Tele

VÕIGAS LUGU „KUUUURIJAS“: pedofiili vägistatud laps võeti emalt tagaselja ära (370)

LISA KOMMENTAAR

???????8. oktoober 2019, 16:07
Kas see " v õ i g a s l u g u " algas tegelikult palju kauem kui 10 aastat tagasi? Miks oli laps saanud 10-aastaseks just nimelt siis kui naabrimees oli 70-aastaseks saanud, mingi eriline eksperimentaalne kingitus vanamehele? Siis ei imestagi, et laps emalt ära võeti. Tahetakse varjata, et inimesed on jubedamad kui tava-ajakirjandus kirjeldada suudab. Sünnitama hakatakse juba 5 aastaselt?
Milleks?2. oktoober 2019, 10:37
Selline pervolooke ja saade ilma kurjategija nimeta? Toidab vaid seda pedofiilide maailma . Avalikustage nimi, ainult siis oleks sel lool ju mõtet. Ei huvita haige lugu normaalset inimest!
Mina2. oktoober 2019, 00:53
Seda pedofiili oli vaja avalikustada. Kahjuks on selles linnas veel neid.
Imelik lugu1. oktoober 2019, 18:59
Vallavanema kabinetti jõudmiseks tuli minna läbi vallavalitsuse kantselei. Huvitav miks Lust 36 inimese allkirjaga kirja kantseleisse ei andnud vaid tiirutab sellega mööda Eestit ringi.
Imelik jah1. oktoober 2019, 21:30
Huvitav miks vallavanem ei võinud seda paberit vastu võtta ja kantselsisse viia?
1. oktoober 2019, 23:14
Vallavanem ei ole Lusti teener, kui Lust oleks selle kantseleisse andnud, siis oleks ta saanud filmida kuidas see dokumendiregistrisse kantakse
1. oktoober 2019, 23:20
Nii tähtsad dokumendid tuleb ikka otse kantseleisse anda, ühelt ministrilt varastasid paskaagid isegi riigisaladust sisaldava portfelli ära
1. oktoober 2019, 18:47
Huvitav miks laps võõralt mehelt raha võtab ja emale raha päritolu kohta valetab
Torkas silma1. oktoober 2019, 17:47
Vallavalitsuse kapil, oli Reformierakonna sümboolilaga kotike. Ilmselt, on seal vallas Reformierakond võimul ja nüüd püütakse vassimine, advokaatide abiga ennast puhtaks pesta. SEE ON ENNEKUULMATU, MIS MEIE VÄIKESES EESTIS TOIMUB... KAHJU LAPSEST, KES VASTUTAB LAPSELE TEHTUD MORAALSE KAHJU EEST?
1. oktoober 2019, 17:38
Miks need 36 naabrit enne kuritegu politseile pedofiili kohta avaldust ei saatnud, siis oleks suudetud kuritegu ära hoida
1. oktoober 2019, 19:00
Polnud ju otsaette kirjutatud kellega tegu.
pedofiilide ring1. oktoober 2019, 17:16
Õõvastav missuguse vallavanema on valgalased valinud... irwitab ja saadab vallakodanikud allkirjadega minema... tüüpiline reformisots valgesüdame pilt töölaual.
...1. oktoober 2019, 17:33
ega rahvas ei vali vallavanemat,seda teeb volikogu.
Hsh1. oktoober 2019, 16:34
Kas seda vallavalitsust ei peaks kohtupsühhiaattilisse ekspertiisi saatma?????
seda väärt1. oktoober 2019, 16:18
julge ja uuriv ajakirjanik Katrin Lust peaks saama eripreemia selle eest, toob päevavalgele võikaid tegusid, eriti lapsi puudutavaid, keda näljased vanad pedod jahivad ja kuritarvitavad......
ei ole sõnu1. oktoober 2019, 15:50
issand, kui julm laps ema kätevahelt ära kiskuda, otse pedofili kätte, sealt edasi lastekodusse , aga mitte tagasi oma EMA kaitsva tiiva alla, selleasemel nuttis ema kodus ja see lapseke lastekodus...ennekuulmatu lugu ja väga, väga kurb...
1. oktoober 2019, 16:50
Laps oli ju siis emmekese juures kodus, kui ta lastelaagrisse pidi minema ja pedofiili kätte sattus
Tellismustöö vallavanema, sotsiaaltöötajate ja lastekaitsespetsialistide vangipanekuks1. oktoober 2019, 15:34
"Karistusseadustik" sätestab: (1) Eriliiki isikuandmete, samuti enne kohtuistungit või õigusrikkumise asjas otsuse langetamist või asja menetluse lõpetamist süüteo toimepanemise või selle ohvriks langemise andmete ebaseadusliku avaldamise või neile ebaseadusliku juurdepääsu võimaldamise eest – karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut. [RT I, 13.03.2019, 2 - jõust. 15.03.2019] (2) Sama teo eest, kui see on toime pandud omakasu eesmärgil või kui sellega on tekitatud teisele isikule kahju, – karistatakse rahalise karistuse või kuni üheaastase vangistusega. (3) Käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatud teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, - karistatakse rahatrahviga kuni 32000 eurot.
saade1. oktoober 2019, 15:21
Äsja tuli teade,et seda keissi hakatakse uurima.Palgatakse advokaat.Mitte nii,et vald palkas kalli advokaadi maksumaksja raha eest ja võib teha mida tahab.Ei käi need asjad niimoodi. TUBLI,KATRIN LUST.JÕUDU SULLE.
AA1. oktoober 2019, 14:54
Antud juhul tuleks kindalsti tegutseda kiiremas korras ja vajadusel kaasata kõrvalseisvad instantsid kontrollima antud olukorda. Faktid on, et perverdi olemasolust laste naabruses on varem ette kantud, millele mitte reageerimise tulemusena on laps seksuaalselt kuritarvitatud. Lisaks võeti laps vanematelt ilma mõjuva põhjuseta ära ja lisaks veel koheldakse halvasti. Selliste asjade lahendamine peaks käima paari nädalaga, et laps saaks oma ellu tagasi stabiiluse. Ai on aga kestnud juba üle 2 kuu?!? Ma ei taha ette kujutada, mida see pere peab tundma!
Juku1. oktoober 2019, 15:08
President peab tagasi astuma, sest ta pidi Eestist perverdid ja kõik teised kurjategijad kõrvaldama. Kõigilt kes on saanud kriminaalkaristuse tuleb koheselt Eesti kodakondsus ära võtta ja riigist välja saata (ka liikluseeskirjade rikkumise eest karistatud)
1. oktoober 2019, 14:38
Kõige suurem karistus lapsele on ta emast lahutada ja siis pärast on tarku oi kui palju, kui niisugune laps teeb enesetapu.
1. oktoober 2019, 14:50
Üks rikkas ja armastavas perekonnas olev mees tegi ju.
õiglane1. oktoober 2019, 14:16
lastekaitses peavad ju töötama inimesed, kes lapsi kaitsevad ja armastavad, mistahes olukorras, ka see on kaitse, kui last ei lahutata oma emast põhjuseta, ei ole nii et laps kaugele ära ja probleemid kaovad, samas ei võetud kuulda vallas tegutsevast liputajast, kas see ei olnud probleem, nüüd siis tahab ametkond pead liiva alla peita ,, .....vastutusele võtta kõik ametnikud, kes süüdi süütu lapsukese käekäigust.....
1. oktoober 2019, 14:52
Kohus ei lahuta last naljapärast perekonnast, selleks peavad olema väga mõjuvad põhjused
Korrumpeerunud kohus1. oktoober 2019, 16:08
hahaaaa-..... Eesti kohus teeb otsuse ka ühe inimese ütluse põhjal! Need 36 naabrit, kes seda peret hästi teadsid, nende arvamusele SÜLITATAKSE. Selline on meie kohus.
rmp1. oktoober 2019, 13:48
Lugu algas segaselt. Hiljem selgus, et poiss suhtles ja külastas seda vanameest. Midagi olulist jäätakse rääkimata... mind häiris ka see, et pidevalt räägiti- väike laps-. Ei olnud ta väike midagi, kui juba oskas tegeleda niisuguse asjaga ja veel raha eest!
Cat1. oktoober 2019, 17:54
Ära aja möga,10aastane on veel täitsa laps oma arusaamadelt ja mõtlemiselt,usaldab kõikki kes ta vastu ülisõbralikud on,sinu jutust jääb mulje,et laps nagu olex teadlikult end papi eest vanamehele müünud,suht haige suhtumine ikka.
Margus Le1. oktoober 2019, 13:44
ehh1. oktoober 2019, 13:40
kahtlane perekond ja see ema ka, ei ole see teema seal nii mustvalge, ju oli põhjust laps eraldada. ei tasu vassida.
to ehh1. oktoober 2019, 17:40
kas mitte vä.rdjat pedofiili poleks pidanud eraldama ühiskonnast?!?!
021. oktoober 2019, 13:30
031. oktoober 2019, 16:08
Nii kahju1. oktoober 2019, 13:29
on nendest inimestest kes lihtsalt peavad leppima ametnike otsustest ja keda keegi kuulda ei vota.Ta mudkui kaib ja palub aga igalt poolt aetakse ara.Istuvad oma soojadel kohtadel ja unustavad ara kelle jaoks nad seal on.
et meie kohus annab vägistajale,kui ausalt üeldes,siis midagi)vaid mõne tunni ühiskondlikku tööd.See1. oktoober 2019, 13:28
1. oktoober 2019, 13:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teadja1. oktoober 2019, 16:11
Ma ei ole ametnik, aga olin tööl lastekodus ja tean juhtumit, kus õde-venda võeti kodust ära vägivaldselt, kui d need punusid linadest köie ja põgenesid 3-dalt korruselt koju tagasi oma Halbade Vanemate juurde. Nad tahtsid KOJU.
Keegi1. oktoober 2019, 17:48
Mis see jutt siia puutub.
Kas järgmisena1. oktoober 2019, 13:08
dressipluusil-tegu on vaba? Tundub, et ilma selletagi, ongi vaba ja vabamaks kisub. Liberaalsus ületab igasugused piirid, lapsed on ka ametnike mängukannid, kes teevad, mis tahavad.
Noo1. oktoober 2019, 13:31
President peaks iga rumala ametniku tegemiste või tegematajätmiste eest vastutama?
Oleks1. oktoober 2019, 13:02
Ladviku laps olnud,oleks kisa ,lihtrahva mured pole tähtis.
See tore on1. oktoober 2019, 12:59
aga lopetage vallavanem voiks ikka oma vallaelanike eest seista.Vassimine ja kaamera keelamine jatab pitseri tegemata asjadele.Karistuse peaks ikka pedofiil saama mitte laps.Tema peab leppima ulekohtuga ja ennast ta kaitsta ju ei suuda.Kus siis nyyd lapse huvi ja kaitse on?
Kahjuksküll1. oktoober 2019, 12:57
Masendav saade inimestest, kes taasprodutseerivad enda tasemel uut põlvkonda. Võsa Pets uues kuues. Ja selle asemel, et probleeme lahendada, keerab Lust vinti kordades peale. Kes valla saadetud kirja sai üle lugeda (ise vaatsin salvestist ja sain kirja koha peal lugemiseks saate seisma jätta), sai aru, et tegu oli mõistlike seisukohtadaga. Lastekaitse saab kohtu otsuseta lapse kuni kuueks kuuks perest eraldada ja arvatavasti oli see ka põhjendatud, kui laps kodus ei ööbinud. Küllap oli sellel mõjuv põhjus, kui laps eelistas kodus olemise asemel pensionäri juures käia.
mis vinti...1. oktoober 2019, 13:15
..jutt on lapsest, mis loeb siin vallapoolne kiri? Kõik ongi valesti ja ülbelt korda saadetud omakohus lapsevanemate suhtes.Korralagedus kuubis.
Lapsevanem1. oktoober 2019, 13:20
Ei imesta selle 12:57 postituse üle......eks meil neid "lastekaitse" tegelaste seljataguseid ikka jätkub. Ja pedofiilid on siin riigis ju lausa kaitstud kaabakad
tvvaataja1. oktoober 2019, 13:20
Lust ei lahenda probleeme ja ei hakkagi alehndama, tema on saatejuht-ajakirjanik, kes toob enda tööga inmeste ette sügavamad ühiskonnas asetleidvad probleemid, valukohad. Lahendama peab neid see ametkond,kelle pädevuses on lahendamine, õigemini oma ala töötegemine.
Eelmisele1. oktoober 2019, 13:46
Just. Ja Lust mängis ilusti sellele, et Lastekaitse ei saa end kaamera eest kaitsta. Seadus keelab selle rangelt ära. Usuge uskuge neid Lusti pisaraid. Ilmselgelt on selles kodus midagi täiesti valesti. Loodan, et see saade antakse kohtusse ja tegelik tõde selgub
to eelmisele1. oktoober 2019, 13:59
Mis keelab lastekaitsjatel kaamera ette tulla ja adekvaatseid vastuseid anda?
taisi1. oktoober 2019, 15:43
Mõjuv põhjus???? Vanamees ehitas seal oma majakest ja meelitas lapsi appi tööd tegema ja taksuraha teenima. Pole vaja olla mingi ajuhiiglane et last oma majja meelitada. Laps oli lihtsalt sõbralik ja tahtis aidata. Ja see et laps kodus ei viibinud on puhas jama. Lastekaitsja täiesti kuritegelikult ebapädev ja kahe päevaga ei teha selliseid otsuseid mis on nii lapsevaenulikud.
Kui1. oktoober 2019, 12:56
vähe vaja,et inimlikkus kaoks,anna vähe vôimu ja määra ametnikuks.
Võimuahne oponent1. oktoober 2019, 12:53
Enamikus omavalitsustes lokkabki selline omavoli ja hoolimatus. Need ülbikud on kindlad et omavalitsuse rahade eest tehtav valimispropaganda ongi nende seadusetuse jätkumise karant. Asja muudaks seadus mis keelab sanmadel isikutel rohkem kui kahed järjrstikud valimised võimukoalisatsioonis osalemise. Täna on võim nagu põlistatud ja lokkab ebakompetentsus.
Est1. oktoober 2019, 16:57
Pea siis meeles,kui tuleb valimsed.
Kahjuks1. oktoober 2019, 12:52
jätkub meie omadel julgust teisi kritiseerida.Palki oma silmas ei märgata.
Demokraatia 1. oktoober 2019, 12:50
1. oktoober 2019, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1. oktoober 2019, 14:49
Ta oli ju rikkas ja armastavas perekonnas
Aga1. oktoober 2019, 14:57
Kas naabrid ja Lust oleks pidanud teda pidevalt valvama?
miks1. oktoober 2019, 15:15
...sellejaoks on perekond,kes peaks aitama oma pereliiget,kes on hättasattunud.Naaber ei pea sekkuma pangatöötaja asjadesse. Kui abikaasal oli probleeme oma tööga siis teine abikaasa ju pidi seda teadma ja nägema.
paljasta1. oktoober 2019, 12:40
need, kes tahavad Sinu saadet kaotada, on väga musta hinge-ja taustaga inimesed, see neil ei õnnestu, jõudu, tahet ja tugevat jaksu Katrin, sellel raskel ajakirjaniku teel, pea vastu, sinu toetajaskond on suur.....
maamiis1. oktoober 2019, 12:26
samas mis lapsel vahet ?Ta sattus ju sõna otseses mõttes vihma käest räästa alla .Päästeti pedofiili käest ja anti mingitele usuhulludele !
12:26-le1. oktoober 2019, 12:39
See ongi tänapäeva Euroopalik väärus mida globalistid ja vasakäärmuslased nii väga soovivad.
tsaar19181. oktoober 2019, 12:17
siin polegi mitte midagi imestada,sest eestis kehtib ainult raha võim ja ametnikud oma tegude eest ei vastuta.keegi oli jälle maksnus sellele lastekaitse töötajale,et last omale saada.
hingevalu1. oktoober 2019, 12:12
kohutav saatus väiksel kaitsetul poisil, millised võikad karistused-- pedo küüsis, --lastekodu, lapse, ema hingepiinad jne. Ja vallavalitsus koos kohaliku lastekaitsega poeb peitu tõe taha, vastik, aga Katrin, tea seda, et oled vajalik, oled alati õiges kohas ja teed oma tööd südamega, tea, et sinu pisarad on ka minu pisarad......
sõna sekka1. oktoober 2019, 12:05
Järjekordselt Lust-i poolt lihtne paanika külvamine , ehk siis teisi sõnu mäng ühte väravasse. Selle asemel , et selgusele saada miks kohus nii otsustas , on ta valla ametnike kallal , kes ei saa seda otsustada !
to sõna sekka1. oktoober 2019, 12:17
vallaametnikel oli võimalus kogu Eesti ees öelda põhjus, selle asemel varjuti ja kardeti. samuti vallavanem. häbi teil olgu, ametnikud!!
to sõna sekka1. oktoober 2019, 12:19
Kas oled ka lasteäriga seotud?!
To 12:171. oktoober 2019, 12:59
to 12:17 Emotsioonide najal ära tee järeldusi. Valla ametnikud ei ole kohtu meedia esindajad , ning ei saa kohtu otsuse üle otsustada.
Tegelikkus1. oktoober 2019, 15:07
Vallal on väga otstarbekas läbi oma sotsosakonna koostada pabereid, milliste alusel teeb oma otsuse kohtunik. Võimalik, et on hädavajalik allutada laps ajupesule kodust eemal. Selleks võib olla mitmeid põhjusi, nt vallavalitsuse edasine püsimajäämine, pedofiilide ring on tegelikult suurem, kohtunik ja vallavanem on head tuttavad, pedofiil on kellegi sugulane jms. Olen sarnast, nelja lapseealise kannaranuga keissi väga lähedalt jälginud ja elust enesest võetud kogemuse põhjal võin nii väita. Tol korral sai nelja 9-10. aastat vanade tüdrukute vägistamise eest mees 18 kuud tingimisi.
Aitäh1. oktoober 2019, 12:05
Aitäh, Lust, et sa selle juhtumi avalikkuse ette tõid. Tavaline inimene ei suuda end ametnike julmuse, alatuse ja rumaluste või kavaluste vastu kaitsta.
1. oktoober 2019, 11:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hale ametnik1. oktoober 2019, 12:43
Tüüpiline ametnike ringkaitse, kus visatakse ette hunnik paragrahve......küsimus on see, et MIS need põhjused siis olid?
Siim1. oktoober 2019, 11:31
Otsuse laps teatud tähtajaks vanematelt ära võtta, tegi ikka kohus, mitte vald ja lastekaitsjad. Ja kohus saab tugineda sellise ränga otsuse puhul ikka tõendusmaterjalile, mitte naised saunas rääkisid. Lust on seda teemat väga ühekülgselt kajastanud aga vallatöötajad ei saa ega tohigi teemat avaliktlt kaamerate ees kommenteerida, eriti veel laste puhul kuna käib kriminaaluurimine. Kui uurimine lõppenud, eks saab ka tõe teada, kes valetas, kes mitte.
To Siim1. oktoober 2019, 11:39
Olen oma teismelise pojaga käinud mööda neid lastekaitsjaid... 1 neist ütles otse välja (kusjuures minu juuresolekul!!), et mind ei huvita sinu probleemid, ma olen siin sellepärast, et saan koolitusi. Ehk istub mugavalt soojas toas ja palk jookseb. Laste probleemid pole esmatähtis.
aga1. oktoober 2019, 12:56
lapsi avalikult kaitsa tohivad?
kas1. oktoober 2019, 13:09
lastekaitsjad siis ei saagi sõna sekka öelda.miks emaga ei räägitud ja miks teda kohtus ei olnud.miks viidi laps pettusega kodunt.väga palju mikse ja see ei ole paanika küvamine Lusti poolt,vaid tõele näkku vaatamine.
AE, AE!1. oktoober 2019, 11:31
pr. President, miks Te nüüd sõna ei võta?
Kremli kasulik i...1. oktoober 2019, 12:39
..sest tegemist on tõeliste abivajajatega....tema aitab kurjategijaid.
to:AE,AE!1. oktoober 2019, 12:46
Miks ta peab sõna võtma? Kui vallavalitsus käitub tema ja euroopaliku väärtuste kohaselt.
Loolid1. oktoober 2019, 11:25
Yx1. oktoober 2019, 11:24
Kui ema on mustlane, võib lugu muutuda 100%-selt ja olla yx suur ämber.
Muki1. oktoober 2019, 11:19
Täiesti uskumatu lugu.... Aga samas me ei imesta vallaametnike käitumise üle üldse. Mõnes vallas lausa karjub ametnike rumalus näkku.
1. oktoober 2019, 14:49
Mitte ei karju vaid kisub rusikat näkku!
1. oktoober 2019, 11:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ikka väga1. oktoober 2019, 11:19
ehh1. oktoober 2019, 11:41
Siis oli ju võimalus rääkida kaamerasse, kui vallal õigus. Miks kardeti ja varjati???
.1. oktoober 2019, 12:38
Keegi ei keela tulla ametnikel avalikkuse ette ja öelda, et kõike tehti vastavalt seadusele. Vassimine ja varjamine nüüd küll normaalne teguviis ei ole.
kuidagi tuttavad aknad!1. oktoober 2019, 10:53
https://lounapostimees.postimees.ee/6686978/vallamaja-laheb-remonti
ESNA külast1. oktoober 2019, 10:48
ega siis politsei tohi vallavanema loata sammugi astuda.
Meelis1. oktoober 2019, 10:47
küllap sõltub lastekaitsjate töötulemuste järgi makstav hüvitis vanematelt ära võetud laste arvust.
..1. oktoober 2019, 11:42
Oli ju mõni aeg tagasi, kus poisikest ei lubatud oma tädi perega koos elada, vaid juba oli võõras pere selleks otsitud valmis. siin on mingid huvid mängus, mitte inimlikkus.
Juss1. oktoober 2019, 10:40
Aga Valga ongi riik riigis, seal on ainult üks õige arvamus ja see on vallavanema oma. Teised laulavad kaasa kuna oma kohast tuleb kinnihoida, tööd ju pole seal põrgueeskojas. Mõni aasta tagasi no umbes 5 -6 kutsuti Valka elama kõiki Romasid , lubati tööd ja kortereid, no nüüd on nad kohal , aidake siis neid.
Romadel1. oktoober 2019, 11:27
Ju teistsugune tsivilisatsioon....
Jah1. oktoober 2019, 10:37
Suur vald vastu Põhja Lätit
Keeks1. oktoober 2019, 10:37
Olen alati öelnud ,et praegusel hetkel on lastekaitsjad hundid lambanahas. Tarvis lihtsalt natuke süsteemi jälgida.
Komm kadus1. oktoober 2019, 10:31
Juhtisin tähelepanu sellele, et emalt võeti TAGASLJA ära VANEMAÕIGUSED, ja emale isegi ei anta teada, mispärast!!! ---- Eesti vajab HÄDASTI justiitsreformi!
Vaatan praegu kordusest 1. oktoober 2019, 10:31
seda saadet. Sõnatuks võtab. Selliste ametnike ja politseinike koht on vanglas. Hea kui sellised ametnikud isoleeritaks ühiskonnast kiiresti.
Vanaisa1. oktoober 2019, 10:27
Ongi süvariik,ega Mart ei valeta.Selleks need 100 viha päeva
Anzip1. oktoober 2019, 10:34
Iga inimene on Eestis tähtis! Auuu!
Walker1. oktoober 2019, 10:26
Colt kisub wägisi kabuurist välja.
Heinn1. oktoober 2019, 10:25
Kohus võtab lapse ära ikkagi tõendite alusel, mitte ametniku jutu. Laps võeti ära peale seda, kui selgus tema seksuaalne ärakasutamine. Kui mingi vanamees minu lapsi nilliks ja alasti hoovis ringi käiks - jääks see tema viimaseks kõndimiseks.
aga1. oktoober 2019, 10:54
kui sa niimoodi teeksid,kes sinu lapsed siis üles kasvataks kui ise vangimajas oled? Kas sellele ei mõtleks?
1. oktoober 2019, 14:52
Siin käib ka üks kirikutegelane suvel alasti oma aias ja keegi ei tohi midagi öelda, sest tema on oma kodus.
Vanaema1. oktoober 2019, 10:24
Jàlk vanamees. Ise 70. Ma olen 62 .ne naine ja mind ajaks oksele 70.ne vanamees. Vaene laps.
Jüri1. oktoober 2019, 10:58
Mis see vanus siia puutub? Kui vägitajaks ja piinajaks oleks olnud mõni nooremapoolsem mees või koguni alaealine, kas siis oleks olnud hästi. Või see on koguni unistuseks?
kodanik1. oktoober 2019, 10:11
Olen kogenud,et "valitsejatel" puudub töökoormus. Vastuvötu aegadel ollakse majas kuid probleemide lahendamiseks ei jagu kas möistust , tahet vöi huvi.Need ametid ei tohiks olla eluaegsed äraolemise kohad.
valitsejateks1. oktoober 2019, 11:05
saavad ju parteilased või kellel on parteis sõpru - umbes nagu maffias.Oskused ei ole olulised, ammugi mitte inimestest hoolimine.
vallasant1. oktoober 2019, 11:58
ei julge valda nimetada, olen veel tööealine ja töötan vallaallasutuses, aga kui vallamajja minna ei ole oma tööpostil kedagi, juuakse kohvi ja plääkutatakse teisi taga. Kui siis juhtud midagi küsima, või paluma midagi selgeks teha käratatakse, et kas saei näe, et kohvipaus. Ja nii päevast päeva, kohvipaus on iga tunni tagant. Vallavanemat (osavallavenem, meil osavald) teema ei huvita, see koguaeg eemal maakonna keskuses
"Vallasandile"1. oktoober 2019, 19:09
Ei ole vaja varjata valla nime, sest kogu eesti on sarnase olukorra küüsis. Ka meil on täpselt samasugused ametnikud.
K1. oktoober 2019, 10:02
Mida siis ema oleks pidanud tegema, teavitama politseid, et naabrimees toob lastele lilli. Liigutama hakatakse alles siis, kui midagi on juhtunud ja siis on ka ohver "ise süüdi".
Selgituseks1. oktoober 2019, 09:56
Lusti saavutus on juba suur, kuna ta on probleemi paljastanud. Edasi peame meie tegutsema, et ametnikke mugavustsoonist välja tuua. Ametnikel on palju lihtsam nõrgemaid süüdistada, sest nõrk ei hakka vastu ega suuda tavaliselt ennast kaitsta. Pöördumised võetakse aga ainult siis vastu kui on oht ise süüdi jääda. Lihtsa inimese heaks ei hakka aga keegi tegutsema kui on võimalus seda mitte teha.
õudne1. oktoober 2019, 11:05
lubatud1. oktoober 2019, 09:56
parem eesti on kohal, aitäh lubajad
Miks1. oktoober 2019, 10:24
Vaikib president, see peaks olema tema ülesanne nr 1
oot-oot1. oktoober 2019, 11:02
miks see presidendi ülesanne peaks olema? Selle lahendamiseks on ikka madalamad instantsid! President ei tee korrakaitsjate tööd!
to oot-oot1. oktoober 2019, 12:09
Oh, nii kui kuskil esineb mingi ametnikega seotud probleem, arvavad mingid inimesed, et see peaks presidendi ülesanne olema ära lahendada.
to to 10:29 jne.... /1. oktoober 2019, 14:28
No sellised inimesed, kes ei suuda aru saada, et politseil on omad ülesandel, saatejuhil ja presidendil jällegi omad ülesanded.
Meeta1. oktoober 2019, 09:55
Miks vaikib muidu nii häälekas Buratiiinovna? Kas äkki sellepärast, et marksistlik agenda ongi selline?
to Meeta1. oktoober 2019, 10:12
Arvad tõesti, et proua President peaks iga üksikjuhtumi puhul avalikult esinema? Ehk loeksid põhiseadust ja püüaksid millestki aru saada.
to Meeta/ täna, 10:12-le1. oktoober 2019, 10:27
proua Presidendi asi on pidada kõnesid ja kirjutada alla (või siis mitte9 alla kooskõlastusi!
Sellised karjuvad1. oktoober 2019, 10:28
Lood tuleb lahendada. Oli järjekordne loosung-iga inimene on tähtis! Kus te olete, propagandameistrid? Masendav.
Oh1. oktoober 2019, 10:29
Meeta sugused inimesed ei püüa kunagi millestki aru saada, neil on oma vildakas tõde, mida nad ainuõigeks peavad, kuid mõtlemine ja järelduste tegemine ei ole nende jaoks.
to to Meeta/ täna, 10:12-le1. oktoober 2019, 10:40
Põhiseaduse lugemine ei ole ju nii keeruline ka, võiks ikka üritada.
to meeta1. oktoober 2019, 11:03
ära näita siin oma rumalust...
tema tegeleb1. oktoober 2019, 11:07
poliitiliiste vastaste süüdistamisega, juhul , kui neil naine on käeluu murdnud.Aga lapsed - mis huvi pakuvad nemad poliitikule? Lapsed ju ohtlikud ei ole.
Meetake1. oktoober 2019, 11:23
saade oli alles eile, kas ta peaks ka kommenteerima siin?
jaa-jaa1. oktoober 2019, 12:11
Ei saa inimesed ÕL artiklitestki täielikult aru, liigne oleks tahta, et nad PS-st midagi välja lugeda suudavad.
Hillar1. oktoober 2019, 13:25
Meetal igati õigus. President jälgigu, mis toimub Riigi juhtorganites aga ärgu korjaku konisid kraavipervedel. e on minu arvamus, mitte õpetus
to Hillar1. oktoober 2019, 13:33
Valla lastekaitseametnikud on riigi juhtorganid???
to to Hillar1. oktoober 2019, 13:35
Veel üks, kes ei suuda aru saada presidendi institutsioonist.
10:29 jne....1. oktoober 2019, 13:36
Jah, lapsed ei ohusta presidenti poliitmaastikul millegagi, neid pole vaja ka kaitsta ei sõna ega teoga. Euroopalikud väärtused kinnitavad kanda , nii tänaval kui koolides. Seintel vabasõna ja tegude teesid, igati õigustatud ametnikele järgimiseks.Pühaüritus kannab vilja, sellest ka vaikimine.
to 10:29 jne.... /1. oktoober 2019, 14:03
Milline inimene saab tõemeeli arvata, et presidendi ülesanne peaks olema iga valla ametnikkude töökorralduse ja iga telesaate ja ajaleheartikli juurde avalikku sõnavõttu avaldada? Siin on korduvalt soovitatud põhiseadus lugeda aga ei keegi ei vaevu, muudkui lahmivad edasi.
niisama1. oktoober 2019, 09:37
Probleem on üleüldine. Ametnikud hoiavad oma soojast kohast 10-ne küünega kinni. Loomulikult ei süüvita probleemidesse, loomulikult on ametnikul täiesti ükskõik kuna see on ju võõras mure. Reeglina leitakse facebooki kõrvalt 15 minutit aega päevas tööd teha ja siis tulevadki need kummalised otsused. Pärast kui Lusti sugused kaameraga sisse kargavad, muidugi räägitakse enda kaitseks kõike. Kuidas te ei taba ära inimlooma tavalist käitumismalli. See on ju nii levinud. Nagu ikka, aitavad sellistel puhkudel tööjuurde paigaldatud kaamerad millest on näha ka arvutipilti. Töötulemused muutuvad kohe.
asi tundub hullem1. oktoober 2019, 10:00
ilmselt on tegemist lasteärikatega lastekaitseseltsis, lugu on liiga räige, et asja mugavusega õigustada, asi vajab kriminaalset uurimist
ametnikest1. oktoober 2019, 11:08
on saanud mugavuskohtade pidajad, kus saab head palka istumise eest
1. oktoober 2019, 09:35
igasugune kirjalik pöördumine asutuse poole toimub kas posti teel, meiliga või viiakse kantseleisse, kus kiri registreeritakse.Niimoodi ühele ja teisele ametnikule kätte surudes ei saa ametnikku süüdistada, et ei reageeri.Lust natuke ikka taotleb odavat populaarsust.Ootan nüüd järge, mis siis sellest lapsest saab ja kas ema ikka rääkis kõike õigesti.
täna, 09:35-le1. oktoober 2019, 10:29
"...kantseleisse, kus kiri registreeritakse"---see punkt ju ei toiminud! Posti teel kiri "kaoks ära" ja arvutit vist ei ole sel perel?
09:35/ Saadet ikka vaatasid?1. oktoober 2019, 13:41
Kui mitu korda naabrid valda kirja viisid? Mitu korda seda vastu ei võetud, isegi vallas kaameraees mitte? Odav jutt kaitseb pedo...le, ei muud.
SK1. oktoober 2019, 09:23
Aga mida saavutas Lust,ootasin ka tulemust??? Milleks saade ,kui laps jääb ikka vanematest eemale,hulk pläkutamist,ei muud midagi.Mis toimub vallavalitsuses,kust sellised ametnikud on välja tulnud,see on õudne.
aga mida sina ootasid?1. oktoober 2019, 09:27
et Lust läheb kalašnikoviga kohale ja teeb paari lasuga korra majja
SK!1. oktoober 2019, 09:52
need asjad ei käi meie riigis nii kiiresti! Ametnikud isegi ei reageerinud ja suured lastekaitsjad olid ka väga omapärased, hakkasid väikest last kohe usku pöörama. Häbi võiks teil olla! Kui Katrin Lust poleks sekkunud, siis oleks siiani see suur jama saladuses olnud. Nüüd võib-olla hakatakse midagigi tegema. Miks politsei vaatab sellistele läbi sõrmede?
Lustile järgmiseks1. oktoober 2019, 10:30
"...hakkasid väikest last kohe usku pöörama"---vaat sellest tahaks lähemalt kuulda!!!
Valve1. oktoober 2019, 10:52
Sarnaseid juhtumeid on Eestis palju(sh Pärnus), kus ametnikkond ja lastekaitse kaitseb neid LGTB inimesi ja kannatajaks on eeskätt lapsed, kes tihti ennast kaitsta ei oska ja vanemad isiklike murede kõrval seda ei näe.
maakas1. oktoober 2019, 10:57
Kas ootasid ja lootsid, et kui saade on lõppenud, saab laps koju tagasi? Lusti asi on probleem välja tuua, edasi lahendab RAHVAS!!!
sa, SK1. oktoober 2019, 11:07
oled ikka väga naiivne! Lust avalikustas probleemi. Küll nüüd tulevad ka tulemused!
võid kindel olla1. oktoober 2019, 09:22
Igatahes valga vallavanem käitus kui seesama vägistaja ,põgenedes kaamera eest ja ironiseerides teema üle... valge südame pilt töölaual rääkis kõik.
1. oktoober 2019, 09:56
tõepoolest, miks me ei kuule enam valgetest südametest midagi? Lauluväljakul lauldi kõvasti ja tehti ka korjandus. Mis sellest rahast nüüd saanud on? Kas läks kellegi taskusse? Kes teab?
Rehvormipartei pildiga kilekott linnapea laual ütleb kõik ära selle reziimi kohta.1. oktoober 2019, 12:31
ja1. oktoober 2019, 13:49
selja taga kõnekas kollane kilekott oravapildiga
est1. oktoober 2019, 09:12
Ma hakkan juba eesti kohtussüsteemis kahtlustama. Kohtuotsus tehti tagaselja, järelikult pidi poisi ema ennast varjama kohtu eest. Lusti kajastatud loost jääb mulje, et ema ei varjanud ennast kohtu eest? Tuleb algatada uus uurimine, kes moonutas ja varjas tõendeid kohtu eest, ei saa ju kohtunik langetada sellist otsust eestis?
1. oktoober 2019, 09:58
no vot, tulebki paljud kohtunikud välja vahetada. Helmel jälle õigus!
1. oktoober 2019, 09:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Valga inimesed!-le1. oktoober 2019, 10:32
ervert?---see on juba aastate viisi teema, valge kaubikuga oervert "töötas" ju kunagi ka Pääsküla kandis ja kuskil L-Eestis jne.Kätte teda ei saadud, aga meedias on olnud need lood küll.
V31. oktoober 2019, 09:05
Antud juhtumi puhul on see sõna LASTEKAITSE nagu mõnitamine. Keda seal karistatakse, nagu näha siis ennekõike last, kes suunati lastekodusse. Kas see 70-aastane saab ka mingi reaalse karistuse, vabandan aga kuna saadet ei ole vaadanud, siis ei ole selle poolega kursis. Siin ei pea mitte kohalik küla asuma võtlusesse, vaid juba kõik inimesed, kellel on vähegi mõistus peas. Mida selline tulemus näitab? Ainult seda, et meil kaitstakse kurjategijat ehk antud juhul seda vägistajat. Mis sellele järgneb? Aga see, et lapsevanemad, kelle peres juhtub, vaikib edaspidi suures hirmus. Häbi!
1. oktoober 2019, 09:27
Võib juhtuda ka see, et selline pervert kaob jäljetult.
Mall1. oktoober 2019, 11:01
Siin sotsidele ka suur tööpõld! TEIE TEEMA!!! Ei peaks passima seal reffi sabas ja laulma nende ooperi aariaid. Saaks tegelda millegi asjalikuga.
lapsevägistamine1. oktoober 2019, 09:04
toiumub sisuliselt edasi,kui usklike hooldekodus teda palvetama sunnitakse
Liba ametnikud ringkaitses, mitte lapsi kaitsmas1. oktoober 2019, 08:55
Eesti Lastekaitse Liit on pa ra s ii t maksumaksja turjal, tgl kuritegelik organisatsioon, kel koostöö LGBT per ver sse riiki õõnestava organisatsiooniga.
Eesti Lastekaitse Liit on parasiit maksumaksja seljas1. oktoober 2019, 08:52
Lastekaitse traumeerib last veel peale vägistamist sellega, et viib ta vägivaldselt oma pere juurest kodunt ära..... ametnikud Eestis on ikka jäledad tegelased.
Ja ausalt1. oktoober 2019, 09:21
öeldes, kui ma oleksin lastekaitset informeerinud kahtlasest vanamehest ja siis ei vaevuta isegi politseid informeerima ja kaks nädalat hiljem mu laps vägistatakse ära sama tüübi poolt, siis mis lapse kaitsmisest me räägime... Lõpuks ei pea tavaline inimene teadma, kuidas käituda, kui pedofiiliga kokku puutud, küll aga peab seda teadma lastekaitse, keda ema informeeris. Põhimõtteliselt ju täiesti selge case lastekaitse vastu. Lapse hilisemast töötlemisest lastekodus rääkimata.
vaataja1. oktoober 2019, 08:40
Lugu tundus kummaline, alguses räägiti, et laps läks koos õega laagrisse ja rööviti, siis tuli välja, et ta suhtles selle mehega varem, sai talt raha. Naaber nägi teda pidevalt seal käimas. See pöördumise toppimine vallavanemale jättis ka kummalise mulje, kirja ei pea silmast silma üle andma, pange tähitult posti ja kiri registreeritakse ära. Saate kontrollida ka, millal üle anti. Jutt usklikest, kes sunnivad kuus korda päevas palvetama on ka veider. Aga see selleks. Lapsele on liiga tehtud ja kogu looga tuleb tegeleda nii, et see last rohkem ei traumeeriks.
Lapsevanem informeeriski1. oktoober 2019, 11:13
lastekaitset juba 2 nädalat varem , enne vägistamist.Mida nad ette võtsid ? Ei midagi, isegi politseid ei informeerinud.Tänapäeval peab kodanik olema ise lastekaitse, politsei, kohtunik jne.
vaatajale1. oktoober 2019, 12:56
Valda ei huvita sinu saadetud kirjad.Isegi tähitud kirjad.See etapp on läbiproovitud.Jäädki ootama oma vastust.
vaatajale1. oktoober 2019, 15:27
Kas sa üldse saadet vaatasid?Kõigepealt vaata saadet ja siis tule kommenteerima,mis sa niisama lahmid siin.Kas igaksjuhuks?
Kas poleks ülim aeg see „lastekaitsjate bande“ „pika puuga“ laiali peksta ja panna/ valida asemele 1. oktoober 2019, 08:27
valus1. oktoober 2019, 08:26
Fakt on see, et selle lapse psüühika on lõplikult rikutud, algul pedofiili poolt ja seejärel ametnike poolt, keda on oi, oi kui palju, kes veeretavad vastutust nagu tulist kartulit käest kätte. Nutsin, kui nägin, kuidas laps tahtis oma emme-issi juurde.
1. oktoober 2019, 08:20
nii must-valge see lugu kindlasti ei ole nagu saates näidati. Mis jutt selle raha andmisega oli ja nagu oli aru saada, et ema ju teadis, et poeg selle mehega suhtles.Ma ikka ei ole päris nõus, et Lust marsib igale poole sisse ja süüdistab kõiki.
nuhh,Matilda?!1. oktoober 2019, 09:34
kas ei julge enam oma nime all kommenteerida, ilmselt üks valga lastekaitsjatest, vaja ikka ema süüdistada, tegelikult peaks sulle ruudulised kardinad kähku ette muretsema
1. oktoober 2019, 10:23
kõik inimesed, kes allkirju kogusid ja lapse kaitseks välja astusid ei teadnud ju ka, et sellel vanamehel on vaimsed hälbed. Kuigi tundus, ei kuidagi veider, et jalutab õues paljalt vahetevahel. Kui inimene ise ei ole psüühiliselt haige, siis ta ei oska ka kohe kedagi kahtlustada. Kuid "spetsialistid" peaksid ju seda taipama.
ema ju teavitas1. oktoober 2019, 11:15
sellest vanamehest ka lastekaitset, aga kuna siis ei olnud veel last vägistatud, ei hakatud ka midagi ette võtma.
Kiku1. oktoober 2019, 11:16
Kui 36 naabrit kaitseb seda peret peab see lugu òige olema.Mina usun täiesti.et siin on tegemist lohakate riigitöötajatega. Ja reporteri asi ongi uurida lugu ,avalikustada see.Sooviks kuulda mis laste ombudsmanil on selle kohta öelda ja seda kiiresti.
08:201. oktoober 2019, 13:47
Eks kilekott vallavanema laual reformi logoga ütlebki kõik. Väärtusedtahavad hoidmist, ainult MINA!
eero1. oktoober 2019, 08:13
praeguses olukorras peab vald kindlasti ette võtma kohtutee!!!!!lust peab vastutama selle loo eetris näitamise eest.kui kohus leiab,et süü lasub vallal siis vastutab konkreetselt vald koos oma asjapulkadega.lõpmatuseni ei saa lubada,et see lustikummut võib sadada ükskõik mis uksest sisse ja esitada sulle süüdistusi nagu varrukast.seaduse ees on kõik võrdsed..
Mätsime maha või nõuame õiglust?1. oktoober 2019, 08:27
Lust ei pelga konnasilmale astuda neile, kes alatult lastele või nende vanematele, kes ametnikest nõrgemad, liiga teevad. On Sul. eero, miskit karta või, et tahad võika ülekohtu maha mätsida?
No1. oktoober 2019, 09:02
Kui kõik on õige,et laps ära võeti. Miks siis vald ja kõik muud asjamehed vaikivad. Täitsa satistid. Mis lapsele tehakse. Nüüd veel need usuhullud ka pundis. Kui lapsele head tahetakse,siis tuleb aidata last ja lubada koju. See on ju piinamine praegu. Nii vaimne kui füüsiline. Muudkui palvega. No miks.
K71. oktoober 2019, 09:13
Hea, kui keegi veel hoolib. Lp Eero, kas Teil endal on laps /lapsed. Äkki väike vend või õde. Mis tunne on, kui mõni langeb sellise perverdi kätte, siis ka kiidate, et küll oli tubli mees ja las tegutseb edasi, lapsed ise ju rumalad. Lugemisoskusest on Teil selgelt puudu, kui paraegu on karistatud last perest eemaldamise teel, siis kuidas on seaduse ees kõik võrdsed. Lapse saab vajadusel anda ajutiselt vanavanemate juurde või siis eestkosteperekonda. Miks kohe lastekodu, eriti kui ta tunneb, et seal on halb. Emaga kohtumise õigust ei tohi samuti keelata, kasvõi järelvalve all.
Meelis1. oktoober 2019, 10:17
Kahjuks on meie ühiskonnas liiga vähe Lusti taolisi inimesi ja organisatsioone. Seepärast lokkabki meil ebaõiglus ja kehtib raha võim. Ka kohus ei ole õiglane, et seda jäägitult usaldada saaks. Ka seal otsustab tihtilugu raha ja parem advokaat. Antud juhul on kõige objektiivsem 36-e naabri arvamus.
Kuidas seaduse ees kõik võrdsed on?1. oktoober 2019, 11:17
Seadus ju last ei kaitsenud pedofiili eest, ehkki ema andis temast teada, et vanamees toob lastele lilli ja raha ning nillib neid pidevalt kooliteel..
Valga1. oktoober 2019, 08:07
Valga tundub tõesti loogiline. Vallavanemat guugeldades on mees sarnane. Reformikas ka. Ema suure tõenäosusega mustlane ja ei oskagi oma õiguste eest seista, veel vähem on tal rahalisi vahendeid seda teha. Loodan väga et vastavad ametkonnad hakkavad asja uurima ja niigi kannatanud poiss saab koju tagasi.
1. oktoober 2019, 08:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1. oktoober 2019, 10:27
arvan, et Kaja on nüüd vait nagu kult rukkis.
brit1. oktoober 2019, 08:00
see lugu ei ole mitte nii must-valge kui lusti tädi seda pisarsilmi püüab esitleda.selles loos on palju traagikat ja küsimärke.ametnikud ei saa vastavalt seadusele kõike üksikasju kaamerate ees lahata.
ametnike riik1. oktoober 2019, 08:43
Ametnik on huvitatud eelkõige oma tooli kinnihoidmisest ja võimalikult vähesest tööst. Muidugi ka palgast ja puhkusest.
No1. oktoober 2019, 08:45
Kas see lugu on must või valge, pole oluline. Oluline on lapse elu. Kui laps tahab vanemate juures olla,siis peab seda tegema. Tundub,et sul ka lapsest savi.
Riivole1. oktoober 2019, 09:40
edasi läheb laps pornotegijatele, norra riigi inimõiguslase Reikerasi jutu järgi on norra lastekaitse "hoole" all surnud 702 last , kui sellised ka meil kanda kinnitavad hakkab toimuma sama, tegelikult nad juba trügivadki meie koolidesse oma raamatute ja renoveerimistega
valus vaadata1. oktoober 2019, 07:51
kuidas pärnumaal asjad käivad tel nr 53427370 vihjab sinnapoole,ja eelkommija Matilda kuulub samuti KOV ringi !
Riivo1. oktoober 2019, 07:51
Eesti lastekaitsjad on vist käinud Norras koolitusel, kus tegutsevad maailma kõige hullemad lastekaitsjad. Iga pisema probleemi pärast lapsed vanematelt röövitakse. Tegutseb mafia, röövitud lapsed adopteeritakse suure raha eest teise perre. Halleluia demokraatiale ja heaolu ühiskonnale!
See kommentaar kustutatakse kogu aeg ära..1. oktoober 2019, 07:48
https://www.theguardian.com/world/2019/jun/27/italian-police-arrest-18-for-allegedly-brainwashing-and-selling-children
Mina1. oktoober 2019, 07:47
Mõistan, et siin kaitstud lapse huve ja õigusi, mitte mainimata, kus laps pärit on. Oleks võinud pedofiili nime paljastada, samas, mõistan, et siis oleks Katrin valesti käitunud. Kahju lapsest, ka emast, ehk ikka paraneb midagi, laps saab koju.
Mina/ täna, 07:47-le1. oktoober 2019, 10:35
Kui sa kuulsid aktsenti ja nägid läbi udu inimesi, siis sa tead, mis inimesed need on! Ei eestlased, ei venelased---kui sind huvitab päritavus.
TEHKE AVALIKUKS VALD, KUS ASI TOIMUS ! OMA TEGUDE EEST PEAB VASTUTAMA!1. oktoober 2019, 07:47
On neid düstoopia maid teisigi1. oktoober 2019, 07:42
Alles oli itaaliast lugu, kus olid seotud linnapea, lastekaitse, terapeudid jne. Lapsed võeti vanematelt ära, elekrtišokiga loodi valemälestused nagunoleks lapsevanem ära kasutanud ning siis müüdi edasi rikastele peredele, kus nid päriselt ära kasutati. https://www.theguardian.com/world/2019/jun/27/italian-police-arrest-18-for-allegedly-brainwashing-and-selling-children
KODANIK1. oktoober 2019, 07:40
Elagu meie armas EESTIMAA.
lõpuks tuli siis avalikuks 1. oktoober 2019, 07:23
missugused on siis need meie lastekaitsjad. Laste tunnetest pole midagi, peaasi, et saab kellegi peal oma võimu näidata. Võtke ometi kurikuulsad lastekaitsjad luubi alla! Ei arva, et kõik on sellised, kuid kardan, et enamus on.
Just!1. oktoober 2019, 08:08
Lapsele öeldi varjupaigas, et kui ta jonnib, ei saa kunagi koju! Sellised inimesed siis seal!
millise kooli need lastekaitsjad lõpetanud on?1. oktoober 2019, 08:19
kas selle "hobusevaraste" kooli?
eesti elu1. oktoober 2019, 08:41
olen nõus, et seal kus on neid vaja sinna ei minda , kuid sinna kus neid pole vaja topivad oma nina liigagi usinalt. tean kunagilst lugu Nuias kui vaimsepuudega ema näljutas oma alaarenenud last. Andis ainult leiba. sellest teadis kogu Nuia kuid sots. töötrajad ei tegelenud sellega .
No1. oktoober 2019, 08:50
Öeldi ju veel,et kui koju lähed,siis emme peksab sind.
Kas neil lastekaitsjatel1. oktoober 2019, 11:21
on üldse vastav haridus?
1. oktoober 2019, 07:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No1. oktoober 2019, 08:51
1. oktoober 2019, 10:34
on olemas selline ütlus: "pead veerema". Kas saate aru, et see on õieti üteldud selliste inimeste suhtes? Keegi ei lähe kellelegi kallale, kuid sellised inimesed peaks ikka karistatud saama!
Laps koju!1. oktoober 2019, 07:11
Siin- seal klassifitseeritakse pedofiiliat kui juba kui seksuaalne orientatsioon, mitte häire:(
Laps koju!1. oktoober 2019, 07:09
Mujal maailmas juba klassifitseeritakse pedof kui seksuaalne orientatsioon, mitte häire ja pedod nõuavad oma kohta vikerkaarelipu all! Jälk!
Laps koju!1. oktoober 2019, 07:07
Mujal maailmas nõuavad pedod oma õigusi ja juba klassifitseeritakse siin-seal pedofiilia kui seksuaalne orintatsioon, mitte häire! Nad tahavad ka oma õigust vikerkaarelipu alla. Samas teisest otsast toimub laste võimalikult varajane seksualiseerimine - inglismaal alustati sellest aastast osade koolide esimeses klassis eneserahuldamisõpet. Süda läheb pahaks. Loodan kogu südamest, et see laps saab koju. Jälgid lastekaitsetöötajad, manipuleeritav rumal kohtunik ja tühi paberite taha peituv süsteem!
JJ1. oktoober 2019, 10:31
Soomes tahetakse juba eelkooliealisi eneserahuldamist õpetada: https://eestinen.fi/2018/06/laste-eneserahuldamine-on-loomulik-aga-paljudele-vanematele-tabu-seksuaalkasvatus-peaks-puudutama-ka-vaiksemaid-lapsi/
Millisest1. oktoober 2019, 10:41
Haridusasutusest sellised inimesed "õpetust" on saanud? Häbi.
Eks meilgi ole1. oktoober 2019, 11:23
tädi lastele lasteaias seksuaalkasvatust jagamas, ehkki inimessed said pahaseks.
muidugi ei saa Kuuurija otse välja öelda1. oktoober 2019, 06:07
kuid siit saab teha vaid kaks järeldust -tegemist on kas suurema pedofiilide pundiga kuhu kuulub nii kohalik lastekaitse kui vallavanem või siis on tegemist lasteärikatega kes lootsid poisi edasi müüa kas Eestisse või norra riiki
loogiline1. oktoober 2019, 07:17
nagu sahiseb ja ka sellest saatest selgub on lasteärikate punt meie lastekaitses üsna kõvasti end sisse söönud ja kõrgele jõudnud
Kuna1. oktoober 2019, 06:00
olen üsnagi kindel, et Kuuuurija on aus, siis järeldub üheselt, et nii võimukiht, kaasa arvatud sotsiaaltöötajad, kes selle paha, häbiväärse, alatu toiminguga seotud on, tuleb, ja kindlasti, oma positsioonidelt eemaldada, taastada õiglus, ausus ning ELEMENTAARNE inimlikkus ning igati püüda, et edasisel perioodil pole enam taolisi häbiväärivaid, alatuid juhtumeid.
1. oktoober 2019, 07:26
luubi alla nii lastekaitsjad kui ka kehakeeleeksperdid!
kus selliseid sotsiaaltöötajaid koolitatakse?1. oktoober 2019, 08:22
Kas tegu on laiema probleemiga? Kas küsimus on vääras koolituses?
On1. oktoober 2019, 11:57
laiem probleem. Mul on aktiivsus-tähelepanuhäirega laps ja mind saadeti muudkui lapsekasvatamise kursustele ja oleme "probleemne pere"
hmmm1. oktoober 2019, 05:33
Huvitav, mis vallaga tegu on? Keegi Teab?
hmmm-le1. oktoober 2019, 10:36
Tundub, et kunagi on seal kandis käinud Roald...
1. oktoober 2019, 04:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No1. oktoober 2019, 07:22
Nüüd on ju ehtne näide,kes on lastekaitsja, vallavanem ja politsei. Vene aeg oli täpselt sama värk. Lastekaitsjad küll lapsi ega peresid ei kaitse.
siin peaks juba hakkama1. oktoober 2019, 04:57
võimuesindajate tegemisi uurima .
noh meie president1. oktoober 2019, 08:36
võtad ka sõna või vägistatakse eesti poisikesi edasi. sina soiud perevägivallast- räägi ka naabrivanameeste vägistamisest.
to noh meie president1. oktoober 2019, 15:03
Kas president peaks iga päev avalikke esinemisi tegema ja iga valla tegemata töö ja ametnike küündimatuse eest vastutust kandma?
reformisotside1. oktoober 2019, 04:30
erinevus rikastab maailm omas mahlas... küllap homovanaisa tahtis lihtsalt abielu-lapsendamisõigusi.
K1. oktoober 2019, 04:25
Midagi on selle lastekaitsega juba pikemat aega korrast ära. Ei ole ju esimene juhtum. Eriti kummaline on ametnike suhtumine, et nemad ei räägi. Nende asi ongi olla rahva teenrid. Samuti jooksis läbi jälle usklike teema. On ennegi nähtud, et ka lastekodude süsteemi pressivad ennast mingid usulahkude esindajad sisse. On nähtud ka seda, et lastekodu lapsi saadetakse läbi nende vàlismaale. Vòibolla on see ohutu aga võibolla toimub varjatud inimkaubandus.Lapsendamine ise on ka kuuldavasti selline küsimärgiga tegevus.
täpselt nii see on1. oktoober 2019, 06:13
norra riik jääb keskmiselt kolme aasta takka vahele lapspornoga, viimane kord oli aasta tagasi millest kirjutas ka Õhtuleht kus mainiti, et lapsi sunniti vahekorda loomadega, lugege eestivanemad.ee millest räägib norra inimõiguslane Reikeras ja juuksed tõusevad püsti, nende lastekaitse hoole all on surnud üle 700 lapse
No1. oktoober 2019, 06:43
Ilmselt ongi koostöö. Muidu tegeleks ju vald nende lastekaitsjatega. Ja usuhullude seas on samuti vägistajad ilmselt.Ega muidu usklikuks ei hakka,kui süüd hingel pole. Kirikuõpetajatest sama lugu kuuldud.
Siis .1. oktoober 2019, 06:48
Tuleb välja,et vägistajate vald,mitte utoopia. Muidu nii ei oleks. Enne,kui laps ära võetakse,uurida ikka,mis tegelikult on.
kus on selliste1. oktoober 2019, 08:26
lastekaitsjate ja sotsiaaltöötajate taimelava? Tallinna Ülikoolis? Mujal? Peaks uurima, mida nendes kõrgkoolides õpetatakse, Kas Norra (aga ka Soome) lastekaitsjate stiilis, kus lastekaitse on muutunud suure bisnessi osaks.
to kus on selliste1. oktoober 2019, 15:04
Need, kes ülikoolis on käinud ja haridust omavad, teavad, mida kõrgkoolides õpetatakse.
kurb,1. oktoober 2019, 03:28
et väike laps saab toplet karistada/ algul pedofiili tegu, siis võetakse temalt lisaks vanemad ära.
Gacy 20031. oktoober 2019, 04:54
Järelikult liberaalist homo jalutab külas ja raiub süütust edasi..
kes tegeleb pärast1. oktoober 2019, 07:38
selle lapse närvikavaga. jälle mingi punt eluvõõraid inimesi ja tulemuseks sandistatud poiss. need pedod peaks siit riigist kaduma ja pornolehed kõik kinni panema.
Appi1. oktoober 2019, 02:21
Pedofiili kaitsevad ja nende tegusid varjavad ainult pedofiilid! Loodan, et politsei uurib ka nende valla töötajate ja lastekaitsjate tausta ja arvuteid, kes ei edastanud infot õigeaegselt ja pärast hoopis vanemad süüdi lavastasid!
soovitus1. oktoober 2019, 08:33
ametnikega asju ajades - kui tahad üle anda mingit olulist avaldust - mine kohale ja tee oma avaldusest koopia ja küsi sellele ametniku allkiri - vastu võetud sel-ja-sel kuupäeval. Siis on edaspidi millele toetada.
1. oktoober 2019, 01:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vallavanema laual oli oravate, parim eesti kôigile, kott1. oktoober 2019, 06:06
Keskerakondlik asaajamine1. oktoober 2019, 11:27
oli Tallinnas, kus vanematelt võeti laps ära ning tema saatuseks sai lastekodus okse sisse lämbuda personali vähesuse tõttu.
Vanamees1. oktoober 2019, 01:07
K. Lust on järjekordselt teemat uhekulggselt valgustanud, et rohkem vaatajaid oleks. Saatest tuli ju välja, et köik teadsid, et lapsed suhtelvad perverdiga, teadis ka ema aga midagi ette ei vötnud, viimaks suhtles vallaga, aga miks ta kohe poltseiga uhendust ei vötnud. Kuna tegemist lastega, siis vallaametnikud ei saagi avalikult asjast rääkida, ema aga jätab kindlasti midagi väga olulilist rääkimata.
Ehh1. oktoober 2019, 04:52
Mida peab ema ette võtma?Perverdi maha lööma va?Politsei ei tee ju samuti midagi enne kui midagi juhtunud pole.
ema ju1. oktoober 2019, 06:15
helistas lastekaitsesse ja see lubas politseiga ühendust võtta
no1. oktoober 2019, 06:16
ja viskuski järgmine pervert pedofiilide kaitsele
No1. oktoober 2019, 06:57
Mis viga,et vald ei saa asjaga tegeleda kohe. Sellise asjaga???????
vanamoor1. oktoober 2019, 08:31
Sa ikka saadet vaatasid ka? Mõttega ja tähelepanelikult? Kõik oli ju seletatud.
01:07/ Näedsa1. oktoober 2019, 13:56
Vanamees ise jälle urust väljas ja kommenteerib siin. 10x politseile teatatud, ei midagi, oleks pidanud vist ise ta ära uinutama või? On ikka lihtsameelseid siin.
ronk1. oktoober 2019, 00:59
Jätkake tööd,pr Lust ja unustage ameeriklastest Sandid.Nii vist kutsuti kassikulla eksportijat
Samas 1. oktoober 2019, 11:28
tuli mulle kohe Sandi lugu meelde, kui ameerikas peeti kinni miljonär, kes kpeldas lapsi poliitikutele oma lennukis
Parandan1. oktoober 2019, 11:29
mitte päris lapsi, vaid noori neide - modelliagentuuride kaudu.Mille poolest erines juhtum Eestis?
Ronk1. oktoober 2019, 00:56
Pr Lust,jätkake ja ärge unustage et Pealtnägija on Teile tunnustust ja toetust avaldanud kui keegi välismaine tüüp nimega Sant (võimalik et eksin nimevormiga) kohtuga klähvis kuskil kaugel.
1. oktoober 2019, 00:16
Huvitav lugeda, kelle õlgadel sotsiaaltöö seisab: https://lounapostimees.postimees.ee/6556518/suurimate-musklitega-asevallavanem-tootab-valgas
Mina1. oktoober 2019, 08:12
ja tema tööle võetud hariduseta tuttavad
lääneriikides1. oktoober 2019, 00:12
täidavad lastekaitse töötajad sutenööri osa,kes konfiskeeritud lapsi eliidile maha parseldavad.Seda tehakse homopaaridele lapsendamise kaudu,kuna homopaaride kontrollimimine lastekaisjate poolt on keelatud,kuna seda loetakse vähemuste diskrimineerimiseks!Internet kubiseb sellelaadsest informatsioonist.
Matilda1. oktoober 2019, 00:02
Soovitan inimestel siin korraks MÕELDA..Kui kogu kogukond teadis et vanamees on liputaja, hull per.vert ja pedofiil, ka poisi ema teadis.. Siis, mis EMA see selline on, kes lubab oma 10 aastasel pojal üksinda sellise olevuse juures külas käia? 10 aastane ei tohi kusagil ilma ema loata käia! Ja kui ema oma lapsega hakkama ei saanud, kui see hoolimatus päädis lapse vägistamisega, siis..mida kohus valesti otsustas,kui lapse emast eraldas??
oh matildake1. oktoober 2019, 06:21
sa pole ju lugu vaadanudki ega ka lehes kirjutatut viitsinud läbi lugeda, ema ju otsis abi ja helistas või oled sa üks neist lastekaitse muttidest-pedofiilidest?
No1. oktoober 2019, 07:01
Oledki Matilda.10aastane ei tohi siis koolis ka üksi käia või. Ema peab kaasas olema tunnis ka,sest mees õpetajaid on ka ju.
ametnik1. oktoober 2019, 08:48
Pärast pussnoaga pedofiili ähvardamist istud Sa kolm kuud trellide taga ja tõenäoliselt Su lapsed võetakse hooldekodusse.
et siis1. oktoober 2019, 08:58
Jooksed puss noaga ja edasi istud ilusti kinnimajas ja lapsed on "onu" juures hoiul. Ei tundu just eriti arukas. Kuigi Eesti riigis saab ainult ise ennast kaitsta ja ainus toimiv kohus on omakohus. Omakohtule järgneb pättide kaitse organisatsioonide koostöö ehk politsei ja riigi kohus pistavad sind puuri. Kodanik ei ole Eestis kuigi tähtis riigile, kogu süsteem kaitseb pätte kodanike eest. Sama toimub kõigis demokraatlikes riikides kus kehtivad inimõigused. Kuidagi masendav sai aga kahjuks on see nii.
30. september 2019, 23:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tegelikult1. oktoober 2019, 06:24
algabki kõik Jumala ja saatana vahel valimisest - kas saatana teenrina lapse eest raha või aus kaitse selliste vanameeste eest
Matilda30. september 2019, 23:38
Eesti kohtupraktikas on lapse emalt ära võtmine siiski erakordne juhtum ja seda ei tehta kergekäeliselt, ilma tõenditeta ema vastu, seda ma ei usu. Lihtsalt, kuna asi puudutab last, oli istung kinnine. Kellelgi pole õigust lapse hivides neid tõendeid avalikkuse ette paisata. Emal aga on õigus kohtuotsus edasi kaevata ja tema vastased tõendid ümber lükata, mitte ajakirjanduses pisaraid valada. Kohus pisaraid ei usu, vaid järgib seadust. Eesti seadused EI VÕIMALDA tühisel põhjusel last emast eraldada. A la, nagu Soomes, kus emalt võeti laps ära, kuna ta ilmus kooli pesemata riietega..
kõike saab1. oktoober 2019, 06:28
meie riigis kui lasteärikate punt on end lastekaitsesse sisse söönud, suured rahad ju taga, kas ise ka mitte "lastekaitsja-matildake"?
maali1. oktoober 2019, 07:13
Kohtuotsus tuleneb tõenditest mida kohtule esitatakse.Kahjuks paljus emad ei oska karta või ei tea et peaksid kasutama advokaadi või juristi abi.Ilma selleta võivad lastekaitsjad või muud valla esindajad esitada sellist umbluud ja kõik läheb kohtus läbi.
Lapsevanem1. oktoober 2019, 07:56
Matilda võiks teleloo ära ka vaadata, siis ei postitaks siia oma pehmelt öeldes LOLLI MÖLA
et siis1. oktoober 2019, 09:27
Kaks korda Eesti kohtus käinud ja sain selgeks, et seadus ei maksa midagi. Lisaks valetamine kohtus ei ole karistatav. Lihtsalt kui läheb jamaks ütled, et eksisin või mõtled uue vale välja. Teisel osapoolel on ju võimalus pöörduda kohtusse faktide tõendamiseks ja ümberlükkamiseks. Nii võidki jääda käima kohtu vahet. Kohtud mõistavad õigust, millel ei ole õiglusega ega normaalsusega mingit seost.
matildale1. oktoober 2019, 11:34
tegemist ei ole usuküsimusega.Pealegi on Eestis surnud ka üks väikelaps, kes võeti vanematelt ära ning kes suri lastekodus okse sisse.Lihtsalt personali oli seal vähe ja ei leidunud kedagi, kes oleks saanud haiget last jälgida.Nii ta 1, 5 aastasena hinge heitiski.Aga Teie olete nähtavasti ise lastekaitsetöötaja.
Ando30. september 2019, 23:34
Äkki oli vallavanema isa?
Parask30. september 2019, 23:32
See ju Valga värk. Kas keegi selle vanamehe nime teab?ju mustlasmammi oli algul rahaga rahul, siis ilmselt juhtus midagi. Mustlasele raha meeldib, ju siis ei uskunud, et lastekaitse kupeldada ei luba. Ime, et eesti keelt tönksvad seal...
Matilda30. september 2019, 23:08
Tegemist ei olnud antud juhul õiglase ajakirjandusliku uurimisega. Oma versiooni saab rääkida ainult ema. Lastekaitse EI SAA detaile avaldada mujal, kui ainult kohtusaalis kinnisel istungil. Ja mis tõendid seal olid- seda teab vaid kohus. Kui emat kohtuotsus ei rahuldanud,kaevaku edasi teistesse kohtuastmetesse või Euroopa kohtusse välja.
jajaa1. oktoober 2019, 06:30
ja läheb vähemalt kaks aastat ja sel juhul on laps juba pornotootjate käes ning matildamutil-lastekaitsjal pool maja osturaha käes, on nii Matilda?
Albert11. oktoober 2019, 07:20
Kuule Matilda! Kui sinult laps ära võetaks, mis juttu sina räägiksid???
silver1. oktoober 2019, 08:07
tundes seda teemat väidan,et need nn.kiusatud lapsevanemad on kõrgel tasemel manipulaatorid ning laste ärakasutajad.nad oskavad mängida inimtunnetel ning inimpsühholoogia tundmine ei ole neile mitte võõras.konkreetses loos ei ole mitte kõik asjad paigas.see perkond ei ole mitte küla priimus...
eks muidugi1. oktoober 2019, 11:36
eetis on inimestel raha nagu ratsahobusel ..., et saavad kohtus oma õigusi kaitsta ametnike vastu.
tali tuli30. september 2019, 23:01
tavaliselt valitakse möni perekond välja,keda ei taheta aidata,vöib olla nägu v.nimi ei meeldi neid mönitavad eelköige öpetajad,ja siis lapsed vötavad neist eeskuju.Inimesed olge julged aitama uksteist.sotsiaaltöötajad on uhed uksköiksemad.
selles loos1. oktoober 2019, 11:37
pöördusidki Kuu-uurija poole naabrid, 36 inimest.
noh30. september 2019, 22:56
Harjuge ära, need on uued paljukiidetud väärtused. Algas kõik sellest, et keelati surmanuhtlus ja suuremad pätid ostavad ennast lihtsalt vabaks, lastepilastamine ja muud seksperverssused muutumas elunormiks, heterod peavad häbenema kui eelmise sajandi saurused.
Matilda30. september 2019, 23:21
Mis need väärtused siia puutuvad, kui kohus otsustas laps emast eraldada? Tahad Sa väita, et oli mingi üdini ebainimlik kohtunik, kes ilma mingite tõenditeta ema vastu, otsustas lihtsalt lapse lastekodusse panna? Ära tee nalja! Ema jätab mõndagi siin rääkimata..
naerukoht1. oktoober 2019, 06:33
Matilda1. oktoober 2019, 11:39
Kas teie teate paremini, kuui need kohalikd 36 perekonda tundvad inimesed, kes lapse a ema kaitseks sõna võõtsid ning Kuu-uurija kohale kutsusid? Kahtlen väga teie teadmistes.
Matilda30. september 2019, 22:53
Ega me kogu tõde ju ei tea. Võimalik, et see lapse ema ka ise magatas pe.rver.ti? Meelehea eest.. Lapse huvides ei saa lastekaitse kõiki detaile avaldada, aga kindlasti avaldati kõik kohtus. Ja kohus ju otsustas laps ära võtta. Tagaselja? Rumal jutt- ema lihtsalt ei ilmunudki kohtusse! Tagaselja ei tee ükski kohus otsuseid, ainult juhul, kui ema kohtusse ei suvatsenud tulla..
Matilda30. september 2019, 22:58
P.S! Emal on võimalus ka kohtu otsus edasi kaevata ja tõestada, et ta pole milleski süüdi. Miks ta seda ei teinud? Nüüd nutab ja halab. Lapsest muidugi kahju😞
Samamoodi nagu väikese Martini juhtumis?30. september 2019, 23:00
mulle tundub ka 1. oktoober 2019, 06:35
et Matilda on üks selle valla "lastekaitsjatest"
No1. oktoober 2019, 07:09
Nüüd küll tundub Matildakene,et oled ka selles pundis. Vahet pole,laps vajab ema,mitte usuhulle. Ongi kõik.
villi1. oktoober 2019, 07:13
Selles vallas kus see jube asi toimus on kotunik ka tapjaid vabadusse lasknud
Albert11. oktoober 2019, 07:21
Võtame sinunlt lapse ära. Kas oled nõus ja ilma ette teatamata!
Lõpeta, Matilda1. oktoober 2019, 11:40
Meie ei tea, kuid need 36 naabrit teavad ja tunnevad perekonda ning astusid ema ja lapse kaitseks välja.Teie aga lõpetage oma arvamine ja mustamine.
päriselt30. september 2019, 22:47
Las see lastekaitsja tõestab alustuseks, et ta ise ei ole pervert. Palgake lapse emale advokaat, annetustega saab selleks raha koguda, ebaõiglus peab lõppema.
Memm521. oktoober 2019, 09:37
Kuna Pr. Lust teab kellega on tegu, siis miks mitte, teha rahaline korjandus ja palgata advokaat, nende seas leidub kindlasti veel ausaid ja enda tööd südamega tegevaid isikuid. Mõistlik advokaat muidugi teeks antud juhtumi puhul rahalises mõttes hinnaalandust aga ei oleks kahju talle maksta, kui tõe välja selgitab ning poiss sealt lastekodust pääseb, laps ei soovi minna tagasi koju, kus tal oli halb olla. Kuna poiss soovib tagasi ema juurde oma koju, siis oli tal seal normaalne elu.
Tere 30. september 2019, 22:43
Laps kohe koju ema ja isa juurde!
lapsevanem30. september 2019, 22:38
Pakun, et see vald on Harjumaal,õudne mis toimub, kuhu meie riik on välja jõudnud! Peame normaalsusesse tagasi pöörama.
pildi põhjal30. september 2019, 23:13
Ei ole! Sibulaküla! Piiri ääres.
vöi1. oktoober 2019, 06:37
siis Valga, pooled on vene aktsendiga
Edu Katrinile30. september 2019, 22:33
Vallad on suured ja lihtsad inimesed jäävad üha väiksemaks. Ei saa nõuda, et tavaline lihtne külapere kõiki seadusandluse peensusi ja ohtusid teaks. Selleks ongi vallas-linnas üsna hästi tasustatud ametnikud, kes peaksid oma tööd südamega ja kohusetundega tegema. Kui nad seda ei tee, tuleks nad maksumaksja pslgalt minema kihutada. Vaatasin seda lugu - masendav... Selles vallas peaks suurpuhastuse tegema. Alates vallavanemast. Tean, mida räägin - töötasin vallaametnikuna aastaid. Nüüd, mil isegi vallasekretäril on veel paar sekretäri, peaks ju jätkuma aega inimeste muredesse süüvida.
Juhtub mujalgi30. september 2019, 22:31
Nii tegelevad lastekaitsjad laste kaitsmisega, kohe on süüdi ema, kohe peab lapse perest eraldama -REAALSET ABI LASTEKAITSJAD EI PAKU! Kurb kogemus Saaremaalt, lastekaitsjaid vallas mitu, lapsed ikka abita.
Kurb30. september 2019, 22:31
Norra lastekaitsjate kuriteod on üldtuntud. Nüüd siis roomab põhjamaade " väärtuspõhine" ühiskond ka siia.
lugege1. oktoober 2019, 06:40
lähemalt eestivanemad.ee Reikerasi räägitut , üle 700 lapse nende hoole all surnud ja iga paari aasta takka jäädakse vahele lapspornoga, norra riik pressib end vägisi meie koolidesse, hoidke heaga eemale, küllap seegi laps oli mõeldud nende saagiks suure raha eest
30. september 2019, 22:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hoopis uurimise alla 1. oktoober 2019, 06:42
mis seos on vanamehega
Hm30. september 2019, 22:27
Miks peab vanematelt lapse tagaselja ära võtma? Miks ei antud vanematele võimalust kaasa rääkida? Miks amtnikud kaitsevad ennast kuigi peaks kaitsma last?
30. september 2019, 22:21
Mis krd utoopia küla vallavanem? Miks valda ei avalikustata?
kohtunikud keelavad30. september 2019, 22:29
vald ähvardab ju kõikvõimsa kohtusüsteemiga mis kaitseb pigemini p.er.ver.te
30. september 2019, 23:33
kägu30. september 2019, 23:47
vaataja1. oktoober 2019, 12:13
vaatasin valla kodulehe tutvustust. Puha reformikad ja sotsid, vallavanem ka reformikas. Lapsest kahju, jäi ametnike hammasrataste vahele.
30. september 2019, 22:17
Raske on lihtsal inimesel, kes seadusi ei tunne, ennast või oma last kaitsata. Kuidas saab üldse toimuda emalt tagaselja, pettusega lapse ära võtmine? Selline asi saaks toimuda ainult kohtu kaudu kui on põhjendatud. Kindlasti tahaks teada, kuidas see lugu edasi läheb. Loodan, et laps saab peagi oma vanemate juurde koju tagasi.
ära ise oma elu raskeks ela30. september 2019, 22:40
Kui lapsevanem ei suuda last kasvatada, siis ongi nii parem. Lapse sigitamine pole lapsevanema ainuke ülesanne. 11 a laps hulgub kahtlastes kohtades. ja lapsevanem ei suuda lapsele mõistust pähe panna. Ega seda poissi vägisi sinna vanamehe juurde viidud. Emal tasuks peeglisse vaadata, miks laps kodus olla ei taha ja kahtlastelt meestelt tähelepanu kerjab.
kurb kogemus1. oktoober 2019, 07:54
Täpselt samamoodi pettusega püüti minu lapselast vanematelt ära võtta mingi lastekaitsja poolt, kes ise asjast üldse arugi ei saanud. Õnneks suutis väimees last kaitsta. Tänaseks see "lastekaitsja" oma töö kaotanud, sest see polnud tal ainus samalaadne jama.
30. september 2019, 22:15
Millal lõpuks hakatakse puistama neid lastekaitsetöötajaid? Sealt leiab ikka igasugu õõvastusi ja julmust.
ja kus nad 1. oktoober 2019, 08:49
oma koolihariduse saavad? Milline kool neid välja laseb? Kas viga on õppekavas, mille järgi produtseeritakse empaatia- ja mõtlemisvõimeta nn spetsialiste?
kui oled parteilane või1. oktoober 2019, 11:43
parteilase hea tuttav või sugulane, siis ei vaja sa üldse kooliharidust, vaid sobid iga ameti peale niisamagi
Vanamees30. september 2019, 22:09
Räige juhtum, aga tekib kusimus, et miks lapsevanemad lasid oma lastel selle perverdiga kohtuda, köik ju aastaid teadsid, et vanamees pervert. Kas nad rääkisid oma lastega sellel teemal ja keelasid vanamehe juures käimise ära, seda saates kull ei kuulnud.
kuule vanamees30. september 2019, 22:57
Kas saadet üldse vaatasid?Jutt oli,et tõmbas last oma bussi.
Valgeid1. oktoober 2019, 10:56
Laike loos liiga palju. Poliitkorrektsus ületab mõistlikkuse piire, mis takistab asjadest õige pildi saamist.
Ehmed30. september 2019, 22:08
Et Põhja-Läti lähedal ütlete?! Rõugesse selline lugu sobiks...ei paneks imestama. A no mine tea.
Ei sobi30. september 2019, 22:29
Seal naissoost vallavanem
ahmedile30. september 2019, 23:13
Rõuges on rohkem puhast eesti verd kui su blondiinist madratsil, tšurka!
tššurka ahmedile ja tššensuurile30. september 2019, 23:15
Rõuges on rohkem puhast eesti verd kui su blon.diinist mad.ratsil
30. september 2019, 23:35
Valga. Vaadake täpsemalt vallavanema naeratust ja mustlased...kus mujal
to 22.08 1. oktoober 2019, 09:46
Ei ole Rõuge, seal on siiski veel inimlikkus säilinud. Rõuges on vallavanem naine, samuti on lastekaitsespetsialistid inimlikud. Väidetavalt on siiski tegu Valga vallaga, ei kinnita ega lükka ümber. Valga vallavalitsus koosneb ainult meestest, nende seas ei ole ainsatki naist. Mitte, et nüüd kõik mehed on pahatahtlikud aga see on üks väheseid, mis sobib selle looga.
vaatasin järele1. oktoober 2019, 11:48
Valga vallavalitsus ei koosne sugugi AINULT meestest, ka lastekaitsesetsialist on naine.Vahet ei ole, mis soost keegi on, pigem - mis parteist.
kauges külas30. september 2019, 22:04
kui pedofiil võeti vahi alla, siis oleks pidanud prsüholoogid kohe ema ja lapsega tegelema hakkama. Perevägivalla asjades on küll suured "abistajad" aga seal kus laps eriliselt ema lähedust vajaks on shaakalid last veegi rohkem traumeerimas selleks. et varjata seda, mis nende enda poolt õigel ajal tegemata jäeti.Mõtlen seda, et telefoni numbri teatamisele ei järgnenud ju midagi.. piiri peal nii võib. sinna ei ulatu kontrollijate käed.
vist30. september 2019, 22:05
ppas on selle tarbeks ametnikud olemas
nii ongi1. oktoober 2019, 11:51
Kui rootsis üks arst tappis oma vastsündinud lapse, siis nimetati seda sünniusjärgseks depressiooniks ja ta suunati psühhiaatrilisele ravile, Eestis aga pandi narkomaanist noor ema 20 aastaks sama teo eest vangi.
30. september 2019, 22:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hea tähelepanek1. oktoober 2019, 08:51
olen sinuga täitsa nõus
tõsi1. oktoober 2019, 11:52
kui minister on näitleja, siis muutub lastekaitse teatriks?
Tasf30. september 2019, 22:03
Pedofiil tulep maha lasta
to Tasf 1. oktoober 2019, 09:47
Milleks talle nii kerge karistus?
30. september 2019, 22:02
Tundub,et need lastekaitsjad ongi kõige suuremad p.e.r.v.e.r...d.
to näiteks30. september 2019, 22:46
palun ära rohkem kommenteeri, siis ei saa teised aru et sa oled erakordselt rumal inimene
reformierakonna viljad30. september 2019, 22:01
nägite, vallavanema selja taga ilutses oravapildiga kollane kilekott
Nimed...vallavanema ja lastekaitsetöötaja.30. september 2019, 21:53
?30. september 2019, 21:50
Vahest on too pedofiil kuidagi mõjukas?
30. september 2019, 21:56
Nagu on aru saada, siis kohtunik tegi määruse pedofiili avalduse põhjal.
Toetame ema!30. september 2019, 21:49
Usun, et leidub toetajaid ka sellele emale, kui vaja tugev advokaat leida. Andke ainult teada!!! Siin ei tohi magada, sest iga mööduv päev on lapsele suur katsumus
Katrin Lust-palun aita laps oma ema ja isa juurde!30. september 2019, 22:49
Mul on nii kahju sellest perest. Küll tahaks seda valda ja vallavanemat teada. Ma ei kujutaks ettegi, kui minu lapsega nii juhtuks.Ja lastekaitsest olen ikka selliseid hõõvastavaid lugusid kuulnud. Kas sellist Eestit me tahamegi???Katrin Lust, aita sinagi see vaene räsitud poiss koju!
seda ema 1. oktoober 2019, 11:55
toetavad 36 naabrit, kes juhtunust kuu-uurijale teada andsid.Katrin Lust ei saanud valda nimetada, muidu ootaks teda jälle uus kohtukeiss.Avalikustajaid on vaja ju karistada, sest nad segavad perverte.
Palju30. september 2019, 21:49
maksate saate valla nime ja ametnike nimed kes selle jamaga on seotud.
:( :( 1. oktoober 2019, 09:49
Mitte midagi. Hoia enda teada, nii ehk naa on pool Eestimaad juba saanud aru, mis vallaga on tegemist.
Uskumatu30. september 2019, 21:46
Omakohus vallaametlikele, kes olid asjaga kursis ja lasid sellisel õudusel juhtuda. Võiks mõelda sellele , et see oleks võinud olla nende laps, keda too pervert oleks kuritarvitanud. Häbi antud vallale!
haldusreformi tulemus30. september 2019, 22:10
suur vald kus vallavalitsejad kõrgel ja kaugel ning seetõttu võivad kõrge kaarega ...
no ei1. oktoober 2019, 06:53
siililegi selge, et asi on kordi hullem - tegemist paistab olema kas lasteärikate pundi liikmetega või siis ka pedofiilidega kes tahtsid pilti toimunust
30. september 2019, 21:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Q30. september 2019, 22:06
Vallaametnikud samal tasemel perverdiga.
Õudne.30. september 2019, 21:43
Vallatöötajad on üle Eesti endile väga vastiku kuulsuse soetanud. Mis inimesed need on?! Juba jälle "lastekaitsjad"! Need tuleb vangi panna ja laps peab koju saama. Varro,tulge appi!
Van Ames30. september 2019, 21:43
2 varianti- kas on see perv erdist vanames mingi endine ment, kohtunik vms nn. nomenklatuur, või on see laps juba mõnele euroopa pe de või les bipaarile ära lubatud.
Siku30. september 2019, 21:37
Naabrid oleksid pidanud oma kirja saatma tähitud postiga, mis allkirja vastu kätte antakse. Siis on kiri vallavalitsusel käes, meeldib või mitte.
No30. september 2019, 22:35
Kas vallavanemal oli raske selle kirjaga tegeleda. Kui mõelda,millest jutt oli. Mis vallavanem see selline on. Veel enam kui tegu on sellise asjaga.
kirju saab tõestatult saata1. oktoober 2019, 08:29
ka emailiga. Veel parem, digiallkirjastatult serveris. Siis jääb ajatempel ka peale. ja kes täpselt luges.
kui selle pere kaitseks1. oktoober 2019, 08:56
nii paljud naabrid kirjale allkirja andsid, siis on lapse perega kõik korras. Nii et lastekaitsjate ja ametnike praak.
Kas naabrid peavad kõike teadma?1. oktoober 2019, 11:58
Nüüd nad said vähemalt seda teada, et Eesti ei ole õigusriik.Siiani uskusid, et järsku ikka on.Iga asjaga mine kohtusse, samal ajal kui palgad on nii madalad, et tavainimesel ei jätku kohtu jaoks raha.Juba see on karjuv ülekohus.Kelle tekitatud?
onu ben30. september 2019, 21:37
tundub, et ömeerika on ka Eestisse jõudnud.
Gunnar Stahl30. september 2019, 21:33
Kahjuks oleme jõudnud nüüd samale tasemele Soome, Rootsi ja Norraga, kus p.e.dofiilid on lastekaitseorganisatsioonide poolt kaitse alla võetud ja smugeldavad neile abituid lapsi.
30. september 2019, 21:33
eurokombed nüüd ka eestis. ei mingeid lapsi enam sellesse riiki. ärge rohkem unistage!
30. september 2019, 21:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. september 2019, 21:42
Neil on samuti teatamise kohustus.
Küsimus30. september 2019, 21:58
Kas sa lubjaahju oled seest poolt näinud?
Pedofiilid1. oktoober 2019, 12:00
on siin kanged sõna võtma, nende p-d vist midagi torgib tõesti.
Küsimus30. september 2019, 21:26
Kas Raivo Aegil ja Tanel Kiigel piinlik ei olnud saadet vaadata? Mis riik see on?
tähtsamatki teha30. september 2019, 22:06
tanelike lipitseb pe.rv.ertorganisatsioonidega ja lehhvitab vikerkaarevärvilist
ja mina unustasin1. oktoober 2019, 12:01
kes praegu sotsiaalminister on.Arvasin, et Saar.
30. september 2019, 21:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
H30. september 2019, 21:33
Vaene lastekaitse ametnik....said palgalisa siin kiunumise eest? Keri nüüd veel mõnd last kodust ära tirima
Häh30. september 2019, 21:34
Sina saad teiste sõimamisest naudingu....
inimene30. september 2019, 21:25
Saan sest emast täiesti aru,lihtne inimene, kõike lünki ei tea ja ametnikke, usaldab neid, samas...Õudus kuubis, kes kaitseb last kui mitte ema. Sellised paljadkolehirmvanamehed võiks ikka kuhugi eemale saata ja lastest kaugemale. Näis mis sest vallavalitsuse ja lastekaitsest kohapeal nüüd saab, huvitav oleks lugeda kas hakkab asi liikuma, ikka õudne,mis toimub .
30. september 2019, 21:44
Lastekaitse üle puudub igasugune kontroll.
Viidikas30. september 2019, 21:23
Terve selle vallavalitsuse, eesotsas vallavanemaga, võib laiali saata. Mõttetud maksumaksja raharaiskajad (muidusööjad).
Est30. september 2019, 21:20
Vallavalitsus on võtnud advokaadi,maksumaksja raha eest!!
ab30. september 2019, 21:24
Ju tunneb, et peealune kärssab!
Mitte ainult30. september 2019, 21:31
Parasiteerivadki ju maksumaksja raha eest....kõrgetel palkadel ja ülbust jääb üle. Keset tööpäeva terve vallahäda kontori uksed suletud. Kõik olid tähtsatel "kohtumistel"
Sellise...30. september 2019, 21:34
..suhtumisega peaks see Vallajuht ja sotsiaaltöötaja oma töökohalt lahkuma.Milleks vallajuhile advokaati,ju vesi ahjus ja ollakse kümne küünega oma toolist kinni.
"euroopalikke väärtusi"1. oktoober 2019, 08:59
nunuu1. oktoober 2019, 20:51
Seni kuni pedofiili poeg töötab Valga Politseis ei saagi midagi muutuda. UPS, lobisesin vist liialt.
ab30. september 2019, 21:19
Küsimus EV juhtidele: mille eest te küll palka saate? Kas te ootate veel uut kohtu liiki? See poiss ei unusta midagi, arvan ma! Küll ta siis uut kohtuliiki kasutab kui te oma mõistust k.loaagi alt välja ei kaeva!
Resident30. september 2019, 21:19
eesti nii 30. september 2019, 21:16
Lapsevanem30. september 2019, 21:16
Kas peaks imestama? Meil ju ongi see "õigussüsteem" pedofiilide ja muude kaabakate paradiisi loomisega tegelemas. Nende nn."lastekaitsjate" sigadusi kuuleb üha rohkem. Kahju, et nende vallaametnike nägusid ei näidatud.....argpükside kari....ainult kaitsetu lapse kallal julgevad oma võimu näidata
Reso30. september 2019, 21:39
Lp.lapsevanem miks peakski imestama kui Eesti vasakäärmuslased ja globalistid tahavad jõuda põhjamaade tasemele.
Arvo30. september 2019, 21:15
Jaah, muidu räägime venemaal nii venemaal naa. Eesti on ikka hullem kui venemaa. Venemaal oleks ee pedofiil juba kinni istunud 5 aastat.
To arvo30. september 2019, 21:48
Venemaa oleks ta kutu juba või hingaks läbi tagaaugu.
Tim30. september 2019, 21:11
Oh õnne ja rõõmu hakkamegi jõudma Rootsi ja Norra tasemini kus võetakse vanematelt lapsed ja antakse mingitele usufanaatikutele kasvatada. Minu õnnitlused vasakäärmuslastele,globalistidele ja kõikidele kes vaenavad perekondi ja rahvuslust.
Kui inimeste vajadused on tagatud siis selliseid lugusid ei juhtu.30. september 2019, 21:07
Miks teete reklaami pe.r.ve.rss.ustele ? Sellistega peab tegelema politsei. Miks Lust ei uuri politseid kes on lohakas ametikohustuste täitmisel ?
30. september 2019, 21:19
politsei mõõdab kiirust.
Lust ei ole jumal1. oktoober 2019, 12:04
et jõuaks kõiki eesti vabariigi vigu parandada.Seda peame tegema ka meie, ülejäänud kodanikud.
Kuidas see võimalik on 30. september 2019, 21:00
Mis vallast on juttu,pole saadet on näinud, täiesti nonsenss, lubage laps Oma Koju.
ab30. september 2019, 21:17
Kus asub utoopia vald? Kas mitte põhja-läti ligidal?
Kas mitte põhja-läti ligidal?-le30. september 2019, 21:25
Karta on jah! Mus-laste värk.
keegi1. oktoober 2019, 00:22
See ei ole seal Valga vallas ju esmakordne juhtum....