Inimesed

PUUDUTA MIND | Suurepärased hingamisharjutused ärevuse puhul ja uinumiseks (3)

Anu Saagim, 7. oktoober 2019, 19:41
Hingamisõpetaja Heiki TomsonFoto: RASMUS KOOSKORA
Teadlik hingamine on praktika, kus on vaja regulaarsust, ütleb hingamisõpetaja Heiki Tomson. Kui tihti peaks teadliku hingamisega tegelema? Millised on ohud, kui alustada sellega omaalgatuslikult?

Tomson hakkas teadliku hingamisega tegelema 2015. aastal. Ta üllatus, kuidas lihtsalt hingates, lõdvestades ja pikutades on võimalik saavutada seisund, kus pea on puhas, üleliigseid mõtteid pole, ta on energiline ja rõõmus.

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

7. oktoober 2019, 21:09
Naistevastase vägivalla vastu! Tai poksi fitnessgrupist naistele saab kaasa oskused end kaitsta
7. oktoober 2019, 19:58
Sissi papa Bentonist: olen lihtsalt tänulik, et isa on elus ja terve ja meiega
6. oktoober 2019, 09:59
PUUDUTA MIND | Roland Tokko annab nõu, kuidas olla õnnelik ka üksi
4. oktoober 2019, 18:51
PUUDUTA MIND | Tasakaalukeskuse eestvedaja Monika Palm teab nippe, kuidas kiirustavas ühiskonnas aeg maha võtta

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee