Üritused

Olavi Pihlamägi: „Panna võistlema 24 laulu on Eesti jaoks ilmselgelt liiga palju.“ (105)

LISA KOMMENTAAR

Fännid...22. veebruar 2020, 08:53
Täna peavad eestlased pöialt pidama Victor Cronele, Rootsis Malmös on Tema laulu esitamine finaali poole!
Nojah19. veebruar 2020, 17:53
Tuleb nõustuda. Kui 24 hulka mittevalitud laulud olid veel kehvemad, siis pole tase just eriti kõva. Aga on huvitav tõesti, kus neid väljajäänud laule kuulata saab? Ja ma pole ikka nõus sellega, et Eesti Laulu nime all valitakse laulu, mis konkureerib Eurovisionil. Miks mitte nimetada seda otsekoheselt Eesti Eurovisioni eelvooruks.
19. veebruar 2020, 10:24
lahendus on lihtne. KÕIK konkursile esitatud lood tuleb panna avalikult kuulamiseks, see ei peaks olema meie ilmakuulsa digiriigikese jaoks raketiteadus! Maksavad ju nüüd lugude esitajad sellele peale, et nad konkursile lugusid esitada saavad. Ma saan aru, et Eurovisiooni võita ei tohi, selle liigsuure ja liigselt ülespuhutud tilulilu-telešõu korraldamine on liiga kallis. Samas on raske uskuda, et Eestis osatakse teha vaid igavat ja surmigavat või plagiaadikahtlusega muusikat. Et tegu on nime järgi lauluvõislusega, on just kuulamisvõimalusega võimalik midagi valida.
18. veebruar 2020, 20:26
tõlkest rääkides,siis seda oleks vaja ka eestikeelsetele lugudele,ma olen kindlasti lubjakas,aga no ei saa sõnadest aru,tegelikult jube kahju,õige laul peaks ikka olema SÕNAD JA MELOODIA,aga pole üht ega teist ja kuna ma olin telerivaataja,siis selle mätta otsast tahaks,ma isegi ei tea keda,millegiga visata!Oleks tahtnud näha ka normaalselt poiste akropaatikat,aga käis ainult üks sähvimine,mäletan,et eelmisel aastal näidati sellel ajal publikut.Korraldajatel on igatahes arenguruumi....ja lauljatel ka....
Mammi18. veebruar 2020, 09:39
Halloo, moderaator, kuhu minu kommentaar jäi?
Huvitav18. veebruar 2020, 09:10
Mida mu öeldus modereerida on?
Mammi18. veebruar 2020, 09:08
Loen siinseid kommentaare ja hirm tuleb peale. Kas meie inimesed on tõesti nii negatiivsed nagu siit lugedes? Päris jube! Mitte miski pole hea ega õige, keel on vale, muusika ei sobi, esineja on õudne, laulda ei osata jne jne. Mis teil, inimesed, viga on? Missugune see hea laul teie arvates olema peaks? No tehke selline. Meie noored kuulavad muusikat, mille puhul aru ei saa, millal üks lõppeb või teine algab või siis jubedaid roppusi sisaldavat räppi (nt 5miinus). Kui seda nimetada heaks, siis tuleks ravile minna. Igal juhul on meie rahva vaimne tervis juba tõsiselt murettekitav.
Kahtlane17. veebruar 2020, 06:11
Huvitav - olevat 300 laulu olnud ja valiti välja 24. Millised need ülejäänud laulud siis olid, kui neist 24-st kõlbas ainult 3-4 laulu? Kas ehk jäi mõni parem laul ukse taha? Või oli tutvus, keegi nagu ütles, et oli saanud tutvuse abil.
ju16. veebruar 2020, 06:39
Sünne on hea, aga lavastuse osa, mehed vajavad väga tõsist trenni ja osa et täidaksid oma osa. Sellest loost ja esinejatest saaks teha väga hea asja, aga kas on küllalt aega. Liiga toores veel.
