Tele

„Kodutundes“ remonditi produtsent Kristi Loigo tädi kodu: püha taevas, ega me talle ju midagi luksuslikku ei teinud! (126)

LISA KOMMENTAAR

Lugeja16. november 2019, 11:07
Küll me rahvas on õel ja kade.Tore,et tehti korda olgu kes tahes.Kas mõni jäi millestki ilma .Kas ajakirjandusel muut pole teha kui tegusaid inimesi pidevalt laimata. Iga päev käib üks materdus kas inimene on süüdi või ei aga ajakirjandus on juba oma süüdi oleva otsuse teinud.Ja siis see mõnitus käib nädalate kaupa.
Eilisa16. november 2019, 10:47
Ehkki ma lõpetasin Kodutundele raha annetamise juba mitu aastat tagasi,olen siiski veendunud,et temast on kasu ka paljudele tõeliselt hädas olevatele inimestele,mis on hea ja kui ka oleks aidatud remondiga saate otseseid tegijaid,poleks mul sellest kahju,sest nad teevad tööd,kuid jah,kui juba lehma lellelastele seda teenust antakse,siis andke andeks,on see juba korrupsioon,olgu tase,milline tahes ja see mulle küll ei ole taunitav.Samas,me ju loeme,kuuleme ja näeme,milliseid sigadusi teevad poliitkorruptandid,kes lausa valijaid koorivad,naeratus näol ja rusikas taskus,see on ju tõeliselt jube.
Juhan.16. november 2019, 10:19
Et kellegi tädi maja korda tehti on tore aga kui paljud jäid pankades olnud rahast ilma see oli nagu loomulik ja pankurid puhtad poisid.
16. november 2019, 09:33
Annetage aga! Küll saajad teavad, kuhu see panna!
Mnjahh16. november 2019, 07:56
Minu arust see naine, kes saate sisse juhatab, vajab rohkem abi - ilukirurgilist nõustamist.
16. november 2019, 01:03
plastiku-ja gyprocikadedus inemestel lööb välja
to Irw..15. november 2019, 22:21
Irw15. november 2019, 20:32
Miks sel tädil nägu nii paistes on? Kas ta on hobi mesinik?
Vaataja15. november 2019, 19:52
See naine seal saates vajas ju abi.Mida nad pidid siis tegema kui vald Kodutunde poole poordus.Vald aitas ka teatud summaga,koik ei olnud annetajate raha.
susserdamine ja mitte just kõige paremas vormis või mis15. november 2019, 19:45
susserdamine ja vassimine ikkagi jälle valskus
teeni palju tahad aga15. november 2019, 19:06
raha eest seksapiilsust osta ei saa
Kaua neidk[[likutestlaiskvorsteveelpoputatakse15. november 2019, 18:25
kadugut;;lemitte 'rguhargitagujolgujatreigutittesi juurde
oü pisarakiskuja15. november 2019, 18:11
Raha liigub,kui saab muuseas lähedaste maju remontida... rumalate paljaksriisumine oli kunagi kiriku teema,nüüd kodutunde lobi.
maha see15. november 2019, 18:06
Sooda15. november 2019, 17:40
Miks tahvel "mitteluksuslikku" shokolaadi arstile või mõnele ametnikule on altkäemaks, aga rahvaannetustega ja heategevusega kogutud rahaga ämmale või tädile mitteluksusliku head teha pole nihkes toiming vaid suisa iseenesest mõistetav heategu.
Mul isiklikult pole kahju, kui keegi teeb teistele head ja tal endalgi tänu sellele hästi läheb.15. november 2019, 16:26
Nagu enamus kommentaatorite arvamusest aru on saada, siis võiks kõik ministrid, riigikogulased, nõunikud ja tädi presidentinna kaasa arvatud elada ehitussoojakus, käija jala ja tasuta tööl. Samamoodi tasuta peaksid veel töötama kõik teised produtsendid, Margna, Karelson jne. Ma saan aru, et annetused jne, aga nii ehk naa me maksame kaudselt kõik saated kinni. Kas "Kodutunde" saate tegijad peaksid kusagil mujal tööl käima ja omast vabast ajast ja tasuta sellist võimast teleprojekti tootma.? Samas tegutseb ETVs terve rida valitsuse vaenulike teletegijaid kes naudivad elu maksumaksja kulul.
to 14:3015. november 2019, 16:14
no näed, isegi see fakt, et kommenteerija poolt esitatud pere pole Nilovi sugulane, ei mängi rolli antud loos, ei loe igapäevastele valvekommenteerijaatele, millest siis üldse rääkida.
küll katuserahad 15. november 2019, 15:26
ka õige vastuvõtja leiavad. Tunnustan reffe , et nemad sellest aktsioonist ennast on lahutanud.
15. november 2019, 15:20
kindlasti saaksid poliitikud samuti aidata oma sugulasi,kes hädas,aga kahjuks on see huvide konflikt
15. november 2019, 15:17
huvitav,et viimastes saadetes abistatakse palju selliseid,kes nii-väga ei vajakski abi,justukui kena elamine ja nipet näpet oleks vaja.Iseenesest kulub,siis ka annetusi vähem
Vesipianus Roomast15. november 2019, 15:13
Raha ei haise, aga räägib kõnekalt ja mõjusalt.
Teeline15. november 2019, 15:06
To No on alles lugu.... / täna, 10:14 Tänitate siin kenasti, kui unustate (meelega?), et see nn eraettevõtlus põhineb 100% heatahtlike inimeste jt annetustel, Ei viitsinud hakata üles otsima lugu, kus peale ühele perele tehtud remonti esitati Nilovi poolt vallavalitsusele arve tehtud tööde kinnimaksmiseks. nii, et jutt ainiult annetustest ei päde, raha püütakse ka õngitsemisega saada.
Hunt Kriimsilm15. november 2019, 15:02
Minul pole oma kudu, ega midagi. Aga aidata sugulast rahva raha eest on minumeelest häbiasi.
to Peretuttav15. november 2019, 14:30
oi, oi või kohe peretuttav? Ei tea see "peretuttav" isegi seda, et viimati eetris olnud saate perest pole jutt ja tema pole Kristi Loigo tädi. Jutuks olev saade oli eetris 17. oktoobril ja sealses majapidamises polnud ei sauna ega pandud uut katust. Vot sellised "peretuttavad"
to uskumatu lugu15. november 2019, 14:25
vaata internetist järgi 17. oktoobri Kodutunde saadet, siis näed oma silmaga milline "jube kuritegu" pandi toime. Tahaks küsida, inimesed, mis teil viga on, kas olete oma õeluses viimasegi mõistuseraasu kaotanud? Vaadake ja kuulake see lugu ära ja häbenege. kas see, et abisaaja saate produtsendi sugulane on, kas sellepärast tõesti ei oleks tohtinud seda peret aidata?
Abistatakse valesid inimesi!15. november 2019, 14:20
Kati Toots on üsna jõukas inimene ja saanuks ise oma õde aidata. Aga ometi kasutati selleks saate abi.
15. november 2019, 14:18
Nagu onupojapoliitika15. november 2019, 14:18
Ma olen kindel, et neid vaeseid ja hädas olevaid inimesi on päris palju. Kummaline, et abistama hakatakse oma sugulasi. See on üsna inetu, mis kindlasti kahandab televaatajate usaldust ja raha annetamist!
Aga see on ju15. november 2019, 13:56
päris tore uudis, et hädalised on otsa saanud ja nüüd saab annetajate abiga aidata ka saatega seotud inimeste lähedasi ja tuttavaid. Eks neid jätkub kah mitmeks hooajaks näidata. Iseasi, kas televaatajad viitsivad saadet enam vaadata ja annetustelefonile helistada? Kunagi vaatasin seda saadet. Kuid kogu see vingumine ja hädaldamine tüütas lõpuks ära. Inimene võib olla vaene, tal pole ehk raha, kuid kodu peab alati olema puhas ja korras!
uskumatu lugu15. november 2019, 13:56
Prokuratuur peaks uurima sellist kuritegevust ja inimeste tagant vargust
Kuna15. november 2019, 13:55
küsimus on delikaatne,siis ma küsiks nii,et kas abisaajate eelistamise puhul on arvesse võetud rassilist kuuluvust? st. abisaaja on saatetegijatega nö samast hõimust.Paluks ausat vastust.
to 13:0915. november 2019, 13:47
sa oled ju puhtanisti peast põrunud ja kahjuks sinusuguseid jagub igasse kommentaariumi.
to 13:1215. november 2019, 13:45
aga tema tädi oligi armetus olukorras. Kui te saadet pole vaadanud, siis muidugi. Kolm õde, kellest vanima tütar siis Loigo järelikult on, kasvasid lastekodus, sellele noorimale õele, kelle kodu remonditi oli ta ema eestja kasvatas ka teda. Sa otsi see saade üles ja vaata seda "häärberi", millest antud loos jutt. Teised pere lapsed olid suured, üks viieastane. Häbi võiks olla lahmida ilma, et ise midagi teaks või millestki aru saaks.
tsaar1918.15. november 2019, 13:33
ja jälle üks juhtum,kus raha eest saab kõike.kas see saada muutub juba korruptantide kantsiks,kus rahva annetuste eest enditele ja oma sugulastele head elu kingitakse.
naine15. november 2019, 13:33
Äkki on tema tädi armetus olukorras, kus elamisetingimused viletsas korras ja vanainimene ise ei suudaks seda korda teha. Nii tehtigi , et elamine soojem oleks. Kes teab, ei saa kohe peale tormata süüdistustega.
Piret15. november 2019, 13:27
Lühikest aega oli Kodutundes ka Kati Toots ,kelle õe elamine korda tehti
Marfa15. november 2019, 13:18
to 13:05 No Kristil oli raha endale maja osta, aga sugulast oma raha eest aidata ei täinud. Las teised aitavad. Või kui palju on üldse eestlane valmis oma sugulast aitama?
to täna 13.0515. november 2019, 13:12
ei ole kadedad..vaid abi peaksid saama tõesti need, kes elu hammasrataste vahele jäänud! Mina ja paljud teised on uhked ja abi ei palu-ise peab hakkama saama! Siin aga renoveeritakse abiandjate raha eest nii oma kui sugulaste häärbereid..see on taunimist väärt, arvan ma! Aga jah, mõnele on ehk ok omi taskuid täita võõra raha eest!
kroonik15. november 2019, 13:11
vabandan, panin mööda jah, Lahe ma ei mõelnud, ikka Loigot.
15. november 2019, 13:09
Ja keegi veel imestab, miks see Signe ära koristati ja mingi tundmatu türklane süüdi lavastati? Seal on ikka väga suured rahad mängus.
15. november 2019, 13:05
appiii mis kadedus lööb paljudel välja. Mõelge kas teie endi sugulased ei ole kunagi hädas või vaesed? Ja kui on, siis abi te ei anna. Uskumatu. Mis vahet seal on, kes teeb saadet või kes on abivajaja. Minuarust on abi saanud selles saates väga väga paljud võõrad inimesed saate tegijatele.
to Kroonik15. november 2019, 12:59
sina tee endale kõigepealt selgeks, kes on kes. Kristi Loigo, kellest jutt, kohe kindlasti Kodutunde saadet ei juhi vaid Anneli Lahe. Aga tulistada on ju mõnus
to V15. november 2019, 12:53
no ega sellest saatest, mis sina räägid, pole jutt,ega see inimene Nilovi tädi pole.
midagi luksuslikku ei teinud!??15. november 2019, 12:49
Selge, et ei tee-saadet vaadates on ju näha, mis materjale kasutatakse ja see on abiks õigegi! Küsimus on-kes soovitas, palus ja otsustas et just to tädi vajab abi???
krista15. november 2019, 12:33
tädi küll s.t. ema õde ja kas tädi korteri pärib produtsent loigo,seega huvide konflikt.
Miks mitte.15. november 2019, 12:32
Inimene ostab lotopileti teadmata kas pilet võidab,maksab makse teadmata kuidas seda kasutatakse,nüüd tehti ühele lapsele parem kodu, midagi kasulikku vähemalt.aga jah jlusam oleks, kui enne saates oleks mainitud.
Maria15. november 2019, 12:25
Kui te näete taevakanaleid, siis soovitan väga sellist saadet nagu Korteriküsimus, mida näidatakse NTV-Miri pealt laupäeviti kell 12:05. Seal saates remonditakse-disainitakse-sisustatakse ära kellegi köök või mingi tuba. Abistatavaks on valitud üks tore pere. Saates ei ole mingit halamist või raha kerjamist vaatajate käest. Saatel on sponsorid, kes aitavad materjalide ja tööga. Alati saab häid ideid remonditegemiseks, sisustamiseks ja mööbli paigutamiseks. Kodutunnet ma ei vaata ega anneta enam. Mingil hetkel muutuks kõik liiga ühesuguseks halamiseks. Tüütas ära.
Kägu15. november 2019, 12:21
Kõigepealt võiks hakata uurima kui paljud riigiametites töötavad isikud on rahva raha eest oma sugulastele teeneid osutanud
No15. november 2019, 12:17
Issand,kui targad siin kõik kommenteerimast on. Teatakse,kust taskust raha tuleb ja kelle tasku läheb. Kõik kirjutavad,kuidas kõik ikka on aga kirjutage ka,kuidas te seda teate. Õpiks ka midagi tarka juurde. Ma küll kuidagi ei tea,kelle taskusse raha tuleb. Tahaks ka raha saada.Selgitage. Edu kodutundele.
Kägu15. november 2019, 12:11
Eesti on nii nii väikse rahvaarvuga, siin on alati keegi kellegi sugulane. Mõtetu inimeste üleskütmine jälle.
Tõnu Tõukemõnu15. november 2019, 12:10
Jäänud Nilovite villa veel Harjumaal.
Vanasõna15. november 2019, 12:03
Kü'ürakat parandab ainult a'ud.
V15. november 2019, 12:02
Polegi keegi selle vastu kui abi vajab inimene ja vaja aidata.Aga kahtlustama paneb ikka see kui vaadata saadet siis algul näitas,et katus ja kõik oli väga armetus seisus,kuid nagu saatejuht räägib,et kredeksi toega seal tehtud.Aga nii suuremahuline töö mis tehtud kõik sarikat katus uus korstnapits või jalg ja muu on ikka väga kahtlane.Kredeks ei anna nii suurt rahagi,mis selle kõige tegemiseks kuluks.Üksik naisterahvas kellel palju lapsi kes töötab ise klenditeenindajana.Kõike seda vaadata tundub küll väga kahtlane mil moel niipalju on jõudnud teha.
Nüüd lagastas15. november 2019, 12:01
Mõtlemapanev15. november 2019, 12:00
Ei meeldi mulle see abituse koolitamine. Need inimesed ei hakkagi ise tööle, kes kogu aeg abi saavad! Varasematest telepiltidest näha kui räpased kodud on, prügi on lükatud nurka ja vett ei ole kasutatud kusagil. Käed-jalad küljes noored ema-isa istuvad kodus ja ei suvatse enda järel koristada ja tööd otsida.Mina küll sellistele raha ei anna! Mina pean ennast tööga sandistama, et ära elada ja siis veel nendele andma. Sorry!
hõel ja pahha15. november 2019, 11:56
Millegipärast vaatan seda saadet. Meeldib tunnuslaul, meeldivad usinad töömehed. Mõtlen, et oleks mul kah selline mees... Rõõmustan koos lastega, kes said koju vee ja WC. Ilmselt olen paranoiline, kui kahtlustan, et hiljem imbuvad need pahad mehed-isad korda tehtud koju tagasi. Sellist saadet ju ei ole -- Kodutunne viis aastat hiljem.
jõulud tulekul15. november 2019, 11:53
Ja varsti on annetuseküsijaid väääga palju.Mõelge siis,kuhu annetada targasti.
tibu15. november 2019, 11:52
nojah...pole ju mõtet mingeid annetusi kerjata kui sellest endale ka midagi ei pudene...või kuidas?
olen mitmeid kordi seda kogenud15. november 2019, 11:51
Ka varem on annetajate rahad läinud kellegi tasku.Mäletan kunagi ostei isegi aktsiaid ja jäädi rahast ilma.
rusikareegel on15. november 2019, 11:50
et kõik organiseeritud heategevus on maailma suurim kuritegevus. maailmas on näiteid sadades tuhandetes. ainult väga rumalad ei saa sellest aru ja aitavad kaasa. kurb, aga tõde.
No15. november 2019, 11:47
Loigo tädi kodu remont.Järviku abi koolivennale riigi abil. No kumb.
Annetaja15. november 2019, 11:44
Küsimus on eetikas. Kui Niilov oleks oma enda raha eest lasknud tädi elamise korda teha oleks kõik kena ja korras. Aga sinna kiskuda annetajad, on inetu ja ebaeetiline.
vaataja15. november 2019, 11:42
Sugulaste asjus juttu ei tee. Aga saate väljund on tohutult muutunud -- aidatakse neid, kes ennast ise aidata oskavad-suudavad. Naised, kes oma jobu elukaaaslase välja visanud, endale kuskile külasse eluaseme soetanud. Pärast selgub, et eksid ja sugulased ja kogukond toetavad, aga ikka vähe. Kus on TÕELISED abivajajad?? Kuskil on jalutu vanaisa ja puudega lapselaps, on kümnelapseline pere, kes ei joo ega suitseta, on veidi lihtsameelsed, aga tublid eesti inimesed, kuid nendeni ei jõuta.
Viinamarjad 15. november 2019, 11:41
on ikka hapud. Eks me kõik ole otsapidi kellegi sugulased. Ja kui üks pere sai midagi inimväärsemat, see ju ainult hea. Ei ole mingi luxeuropa remont. Oleks üksik õitsvas eas tädi, kes kodu kordapoole sai, siis veel saaks kadedusest aru, aga abivajav pere ju .
Mann15. november 2019, 11:40
No mina juba sellele inimesele näkku vaadates mõtlesin, et raha läheb ilmselt väljahõigatud eesmärgist ka kõrvale.
Kodutunne15. november 2019, 11:34
Pole see Kodutunde tsirkus kunagi päris puhas olnud...
Muri15. november 2019, 11:25
To: Peretuttav. Isegi kui nii oli, siis millest sa järeldad, et selleks annetuste raha kasutati? On sul tõendeid? Kui on, siis ei tohiks neid peidus hoida. Produktsioonifirma saab telekanalilt raha tehtud saadete eest. Kõik produktsioonifirmad elavad päris hästi.
Arkadi Raikin15. november 2019, 11:24
Kas Kristiine Loigu tädi ei olegi inimene, Propagandistid uurige selle tädi hõimusuhteid ja kellega ta koos sünnitusmajas sündis. Samalaadselt reformierakonnaga on ajkirjandus ennast ikka tõsiselt naeruvääristanud
juga15. november 2019, 11:22
Tegelikult ei olekski vahet, kui inimene vajas abi. Aga eetilisest küljest ei lähe see kohe mitte. Samuti oli alles mingi jama tema enda maja ehituse ning kuludega. Võib ju vahepeal kümmekond raskes seisus perekonda välja aidata, siis saab järgmise sugulase elamise rahulikult ette võtta. See ei ole kadedus, aga nii lihtsalt ei tehta. Ka igasugustes kampaanialoosimistes ei ole lubatud osaleda firma töötajatel ning nende lähisugulastel.
Peretuttav 15. november 2019, 11:12
Tegelikult tehti ikka vägagi salaja seda remonti.Kogu majapidamise remont on Oü õuetuba rahadega ehitatud.kaasaarvatud maja soojustus ja sauna ehitus.Saade tehti sellepärast et pettus välja ei tuleks .
televaataja15. november 2019, 11:09
See on juba ammu teada.Kõike tehakse ainult oma rahakoti täitmiseks.Ei huvita need vaesed neid.Aga midagi peab ju telekas näitama.Ehk läheb mõni õnge.
Muri15. november 2019, 11:03
To: No on alles lugu ... Just, täpselt. Ja seda remonti ei tehtud ju salaja, kui oleks tehtud, siis oleks pahameel mõistetav olnud. PS. Tundub tõesti, et paljud ei saa aru, et KÕIGIL heategevusprojektidel, viimse kui üheni, on ka ülalpidamiskulud.
oeh15. november 2019, 11:00
alati mõtlen, kes on need ullikesed, kes selle pisarakiskumise õnge lähevad ja raha annetavad, et niilovid saaks omale maju osta. aga no oma raha pole keelatud laiali jagada, laske aga käia. peaasi, et on ostetud omale tunne, et küll ma nüüd aitasin. selle asemel, et ise vaeva näha ja otsida üles need, keda otse aidata ja mitte kinni taguda niilovi luksuselu. aga igaüks teeb omad valikud. ise ei vaata seda saadet ega pea lugu ka saate tegijatest.
Loen kommid läbi.Kolmandik kribajaist ajaks annetuste raha oma pere kukrusse silmagi pilgutamata.15. november 2019, 10:58
mis vahet15. november 2019, 10:52
kelle kodu remonditakse. Peaasi, et inimene saaks korraliku elamise endale, ei peaks kusagil osmikus elama
hahha15. november 2019, 10:47
sulid jäävad sulideks :D
Korruptsioon15. november 2019, 10:46
on ka eraettevõtetes keelatud.
monika15. november 2019, 10:42
on nad ikka normaalsed seal ikka? võõra raha eest sugulaste maju remontida on normaalne? kes sinna küll annetavad?
No15. november 2019, 10:38
Õelad kommenteerijad,ühesõnaga kui on sugulane,siis olgu pesemata,söömata ja külmetagu. Siis on ok. Mis vahet on,kes ta on,keda aidatakse. Neil,keda on juba aastaid aidatud,on ka sugulasi ju. Ja kutsuvad kodutunde appi. Aidaku siis ise. Tuleb nii välja. Ja kõik ei peagi saatesse jõudma. Ma oleks nõus annetama mitu tuhat,kui appi tullakse ja neli päeva tööd tehakse. Nii et pole vaja vinguda siin õelutsejad.
ei15. november 2019, 10:34
Nilov vahetas nime,kuid inimtüüp jääb samaks. Ei anneta enam sentigi sellele saatele,kahju,et mõnel perel jääb vähemaks oma elutingimusi parandada.
Muri15. november 2019, 10:27
Pastakast väljaimetud lugu. Kui see remont oleks salaja tehtud, siis oleks pahameel mõistetav. Saade oli? Oli. Inimene vajas abi? Vajas. Abivajaja vastas saate tingimustele. Oli valmis oma elust rääkima. Ei olnud allakäinud pätt vaid töökas perenaine. Täiesti loogiline, et kõigist abivajajatest valitakse välja need, kellest saab saate teha. Selle nõmeda artikli pärast jääb annetusi vähemaks ja mõni hädaline abist ilma. PS. Kas abiandjal firmal ei tohiks kulusid olla? Firmas peaksid inimesed tasuta töötama? Tegelikult peaks meil kõigil hea meel olema, et nii paljud abi saavad.
Vidrik15. november 2019, 10:18
Suht kurb on lugeda tüüpilise eestlase kibestunud kommentaare. Et kuidas ikka nii saab. Aga võtke ise midagi heatahtliku ette annetajate toel. Kas suudaksite? Mis siis et kellegi tädi sai selle toel veidi elukvaliteeti muuta. Aga Sina kritiseeriv, kodus istuv täis elujõudu nautiv inimene kirjuta ka neile. Tulevad aitavad ehk Sind ka. Ja siis ikka kommenteeritakse et milleks Talle nüüd vaja oli. Saate toetamine pole ju kohustuslik. Kes tahab teeb seda kes ei siis ei.
To No on alles lugu....15. november 2019, 10:14
Tänitate siin kenasti, kui unustate (meelega?), et see nn eraettevõtlus põhineb 100% heatahtlike inimeste jt annetustel, mida nad teevad teatud kindlal eesmärgil (seda leelotatakse iga saate lõpul), mitte selle nn eraettevõtja isikliku ja ta lähisugulaste elamiste remontimiseks. Muidugi, kui inimesed soovivad, võivad nad oma raha Nilovi pere elamistingimuste parandamiseks annetada, kuid siis oleks aus ka ise oma 'eraäri' põhimõtetest neile annetajatele ka teada anda. See tuleb aga järjekordselt välja mitte tema enda suust. Kas teised "Kodutunde" töötajad käituvad ka nii?
Viimane piisk karikasse15. november 2019, 10:14
Siinkohal lõppevad minu annetused Kodutundele ning usun, et ma ei ole ainuke. Kahju on peredest, kes nüüd Loigo ahnuse tõttu abita jäävad.
vanaema15. november 2019, 10:13
Ma kahtlustan, et Niilo oleks elanud samuti viletsates tingimustes, nii nagu tema tädigi, kui ta poleks tulnud idee peale teha Kodutunne ja saade telekanalile maha müüa. Tean paljusid pensionäre, kes annetavad kasvõi oma viimased eurod ära, et õnnetuid lapsekesi aidata. Kas see on eetiline kasutada ära inimeste headust, abivalmidust ja annetusi, eks see jäägu tema südametunnistusele... Firmad maksavad reklaami eest ja annavad asju. Samas kerjatakse raha televaatajate käest. Eks enne jõule tuleb järjekordne korjandussaade. Ise pole seda saadet enam vaadanud ega annetanud. Usaldus on kadunud!
Arvamus15. november 2019, 10:11
See on alatu. Alguses enda maja ja nüüd tädi oma. Oskab ikka elada. Saatejuht on ebasümpaatne. Need küsimused ajavad oksele. Laps kaotab isa ja ta küsib - mis tunne sul oli? Mis tunne sul nüüd on? Mees peksab naist - mis tunne sul oli? No tule taevas appi!! Ikka vaadaku mida suust välja ajab.
Vidrik15. november 2019, 10:11
Suht kurb on lugeda välja siit tüüpilist eestlaste kadedust. Aga proovige ise midagi korda saata! Jääksite ausaks? Kahtlen!!! Pumba juures on ikka veidi parm kui kuskil kodus vaikselt konutades ja kirudes teisi kes midagi valesti teevad. Veel lihtsam aga minge tänavatele nagu mujal väljaspool eestit ja nõudke õiglust ja laamendage. Hiljem aga maksate ise oma patud kinni kui maksumaksjana. Lihtne või mis? Ja Sina kritiseeriv alamapalgaline ei peagi ju annetama,kui sa arvad,et Sinule sellepärast liiga tehakse et kellegi tädi nüüd saatesse sai. Aga kirjuta ise ka... Ehk jõuavad Sinuni
Karlova15. november 2019, 10:09
No on alles lugu, vaat mis tegi!15. november 2019, 10:04
Norime, torgime ja kirjutame. Minu teada on tegemist eraettevõttega, äkki ma eksin.? Kümned pered on tänu sellele saatele abi saanud. Mida siis teha, kas panna see saade rahva nõudmisel kinni, kuna produtsent ei vasta "kangelase" parameetritele? Kas virisejatele oleks parem, kui saate produtsent oleks nälginud, elaks koos oma võlgadega ema korteris, sõidaks bussiga, kannaks aastaid samu kulunuid ja paigatuid riideid, annaks viimase palukese võõrale inimesele ära ja oma sugulaste peale ei mõtleks ise endast rääkimata?
Qwerty 15. november 2019, 10:02
konsa15. november 2019, 10:00
„Kodutundes“ remonditi produtsent Kristi Loigo tädi kodu: püha taevas, ega me talle ju midagi luksuslikku ei teinud!  .-.-.-.- selle asja eestikeelne nimi on AHNUS, ma ei imestaks üldse kui tädi PEAB selle maja sellele KRISTILE pärandama
ei saa aru15. november 2019, 09:55
Loigo ja Lahe on vist ikka erinevad persoonid mu meelest. Miks nad siis mõlemad siin kommentaarides?
kroonik15. november 2019, 09:53
Loigo tuleks kohe korruptsioonivastasele koolitusele saata ja seda saadet ta enam juhtima ei sobiks. Oleme annetanud Kodutundele, aga selliste inimeste tõttu ei taha enam kusagile annetada.
15. november 2019, 09:52
Maaeluministri nõuniku suhtes algatati kriminaalmenetlus korruptsioonis, sest olevat oma koolikaaslast tahtnud aidata. Maaeluministril ka jama, sest olevat koolikaaslaselt nõu küsinud. Siin aga liigutati lähedastele sugulastele vara ja teenust.
riina15. november 2019, 09:50
Pea püsti kallis Kristi ,oled super naine,kadedaid inimesi on palju meie ümber.palju päikest Sulle.
15. november 2019, 09:49
häbi peaks olema rahava annetatud raha kasutada oma huvides aita ise oma tädi enda maja sa ju ehtasid ka annetuste eest
Uudishimulik15. november 2019, 09:48
Kas sel tädil olid ka väikesed lapsed ja üksi kasvatab neid? Kas omavalitsus või naabrid tegid sooviavalduse Kodutundele? Kroonikat ma ei loe, aga huvitav oleks teada. Tuleb sellest saade ka või juba oli?
sain aru, et Nilovi ema kirjutas Nilovile, et tule tee minu õe elamine korda ...15. november 2019, 09:43
ja Nilov/Loigo kamandas Kodutunde brigaadi tädi elamist remontima. Vägev! Seal ennegi tuttavate kodusi remonditud. Kodu omanik geelküüntega mimm, elamine, milles mina pole eales elanud, aga mimmil vaja seda ja teist, sest külmkapp juba kolm aastat vana ja vanni võiks kah välja vahetada jne. Tehtud!
küüniline realism15. november 2019, 09:41
isegi kui see korruptsioon ei ole, siis mõjuvõimuga kauplemine on ikka! :DD
Jakuut15. november 2019, 09:38
See on sama jama,kui Aktuaalne Kaamera hakkab Margus Saare firma reklaamima.
to Nii on15. november 2019, 09:36
no mis Lahe praegu asjasse puutub, sassis oled omadega või?
oi oi oi15. november 2019, 09:36
Ka minuga ei tasu enam arvestada.Ma olen teinud seda vaesemate laste heaoluks ,aga mitte Nilov-Loigo eneseupitamiseks, et näe mida ma võin teha .Häbi sul olgu nõrgemaid röövida,häbi.
Nojahh15. november 2019, 09:30
Inimesed on haiged. Kas see loeb kes on kelle sugulane. Ei või abi saada, et sugulane on. Võibolla ei või ka lotoga võita, kuna sugulane töötab Eesti Lotos, järsku aidati võita. Kas olete nii kadedad. Kui palju võivad ytelda et aitan sugulast ilma tagamõtteta.
Selline saateformaat tuleks ära lõpetada või raha kulu läbipaistva15. november 2019, 09:16
Kui Teil ei ole midagi selle vastu, et laste elamistingimuste parandamise kõrval tehakse korda ka saatetegijate sugulaste kodud ja olete nõus isegi selleks raha annetma, siis on see Teie õigus. Meie, kellele selline asjade käik ei meeldi, oleme lõpetanud Nilovi-ja tema-sugulaste-abistamise projekti oma rahaga toetamast. Ehk on see vaid veepealne osa, mis kogemata läbi on tilkunud ja sellist lähedaste aitamist on veel?
usklik15. november 2019, 09:15
vaatan ja pean tõdema, et see pilk ei ärata usaldust.
arvaja15. november 2019, 09:06
Kogu aeg on mingid värgid. Miks? sellised asjad tulevad ju välja, kas ei osata mõned käigud ette näha elus? Alles oli siin midagi majaga.
kuidas siis nii15. november 2019, 09:01
" innuendo täna, 08:34 olen saadet toetanud igas kuus korraliku rahaga, sest lastest on kahju, et peavad nii halbades tingimustes riigi alamateks sirguma, samas riigi abi on suur O. Tulingi nüüd ütlema, et ärge minuga enam alates 01.12. 2019. arvestage. " Pole midagi, küll tulevad teised kes hakkavad toetama.
Marika15. november 2019, 09:00
Miks üldse on vaja toota saadet? Kas palju odavam poleks teha elamine korda ja infot jagada kodulehel. Sinna panna üles ka iga remondiprojekti eelarve, kus on ilusti ära näidatud, mida tehti, kui palju raha kulus ja milline on lõpptulemus. Annetaja saaks selge ülevaate. Praegu annavad sponsorid ja firmad materjalid-asjad, toetavad tehnika ja muu sellisega. Lisaks maksavad ka, et nende nime näidataks. Siit tekib aga küsimus, et mida siis annetajatelt saadud rahaga tehakse? Või kas kusagil on üleval eelarved-aruanded annetajate raha kasutamise kohta? Peaks ju olema.
lugeja15. november 2019, 08:59
Miks inimesed küll nii hõelad ja halvad on?
No15. november 2019, 08:59
No pagaril on ikka näpud jahused
loomulikult ei ole õelad15. november 2019, 08:57
sest ka produtsent ja tema lähedased tahavad elada. Kelle käes rool , see valib ka suuna
Ärge15. november 2019, 08:50
olge õelad, paljud lapsed on abi saanud. Paljud ei tea mis tähendab külmaga väljas WCs käia ja kraanist ei tule sooja vett.
Kaja K.15. november 2019, 08:45
See pole midagi- Järvik käis Rein Soosaarega ühes koolis.
oü kodutunne15. november 2019, 08:45
teenib miljoneid siis miksmitte omale head ja paremat lubada
Nii on15. november 2019, 08:40
Kas saate produtsendid tõesti ei näe, et see inimene ei sobi seda saadet esindama. See Lahe on lihtsalt õudne.
Uskumatu lugeda15. november 2019, 08:39
Ma ei saa aru , keda see häirib praegu vaatasin ise ka saadet ja pereema oli tõesti raskustes oma majapidamisega , mis vahet seal on , kelle sugulane või lehmalellepoeg see abivajav pere või inimene on - et siis põhimõte kui inimene mõne saatetegelase sugulusringis siis ta virelegu ja kärvaku maha kasvõi aga peaasi , et siis kindlasti keegi teda ei aitaks jumala eest siis on korruptsioon. Nagu tegelikult? Võiksime siis geni kaudu kõik need aidatud pered ja nende sugupuu läbi uurida võib-olla paljastuks sealt metsikult korruptsiooni. Ajakirjanduslikud ajudoonorid!
kõik pole nii lihtne15. november 2019, 08:38
Võibolla Nilovi lähisugulane kirjutas kodutundele ja tuldi appi!!??
hiiuvana15. november 2019, 08:35
Nõstun täilikult axeliga ja toimin samuti!!!
innuendo15. november 2019, 08:34
olen saadet toetanud igas kuus korraliku rahaga, sest lastest on kahju, et peavad nii halbades tingimustes riigi alamateks sirguma, samas riigi abi on suur O. Tulingi nüüd ütlema, et ärge minuga enam alates 01.12. 2019. arvestage.
axel15. november 2019, 08:28
See tädi kasutab ilmselgelt seda saadet ära enda huvides!! Algul endale maja, nüüd tädi elamine!! Ei toeta seda saadet enam mingi rahaga kui inimeste usaldust niimoodi ära kasutab saate produtsent!!
15. november 2019, 08:24
siin rohkem eetiline probleem, Nilov on nii heal järjel küll, et ise oma tädi aidata, seda ei pea annetuste toel tegema.Arvasin, et see saade toetab ikka neid, kelle endal, perekonnal ja lähedastel ei ole võimalik aidata.
kodutu15. november 2019, 08:15
Nilov oskab pisarat kiskuda ja manipuleerida ullikestega... edu talle!
z15. november 2019, 08:11
Salliv ei saa aru mis asi on korruptsioon. Kodutunde kaubamärgiga tooteid müüakse poes ja sealt laekub iga toote pealt raha saatele ja nüüd kasutada seda raha oma lähisugulaste kodu remondiks, sedasi lihtsalt ei tehta.
loigumuti15. november 2019, 08:11
Ma teans eda mutti ammu. Igal pool üritab kasu lõigata ja üle lasta teisi. SElline inimene kõlbab vaid virtsaloopijaks. Mujale mitte!
vanduma võtab15. november 2019, 08:04
Nõuka ajal tehti rahva rahaga korda sõjaveteranide ja parteilaste kodusid - teised said paragrahvi sappa! Aga ajakirjanduses oli see mõeldamatu, et sa ajasid kellegi isiklikku asja.
Üleskutse15. november 2019, 08:04
See on elementaarne, et oma lähikondsed ei kuulu sellise saateformaadi puhul üldse sellesse reingi, keda aidatakse. Seda saadet ei tehta Kodutunde Nilovi rahade, vaid annetajate jt heatahtlike aitajate abil. Kui sellest aru ei saada ja veel ülbelt õigustatakse, siis ei ole inimestel küll mõtet sellisele saatele raha annetada. Näiteks minu pereliikmed ja sõbrad-tuttavad loobusid sellele saatele annetamast päevapealt pärast seda, kui ilmnes, et Nilovil on rahakotid juba sassi läinud.