Telia kõik teenused kokku 14. veebruar 2020, 21:00
on odavamad kokku kui teistel ja teenindus on nii tv kui internetile hea- ka läbi telefoni või kaugjuhtimisel . Pildi kvaliteet on hea.
Elisa(+Starmani ületulnud), pilt hangub tihti ja on ehitanud oma vaatajaskonna venelastele ja nad on jäänud Starmaniks
Olen nüüd juba mõnda aega olnud STV klient ja väga rahul. Suur digikanalite valik. Kiire internet. Paketitasu odavam kui telias, kuid kanaleid ja netti rohkem.
Teliat küll uuesti ei valiks!
Aga uurige oma lepinguid! Ei ole iga kord nii, et teenusepakkuja võib ühepoolselt muuta kõiki lepingu punkte. Ühe teise teenusepakkujaga on meil küll nii, et ilma loata ei muudeta kõiki punkte.
telia läks vist, eesti energia, alluvusse see ju üks odavamaid teenuse pakkuja või siis eesti keskonnateenused või hoopis ele-ring......vot ei mäletagi
Andke aga raha - ilmselt nii see on. Aga kas nende mittevajalike kanalite või kanalipakettide enda telerist kustutamine on tasuline? Üritasin kustutada mingeid vöörkeelseid usukanaleid aga ekraanile viskas kurja kirja - maksa selle eest hulga raha.
paketti saad muuta , mitte ükshaaval kustutada , lisaks saad sa oma tellitud kanalid määrata ja siis ongi sul vaid need nähtavad nimekirjas . miks sa ei helista 123 telefonil? soe aju oled
Telia on õppust võtnud meie Riigikogust, kus on samuti nii, et kui midagi väga nõmedat ja ebameeldivat on vaja ära põhjendada, siis põhjus ikka leitakse. Praegu tundub küll nii, et peab teisi teenusepakkujaid võrdlema hakkama.
Jah. Seda nn kordus tvd keegi ei kasuta ju. Saab ainult eesti kanalite oma saateid vaadata. Suurimal enamusel nkn juba salvestamise eest 5eur kuus tiksub, seega ei näe probleemi :)
Sisuliselt peaksin istuma korra maha ja vaatama nädala telekava läbi ja siis meeldivad ühekordsed saated salvestama, et neid siis oleks võimalik 2 nädalat vaadata. Sarjadega on lihtsam, mis kord salvestustesse lisatud, siis sinna kogunevad ka järgmised. Aga ikkagi ei näe ma kuskilt, kuidas see lisategevus mulle kasulik on. Telia - pöörake see rumal otsus tagasi, enne kui kliendid mujale kolivad, sest inimestele on ikka mugavus esmatähtis.
Härrad ja prouad teliast, nüüd läksite küll oma ahnusega üle piiride. Olen nö sundklient, kaabel tuleb teilt majja. Aga sellist röövimist on paha vaadata, vaevu jõuad toibuda, et väike valik tasuta filme ära kadus, kui juba kaob järgmine nö paketi sees olev asi ja tõesti on nii, et iga jumala väikese funktsiooni eest muudkui maksa ja maksa. Samas supleb Telia kasumirahas. Süda hakkab läikima, kui mõelda sellise firma peale. Lõin juba Elisa googlesse, et uurida kuidas seal on. Vähemalt järelvaatamine tavapaketis sees.... nii, et tundub, et panite endale korraliku käru, va ahne Telia.
Tulge Elisasse.KÕIK kanalid järelvaadatavad 8 päeva,maksad 1€ kuus juurde,saad järelvaadata 15 päeva.Ja läpakast vaatad ka järgi ükskõik kus Eestis.Väga rahul.Telia ongi ülbe firma,tulin telefoniga sealt ära.
Järelvaatamine oli hea just tööl käivatele inimestele, kes ei saa alati telesaateid vaadata, kui need on eetris. Pensonärid, need saavad kõik soovitud saated ära vaadata. Kuid mitte ka alati, sest kõik vaadatavad saated on peal samal kellaajal. Eks siis edaspidi tuleb teha valik ja osad saated jäävad üldse vaatamata! Telesaadete vaatajate reitingud kukuvad ja kaotavad kõik, nii saadete tootjad kui selle pildi edastajad!
Selle asemel antagu igale kliendile valida just need kanalid, mida ta vaatab. Paketid on täis kanaleid, mida kunagi ei vaata. Oli kaks spordikanalit, aga üks võeti ära, see-eest on jäetud 2-3 usukanalit, mida ma üldse ei vaata.
Õige, ja vene kanaleid on ka liiga palju vahel on tunne, et elame siiski venemaaga koos. Kui on vaja millegagi kanalit asendada siis võiks ju näidata mingit soome kanalit, sest egas kõik vaatajad ela Tallinnas.
