Inimesed

Brigitte Susanne Hunt netikommentaatorite kohtusse kaebamisest: mu eesmärk pole teenida raha, ma tahan, et see sõim lõppeks (144)

LISA KOMMENTAAR

tegelt võib kokkuvõtvalt öelda6. oktoober 2019, 12:53
Kui need ekrekaabud ja nende palgalised alamad ei õhutaks pidevalt viha ja vaenu ja vägivalda, ei sõimaks, ei laimaks ja ei mõnitaks ausaid ja edukaid eestlasi, kui need kaabud nii palju ei räuskaks, ei teeks ebaseaduslikke tegusid /Vaher jt/, siis ei oleks igasuguste ekretrollide kohtutesse kaebamisi ema muud sellist. Siis valitseks tervel Eestimaal rahu ja normaalne elu, , korrektsus ja viisakus nii poliitikas kui ka meedias.
Ei anta kommenteerijaid kohtusse! See väljapressimise afäär on inimeste hirmutamiseks 6. oktoober 2019, 12:41
Täielik loba ja vale jutt! Juba on mitmeid kordi ekre trolle kohtusse antud ja nende rahakotte kohe nii kenasti tühjendatud.
ka bu.merang?6. oktoober 2019, 12:26
Veel mõned ekre endi iseloomustused Ekrelane on= veits uhhuuu Ekrelane on=Erakordselt labane inimene. Meeletult palju kommenteeriv ekrelane=Mu eesmärk pole teenida raha vaid palju raha ja ikka nii edasi ja edasi....ja edasi
bu.merang6. oktoober 2019, 12:15
Peale võrdusmärki on kõik ekrepalgaliste sõnavara, mis sobib kohe võrratult nende endi kohta: Ekrelastele=lõpetage nda eksponeerimine ja inimeste ärritamine meedias, ja ongi rahu majas! - mis siin keerulist on? Ekrelasele=Sa ise provotseerid,oled ülbe ja sõnavara on,kui külamehe voorimehel. Ekre=tibi on väga kole inimene Ekre kommentnteerijale=Vaata kõigepeakt peeglisse ja tuleta hästi meelde, mis sopaga sa ise ennast üle oled kallanud! Ekrelane=alustas Esimesena laimu ega ole rahul, et sai kõrvetada! Ekre=Tähe hakatis kustub kiiremini kui ta ise arvata oskab
DD6. oktoober 2019, 11:54
oh kui kenasti on viimaste kommentaaride plisse-miinuseid manipuleeritud DD
tubli!6. oktoober 2019, 10:59
Üksikute palgaliste anonüümsete kommenteerijate IP-aadresside ja päris aadresside väljaselgitamine on ainult jäämäe tipp. Aga parem kui mitte midagi tegemine! Selliseid peabki õpetama, kuidas viisakalt käituda-kirjutada.
6. oktoober 2019, 11:04
Tegelt peaksid vastavad ametivõimud kogu selle k.r,mli poolt rahastatud,selle Eestit hä,vitada püüdva ja edukaid eestlasi solvava trollivabriku juhtkonna, poli.itinstruktorid ja muud asjapulgad 100%lise kindlate faktidega väljaselgitama ja siis riigir.ee.tmise pärast koh.tu alla andma. Nii kaua kui võimul on aga selle kõige taga olev siseminister,kellele uurijad alluvad,siis sellised uurimised on täiesti välistatud.
ei need õppust võta, selliseid küürakaid parandab ainult haud6. oktoober 2019, 11:08
õpetlik6. oktoober 2019, 12:07
Heasoovija eile, 12:32 Väike amps sopaloopijate rahakotist koos nime avalikustamisega kuluks ära küll,aga kui te muidu orgasmi kätte ei saa,närige küüsi või prõksutage mullikilet!
6. oktoober 2019, 13:01
ekreküürakaid parandab ainult haud
pensionär6. oktoober 2019, 10:53
mida külvad, seda lõikad!
Tere talv!6. oktoober 2019, 10:53
Kui tore, et ekretrollide sõimu, laimu ja mõnitavad kommentaarid vastavad teie reeglistikule! Mitte ekrete viisakad, ilma sõimu ja laimuta kommentaarid ei vasta aga mitte mingil moel teie reeglistikule...eks ju?
6. oktoober 2019, 11:19
refi ja sotsu trollid tuleb ka kohtu alla anda.mina isiklikult saadaks nad vangi.
10:19 refi ja sotsu trollid tuleb ka kohtu alla anda6. oktoober 2019, 12:58
no, mis sa siin muidu ähvardad, anna siis refid-sotsid kohtusse ja pane siis need ekrete vihatud refid-sotsid kohe isiklikult vangi
Mileina6. oktoober 2019, 09:47
Et hakata kommentaatoreid kohtusse kaebama on Sinu otsus.Aga vaata olukorrale ka teise nurga alt.Sa ise provotseerid,oled ülbe ja sõnavara on,kui külamehe voorimehel.Hakka endast pihta,muud ennast,muuda suhtumist ja usu,ei hakka keegi,,sõimama,,kuigi jah,ma arvan,et kommentaatorite sõnavõtt ei ole ka just meeldiv.Kui sa arvad,et kohtusse endes midagi muutub,siis kindlasti mitte.Muuda ennast ja sa näed,kuidas teised muutuvad.
Väljapressijate skeem6. oktoober 2019, 11:02
Ei anta kommenteerijaid kohtusse! See väljapressimise afäär on rajatud psühholoogiale ja inimese hirmutamisele. Kes lööb vedelaks ja kohe maksab, siis on pidu väljapressijate õuel, kohtusse saadetakse vaid väljavalitud, kes tunduvad olevat nõrgad ja laiakslitsumiseks piisavalt pehmed.
Kui6. oktoober 2019, 06:22
sul pole eesmärgiks rahateenimine,anneta see raha kusagile vähifondi,mitte ära jäta endale!
Aga6. oktoober 2019, 05:33
eestlane eestlasele magustoit!
Obene6. oktoober 2019, 09:19
Erakordselt labane inimene.
inimene on inimesele hunt !6. oktoober 2019, 05:32
just6. oktoober 2019, 10:56
terve kari edukaid eestlasi vihkavad ekrehundid siin kohe karjas koos
M356. oktoober 2019, 01:15
Aga mis see advokaat tuleb või kohus või hundi poiss tuleb raha ära võtma või mismoodi seee kätte saadakse kui ma ei maksa ja ainult naeran
inkassaator, kes viimasena naerab6. oktoober 2019, 11:17
00:15 naera, naera kuni inkassaatorid on su ukse taga ja siis pead veel k o l m e k o r d s e summa maksma.
naerev inkassaator6. oktoober 2019, 11:18
00:15 naera, naera kuni inkassaatorid on su ukse taga ja siis pead veel k o l m e k o r d s e summa maksma+veel inkassaatorite töötasu, mis on ka veel väga rasvane.
M356. oktoober 2019, 15:55
Ja mis sa tahad õelda et kohtutäitur võtab mulle ukse taha tulles jõuga raha ära või..seda tahaks näha.
Ma arvan, et see naine on veits uhhuuu...6. oktoober 2019, 00:46
Sinkender Stern 5. oktoober 2019, 23:54
Parim oleks nüüd Staarile see , et keegi enam ei huvituks tema pildigaleriidest ja youtubidest . Tähe hakatis kustub kiiremini kui ta ise arvata oskab . Pole tarvis sellist toetada . Karjääri lõpp !!!
Sternile6. oktoober 2019, 10:30
ma loodan, et see nii juhtubki,sest huvitavaid artikleid ja lugusid leidab, milleks siis lugeda täisjoomisest, seksimisest jne
Pr. Hunt alustas Esimesena laimu ega ole rahul, et sai kõrvetada!5. oktoober 2019, 21:19
Proua Hunt kasutas ära enda kui avaliku tegelase võimu ning mustas ja laimas SilberAutot, Pakun, et ca 100 Mersut jäi nüüd müümata ning Hunt peab korvama kahju ning vähemalt 2 aastat tasuta Pesema Silberauti klientide masinaid!
5. oktoober 2019, 18:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
arvata võid5. oktoober 2019, 23:46
Lo ll ide maa5. oktoober 2019, 18:01
Kodus kasutavad arvutit 3 inimest. Kõik nad kinnitavad, et ei ole kommentaari kirjutanud. Kas kõik pannakse siis tuhandeid tibile maksma või?
Ehh5. oktoober 2019, 18:43
Kellele netiarved tulevad,see ka maksab.Nii lihtne see ongi,keegi ei hakka mingeid peensusi uurima.Kui on kohus siis tuleb ka kohtusse kohale minna,siis näeb terve lugejaskond oma kangelasi.
M355. oktoober 2019, 17:59
Ma kindel, et iga inimene on autoistmesse pussutanud ja pole kohe kindlasti ka tema erand.hull probleem sellega ...
mees5. oktoober 2019, 17:19
ise ta ka oma "mitte" kulla kaevamise juttu usub?
5. oktoober 2019, 17:14
See ongi see ilmakuulus olemise vitsad. Tahad püünele, pead olema ka tasemel närvikavaga, et sind ära ei söödaks. Seekord siis nii..
Ehh5. oktoober 2019, 18:47
Ükskõik millises riigis peaks keegi selliseid sõnu kasutama mõne kuulsuse vastu,läheksid ikkagi kohtusse.Mõeldakse ikkagi neid kommentaare mis on eriti räiged ning ähvardavad.See ,et keegi on kuulus ei tähenda ,et teda võib ähvardada tapmisega või vägistamisega.
Kallis Brigitte5. oktoober 2019, 16:59
ma ei kujuta ette,kuidas sa seda nn. räpast raha siis kusutaks, et vaesemalt võtad vähem ja rikkamatelt rohkem. See raha haiseb ja ei kujuta ette, mida sa sellega ette võtad.Õigem oleks kirjutada endast üks lugu, kus mõistaksid kõik, kes sa üldse oled, jättes kõrvale artiklid seksimisest, täisjoomisest ja autolood, ehk siis inimesed mõistaksid sinu olemust! Peale raha on ka muid võimalusi kuidas oma süütust tõestada!
Nojah5. oktoober 2019, 16:16
Selline ameerika stiilis võimalus kõige ja kõigiga kohtusse minna ei pruugi Eestis toimida.
aga5. oktoober 2019, 17:05
kuidas siis seda räpast kasutada,sest raha kättesaamisel on ju ausus tagatud!
Urmas5. oktoober 2019, 13:56
Ta ei saa ju neid kõiki kohtusse kaevata! Jurist võib nõuda raha ainult kokkuleppemenetlusena kui laimaja ei ole nõus, siis peab pöörduma kohtusse ja maksma riigilõivu nõutavalt summalt, et kohus üldse kaebust arutama hakkaks! Kui laimaja jääb kohtus oma arvamustele kindlaks ja hageja ei suuda kohtus veenvalt neid ümber lükata, siis jääb riigilõivust ilma ja kaotab. Laimaja võib ju kohtus öelda, et "kirjutasin ja ei kahetse midagi", siis peab Hunt ise tõestama, et nn. laimaja poolt kirjutatu on vale! Eesti kohtud moraalse kahju eest hüvitist ei mõista! Siis peab ka konkreetselt tõestama kahju
Aga5. oktoober 2019, 19:23
Saadud tulu pealt tuleb ka tulumaks tasuda.
Heasoovija5. oktoober 2019, 13:32
Väike amps sopaloopijate rahakotist koos nime avalikustamisega kuluks ära küll,aga kui te muidu orgasmi kätte ei saa,närige küüsi või prõksutage mullikilet!
Ananuumne netivihkaja5. oktoober 2019, 13:12
Huvitav küsimus tekib, Tubli töö ja viiakse ip-d arvutiga kokku. Aga kuidas tõestatakse, et just härra või proua x kirjutas selle kommentaari? Kuidas see nagu tõestatakse? Kas nagu Eesti kohtutel pole tõesti muid asju paremaid teha, kui mingi suvaka raadiohääle hapusid viinamarju pesta?
to anonüümne5. oktoober 2019, 17:08
ei ole jah muud teha, kui lugeda kommentaare artiklite alt,et seksin kolm korda päevas, et olin teisipäeval täis jne.
to 13.12 kõik õige5. oktoober 2019, 17:18
mida tõestada, kui arvuti kasutajaid on 5-10. Mõttetu teema.
Oi5. oktoober 2019, 18:52
Selliste juhtumite põhjal ei vaata keegi teie ip-d.Selleks on teised andmed.Kui keegi ei tunnista ülesse,siis jääb süüdlaseks see kelle nimel on netiühendus.Küll pärast kodus isekeskis klaaritakse,kohut see ei huvita.
Soovitus5. oktoober 2019, 11:52
kui inimene soovib enda kohta ainult kiitvaid ja positiivseid kommentaare, siis peab ka tema ise hoolikalt valima,mida enda elust avaldada ja millist sõnavara kasutada.Parim soovitus ehk seegi, et iga ninnu ja nännuga pole mõtet rahva ette tulla! Ei meeldi mulle lause, et jõime ennast täis, teisipäeval ja kas tõesti saaks soovida sellise kirjapildi alla toetavaid kommentaare? Iga inimese lugu algab temast enesest!
Sander5. oktoober 2019, 11:20
Kirjutasi hommikul vara, igati heasoovliku kommi ja andsin tibile head nõu, kuid komm saadeti millegipärast modereerimisele ning sinna see ka kadus.
heamäluga pnsionär5. oktoober 2019, 10:52
Ma ei sinoloog ega tunne eriti seda idamist folkloori. Mäletan, et kui need esimesed protestid ja kahjutasunõuded meil üldse peale hakkasid, siis mingis telesaates arutasid seda kuulsust ja sellega kaasas käivat kuulsuse varjupoolt mingid tuntud tegelased. Jutu sees mainis üks ka neist mingit hiina vanasõna. Džunglist, palmipuudest ja sealsetest metsa-asukatest. Aga ma ei hakka seda parem ümber jutustama. Sest igasuguste loomade nimetuste nimtamine häirib meie kalleid moderaatoreid, kes seda ei salli ja täiesti teaduslikes zooloogilistes terminites ainult sõimusõnu või solvanguid oletavad.
Mis siin keerulist?5. oktoober 2019, 10:45
See ju nii lihtne - lõpetage nda eksponeerimine ja inimeste ärritamine meedias, ja ongi rahu majas! - mis siin keerulist on? Seda võiks ju ka advokaat tibile öelda, kui see poleks talle ju kasulik......
psühholoogiline soovitus5. oktoober 2019, 10:25
sõim lõppeks siis, kui muuta OMA käitumist arenenud isiksuse suunas ja end vähem eksponeerida, abi saab psühholoogidelt, mitte advokaatidelt
Selgitage5. oktoober 2019, 09:57
kus sellised nn. ropud kommentaarid ilmusid?Õhtuleht ei lase läbi ühtegi kommentaari, milles mõni solvav või ropp sõna esineb, see juba kommenteerimistingimustes kirjas, kus neid näha võis?
Nimi5. oktoober 2019, 10:07
Selles asi ongi, et tegu on sihilikult loodud provokatsiooniga. Ajakirjandus tegi lihtsalt koostood Hundiga. Arvata on, et meie riigis vohab ajakirjanduse poolt toetatav ebaseaduslik jalitustegevus. Inimesed peals midagi tegema selle peatamiseks.
s5. oktoober 2019, 09:28
tule taevas appi! ise oled sa vedanud end sellise suppi sisse ela rahulikult ja kogu aeg ei pea pildil olema on endal rahulikum ja ka kõigil teistel
Ikka5. oktoober 2019, 09:25
rahateenimise eesmärgil sest välja läheb rohkem kui sisse tuleb.
nõuanne5. oktoober 2019, 09:16
kui ei soovi kommentaare,siis ei maksa ka pidevalt end meedias näidata ja kuulutada!
Ehh5. oktoober 2019, 18:54
Kuule meedia on ju üle maailma igal pool ja tahes tahtmata kedagi seal näeb.
müün5. oktoober 2019, 08:41
autut. tahan palju raha. auto on katki. mingi filter oli vist puudu. ja oi need inimesed on kadedad ja õelad! oioioi! mis veel? seksige palju (ikka mitu korda päevas) ja kasutage palja porgandi nõuandeid! rohkem nagu ei tule praegu ette ...
hunt5. oktoober 2019, 08:41
ta ju ise seda staatust soovis,miks nyyd ulub...
5. oktoober 2019, 08:28
L5. oktoober 2019, 07:27
Hea mõte on ka raha saada. Miks mitte. Kommenteerides on minulgi igav lugeda saasta. Huvitav oleks ikkagi sisuline jutt. Tõmba sõimlejad liistule, tuld! Arvan, et sõimleja profiil on vanem, alkoholilembeline, alevis elav mees.
Hea5. oktoober 2019, 08:53
tähelepanek. kommentaatorid on ühesõnaga väljaspool tallinnat elavad joodik- pensionärid ;) ?!
to L5. oktoober 2019, 09:18
kui rahasummasid lubati eluaseme järgi sisse nõuda, siis sellel alevis elaval mehel küll midagi karta pole!
vabandust5. oktoober 2019, 09:19
elatustaseme järgi....
kodutult ei saa sentigi5. oktoober 2019, 07:05
Tonga5. oktoober 2019, 06:19
ole tavaline inimene , tavaline naisterahvas ja siis keegi ei ütle sinu kohta halba sõnagi. Aga kui sa tahad pildil olla , siis ole ka inimene ja vähemalt käitu inimese moodi . Ole lihtsal inimene ja ära kujuta ennast STAARIKS.Usun , et siis ei tule ühtegi halba sõna
Jaak Joalal oli omal ajal laul tülikast kuulsusest ja kaasnevatest ebameeldivustest5. oktoober 2019, 03:04
Need, kes kuulsust on näinud ja kuulsust on tundnud, Vabaks vaid saada ihkavad. Kuid, kes kuulsuse kannul kindlalt veel sammub, See kuulsuse piinu kord tunda saab
kuulsusel on sageli mõrud ja ebameeldivad kõrvalmõjud. 5. oktoober 2019, 03:00
Ollakse ju 24/7 tundi üldsuse tähelpanu fookuses ja oma edu ning kuulsusega teenitakse ära vähem edukate ja pahatahtlike kaaskodanik kadedus ja klatšimine. Alternatiiv? Kuidas säilitada privaatsus? Ilmselt olla murust madalam, kaduda massi hulka ära.
Massi hulka kaduma5. oktoober 2019, 11:29
vast ei pea, aga 24/7 pildil virvendama ka mitte. Ja enne enda järjekordset eksponeerimist võiks natuke mõelda.
roffel5. oktoober 2019, 02:58
see väike umpalumpa kujutab endale ikka korralikult ette
muud midagi5. oktoober 2019, 01:58
Aih!5. oktoober 2019, 11:50
Seda ei tohi välja öelda, muidu on laim!
no kuule sina muud ......5. oktoober 2019, 11:57
selle kommenteerija uurib nüüd Sarv kohe kindlasti välja,hakka juba raha kõrvale panema, ah ah haaaa!!!
..6. oktoober 2019, 11:18
See labane lehtsaba võis käia kelle iganes kohta. Tegelikult ma tundsin, et see käis minu kohta aga kuna ma olen normaalne inimene, siis ma ei hakka sind kohtusse kaebama vaid vaatan endasse ja mõtlen, miks keegi peaks mulle niimoodi ütlema.
möller5. oktoober 2019, 01:30
mnjah, saast mis saast...
Elukutseline Setu4. oktoober 2019, 23:32
Tütarlapse soov on ju mõistetav ja aus aga ... isik, kes teenib raha sellega, et üritab kollaseses meedias tähelepanu (klikke/raha) tõmmata ei pääse ilmselt kunagi hullukeste, tigedikkude ja pervertide haardest. Aga jõudu talle!
pole üldse setu5. oktoober 2019, 00:18
Oleneb summast. Kui summa piisavalt suur, siis nii mõnigi tigedik taltub. Äkki hakkab lausa oma elu elama ning oma lapsi toetama... Igal kümnel juhul arvan, et hundi aktsiooniga võidavad absoluutselt kõik. See, et tema väikse nutsu saab, on igati ootuspärane ja õiglane.
Ei see sõim lõpe.Osad sõimlevadki kogu elu,neil säärane iseloom.Osad on kurjetegijad,osad vinggats 4. oktoober 2019, 23:04
eesti vabariigis4. oktoober 2019, 23:01
pole kedagi võimalik laimu eest süüdi mõista, kuna laimamine on defineeritud kui TEADLIK valeinfo levitamine. sa võid aga alati ütelda, et sa ju ei teadnud...
no nähh,5. oktoober 2019, 00:21
nüüd tuli meil siin põrandaalune jurist välja:) Ta ise usub ka, et tegija vend, aga sedamiks tal IKKA VEEL hästi ei lähe, ei suuda ta isegi välja mõelda.
brigitte susanne hunt?4. oktoober 2019, 22:58
kes see veel selline on? pole kuulnud...
Sellega5. oktoober 2019, 11:31
pole sa midagi kaotanud. Mitte kõige vähematki.
Aga5. oktoober 2019, 19:29
Siis sul jääb raha alles
Sotsid! 4. oktoober 2019, 22:50
Me pakume kõike auto , elamine , fame, eripension, hüvitised põhimõtteliselt elu lill maksumaksja kulul ! Kandideerime koos! Me just sind otsisime!
Meil on vaja !4. oktoober 2019, 22:51
Neid geeniuseid seda vaest riiki juhtima!
ott4. oktoober 2019, 22:48
jõudu ... need nurgatagused s...itarattad , kes arvavad , et sõnavabadus tähendab seda , et võid suvalist ..... ( mida iganes ) kirjutada eksivad ja nad tulebki julmalt liistule tõmmata . Tõsiselt .... jõudu tööle !
to Ott5. oktoober 2019, 12:01
tundub et oled ise ka üks enda poolt mainitutest, sest kes sõimab teisi s....itaratasteks? Jõudu sulle!
4. oktoober 2019, 22:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mis nüüd valesti läks?5. oktoober 2019, 00:30
1.Kas need tigedad kommentaatorid polegi vaesed? 2,Kas nad tõesti elavad mingit oma elu, kui see Hunt neile jube hullult korda läheb? 3. Või te arvat, et need inimvihkurid raskelt elavad üle ja hing on täis tikitud Suzanne pärast? No ei ole võimalik:) Sel tsirkusel pole mitte mingit mõtet.
Jaanus4. oktoober 2019, 22:15
Fakt: ma ei tunneks sinust puudust, kui sind enam pole. Fakt: paljud arvavad nii. Fakt: paljud arvavad, et sa oled rumal. Fakt: selle artikli kirjutaja pole kirjaoskuses tasemel.
4. oktoober 2019, 22:12
tegele norm.eluga,ära püüa raha teenida tähelepanuga ja kõik on ok.
otsi tuult väljal4. oktoober 2019, 22:12
Benny4. oktoober 2019, 22:10
Õige hõlma ei hakka keegi
et sõim lõppeks4. oktoober 2019, 22:00
poleks mingit sõimu, kui inimene ei anna alust selleks. Kui oled normaalne inimene, teed normaalseid tegusid ja oled auväärne, ei tea, et kedagi oleks sõimatud. Või ma ajan jama?
ei ta lõpe4. oktoober 2019, 22:09
annad põhjust või mitte, ikka kommenteerivad. Aga, kui sulle tundub, et keegi lausa sihilikult..., jäta kommenteerimata, sulle odavam
Gunnar Stahl4. oktoober 2019, 21:58
Kahjuks on elus nii, et kui pidevalt oma seksistlike väljaütlemistega ühiskonda ärritad, siis olge valmis ka ühiskondlikuks hukkamõistuks ja kui nüüd alles tuli mõistus pähe ja kahetsus eelnevate ütluste pärast siis on soovituslik vahetada nime ja riiki. Kui te soovite kedagi kohtusse anda või kellegilt raha välja pressida, siis oleks need inimesed ajakirjanikud, kellel kas puudub teema või on nad neelanud teie poolt visatud konksu. Sellisel juhul olete mõlemad ühiskondlike ärritajatena kohtulikult karistatavad. Kodanikud ärge alluge sellisele provokatsioonile.
Q3 4. oktoober 2019, 21:56
Mõtlema paneb see et...pidevalt on infot kohtute, prokuratuuri, politseiuurijate ülekoormusest. Tõsised kuriteod aeguvad, venivad kohtutes. Tavakodanikul tihti võimatu end kohtus kaitsta tõeliste elumuutvate juhtumistega. Ja siis selline avalik esiletrügimine.. Anname sajad kommentaarid kohtusse, asugu otsima..
FBI4. oktoober 2019, 21:54
Hunt on teine Vändra Aveli...Minu arvates väga nõrga pingetaluvusega ja kriitikat ta ei kannata nagu näha.See pole solvang vaid kui kõrvalt vaataja arvamus.Vähe ülepaisutatud pole see solvamise jutt või?Mulje jääb küll sihuke.Siin konnatiigis pole meedial ja kollasel ajakirjandusel muust kirjutada kui krooksumisest.Suured staarid!Häbi võiks olla!
sa eksid,5. oktoober 2019, 00:53
nõrga pingetaluvusega on t.a.t.i.p.r.i.t.s.i.d. Need tahvad pritsida, aga vastata neile ei tohi, kohe solvuvad. Ja mode solvub ka. Siin on mingi meeste lastehoid koos.
Ja pappi ei saagi, ja pappi ei saagi4. oktoober 2019, 21:51
möller4. oktoober 2019, 21:51
ületähtsustatud ja selgelt ülemaksustatud seltskonna "staar". ekspressi grupi lemmik, nagu kõik teised eluväärtusteta "staarid"
4. oktoober 2019, 21:44
mina arvan et tädi ja tema nn.austajad vajavad pigem ravi ja rahusteid.annetagu oma välja võideldud raha psühhiaatria haiglale .DPF -i võib oma palga eest osta.
Jaaah.4. oktoober 2019, 21:42
Minumeelest on ta näost ja väliselt kena inimene aga tõesti see eputamine ja rumaluste ettekanne... Et kas on seda vaja? Äkki oleks mõistlik natuke tagasi hoida siis ei sõimelda ka niipalju.
4. oktoober 2019, 22:15
mida külvad ,seda lõikad juhul,kui aru said tänapäeva eneseimetleja
ole normaalsem4. oktoober 2019, 21:32
ära tüütab see eputamine
4. oktoober 2019, 21:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Arusaamatud4. oktoober 2019, 21:43
Hieroglüüfid sul siin.
Jaah4. oktoober 2019, 21:16
Kes ta on ja kes teda viitsib sõimata? Tõsiselt, ma ei saa aru, miks peaks keegi Susanna, kellest midagi teada ei ole (vähemalt mina ei tea, kes ta on ja mida ta teeb) kellegi sõimuobjekt olema. Ja mis on sõim? Kas see on ka sõim, et ma ei tea , kes on see blond (pildil on mingi blond vähemalt) ja et mind üldse ei huvita, kes ta on. Selliseid blonde on terve nett täis, miks peaks keegi just teda sõimama? Väga imelik juhtum.
Ise4. oktoober 2019, 21:31
Ka aru said, mida kokku soperdasid?
Noh4. oktoober 2019, 21:42
Ei saanud. Mis edasi?
Eino TAruk4. oktoober 2019, 21:15
Mõni sõimab ise, näitejs Mallukas sõimas ropult EKRE toetajaid, sealhulgas oma endis fänne
Eino Taruk4. oktoober 2019, 23:37
"Ekret!blunne peabki sõimama" , aga nati imelik on , et selline sõimaja ajakirjandusse kaebama läheb, et teda kiusatakse ;)
keegi ei solva ,aga4. oktoober 2019, 21:03
ei tasu esineda koguaeg .
et siis,4. oktoober 2019, 21:21
hullult valutab, kui keegi esineb?
Vänto4. oktoober 2019, 20:57
Riik räägib ka, et tõstab aktsiise, et me vähem jooks ja autoga ei sõidaks...
Igor4. oktoober 2019, 20:51
Hjah mis teha kui oled lihtne
kuid4. oktoober 2019, 21:27
õnneks on vähemasti padukommentaatorid keerulised ja mittelihtsad. Arvatavasti lausa huvitavad.
Ets4. oktoober 2019, 20:51
Heh. Krt ma ei julge isegi kommentaardile plussegi enam panna. votavad viimasegi valtri raha kaest.
Kõhkleja5. oktoober 2019, 12:14
Sama siin. Tahaks panna mitmele kommile "like", aga siis tekib pisuke kõhklus, et kas see võiks minna ka laimu alla või mitte. Kes neid arveid pärast jõuab maksta :))
Jumpstic6. oktoober 2019, 10:10
Alati saab öelda, et läks kogemata
Kalev4. oktoober 2019, 20:48
No tegelikult on tüdrukul ka õigus nõuda.Ajad oma asja ja püüad hästi elada,pingutad ning rügad ,kedagi ei sega.Siis aga pead enda kohta mingit jama lugema,loevad tuttavad ja sõbrad ning vanemad.Ta ei ole seda kuidagi ära teeninud.
4. oktoober 2019, 20:55
Aga ise ta kirjutas nii: Ei, ma ütlen välja täpselt nii, nagu ma mõtlen, ja ma tahan, et ka teised inimesed teeksid sedasama. Ma olen õppinud kommunikatsiooni, kõik algab sellest, et sa oled aus ja ütled välja, kuidas sa tunned ja … joppenpuhh, see ei ole ju nii raske.
õigust kirjutad Kalev5. oktoober 2019, 12:09
kui püüad hästi elada, pingutad ja rügad.....siis pole ka halvustavaid kommentaare! Nii lihtne see ongi!
otsi mind ka ülesse,4. oktoober 2019, 20:39
teeme peo, sa oled täitsa lahe.
9mm4. oktoober 2019, 20:34
“Kui see inimene on ka varasemalt kommenteerinud, meil on hetkel sajad kommentaarid kohtusse saadetud ja kohus tegeleb inimeste välja selgitamisega. Kui saame need inimesed teada, siis saame analüüsida, mis on konkreetsed summad isiku põhjal. Kui inimese varaline seis pole kõige parem, ei saa see summa olla väga suur,” selgitas Sarv, lisades, et jõukama inimese puhul võib karistus kerkida ka kolme nulliga summadeni. Kui solvaja on rikas, siis läheb valu kohe suuremaks? Kui see pole väljapressimine, siis mis on väljapressimine?
Sig Sauer4. oktoober 2019, 21:43
See on protsentuaalne trahvimaks palgast---kõik õige!
aga miks ei võiks ta valu suureneda?4. oktoober 2019, 22:15
to 9mm5. oktoober 2019, 12:14
artiklit lugedes sain ka mina aru, et inimesed lahterdatakse varalise seisu järgi ära ja siis hakatakse raha välja nõudma! See ei ole enam komöödia ka mitte, ajuvaba!
Miia4. oktoober 2019, 20:33
Tubli! Oleks selliseid julgeid rohkem. Tõepoolest on kommentaariumides sõna otseses mõttes saasta, mis on solvavad ja ebaeetilised. Mingi osa inimestest võtab endale pidevalt õiguse teisi mõnitada. Karistamatuse tunne on liiga suur. Edu Brigittale!
Miiake5. oktoober 2019, 12:16
milles peitub julgus? See nõuab rohkem ikka matemaatilisi andeid,et uurida välja rahaline seis ja siis koostada tabel,palju nõuda!
4. oktoober 2019, 20:32
Aga kes on kuskil kindlaks määranud mis on solvav väide? Või vaatavad advokaadid laest võttes, et see on ja see pole? Ühesõnaga kui panna vastu üks kõva advokaat siis saaks nii mõnegi "solvangu" sealt nimekirjast maha. Hetkel tundub sellise suvalise tulistamisena...
To 9mm4. oktoober 2019, 23:24
Järelikult varakama inimese solvang on kaalukam. Asotsiaali solvang aga polegi solvang, kuna sealt midagi võtta pole. Nii saan mina asjast aru hetkel. Äkki selgitatakse veel?
23,245. oktoober 2019, 00:57
asotsiaali solvang polegi solvang tavalisele inimesele, kas tead. Sa ise suudad prügikolli peale solvuda või?
4. oktoober 2019, 20:32
20:32-le4. oktoober 2019, 21:44
21,444. oktoober 2019, 22:13
ta ei katseta, ta arvabki et on maailmanaba. Suudad sa uskuda, et selliseid on:)
Katus4. oktoober 2019, 20:31
Roobert Sarv kaitseb ka naisepeksjat. Raha ei haise.
sarnane tõmbab sarnast5. oktoober 2019, 02:07
sotsiopaat kaitseb sotsiopaate
Milleks üldse need kommentaariumid? 4. oktoober 2019, 20:30
Kommentaarium kinni! See on vihaõhutajate kasvulava ainult, kus anonüümselt ilgutakse igaühe üle ja sõnavabaduse sildi alla poetakse. Kui midagi öelda, võtku telefon ja helistagu.
hmm4. oktoober 2019, 20:31
Tead mis! Kui sa tahad olla avalikui elu tegelane, anda kõigile teada, et vot see kuu ma seksin igapäev 3 korda, siis ole valmis ka nendeks kommentaarideks. Susanne Hunt oleks võinud tagajärgedele siis mõelda kui ta avalikusega manipuleerima hakkas.
20,31 ma ei usu, et sa seaduste kehtestamise juures mingi otsustaja oled.4. oktoober 2019, 21:49
jep, ta oligi valmis, kusjuures vägagi valmis:) Elu ongi natuke tasuline, keegi tahtis sõimamisega end liiga hästi tunda, aga loomulikult peab ta selle eest maksma. Siin pole mitte midagi keerulist.
4. oktoober 2019, 20:29
Kui raha ei taha siis pannud need ropusuuga tegelased avalikku häbiposti. Aga nagu näha siis raha meeldib rohkem kui jutt lubab....
Ohjah täna, 20:12-le4. oktoober 2019, 20:26
Aga palju kommentaaroritele kupli alla antud on? Ja neid pole m õ n e d , vaid enamus!
Indrek24. oktoober 2019, 20:20
Vahest ei liputaks iga päev oma tühisust meedias siis poleks ka selliseid probleeme?
INDREK 1564. oktoober 2019, 21:19
Vahest ei erutuks, kui keegi sinu käsualast väljub! Milles probleem? Tahtsid lugeda miskit globaalset, aga nagu alati litsusid mitte globaalse peale, nüüd meel mõru? Aga sa litsu edaspidi teemale, mis rikastab sinu rikumata hinge!!
4. oktoober 2019, 20:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ka4. oktoober 2019, 21:51
võtsid sõnad suust, uskumatu, mida kirjutatakse, veel hullem, kui sedasi ka öeldi ja tegu pole mingi näpuveaga