Kui päris siiralt öelda,siis pealtnägija pole enam ammu mingi tegija.Aga need vaataja punktid tulevad sellest,et õhtul on televiisor mängima pandud ja ega ma teda enam välja ei lülita enne AK.Aga ta mängib toanurgas niisama...."kütteks".Sest ka kanal 2 ja tv3 ei edasta sel kellaajal mitte midagi vaadatavat.Nii see televiisor kogubki vaikselt üksinda omi vaataja punkte.
Mida rohkem näidatakse reklaami seda vähem vaatajaid Enne oli 8min reklaam nüüd pea 12 min ja saadet ainult 10min.Ahnus ajab vaatajad eemale. Kas tõesti ei ole firmat kes piiraks reklaamid vähemaks.Mina maksan saate eest mitte reklaami eest .Kaoks reklaam oleks ka elu odavam .Reklaami eest ei võeta kopikaid ikka täiega.
Loomulikult ETV või ETV2, ega eesti kanalitest ju muud valikut polegi.
Kanal2 hakkas näitama väga põnevat Netflixi sarja Narcos, mis on meeldiv üllatus.
milline neist võiks siis välja langeda. Need on igapäevavaataja saated. Loodan, et hulka satub kunagi ka "Suud puhtaks". Ikkagi saatejuhi väga suur töö nii laialdaste teemadega, mida huvitav vaadata mingiks eneseharimiseks ja vastusteks, mida endale tihti esitad.
KOMMENTAARID (9)