Inimesed

HOIA ALT, NETIKOMMENTAATOR! Brigitte Susanne Hunt nõuab laimajatelt tuhandeid eurosid (117)

LISA KOMMENTAAR

WEST16. oktoober 2019, 09:52
EI MAKSAKS ÜHTE SENTI KA MITTE
Vasja5. oktoober 2019, 20:16
Haige inimene paneb kommentaariumis teele haige kommentaari. Hea inimene kirjutab midagi armsat ja ülesehitavat. Minu arust on staaripreili täitsa karismaatiline inime. No kuidas muidu kõik nii puudutatud on? Kas tahate ise püünel särada ja olete võibolla kadedad. Näiteks ise pole oma elust rõõmu tundnud, siis tõmmates teisi alla ja on tunne nagu väärtuslikum inimene. Ja kahtlus on, et sama seltskond tapab mujal artiklites teisi tuntuid inimesi. Ma vaatasin siin neid sapiseid.. No ei lähe see maailm nii paremaks. Armastage teineteist.
5. oktoober 2019, 19:52
hunti ei tasu narrida-pureb!
Urmas5. oktoober 2019, 14:01
Mis lause see oli: "kohus tegeleb praegu informatsiooni kogumisega???!!!" Kohus ei kogu mitte mingisugust informatsiooni!!! Kohus võtab kaebuse vastu ja otsustab kas hakkab menetlema või mitte! Kohus ei hakka ise mingisugust informatsiooni otsima! Libauudis!!!
Kusagilt5. oktoober 2019, 09:41
lugesin,et kui blondiin koliks Eestist- Lätti siis mõnemas riigis tõuseb keskmine IQ tase.
möller5. oktoober 2019, 01:34
pesku oma auspüksikud puhtaks, siis ähvardagu
Elukutseline Setu4. oktoober 2019, 23:39
Brigitte Susanne peaks juba nii suur tüdruk olema, et aru saada seelest, et kui sa epateerid kollases meedias kahemõttelistel teemadel (kasu saamise eesmärgil), siis ei ole ilmselt suurt lootust pääseda idi..tide, perv..ide ja teiste mõnusate tegelaste tähelepanust ja kommentaaridest. Igal medalil on paraku kaks poolt.
Elatis miinimum4. oktoober 2019, 23:02
Elan viljandis olen käinud alati viljandikohtumajas teenin kuus alampalka kahjuks pead sina Tallinnast siia sõitma kui ma sulle halvasti ütlen edu sulle tuuleke :)
minu meelest4. oktoober 2019, 19:32
on lugejatele solvav, kui keegi end ise bi.tšiks sõimab või avalikult teatab, mitu korda päevas s.eksib. pealkirjad hüppavad näkku ja see on mulle väga solvav. kaalun sellise infi avalikult jagajate kohtusse andmist.
Gunnar Stahl4. oktoober 2019, 19:31
Ilmselt loeb nüüd igat kommentaari, et kas saab esitada rahalise nõude või mitte. Siiralt hea meel noorest inimesest, kes on elanud nii ilusat, tubli, sündsat, õilist, paljutele noortele naistele eeskujulikku ja armastusväärset elu, et peab kaaskodanike, kes ei soov tema üliarmastusväärsest elust midagi kuulda, kohtu nõudega pommitama.
doh4. oktoober 2019, 18:45
hah4. oktoober 2019, 18:00
Mõni arvab et kohus viitsib tegeleda sellega ... ok :D
AnOldSoulNoFlakesAllowed4. oktoober 2019, 17:25
Kallis Hunt! Selliseid inimesi kutsutakse 'snowflake' nagu sina oled. Kas sa käid esimest korda internetis? Kui sind häirib isegi see kui keegi VIRTUAALSUSES sulle midagi 'halba' ütleb siis ma ei tea kuidas edasi. Pealegi oled sa selles ise süüdi kui levitad 'Seksin oma kaaslasega 3 korda päevas'. Tule mõistusele.
Ei teagi nüüd....4. oktoober 2019, 17:24
mida preili laimamiseks peab. Kas tõde, mis talle ei meeldi või reaalsust, mida ta ei adu !?
Est4. oktoober 2019, 16:59
Täna "kilkas"raadios,et ta artikkel kroonikas on kõige loetum. Sellepeale vahetasin kanalit.
VANGI LÄHED4. oktoober 2019, 17:25
Braves Mädchen 4. oktoober 2019, 15:26
Pildil kõrge kraega kampsun seljas , vaatasin täna esimest ja viimast korda tema fotosid internetist . Mulle jäi silma , et seal on riided kuidagi väga , kuidas ütelda , mitte nii konservatiivsed .
raul4. oktoober 2019, 15:09
Ma saan aru ,kui keegi minu tuttavatest või mõni sõber minu kohta laimavaid või solvavaid kommentaare kirjutab siis on tõesti põhjust solvumiseks aga kui täiesti võõrad ja ananüümsed .No ei saa aru mille peale siis solvuda.
Neeme4. oktoober 2019, 15:21
Tõde on valus kuulata.
muud midagi4. oktoober 2019, 14:39
ériliselt ébameeldiv émane
VIHAKÕNE4. oktoober 2019, 17:26
LÄHED VANGI, ENNE MAKSAD END VAESEKS
sa vihakõne5. oktoober 2019, 08:34
miš muud5. oktoober 2019, 19:31
ärevus puutinitrollide hulgas
4. oktoober 2019, 14:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
VIHAKÕNE!4. oktoober 2019, 17:27
alati4. oktoober 2019, 13:30
tuleb alustada kommentaari "mina arvan,et",sest igaühel on õigus oma arvamusele.Kunagi ei tohi kasutada kindlat kõneviisi,sest seda on kerge tõlgendada laimuna!
ma arvan4. oktoober 2019, 14:31
et mersul vaja tahmafiltrit vahetada!
Kuidagi ju tuleb raha teenida4. oktoober 2019, 12:36
Nii kena neiu-aga kui ma kiidan kas saan pisut taskuraha.
VIHAKÕNE4. oktoober 2019, 17:28
EI SA EI SAA MINGIT TASKURAHA, VAID MAKSAD KÕIK ÄRA MIS SUL ON JA SIIS PANNAKSE VANGI KA.
möller5. oktoober 2019, 01:38
Ando4. oktoober 2019, 12:32
Mis on kellegi teise asi,mida keegi teeb?Saab ainult hiljem keelt liputada.Elage oma elu.fi.
Tõnis P edekomenteerija4. oktoober 2019, 12:43
ee... on ju kade ja tagarääkija
Keegi4. oktoober 2019, 12:31
Kuidas on see võimalik? Avaliku elu tegelane, kes ei talu kriitikat siis kaebab kohtusse kritiseerijad. Ja kohus kaitseb veel AVALIKU ELU TEGELAST! Põhiseaduses on punkt “väljendusvabadus” ehk Igaühel on õigus edastada oma arvamusi ja ideesid ja jagada informatsiooni igas vormis. Inimõigustes kutsutakse seda sõna- ehk väljendusvabaduseks. See keelab riigil ja teistel inimestel ühiskonnas tsenseerimise ja seda võib piirata vaid väga tõsistel põhjustel. See kohtunik kes Korolovi juhtumis oli see kohe kindlasti unustas vaadata põhiseadust ja iga seadus peab olema kooskõlas põhiseadusega!
Roppused ei ole IN, aga terve kriitika on õige asi4. oktoober 2019, 12:46
Seda enam on imelik, et kui see Solvunu ise põhimõtteliselt liputab end ja oma eraelu ajakirjanduses jm, vihastab inimesi oma sopaga, seepeale hakkab veel solvunut mängima ja raha nõudma! ikka väljapressimine mis jube.
mees4. oktoober 2019, 15:29
kui kulda kaevata siis ikka korralikult. se k o l l peaks endale peegli ostma.
kõik kordub4. oktoober 2019, 12:22
Nõuka-ajal võis ka salaja ja pimedas arvamust avaldada... seintel olid samsugused kõrvad ja valuraha asemel saadeti siberisse.
ajupestule4. oktoober 2019, 13:28
sa pole nõuka ajal elanud.Kõrtsides räägiti kõiki avalikult,mida iganes sülg keele peale tõi.Mul pole küll ühtegi ytuttavat,kes oleks selle eest vangi pandud rääkimata siberisse saatmisest!
Vänn4. oktoober 2019, 11:52
Mulle ta küll meeldib. Alati särav ja rõõmus. Ei käi käi kibestunult nagu pooled õhtulehe kommarid
4. oktoober 2019, 13:23
jah, alati positiivne, alati uus plaan raha teenimiseks, kui ei saa ühtviisi, saab teistviisi. super.
nii on4. oktoober 2019, 11:35
kriitika on omaette kunst, päriselt ongi olemas kriitikud kriitilise meelega, kõikide elualade kriitikud, siis kohtusse või, peaaegu iga inimene on omanahal kogenud head või halba kriitikat, halba paraku rohkem, aga me neelame selle alla, kui mõni meid lohutada tahtev ütleb nii, --- väga inetu rahategemisviis igatahes......
advokaadi eetika ei ole raha väljapressimine4. oktoober 2019, 12:48
Siin langeb omajagu vastutust ka advokaadile, kes sellist rahategemise viisi toetab, väga ebaeetiline advokaadi poolt.
4. oktoober 2019, 11:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
RP4. oktoober 2019, 11:59
Mis sa sellest siis loed kui ei meeldi. Tubli igatahes, et solvajate vastu midagi ette võtab. Kaua võib netis sülitada välja kõike mida mõistus lubab.
huvitav4. oktoober 2019, 11:18
kasmingit seadust olemas pole,kui keegi teise inimese peale pidevalt valetab
ehh4. oktoober 2019, 11:15
inimene suurt midagi ei tee, mingi blogiga tegeleb. kuidagi tuleb ju elatist teenuida, kasvõi tõe väljaütlejate arvelt.
Hoian eemale 4. oktoober 2019, 11:06
No sellega võib ta nüüd arvestada , et alates tänadest ei huvitu temast enam suurem osa interneti lugejatest . Tulemuseks see , et peab oma piltte üksi kodus vaatama .
4. oktoober 2019, 11:05
lahe. mulle selline teenimise viis meeldib.
Soovitus Brigittele! 4. oktoober 2019, 11:01
Pöördu abi saamiseks sõbra M.Raua poole.Mulle väga meeldis tema vastus küsimusele,et kuidas ta suhtub kommentaaridesse. Tema peab oma haritust ja haridust kõrgemaks kui et igasugust soppa lugeda. Ja ütles veel rohkemgi,sellepärast soovitangi temaga ühendust võtta ja kohtutee maksumaksja raha eest lõpetada.Saad elukogenud inimeselt abi !
Ats4. oktoober 2019, 11:21
Kuidas ta seda maksumaksja raha saab? Ikka õige teksti alla kirjutasid oma kommentaari?
Kas jutt Mihkel Rauast?4. oktoober 2019, 11:22
Mees ju kirjutas raamatu "Minu märjad unenäod", kuid siiski avaldas selle nime all "Musta pori näkku". Raamat on suur laimukogumik ju!
to Ats4. oktoober 2019, 12:03
tee siis endale selgeks, kelle rahakoti peal neid kohtuasju aetakse,ikka maksumaksja taob selle kinni!
to: to Ats/ täna, 12:034. oktoober 2019, 12:17
Sa võiks ikka ise asjad omale selgeks teha, kohtus käimine ja hagi esitamine ei ole mitte tasuta ja päris kõvasti tuleb kukrut kergendada, maksumaksja siin küll eraisikule appi ei tule!
4. oktoober 2019, 10:58
Inimesele peab jääma veendumusvabadus. Seda ei saa keegi meist lihtsalt juriidilise terroriga likvideerida.
no more comments4. oktoober 2019, 10:53
...S.Hunt - '.. teeb ta isikliku kampaania "Seksin oma kaaslasega iga päev"... ütles Hunt, et kampaania näol oli tegemist sotsiaalse naljaga ja mitte tegeliku eksperimendiga --- niisugusel tasemel siis see tibi....
Mõtsast4. oktoober 2019, 10:46
Kes tuu tädi omm???Ei mõista midagi laimata.. pole nännugi tõist
kahju Mõtsast4. oktoober 2019, 11:03
kes lehti ei loe,sest see tegelane ilmutab peaaegu iga päev ilmutab end ajakirjanduses
õnnelik Mõts4. oktoober 2019, 13:27
Õnnelik inimene ju. Mis on mõttetuste lugemise mõte?
Täidsa õige.4. oktoober 2019, 10:44
Olen nõus 100% et need inimesed tuleb vastusele võta kes teisi solvata sõmavad anonüümselt neti mide ühelgi inimesel pole õigust teist inimesd solvata ega hähvartada 👍
linnuke4. oktoober 2019, 10:41
Sõna pidi olema ju vaba,kui kardab kriitikat ärgu esinegu nii palju.
Jama4. oktoober 2019, 10:59
Vaata , ropp sõim ning anonüümne halvustamine ei ole sama.
to Jama4. oktoober 2019, 11:19
mis on eestlase ropp sõim?? vaat venelastel on ropp sõim!
äriidee4. oktoober 2019, 10:39
esmalt tuled, teed midagi provokatiivset, liputad näiteks ning kui siis keegi seda pahaks paneb siis kaebad ta kohtusse, kohtunikuks aga karu, kes ei tea, kes ei saa aru nagu laul ütleb...
pontu4. oktoober 2019, 10:32
Kõrvalseisja4. oktoober 2019, 10:31
Nehui laimata siis,nüüd atskood mängivad.
Väga õige tegu!4. oktoober 2019, 10:24
Absoluutselt nõus! Julgevad avalikult laimata, peavad ka vastutama! Sa oled nii ilus, andekas ja nutikas noor naine, see kutsub esile nii mõneski inimeses soovi sind solvata. Nad tegelikult ei tea, et peegeldavad ainult iseennast!
Anonüümne kommenteerija4. oktoober 2019, 10:55
miks siis antakse võimalus anonüümselt kommenteerida? Lõpetage see jama ja miskipärast siiralt usun, et arvamused ja ütlemised jääksid samaks!
to 10.244. oktoober 2019, 11:20
milles tema andekus seisneb?
vallo4. oktoober 2019, 10:23
sai kõik selle mille oli ära teeninud
Tõnis P edekommenteerija4. oktoober 2019, 10:23
küsimus laiemale publikule4. oktoober 2019, 10:21
kes see tibi üldse on? mina ei tea sellist
Jutuks hea küll!4. oktoober 2019, 10:26
Päris kindlasti tead :)
Lahendus 4. oktoober 2019, 10:11
Mademoiselle Hunt ei ei kipu ennast ja enda tegemisi internetis , ajakirjanduses esitlema siis ei ole ka kommenteerijaid . Näide , priiskav sünnipäeva party , Eestis on küllalt inimesi , kes ei tea kuidas oma rahakesega toime tulla . Vaesust on veel küllaga . Moto, ole meeldiv siis on kommentaarid ka meeldivad , südamlikud.
see oli ju oma raha eest peetud pidu,miks ei võinud pidada4. oktoober 2019, 10:22
Kõik mis teed, teed endale - saage ükskord juba aru!4. oktoober 2019, 10:29
Miks ei võiks nii ilus naine esil olla, ilma, et talle peaks halvasti ütlema? Kas tõesti teil kodus ainsatki head sõna ei ole öeldud, et ainult solvata oskate?
to 10.294. oktoober 2019, 11:22
kui oled enesekindel, siis solvangud ei mõju. Miks näiteks ei solvata Ita Everit?? Sest pole põhjust!
realist pilguga artiklitest4. oktoober 2019, 10:11
oli aeg, kus kohtupinki kulutati ikka väga tõsiste teemadega,seda enam, et kohtud jahvatavad väga aeglaselt! Kui kõik inimesed,keda on laimatud ja kuulujuttudega kahjustatud,võtaksid ette kohtutee,siis oleks vaja eraldi kohust,kes sellega tegeleks! Õppige elust enesest, s.t. kui kõikide oma tegemiste ja probleemidega meedias esineda,siis pole vaja imestada, et paljudele lugejatele mõjub see negatiivselt.Mind ka ei huvita kellegi täisjoomised ja tema autoda seotud lood.Laimama ei hakka,jätan lihtsalt lugemata. Kas aga raha on ainus meede,mis enesetunnet parandab?
Tyuiop4. oktoober 2019, 10:26
Raha on kõige lihtsam meede. Aga kui raha pole siis võib-olla saad pesu pesta , õhtujuttu lugeda, aeda värvida jne. jne
Retro4. oktoober 2019, 10:09
Uus aeg väärib uut suhtumist. On tõsi, et oma sõnade eest tuleb vastutada. Seega, kui kohus mõistab välja rahalise karistuse kellelegi halvustavalt öeldud sõnade eest, siis järelikult peaks olema võimalik mõista rahaline väärtus ka hästi öeldud sõnade eest. Niisiis kommentaatorid, kes te olete hundu või kellegi teise suunas häid sõnu saatnud - pöörduge kohtusse, kui kõnealune ise vabatahtlikult pole nõus tasu maksma, sest teie head sõnad on ju reklaam. Reklaami ei peagi tasuta tegema.
Rahaboss4. oktoober 2019, 10:05
Eks neid rahatuid või rahamaiaid õngitsejaid on kindlasti palju. Kas tegemist on väljapressimisega või tõelise traumaga, no mine tõesta... aga eksponeerides end avalikult ja vabatahtlikult meedias, nautides masside tähelepanu, peab arvestama ka selle võimaliku sõnnikuga, mis sinu pihta visatakse. Ei ole elu ainult must ja valge!
Tyuiop4. oktoober 2019, 10:11
Et kui rahaboss loobib sõnnikuga ei tohigi vastumeetmeid rakendada või ? Kui rahast kahju on siis on targem keel hammaste taga hoida:)
Suurem rahaboss4. oktoober 2019, 12:08
Elu on vägagi must ja valge selles osas. kas oled rahaboss või mitte, arvamust võid alati esitada, nt mina arvan, et "ta ei ole nii äge kui teised arvavad" või "kas tõesti on vaja seda näidata, maailmas ka muid probleeme ja uudiseid, mis peaksid inimesteni jõudma", aga kui sa võtad oma päevast minuti-kaks, et jama välja mõelda ja seda levitada, siis palun ole valmis tulemustega tegelema. See et keegi on otsustanud meedia tähelepanus viibida ei tähenda, et ta otsustas väljamõeldud jubedusi aktsepteerida. Enamus inimesi siin tunneb ennast põhjuseta puudutatuna, see ei puuduta teid.
Mupsik4. oktoober 2019, 09:58
Ma olen näinud austatud Ivo Linna ja teiste Eesti tuntud inimeste kohta päris koledaid arvamusi ja ometigi ei näe neid siin kohtuasjadega tegelemas, et “kahju” eest raha hakata välja nõudma. Aga see on vaid minu ARVAMUS
See4. oktoober 2019, 10:01
On nii aga vana kooli inimesed neelavad ju kõikalla ja üritavad sellega edasi elada. Inimesed ei mõtle üldse, mida kirjutavad, mingi vastutus võiks siiski olla. Tublid, kes ennast kaitsevad, rumalaid on liiga palju.
nii kena4. oktoober 2019, 09:56
daami juures pole midagi laimata......
daam5. oktoober 2019, 08:38
Blondn4hhuj4. oktoober 2019, 09:56
Läks plekk mersu alla? Või millega Sa tegeled?
Solvan ka4. oktoober 2019, 09:51
Seltskonnadiival on papp otsas vist?
Juku4. oktoober 2019, 10:19
Mersu esindus tegi tengelpunga tühjaks!
Volle4. oktoober 2019, 09:47
Et ongi lahe jeee. Ilgume ja kommenteerime. Sildistame ja räägime taga. See on väärkäitumine ja pole õigustatud kuidagi. Ei loe, et tuntud inimene ja siis võib materdada. Et ta just agu peaks teadma, et ainult s... a sealt tuleb. Levitage viha asemel armastust. Polegi nii lihtne. Edu talle vihameele pidurdamisel.
Raadio Vabandus4. oktoober 2019, 09:45
Kui nüüd need laimamises süüdistatavad kokku tulevad, oma tegevuse koordineerivad ja tegutsema hakkavad, on ilmselt parem residentriiki vahetada.
Tahaks laimata,4. oktoober 2019, 09:41
aga raha pole, mida küll teha? :DD
joosep4. oktoober 2019, 09:41
IP aadressilt ehk siis arvutilt hakkab nõudma kahjutasu...huvitav kuidas see selgeks tehakse kes see isik oli kes kirjutas
to : joosep4. oktoober 2019, 09:58
Aga4. oktoober 2019, 10:05
Arvuti omanik vastutab, siis lihtsalt ei lase igasuguseid poolemeelseid kribama, lihtne.
pasun4. oktoober 2019, 22:55
Ilmselt see isik vastutab, kelle nimel internetiliitumine on. Et kui lased oma kodus sõbra Veiko enda arvuti taha ja ta kukub seal kedagi sõimama, siis on väga raske tõestada, et kommentaari kirjutas tema. Samas jääb mulle arusaamatuks, miks ei lugenud kohtus Rosimannuste riigikogu võrgus pangaülekannete tegemine tõendina.
Tölpa4. oktoober 2019, 09:41
Aga palun, anna mind kohtusse. Pole teid küll laimanud, aga ütlen siis praegu et olete paras nõid ja paluks siis nüüd minu vastu kohtuasi algatada. Ma kohe suure huviga vaataks kuidas see teil õnnestub. et teil vähem vaeva oleks siis minu IP on: 89.8.106.48
Villy4. oktoober 2019, 12:53
Hahha...see oli hea :D
Villy4. oktoober 2019, 09:38
õhtuleht hakkas kartma ja kustutab kommentaare?
Villy4. oktoober 2019, 09:36
PAne mind ka nimekirja, ma olen ka laimaja!!! Või panen oma kontaktid ka kohe? Raha otsas, nüüd otsitakse igat võimalust ,et kuidagigi meedias olla :) Vähegi oma elu elav inimene enda kohta kommentaare ei loegi vist. Päris mage tegu. Kui tahad nii öelda staar olla, siis pead leppima kahjuks fännide ja kritiseerijatega! See on sinu elu ju! Ja sa ise tahad seda. Sa ise tahad meedias olla. Kaeba siis näiteks õhtuleht kohtusse, et nad sinu kohta üldse artikkleid avaldavad. Aga seda sa ju ei taha teha? Mis sa mõtled,et kui oled meedias siis oled kõigi jaoks nagu roosa manna ? ??
Ats4. oktoober 2019, 09:38
Kritiseerimisel ja räigel sõimamisel on suur vahe! Ilmselgelt ei kaba keegi ühtegi kritiseerijat kohtusse!
Lihtne ju4. oktoober 2019, 12:09
Päris normaalne inimene solvavaid ja laimavaid ja labaseid postitusi ei saada ka. Soovite labasuste ja solvangutega silma paista, siis kohus seda ka võimaldab.
Unt4. oktoober 2019, 09:33
Kus suitsu, sääl tuld.
4. oktoober 2019, 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To ehh4. oktoober 2019, 09:55
Kui on raha maitse suus, siis võib igas kommentaaris näha laimamist.
Mx4. oktoober 2019, 09:30
Kui oled pisut tuntum teistest, siis sellega kaasnevadki üldsuse arvamused, mis alati ei pruugi meeldida - see on kriitika, mille peab lihtsalt sisemiselt , ära seedima.' Aga kui see pööratakse rahateenimiseks, a'la mind solvati / laimati, siis pole küll õige lähenemine. Vastake kriitikale omapoolselt, sest alati peitub selles ka osake tõtt ning jätke kohtuuksed kulutamata. Aga jah, ka meie pere lemmiktegelaseks Te millegipärast pole ning mitte unustada presidendi üht motot: Sõna on vaba!
Tyuiop4. oktoober 2019, 09:45
Sõna on vaba ei tähenda, et sa ilma tagajärgedeta teist inimest avalikult laimata ja solvata võiksid. Sõna on vaba tähendab, et oma sõnade eest tuleb ka vastutada.
Ints4. oktoober 2019, 09:29
Õu, pange mind ka kirja pliis! IP aadressi järgi peaks olema lihtsalt leitav ju.
Kas laim või lihtsalt kellegi isiklik arvamus?4. oktoober 2019, 09:22
selle peab selgeks tegema ja kas raha korvab ikka kõike?
konsa4. oktoober 2019, 09:21
HOIA ALT, NETIKOMMENTAATOR! Brigitte Susanne Hunt nõuab laimajatelt tuhandeid eurosid .-.-.- huvitav, mis pärast, sest LAIM on ju väga kasulik ja vitamiinirikas??? sõna --- laimaja, ehk laimi vilja kasutaja wiki: https://et.wikipedia.org/wiki/Laim_(vili) . Laim (inglise ja prantsuse keeles lime, araabia keeles līma, pärsia keeles līmū – "sidrun")[1] on hübriidse tsitruse vili, mis on tavaliselt ümara kujuga, rohelise värvusega (selle järgi on nimetatud lausa eraldi värvitoon, laimiroheline), läbimõõdult 3–6 cm ja sisaldab hapu mahlaga vesiikuleid.[2] ..........
Tõnis P edekommentaator4. oktoober 2019, 09:20
mina olen üks laimav kommentaator
Ats4. oktoober 2019, 09:19
Laiem probleem4. oktoober 2019, 09:16
Siit ajalehest saaks EKRE laimajate ja sõimajate osas ka suure hulga kohtualuseid.
No4. oktoober 2019, 09:35
Ja kui palju veel teeniks Reformierakond ja president Kersti Kaljulaid. Kui palju küll neid on laimatud. Nii,et võtku õppust.
Mm4. oktoober 2019, 09:41
Ideel on jumet! Hr. Helme vôiks ju eeskuju vôtta ja panna ka kôik laimajad maksma!
Kes keelab4. oktoober 2019, 12:10
No..teised tegid kaaa...eks siis No saabki kohtusse kaevata kui tunneb ennast solvatuna.
V4. oktoober 2019, 09:14
China4. oktoober 2019, 09:12
Mitte4. oktoober 2019, 10:08
Midagi sa ei maksaks, pole sul vahendeidki selle jaoks.
Kallis Prigite4. oktoober 2019, 09:04
Ats4. oktoober 2019, 15:17
Ah mis neist eurodest, bitcoinid sobivad ka!