Tele

USKUMATU! Muusikaauhinnad valmistanud Tauno Kangro vilistati galal välja. Vaiko Eplik valab õli tulle: see ei ole kunst! (162)

LISA KOMMENTAAR

WTF16. veebruar 2020, 17:18
Eplik on lihtsalt ennast õhku täis tõmmanud kitarrikeele kiiksutaja. See, et sa lõkke ääres kitarrikeeli oskad küüntega kraapida, ei tee sinust veel muusikut :)
ätt.12. veebruar 2020, 15:38
Kadrioru ööbik on rääkinud! Teadmamees igal alal nagu orkester !
arvaja12. veebruar 2020, 00:59
oh kui "kõrget" kunsti näitas Eplik Eurovisioonil...
G10. veebruar 2020, 18:21
Suht õieti ütles Eplik.
mulle küll Kangro teosed meeldivad. 9. veebruar 2020, 19:29
Kunstiinstituut ja ka madalamad kunstikoolid lasevad igal aastal välja sadu kunstnikke ja skulptoreid, kokkuvõttes peaks neid Eestis olema juba tuhandeid! Kus nad siis on? Nende teoseid peaks juba kõik nii pealinna kui väikelinnade/alevite haljasalad - pargid täis olema! Oleks igaühel võrdlusvõimalus ja kunstiareng nähtaval olema! Kui ma nüüd võrdlen seda Õuna Isa ja poega, mida ma iga jumala päev vahtima pean, siis eelistaksin pigem Kangro taieseid. Kui need meie õilsasse Eestisse sobimatud on, siis tõmmake maha need Tarvas ja Kündja ja Musumäe suudlejad ja Korstnapühkija ja muud!
Juhan.9. veebruar 2020, 08:29
Ka Eesti laulu konkursile jõuavad väljamaa laulud, need võivad olla küll eestlaste tehtud aga mitte Eesti laulud.
viisakas7. veebruar 2020, 17:34
...kõik täiskasvanud teavad, millal laps võib rääkida...
Olen Kangru poolt7. veebruar 2020, 09:32
Teie laulukesed peaksid ju samuti sinna kunsti kategooriasse pisut kuuluma. Igatahes Kangro lööb teid oma alal mäekõrguselt üle. Teile sobiks auhindadeks plekist koerakutsumise viled. Sobiv muusikainstrument.
Eplikule5. veebruar 2020, 11:11
ei maksa segada kunsti poliitikaga, erakondlik kuuluvus pole oluline, kasva veel, lapsuke, ja arene!
nahast püks4. veebruar 2020, 00:21
kirp aknast välja ja nahk püksid jalga.
kossa2. veebruar 2020, 15:09
Eplik on mats kui arvab,et ainult see,mida tema teeb on kunst
Ma2. veebruar 2020, 13:10
ei imestaks kui mõned neist ,,muusikutest"oleks sotsialismipisikuga nakatunud?
antud auhinda pole näinud,aga2. veebruar 2020, 12:32
motiiv on tore, naine saksofoniga, muide ma pole ühtegi halba skulptuuri näinud mida on teinud Tauno Kangro, täitsa tasemel kunstnik ju.
Andres3. veebruar 2020, 20:13
Mine vaata Jõgeva Kultuurimaja ees olevat ollust. Täitsa "tasemel" ju?
Optik11. veebruar 2020, 09:49
Mulle ka meeldib see viiuliga naine. Saksofoni ei ole seal kusagil näha.
lugeja2. veebruar 2020, 08:44
Eplik on lihtsalt üks andetu jobu
Billiboard2. veebruar 2020, 11:08
Kes ise ei osa, see halvustab teisi. Ja seda ta oskab, sest loomulollus keeb välja.
Aleksander31. jaanuar 2020, 16:18
Lilian 31. jaanuar 2020, 05:20
Kunagi tundsin kaasa Eplikule,29. jaanuar 2020, 00:17
no et andetu poiss, egas seepärast lõuga andma pea. Aga ta sai ette ära omasuguselt. Targemad ja andekamad pole tema rida. Lõuks oleks pidanud kõvem olema, et kaka esile ei tõuseks.
