Inimesed

Karmel Killandi: kahju, et meie riigi valitsemine on kohati läinud juba tragikoomiliseks

Maaleht, 27. detsember 2019, 10:28

78 KOMMENTAARI

m
Milline/ 4. veebruar 2020, 08:05
m
muud midagi/ 28. detsember 2019, 17:02
koketeeriv karmel killandi kobigu kus kehvormigi - kuradile
ü
ühesõnaga/ 28. detsember 2019, 16:12
ü
ühesõnaga/ 28. detsember 2019, 15:03
Killandi arust on siis normaalne see, kuidas refid 17 aastat Eestit lagastasid. Pooldab seega suurpettureid, pole sõnu lihtsalt. Räägima hümni ärajätmisest, alatu tegu aastavahetusel.
u
Urmas/ 28. detsember 2019, 12:22
KaKi, Sa võid erakanalis valitsust tõrvata, aga oma leivaandjaga ära ülbitse. Ma ei imestaks, kui ERR Sinuga uuel aastal töösuhte lõpetab. ERR ja telepublik ei kaota sellest midagi ega kedagi.
v
väga sobiv,/ 28. detsember 2019, 11:23
ERR on nüüd see, mis oli enne TTV.
e
eeskuju/ 28. detsember 2019, 09:33
President ja Kivirähk arutavad ,millise erakonna populaarsust peaks rohkem esile tõstma!

k
Karmenile meeldivad suursulid ja petturid?/ 28. detsember 2019, 08:00
Oleks valitsemine olnud 17 aasta jooksul natukenegi aus olnud, oleksid Aasmäe ja Rehe elus. See mida praegu ref teeb ,on oma elajaliku, alatu, küünilise, jõhkardliku , ebaausa joone jätkamine selleks ,et uuesti rahapaja juurde miljoneid kantima s.t varastama pääseda.
t
Tiia/ 28. detsember 2019, 02:05
o
27. detsember 2019, 22:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
axel/ 28. detsember 2019, 10:30
Reformierakond on ju klounide meistriklass!!
j
juku/ 27. detsember 2019, 22:49
telekas suveüritused talvel
d
dress/ 28. detsember 2019, 13:33
Jummalukene , kitliga suurele peole tulnud , käsi ka tasku kohta näitamas , oioioii
e
ei vaata enam,/ 27. detsember 2019, 21:08
meelelahutust pakuvad nii et tapab, 2x nädalas Orav ja Meri, hea tükk küll, aga mis liig, see liig.

n
naine/ 27. detsember 2019, 19:02
Kus seletama, valitsemist segatakse pidevalt ja kiusatakse ministreid, kas tõesti on silmakirjalikkus pimadaks teinud ja kõrvad kuulmatuks. Valitsus on väga tubli.
e
Enno/ 27. detsember 2019, 18:38
Kas mitte hiljuti ei rääkinud ta ,et aastavahetusel tuleb üks või kaks päeva teleri ees veeta?Võibolla ka ka kolm.Tark inimene ju ei veeda päevi teleka ees.Ja nüüd sama inimene avaldab arvamust riigivalitsemisest.
t
to 18. 15/ 27. detsember 2019, 19:02
Palgaline, no ei ole vaimukas.
s
27. detsember 2019, 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
rahulolu/ 27. detsember 2019, 19:41
Pole vaja kiruda riigi valitsemist vaid ikka opositsiooni, kespüüab teha kõik, et segada valitsuse tööd. Nende sõnavõtud riigikogus on nii koomilised, et sageli tekib tunne, et oled sattunud komöödiaetendusele. Praeguna valitsus ja peaminister on aegade parim!
u
27. detsember 2019, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
28. detsember 2019, 01:05
Uma kirjutab väga tabavalt endast: selline vihaõhutaja....jne
u
Uma ga täielikult nõus!/ 28. detsember 2019, 12:34
Ja sina tallakaapija 1,05, seleta teistele ka mis on Uma jutus valesti. See Kadrioru joodikust vihaõhutaja on täpselt see, kelleks Uma teda nimetas. Mida see head on teinud?! Peale brüsselis pugemise, osade eestlste sõimamise, välismeedias valitsuse mõnitamises jne. See "president" kadugu sinna kust ta siia veeti. Ja võtku need sonimütsidega oravad ja sotsid kaasa.
t
Tt/ 27. detsember 2019, 17:41
Ikka rohkem ajuvabadust ja seepi.ERR on täielik .ülgas.See inimene ei sobi rahvustelevisjooni.
o
on, on !/ 27. detsember 2019, 17:37
Aga siis kui Killandi oli, siis elu lausa õitses.

