Hunt kirjutab Instagramis, et müüs auto 21aastasele noormehele. Lähinädalatel peaks naine kätte saama ka oma uue auto.
Auto oli läbinud 169 000 km ja müügikuulutuses oli kirjas, et kõiki autoga tehtud hoolduseid on võimalik kontrollida ametlikust esindusest ning viimane neist tehti 25. juulil 2019. Just viimane hooldus pööras aga Hundi ja Silberauto tülli, kui pärast hooldust põles autol mootori hoiatustuli. See ja kopsakas arve tekitas raadiohääles suurt nördimust.
Hooldustööde käigus tehti aga ka tarkvarauuendus ning pärast seda süttis mootori hoiatustuli, sest omanik oli omavoliliselt lasknud eemaldada tahmafiltri. Selline tegevus on aga maanteeameti eksperdi sõnul keelatud. Kuulutuses polnud tahmafiltri puudumisest aga sõnagi.
Maanteeameti tüübikinnituse ekspert Rait Parve rõhutas toona, et ülevaatusel peab auto olema komplektne. „Kuna mootori toite- ja väljalaskesüsteemid mõjutavad oluliselt keskkonda ja inimeste tervist, siis nende süsteemida igasugune omavoliline ümberehitamine ei ole lubatud.“
Õhtulehele ütles Hunt tookord, et tahmafiltrita sõitmine ei ole Eesti illegaalne.
Kommentaarid