Inimesed

PUUDUTA MIND | Suurepärased hingamisharjutused ärevuse puhul ja uinumiseks (3)

Anu Saagim, 7. oktoober 2019, 19:41
Hingamisõpetaja Heiki TomsonFoto: RASMUS KOOSKORA

Teadlik hingamine on praktika, kus on vaja regulaarsust, ütleb hingamisõpetaja Heiki Tomson. Kui tihti peaks teadliku hingamisega tegelema? Millised on ohud, kui alustada sellega omaalgatuslikult?

Tomson hakkas teadliku hingamisega tegelema 2015. aastal. Ta üllatus, kuidas lihtsalt hingates, lõdvestades ja pikutades on võimalik saavutada seisund, kus pea on puhas, üleliigseid mõtteid pole, ta on energiline ja rõõmus.

Tomson kuulis ka, et teadliku hingamisega on võimalik alandada kehakaalu ning peavaludest ja unehäiretest vabaneda. See kõik tundus nagu telereklaam. Kuna ta sai kogemuse, et see tema peal töötab, asus ta seda igapäevaselt praktiseerima. Kõik asjad, mida lubati, temaga ka juhtusid.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

7. november 2019, 08:48
Koolitaja Peep Vain on suurel laval tagasi ja jagab seitset sammu enesekindluse parandamiseks
30. oktoober 2019, 19:29
„PUUDUTA MIND“ | Motivatsioonikõneleja Viljar Koval: enesearmastuse puudulikkus ongi kõige kurja juur
21. oktoober 2019, 22:27
„PUUDUTA MIND“ | Hingamisguru Dan Brule: kõik, mis elus juhtub, juhtub meie jaoks, mitte meiega
17. oktoober 2019, 17:21
„PUUDUTA MIND“ | Lea Dali Lion: olen valinud iseennast ja mu süda hüüab rõõmust pakatades

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee