Kriss Sooniku omanimelise brändi 10. sünnipäevFoto: Kalev Lilleorg
Toimetas Andra Nõlvak 12. detsember 2019 12:50
Juba 10 aastat on rõiva maastikul laineid löönud Kriss Sooniku lõbusa vimkaga pesukomplektid ja multifunktsionaalsed üleriided. Kuigi bränd sai alguse 10 aastat tagasi, jõudis see Eestisse alles 2011. aastal, kui brändi asus siin esindama pesupood Ulakas Kaunitar.

Brändi sünnipäeva tähistati jõulupeona, kus kuuske ehtisid lisaks klassikalistele jõuluehtedele ka pesu.

„Ma olen väga tänulik, et komistasin kunagi tegema midagi, mida olen nautinud juba kümme aastat ja loodetavasti naudin veel vähemalt järgmised kümme. See aeg on läinud väga kiiresti. On olnud põnev ja stressirohke, aga meie kliendid on nii ägedad, et isegi kõige pingelisemal ajal on motivatsioon laes,“ sõnab omanimelise brändi looja.

Kõik tooted valmistatake Eestis. Naise tooteid on saatnud ülemaailmne edu, näiteks on võimalik tema tooteid seotada ka Saudi-Araabias ja Jaapanis. Bränd on kogunud tuntust ja tunnustust moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan ja Style.com.

Aastal 2013 võitis disainer Kriss Soonik-Käärmann Eesti kõrgeima moeauhinna Kuldnõel.