Tele

ÕL VIDEO JA FOTOD | KÕLVARTI RAUDNE RUSIKAS: Tallinna Televisioon pannakse oktoobrist kinni (315)

LISA KOMMENTAAR

Vanda Purik-Järvinen28. september 2019, 21:08
TTV----vöis uskuda ja usaldada. Olen kindel ,et ylbele peavoolumeediale tuleb UUS alternatiiv.....senisest veelgi ausam. Valed vajuvad....
Pensionär28. september 2019, 08:36
Kahju, TTV oli ainuke eestikeelne telekanal mida vaatasime. See vaatajate protsent, mida meile põhjenduseks tuuakse on bluff. Keegi ei küsi vanemate inimeste käest mida nad vaatavad ja keda eelistavad. Kõik uuringud on kallutatud. Küsitletavate valiku teevad arvutiprogrammid, mis on koostatud vastavalt soovitavale tulemusele. Kui vastus on "vale", siis enam sulle osalemiskutset ei saadeta. Mul omal selline kogemus. Meie pärast oleks pandud parem TV1 kinni. Seal raisatakse raha hoopis rohkem.
Juhan.28. september 2019, 08:14
Linnajuhid tahavad oma palka tõsta.
3. oktoober 2019, 09:09
veendusin uuesti, et vene rahvusest inimesi ei saa usaldada (Kõlvart, Repinski Toom). Nad ei liida, nad hoopis lahutavad.
rahunege maha27. september 2019, 22:40
varsti teeb kõlvart palju odavama televisiooni,kus igapäevasteks esinejateks saavad Kogan Reva ja Linter.
27. september 2019, 22:26
Loodame, et raudse rusikaga Kõlvart ei ole kaua Eesti pealinna meer!
planet27. september 2019, 20:53
kahju. Ainus Eesti kanal, mille uudiseid julgesin vaadata.
maret27. september 2019, 18:20
See on hingekella löömine.Annaks jumal sellele mehele viimseis päevi.
27. september 2019, 17:01
Parim nalja saade Vassiljevilt, pange ta kuskile kanalisse uuesti.
3. oktoober 2019, 09:14
tõesti tore nalja saade. Meenutame juba aastaid, kuidas keegi helistaja ütles: "Tere hallo". Meenutame ja naerame, saatejuht hetkeks kohmetus, kuid toibus üsna kiirest.
väga hea27. september 2019, 16:39
saade Nädal pluss puhapäeviti.Erapooletu,saad nädala uudised kätte.Kommenteerivad asjatundjad.
mart27. september 2019, 13:40
Miks ei küsita Tallinna inimestelt ja üldse Eesti inimestelt nende arvamust, kas nad on ka Tallinna Televisiooni kanali sulgemisega nõus? Arvestatakse vaid majanduslike kaalutlustega, aga inimeste, kes seda kanalit vaatavad, arvamusega ei arvestata sugugi. Kas selline ongi siis meie demokraatia?
Demokraat27. september 2019, 13:50
Demokraatiat väljendatakse valimispäeval. Enamusel valijatest pole TTV d vaja. Mingite vähemuste ja erineva seksorientatsiooniga inimeste arvamuse järgi ei pea elu toimuma. Loome siis p.rastidele ka oma telekanali maksumaksja raha eest või? Ekret , mida see kanal promob on selge vähemus eesti rahvast. Samal pulgal omasooiharatega
Kus 27. september 2019, 12:23
küll nüüd ekre ja keski oraatorid oma üllaid mõtteid rahvale edastama hakkavad?
AJ27. september 2019, 11:57
Kui raha ei ole, on selge. Ei saa tegutseda. Küll aga kella 20.00 uudistesaade oli tasemel, võimaldas midagi ka Tallinna kohta kuulda-näha, ka maailma oluliselt objektiivsemalt kui teised kanalid. Teised kanalid näitavad vaid suurt Euroopat ja "kallutatud" müra. Ka kultuuri- ja reisisaadetel polnud viga, ka arutelusaadetel. Selge, et paljudele need oli neis otseöeldu vastumeelt, aga eks see jääb ikka ja ei muutu.... RIP.
Miks Linnapea tund ära kaotati?29. september 2019, 07:58
kõik sellised on Ühtse Venemaa parteisõbrad, kes peavad kremli käsul Eestit ja eestlust hävitama27. september 2019, 11:34
Alles see oli, kui Mart Hel me kiitis avalikult eesti-vene meedias ja veel sulaselges vene keeles Lavrovi ja Venemaad ja venelasi- »Meie edutame venelasi, venelased on paremad kodanikud kui eestlased,» rääkis paremäärmuslaste juht Helme Rus.Postimees.ee stuudios teatas Helme Mart kõige muuhulgas, et eelistab mitte ainult vene koolide säilitamist, vaid ka oma valmisolekust sõita Moskvasse ja teha Venemaaga koostööd.
meie oma hungveiping ( esivanem seda oligi) teeb muudki kui ttv sulgemine27. september 2019, 11:06
jõudu leheneegritele miša tegude kajastamisel
Vaataja27. september 2019, 11:03
Kes pani Kölvarti Tallinna linnapeaks ? Ta pole eestlane. Väga vale otsus !!!
###27. september 2019, 11:02
Tallinna televisioonil on huvitavad teemad ja saated ! Positiivsed muutused on ilmsed, labaseid saateid, nagu teised kanalid viljelevad, ei leidu.
pensionär27. september 2019, 10:40
Alles ju oli probleem,et Tallinna tv pole vaja! No miks siis nüüd selline kisa? Või pole vahet,mis teema,peaasi,et mingi jama üleval oleks!?
eestlased on väga rahul, et see TTV venemeelne propakanal kinni pannakse27. september 2019, 11:37
ainult EKRED kisavad sii, sest TTV oli ainuke koht kuhu helmesid esinema kutsuti ja lubati.
vali naer,helmed panid Kõlvarti pukki...ja nüüd said nad temalt hoopis vägeva maksahaagi27. september 2019, 10:24
Ekred on marus, ekred on nüüd nagu ülesärritatud herilased, nende juhid enam kuhugile esinema ei pääse, neid suure l-õu.gadega psü.h.h,osid ju kusagile mujale eetrisse ei lastud ega lastagi.
Kõlvart likvideerib Kremli käsul27. september 2019, 10:22
rahapesijatel pinnu silmist.
27. september 2019, 11:22
terve see praegune punt tegutseb, hävitab ja püüab Eesti riiki Kremli käsul likvideerida.
Martin27. september 2019, 10:19
Eks hr.Kõlvart teab, et keskerakonna aeg hakkab läbi saama ja TTV kaotamine annab hoogu kiiremine "mäest alla veeremisele". Jõudu siis!
punapruunlane27. september 2019, 09:40
No aga valitsusel ju nüüd ERR, milleks veel TTVle raha kulutada. Või on raske ERRi meeskond välja vahetada, nende vastu, kes soovitud suunaga saateid teevad ja selliseid uudiseid, mis valitsusele sobivad? sputnikust saab ju odavalt need uudised maha viksida.
E-jalgrattur27. september 2019, 09:36
Kas valitsus ei saa leida siis need 2 milli,mis kõlvatu meelest kokku hoiab?Kõlvatu prvert tahab reklaami ja saateid osta Pervii Baltiiski Kanalilt kindlasti.See on Dimitri Kõlvarti enesetapp-ta nagu saeb oksa,millel istub.
poleks küssa27. september 2019, 09:46
aga milleks otsida kui ise asja korraldaja.
Ekre-E-jalgrattur ``see on Kõlvarti enesetapp``27. september 2019, 10:34
Kas samasugune ``enesetapp``nagu pangajuhi Rehe oma, kus Rehe tappis ennast kusagil metsas ära ja peale seda kõndis ta laip kenasti ta koduaeda, mis juba enne oli mitmeid kordi koertega läbiotsitud?
.27. september 2019, 09:27
vana hiid27. september 2019, 09:24
protiv loma net prijoma , kuid igale rusikale vastu leidub veelgi raudsem rusikas. Lootsime sellest härrast enamat, dolerantsemat.
**dolerantne*ekreÄrataja, marss kooli!27. september 2019, 10:39
Van Ames27. september 2019, 09:15
Väga kahju, oli ainuke vaadatav eesti kanal, kanal kus saateid tegid inimesed kes olid seda ala aastaid ülikoolis õppinud. Praegu piisab "teleajakirjanikuks" saamiseks kui on kolm klassi haridust vennaga kahasse või naisterahvastel õige tegelase jaoks jalgu hargitada , kurb :(
Uurisin27. september 2019, 09:13
uurijatelt , mis metoodika alusel on toimunud telekanalite vaadatavuse tuvastamine. Tuli välja, et sellel pole mingitki alust tõsiseltvõetavusele. See on üdini manipuleeritav tegevus. Ja senini on olnud süvariigi tahtmine näidata Tallinna TV vaadatavust madalana. Tegin oma alevikus küsitluse ja sain vaadatavuseks 25%. Aga miks Kõlvart sulgeb kanali, miks juba varem vaadatavad vestlussaated lõpetati? Asi lihtne. Teatud jõud, kes asuvad mitte Eestis, annavad korraldusi, mis tuleb vastuvaidlematult täita. Ei tohi ühiskonnas rääkida asjadest nii nagu need on või peaksid olema.
oh, jäta juba27. september 2019, 09:32
mis välisjõud, mis huvi mingi pisiriigi telekanali vastu. See plaan tekkis siis kui Ratas sai esimest korda peaministriks. Enam ei olnud vajadust oponeeriva tõe järele, sest kõige ehedam tõde tuli juba keskerakonnast niigi läbi riigitelevisiooni ja raadio.
27. september 2019, 09:12
väga venemeelne linnapea eestlastega ei arvesta ülbe
kübar27. september 2019, 09:41
Tuleb ekrel linn üle võtta!
tõsi 27. september 2019, 10:46
väga venemeelne ja ülbe linnapea,kes helmedega üldse ei arvesta,helmed tegelt kõlvarti ju Tallinna linnapeapukki upitasidki Kas see on siis nüüd kõlvarti tänu helmedele?
Ivo29. september 2019, 08:24
Ärge heitke meelt, Sputniku tõlked saate asemele. Tegelikult algas see info sulustamine peale tasapisi juba Ratase I valitsuse ajal kui ajakirjanikud visati valitsuse istungitelt välja, siis hakati vaadatumaid saateaegu vähendama ja mõned saated kadusid hoopis. Selle valitsuse esiletõus viidi läbi ka ilma erakondade debatte, need viidi läbi nüüd teises kanalis ja nüsitud kujul kl 21.40 . Riigitelevisioonist kadus Ratasele ebamugav Riigikogu infotund. Ma seekord enam oma perega valima ei lähe, sest puudub ülevaade , keda riigikogulastest üldse kõlbab tagasi valida, pole infot, millega tegeleva
viga oli juhtimises27. september 2019, 09:02
30 000 annetada mingile filmile, reporter Võsu lennutamine mööda glamuurseid suvituskohti, Aunaste ja Võrno palkamine jne. Väga head olid kultuurisaated, selliseid pole üheski kanalis. Marise tehtud saated Laulupeost ületasid kõikide teiste kanalite saated Laulupeost. Filmide valik oli hea. Kõige suurem pluss, et pole reklaame, saab rahulikult vaadata.
tänane valitsus ei vaja oponente27. september 2019, 09:33
TTY näol . Kõlvat on vaid käsutäitja.
mattis27. september 2019, 08:50
Kõige kindlam märk meie keele ja meele teleeetrist eemaldamisest.Keskile valimistel hääle andmine edaspidi kindel iseseisvuse kaotuse tee.....minu arusaam asjast.
lõuna-eestlane27. september 2019, 08:49
TTV on üle kogu Eestimaa väga paljude poolt vaadatud telekanal, miks see kinni panna? Nüüd ei ole enam midagi õhtuti vaadata, olid ju head reisisaated, väga head jutusaated ja mis peamine, polnud propaganda oravatele, mis on teistes kanalites valitsev suund. ETV on ju lausa reformikate agitatsiooni kanal, kõik, kes mõtlevad teisiti, ei saa sõna, need tambitakse "kuuskede" poolt porri. Sellest telekanalit suudab riik pidada, siis tehke TTV ka riigi poolt, kasvõi osaliselt, rahastatavaks, et vaatajal oleks alternatiiv sellele üheülbalisele mõttemallile mis valitseb ETVs.
Lorenz27. september 2019, 09:04
Äkki on hoopis sinu mõttemall üheülbaline?
27. september 2019, 08:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tiit27. september 2019, 09:01
Siin sa küll eksid. TTV madal vaadatavus ongi oravate propaganda. Seal on väga head saated ja soltumatud, mitte oravate ega teiste erakondade käpa all.
Ise sa oled oravate propaganda27. september 2019, 09:17
Oleks vaadatavus ok, annaks programmis müüa reklaami ja sellega oma tegevust rahastada
talina kassa27. september 2019, 08:42
ka laiaks löödud? krimikesikud ikka oskavad, õudus, mis meid ootamas
talina kaslaiakslöödud? eeskuju nakatab- riigirahade suurejooneline laiakslöömine on juba toimunud27. september 2019, 11:02
tõsi jah, krimikesikute juht ja peataminister oskab veel kõige paremini riigiraha laiaks lüüa, tema esimese valitsuse ajal kadus 130 milli, koos Ekre- ja isamaalitsidega kadusid kei valitsus esimese kolme kuuga 168 MILJONIT riigireserve nagu tina tuhka. Kuhu, milleks, mis otstarbeks see raha kasutati? sellest vaikib KEI valitsus nagu haud.
Tegelikkus27. september 2019, 08:36
Ilmselt Kõlvarti ja Co valijad sellist kanalit EI VAATA! Seal saated on mingis imelikus võõras keeles. Miks siis need valijad peaks oma maksudega sellist TV ülalpidama??? Ei peagi ja KINNI! Likvideerida!
27. september 2019, 08:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja on teinud mida?27. september 2019, 09:37
Likvideerimine, lõhkumine ,eitamine ja keelamine ei anna küll märku eo rahvuslikkusest, tarkusest ega laiast mõtlemisvõimest. Pigem võimujanust ja ainuotsustamise ihast.
munk ( μοναχός )27. september 2019, 08:16
Asjata tegi seda. Ilma meediata ei saa temagi. Siiski - kõik kestab edasi.
Tiit27. september 2019, 08:11
Tallinna saadete edastamiseks hakatakse kasutama kanalit PBK.
???27. september 2019, 08:03
miks küll Kõlvart alla andis? TTV oli algusest saati reformikatel hambuis, lõpuks said oma tahtmise, tglt TTV oli ainuke telekanal, mis ei olnud kallutatud, ja TTV-s kehtis vaba sõna, ülimalt kahju et TTV kaob.
Miks?27. september 2019, 09:40
Sõlmiti kokkulepe. Et kui suled, on võimalus linnapeana tööd saada. Nii lihtne. Cosa Nostra!
fakt27. september 2019, 07:44
vaatamata oma väikesele rahale on TTV tunduvalt intelligentsem ja rahvuslikum kui mannetu ETV mis peaks olema rahvuslik põhikanal
27. september 2019, 07:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kreml ei maga27. september 2019, 07:30
Samasugune muster ka Jõhvis, kus Repinski laskis eestlased ametitest lahti ja pani umbvenelased paika. Mis on sellistel asja Eesti kultuuriga!?
to Nii juhtub...27. september 2019, 08:34
annaks jumal, et nii juhtuks nagu sa ennustasid... ja opeale selle võiks jääda ima ka suguvendade/õdede häältest...
kahjuks27. september 2019, 06:52
on opositsioon rumal nagu ka neomarksism üldse, asi ei ole tõe välja ütlemises vaid teie enda mõõdutundetus ahnitsemises ja moraalituses, vimm teie vastu vaid kasvab
loogiline27. september 2019, 07:05
kes elab teiste arvelt see ei mõista töötegijaid, ega see seltskond keda tahetakse läänes vormida ei hakka iial toitma selle supi kokku keetjaid ja nii võidavadki jaapanlased, hiinlased ja ka brasiillased kes panustavad oma rahvale
Log227. september 2019, 07:22
Edukamate hulka prognoositud väikeriik on reformitud vaid eliidi ja välisärikate huvides. Isegi vahepeal pankrotistunud Islandi elatustase on meist kordades kõrgem! Jaapanist (kus munitsipaalkorterid ja hooldusasutused on tasuta) ei räägigi.
Õnneks :)27. september 2019, 07:34
Opositsioon pakub asenduseks kvaliteetmeelelahutust nagu Tuttavalt kõlav molu ja tõsielusara nagu Rannamaja https://kroonika.delfi.ee/news/kroonika/rannamaja-noorte-poorane-pariselu-sariseksija-superstaaride-sober-narkari-eksnaine-ja-paljastavates-riietes-opetaja?id=87556585
televaataja27. september 2019, 06:40
jälle üks võitlus eestluse hävitamise suunas, just TTV oli kõige eestimeelsem oma lõõtsalugudega ja asjalike remondi õpetamistega, eks pinnuks oli poliitsaadetes tõe välja ütlemine, loodame et leiavad uue väljundi eestimeelsete toel, seda kanalit olen nõus küll raha eest toetama, muu on hale vigin , iga kanali peale heal juhul üks vaadatav saade
Urt27. september 2019, 06:29
Viimane aus telekanal Soome lahest lõuna pool.
Miskipärast27. september 2019, 06:12
on nii, et prügi viiakse peamiselt prügimäele.....
P-sukelduja27. september 2019, 07:25
See, mis rikkurite jaoks on häiriv prügi võib tavamatside jaoks olla vajalik allikas.
27. september 2019, 05:35
ja oma raha eest hakkad venelaste koole ülal pidama mitte maksumaksja ,kui siis vene maksumaksja raha eest
Tiit27. september 2019, 05:28
Ega selline hale väikelinn Tallinn ei olegi väärt oma televisiooni.
elli27. september 2019, 03:59
seda oleks tulnud teha juba varem
Ove27. september 2019, 06:39
Kõlvart ja sotsid ärgu nüüd unustagu ka eestikeelset Pealinna kinni panna, kui juba, siis juba.
ellit27. september 2019, 07:28
Varem oleks tulnud kõrvaldada oravate (mõju)võim ja riigil oleks kasutada kümneid miljardeid rohkem.
27. september 2019, 03:11
Kunagi tuli välja et kui eesti kaevaks kõik maavarad välja oleks me rikkad igaüks saaks 1 milli endale, nii ju saates räägiti , kas tegu polnud mitte Katrin Lusti omas erakorraline saade, kaob ära siis kaob, on ennegi saateid ära kadunud, Isegi raadio tegi uuenudse oli 23 kanali asemel 14 , ja muusika kanal ju läks kuskile netti üles, ega siis eesti rahvas taga igatsema hakka, võibolla natuke ja siis tuleb uus ja huvitav ja siis ei mõelda et TTV mis see veel oli, saame näha lõpuks mida teevad ja mida mitte.
oojaa27. september 2019, 06:46
kõik kanalid saavad täis ülivajalikku ja ülihuvitavat Rannamaja ja muud õpetlikku otse bordellist
Nende miljonite eest saab viia Eesti elukeskkonna maale looduse keskele27. september 2019, 01:27
kus eestlased saaksid vabalt elada oma taredes,ning elatuda metsaandidest mis on mahetoit ja meditsiin. Robotid teeniks inimesi ja majandus teeniks eestlasi aga mitte pankasid mis imevad eestlaste mahlad riigipiiri taha. Selle tarbeks tuleb likvideerida inflatsioon. Inflatsiooni likvideerib taastuvenergia abil. Eesti Siseministeeriumi andmeil Eesti-sisese energia vajaduse katab mõne suure tuulepargiga ära. 120m kõrgusel on tuulevaikust harva - tuuleteadlase Ain Kulli järgi on tuul Läänemerel ja Peipsil üheaegselt nõrk 28 päeva aastas. 200 meetri kõrgusel on tuult alati.
