Inimesed

Gerli, kel on iga päev kanda nii lava- kui ka elurollid, hiilgab perfektse ajaplaneerijana

Gerli Padar: „Esimestel eluaastatel mu tütar siiralt arvas, et ta ema ongi Lotte.“ 

Aigi Viira, 6. detsember 2019, 00:01
NAINE KUI TULESÄDE: Gerli Padari igapäevased rollid, mida on terve rodu, ei kipu küll sassi minema ega üksteist segama, kuid väsitavad mõnikord küll. Ning mitte vähe. „Korraks tuleb väsimus peale, aga kuskilt tuleb energia, jaksad jälle ning lähed naeratusega edasi,“ särab Gerli isegi siis, kui rampväsimus kimbutab. Foto: Mari Luud
„Mõtlesin, et kui „Detektiiv Lotte“ uuesti välja tuleb, siis polegi mõtet kostüümi seljast ära võtta, nagunii magad ka juba sellega,“ naerab laulja Gerli Padar, kelle karjäär koeratüdruk Lottena algas tosin aastat tagasi. Vanemuise teatri muusikalilavalt. Lotte punast kleiti ja püstise ninaga kingi pole ta tänini saanud nurka heita. Äsja taasesietendunud lastemuusikali kõrval rahmeldab ta Lottena ka Eesti Kontserdi kooliprogrammis „Lotte ja Klausi muusikatund“, mille ise kirjutas. „Mulle tundus, et kõik need hommikud, kui olen vaba, võiks ju veel midagi teha.“

Kui Estonia operetitähe Katrin Karisma elurolliks peetakse Pipi Pikksukka, siis Gerli puhul on selleks ilmselgelt koeratüdruk Lotte. Gerli oli esimene eesti artist, kes lastemuusikalis „Detektiiv Lotte“ punase kleidi selga sikutas, koeragrimmi näole sai ning lavale tuiskas. Sama kordus teise muusikaliga „Kosmonaut Lotte“. Kõnelemata siis sellest, et teatrilava kõrvalt on Gerli käinud Lottena esinemas üle Eesti, põiganud teistesse Euroopa riikidesse, aga ka Ameerikasse ja Kanadasse.

Edasi lugemiseks:

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee