Inimesed

Sass Henno: Marti ja Karin Kuusik kaebasid mu kohtusse ja nõuavad mu varade arestimist (221)

LISA KOMMENTAAR

Murka30. mai 2021, 19:35
No vot siin kohal peaks mainima, et ei ole mõtet oma nina toppida kohta kuhu pole vaja ja sul puudub igasugune info mis tegelikult oli on juhtus. Igasugused Lumehelbed päästjad ei saa ikka asjadest mitte essugi aru ainult targutavad.
Grete marie26. detsember 2019, 00:54
Ta ostis endale kaitset-500e eest kui mind 20 000ga proovis kohtusse viia. Valetab ja mitte v2he
jumal küll4. detsember 2019, 09:06
Kuidas saab Sass kellegi juttude põhjal süüdistada avalikult teist inimest? Selline inimene tuleb tõesti kohtusse kaevata.
Jaanus30. november 2019, 14:24
Las ikka kohus mõistab süüdi, mitte Sass Henno.
vaatleja29. november 2019, 22:33
pole mõtet kommenteerida. Niigi teada, et tegemist on lihtsalt aferistiga
Juulius29. november 2019, 17:19
Lugesin Sassi avalikku kirja Karinile, kus igati survestas nii prääniku /üürileantav korter ja tulevased laekuvad 100 000 raamatust, kui naine räägib jutu ära, mis sobib/ ja samas ka sellega, et mõelgu naine hästi ja tynnistagu üles. Ja ütlen _ see kiri ei meeldinud, see oli minu arvates solvav. Ja ongi kena, et Karin ja Marti annavad asjad õigusemõistjate kätte oma au kaitseks. Oleme juba näinud vabandamisi , Mary kiviviskajate lugu jne. On aeg, et vabandamised jääksid ära
Mis on patu palk ???28. november 2019, 18:08
Varadest ilma jäämine.Au hoia noorest peast.
Roobert28. november 2019, 15:31
Hr.Henno! Keegi rääkis kellegile väärkohtlemisest. Teie, eelnevalt vestlemata väärkoheldavaga panite loo suure kella külge, põhjustades Kuusikutele moraalset ja materiaalset kahju. Te vajate tõepoolest head advokaati kes musta valgeks oskab rääkida.
ei usu sõnagi sellest loost27. november 2019, 22:16
ei usu sõnagi sellest loost
mustatöötegija27. november 2019, 18:32
Kahtlen,kas sassil üldse " omasid "ongi.Töö on tehtud ja nüüd vaadaku ise kuidas hakkama saab.
Arne27. november 2019, 18:03
See on paras kõiketeadjale oma arust. Ta arvas enda telepaadi olevat.
Saab täie rauaga.27. november 2019, 17:53
Enno Sassil pole kellegi peale loota,kui tema kohtuasja arutama hakatakse.Loodetavasti on "omad" selle ajapeale välja vahetatud.
To Kas Sass Henno oligi see TEADJA? ...27. november 2019, 17:34
... see kõiketeadja esineb kommentaariumites Raido või Raitsi nime all. Selle nimelist pole tõesti Facebookis antud teemade all kommenteerimas näinud. Järelikult kas tal pole FB-s kontot või esineb ta mujal võõra nime all?
Kaasarääkija Rita .27. november 2019, 13:59
On ju ilmselge ka SEE ASJAOLU , kuidas ajakirjandus peab klaperjahti tänasel päeval ... ERR - i uudistetoimetus ei ole erapooletu , rääkimata Delfist , Päevalehest , Postimehest . Jätkata võib edasi igaüks meist omakeskis . Üllatab aga OTSUS , et arutlusele tuleb kohtus esitatud süüdistus ALLES JÄRGMISE AASTA MAIS ?! Mull ei ole tänases päevas selget vastust kõigepealt iseendale , MIKS NII ? Tean Martit ... ja hakkas kõik " susisema " juba volikogus oldud päevadest : TA JÄI PALJUDELE ETTE OMA KONKREETSUSE JA VÕITLUSVAIMUGA RIIGIGÜMNAASIUMI OSAS ... ! Ütlen nüüd olulise asja : TA VÕIDAB !
Tahan ka27. november 2019, 13:06
Tahan ka korterit vanalinna ja raha ka. Mis selleks tegema pidi et too tüüp maksaks
Lugege!27. november 2019, 12:59
Kes veel ei tea!https://tartu.postimees.ee/6501863/sass-henno-olen-sirgunud-pohjakihist-mul-oli-karm-lapsepolv
Bluff.1. detsember 2019, 22:33
Rhjl27. november 2019, 09:57
Seda said. Mida tahtsid.
Olev27. november 2019, 08:58
See on tõepoolest kohutav , et veel leidub inimesi kes ei lase ennast sinusugustel karistamatult sopaga üle valada, juristina võin veel Kuusikutele nõu anda, et kindlasti lisage tsiviilhagi nõude sisse ka saamata jäänud palk , sest põhjuslik seos on täielikult olemas .
maamiiz27. november 2019, 08:33
Nii et siis kogu lugu kuulujuttude alusel,töna hommikul just oli sellest teles juttu
Eit27. november 2019, 05:15
Ega kuulujutte pole mõtet levitada.
Mnjah27. november 2019, 01:08
Henno unustab ära, et Eestis määrab süüdiolevaid isikuid kindlaks ainult kohus, mitte tema. Isehakkanud kohtunikuna ning kuulujuttudest tõe otsimisega on ta end ise nurka värvinud. Taoline Henno matrossovlus ei kõneta mind kohe kindlasti. Tema poolt kirja pandud tekst tekst on eneseülistus, ei muud.
penn27. november 2019, 01:05
Võta uueks nimeks Aljaksandr
Lotte26. november 2019, 23:57
Kirjuta varad kiiresati ümber.
Lotte26. november 2019, 23:53
Noor poiss-ära trügi teiste eludesse, kui sa ise midagi pealt pole näinud. Sõnad ei maksa midagi...Vale asjaga tahad kuulsust saada.
Lihtsalt kõrvalseisja26. november 2019, 23:52
Normaalne naine pole kunagi õnnelik, kui tema mees ministrist maha võetakse. Eriti asjaoludel, kui ta kedagi appi polnud palunud. Ja tegelikult tundub, et üldiselt taheti mitte naist kaitsta, kui mehega ja EKRE-ga arveid klaarida. Miks peaks üks üks naine olema kõrvalseisjate tööriistaks? Ja minu mäletamist mööda naine palus skandaali ajal korduvalt, et neid rahule jäetaks - kui inimene ei taha oma tegelike või väidetavate probleemide arutamist publiku poolt meedias, siis on see ju selge privaatsuse rikkumine.
hm26. november 2019, 23:26
inimene, kes teeb leheveergudel suuri sõnu, kuid ise on seotud bändiga, mille laulusõnad ei kannata trükimusta ei mõju usutavalt. Nii lihtne see ongi. Tehku parem analüüs, kuidas selle bändi sõnad tegelikult noori mõjutavad, millist mõju need tulevastele peredele avaldavad?
Segane ahistaja26. november 2019, 23:07
Mäletan, kuidas ta Karinile magamiskohta 100000 euroga pakkus,vastu tahtis klaveri õpetust
to- x/täna,20:42-le26. november 2019, 21:28
Miks Kuusik ebameeldiv on?Kas sellepärast,et Kuusik paneb Sass Henno vastutama? Sass Henno teadis täpselt mida ja miks teeb ja kuidas teist eestlast hävitada,loopides mõnuga s/tta.
tüdind26. november 2019, 21:20
uskumatu kloun, kes oma nartssismi toidab sedaviisi.
A.28. november 2019, 21:31
Enne kui nartsissismi koha pealt sõna võtad, õpi termini kirjapilt selgeks
Naer26. november 2019, 21:18
oh seda hennot26. november 2019, 21:02
Kui sul olid konkreetsed tõendid peksu kohta juba enne kevadet, mille alusel justkui püüad väita Kuusikut süüdi olevat(ise see "peretuttav", kellele Karin rääkis?), tuleks sind anda kohtusse hoopis selle eest, et seda infot nii pikalt varjasid ja naise elu pikka aega uue vägivalla ohu all hoidsid! Kui aga konkreetseid tõendeid pole, siis oled tegelenud laimu ning ohvri/tunnistaja äraostmise katsega, mille eest samuti põhjust kohtu alla minna! Nii et pole põhjust niutsuda nüüd, tegelikult üritasid juhtumit samasuguse odava populaarsuse huvides ära kasutada nagu 5 miinuse lugudes osalemisega.
kahtlustan26. november 2019, 20:51
Libe kutt püüdis teise mehe naist ära rääkida, pakkudes altkäemaksu 100 00 raha ja ajutist magamispaika. Võib juba mehel muster olla, nagu üks külvivolinik arvas
x26. november 2019, 20:42
Nii Kuusik kui Henno on antud loos ebameeldivad. Kuusik sellepärast et midagi ju siiski oli, ma ei taha uskuda et prokuratuur asja niisama kohtusse saadab ja väidab et tõendid on olemas. Henno läks aga väidetava ohvri kaitsmisega selgelt üle piiri. Tema ajakirjanduses avaldatud mölapidamatus sisaldas äraostmiskatset, solvangut, flirtimist, enesereklaami jne. Ilmselge et tagasihoidlik ja perekeskne inimene polnud sellisest tema isiku poole pöördumisest huvitatud.
tiku26. november 2019, 20:39
Kes on sassi volitanud sekkuma teiste inimeste (era)pereellu? Sass teeb vägisi"head"-ei no, tule taevas appi!
fff26. november 2019, 20:27
Alguses oli vaja riigilt maksumaksja raha 30 k välja peedistada, sealt ei saanud siis võeti muud teed ette. Juba selline kuju kes mitte millegi eest maksumaksja raha endale tasku ajada tahab ei saa olla usaldusväärne ja auväärt kodanik. Sassile edu.
Noojaah/ täna, 19:56-le26. november 2019, 20:05
Et sina ikka jaksad! Kui mitu korda sa ennast korranud oled?
Noojaah26. november 2019, 19:56
Nagu mäletame, lubas mees üleoleva armulikkusega oma korteri ja 100 000 tollele naisele. Nüüd kiriseb mingi pisema summa pärast.
Tõnu Anton26. november 2019, 19:49
Kui väidetav kannatanu eitab tema suhtes vägivalda, siis ei ole mingi süüdimõistmine võimalik. On kahetsusväärne, et meie õiguskaitsesüsteem nii lihtsast asjast ei juhindu, mis kogu maailmas kehtib. Kui isegi naine ise oleks politseile avalduse teinud, ka siis on tal võimalus oma süüdistus tagasi võtta ja igasugune menetlus sellega lõpeb.
möller26. november 2019, 19:48
Boheemlase roll26. november 2019, 19:23
Kirjanik peab elama katusekambris ning virelema.
väike taks 26. november 2019, 19:16
Huvitav mõtlemine Sassilt: Mina pakun lahkelt abi ja teie ei võta seda vastu. Ennekuulmatu, sest minu abi vastuvõtmine on kohustuslik. Ma kirjutasin isegi mitu lehekülge kodukirjandit sinna juurde, lugesite ikka läbi, parem kui pähe õpite.
Lihtsalt Maria26. november 2019, 18:50
Kes sa Henno selline oled, et oma nina topid teiste inimeste eludesse ja räägid oma suure suuga asjadest millest sul pole õrna aimugi...oled selgeltnägija ve??? Sinusuguseid isetarku oleks paras mee ja sulgedega sisse moorida ja tänavale kupatada...kloun...aga kuidas plaanid oma suuga tehtud hävitustööd ja inimestele külvatud kurjust heastada...vott jäädki oma varanatuklesest ilma ja paras...oleks hirmuks ka teistele suuresuuga tegelastele. Ka pole märganud, et Kersti oleks pusat vahetanud...
Arvamus26. november 2019, 18:33
Stiil Ekre moodi-parim kaitse on rünnak.
Prohvet26. november 2019, 18:19
Eesti Vabariigis mõistab õigust kohus ja loodetavasti näitab kohtuotsus koha kätte kõigile neile "naistekaitsjatele," kes loodavad teiste pereelude lõhkiajamise ja lõhkumisega omale odavat kuulsust ja raha teenida. Katsuge oma eludega hakkama saada ja mis on teil asja teiste eludega. Perekond Kuusikud on hea näide kõigile, et mida peab ette võtma selliste šantaseerijatega, kui tullakse nende isiklikku elu suunama ja manipuleerima.
Sass 26. november 2019, 18:19
Henno pakkus proua Kuusikule raha, et too oma mehe peale kohtus valetaks. Selliseid asju peabki karistama.
Oijah26. november 2019, 18:15
Yldiselt võttes siis Eesti yhiskonnas jääda häbisse on suurem katastroof kui katkised kondid.
Muidugi26. november 2019, 17:53
Kohust lykatakse aina edasi..miks..pole kedagi syydi mõista..pole avaldust pole kannatajat..lõpetada ka ei saa...arvake miks? Me kõik teame seda
Moraal26. november 2019, 17:51
Ära kaitse naisi, nad on kõik ise välja teeninud.
ühesõnaga26. november 2019, 17:40
naine ei ole ise midagi rääkinud vaid hoopis mingi tuttav on sellest rääkinud? loodetavasti on valuraha korralik mida sa maksma pead
need kes ei taha et neid aidatakse26. november 2019, 17:38
neid ei ole vaja vägisi aidata , kogu selle kuusikute teemal on väga poliitiline maitse juures
Arvamus26. november 2019, 17:33
/"Minu võitlused viisid mind selleni, et enda peksmistest tuttavatele rääkinud ja hiljem meedia kaudu kõike eitama asunud Karin Kuusik.../ Härra Henno, kas ei oleks aeg umbmääraselt kõneviisilt üle minna konkreetsetele nimedele, kes peksmise jutte teile vahendasid? Praegu tundub see monoloog sarnane Kadri Hindriksi kirjutisega Mery Krossi ründamise teemal. Muuseas, advokaat, kes nõuab Susanne Hundi kohta ebatõese materjali ja väidete esitamise eest solvajatelt valuraha väitis, et karistatav on igasugune kontrollimata jutu avalikkusele avaldamine. Ka selle, mis pärineb kellegi teise suust.
Ohtu26. november 2019, 17:32
Tuleb välja et hunt lamba nahas
Sass Hennole26. november 2019, 17:18
Ole hea mees, tegel ka naiste vägivallaga meeste vastu. ma mõtlen koduvägivalda. See on mehele väga kiohane teema.
26. november 2019, 17:01
ela oma elu,mees,ja sinuga ei juhtu midagi.kui aga teiste omadesse sekkud ja süüdistad-laimad,pead arvestama ka tagajärgedega.
Hunt26. november 2019, 16:39
Kuusikud tegid õieti! Ära topi oma nina sinna kuhu vaja pole!
Kõik õige26. november 2019, 16:30
Kui Sass Henno laimas avalikult massimeedias tublisid inimesi, siis tuleb teda karistada laimu eest.
26. november 2019, 16:25
onkel26. november 2019, 16:24
Kui julgesid teha, siis julge ka vastutada. Ükskord peavad ka kuulujutu levitajad ja valesüüdistajad oma tegevuse eest vastutama.
Kas see mees on kirjanik?26. november 2019, 16:19
Meest sõnast...26. november 2019, 16:11
No ise ju pakkusid kevadel miljonit. Eks vii siis nüüd oma lubadus täide. Mis sa muidu niisama praalid...
-26. november 2019, 16:04
Väga õige, laimu levitamise eest tuleb maksta. Kui naine ka kahjutasu nõuab, siis on kõik õige.
Rakvere raibe26. november 2019, 15:58
Rakveres lahendati jutupaunikutega asju vanasti teistmoodi aga ehk ongi õige seda Sassi praegu kohtus praadida! Mida küsisid,seda said! Mida on Sassi lastel lastelastele rääkida,küllap seda kuulevad nad juba linnapealt praegu.
selle poolt26. november 2019, 15:56
et klatsijad ja näpuga näitajad ja hukkamõistjad peavad saama karistuse- alustame kõige kõrgemalt
Noh26. november 2019, 15:55
Lugedes neid parastavaid kommentaare on näha, et veebiruum on intelligentseid inimesi täis. Mida siit õppuseks võtta? Ära aita enne, kui abi palutakse. Ja siis ka veel enne 7 korda mõtle. Ideaalne olukord vägivallatsejatele.
Sass26. november 2019, 15:52
Kuipalju võib üks ja sama inimene kommentaare treida?
liberi ulg26. november 2019, 15:42
Sass tunnetab süüd,kui niimoodi ahastab... enne lubas korterit ja sadat tuhandet,nüüd nutab maise nimel... kannab ikka rumalust maamuna.
70+26. november 2019, 15:37
Seda artiklit lugedes tundub küll, et selle mehe tegutsemine on Minakeskne egoistlik psüühiline vägivald - paisata meediasse kellegi kolmanda isiku kuulujutud, et aga kõik saaks ohvri(te, lapsed ju ka osalised) haavades urgitseda. Paistab ka, et ise ta naudib oma tegevust (sadism?)
Mac26. november 2019, 15:32
Pohjalikum vastus Udole kustus 10-ne minutiga aga no ....
hiiuvana26. november 2019, 15:30
Tundub, et Sass on saunas käind, aa kõrvad on pesematta jäänd, äi ole täpselt kuulnd mida naased rääkisid.
Mac26. november 2019, 15:30
Udo... Ei leidnud sellist pealkirja!!!!?
,,.26. november 2019, 15:22
UDO... Ma ei näe sellist pealkirja!???? Oled samasugune lugude väljamõtleja!
f26. november 2019, 15:14
Liiga moodi on läinud see kohtusse kaebamine. Ja otse loomulikult on mugav just laste kiusamise taha peituda. Mõnna.
Kas see on ikka eetiline?26. november 2019, 15:09
Kas teatava, mingit isikut süüdistava ja mustava jutu eest materiaalsete hüvede ja suurte rahasummade pakkumine ei ole ehk midagi ütlustele suunamise taolist? Kiusatuse loomine ja soovitud ütluste andmisele ahvatlemine?
Kas Sass Henno oligi see TEADJA?26. november 2019, 15:08
See "lähedane peretuttav", kes kirjutas kommentaari, et Rakveres justkui avalik saladus on, et pereisa on vägivaldne? Mis põhjusel on vaja teiste perekonnaelu arvustada, kui isegi tuttav pole? .
Heli26. november 2019, 15:08
Vana tõde, abikaasadevahelistesse suhetesse ei sekkuta ilma palumata.
reede26. november 2019, 14:54
Kulla Sass Henno Kust oled sina nn kirjanikuhakatis võtnud endale õiguse teiste süü või süütuse nimel esinedaOled paras kurjuse etalon oma nabaimetlusega Ja Jõksi suguseid advokaate usaldada on risk Tean ajalugu kui Jõks olles õiguskantsler osutus põhiseaduse kehvaks tundjaks Lastega tegelevad asutused peaks tublisti enne aru pidama kui lasta erihariduseta tegelasi loenguid pidama Aga see jutt ilmselt ei sobi sinu kõrvadele
Mac26. november 2019, 14:49
Karin on öelnud, et jätke palun ta pere rahule!!! Miks seda ei tehta, Miks!? Miks sina õiglusejünger ikka veel oletad ja oled kindel, et naisepeks toimus kui kohus pole seda tõendanud ja üldse pole siiani ühtegi inimest, kes seda tunnistaks. Miks sa mustad ja materdad seda naist ja ta pere ja kaasad sellesse veel hulga inimesi.(FB) Kust võtad sa selle õiguse!? Et toita oma haiglast ego on sinupuhul kõik lubatud!?
jobusaasss26. november 2019, 14:46
aferist mõtlemisvõimeta
ja õigesti teevad26. november 2019, 14:44
ära siis lai.ma ning pläk.uta ning ära är.ple kuidas sa maksad 100 000€ ning annad korteri kui kuusiku naine end ohvriks tunnstab
tont26. november 2019, 14:44
sass henno-noh, sellega on kõik öeldud.
Sass teab kõike26. november 2019, 14:22
Üks ja ainum küsimus, kas Marti Kuusik on kohtus süüdi mõistetud?
ja26. november 2019, 13:55
Õieti teevad ka. Aga üldse, kes on see sass, ehk mõni teadjam kirjutab mulle. Kas teine lemetti?
Jossif26. november 2019, 13:37
Sassu on hädas. Ei imestaks, ku varsti tuleks uudis Ekre logodega meestest, peopesasuurused kivid käes.
aga nad ei tahagi ju rohkem, kui seda, mida Karinile lubasid26. november 2019, 13:34
100 000 + korter vanalinnas. Meest sõnast ...
xMees26. november 2019, 13:32
Kui ta võõrale naisele avalikult raha ja oma korterit pakkus, kui too oma laste isa vastu kaebab, siis jah - ole sa kuitahes üllameelne, nii ikka ei tehta.
ohhhooo26. november 2019, 13:29
Ära Tee Teistele Seda Mida Sa Endale Ei Taha---kõik tuleb sass sulle endale tagasi,see on tõsijutt! Juu see tegu mille sa .külajutuks külamooridele kajastasid ekret kahjustama!
nuh26. november 2019, 13:19
Soovitan Sassil minna kokkuleppele ja nõutav summa ära maksta.
nii ongi26. november 2019, 13:16
Paras, ei maksa teine kord ilkuda ega inimesi mõnitada. Mida külvasid, seda nüüd ka said. Ära otsi õigustust!
Katrin26. november 2019, 13:14
Paljudes peredes tuleb ette ütlemisi ja vaidlusi. Mõni mees ehk purjuspäi virutab kah oma naisele. Aga ma arvan, et enamik naisi ei taha, et nende lugu hakataks meedias avalikult "lahkama" kellegi kuulujuttude põhjal. Kui Kuusiku naine pole ise ajakirjandusele nõus olnud intervjuud andma, siis meie asi on tema otsust ja valikut aktsepteerida. Ärgem unustagem, et naine lahutas mehest. Ta läks ära. Paljud ei lähe ära, vaid kannatavad edasi. Aga see, et meedia nüüd kõike seda nämmutab juba üle poole aasta...mul on tõesti nendest lastest kahju. Nemad pole seda ära teeninud!
Sassike ullike26. november 2019, 13:14
Sind peaks arestima ja avalikkusest võimalikult kaugel hoidma!
nuh26. november 2019, 13:04
Süvariiki survestatakse ja kisa on tõusnud taevani. See on see liberaalide seakisa.
...26. november 2019, 13:03
Mõelnud selle peale enne naise vastast vägivalda!
Ise ju küsisid!26. november 2019, 13:02
Õieti26. november 2019, 13:00
teevad, jõudu ja edu!!!
lausa26. november 2019, 12:55
hirm hakkas, et sass lööb ukse maha ja tuleb meie magamistuppa.
mis see nimi annaks ?26. november 2019, 12:49
Iga mõistusega inimene teab, et peres on ikka vaidlusi . Kord on need pehmemad, kord ägedamad aga normaalses peres lepitakse ikka ja jälle. Ning teada on ka , et pole vaja toppida oma pikka nina abieluvaidlustesse ja hakata seal oma tõde peale pressima. Tavaliselt pööravad ikka armastavad inimesed koos kolmanda, sissetunija vastu ja lepivad seda enam üksteisega ära. Vastu nina saab ikka see, kes üritab kahe vahele pressida oma pikka nina. Kui kisma liiga suureks läheb ( ja see toimub pigem ägedama rahvuse, mitte eestlaste , korral ) , siis on selleks politsei, kes vahele tuleb .
Ahnusel pole piire26. november 2019, 12:31
Kui tõesti on see naine ka nõudja, siis niisuguseid küll ei pea kaitsma, jõudu mehele!
Tervishoiunõunik26. november 2019, 12:31
Sõna on vaba siis kui on kooskõlas vastutusega.Milleks itkeda üle Eesti?
Naljamees26. november 2019, 12:28
"Ei hakka teid selle looga vaevama," sekund hiljem kirjutab kogu loost mitmeleheküljelise eepose.
@ kell 11.26 -le26. november 2019, 12:25
Eesti keeles sõna ``kahtlema`` mineviku õige pöördeline vorm >>> ei ole kahelnud.
naanu26. november 2019, 12:01
kurvakuju rüütleid on ennegi olnud ja ka löönud on neid nii veskitiivad kui eneseimetlus, eriti kui teed juhatab seenelõhn ja kaka näpp...
kalew26. november 2019, 11:58
intrigandi ja teadliku valetaja vara tulebki aresti alla võtta
Nipitiri26. november 2019, 11:58
Tean, et õiglust ja õigust Eesti kohtutest ei leia, siiski soovin Sulle edu! Kahjuks on õigus vanasõnal, - kui tahad endale vaenlast saada, tee inimesele head... Olen seda omal nahal tundnud.
Eino Taruk26. november 2019, 11:57
Ja ongi vaja Henno taolistele üliaktivistidele ühte näidisprotsessi
****26. november 2019, 11:54
Jürgen Ligi sõnakasutusest oli siin juttu. See ei ole võrreldav labaste ähvardamistega, mis nüüd on esile kerkinud. Kolmas Eesti. Mina elan väikeses kohas ja elu aeg on olnud kohalikud ja sisserändajad. Igapäevaselt sellest keegi ei räägi ja isegi ei mõtle selle peale aga kui mõni sisserändaja liiga ülbeks läheb, siis kas öeldakse või jäetakse ütlemata aga see sisserändaja käib ikka peast läbi küll.
****26. november 2019, 11:50
Selliste perekondade vahele ei tasu end toppida, veelvähem ajakirjanduses. Nemad lepivad omavahel ära ja vahelesegaja jääb süüdlaseks. Nüüd lausa nõuavad kahjutasu.
Ja-jah26. november 2019, 11:36
kui see pole tähtis, siis ära pidevalt eputa sotsiaalmeedias ja ajakirjanduses. kuid hoplaa, siis oleks need ju tühjad....
Monsa26. november 2019, 11:33
Kui ma kahtlustan / tean, et kedagi kodus pekstakse, siis annan sellest teada politseile, mitte ajakirjandusele.
at26. november 2019, 11:30
Ekre ikke tulekuga kadus Eestist viisakas suhtlus ja normaliseeriti uskumatu sõnakasutus / täna, 09:26. november 2019, 11:29
no muidugi, reffide kuldsuu Jürgen Ligi solvangud oleme ju ära unustanud, Taavi ahistamise, Siimu miljonid, kilekoti skandaalid + teiste erakondade skandaalid. Alati on EKRE süüdi, täna oli maas must jää, ma arvan, et see oli ka EKRE süü!!!
pole kohut olnud26. november 2019, 11:29
Kas selline ettekütmine on õige? Ootame ikka otsuse ära. Väga savisaarelik protsess teine!
helves26. november 2019, 11:27
tore ju26. november 2019, 11:27
Selles26. november 2019, 11:26
ei ole kahtlenud ju ükski normaalne inimene.Selle reetis see massiivne ja hüsteeriline rünnak kõigis infokanalites.Täpselt see toimub nüüd kanstleri kaitsmisel ,kes ministrile vastu töötas
kass26. november 2019, 11:24
Moor 26. november 2019, 11:22
Siit moraal. Ennem mõtle ja siis ütle ning kontrolli alati fakte. Ei ole kellelegi seadusega õigust antud karistamatult laimata.
Oh Jumal küll...26. november 2019, 11:19
Mõtlen tihti, et kunagi kui mind enam pole ja mu poeg on juba vana mees, siis ta räägib oma lastele lugusid, kuidas nende vanaisa võitles kasvõi oma viimase sendini selle eest....Midagi on selle inimesega väga valesti! Artiklist elu.ohtuleht.ee//984549/sass-henno-marti-ja-karin-kuusik-kaebasid-mu-kohtusse-ja-nouavad-mu-varade-arestimist
rahvatarkus26. november 2019, 11:17
pole vaja astla vastu põtkida. Ela rahus, võta endale naine ja kasvata oma last ja jäta suured kondid teistele järada
Karma26. november 2019, 11:13
Kõik mis teistele teed, tuleb sinule ja sinu lähedastele tagasi
eesti naine26. november 2019, 10:58
Mina toetan sinu tegemisi Sass, meie ühiskonnal on lihtsalt mugav silm kinni panna asjade ees, kus peaks vastu hakkama. Sa teed tänuväärset tööd, annaks kõigevägevam, et sulle lisanduks veel mehi, kes astuksid vägivalla vastu välja. Kuusiku naist ei saa süüdistada, sest me ei tea, kuidas mees kogu perega käitub kodus, aga ma usun, et naine käitub hetkel nii, nagu ta enese ja lapse elu säästmiseks käituma peab. Loodame, et kogu lugu ei lõpe fataalselt naisele.
lubaja26. november 2019, 10:58
Henno, ise ju lubasid Karinile korteri ja mida veel. Avalik lubadus on täitmiseks, vaata VõS.
isegi advokaat võtab omas asjas teise advokaadi esindama26. november 2019, 10:57
Aga siin üks lihtsameelne inimene läheb kirvega kurge püüdma. Ohh neid luuleinimesi!Omad vitsad peksavad.
Eelu26. november 2019, 10:54
Makske valuraha ja siis tagastage ministrikoht ka. Hipp-hipp hurraa!
Kutsumata "abilised".26. november 2019, 10:54
Kui mina olen hädas,siis ma kutsun ISE kellegi appi, aga Sass Henno hakkas oma abi pakkuma ajakirjanduse kaudu ja info perevägivallast tugines ainult kuulujuttude põhjal. Kohe nii kõva mees, et kutsus nn.ohvrit kodust ära tulema,pakkudes suurt rahasummat ja korterit! Rahvatarkus ütleb, et ära topi oma nina teiste perede vahele. Mina usun, et talle kuluks nõustaja ära.Kogu tema palagan ongi lihtsalt üks suur palagan! Häbi!
toereaktsioon26. november 2019, 10:52
tasakaal peab olema,vaatame siis maalaste tasakaalu
Mm26. november 2019, 10:47
Aga miks sa siis ise seda ei teinud, siis oleksid sina ka “pidanud” seda tegema. Nagu laste sõjamàngimine, otsustatakse, et ûks on spioon ja sellele antakse kolakat. Valel olid seekord lûhikesed jalad.
Kraaks26. november 2019, 10:47
Sass , aga su "5 miinust" bändile loodud tekstid just räägivad narkost positiivses vōtmes ja naiste "panemisest" laksu all olles. Ma ei usu su "vōitlemise" jutust mitte sōnagi!
Litaki26. november 2019, 10:47
Miks üks võõras hakkab kellegi musta pesu pesema avalikult omamata tõendeid palja kuulujuttude järgi hakata süüdistama,see asi käib ikka tõendus materjalide järgi.Lahmi veel ja näita kui edev sa oled,nüüd ka vitsad.Hea soovitus tulevikuks ära roni avalikkuse ette kui pole tõendeid.
rer26. november 2019, 10:38
Sõnastage oma sissejuhatav lõik ümber. naistevastase vägivalla eest seisavad siin pigem Sassi kritiseerijad.
Kahjuks26. november 2019, 10:37
on see mees suutnud oma naisega manipuleerida ning ükskord nagunii juhtub midagi, et naine rääkima hakkab
26. november 2019, 10:36
Ära muretse president on seljataga ja kui huvi puudub võid luuletaja palju jaksad.
ja26. november 2019, 10:36
kust võtad sina fakti, et ta ei rääkinud oma tuttavatele?
26. november 2019, 10:30
õige ka, sest tänapäeval lüüakse enne meedias inimene risti kui asi jõuab politseisse, kes tegelikkuses peaks selliste asjadega tegelema!!!!
Riho Nahkor26. november 2019, 10:29
Ei tunne Sass Hennole absoluutselt kaasa. Kust võtab ta fakti, et Karin Kuusik on oma tuttavatele rääkinud perevägivallast enda suhtes? Seda kõike on kirjutanud ajakirjandus ja Sass võttis selle jutu sealt ja tormas kohe oma arvates abistama ning kohut mõistma. Nüüd võiks aru saada, et oma sõnade eest tuleb ikka vastutada ka. Neile, kes arvavad, et ma olen kellegi poolel, siis nii see pole - Eestis kehtib süütuse presumptsioon ja kuulujuttude põhjal kedagi süüdi mõista kuulub pigem keskaegsesse ajastusse. Normaalsuse piir on igasuguste kirjatsurade poolt juba ammu ületatud...
Jaksi26. november 2019, 10:29
Vägev olete, austatud härra Henno! Edu Teile!
Ohjah26. november 2019, 10:24
Vaene Sass, kahju sinust.
mh26. november 2019, 10:21
ka pealekaebajad tuleb avalikustada.
Kersti26. november 2019, 10:20
Kuna see oli tellimustöö, siis soovitan sul raha küsida Kadriorust, sest põhiniidi tõmbaja istub seal. Poleks paha ka Kaja käest küsida, sest ka temast see vaevalt mööda läheb.
...26. november 2019, 10:18
Ja vastutama pannakse ikka see kõige lollim, kes kuulsuse ja tähelepanunäljas, ei saa mitte millestki aru.
Kadedaks teeb.26. november 2019, 10:16
On olemas teatud sort kavalaid skeemitajaid kes selle asemel, et kaaskodanikele kasulikke väärtuseid luua oma pea või kätega, hakkavad hoopis millegi vastu või kellegi eest võitlema. Ühesõnaga tekitavad probleeme millede najal saaks ennast maksumaksja kulul mõnusalt "käsi määrimata" ära elatada. Nr.1 on Kodutud loomad ja siis tuleb kõik muu: Prostitutsiooni probleemid, palgalõhe, võrdõiguslikkus ja võrdne kohtlemine, seksuaalvähemuste õiguste eest võitlemine, veganlus, perevägivald, fauna, floora ...jne. Kahju et endal pole südant ja nutti analoogiliste elatusallikate välja mõtlemiseks.
Sassile!26. november 2019, 10:13
Kuule Sass, saa ju oled ise praegu vägivaldne Karini vastu ja ahistad teda! Kes palus sul selle jamaga tegeleda? Sa oled ise vägivaldne.
tohoo tillae26. november 2019, 10:08
mis varasid sul siis on ,kullahunnikud keldris ja kalliskivid pööningul;));)
Sooline vahet tegemine? ja eelistamine, 26. november 2019, 10:07
Mulle näib, et seisma ei peaks mitte ainult naistevastase perevägivalla vastu. Et seisma peaks IGASUGUSE perevägivalla vastu. Sest tuleb ette, et ka mehedki osutuvad vahel perevägivalla ohvriteks. kuigi statistika järgi juhtub seda märksa harvemini. Aga ikkagi. Silmaklappidest tuleb välja kasvada. Näide meie ajaviitefilmide vallast. Ka algse idee põhjal vaid naiste õiguste eest seisma pidanud "Kättemaksukontor" teenindas lõpuks kõiki abivajajaid nende soost hoolimsta.
Karma26. november 2019, 10:03
Aga kui ikkagi peaks lõpuks ilmnema, et midagi polnudki, et oli vaid poliitiline tellimus? 26. november 2019, 10:00
Ka seda võimalust ei saa juba ette ära välistada. Mis saaks siis sellisel juhul?
Juhul kui26. november 2019, 09:58
sõna oleks vaba, poleks mu FB kinni pandud samal päeval, kui proua Pr. parlamendi ees dressipluusis käis.
Sass!26. november 2019, 09:49
Kirjuta ikka veel! Pane takka, nii kaua, kuni sind on lõplikult maatasa tehtud! Praegu sa ju veel ei tapa, mida sa teed?
To to kas26. november 2019, 09:49
Kas lastele peavad eluks ajaks haavad hinge jääma??
lord26. november 2019, 09:48
sass henno teeb suures headusetuhinas palju halba
Mis seal teisiti?26. november 2019, 09:48
"To Vana jurist" võiks siiski vaadata ka sügavuti antud kaasuseid. Kui juristide abiga ja mälu kaotusega kaovad miljonid, e(ä)rastatakse ja omastatakse terveid ettevõtteid, siis nagu kõik ok? Ei "To vana jurist", see pole õigusemõistmine, see on korruptsioon. See mis on toimunud juba üle 20 aasta, ongi konnatiigi korruptantide ja nende kaasosanike "juristide" töö tulemus! Siin puudub kahepalgelisus, tegemist on hammas hamba vastu juhtum.
Paras!26. november 2019, 09:46
See on ammu teada, et kui kaks omavahel kaklevad ja sina sinna sekkud, siis võid pärast mõlema käest peksa saada.
to to vana jurist26. november 2019, 09:45
Kas see siis teise erakonna puhul pole kehtinud? Pole need teised erakonnad ka Ekrega võrreldes sugugi rohkem nahutada saanud või millegi eest rohkem vastutama pidanud. Need, kes ise seda teist erakonda kaitsevad, ei tee ju seda samuti teisiti kui jälle omakorda Ekret mõnitades. Kuidas see neist rohkem õigluse eest võitlejad teeb? Pada sõimab katelt ...
Kui palju on26. november 2019, 09:43
neid, kes oma ideelisuse mõistmisest ära pööravad? Nad usuvad, klapid silme ees, et ainult nende tõde on ainuke ja õige. Nad ei jäta enne kui tõde on saavutanud neile õige suuna. Ühte kaitstes, ei aima kui palju nad rikuvad paljude elusid.
mis...26. november 2019, 09:42
....mure tal see 30000 tuh. maksta, kui ise lubas korteri osta ja rahaliselt toetada jne.
ei oma kogemust26. november 2019, 09:39
Sass, ajad sa ikka õiget asja, sinu lugu lugedes jääb mulje et oled ise samasugune olnud, ehk räägid oma kogemustest. Miks ma sind ei usu?
innuendo26. november 2019, 09:35
Ainuke, kellest mul on kahju, on perekond Kuusiku lapsed. Artikkel on TASUTA? Halloo lastekaitse. Sassist ei ole mul kahju, sest kui sa ajasid jura, siis vastuta ja kui su varad arestitakse, siis tehakse ju õige otsus.
Lihtne lugu.26. november 2019, 09:35
See juhtub kõigi nendega kes poliitilisi kaskusid täidavad nagu seda oli Mery, KaKa kantsler, Sass jne. Igasugune valemängimine lõpeb ükskord krahhiga.
Rumalale sassile26. november 2019, 09:35
kes langeb sotside, refide tellitud ajakirjandusliku laimu ohvriks ma küll kaasa ei tunne. Kaasa tunnen perek. Kuusik küll kes on pidanud ja elab siiani organiseeritud poliitilise rünnaku all.
Oi taevas26. november 2019, 09:35
Lugedes internetis, mida ja KUIDAS see mehike selle loo tegelastele kirjutab.....oh taevas, milline tekst meesterahvalt võõrale prouale!!!!
Bla26. november 2019, 09:31
Naistevastase vägivalla vastu võitlemine on kindlasti õige tegevus aga Kuusiku juhtumi puhul oleks pidanud ootama kohtuotsuseni. See pole lihtsalt õiglane, inimene kohtuta süüdi mõista, olenemata süüdistaja üllastest kavatsustest. Me saame teha otsuseid ainult selle info põhjal mis meile kättesaadav on ja kahjuks ainult ajakirjanduse kaudu täit tõde teada ei saa.
to vana jurist26. november 2019, 09:30
aga miks see süütuse presumptsioon peaks kehtima valikuliselt? Ekrega seotud inimeste puhul peab kehtima aga teise erakonna liikmete puhul mitte. Suure mõnuga tembeldate varasteks, pättideks ja kelleks kõik veel. Miks te nii kahepalgelised olete, nagu te end nimetate, õiguse ja õigluse eest võitlejad?
Lapsevanem26. november 2019, 09:28
Kogu selle perekonna suhtes käimalükatud nõiajahi osalised peaksid olema vastutusele võetud juba ainuüksi selle eest, et oma tegevusega kahjustasid pere LASTE psüühikat ja rahu. Häbi peaks sellistel olema veel meedias lisa kiunuda. Lastekaitse peaks sellised isehakanud "nõustajad" vastutusele võtma.
mitu26. november 2019, 09:25
ministrit on jäänud oma kohtadest ilma võlts süüdistustega sellel aastal.kuusik oli vist esimene.kõik ekre poolt seatud inimesed saavad kusagilt mingi süüdistused,kui kunagine koolikaaslane on huligaan siis kandub see kohe üle teisele .aga see sass on ja jääb jobuks
Lihtne lugu26. november 2019, 09:24
Siin on hea näide sellest, kuidas sellised Krossi proua laadsed näitemängud läbi kukuvad. Süüdistades poliitilistel eesmärkidel, saadakse ikka vastu sõrmi. Tänane KaKa esinemine just samast ooperist. Ei arvestatud, et nende käsilane sule saab. Sh..t happens, you know!
Kalju Laid26. november 2019, 09:22
Tundub, et ka Kersti peaks vabanduskõnet ette valmistama hakkama. No kui ikka Karin ennast kannatanuks lavastada ei lase, siis vist isegi Eesti kohus ei saa Martit süüdi mõista. Aga teades meie liberaale- ega need ei vabanda.
Vile26. november 2019, 09:20
Ma ei tea, kas peksmist oli või ei.Kuid see meedia ründamine ja Sassi kirjad tegid perekonnale ja lastele palju rohkem halba. Kas Sass seda oskab aru saada?
vana jurist26. november 2019, 09:17
Eestis oli omal ajal vist isegi süütuse presumtsioon.Nüüd siis enam ei ole ??
Paras palk26. november 2019, 09:14
Mul ei ole lahmivast naistekaitsjast Hennost kunagi head muljet jäänud.
et siis26. november 2019, 09:12
Ja kindlasti ei vabanda ma naisepeksmise eest kohtu all olevate valetajate ees, jne. Siit saab järgmise rahanõude. Muidu süüdistamine ja ajakirjanduses enne kohut süüdi mõistmine ei lõppegi. Sõnal on jõud ja kui sa seda vääralt kasutad teed väga palju kurja.
to 8.3826. november 2019, 09:11
mida saab kohus otsustada kui ohvrit pole ja pole ka ohvri kaebust? Nüüd siis oleme nii kaugel oma "õigusriigis", et mõistetakse kohut ilma ohvri kaebuseta?
ega muud26. november 2019, 09:11
kui paras sulle, said mis tahtsid aga õpi sellest - ära tee teisele seda mida sa tahad , et sulle ei tehtaks!
Enn26. november 2019, 09:10
Paras! Ära topi oma nina igale poole..
Katrin26. november 2019, 09:09
rääkida vöib vägivallast ja selle vastu tuleb vöidelda,aga ei tohiks otseselt kallegi pere ellu sekkuda kuulujuttude pöhjal ja nimetada nimesid,sest see vöib tuua kaasa uue vägivalla ja kiusamise kui peres on lapse,nendele on raske selgitada mis toimub.Kuni pole kedagi suudimöistetud ,ei tohiks nimeliselt kedagi suudistada.Meie uhiskonnas ongi mindud liiale, kasvatame järeletulevat pölvkonda ,kes peavad normaalseks koiki suudistada ,kaevata ,urgitseda ,kas on alust vöi ei ja seda köike vöimendab ajakirjandus.Keegi peab kogu aeg midagi töestama.Pidev pori loopimine
Els26. november 2019, 09:09
Mulle on kogu aeg jäänud arusaamatuks miks mehed peksavad oma naisi. Naised vajavad ju enda kõrvale meest kes neid tugevama poolena kaitseks. Tuleb välja,et ainukesena teevad naistele liiga elukaaslased. Ma olen aru saanud, et tegemist on väga argade meestega.Julgete meeste eest põgenevad ja elavad oma vägivallahimu välja nõrgukeste naiste peal. Arguse tunnus on ka see, et ei julgeta oma "vägitegusid" tunnistada. Kahjuks on see üldlevinud. Olete te kunagi kuulnud, et mõni peksja, tapja või vägistaja on end kunagi süüdi tunnistanud?
Raido26. november 2019, 09:09
Ära ulu ja hädalda. Ole mees kui oled ja võta vastu mis oled ära teeninud. Mis ei see ei hakka nagun26. november 2019, 09:07
Kuusik põletab sildu26. november 2019, 09:06
Selmet abi otsida valetab endale ja teistele.Mingit maine paranemist siin tulla ei saa.
sass26. november 2019, 09:06
on salakaval ussitaja... igaüks tahaks sellist omale naabriks.
to ohvrist26. november 2019, 09:06
jajah tuleb ikka seadus teha, et karmilt karistatakse neid, kes ei tunnista üles, et on mehega tülitsenud. Isegi kui pole miskit olnud küll vahvad "kaitseinglid" miskit leiavad. Hetkel tundub, et teatud seltskond on kade ja pettunud, et "ei olegi peksa saanud/peksa andnud".
Njahh26. november 2019, 09:05
Mees lubas 100 000€ toetust ja korteri anda
Lühidalt26. november 2019, 09:04
on aeg26. november 2019, 09:03
President lubas Kuusikute ees vabandada, millal see saab toimuma?
ohjah26. november 2019, 09:03
Täiesti haige olukord eestisse tekitatud -- kui nö koduvägivalla vastu võitlejad on ohvri välja valinud, peab see inimene ennast ohvriks ja pekstavaks ka tunnistama, ehkki teda pole pekstud ja ehkki ta pole selle kohta ka politseisse avaldust teinud. Jutt peksmisest on täpselt sama usaldusväärne kui kogu (eesti) meedia tänasel päeval. Mingi tüüp, kes on teistele ilmselt palju peavalu ja närvirakkude surma põhjustanud, on veel äksi täis kah! No tuleb lõpuks sellisele koht kätte näidata, sh kõigile neile, kes ühele abielupaarile ja nende lastele nii palju haiget on teinud.
Mnjah26. november 2019, 09:02
Mida sa kurdad, kui sinu poolt ohvriks tembeldatu sind kohtusse annab? Kustkohast sa võtad väite, et ta rääkis tuttavatele? Kas kontrollisid, et rääkis ega olnud tegu väljamõeldisega. Sinu ülbe ja alandav familiaarsus väidetava ohvri suhtes väärib väikest kompensatsiooni, nii lubatud summa ulatuses.
***26. november 2019, 09:02
Meenub: kaks silku kõhus kaklevad, ja kolmas neid seal lahutab... mispeale kaks lõid kampa ja asusid kolmandat taga ajama.
Pro26. november 2019, 09:02
Antud asjas on nõrgem pool refide organiseeritud rünnaku alla sattunud Kuusik ja tema abikaasa. Kas sina olid üks osaleja sellest vandenõus? Seega sina, Henno, kes sa omas nõretavas loos käid end välja kui "nõrgemate eest seisjana" peaksid nüüd küll Kuusiku eest seisma hakkama! Imesid küll ei sünni ja eesti kohus on refide relvatuse üks osis aga Kuusik saab ühel või teisel moel lõpuks õigluse ja refid ise oma kohtupäeva!
Meenutus26. november 2019, 08:56
Kas mitte seesama kirjanik ei pakkunud Karinile tasuta korterit kesklinna, peaasi et Marti peale kaebuse esitaks. Vot nii
Kalev26. november 2019, 08:56
Promos ainult enda nime ja kiitles ja esines. See on umbes sama, kyi ostad kodutule süüa ja siis teed sellest pilti ja postitad facebooki ja kiitled, kui hea inimene oled.
ohvrist26. november 2019, 08:55
Mina kui kunagine perevägivalla ohver saan aru väga hästi, miks naine nüüd tagurpidi-antsu teeb...Ta lihtsalt PEAB seda tegema!...
Meeli26. november 2019, 08:55
Sass sa oled seda teinud, et teenida kuulsust, kiitust ja raha. Sulle ei lähe korda naistevastane vägivald.
vanem mees ladaga26. november 2019, 08:54
kohut pole vaja.mõttetu raha raiskamine.sass teab kes on süüdi.andke sassile inimene ja ta leiab talle paragrafi.
meeldis26. november 2019, 08:52
"Kuuuurijas" 80. aastase proua ütlus, et kõik mis teisele teed halba, tuleb endale tagasi, Arvan sama. Karma saab kätte. Sass Hennol peaks piinlik olema!
Sass Henno avalik kiri Marti Kuusikule (ÕL 5.mai 2019)26. november 2019, 08:51
Kas ikka tasus igasuguseid avalikke kirju vorpida, ilma et täpseid fakte teaksid? Sass Henno sai nüüd hea õppetunni -ära topi oma nina sinna, kuhu sind pole kutsutud.
konsa26. november 2019, 08:51
Sass Henno: Marti ja Karin Kuusik kaebasid mu kohtusse ja nõuavad mu varade arestimist .-.-.-.- sellel hennol on vist kuppel sassis, äärmuslik TÄHELEPANU VAJADUS. aga kui keegi kuuleb VÄGIVALDSEST LAPSEST, kes teisi peksab, siis ajakirjandusliku eksperimendi korras võiks kohale kutsuda selle henno, las siis hea sõnaga RAHUSTAB VÄGIVALDSE LAPSE MAHA
Tiiu26. november 2019, 08:50
Pean Sass Hennost väga lugu. Julge sõnaga mees.
Ei saa aru26. november 2019, 08:50
Seisab naistevastase vägivalla eest ????
Kas26. november 2019, 08:48
Sa varem ei mõelnud Kuusikute laste peale? Mida see jutt praegu enam maksab. Oled ülearu agar, aga veel pole hilja Sinulgi õppida
on nii26. november 2019, 08:47
Tuginedes kellegi jutule,mis iganes ja kontrollimata sõnapidavust kirjutada meedias süüdistades kedagi vägivallas on puht egoistlik ja näitab moraalitust.Nii,et Sass,,ära enam võta sõna,,naised saunas rääkisid,,kontrollimata fakte.Sõna maksab ja kui süüdi pole on see ikkagi karistatav teiste inimeste väärtuste jalgealla trampimises.Mida aga tunnevad Kuusikud,kui meedias on neid pihuks ja põrmuks tallatud?Oravate taktika .
Lugeja26. november 2019, 08:44
Õigesti teeb,et Sassi kohutab,mis ta levitab kuulujutte
No26. november 2019, 08:44
Pole hullu. Ikka juhtub. Küll saab kõik korda. Lepivad omavahel ja ka Ennoga ära.
Tõnu26. november 2019, 08:40
Sass kerjab kaastunnet. Jõudu Marti`le ja Karin`ile!
z26. november 2019, 08:38
Sass on peast täitsa segi, süüdistab Kuusikut naisepeksus, las ikka kohus otsustab kas sellist tegu toimus või mitte. Kohus ei saagi süüdimõistvat otsust teha kuna väidetav ohver eitab vägivalla toimumist. Sassike peab laimamine eest vastust andma ja vara arestimine oleks täiesti mõistlik.
Oh seda Sassi!26. november 2019, 08:36
"Keegi kuskil rääkis"? Sass! Kui sina võtad ette ja ajad asja "keegi kuskil rääkis", tõe pähe süüdistuseks, pead ka seda tõestama. Nii, et too faktid välja või maksa oma ründavate oletuste eest oma varaga!
Kodanik26. november 2019, 08:35
M.K näitel. Kui teise riigi kodanikul lastakse sisuliselt ilma karistuseta minema jalutada, siis kohalikul valetajal ja vihaõhutajal vist nii ei vea. Väga õiga on, et sellised valetajad pannakse vastutama. Teiste inimeste pere lõhkumine valesüüdistustega on amoraalne. Enda nimetamine aga kaitsjaks ja eestvõitlejaks on sama kahepalgeline nagu Putini ”puhta tōe komisjon” Loodame, et tõde tuleb päevavalgele ja “petissuunamudijad” hakkavad oma valede eest vastutama.
Kõrvalseisja26. november 2019, 08:35
Prantsusmaal kaotab iga kolme päeva järel elu naine oma praeguse või endise elukaaslase käe läbi. See on kõnekas fakt. Kõrvalseisjad võivad püüda aidata, kuid vaid vägivalla käes kannataja enda asi on otsustada, millal või kas üldse sellest ennast ja teisi teadvustab. Ka politsei ei sekku arenenud riikides hea meelega koduvägivallajuhtumitesse, sest 'täna on nii, homme taas naa'.
😆 😆 26. november 2019, 08:35
Kommunistid nii võimule tulidki, sest nemad teadsid tõde! Valed inimesed tapeti. 😆 S.ss teab ka tõde ja peksaks valetajaid, eksju! Ainus õige tõde on S.ssi oma! 😆
Lihtne ju26. november 2019, 08:34
Loogiline ju - isegi sass peab oma sõnade (loe vihakõne) eest maksma või jälle üks äratõusnu kes muust rahvast kõrgemal?
😆 😆 26. november 2019, 08:32
Et valetan ja laiman palju tahan ja tõe mõtlen ise välja! 😆
Kulla Sass26. november 2019, 08:31
Opositsioon kasutas sind ära. Üheksa korda mõõda , üks kord lõika !
Jah, kui oled sõdur26. november 2019, 08:27
Ma kuulsin ühe tuttava käest, kes kuulis oma tuttava käest.... Seega, kui Sass pole ikka veel aru saanud, et on poliitmängukann oma üllas lihtsameelsuses, siis tuleb tõesti ta panna rahaliselt mõtlema.
Oi26. november 2019, 08:27
Udo26. november 2019, 08:26
Sass Hennole soovitan väljapressimise eest avaldus teha.
Raivo26. november 2019, 08:25
Mida külvad,seda lõikad.
No26. november 2019, 08:21
Siis on ju ainuke süüdlane Karin,kes rääkis sõbrannadele,et mees peksab teda. Nüüd tuleb välja,et peksmist pole olnudki,kui annavad mõlemad Sass Enno kohtusse,kes lubas Karinit aidata. Ja kogu varanduse tahavad endale saada. Siis puht sulid ju.
Heh26. november 2019, 08:20
Varsti hakkate koik taarat korjama
tiit26. november 2019, 08:19
Õhtulehe esinupp on mingi sasshenno...ega see selle väljaande kohta ometi midagi ütle?
N53 26. november 2019, 08:17
mis vahe on ohvril ( ohvri-mentaliteedil ) ja orjal ( orja-mentaliteedil ) ? ja kui see vahe on , siis ikkagi - MIS see vahe on ? N53, endine perevägivalla-ohver
Crack26. november 2019, 08:16
Kammime Sassi. 26. november 2019, 08:11
Omad vitsad peksavad- kes käskis odava kuulsuse nimel kevadel ajakirjanduses ülbitseda. Nüüd tuleb lubatud 100001 eurot Karinile ära maksta.