Inimesed

Gunnar Loho eksnaise ootamatust rünnakust nördinud: mul on notariaalsed volitused laste äraviimiseks

Anu Saagim, 5. oktoober 2019, 10:26

97 KOMMENTAARI

j
juhan/ 6. oktoober 2019, 21:51
tehku mis tahavad, täiskasvand inesed juu
p
6. oktoober 2019, 08:57
Pildil näha, et lapsed hoiavad väga isa ligidale. Pealegi, kui mees nii halb oli, kuidas siis 20 aastat elada kõlbas?
p
Paul/ 6. oktoober 2019, 08:50
Kuule mees, ei ole vaja meil teada, kes kus ja millal. Põhjalikku selgitust ei ole ju vaja, saab ka lihtsalt ja lühidalt, ilma detailidesse laskumata. Saa üle juba ja ära ole nii kibestunud. Vaata peeglisse, sul omal on midagi viga, et naised su juurest minema lähevad. Kas sa selle peale pole mõelnud?
e
edu Annele/ 6. oktoober 2019, 07:58
Jube elu võib noorel inimesel kibestunud vanainimesega olla... ei imesta et Anne sotsiaaltööd studeerima hakkab.
h
,/ 6. oktoober 2019, 06:50
https://www.youtube.com/watch?v=Vkh_HHBmd_0
ü
Ülbe mees./ 6. oktoober 2019, 05:57
Ega see need ikka mees küll ei ole.Eelmine abikaasa lausa põgenes ta eest minema.Rääkis ju tema kunagi sama juttu.Oli vist lausa vahel ka kollakat saanud..Kui telekas on temast mingi saade olnud või esinemised,on jäänud mulje,et suht ülbe kuju.Võrrelge mida Estin kunagi rääkis.Jutt ju naistel sama.
h
Hm/ 6. oktoober 2019, 05:13
Kui Loho sõidab paar pâeva võõra autoga, arvab ta, et see kuulub talle. Seda ütles keegi, kes oli temaga kunagi muusikabisnesiga seotud
h
Helga/ 6. oktoober 2019, 03:38
Ei usu kumbagi osapoolt, ikka maalitakse pilt oma mätta otsast. Ja kõik kaasaohhetajad siin on lihtsalt juhtumisi sama mätta otsas. Ajage oma asjad vaikselt korda ja uudishimulikud kommenteerijad, leidke endale hobi!
a
aga muidugi/ 6. oktoober 2019, 05:54
Avalilult oma musta pesu pesta on ikka põnevam, teised saavad ka "nuusutada"

n
6. oktoober 2019, 02:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lisa/ 6. oktoober 2019, 03:05
Meest süüdistatakse jälitamises ja vägivallas. Mehel on igati õigus teada, millega tema oma partner salaja tegeleb. Enamjaolt me juba teame enne tõestuse saamist. Petistel ei ole mingi õigus otsustada, kes elab vales ja kes mitte. Petiste peamine trump on “Ta on vägivaldne ja kuri”. Petised valetavad 24/7, inimesed.
t
Teadja/ 6. oktoober 2019, 08:49
Petma hakkab naine siis, kui igasugused tunded, eelkõige austus partneri vastu on kadunud. Siis hakatakse otsima väljapääsu. Antud juhul oli põhjuseks mehe aastatepikkune ülbe ja allasuruv suhtumine, mees pidas end kuningaks ja tahtis kõike ise otsustada jne. Sa suudaksid sellisega elada? Lahutusest hakkas naine rääkima aastaid tagasi, mees hakkas seepeale ähvardama ja terroriseerima. Ja petis või mitte - teise inimese jälitamine (pealtkuulamisseadmed isiklike asjade küljes jne) on igatahes ebaseaduslik ja ajuvaba tegevus. Abikaasa pole mehe omand. Meil on valiku- ja tahtevabadus.
s
saan ma õigest aru vää/ 6. oktoober 2019, 00:29
see gunnar näeb natuke vampiiri moodi välja
n
notõesti/ 6. oktoober 2019, 00:13
e
ema/ 6. oktoober 2019, 00:07
Antud hetkel teeb küll naine ennast ise rumalaks. Tema leidis endale uue mehe, kuigi väidab, et see polnud lahku mineku põhjuseks (huvitav, mis siis oli?). Mehega on notariaalsed kokkulepped, millega ise nõus oli, nüüd teeb meest maha, kuigi seadus ilusasti mehe poolel. Naised, kes te pimesi ainult meest ründate, lugege kasvõi esiteks seesama artikkel lõpuni, mitte ärge hakake pealkirjade põhjal kohe meest ründama.
l
6. oktoober 2019, 00:15
Loe selle mehe sarnast mustrit eelmise naisega, kellega oli ka laste pärast samasugune jama.
t
Teadja/ 6. oktoober 2019, 00:27
Pere lagunemise põhjused on Saagimi intervjuus naisega välja toodud: mehe despootlik suhtlemisstiil, vaimne ja füüsiline vägivald, ebaseaduslik jälitustegevus (pealtkuulamisseadmed jne). Volitust Hispaaniasse sõites veel polnud, selle pressis mees naiselt hiljem välja, põhjendusega, et laps ei saa muidu kooli minna. Sai selle eile alles (fb-s ta oma postituse kommentaarides on see kirjas) ja nüüd lehvitab siin, nagu naine oleks algusest peale ta plaane teadnud ja kirjaliku loa andnud. Haige, ennasttäis manipulaator ja valetaja.
t
6. oktoober 2019, 01:31
Teadjale ! Mitu meest elaks Saagimiga ? Sada!? Ongi jutu lõpp ,perrid ,libedad ja pagulased ning sa oled"staar" ! Ega auk kulu !
t
Teadjale/ 6. oktoober 2019, 03:01
Jälitusseadmed ja närvilisus on normaalsed, kui on tunne, et partner petab. Kui sa ei tea, ajab see su hulluks. Mehel oli igati õigus teada, millega tema PARTNER tema selja taga tegeles
t
to Teadjale/ 6. oktoober 2019, 08:36
sina jälgi oma PARTNERITkui sa muidu ei saa.
p
Paul/ 6. oktoober 2019, 08:54
Mõlemad süüdi, aga ei ole vaja üksipulgi detaiselt lahkuminemist põhjendada. See ei ole normaalne.
h
huvitav/ 6. oktoober 2019, 09:33
kuidas see hooldusõigus ikka notariaalselt kokku lepitud on.Lausa nii,et Loho võpb teha lapseg mida iganes ja ema ei pea teadmagi?Maei kipu uskuma,et naine sellele alla kirjutas.Vast neil on jagatud hooldus, aga siis peab naise nõusolekut taotlema. Seda saab ju teha ka kohtulikult,sest mehed ei kipu reeglina täitma notaiaalseid leppeid.
s
shahhvnatt/ 5. oktoober 2019, 22:47
no hästi juuu kõik on öeldud

p
Pähh/ 5. oktoober 2019, 22:12
Ei saa aru mida need kaks nyyd saavutada loodavad, et meedias selline andmine käib. Oma lapsi nii alandada. Siiani arvasin et Annel on mingi aruraasuke ikka peas
p
Prohvet/ 5. oktoober 2019, 22:04
s
Sama muster jätkub. https://www.ohtuleht.ee/89562/gunnar-loho-ja-estin-laste-parast-riius/ 5. oktoober 2019, 21:53
s
Soodad Lohod! / 5. oktoober 2019, 20:47
Mõtrlge, millise totaalse hävingu te oma lastele selle avaliku kisklemisega korraldate? Kas üldse pole mõistust peas? Lapsed ja nende elujõud ja enesekindlus eelkõige!
r
re/ 5. oktoober 2019, 20:33
Naised, ärge sünnitage sellistele meestele lapsi, kasutage spermapanka.
a
Arvaja/ 6. oktoober 2019, 09:48
Et "hea lotoõnne" korral saada idioote ja 100 pärilikku haigust.
t
tõesti/ 5. oktoober 2019, 19:45
mujal pole omi asju klaarida või? ma ei saa aru, mis teil viga on? tähelepanu puudus? kumb nüüd keikasid rohkem juurde saab?täiskasvanud inimesed- peaks juba aru saama et oma isiklikke asju ei laiutata tervele ilmale ja saati veel kollasele ajalehele...päris kahju hakkab, aasta aastalt ikka enam ja enam inimesed lähevad labasemaks..
p
paras/ 5. oktoober 2019, 19:40
enne oleks võinud huvi tunda, kuidas mees Estaga (Estiniga, eelmise elukaaslasega) füüsiliselt käitus jne
i
Imelik/ 5. oktoober 2019, 19:24
Siin naised peavad endid nii headeks ja mehi halbadeks, aga igas kommentaaris ainult sõimavad mehi, kas see on headuse tundemärk :)?

h
Hmm/ 5. oktoober 2019, 19:18
Hispaanias lähevad lapsed kooli kolmeselt. Head koolid ikka maksavad.
k
Kodanik/ 5. oktoober 2019, 21:47
Ei ole motet siin raakida, kui ise siin ei ela.
p
Probleem rohkem mehes, kui emas./ 5. oktoober 2019, 19:09
Kas mees ei saa aru, et lastel on siin maailmas nii ema, kui isa? Last ema pole ju asotsiaal, sest sots töötaja pole talt neid võtnud? Järelikult on mees oma ego ja pika m-i imetleja.
k
kas mehel/ 5. oktoober 2019, 19:26
on õigus ainult alimente maksta? Miks mees ei tohi lapsi kasvatada?
t
to kas mehel/ 5. oktoober 2019, 20:30
Ainult tänu naisele on mehel need lapsed. Kui mees nii vingub siis jääb üldse lastest ilma ja naised ei sünnita sellistele lapsi.
j
Jube mees./ 5. oktoober 2019, 19:01
Olen ka enam-vähem taolisega elanud. Jõudu Annele!
k
kas te mõlemad/ 5. oktoober 2019, 19:27
n
Nojah/ 5. oktoober 2019, 18:46
No ikka kavalalt küll on ennast paragrahviväänajate nõustamisel kindlustanud. Lepinguid kohe kaustade viisi peenes kirjas!
j
ja paraku/ 5. oktoober 2019, 20:32
on lapsi mitu õuetäit, ilma mööda laiali puha... Juba 60+ vanuses hakkab arutult kiuslikult lapsi nende emaga vastandama. Küllap viimase "kurna" poisid pea ise otsustama ja võimalik, et pooligi valima. Üleilmastumine ja laste elud selles, ühe või mõlema vanema omavaheliste suhete või olemuse keerukuses... Justkui veel vähe neid lagunenud peresid ja isekasvanud lapsi... Seni pole ka laste kasutusjuhendeid vanematele veel koostama hakatud... rikutud lapsepõlve vältimiseks.
m
mann/ 5. oktoober 2019, 18:01
see gunnar polegi loho, see endise naise nimi, vanasti oli ta koppel,laenatud nimi siis elu ka konarlik.
v
5. oktoober 2019, 17:19
vot kus lops. mis nüüd saab? annel oleks nüüd aeg oma tõendid lagedale vedada. tema ju selle lahingu alustas. või pole tal tõendeid? ongi lihtne valetaja. kõik valetavad ümberringi. lausa vastik, millisesse ühiskonda me oleme jõunud.

u
5. oktoober 2019, 16:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mõnusast Hispaaniast/ 5. oktoober 2019, 16:37
Kas Loho elab ka prükkari-elu?
u
Urmas/ 5. oktoober 2019, 16:46
Ega Madisson ka prükkari elu elanud, elamine ja toit oli tal Hispaanias tasuta ja pensioniraha eest lendas Eesti vahet. Vaevalt, et Eesti keskmine inimene paremini elaks? Meil noored ronivad kaubanduskeskustes üle aia ja võtavad ära visatud aegumistähtaja ületanud toitu, Hispaania poodides antakse see lihtsalt rahvale. Madissonile peaks Hirveparki mälestusmärgi püstitama! Tänu temale me olemegi iseseisev Eesti!
a
5. oktoober 2019, 18:30
Aga ometi tuli Madisson Eestisse tagasi. Samuti need gowrid.
e
Eest keegi poe taga äravisatud toitu vötmas. See Madosson oli siis väga vaena/ 5. oktoober 2019, 18:31
Ei käi normaalse palga
i
5. oktoober 2019, 16:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kui ausalt/ 5. oktoober 2019, 17:59
lapsel on jummala pohh. nii et ära targuta..
n
naisuke/ 5. oktoober 2019, 16:21
Volitus annab loa reisida teise vanemaga, küll aga mitte sinna elama kolimiseks...ilmne pettus
t
5. oktoober 2019, 15:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Narsistid/ 5. oktoober 2019, 18:33
a
arvamus/ 5. oktoober 2019, 15:37
pildil olev vennike peab ennast ilmselt mingiks napoleoni klassi tegelaseks?
m
Mari/ 5. oktoober 2019, 15:36
Olgu volitused või mitte. Siiski ei vii normaalne lapsevanem, ei ema ega isa, last teise vanema juurest, kellega laps on harjunud igapäevaselt või kasvõi nädalas korra koos olema, teise riiki. See on lapsele äärmiselt suur trauma, mida ei tohi mitte mingil juhul teha. Laps on lojaalsuskonfliktis ja väga suure tõenäosusega ei julge vanemale, kellega ta koos elab, öelda, et tahab regulaarselt suhelda ka teise vanemaga. Kui ka laps "tahab", ka sel juhul ei pruugi lapse tahe olla tema huvides. Laps vajab mõlemat vanemat ja lapse teise riiki elamaviimine on lapse kahjustamine.
l
5. oktoober 2019, 17:59
Lapsel on ikka parem elada isa juures, aga mitte kasuisa juures
t
Tahan. Vaene naine pidi narsistist mehega elama, sai lahti/ 5. oktoober 2019, 18:35
s
Saagim, millal saab sinust mõistev naine? / 5. oktoober 2019, 15:28
Kas tõesti arvad et teed selliste kollaste juttudega kellelegi head? Et lapsed ei loe neid ja ei tunne oma südames valu? Kas tõesti see kõik on sobilik viis omale leiba teenida. Arvad tõesti, et Sõõrumaa avaldas sinu kohta suurt "tõde" ja et sinu number 66 on "hoolitsus oma lähedaste eest", teed igast asjast omale tuluallika? Mõtle hästi järgi, kas kollane klats kellegi pereelu üle on eetiline või mitte, toob ta kasu või kahju, on see ülesehitav või lammutav. Need sinu "puuduta mind" saated pole sind grammigi vaimsemaks teinud. Keda sina nüüd "puudutad?
a
Artiklis/ 5. oktoober 2019, 14:53
on kõik arusaadavalt kirjas, miks siin naised meest sõimavad?

i
inimene/ 5. oktoober 2019, 14:40
Ja kui tolle 60+ vanuses mehega seal välismaal juhtub mingi terviseäpardus, mida siis laps või lapsed peavad ette võtma. See iga peaks juba meest korrale kutsuma.
k
kui, kui/ 5. oktoober 2019, 14:54
sul oleks sarved peas, kes sa siis oleks?
j
Juba 2014 pildil/ 5. oktoober 2019, 18:36
v
Vanakesed on hulluks läinud!/ 5. oktoober 2019, 19:16
See Loho on juba 64. Lapsi on sellel vanainimesel vist vaja enda abistamiseks. Vanainimese elu noh. Vaja poe tagant toitu ja kes pesu peseb jne.
a
alimente/ 5. oktoober 2019, 14:39
ikka maksab sinna hispaaniasse see abielulõhkuja??
i
inimene/ 5. oktoober 2019, 14:37
Kui suured need lapsed siis on, et enda eest ei seisa, mis imeriik seal välismaal on, et ema juures ei saa olla. Lapsed ei ole vahendid, et üksteisele halba teha läbi laste.
s
see.../ 5. oktoober 2019, 14:32
...vananev eit tahtis nii mehe raha ja toetust ja samas ka noort armukest.Mees on süüdi kui ei kasvata lapsi ja jääb süüdi kui hoolitseb nende eest.
o
oot, kuidas palun?/ 5. oktoober 2019, 14:30
anne on 37 ja 20 aastat abielu? 20 a tagasi oli anne 17 ja gunnar 43 - kas ma olen ainus, kes siin ped0fiiIiat näeb? vana tal see ellmine naine oli, ka alles laps ju? eesti on ped0fiiIide paradiis ikka.
h
harimatule/ 5. oktoober 2019, 14:41
juriidiliselt loetakse pedofiiliks seda, kes kasutab sexuaalselt alla 14 aastast. Alates 14 aastastega võib sexida seaduse mõttes.
h
harimatule/ täna, 14:41-le/ 5. oktoober 2019, 15:00
"Harimatulele", sa oled pädev seadustes, aga mitte eesti ultuuriruumis! MEIL on see rahvakeeles ikkagi pedofiilia!
1
15.00-ile/ 5. oktoober 2019, 19:03
ma kahjuks ei saa öelda, kes sa oled rahvakeeles, sest siis saadetaks kohe tsenseerimisele või ei vasta kommenteerimise tingimustele :).
b
Berta/ 5. oktoober 2019, 14:25
G.Loho üle-eelmine naine ju pajatas kunagi,miks lahku mindi.Aga noored naiivitarid ei usu seda ning usuvad meest.Aga mees ei muutu.Kes on järgmine naiivitar?
m
mis see nüüd/ 5. oktoober 2019, 14:43
puutub teemasse, välismaale kolimise lubamisse?
P
****/ 5. oktoober 2019, 14:48
Puutub küll teemasse. Nimelt minulgi on uduselt meeles need jamad, mis Lohul eelmise naisega olid. Tal iga naisega jamad.
m
mis see nüüd/ täna, 14:43-le kolimisest/ 5. oktoober 2019, 15:02
Nii nagu lubatakse teise vanema juures käia, nii oli seegi kord lubatud! Mitte aga enda juurde jätta ja välismaal kooli pnanna!
e
Ei taha keegi naine enam. Jääbki uksi/ 5. oktoober 2019, 18:38
Nii vana meest”lastega” ka veel
p
pole vaja muretseda/ 5. oktoober 2019, 14:22
Sealt unistustemaalt Hispaaniast tulevad kõik tagasi ja ei imesta, miks!
j
jah/ 5. oktoober 2019, 14:31
tulevad jah, eestlasele on see #kõigihispaania ikka vastuvõtmatu värk.

n
Nördinu/ 5. oktoober 2019, 14:14
Äraostetud notar siis,lapse riigist väljaviimiseks peab olema teise vanema luba.
u
Urmas/ 5. oktoober 2019, 14:22
Loomulikult peab ja seda notariaalne leping ka näitab! Et teine vanem annab nõusoleku, et ta ei ole vastu lapse riigist välja viimisel! Mida Anne Lohu ka oma allkirjaga kinnitas! Mis siis nüüd juhtus? Miks lapsi enda juurde ei tahtnud jätta? Kuidas saab laps suhtuda hiljem sellisesse emasse kui ema on vana ja vajaks hoolitsust? Kui ema on notari juures allkirja andnud, et sisuliselt ta ei taha enam neid lapsi? Mis ema see on?
k
kle, urmas, ilmselt oled siiski gunnar?/ 5. oktoober 2019, 14:34
kui on kaks last, siis miks ei võiks nii kokku leppida, et ema kasvatab üht ja isa teist? miks sel juhul ema paha on? suur laps ju, mitte rinnalaps? meie president olla võõra mehe juurde joostes väikelapse maha jätnud, ikka kiidetakse teda? kui paljud lapsed kasvavad isata, kõik need isad on pahad? kuna last pooleks rebida ei saa, siis igal juhul üks peab peres see paha olema, kes last iga päev ei kasvata? selline loogika, jah?
n
5. oktoober 2019, 14:46
Naine on ikka väga naiivne kui laseb kogu oma (abi)elu täis kirjutada igasuguseid lepinguid ja volitusi ja nüüd halab, et ta oli kogu selles kooselus vaid tööline. Mehe jaoks aga oli vaja alluvat, keda saab väntsutada. Notarite jaoks on iga asi tuluallikas ja nemad ei vastuta millegi eest.
u
Urmas/ 5. oktoober 2019, 14:12
Kui on notariaalne leping, siis Anne andis ise ju notari juures nõusoleku, et laste isa viib lapsed Eestist ära ja nüüd Anne nutab ajalehes??? Ma ei imesta miks Gunnar sellisega elada ei suutnud!
e
ei usu/ 5. oktoober 2019, 14:17
et notariaalsel dokumendil juttu välismaale kolimisest!!
u
Urmas/ 5. oktoober 2019, 14:26
Ma olen kindel, et piiride ületamisel kontrolliti. Või Hispaania saadaks lapsed EV nõudmisel kohe tagasi!
p
pakun/ 5. oktoober 2019, 14:34
et on paber reisimiseks, aga mitte nii, et hakkab võõral maal koolis käima jne.
t
to Urmas/ 5. oktoober 2019, 14:51
mis lastest sa räägid kogu aeg, üks laps on isaga.
l
lai naer/ 5. oktoober 2019, 14:08
Hale mehike, kes oma laste jaoks mingeid notariaalseid lipikuid kasutab. Kas lapsed muidu mehikese juurde minna ei soovi?
u
Urmas/ 5. oktoober 2019, 14:15
Kui lapsed ei sooviks, siis nad ei läheks! Notariaalne leping on see, et Anne Loho andis notari juures allkirja, et ta on nõus, et Gunnar Loho viib lapsed enda juurde Hispaaniasse elama!!!
n
no vaata,/ 5. oktoober 2019, 14:36
terve google täis seda, kuidas meheike ei suuda oma eelmisest abielust lastele elatist maksta, ahnus on lihtsalt nii suur. nüüdki räägib siin, kuidas anne peaks talle maksma, mu meelest anne võiks otse kohtutäiturile anda, et see annaks eelmistele lastele, kellele hirmsad summad välgu ollakse.
u
Urmas/ täna, 14:15-le/ 5. oktoober 2019, 14:39
Mitte e l a m a ega kooli !!!
n
no vaata,/ täna, 14:36-le/ 5. oktoober 2019, 15:05
Aga kas kanepiaktivist Elver Loho emale maksti alimente?
k
Kuule Urmas/ 5. oktoober 2019, 19:24
Ühest lapsest käib jutt! Teine elab ema juures. Järelikult ei ole halb ema, kui laps seal elada tahab
i
imestap/ 5. oktoober 2019, 13:50
Suured isatunded esiplaanil? Kuida see asi tütarde puhul toimis, mäletame k a ajakirjandusest...
z
5. oktoober 2019, 13:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
5. oktoober 2019, 17:25
kus sa seda ajakirjanikku näed selle kirjatüki juures...?
A
5. oktoober 2019, 13:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
ta on väga/ 5. oktoober 2019, 14:18
e
elukogenud penskar/ 5. oktoober 2019, 14:49
enamus naisi ongi pahad, ainult üksikud erandid, aga kui oled naine, siis ise aru ei saa, sest pole teiste naistega koos elanud ja analüüsi võime ka puudub.
M
****/ 5. oktoober 2019, 14:52
Mis valiv. Teeb ühe naisega lapsed valmis ja siis teisega, kui valiv oleks, siis oleks enne laste tegemist valinud.
e
Elve/ 5. oktoober 2019, 13:21
Ärge tehke seda siin, kõigile pureda, see mõjub ju kõige rohkem lastele, ka tulevikus, jyst tulevikus!
j
jõudu jaksu. / 5. oktoober 2019, 14:19
s
5. oktoober 2019, 14:54
Seda kollast puremist teeb ju Saagim, kelle jaoks on purelemine ta enda sissetuleku allikaks.

s
Selles juhtumis ei saa naine ennast küll õigustada. Ega mees teisele nsisele intiimpilte saatnud./ 5. oktoober 2019, 13:14
j
Jaan/ 5. oktoober 2019, 14:07
Oligi siiber sellest vanamehest ja pidi uusi otsima. Keskaeg ammu mõõdas.
n
no ma ei tea/ 5. oktoober 2019, 14:41
kui ikka enda mees on 63 ja sa oled 37, siis....
l
Lapsevanem/ 5. oktoober 2019, 12:57
Mida LAPSED tahavad, sellest ei ole juttugi. Nii ongi see elu.....lastega ei arvestata üldse.
k
Kaisa / 5. oktoober 2019, 12:48
Tundub jah m&$@ mees, sorry..
n
5. oktoober 2019, 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
6
60+/ 5. oktoober 2019, 12:03
Lubage vastu vaielda - 60 aastane mees mõtleb kohe kindlasti rohkem oma laste (tuleviku) peale kui üks noor näitsik, keda ahvatleb hetkeelu ja noored mehed...
l
Lai naer/ 5. oktoober 2019, 14:10
60+ just, just, mõtleb kohe nii väga, et laste kättesaamiseks peab notari abi kasutama....hahaaaa......kas lapsed muidu ei tahagi papakese juures olla kui juurakate käsu abil?
a
anonüümne ülbik/ 5. oktoober 2019, 14:39
Ja kus see kirjas seisab, et ema on alati tähtsam. Mõlemad vanemad on võrdselt vajalikud. Poleks notari juures selliseid lepinguid tehtud siis tõenäoliselt mees ei näekski oma lapsi. Siit järeldus meestele, kõik tuleb kokku leppida kui armastus on värske ja suur. Kui armastus on läbi siis ununevad naistel lubadused ja lepingud.
n
noor näitsik?/ 5. oktoober 2019, 14:43
37aastane on emaks noor näitsik ja ei oska oma nooruse tõttu laste eest nii hästi hoolitseda, kui 63aastane vanap.äss? seda tahtsid öelda või?
a
anonüümne ülbik-le/ 5. oktoober 2019, 15:10
"Ja kus see kirjas seisab, et ema on alati tähtsam."---see on kirjas igas psühholoogiaõpikus!!!
u
Urmas/ 5. oktoober 2019, 18:12
Mu sõbra naine läks 1990 aastatel Ameerikasse ja jättis lapsed kus see ja teine!!! Sõbra vanemad kasvatasid neid ja sõber ka jõudu-mööda. Aga laste emal oli oma Eesti lastest täielik poogen! Sõber leidis uusi sõbrannasi, aga teades, et tal on kolm last, saatsid kõik uued sõbrannad ta pikalt!
u
usun,et / 5. oktoober 2019, 11:00
u
usun,et -le/ 5. oktoober 2019, 15:12
Usun, et üks vend kindlasti EI tahtnud Hispaaniasse kooli minna!Kusjures 10-a. vist võib öelda,kus ta tahab olla? MINA TEAN, ET OLEKSIN ALATI TAHTNUD EMA JUURES OLLA, aga ma ei julgenud seda iial isa kuuldes öelda ja jäingi isale...

s
Sopaleht/ 5. oktoober 2019, 10:35
Imelik, et mehele sõna anti. Seni oli ühepoolne naist heas valguses ja meest halvast poolest kajastanud artikkel pikalt üleval. Isegi kommentaarid kustutati. Nüüd vist tahetakse lehe polt teesalda neutraalsust, kuid see artikkel on pisikirjas ääre peal.
g
googel ei unusta/ 5. oktoober 2019, 14:44
head sõna sealt naljalt gunni kohta ei leia, miks küll? kõik naised pahad sattunud, eks :D ise on kui inglike?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee