Hanna-Liina VõsaFoto: Alar Truu
Inimesed
27. september 2019, 18:16

Hanna-Liina Võsa tegi roosast uksest rõivabrändi: mul on veel mõtteid, mida tahaks realiseerida (6)

Hanna-Liina Võsa, kelle muusikalikooli roosa uks on tänaseks päevaks üle võõbatud ja enam silma ei torka, otsustas teha hoopis rõivabrändi, mis kannab nime Roosa Uks.

Võsa ütleb Kroonikale, et Roosa Ukse bränd ei ole kampaania korras tehtud. "See on lihtsalt mõte, mis tekkis pärast seda, kui see uks enam roosa polnud. Ja kuna mulle meeldib uusi asju õppida ja pingutada ja midagi toredat teha, siis seda ma tegingi. Minul on kindlasti veel mõtteid, mida tahaks realiseerida, aga näis, kuidas läheb," räägib ta.

"Kui peab kuidagi ära nimetama selle, mis ma olen, siis äkki loominguline juht," sõnab naine.

Refereeritud artikli täistekst Kroonikas.

"Uks, mis oli liiga roosa, liiga pilkupüüdev, liiga nunnu, et sobida Tallinna vanalinna miljööväärtuslikku keskkonda. Ent just need märksõnad muutsid selle üheks armastatuimaks vaatamisväärsuseks nii kohalike kui kaugete külaliste jaoks. Järjekorrad looklesid tema ees, et saaks selle võluukse ees end jäädvustada ning ühtäkki oli ta lausa murdnud ennast suurde maailma, kui hinnatud sisearhitekt ja disainer Kelly Wearstler teda oma Instagrami kontol ka esile tõstis," seisab Roosa Ukse kodulehel.