Omg28. jaanuar 2020, 20:44
Eplik arvab endast ikka väga hästi😀 Mis ta kloun arvab, et on miskit väärt. Kindlasti on neid kellele ta meeldib aga kloun jääb klounile ja kloun on sajandeid kloun olnud ja on ka tulevikus
on28. jaanuar 2020, 23:28
võetud selle klouni suust suits ära ja saadetud telgist välja- kas ta galal ei pannud sigaretti ette, Ilvese kõrval vist oli suitsuga mehisem olla, Ilvese nina oli jälle nutikas enamus pulmaajast- kaks klouni...
ats28. jaanuar 2020, 20:17
Kas kuskil oleks näha seda Kangro kuju: naine trombetiga ??
olen näinud28. jaanuar 2020, 10:56
See Eplik on üldse üks nõme kuju,pole tal tühjal laulud ega miskit.
Ants28. jaanuar 2020, 09:19
Eplik on tüüpiline eestlane.
Hiiumaa mees28. jaanuar 2020, 09:08
Hiidlane arvab - Kangro pole kunstnik ja Eplik pole muusik. Möni teine vöib teistmoodi arvata.
Urt28. jaanuar 2020, 08:17
See eputis tuleks ise välja vilistada!
No ei ole27. jaanuar 2020, 23:51
Vot Eplik ise ei ole andekas muusik
fakt27. jaanuar 2020, 22:04
kangro üle võib vaielda või mitte, kuid eplik on oma jõleda kägisemise eest lõuksi saanud, kangro oma taieste eest jälle pole.
27. jaanuar 2020, 20:14
http://img.codelyoko.fr/upload/files/1345902278_987.png
Kunstinautleja27. jaanuar 2020, 20:05
Eplik, miks sa õelutsed? Sitasti saab ütelda kõigi ja kõige kohta.ka sinu kohta! Aga on seda vaja?
viisakas27. jaanuar 2020, 20:00
...Eplik meenutab Tšehhovi novellide "väikest inimest"... Iga hinna eest pildile...
Pasi27. jaanuar 2020, 19:05
Tauno Kui leiad aega tee sellele eplikule ,kes ennast lauljaks,artistiks ja staariks nimetab... Pronks m... olümpiarõngastega. Ikka selline vääriķas
kunagi üks kade naisskulptor27. jaanuar 2020, 18:30
ütles, et Kangro ei tee kunsti ja nüüd kõik nii jäljendavadki.Usun, et Eplik tegi lihtsalt kohatut nalja, tema naljad sellised.
njah27. jaanuar 2020, 18:21
Kangro on häbiplekk, mitte skulptor. Millal ta raha tagasi Tallinnale maksab, Kalevipoja skulptuuri ju ta merre ei ehitanud, aga ettemaksu võttis.
Krissu28. jaanuar 2020, 07:37
Tal polegi lõpetanud EKAt, arvas, et on andekam ja targem. Üks soss-sepp on, muud midagi
Õeluseta eestlane4. veebruar 2020, 11:34
Tauno Kangro on Eestis peaaegu ainuke skulptor kelle tööd on naudutavad.Küll see kalevipoeg ka tuleb. Väga tubli ja andeksa mees.Ja muusikaauhinna skulptuurike- naine trompetiga - oli ka väga kena ja omapärane.Mulle väga meeldis.
idealist27. jaanuar 2020, 18:19
Mulle Tauno skulptuur meeldib (ei meeldinud tema osalemine keskkultuuris) , Eplikut kuulsin viimati 80 on tagasi ja Tanelit näen alati trolli aknast säramas valgetel hammastel, reklaam teeb inimese ja inimene jääb yksi, rohelakk debelakk.
Peep27. jaanuar 2020, 18:17
Ja seda räägib tegelane, kes on eurovisioonil jäänud 23 kohale, kus oli 26 osalejat. Nüüd on jälle ülbeks läinud, sest omal ajal sai ise palju "peapesu" selle eest. Laulud on endiselt andetud.
Parim28. jaanuar 2020, 01:47
Üks parimaid Eurovisiooni laule oli Eplikul.
28. jaanuar 2020, 10:57
vale väide, Eplik on endiselt andekas.
Kolekunst kolelaulule27. jaanuar 2020, 17:30
Need laulud olidki just sellise auhinna väärilised!
27. jaanuar 2020, 17:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Täpselt sama mõte27. jaanuar 2020, 17:43
Tahtsin just täpselt sama teksti kirjutada aga otsustasin enne natuke lugeda.
Ants27. jaanuar 2020, 17:22
Tundub, et Eplik pole saanud õieti kooliharidust ega ka kasvatudt, et on väga ebaviisakas vanema inimese suhtes. Ühinen nende arvamusega, kes Epliku lauludest eriti ei arva. Ei tea, kas ta ka mõne kooli elus lõpetanud ikka on, ise ütleb, et vaid muusikakooli.
to Ants27. jaanuar 2020, 17:24
Kas te siis ei tea, et matsid jäävad ikka matsideks.
ühesugused27. jaanuar 2020, 17:46
Samad sõnad kehtivad ka muideks Tanel Padari kohta
Paul27. jaanuar 2020, 17:09
Mulle Kangro tööd meeldivad, ka isiksusena tundub Kangro olevat huvitav. Meeldivad ka mõned Vaiko Epliku laulud. Küll aga mulle ei meeldi kui kellegi loomingut kritiseeritakse ebaviisakalt, eesmärgiga teist solvata. See näitab kritiseerija kasvatamatust.
hmm27. jaanuar 2020, 18:23
Kritiseeriti asja eest ...
no5. veebruar 2020, 11:06
Kangro tööd on humoorikad, see on tore pluss.
hr Eplik27. jaanuar 2020, 16:51
soovis auhinnaks Michelangelo Taavetit?
Ei te midagi27. jaanuar 2020, 17:28
äkki ei sobiks seegi tema kauni korteri värvilahendusega kokku.
27. jaanuar 2020, 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jürka27. jaanuar 2020, 17:16
Kuidas see siia puutub?
jaaah27. jaanuar 2020, 16:42
Eplik. Eks need viinamarjad ongi hapud, arvas rebane kui hüpates neid kätte ei saanud.:)
umbehää27. jaanuar 2020, 16:34
Jah kunzt on see milline imeline innovaatailine vabadusrist meil püsti pandi.
muusik või asi27. jaanuar 2020, 16:22
epliku muusikategu on ikka väga mannetu, et nii küppama tuleb
Mini-mälestus27. jaanuar 2020, 16:00
Käisin eelmine aasta Epliku kontserdil Tallinnas endises NO99 hoone teise korruse saalis. See oli kõige hullem helide kakofoonia üleüldse, ma polnud ainuke, keda helid sundisid saalist taanduma. Tegu oli kurdistava arusaamatu müraga, mitte muusikaga. Sõbranna imestas, et tavaliselt on Eplik helide suhtes pedant, et ei tea, mis seekord juhtus...
Sven27. jaanuar 2020, 15:56
Hinnatud kunstnik Tauno? Lubage naerda:)) Keskerakonna õuekunstnik, tänu millele sai vanalinnas ülisoodsalt kinnisvara. Õnneks tuli isegi keskerakondlikul linnavalitsusel mõistus koju ja tõmmati pidurit lahte kavandatud Kalevipoja käkerduse suhtes. Iga kord on piinlik kui pean korstnapühkijast mööduma. Jõledamat anatoomilist junni pole ilmas kuskil kohanud:(
Pronkskäkk27. jaanuar 2020, 18:04
Ausalt öelda ka mina ei ole Kangro loomingu austaja ja mul on hea meel, et seda Kalevipoega riik ei finantseerinud. Ta võib olla ju tore inimene, aga kunstnikuna ei midagi erilist.
pole Kanrol häda midagi28. jaanuar 2020, 13:33
oskam oma toodangut müüa ja turustada . Kiljuvad igat masti,, purkijunnitajad,,
katrin27. jaanuar 2020, 15:55
kui Kangro oleks kuulunud reformierakonda,siis oleks auhind väga kena olnud?Tule taevas appi,kuidas suhtutakse inimestesse,kes kuhu erakonda kuulub pole kellegi asi,köik uritused politiseeritakse,Eplik ,ma väga kuulan su muusikat,aga seekord läksid väiklaseks,kellele tahad meeldida,kas oravatele?Väga kahju.
27. jaanuar 2020, 20:06
27. jaanuar 2020, 20:07
27. jaanuar 2020, 20:07
27. jaanuar 2020, 20:07
27. jaanuar 2020, 20:07
Junnõi tehnik27. jaanuar 2020, 15:54
Kui raadiost Epliku laul tuleb, siis vahetab mu raadio automaatselt saatejaama
AK27. jaanuar 2020, 15:53
Maitseasi. Pole parata ka siis, kui Epliku laulust suurt midagi ei pea. Peab siis kohe tõttama seda teatama? No jah, nüüd sai jah....
vanaemadele27. jaanuar 2020, 15:51
see Eplik nüüd küll laule ei loo, see veel puuduks!
Viimne reliikvia27. jaanuar 2020, 15:48
Matsid jäävad matsideks.
Huvitav ?27. jaanuar 2020, 15:37
Kas see nõndanimet eplik on kunstnik ?
Vanaema27. jaanuar 2020, 15:34
Kodanik Eplik on jah see kõigevägevam kriitik. Äkki vaataks peeglisse ja küsiks, mida ta ise saavutanud on ?
Elve27. jaanuar 2020, 15:25
Ega Epliiku laulu a kõik kunstiks ei pea. Igal oma maitse ja teisi halvustada pole hea toon.
27. jaanuar 2020, 15:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Soovitan soojalt27. jaanuar 2020, 19:30
lastetoaga27. jaanuar 2020, 15:21
Isegi kui kujuke ei meeldi, siis viisakas inimene vaikiks.
P-käkk27. jaanuar 2020, 18:06
pettunu27. jaanuar 2020, 15:20
matsid jäävad matsideks. Kahjuks tuli välja, et Epliku lastetuba on NULL.
rein27. jaanuar 2020, 16:12
See,et poisid matsideks on kasvanud,tuleb panna kodu arvele.Emmed nunnutavad neid mehehakatisi ja hiljem nad ongi "KUNINGAD"
ausad teadmised27. jaanuar 2020, 15:17
Olen tavakodanik ja tean Eesti skulptoritest T. Kangrot, M. Karminit, pr Kirsipuud, Seaküla Simpsonit, lahkunutest Tanilood, Aulin Rimmi ja Adamson-Erikut (oli selline nimi?). Ah jam Ülo Õun oli ka, tegi Tartusse Isa &Poja. Pisiskulptuuride ja auhnnakujukeste tegijaid ei teagi. Ju ei tunne ka nende tellijad kõiki Eesti kujureid ja tellivad kuulsamatelt.
Väike parandus28. jaanuar 2020, 13:39
Erich Carl Hugo Adamson, maali ja tarbekunstnik, Amandus Heinrich Adamson, Eest skulptor, akadeemik. Need on ikka kaks erinevat inimest, mõlemad küll kunstiinimesed.
27. jaanuar 2020, 15:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to XYZ27. jaanuar 2020, 15:24
kuule totuke, kas sa käisid ja küsisid kõigilt inimestel nende arvamust, et saad väita et "valdav enamus" ei pea tema töid vaatamisväärseks?
Vanaema27. jaanuar 2020, 15:37
Ja XYZ kuulub muidugi peenetundeliste sekka , kes julgeb sõna võtta valdava enamuse inimeste nimel.
Muide27. jaanuar 2020, 16:39
Kangro puhul peab oskama "ridade vahelt lugeda". Ta ka üsna peene tunnetusega ja robustse joonega.
70+27. jaanuar 2020, 18:05
Mulle meeldivad Kangro tööd, neis kumab läbi huumoriprisma meie rahva olemus, nii peenetundeline kui ka robustne. Olen lugenud tema töid arvustavaid artikleid ja ka pooldavaid, negatiivseid arvamusi ja paneb mind muigama - täppi tabatud! Eks need, kes halvustavad, on vist alateadlikult neis teostes ära tundnud iseenda robustse mina, no tõesti see ajab "peenetundelise intelligendi", kes peab end maailmanabaks, halvustama, iseenda olemusele ju jalaga ei äiga, lihtsam on skulptorile sõnadega näkku virutada.
27. jaanuar 2020, 15:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vaataja27. jaanuar 2020, 18:07
Aga, näete, oravatel pole oma õuekunstnikku, mistõttu mujal skulptuure vähe.
kkk27. jaanuar 2020, 19:14
Eplik on jälle oravate õuelaulik. Kangro tööd on meeleolukad, peab ikka huumorimeelt ka olema, et aru saada.
f27. jaanuar 2020, 15:06
Õiglane oleks siis asi ka lahti seletada, et miks... Vedelad vormid, kondikava puudumine, proportsioonid. Aga tegelikult ei jõua ära oodata, kui ka meil on kunagi aeg, kus igaüks ei saa ennast kunstnikuks nimetada. Ja seda sõna lörtsida. Igasuguste õhupuhujate, kuraatorite võim on nii suur, et kunsti sealt tagant on juba pikemat aega raske leida.
mis 27. jaanuar 2020, 14:47
mis on see, mida aastate pärast Eplikust mõelda. Võibolla seda kuidas ta Saagimiga kohtumas käis. Kui sinnagi kutsuti.
Kunstniku...27. jaanuar 2020, 14:38
...kohapealt on Tauno Kangro parimaid üks eestis ja tunnustatud välismaal, loomulikult seoses sellega ka palju kadestajaid !
Kes on see27. jaanuar 2020, 14:36
eplik pääses kohilast laulule juhusega ja sepp saaremaalt ka :)27. jaanuar 2020, 14:48
muusik27. jaanuar 2020, 15:02
epolik on tühipaljas jubeda häälega kargaja---mõttetu mees !
to eplik pääses kohilast(?) laulule juhusega ja sepp saaremaalt(?) ka :)27. jaanuar 2020, 15:04
Hähh!27. jaanuar 2020, 15:28
Seaküla Simson võiks riiulilt Eplikut iseloomustava taiese anda...
Uskumatu ja seda nimetatakse kunstiks27. jaanuar 2020, 14:32
Enamus muusikaauhindade ürituse nominentidest ei aimagi et nad ei ole ei muusikud ega kunstnikud vaid kõvasti häälitsevad kisakõrid.
27. jaanuar 2020, 14:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hmm27. jaanuar 2020, 14:49
Eedi, pane kindlasti silmaarstile aeg ja lase oma silmi kontrollida. Googelda Tauno Kangro EMA auhind ja seal on kenasti näha viiuliga naist. Muuseas, väga ilus skulptuur minu meelest, kuigi ilu olevat vaataja silmades.
Hmm27. jaanuar 2020, 14:50
Huvitav kust ja mida sa vaatad? Kus sa seda saksofoni näed..??
Riina27. jaanuar 2020, 14:30
Mis siis oleks paslik auhind olnud? Mõni Laikmaa või Wiiralti taies ehk? Alternatiiv oleks vast vimpel või aukiri.
Kes,27. jaanuar 2020, 14:18
soosivad Kangrot!Kuhu erakonda ta kuulub?Eplikul on tulune õigus.
Auhind27. jaanuar 2020, 14:13
Milleks on üldse tarvis auhinda muuta? Vana oli üsna ilus ja stiilne!
Nimeta27. jaanuar 2020, 14:10
Kõige suurem kunst teadagi on kunst kunstis kunsti näha.
DEAAN27. jaanuar 2020, 14:10
Eplikust hullemat lauljat annab otsida !!!
Väike eplik27. jaanuar 2020, 14:08
Oi, oi, oi kui väike mees.
Ühed mustad mõlemad27. jaanuar 2020, 13:55
Ega need lauludki midagi väärt ole. Üks hääle vägistamine ja vigin. Seega kolemuusikale ka koleauhind!
Vile27. jaanuar 2020, 13:45
Eplik oskab kõik poliitiliseks pöörata, mis see keskerakond siia puutub? Mõnitada inimesi ei ole kultuurne. Kas tahab veel mõnda auraha rinda?
27. jaanuar 2020, 14:47
Ma arvan, et ta läheb tänu sellele esinemisele tänavu presidendi vastuvõtule, selliseid ju sinna koondatakse.
Vots 27. jaanuar 2020, 13:20
Inimest alandada ei ole ilus. Ka põhjendatud tegu sellisena pole ilus.
kangro 27. jaanuar 2020, 13:20
kingib nüüd oma pronksist kangi vaikole
hüi, millised matsid27. jaanuar 2020, 13:08
häbi peaks olema neil suurtel epliku-sugustel "kunstiinimestel", arvavad, et on midagi, aga tegelikult on tühisused. kunstnikuharidusega kunstnik pole kunstnik, no mis jutt. võib meeldida või mitte, aga skulptor ta on ja minule meeldivad tema kiiksuga taiesed. kiiksuga eplikud ei meeldi kohe üldse aga. ja temal ilus kodu, muahahaha, vaevalt küll, mitte ei usu. aga kes koera saba ikka kergitab, kui mitte koer ise.
Hapud viinamarjad27. jaanuar 2020, 15:46
Hapud viinamarjad - ei tahagi neid - Eplik jäi ju auhinnast ilma, sellepärast vingub.Eriliselt upsakas ning ülbe! EMA ei ole ilusa kodu konkurss.
"K"Pajupuu27. jaanuar 2020, 12:59
...iga kuntsniku looming on püha...
Papaa27. jaanuar 2020, 12:55
Kangro on kunstimaalimas sama, mis oli muusikamaailmas "Meie mees".
?27. jaanuar 2020, 15:34
Kas "Meie mees" omas kõrgemat muusikalist haridust ülikoolist?
suhteline tajumine27. jaanuar 2020, 12:53
kunstiga ongi nii vöi naa,midagi jäetuna purki ühel ajahetkel võib olla ka kunsti maitse juures
Liis27. jaanuar 2020, 12:52
Kas Eplik on siis suurem kunstnik kui Kangro?
Miks 27. jaanuar 2020, 12:49
ei ole see auhind siin suuremana, et kõik saaks hinnata?
27. jaanuar 2020, 12:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
miks mitte27. jaanuar 2020, 13:11
ma ei imestaks, kui elamiseks mängiks ka neis. no näitaks oma flööti.
kuigi mulle27. jaanuar 2020, 12:40
Eplik ei meeldi, on ta ometi välja öelnud selle, mida paljud arvavad. Kangro "kunst" ikka jubedus kuubis.
kas paljud27. jaanuar 2020, 12:50
on kunstiteadlased? Pigem vihatakse kesikuid ja nendega seotud inimesi.
ehh27. jaanuar 2020, 13:11
poliitiline väljaütlemine pole kunsti puhul küll midagi väärt. madal tase.
kunstihuviline27. jaanuar 2020, 12:38
Eplik pole sugugi halvem, kui kõik need "heliloojad", kes ise oma laule kisavad, aga Kangro käkerdisi on tõesti Tallinn täis, liig, mis liig, on meil ju paremaidki skulptoreid, v polegi neid enam?
ka kunstihuviline27. jaanuar 2020, 13:14
ma ka elan tallinnas ja liigun linnas, no vahel juhtun lõbusa korstnapühkijapoisi juures mööda, see lahe elukas viru tänaval jääb ka vaatevälja vahel (kuigi enamasti on turistid selle ümber puntras pildistamas ja see ei paista väljagi), aga kuskil mujal pole küll ette jäänud. ja et no lausa segaks, nii palju on, no mida? linn on neid "täis"? jajah. ma pole kunagi olnud kesikute valija, aga kesik (endine) või mitte, tema skulptuuridel pole viga.
Olgu....27. jaanuar 2020, 14:10
...mis,kuidpole ükski kirjanik,laulja näileja või skulptor teise loomingut,teost mõnitanud.Uskumatu,kui madalale võib laskuda.Tallinn Kangro kujusid täis,eks ikka Savisaar omal ajal tellis ja tegi teene sõbrale.
Hans27. jaanuar 2020, 12:32
Käisin ka üritusel ja ei kuulnud mingisugust välja vilistamist. Võimalik, et keegi kuskilt karjus Boo aga üle saali see igatahes ei kostunud. Nii et kellelegi üritatakse ära teha.
viinamarjad on hapud27. jaanuar 2020, 13:16
hale eplik demonstreeris lihtsalt oma haledust. kui keegi karjuski seal, oleks tulnud välja visata, ebaviisakate inimeste koht pole sellistel üritustel.
eks27. jaanuar 2020, 14:52
ikka ajakirjandus jälle, kellegile vaja
Pasi27. jaanuar 2020, 18:09
Kõrge enesehinnanguga kloun kes kutsub ennast lauljaks. Sa esmalt vaata peeglisse,tee oma hambad korda ja pese oma rasvased juuksed puhtaks. Mis jube muusika ja veel jubedam esitaja. Ja kui need kaks kibedust kokku panna? Jubedus juunis.
Eino Taruk27. jaanuar 2020, 12:32
Poolmoodne kunst. Olgu õnnelikud, et polnud bassivõtme kujuliseks keeratud koerajulka purgis
Vaiks27. jaanuar 2020, 20:04
Hambad on kollas, mida mulada
kalevipoeg rannas27. jaanuar 2020, 12:26
kangro ja keskerakond-skulptuur
Mulle27. jaanuar 2020, 12:51
see skulptuur meeldis.
ja mis selle kalevipojaga on siis?27. jaanuar 2020, 13:17
olekski lahe olnud ja turiste meelitanud pildistama. mis see aaviksoo laguneb klaasikärakas vabaduse väljakul parem on?
mulle27. jaanuar 2020, 14:53
Erki.27. jaanuar 2020, 12:21
Jaa,kunstis,meditsiinis,pedagoogikas,poliitikas ja muusikas on kõik suured spetsialistid...
Just27. jaanuar 2020, 12:17
Mul ei ole midagi selle vastu, kui Kangro, kes ei ole skulptor, teeb auhindu inimestele, kes ei ole muusikud.
kunstiakadeemia27. jaanuar 2020, 13:19
kunstiakadeemia lõpetanud skulptor ei ole skulptor? nojah, must ei ole must ja poiss ei ole poiss ja vaesus ei ole vaesus jne, eitamise faas.
27. jaanuar 2020, 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tõesti, ....27. jaanuar 2020, 16:28
....võiks oma laulud purki laulda!
jeplik27. jaanuar 2020, 12:17
mis puutub siia erakond,ära pööranud selle poliitikaga,oleks võinud reformi hümni valmis teha aga nõrk oled, eplik, mine küsi randpere käest,see ka ju suur muusik..
neh27. jaanuar 2020, 13:20
kuigi põIgan rändperet, pean tunnistama, et laulis ilusti, 100 x parem kui mingi eplik.
27. jaanuar 2020, 12:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Koorti kitš27. jaanuar 2020, 12:46
Aga miks ometi siis seda tarbitakse? Ju siis enamusele sobib!
Paljude 27. jaanuar 2020, 12:55
praegu kallite kunstiteoste kunagised autorid elasid vaesuses, sest arvati nende teoste kohta sama, nüüd maksavad miljoneid.
ilmselgelt27. jaanuar 2020, 13:21
on sinusugused, kes pole tema ateljees käinudki kunagi, need suurimad "asjatundjad"
Kkkk27. jaanuar 2020, 12:05
Sellest üsna ükskõik, milline kuju välja näeb, minu kodu see nagunii ei ehi. Aga mina küll ei märganud mingit väljavilistamist. Olin seal üritusel. Kui siis ehk kusagil seal staarikeste lauas lava lähedal, publiku hulgas ei märganud.....Ehk Epliku enda lauast tuli see ..... Mis ma oskan öelda. Ole mees ja õpi kaotama. Ta oli juba enne auhinna välja andmist selle ürituse suhtes ju üsna kriitiline. Kui ei meeldi, istu siis kodus ja mure lahendatud. Milleks veel teiste tuju rikkuda
piu27. jaanuar 2020, 11:59
Eplik õppigu muusikat tegema ja kirjutama. Siis rääkigu teistest .
jah27. jaanuar 2020, 12:10
Minu jaoks on Epliku muusika ka saas't. Aga mis hindaja mina olen, iga kingsepp jäägu oma liistude juurde. Kesikuid ei poolda, pole Ratas Savisaarest midagi parem.
äooyil27. jaanuar 2020, 11:58
Äkki27. jaanuar 2020, 11:57
ff27. jaanuar 2020, 11:56
Eplik tehku kõigepealt üks normaalne laul valmis, siis kritiseerigu teisi.
27. jaanuar 2020, 11:53
Ma ikka imestan, kes ja miks neid Kangro soperdisi tellib! See jubedus seal Mustamäe Parditiigis näiteks, brrrr!
kkk27. jaanuar 2020, 19:21
A mis tal viga, ma mõtlen naist tiigis. Minu arust väga vaimukas.
Prrrr27. jaanuar 2020, 11:52
Eplikuga sada prossa nõus. Kangro nikerdisi on nagunii palju avalikus ruumis. Kui jõhkralt, siis pealinn on nendega risustatud. On ju palju teisi skulptoreid ja oleks saanud huvitavama tulemuse. Ja mis algeline seos Kangro peas: EMA ja ema!
to algeline prrrr27. jaanuar 2020, 14:01
kust võtad õiguse mõnitada? mis see ema rohkem algeline on, kui pöff sümbol hunt näiteks? samamoodi võib küsida, et kus seos on, oi kui alheline seos, et hundid elavad ka öösel, näe, päeval elavad ka. no näitena. kunstniku enda asi, kuidas ta seoseid loob. pealegi võis see olla üldse tellija soov selline seos luua?
Tavaline inimene 27. jaanuar 2020, 11:46
Ennem on Kangro 1000x kunstnik kui Leplik muusik.
Jh27. jaanuar 2020, 12:56
Eplik ei saaks muidu tähelepanu ju, muidu on ta aiakirjanduses tundmatu kuju.
pimedatele27. jaanuar 2020, 19:31
on kaks võrdset suurelt küündimatut "Gunstnikku-kujurit"- need moskva oma j@letistega täis toppinud zurab tsereteli ja tallinna oma sama 6udsate j@letsitega täis toppinud tauno kangro!
raiko27. jaanuar 2020, 11:45
Ma nii vilets muusik oleks, kui eplik, siis ma küll ei kommenteeriks sellise suure mehe(kangro) kätetööd
Ehho27. jaanuar 2020, 11:54
Tõsi, Kangro on kerekas, aga erinevalt Eplikust kahjuks pugeja. Muu on maitseasi.
to ehho27. jaanuar 2020, 13:25
pugeja või mitte, isikuomadused ei ole siin ju kõne all? või on? hindad kätetööd selle järgi, kas inimene on sulle ebameeldivas (muule muide kah!) erakonnas? enam ta muidugi ei ole ka, aga eks ta kesikuks jääb alatiseks, olen nõus. aga loomingusse ei puutu see kuidagi. ma näiteks ei teeks maha isegi randpere laule, kuigi inimesena väärtustan miinusmärgiga.
Kes on Vaiko Eplik???27. jaanuar 2020, 11:43
Kangrot olen isegi näinud telekas.
muidu mõlemad omas mahlas27. jaanuar 2020, 12:29
kogu komplekt27. jaanuar 2020, 11:42
mulle pole eplik kunagi mitte sendi eestki meeldinud.vile. eurovisoonil oli päris ebameeldiv.vile
Superstaar27. jaanuar 2020, 11:40
Muusikud, näitlejad, klounid jne- need on kõige tolerantsemad inimesed maailmas, nagu näha. Samuti on nad ka kõige targemad, nemad teavad kõigest- metsandusest, inimõigustest, riigivalitsemisest, meditsiinist. Need, kes on seda aastaid õppinud, need ei tea midagi. Oluline, et oled midagi skandaalset teinud, siis oled arvamusliider ja võid avalikult teisi alandada.
neid27. jaanuar 2020, 12:57