Pesubränd BonBon Lingerie 15 - aasta sügis-talv 2019 modell Anu SaagimFoto: Dmitry Knut
Üritused
10. oktoober 2019, 17:38

GALERII | Hobiettevõttest alguse saanud pesubränd BonBon Lingerie saab 15aastaseks

Eesti üks tuntumaid pesubrände BonBon Lingerie saab 15aastaseks. Selle aja jooksul on hobiettevõttest kasvanud välja pesubränd, mille tooted on müügil üle Euroopa ning mis pakub tööd pea 40-le inimesele. Tiiu Roosmaast alguse saanud ja Prantsuse keeles „kommi” nime kandev pesubränd kasvas välja otseses mõttes koduseinte vahelt.
Pesubränd BonBon Lingerie 15 Foto: Kristo Parksepp

„15 aastat tagasi pani Tiiu aluse millelegi erakordsele, abiks vaid kaks õmblusmasinat ja täditütar,” ütles BonBon Lingerie tegevjuht Marge Muug. „Tänaseks on BonBon kasvanud viiekümne masinaga tootmisüksuseks, mis lisaks meie pesu loomisele valmistab tooteid nii mõnelegi tuntud Euroopa pesubrändile.”

Pesubränd BonBon Lingerie 15 - Marge Muug ja Ivo Tahk

„Oma 15aastase tegevusajaloo juures on BonBon Lingeriel olnud nii tõuse kui mõõnu,” nentis Muug. „Meil on hea meel, et Eesti klient väärtustab kvaliteetset kodumaist pesu ning häid materjale, mis on aidanud meil säilitada oma tootmist Eestis.”

Kolm aastat tagasi liitus BonBon pesubränd Wellmani investeerimisgrupiga. „Oleme kolme aasta jooksul pidevalt täiustanud ettevõtte tegevusmudelit ja keskendume praegu tugevalt välisturgude e-kaubanduse arendamisele. Loomulikult ei unusta me Eestit, kus oleme avanud kolm uut poodi, sealhulgas meie esinduspoe Ülemiste keskuses,” sõnas Wellman grupi omanik Ivo Tahk. „Tänu heale istuvusele ja bonilikult julgele disainile on meie käsitööna Eestis valminud pesu jõudnud kõikide naiste südamesse. Samade omaduste turundamises näeme ka oma konkurentsieelist välismaal.”

BonBon Lingerie on kodumaine disainerpesu bränd, mis pakub oma tooteid nii Eestis kui välismaal. Tallinnas käsitööna valminud pesu märksõnadeks on kõrgeim tootmiskvaliteet, parimad materjalid ning julge disain.

Pesubränd BonBon Lingerie 15 Foto: Dmitry Knut