Inimesed

PUUDUTA MIND | Suurepärased hingamisharjutused ärevuse puhul ja uinumiseks (3)

Anu Saagim, 7. oktoober 2019 19:41
Hingamisõpetaja Heiki TomsonFoto: RASMUS KOOSKORA
Teadlik hingamine on praktika, kus on vaja regulaarsust, ütleb hingamisõpetaja Heiki Tomson. Kui tihti peaks teadliku hingamisega tegelema? Millised on ohud, kui alustada sellega omaalgatuslikult?

Tomson hakkas teadliku hingamisega tegelema 2015. aastal. Ta üllatus, kuidas lihtsalt hingates, lõdvestades ja pikutades on võimalik saavutada seisund, kus pea on puhas, üleliigseid mõtteid pole, ta on energiline ja rõõmus.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

07.11.2019
Koolitaja Peep Vain on suurel laval tagasi ja jagab seitset sammu enesekindluse parandamiseks
30.10.2019
„PUUDUTA MIND“ | Motivatsioonikõneleja Viljar Koval: enesearmastuse puudulikkus ongi kõige kurja juur
21.10.2019
„PUUDUTA MIND“ | Hingamisguru Dan Brule: kõik, mis elus juhtub, juhtub meie jaoks, mitte meiega
17.10.2019
„PUUDUTA MIND“ | Lea Dali Lion: olen valinud iseennast ja mu süda hüüab rõõmust pakatades