o
27. detsember 2019, 17:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nii on / 27. detsember 2019, 18:22
Pole meil valitsust, on ainult kari räuskajaid ja riik täis skandaale, lisaks sadu trolle kes presidenti j rahvast laimavad.
t
to Nii on/ 27. detsember 2019, 19:05
Palgaline, palju sa neid komme täna kirjutad. Kas iga kommi eest makstakse eraldi, et nii pingutad ?
j
jäigi mo.de.reerimisele/ 27. detsember 2019, 17:04
Kas Killandi tegelikult ka niimoodi mõtleb, ongi tõeline li.berast või mõnitab - naeruvääristab isamaalasi ainult selleks, et reformi käest hüvesid saada ? Pole kunagi nendest isamaalaste halvustajatest aru saanud. Mida nad sisimas mõtlevad või ongi kõik ainult raha ja sooja koha nimel ?
n
Nagu Etv/ 27. detsember 2019, 17:00
Kui raha palju tekib alati tragikoomilist!
o
On keegi/ 27. detsember 2019, 16:54
ETV -st meelelahutust näinud? Ainukene asi on Vikerraadios humoorikas virgutusvõimlemine, kus klaverit mängib Viive Ernesaks! Kõik muu on puhas ja kallutatudpropaganda!
k
27. detsember 2019, 16:43
karmel teab,mida maksumaksja raha eest räägib!

v
viisakas/ 27. detsember 2019, 16:39
...veel üks arvamusliider...
j
JAH/ 27. detsember 2019, 18:41
j
27. detsember 2019, 16:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To Juba/ 27. detsember 2019, 17:19
Karmel ka "tavainimene", vaata pilti: ei midagi erilist.
t
To juba/ 27. detsember 2019, 18:24
Hoolib väga ja näeb riigi olukorda vaatlejana ning erapooletuna. Ja nagu näha märkamata meie mäda valitsus ei jää.
t
tehku lihtsalt oma tööd,/ 27. detsember 2019, 16:36
kui Killandi valiti ballile intervjueeriaks, ega ta sis sellepärast ei pea kohe hakkama kedagi halvustama, tänada võib ka teisiti.
m
27. detsember 2019, 16:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
muud midagi/ 27. detsember 2019, 16:53
KaKi, KaKa, KeKa - kohtlaste kojanarride kolmainsus
k
Kes nees/ 27. detsember 2019, 15:37
m
modeleerige nüüd/ 27. detsember 2019, 15:37
minu kommentaari ja mina ei kaota midagi, aga Õhtuleht kaotab tuleval aastal ühe tellija, sest minu pere enam tellimust ei pikenda
w
wtF/ 27. detsember 2019, 15:39
h
Huvitav/ 27. detsember 2019, 16:13
h
Hakakem nutma/ 27. detsember 2019, 18:25
Õhtuleht jääb sinu tellimisest ilma, loodame, et sa ei kommenteeri ka.

o
Oh/ 27. detsember 2019, 15:36
Ajakirjanikud peavad uudiseid, arvamusi vahendama, aga mitte oma vaadet , ideed peale suruma. Nad peavad olema objektiivsed ja mitte kellegi poole kaldu, eriti siis, kui sa oled riigi asutuses.
a
Aga trollid/ 27. detsember 2019, 18:26
Ei pea koguaeg negatiivset jama ja lollust kiribima, koristage tänavaid kasvõi kaabu rõõmuks.
m
Maamees/ 27. detsember 2019, 15:29
ERR ei ole koht kus töötajad tohiksid väljendada oma poliitilisi tõekspidamisi ja arvamust. Sa võiksid vabatahtlikult töölt lahkuda.
v
Vabatahtlikult/ 27. detsember 2019, 18:35
Võiks kaabu jalutama hakata koos oma pisipojaga
t
To maamees/ 27. detsember 2019, 20:36
Võtku saatejuhtideks N.Kullerkupp ja T.Kask ,tublid ja erapooletud!!
n
27. detsember 2019, 15:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Arva mida tahad/ 27. detsember 2019, 16:19
See näitabki, et on normaalne naine. Sest ükski normaalne mõtlemisvõimeline naine ei kooguta kaabude ees.
k
Kõige normaalsemad / 27. detsember 2019, 18:27
Ongi ju refsotsid, kas sa ei teadnud ?
j
jah/ 27. detsember 2019, 15:15
pidevad pingviinide paraaadid
l
27. detsember 2019, 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
27. detsember 2019, 15:44
Kui praegune valitsus oma tegude ja väljaütlemistega ise tingib seda, et sellele peavadki ajakirjanikud tähelepanu pöörama. Selleks ajakirjandus ongi. Praegusele valitsusele eesotsas perekonnaga muidugi ei meeldi, et keegi julgeb neid kritiseerida. Aga ise annavad selleks ainest ja mitte vähe. Tähelepanu juhtimine lollustele on ajakirjanduse ülesanne kogu aeg olnud. Ainult praegu selleks ainest rohkem kui kunagi ennem
t
to 15. 44/ 27. detsember 2019, 15:57
Palgaline, jäta järgi ükskord.
t
to to.../ 27. detsember 2019, 16:07
Kas juba ongi selline aeg, et ainult ühtedel on võimalik oma arvamust avaldada? see meenutab ju tuttavlikult kunagist punast aega
t
to 16. 07/ 27. detsember 2019, 16:22
Kui 15.44 tegelikult ka niimoodi mõtleks, siis elaks ta ammuilma kuskil araabiamaal või Ameerika getos ning oleks eestlased ammuilma ära unustanud.
a
Ajakirjandus on väga tubli/ 27. detsember 2019, 18:29
Toob esile valitsuse valed ja ebakompetentsuse, muidu oleks ainult kommentaarid kus ekre trollid kiidavad oma kaabusid ja ekret,
t
to 15.44/ 27. detsember 2019, 21:47
t
28. detsember 2019, 01:09
Tore lugeda, et 15.44 on paljudele ekre trollidele kannale astunud ja pesakonna kihevile ajanud!
1
15.44/ 28. detsember 2019, 12:39
uued tuuled pu.huvad...sin.usug.used ajavad kõ.ik aj.ale.hed pan.krotti, sest ra.hvas on vä.sinud 17 a. kest.nud yl.istusla.ulust ja rah.va mõ.nita.misest....pm on selge näide - miljon kahjumit...kas PL ja ÕL on jär.gmised....nyyd ma.terd.atakse hr. JR, andke tuld ...JR oli, on ja jääb par.imax pe.amin.-x. Val.itsusel on ra.hva to.etus. PM-s vaid neg.atiivsesd arva.mused JR kohta aga dressikale ei saa õnnex õnnegi soo.vida....
p
27. detsember 2019, 15:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
27. detsember 2019, 15:44
Parim vallitsus, mis viib meid aastakümneid tagasi, punasesse aega...
t
Tule taevas appi/ 27. detsember 2019, 18:30
Ära kiida seda õnnetut valitsust, kui seda selleks nimetada tasubki.
p
pa.ngu/ 28. detsember 2019, 12:42
täi.stuu.ridel ed.asi....oma pea.ga mõt.levad ko.danikud ei kuu.la ega vaata neid....lä.hevad pa.nkrotti kui va.litsu.se ja rii.givastased...

n
27. detsember 2019, 15:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to 14.52/ 27. detsember 2019, 15:59
Tolerast, kus see Eesti sul on. Brüsseli oblast, kuhu reform meid viinud on.
n
Naer saalis/ 27. detsember 2019, 18:31
e
emm/ 27. detsember 2019, 14:41
Mina ootan ikkagi proua Kaja Kallase vabandamist meedias ja tv
e
Emmekene/ 27. detsember 2019, 15:46
Mille eest? Kallas ei pea vabandama Helmete ja praeguse valitsuse rumaluste eest.
j
Jää ootama trollimemm/ 27. detsember 2019, 18:32
Kaja ei pea mitte kellegi ees vabandama, aga ekre peaks küll, kes korraldas talle räigeid ebameeldivusi.
t
to Emmekene/ 27. detsember 2019, 21:51
Vabandama peaks sellepärast,et ta nii rumal on.
n
näitex/ 28. detsember 2019, 12:45
mix ei ilmunud maximasse- kel.lele ta pul.mavana mä.ngib???
s
27. detsember 2019, 14:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
27. detsember 2019, 15:46
Ära vaata, pane telekas kinni ja tee enda heaks midagi asjalikku!

t
27. detsember 2019, 13:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tegelikule/ 28. detsember 2019, 01:13
Kas praegust valitsust peaks kiitma? Nad pole ju selleks grammigi põhjust andnud. Lollusi ei pea heaks kiitma, vaid need tuleb kõik avalikuks teha. Seega on selle valitsuse ajal ajakirjanikel tööd küllaga ja jõudu neile selleks!
j
jeerum/ 27. detsember 2019, 13:50
Killandi ilmselt tugevalt vasakpoolne reformi poole kaldu, kui sellist vaenulikku juttu ajab. Või tahab reformile pugeda.
k
kaldu ühele poole/ 27. detsember 2019, 13:44
Eks meie meedial ja ERR-l on selles loos ka suur osa olnud. Kui kajastatakse ja naeruvääristatakse ainult valitsust ja mitte opositsiooni tegemisi- ütlemisi, siis tahetaksegi jätta rahvale mulje, et praegune valitsus teeb ainult nalja ning pole millegi asjalikuga hakkama saanud. Õnneks pole kõik inimesed kurdid ega pimedad ning oskavad oma peaga mõtelda. Ilusat vana-aasta lõppu kõikidele.
k
kuku/ 27. detsember 2019, 13:17
ERR-i ajakirjanikud võiksid peeglisse vaadata.
h
Heatahtlik/ 27. detsember 2019, 13:10
Kuule hea koomik anna siis oma koomikust leivaisale teada et takomöödiat ei korraldaks ja samad soovid oleks opositsioonile ja presitendi kohusetäitjale.
s
selline kleit/ 27. detsember 2019, 13:10

k
Koomik Tragi/ 27. detsember 2019, 13:07
Mida rohkem teie meedija ja kirjatsurad valitsust kritiseerite seda rohkem eesti rahvas nende poole hoiab.
a
Al/ 27. detsember 2019, 13:02
Kas mitte seesama Killandi ei jätnud ära Eesti hümni aastavahetusel? Nüüd tuleb siia inisema.
m
mis meelelahutus/ 27. detsember 2019, 13:07
see hümn on, seda enam, et suur hulk inimesi juba selleks ajaks joomased, kas soovivad hümni laulda :). Tavaliselt selleks ajaks lendavad juba raketid, kes otsib vahuveini pudeli välja jne. Aga hümni võiks müüa ka plaatidel, kes tahab, paneb selle mängima ja laulab.
m
Mida Karmel on teinud,et see nii ei oleks?/ 27. detsember 2019, 12:59
Hääletanud refide poolt? See Kallaste tsirkus on ammu ära tüüdanud.
t
Tsirkust/ 27. detsember 2019, 13:08
teevad ikka kaabud, halvustades kõiki gruppe jne.
a
aga/ 27. detsember 2019, 12:45
Meil Eestis on tõesti ERR läinud kohati tragikoomiliseks,väga õige arvamine Killandil,pole enam televiisorist midagi kuulda,eriti käib see saatejuhtide kohta. Muidugi on nende seas tublid saatejuhid M.Saar,G.Lõbu,O.Kahu,M.Reikop,I.Treifuldt, kes on oodatud ekraanile.
e
27. detsember 2019, 12:53
EKRE kaabudest klounid ei saa aru, et riigi juhtimine ei ole klounaad?
t
tuttav/ 27. detsember 2019, 18:32
Saar jäta sellest nimekirjast välja.
J
.. / 27. detsember 2019, 12:27
Jah, täiesti nõus. Valitsusel lihtsalt ei lasta tööd teha. Varematel aegadel pole nii hullu opositsiooni küll näinud, lausa piinlik, et sellised olid kunagi võimul.
v
27. detsember 2019, 12:54
Varemalt pole meil nii küündimatut valitsust olnud.
j
Jumal tänatut,/ 27. detsember 2019, 13:09
et ei lasta valitsusel rahvast hävitada.
a
...../ 27. detsember 2019, 13:47
alitsusel pole viga midagi, kõik toimib. Reformierakonda ei soovi mitte mingil juhul tagasi! Praegu on parim valitsus mida Jüri Ratas tasakaalukalt juhib.
h
Huvitav.../ 27. detsember 2019, 15:14
...millal Killand'i küsitleb K.Kalla'selt,miks pole peaministri ees vabandanud,kui nimetas riigireeturiks?Miks?
o
27. detsember 2019, 15:50
Opositsiooni ülesanne ongi ( kui aru saad) kritiseerida lollusi. Järelikult pole eelmiste valitsejate poolt selliste lollustega tegeletud.
o
opo.sitsioon/ 28. detsember 2019, 12:50
ei oska jää.da vää.rikaks...seda pol.nud nad ka eel.neva 17 aasta joo.ksul. ees.otsas kylmiku seiklustega...ei kujuta ette et Hr. Ratas nii ma.dala.le lan.gex.
e
ERR- pole enam usaldust/ 27. detsember 2019, 12:23
Kui listeeriaskandaali ja heategevussaadet pannakse juhtima sama isik on midagi väga mäda. Sama jama nagu hümni ärajätmine oleks juba muster mitte juhus. Tralla -Kannel-Anna teevad kõik selleks, et meeldida vaid kolmandikule elanikkonnast.
k
Kolmandikule?/ 27. detsember 2019, 13:16
Õõnespead ei mõista arvutada: ekre poolt hääletas alla saja tuhande, millise protsendi see moodustab 1,3 miljonist, praegu pole teada, kui palju enam kesikuid pooldab? Igatahes kokku ei saa kuidagi 2 kolmandikku. Aga valetamine on ju ekrelastele omane.
m
mida sa , kolmandikule vatrad?/ 27. detsember 2019, 13:31
Ega see 100 000 häält tähenda kogutoetust. eks vaadake 24 veebruar , kes on tõrvikutega ja kes pingviinitab dressidendiga. Seekord pole tõrvikud ju opositsioon .... irwww
a
arvamus/ 27. detsember 2019, 13:54
Ilmselt on need saatejuhid truud oma endistele tööandjatele ja laulavad ikka nende poolt ette antud noodist. Kui kaua veel, eks aeg annab arutust. Osa rahvast pole rahul ERR-i saadetega, mille kajastus on ühe suunaline ja kallutatud. ERR-i poliitikasaadete toimetaja Sildam on aga muutunud lausa ettearvatavaks oma sõnavõttudes. Kurb, saates puudub vastaspool, seega ka diskusiooni ei teki.
v
Vastus kolmandikule/ 27. detsember 2019, 14:39
Vaadake kasvõi seda kommentaariumi, ERR-i ja opositsiooni toetus on selgelt alla 10%, loomulikult võib väita, et opositsiooni toetajad on kirjaoskamatud või ei loe lehti aga seda e lehte loevad ju valdavalt valitsuse toetajad, siit järeldub, et miskit on mäda nii ERR-is, kui kaudselt ka e valikiste usaldusväärsuses.
t
to Kolmandikule?/ 27. detsember 2019, 16:04
Palgaline kommentaator ühe sõna selgeks õppinud ja nüüd sellest nii suures vaimustuses, korrutab vahepidamata.
t
to kolmandikule/ 28. detsember 2019, 12:53
mix dis.kriminee.rid vä.hemuste õi.gusi ja sol.vad - tyy.piline to.lerast

a
Ahti/ 27. detsember 2019, 11:59
Mis Eesti Vabariigis viga on ? Seal riigikogus palk jookseb kõigil. Mis häda neil ETV juhtidel? Ka palka saavad! Ma loeka parema meelega inimese muret kel pole kindlat palka siis sealt tahaks teada mis häda, kas haridust pole piisavalt sõpru, tahtmist, oskamatust jne.. mul täitsa ausalt savi mis seletavad need kes palka saavad korralikult, neil ju reaalselt asjad ju korras.
t
Talvi./ 27. detsember 2019, 12:34
Oskamatust ma heaks ei kiida!
j
27. detsember 2019, 11:41
jah, meil üks väga umbusklik naesterahvas teeb pidevalt kometit...
m
Mõtled/ 27. detsember 2019, 13:17
k
kes see on/ 27. detsember 2019, 13:56
Moonika ei jookse riigikogu laua tagant nurga taha ega kanna pidulikul üritusel dressipluusi. Edasi mõtle ise...
m
Möh/ 27. detsember 2019, 11:39
Räägib naine, kelle tõttu ei mängitud Eesti 100. iseseisvuaasta uusaastaööl hümni.
m
miks peaks/ 27. detsember 2019, 13:18
joobnud inimestele hümni mängima ja veel niisugusel ajal, kui paljud muude tegevustega hõivatud? Kes sul keelab ise laulmast?
l
Lp. Õhtuleht/ 27. detsember 2019, 13:41
l
Lp. Õhtuleht/ 27. detsember 2019, 13:52
miks saadeti minu kommentaar modelleerimisele, kus ma ei olnud nõus kommentaariga 13.18 /joobnud inimestele hümni mängima ja .../
i
imelik küsimus/ 27. detsember 2019, 13:59
Sest algas Eesti Vabariigi juubeli ehk 100-s aastapäev.
l
Lp.Õhtuleht/ 27. detsember 2019, 14:38
Sõna on vaba, kas on. Soovin, et taastaksite minu kommentaar, kus reageerisin kommentaarile: Miks peaks. Palun taastage minu kommentaar. Ühtlasi võiksime kõik koos siin debateerida hümnist, joobnud inimestest jne. Põhiline, mille alusel kommentaar saadeti modeleerimsele!
p
Poetiss/ 27. detsember 2019, 11:28
Luuletus ei ole riigihümn, sellega ei tehta nalja.
s
27. detsember 2019, 11:26
Sõbrad hädas ,uus korjandus ja nalja saab rahvas teie näol !
g
Gustav/ 27. detsember 2019, 11:18
Koomikud, sotsid ja reform, lõbustavad rahvast.
h
halenaljakad klounid/ 27. detsember 2019, 12:55
Hel.med meenutavad üha rohkem Vladimir Žirinovskit, kes mõjus alguses oma sõnadega ehmatavalt, seejärel naljakalt ja ajapikku halenaljakalt.
p
pal.galisel / 28. detsember 2019, 13:00
on nii sel.gelttu.ntavad vä.ljendid - Zir, kaa.bud, stri.ngid, mar.ksist, tsi.rkus ...hale hak.kab sust...ole vä.hekenegi va.imukam
m
27. detsember 2019, 11:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
maakale/ 27. detsember 2019, 12:21
Jah, meie riigil on väga hea valitsus ja austamistvääriv peaminister. Naeru kohta nii palju, et kes viimasena naerab, naerab paremini. Maakas, pane see omale kõrva taha!

s
soovitus/ 27. detsember 2019, 10:58
Meelelahutus peab olema mõeldud kõigile inimestele, aga meil lõbustatakse meelt teatud erakondade ja inimeste peal. Hea meelelahutus peab olema nauditav kõigile. Kui seda teha ei osata, lõhestab ja tekitab kibestumist veel rohkemates inimestes. Enne mõelge ja siis tehke.
t
Tyuiop/ 27. detsember 2019, 11:28
Kui üks asi on kõigile siis pole see tegelikult mitte kellegile. Ei kujuta küll ette mis on see kõigile mõeldud meelelahutus mis köidab nii 70-ne jui ka näiteks 20-ne aastast :)
t
Tyuiopile/ 27. detsember 2019, 12:12
Meelelahutuses peab valitsema tasakaal. Meie meelelahutus on suunatud ainult ühe teatud kontingendi naeruvääristamisele. Sellist meelelahutust ei vaja inimesed. Tasakaal peab valitsema kõiges, ka nalja tegemises. Selline ongi kõigile mõeldud meelelahutus, igaüks leiab sealt oma. Aga teadmiseks sulle, Tyuiop, et sellist meelelahutust on tehtud küll ja oskajad teevad seda veel. Iseasi, kas kõik sellest aru saavad, aga see on juba vaataja asi.
e
27. detsember 2019, 12:56
EKRE on oma rumalusega ise ennast naerualuseks teinud.
t
to Tyuiopile/ 27. detsember 2019, 13:53
Midagi pole teha, kui üks perekond oma jüngritega ongi koomikud, kes ise oma tegude ja ütlemistega annavadki koomiku mõõdu välja. Kahju muidugi, et sellised valitsuses.
e
EKRE/ 28. detsember 2019, 13:02
tuli, et jää.da...teile kuu.lub rah.va toetus ...ed.asi , ol.ete ise.seis.vusaja par.imad...Ilusat uut aastat
.
27. detsember 2019, 10:51
.... ja seda eelkõige tänu Eesti juhtfiguurile. Kahju, aga nii ongi.
k
kuku/ 27. detsember 2019, 13:21
Olen sinuga nõus.President ei kõlba kusagile.
e
27. detsember 2019, 10:50
et siis rohkem tsirkust?peaasi,et rahvas oma ajudega ei mõtleks,vaid ainult ekraanilt tulevat tolatsemist vaataks?
v
vaene inimene,/ 27. detsember 2019, 13:21
kes ei näe kommertskanaleid, tahab ka meelelahutust. Aga sinusugune, ennast täis söönud, näljaseid ei mõista.
v
27. detsember 2019, 16:42
vaesus ja rikkus ei puutu hetkel üldse asjasse,lihtsalt see on sõ nn ik,mitte meelelahutus,mis telekast enamasti tuleb.ja selle levitamiseks riigi televisiooni kasutada?no ma ei tea...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee