Inimesed

Ravimite tõttu kosunud Selenat hakati mõnitama (5)

Toimetas Triin Tael, 17. november 2019, 11:00
Selena GomezFoto: AFF/PA/Scanpix
Rasket autoimmuunhaigust luupust põdev Selena Gomez võtab kangeid ravimeid, mis põhjustavad kehakaalu kõikumist. Sotsiaalmeedias on seda seetõttu inetute kommentaaridega kostitatud.

Endine lapstäht Gomez rääkis õelutsemistest podcast'is "Giving Back Generation". "Mul on luupus ja see tekitab neeruprobleeme ja kõrgvererõhku. Olen tervisehädade tõttu oma kehakuvandile rohkem mõtlema hakanud," ütles lauljatar.

Ravimid ajavad teda paiste. "Inimesed ründavad mu kehakaalu," kurvastab Gomez, kes on inetute kommentaaride tõttu otsustanud sotsiaalmeediast puhkust pidada.

Samal teemal

3. august 2018, 13:08
KOLMAS NIBU, SABA JA POOLIK SÕRM - nendel staaridel on isevärki ihuhädad
9. märts 2018, 09:00
Selena Gomez oleks pärast neerusiirdamist äärepealt surnud

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee