12:04
Täiesti mage, imal ja õudne.
blää-blää16. veebruar 2020, 12:34
Pubekate lällamine. Nagu mingi lastelaagri lauluga maskipidu. Punnitavad ja punnitavad. Tõesti võiks selle raha anda pigem lastefondile.
Jakuut16. veebruar 2020, 12:04
Viinerid ikka midagi ju ütlesid.
aivar pilv16. veebruar 2020, 21:16
ainuke hitt üldse,refrään kummitab siiamaani
Järjekordne valvekommentaator16. veebruar 2020, 12:00
Ei jäta ühtegi aastat vahele kuigi juba paarkümmend aastat võiks.Maailm muutub,muusika muutub,lauluvõistlus muutub,hindamismetoodika muutub aga valvekommentaatorid elavad ikka omas ajas.Las noored toimetavad.
axel16. veebruar 2020, 12:00
100% Paadamiga nõus! Mõttetu inisemine läbi kõhunaha, v.a paar-kolm esitajat!!
talumees16. veebruar 2020, 11:53
Mulle meeldis külalaulikust "Vaese mehe Anne Veski"...
lamp16. veebruar 2020, 11:52
tõsijutt Juhanil,kahjuks!
vana pillimees16. veebruar 2020, 11:40
Nõustun Paadami arvamusega!
.16. veebruar 2020, 12:36
Kihnu Virves on ka rohkem sädet kui neis hääleta vingerdajates.