Lugeja15. veebruar 2020, 11:56
Nii on, aga selle avalikuks väljaütlemiseks peab olema julge mees. Tegelikult ei tohiks praeguse võimu juures midagi sellist, mis sisaldab sõna "Eesti" enam kritiseerida. Kui meie ükskõik milline väljavalitud laul lõpuks Eurovisiooni ei võida, siis pole probleem laulus, vaid hindajates.
ei ole15. veebruar 2020, 10:43
seekord võimalik Pihlamägiga nõustuda, ma ei saa aru mis on kõigil Sünne vastu, nagu ringkaitse mis puutub paljasjalgsetesse poistesse siis paljasjalgsed solistid on Eurivisiooni võitnud, aga kui rohkem meeldivad poolpaljad naised, möödalaulvad superstaarid või viinerid , siis edu meie muusikutele ja kriitikutele
15. veebruar 2020, 12:02
Kui lugu oleks fenomenaalne, võiksid esinejad tõesti kasvõi paadialused olla, aga kahjuks ei olnud.
Tülgastav...15. veebruar 2020, 10:21
.. on ka palade taga tehtav maskeraad. Näiteks Revals : bassimees teeb nägu nagu mängiks oma dobroga(steeliga) bassi, trummimees taob meeleheitlikult oma komplekti aga ükski taldrik ei liigu -pulgad vist lühikesed ei saa pihta vist. Kogu jura tuleb lihtsalt mingilt andmekandjalt ,milleks see nägude tegemine. Otse polegi keegi võimeline midagi hästi= puhtalt mängima. lähed kellegi nn livekeikkale ja sound on selline et tuleb kohe põgeneda.
Tasuline põlegi15. veebruar 2020, 06:03
Nii on14. veebruar 2020, 21:04
Eesti muusika on juba pikemat aega koomas.
Nii on14. veebruar 2020, 21:02
Uusi Karmosid ja Kikerpuusid, Ojaveresid kahjuks enam ei sünni ja ka lgp. Reet Oja on ka juba kuldses eas.
Nii on14. veebruar 2020, 21:03
mot14. veebruar 2020, 19:45
Meil koolis aktustel lauldakse ka paljudest antud esinejatest kaunimalt ja mitte ainult lihtsate sammude ja puusade liigutamisega, Aga uskumatult, Sünne Valtri laul oma hoogsa rütmiga ja elujaatava energiaga meeldis meile , ja veel eesti keeles, sest oli ju Eesti laulu konkurss või saime me valesti aru.
Õige nimi oleks:14. veebruar 2020, 19:33
huviline14. veebruar 2020, 18:24
Huvitav et Laura paljaid rindu välja ei näidanud!
Irw14. veebruar 2020, 19:25
Mis rindu? Pesulaual pole rindu!
to tõepoolest14. veebruar 2020, 18:23
Kas mõni huumorijutt? On ilusamaidki reisi ja puusi nähtud,pole kekutada midagi!
vaike14. veebruar 2020, 18:23
Laulude musikaalne tase on lihtsalt nõrk, kuigi esitajad püüavad sealt välja noppida väikesi terakesi, mis kuidagi aitaksid ritta pandud sõnadele kujundada viisi.Selliste lauludega minna eurolaulu suurvõistlusele ei ole mingit mõtet. Püütakse väliste teguritega, seksika riietusega kuidagi tõsta laulu taset,mis tihti on ülepakutud. Kui ikka laulu ei ole, siis ei aita,et esitaja on noor, kaunis ja riietatud rannakostüümi. Korraldajatel tuleks professionaalselt ja kriitiliselt suhtuda laulu meloodia kujundusse. Miks leitakse efektse väimusega esitaja,siis laulu sõnad ja lõpuks viisi.
...14. veebruar 2020, 17:33
Mu arust meie piiratud ressursside juures peaks sellist nö lauluvõistlust korraldama 3 v 4 aasta tagant.
Viiv14. veebruar 2020, 15:41
Tõesti eilse kontserdi järgi otsustades, siis pettumus oli suur! Kes need laulud küll välja valis? Kas tase oli siis veel madalam ja välja valiti just need? Mis mõte on korraldada nii suu üritus ja minna EUROVISIOONI lauluvõistlusele, et heal juhul saada II vooru ja jääda viimastele kohtadele? Kui ikka tase on selline nagu peale esimest kontserti ja võidulaulu pole, siis milleks selline aja ja raha raiskamine?
leplik14. veebruar 2020, 15:33
Väga raske on ennustada, milline laul võiks mingil aastal euros peale minna. Need praegused sõnavõtjad esindavad ka vanemat põlvkonda. Elu on edasi läinud, muusika on muutunud. Ei saa heietada, et meloodiat pole, et laulud ingliskeelsed. Ei ole see asi nii vilets midagi.
tõepoolest,14. veebruar 2020, 15:16
ei oska kedagi kiita ega laita, kõik ühesugune hall mass, Laura erines ainult kostüümi poolest, mis tõi esile tema ilusama osa välimusest.
oi.oi14. veebruar 2020, 15:16
omal kodumaal veel kuulad, aga väljaspool, jumal hoidku selle eest,sest häbi siis maani.....
Irw14. veebruar 2020, 15:25
Ei tea, ei kuula siukest jama ka kodumaal mitte.
mhh14. veebruar 2020, 21:03
oma kodumaal eelistan eestikeelseid lugusid. ainuke mis kõrva ei häirinud, oli revals. sünne veel ka ok. ülejäänud võiks vetsupotist alla lasta.
kui inimene tuleb eesti laulule14. veebruar 2020, 15:08
ujumistrikooga no andke andeks . või püüab ta sel moel hääli saada .
14. veebruar 2020, 15:07
kõik tüdrukud,kes kõnnivad ja mikrit hoiava lähevad kohe eesti laulule,väga madal tase oli see aasta
Irw14. veebruar 2020, 15:00
Need pole isegi mitte laulud vaid ühtlane mõmin.
jätke kõik koju14. veebruar 2020, 14:53
Spordis kui tulemusi pole, siis võistlusele ei saadeta, miks laulude kohta ei kehti?
kvaliteeti pole14. veebruar 2020, 14:50
Tänavu pole ühtegi kuulatavat lugu, oleks piisanud ühest saatest ja ainult finaal 12 lugu, raha kokku hoida.
Taat14. veebruar 2020, 14:45
Põlva ,Intsikurmu lava on lauljatele,mitte sosserdajatele!
Küsimus.14. veebruar 2020, 15:14
Kuule Taat, kes Intsikurmus praegu sosserdab?
Hh14. veebruar 2020, 14:39
Nõustun Pihlamäega kõiges. Anett ja Fredi on parimad.
to Irw14. veebruar 2020, 14:25
Vaatasin eelmine laupäev RAI-Unost Itaalia San Remo ülekannet. Ausalt öeldes seekord tüütas ära see esialgne mula ja saatejuhi ja ta külaliste tegutsemine. Lõpuks jõudsin 6 laulu ära vaadata-kuulata ja siis lõpetasin. Ei pakkunud mulle mingit huvi kuigi olen vaadanud aastaid. Itaalia uudistes vaatasin hiljem katkendeid ja millised riietused,kohati nagu klounid! Tütar elab Itaalias,palju kordi seal ka käidud aga seekord ma ei leidnud midagi sellist mis oleks mind ülekande lõpuni viinud. Paistab,et see tänapäeva olukord sarnane meiega.
Irw14. veebruar 2020, 14:24
Milleks on üldse vaja igal aastal seal osaleda, kui pole millega osaleda? Tase on nii nõrk, et ei kõlba isegi Põlva Intsikurmu lavale mitte.
Küsimärk?14. veebruar 2020, 14:22
Konkursile laekus ju mingi alla kahesaja laulu. Rahval oleks õigus ka neid laule kuulda ja sealt ise need edasi valida. Kindlasti oli palju paremaid laule, mida žürii sealt välja ei valinud. Kui vaadates eilset taset, siis see on kõvasti kukkunud. Kas selle põhjal tuleb järeldada, et ülejäänud laulud, mis ei pääsenud 24. sekka, olid veeldi nõrgemad?
Nii on14. veebruar 2020, 14:22
Peas hiljem kummitavaid lugusid pole, kõik on hall ühtlane masstoodang. Nagu tehase konveierilt.
Ärni14. veebruar 2020, 14:21
Miks ei olnud lauludel Eesti keelset tõlget,kõik ei oska inglise keelt,aru ei saa ,millest lauldakse. Synne laul oli Eesti keelne ja kõige parem.
mhh14. veebruar 2020, 21:06
tõlget vaja juba seetõttu, et enamasti oli selline inglise keel mis vajaks ka inglastele tõlget.
mai14. veebruar 2020, 14:21
mis vahet seal on kui palju neid võistleb, vaja oleks, et mõni helilooja ikka laulu kirjutaks mitte igaüks laulab oma jama
Irw14. veebruar 2020, 14:16
Mul on arhiivis lintide, kassettide, CD-de ja vinüülide näol ligi 20000 lugu 60, 70, 80 ja 90ndatest, kas te arvate, et ma kuulan seda tänapäeva eesti k.a.k.a.t vä? Isegi p.a.a.dunud n@rkarid Kopli liinidelt ei vääri nii kehva muusikat, kui praegu toodetakse. Kelle silmis nad staarid on? Minu silmis pole Lemsalu mingi staar, ilmselt on nad staarideks ÕL veergudel, sest muusikaga nad end ei müü, ju tuleb end siis kollase glamuuriga müüa meedia väljaannetele.
kahjuks14. veebruar 2020, 14:13
ei ületanud lootusi---kurb,väga kurb...
The Voice of Estonia 14. veebruar 2020, 14:03
Kõvasti oli puudust tunda lauljate ja laulude KVALITEEDIST . Kui lauljad ei suuda laulda kõrgeid toone ei oska " mängida häälega siis pole sellel asjal lihtsalt mõtet. Lihtsalt üheviisilisi lugusid trillerdada ei paku pinget , ei Eesti kuulajatele ja ammugi mitte Eurovisiooni publikumile . Täna hommikuks olin mina kõik need laulud unustanud , sest need ei jää positiivses mõttes meelde .
Irw14. veebruar 2020, 14:01
Värvipalett võib ju kirju olla, aga üldiselt on kõik lood ikkagi alla igasuguse keskmise taseme halli massi raadiotäide ja San Remoga pole siin miskit võrrelda. Isegi Jurmala'ga mitte. Ei ole mõtet N Mga võrrelda.
Nii on14. veebruar 2020, 13:55
Nii reaalne kui see ka tänasel päeval tundub, eesti muusika mandub. Vanasti nõukaajal olid kindlad bändid (Fix, Vitamiin, Apelsin, Ruja, Mahavok, Monitor, Rock Hotel, Karavan, jne.) kes olid pildil mitu aastakümmet ja tootsid väga tasemel muusikat. Nüüd on igal aastal uued lehtsabad ja kuulata pole mitte midagi. Ott Lepland, kellest ma lootsin, et hakkab tegema tasemel levimuusikat, toodab nüüd unemuusikat, endal on hääl, aga ei kasuta seda.
kahjuks vanasti näpati palju lääne lugusid, mida tänapäeval ei tehta, seepärast ka olukord kehv14. veebruar 2020, 21:55
see...18. veebruar 2020, 00:20
Irw14. veebruar 2020, 13:49
Üks mõmin on hullem kui teine. Ma ei viitsi vaadatagi, kriitikud on juba oma töö teinud, usaldan nende arvamust, et kuulata pole mitte midagi. Kõik lood on alla keskpärase taseme. Isegi hommikune varrega p.e.e.r. on meloodilisem.
Irw14. veebruar 2020, 13:44
Täiesti mõttetud lood. Eks see jevrovisioon ongi üks mõttetu sootute ja habemetega naiste kokkutulek. Sinna polegi mõtet midagi paremat saata.
Naima14. veebruar 2020, 13:29
see on jama mis laulud ,ükski viisijupp ei jäänud meelde.Tule taevas appi ainult 3 laulu hääletada milleks varu.Need ei kõlba mitte kusagile sigadele võid iniseda.
hale14. veebruar 2020, 13:29
punnitatud, mõttetu, kole.
No aga14. veebruar 2020, 13:29
kes ostab pileti kontserdile ja saadab sms-sse, kui ainult 2 laulu oleks?
naine14. veebruar 2020, 13:29
Synne laulus ei saanud sõnadest aru, proovis ikka sellel toonil väristada nagu Anne Veski aga Veski lauldud sõnadest saab alati aru, ka siis kui väristab häält õigetel kohtadel.See laul sobib vaid esitajale esinemiseks suve tuuridel mööda Eestimaad, kaks paljajalgset lõõtspillimängijat kõrval. Otse esinemise puhul on see, et peab otse laulma ja nii nad seal pusisid. Tundus et parimad olid Egert ja Stefan.
Veski suhtes nõus ja tundub, et Veski jäljendamine,nii liigutustelt kui intonatsioonilt,14. veebruar 2020, 15:10
on taotluslik. Sellega kaotab Sünne oma isikupära, kui seda on, pole ta fänn. Heli oli kehv jah, pea ühestki sõnast ei saanud aru.
mhh14. veebruar 2020, 23:40
ja stefanist saad aru?
tunne,14. veebruar 2020, 13:27
selline kohati----vaatan, ei vaata, vaatan, ei vaata,no vaatan ära.....
lugeja14. veebruar 2020, 13:21
Oleks hea näha olnud kuidas neid hääli loeti,kui palju keegi neid hääli sai. Milleks oli veel vaja mingit lisa hääletamist kui esimese hääletusega oleks kõik selge. Teise hääletusega tekitatakse ainult segadust. Kardan,et isegi esimese hääletusega 5.ja 6. laulja võisid tänu teisele hääletusele isegi välja kukkuda! Taas tõestus- Euro tsirkus!
Mulle tundus,14. veebruar 2020, 13:35
et, oli 2 tugevat tegijat, üks lasti kohe sisse, teine alles teise hääletusega, et ikka suur osa rahvast hääletaks 2 korda, nii saab ju rohkem raha. Zürii hääletus on alati arusaamatu, tahetakse lihtsalt kellelegi ära teha, nii nagu kunagi Lõhmusele.
pillimees14. veebruar 2020, 13:09
Tänapäeva "muusika"- tümps ja kõrihäälega röökimine! Ei meloodiat ega harmooniat!
14. veebruar 2020, 13:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
irw14. veebruar 2020, 14:16
Ja kõik nad kutsuvad ennast ka heliloojateks!
hindaja14. veebruar 2020, 13:03
Üks lauljatest, jätan siinkohal nime mainimata, kodutöö täiesti tegemata, mitmel korral kriipis kõrva noodist väljaminek, lisaks veel pabistamine,muidu võis enamvähem teistega rahul olla, aga ikkagi ei olnud kõige kõrgem tase....
14. veebruar 2020, 13:17
Ah et ainult üks laulja? Ütleks seepeale, et puusepad, tõstke sarikad kõrgemale!
naine14. veebruar 2020, 13:24
Kust te teate,mis noot see oli,millest mööda lauldi.
mina14. veebruar 2020, 13:03
Minu ligi 50.aastane huvi on kadunud! On muudki vaadata! Oleks see üritus lasteaedades,siis oleks ka ehk huvitavam!!
A14. veebruar 2020, 13:02
Täitsa usun kolleege -kommentaatoreid ' viisita undamistest ' ,mis vabastavad mind järelvaatamisest
sos14. veebruar 2020, 12:55
Enne tegid laule ikka professionaalsed heliloojad, nüüd vorbib laulukesi igaüks oma põlve või mätta otsas. Ja tulemus käes. Ja žürii, noh kuulge , oma semude hulgas nimetatud nn. multitalent Aaslaid ja teised , kes valivad põhimõttel: mulle meeldib Rasmus ja valin või ma valin sõbranna mehe või mulle meeldib... mulle....mulle, aga mitte, mis laul ,esineja, lavašou on kõige parem nende halvemate hulgas.
Rasmusel14. veebruar 2020, 13:38
ja Laural olidki head lood, kuigi midagi annaks ka neil paremaks teha, muu oli leelo,leelo tase :).
laul14. veebruar 2020, 14:46
Kui züriis istub Lenna ja kandideerib tema sõbranna Piret Järvis-Milderi abikaasa Egert Milder - no ei tehta sohki. Kõik on aus ja õiglane. Ja see kurguhäälega Laura mittemidagi ütleva looga - omasid ei jäeta, nagu ütlevad venelased.
oh14. veebruar 2020, 12:39
Kui aastakümneid tagasi nn. suured spetsialistid valisid Eurovisioonile lauljaid, siis valiti Vrait, tol ajal hea laulja, aga mitte sellele lauluvõistlusele, polnud sära, et teiste hulgas välja paista. Täpselt sama, Anett ja Fredi , head lauljad, aga rohkem sobivad kammerlikuks esinejateks, puudub suure võimsa lava šarm ja see eriline aura, mis oli Portugali lauljal. Meie žürii, mulle tundub, eelistab ikka tuttavaid. Kivibergiga täiesti nõus, eks ka Rasmus, pigem tubli saate superstaari laulja, aga mitte siia, samasuguseid lauljaid terve Euroopa täis.
Osaliselt nõus,14. veebruar 2020, 13:41
aga see oli ju laulude võistlus, mitte lauljate.
Kus on keeleinspektorid?14. veebruar 2020, 12:37
Kuidas saab kirjutada: "võistluskontserdeil"? Nimetav on kontsert ja mitte kontserd! Kaua kestab see keele solkimine?
vana pillimees14. veebruar 2020, 12:25
Pihlamägil on õigus,pooled "laulud" võinuks jääda sahtlisse!
Paadialune14. veebruar 2020, 12:08
kas mingi uus saade on üllitatud?
kuhu on kadunud14. veebruar 2020, 11:53
laulude viisid ? Üks inin või jorin kõik.
vaataja ja kuulaja14. veebruar 2020, 14:52
Laulude viisid on kadunud sinna kuhu lauljadki. Vanasti tegid laule heliloojad, mitte lauljad ise. Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde. Joala oli võrratu laulja ja ei trüginud laule kirjutama! Ivo Linna enam-vähem niisamuti Jah, Tõnis Mägi kirjutas, aga tal ka ainult paar head välgatust!
LH14. veebruar 2020, 11:50
Lisaks sellele, et esinejate tase (eriti vokaalses plaanis) oli üldiselt väga kehv, oli ka helitehniline teostus (vähemalt telekast tulev) ebarahuldav...
Mina ka imestasin,14. veebruar 2020, 13:43
et laulja häält polnud peaaegu kuuldagi, ainult pillide, kas tõesti pole võimalik laulja mikrofoni eraldi tugevamalt lasta?
LH14. veebruar 2020, 16:06
Tundub, et tänapäeval enamus soundimehi ei oska enam head LIVE-i teha, puldid ka juba digid, mis teevad paljud asjad "lihtsamaks", aga muusikalist kuulmist on ka digitehnikat kasutades vaja...
Mees ABBA aegadest14. veebruar 2020, 11:34
See on 30- võistlus.Kui see huvitab vanemaid,on tore aga kommenteerida võtku ikka sihtgrupp,kes seda muusikat tunneb.
vanamehele ABBA aegadest14. veebruar 2020, 11:58
sel juhul ei peaks seda võistlust korraldama Eesti laulu nimetuse all ja märkega, et üle 30.sed hoidku eemale ja ärgu üldse võtku julgust kommenteerida
Vanamehed...14. veebruar 2020, 12:15
Nõus.Ei peaks jah olema Eesti Laul.Peakski olema Eurovisioon ja EL eraldi ja kohalik,kohalikus keeles.Aga täna on ta noorte pillerkaar,rahvusvaheline ja muusikale ja tekstile lisandub samaväärselt produktsioon,millele saab kaasa rääkida eelkõige noorem rahvas.
Ma ei saa aru,14. veebruar 2020, 13:44
mis tähtsus on võistluse nimetusel, seda ju ei hinnata, ikka lugusid.
optimist14. veebruar 2020, 14:53
Millegipärast ei meeldi ka Euroopa noortele. Hea kui poolfinaalist kuidagi edasi saame.
daam14. veebruar 2020, 11:33
Kuulata ja hinnata ei ole midagi: kõik nn laulud on ühesugused ilma viisita undamised, mis meelde ei jää. Imestama paneb, kuidas neid on võimalik laulda.
Kuidas nii,14. veebruar 2020, 12:40
Kas sulle ei jäänud meelde: Leelo, leelo ... :)?
nõus14. veebruar 2020, 19:14
Noot võib olla aga säde peab olema! Hingeta nagu mootorimürin.
nõusile14. veebruar 2020, 23:24
mootorimürin on nende kõrval väga ilus heli.
juku14. veebruar 2020, 11:28
kas mingi neegrite karjaselaul on siis eesti laul???????räpp nagu öeldakse??
naine14. veebruar 2020, 11:22
züriis peaks olema asjatundjad ja heliloojad, aga mitte aaslaidi sugune *multitalent*
tiiu tõsine14. veebruar 2020, 13:24
Žürii hinnanguid ei saa tõsiselt võtta, sest kõik nad on ühe tsunfti liikmed ja see tsunft Eestis on tilluke. Kriitikat teha ei saa, sest muidu keegi solvub ja hakkab hiljem käkki keerama. Omal ajal jagas Lenna punkte Vaiglate vahmiilile. Palagan, seda enam, et asja võetakse nii tõsiselt.
milla14. veebruar 2020, 11:16
miks pole lauludel ilusat meloodiat, mis meelde jääks?
Arvamus14. veebruar 2020, 11:08
24 laulu ei ole liiga palju. Neid võiks olla isegi rohkem, sest ka žürii võib eksida. Need postkaardid olid tõesti valdavas enamuses väga hästi tehtud.
Nii ja naa14. veebruar 2020, 11:17
Züriile saadeti ju ca 300 laulu. Võimalik, et mõni laul hävitati zürii poolt ära, mis oleks olnud hea (kunagi ei tea ju seda). Võimalik, et me läheneme valest otsast. Kirjutaks esmalt sõnad ehk sõnumi. Seejärel profid teevad viisi ja siis show.
Paul14. veebruar 2020, 11:05
Kvantiteet ei korva kvaliteeti.Huvitav kes toetab sellist hulka laulikuid kes ei küündi ammugi tasemele,et olla üldse võiks ennast pidada lauljaks?Enamus muusika?paladest on mõttetu ingliskeelne inisemine.Euroopa "kultuuri" maaletoomine...
vaataja14. veebruar 2020, 10:50
Jah,meenuvad ajad kui laule hindasid ikka tuntud muusikud,heliloojad,lauljad....................ja vastavalt ka laulude tase! Nüüdne meie EURO tase ei paku suurt huvi ja vastavalt sama tase ka ,,hindajail,,!! Nüüd võib oma laulu pakkuda iga-üks ja hinnata võib ka iga-üks!
ants14. veebruar 2020, 10:41
Probleem on hoopis selles, et rahvas saab hääletada. Demokraatia ei toimi, ei ole kunagi toiminud ega hakka ka tulevikus toimima. Korralik muusikutest koosnev zhürii, siis oleks ehk lootust ka midagi normaalset meid esindama saata. Aga siin käib kõik näo järgi. Oo mulle Sünne meeldib, annan hääle. Tegelt lugu ei koti. MIs selle jandi mõte on? Rahvalt SMS teel raha koorida või?
?14. veebruar 2020, 10:57
Terves Euroopas hääletab rahvas, kuidas see siis Eestis ei toimi? Laule ei tehta ainult kõrgeltharitud muusikaspetsialistidele ja kuhugi riiulile , vaid rahvale, kõigile kuulamiseks.
uku14. veebruar 2020, 11:09
Mingid hobusevargad keravad laule ja rahavas peab hääletama? Kes vastutab? Kes tagasi asutb? Kes edasi astub?
ants14. veebruar 2020, 14:44
Vastus küsimärgile. Terves euroopas hääletab rahvas, kes ei tunne meie esitajaid, kelle on metsakutsudest ja sünnedest sügav poogen. Nemad hääletavad muusikat ning lisaks sellele on neil muusikamaitse täiesti erinev. See rahvas, kes hääletab, hääletab euroopas ka sada prossa mingeid lambiartiste üles, selle asemel, et head laulu valida.
mhh14. veebruar 2020, 23:47
probleem selles, et rahvas ei saa hääletada. hääletab rahakott. see kes raatsib kulutada, see hääletab kasvõi mitu korda.