Ahne Telia on mures ,et kordusest ess vaadanud ju keegi nõmedaid reklaame ,aga vat makske 5euri ,siis võite edasi mitte vaadata ! ( aga aitäh ,Telia et ise nüüd oma klientidega ühendust võtsite - teid ju kätte ei saa ,vali nr 1 , 2 või 3 , igaltpoolt muusikaplära -kui ka ise kohale minna ,siis letti taga olev tibi peale tunnist ootamist ei tea tuhkagi ,kas kliendil on võimalust oma aadressil hädise Telia ühenduse asemel kiiremat netti saada või ei - veel kord suur aitähh, et nüüd valiku kergeks tegite !
Mis siis ei sobinud? Raha ei toonud sisse? Ma tòòinimesena, kel vahetused 12 tundi pikad, kasutasin kordusvaatamist ikka pàris tihti....eks nùùd tuleb hakata uut teenusepakkujat otsima.
pole viga kõikk mis head teenused lähevad maksuliseks
varem oli Telia 3 eurot kuus TV öeldi veel et nüüd tõstame 1 euro et
saad kordus tv. internetil kadus alus ühenduse võimalus ära nüüd maksab soodam 16 eurot kuus TV 6 eurot kuus sedasi nörrivad inimesi see pole
Telia, endine Starman tõstis pidevalt kuumaksu, niigi peaaegu 3 korda kallim, kui internet.
See on küll väga paha uudis.
Millised televisioonifirmad veel järelevaatamise teenust pakuvad ?
Ahnus on kole asi.
Ajale jalgu jäänud? Nagu päriselt?? Opakamat vabandust poleks saanudki välja mõelda.....ainus asi, mille pärast mõned aastad tagasi teenusepakkujat vahetasin ja Telia valisin. Nüüd - aidaa!
Kõik kanalid olid korduses.
Vaatasin discoveryt kordusest, kui enam ei saa, siis tuleb Teliast ehk Starmanist ära minna.
Väga kallis teenusepakkuja oma pidevate hindade tõstmisega.
Väga lihtne. Omale meeldivaid saateid vaatadki kordusest. Siis saad tüütud reklaamid edasi kerida. Saad ka oma saateid vaadata näiteks nädalavahetusel, kui soovi on.
Saadete järelvaatamine on väga hea asi. Vaatad seda, mis meeldib, kasvõi mitu korda.
Kui see ära kaotatakse, mis mõte siis üldse kallist kuutasu maksta.
Jumaluke, kuidas mulle ei meeldi muutused! Aga nüüd pean vist teid lugedes ka hakkama vaatama, mis neil teistel pakkuda on.Või siis mitte kaubanduskeskustes konkurentide eest ära jooksma enam.
Telia on tõesti häbematu oma hinnapoliitikaga. Kogu aeg tõstavad hindu. Alles hiljuti pakkus Standard paketti soodushinnaga, nüüd prooviaeg läbi, kohe kütavad 10 euri teenusele juurde, kui soovid selle paketiga jätkata, Iga vaatamiskoha eest võtavad raha... ainult raha, raha , raha. Aga tõesti peab valima teise ja soodsama teenusepakkuja. Sellist operaataorit ei ole vaja, kes ajab ainult raha taga.
Mis pläma see on, kus siin loogika on? :)))))
"Tänaseks on olukord teleturul väga palju muutunud – pea kõiki telekanaleid on võimalik järelvaadata ning selleks on sõlmitud telekanalite omanikega ka vastavad lepingud. Kuna kordus TV lahendus on tänases turusituatsioonis ajale jalgu jäänud, otsustasime teenuse väljateenitud pensionile saata,”
Säh sulle!Just hiljuti pakuti Maximat külastades Elisat ja mina vastasin et olen Teliaga ka rahul.Sellegipoolest pistis noormees pihku reklaamlehe ja oma telefoni numbri.Peab selle üles otsima.
Väga kavalad oma arust,tahavad 5 eurot maksma mineva salvestamise teenuse eest,sellisel juhul näed.Kes muidu savestamis teenust võtaks 5 euro eest.Otsin juba võimalust teisest kohast tv teenus võtta.
Mul pole sellest sooja ega külma. Mul muudki teha kui kordusest vaatamata jäänud saateid vaadata. Kui tean mida vaadata siis vaatan, aga tagantjärele pole kunagi vaadanud. Reaaalajas tuleb elada, aga mitte reaalaja arvelt muude tegemiste tõttu vaatamata jäänud nn reaaliteid, nn Eesti laulu või seebikaid tagant järele vaaadata.
Kui rumal lähenemine. Eks sa vahi oma reklaame siis.. ma ei vaata ühtegi reklaamidega saadet otse. Mul on oma ajaga parematki teha kui seda raisata 10-minutilistele reklaamipausidele.
Telia oli igatahes parem,kui Elisa.Näib,et peab ka Telia pehmesse kohta saatma.Ei tea kuidas korraliku firmat leida.Kõik on pehmelt öelda sõnnik.Vot sulle vabaturumajandust.
KOMMENTAARID (111)