Tele

TV3 VIDEO | Küpseb seaduseelnõu, mis muudab juhilubade saamise tingimusi (15)

LISA KOMMENTAAR

juga4. oktoober 2019, 20:22
Kõik ei tohigi lube saada. Pigem tuleks 2 aasta möödudes teha uus mitmetunnise sõiduga korduseksam. Kui ikka kandiline ja rabe roolis, siis ei õpigi normaalselt sõitma ja ei ole lube vaja. Neid mitteoskajaid on liikluses ikka üle mõistuse palju.
juku4. oktoober 2019, 18:49
TEHKE TEIE-LEHENEEGRID,ENDILE SELGEKS MIS ON RIIK?!!!!!
tolle ätile4. oktoober 2019, 16:27
mul muhk jooksis 130 välja.loomulikult ma sellise kiirusega ei sõitnud.kuna olen ise thnika mees.lihtsalt ta ei pea vastu
to ätt4. oktoober 2019, 15:44
peaaegu mitte ükski tolleaegne tehnika mis maanteel liikus ei suutnud 55 aastat tagasi saavutada 150 km kiirust .Keskmine kiirus oli kuskil 70-80 km/h
maamiis4. oktoober 2019, 15:42
kunagi 60nendate alguses sai juhiload raadiosaate kaudu .Mul emal sellised load .Olevat tulnud raadiot kuulata ja siiis küsimustele kirja teel vastata .Ega ta elus sõitma õieti ei õppinudki ,aga load olemas ja kogu aeg õigeaegselt vahetatud ja seega kehtivad siiamaani
ät4. oktoober 2019, 07:27
Sain load 55 aastat tagasi,tehes eksamid ilma igasuguse autokoolita ja olen sõitnud mootorrattaga üle 150000 km,autoga üle 1,5 miljoni km.Mõned väiksed koksud on muidugi olnud .Siis kui meie teedel ei olnud kiirus piiratud sai sõidetud nii nagu tolleaegne tehnika võttis ikka kuskil 130-150 vahel.Samas ka täna pole ilmastik siiani takistanud sõitmast piirkiirusega. Samas leian,et tehnoülevaatus tänases kontekstis on mõtetu.Kui autoga käia ametlikes teenindustes kellel on leping tehastega autode hooldustöödeks siis peaks see olema piisav garantii.
Margus4. oktoober 2019, 07:10
ega pole vahet,palju sõidutunde keegi võtab,sest kui juba õpetatakse kehvasti sõitma,siis pole midagi teha.olen neid õppesõidu autosid jälginud ja imestan,kuidas need õppijad üldse eksameid sooritavad ja load saavad...
peaks ammu teada olema et ametit ei ole võimalik õppida4. oktoober 2019, 07:09
paberid võivad ju olla kui oled käpart.amatit saab täiendada mitte õppida.kui ikka kutsumust ei ole siis ikka balleriiniks ei saa
urx3. oktoober 2019, 23:18
No ma kohe ei tea. Tegin load 25 aastat tagasi. Teooria eksam oli nagu oli. Sõidu tegin 2 km ümber kvartali ca 5 minutit. Siiamaani sõidan igapäevaselt ja tööga seotult. Pole olnud avariisid ja muid jamasid. Lihtsalt selline raha pumpamise meetod tundub kõik see praegusel ajal olema.
to pfff3. oktoober 2019, 22:55
Järjekordne haelbeke sõna võtnud. 40 a jooksul pole 1 avariid teinud . Krt mingi jobude pärast tõstetakse igal aastal kindlustuse maksu !! Õpi edasi , tagantpidi tagurdama joonte vahele. !!
Õppimine3. oktoober 2019, 22:13
Kuid kus on kirjas ja miks eeldatakse, et kõik kes tahavad, peavad juhiloa saama? Kallis? Inimelu on kallis, kõik muu maksab raha. Juhil on roolis olles väga suur vastutus ja kahjuks on palju inimesi, kes ei suuda väiksema vastutusega toime tulla. Ma ei mõista, miks võetakse tänapäeval õppimist nii kergelt - kõik ei saa ju kergelt tulla. Siis võiksid kõik olla juristid, arstid, professorid jne.
pfffff3. oktoober 2019, 22:29
Kui paljud praegused autojuhid oleks võimelised tegema liikluseksamit, ilma et sealt läbi ei kukuks? Krt te ei saa isegi parklas selliselt sõidetud, et üle pideva joone sõidaks. Samas autokooli õpetatakse piinliku täpsusega kuidas parklas joonte vahele parkida ja siis kui see läbitud siis "poh kuidas sõidad" Ja siis tuled seletama et inimelu on kallis?
...3. oktoober 2019, 22:44
Kaine mõistus, halloo? Pideva joone ületamist laiskusest-mugavusest (samas kedagi või midagi ohustamata) parklas võrrelda hoogsa liikumisega on natukene...omamoodi.
Mis kasu neist tingimustest3. oktoober 2019, 21:38
H.3. oktoober 2019, 21:28
Reeglid tahetakse teha aina lõdvemaks. Rohkem lolle liiklusesse.