27. september 2019, 01:29
200 meetri kõrgusel on tuult alati,uued tuulikud on 200 meetri kõrgused. -Rohelise Eesti energia kavast. - Kui palju päikesepaneele tuleks üles seada, et kogu Eestit elektriga varustada? 7,33 TWh tootmiseks (nagu 2013. aastal) pole neid rohkem vajagi kui 50 km2 ehk umbes Sirtsu soo jagu.
27. september 2019, 01:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Õige arusaam27. september 2019, 08:00
A.Roos, A.Raid, H.Raudvere ja Gräzin olid objektiivsed kommentaatorid. Nüüd asendatakse nad võõrvõimu teenritega (nimed teada).
ando27. september 2019, 01:04
See otsus on küll väga vale.Pidasin linnapead julgeks ja õigeid otsuseid tegevaks meheks-see otsus-täielik ämber.Eriti jäävad sellest kanalist puudust tundma maainimesed ja vanemaealised-nõrgem ja niigi kaitsetum osa Eesti rahvast.
27. september 2019, 00:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. september 2019, 09:16
Riisalu lösutab ja kiidab takka
Kõvart27. september 2019, 00:25
Kes te selline olete, et Eesti eestlaste lemmik kanali kinni panete? Nüüd jääb, siis maal elavatele vähekindlustatud inimestele vaatamiseks ETV poliitkanal, mis maksab kümneid miljoneid... Kust see raha tuleb, see raha võetakse vägisi maksumaksja taskust ja 4-ja miljonit ei leita TTV jaoks. Maha Kõlvart ja Keskerakond!
Zandra27. september 2019, 04:04
SA 'ra soni, kui ei tea. Kui see sinu lemmik oli, ei t'henda, et eesti rahva lemmik.
27. september 2019, 00:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teadlased27. september 2019, 00:28
Jutt on TTV-ST! ja lihtrahva meeliskanalist!
Pille27. september 2019, 00:11
Mul kûll väga kahju TTV kadumisest, hakkan puudust tundma 🙈 , olin pidev vaataja.
Oleks tore kui Televeeb haaraks oma tiiva alla Tallinna Televisiooni26. september 2019, 23:26
Televeeb ja Ohtuleht on Eesti demokraatlikuimad ja liberaalseimad meedia kanalid ja sestap Tallinna Televisioon peaks nendega liituma.
Nende miljonite eest saab rajada tehase vesiniku autode tootmiseks26. september 2019, 23:20
Kui nende miljonite eest Eesti riik rajaks tehase milles toodaks vesiniku autosid ja jagaks neid kodanikelele omahinnaga siis Eesti saaks rikkamaks 10 miljardi võrra igal aastal. Vesiniku autosid toodab Fordi tehas,Inglismaa,Jaapan,Hiina,Korea jpt. maad.
Nende miljonite eest saab 27. september 2019, 09:24
alustada maal purilennukitega heinavedu
Tubli26. september 2019, 23:11
Kaugemalt vaadates on ôige mees pukki saand, midagi toimub vàhemalt... ei ole ainult omavahel kaklemist...jàrgmine samm voiks olla toimiv-Tegutsev president, vainot?!??
kurblik26. september 2019, 22:41
Tegelikult väga väga kahju et selline otsus tehti
Jäävad ainult koorekihi multikulti hääletorud26. september 2019, 23:09
Linnapea ei ole piisavalt intelligentne, et asendamatu telekanali tähtsusest aru saada! :(
Liis26. september 2019, 22:27
Seakari, mitte Tallinna raad.
Penskar 6726. september 2019, 22:24
Mart, tuleta meelde millises TV-s sa alustasid ja rahvast hääletama kutsusid ja nüüd sa lased selle reklaamivaba kanali sulgeda, kas sa tõesti kardad russkii gulaki , kuna kanal on vabalevis siis saab seda vaadata ka kõige vasem inimene eesti piires vana telekaga, Mart mõtle, inimene maal ei tule kunagi tuti reklaamide taha, tasuta leht kuhu jäi?
vetevana26. september 2019, 22:19
üunased oravad said oma tahtmise, nägid väga hästi,kuidas TTV hakati ikka rohkem ja rohkem vaatama. Mõni võiks hoopis oma erakanali tyeha ja saated kuutasu peale üle viia, siis ei hakka kellegi hambad sinna taha.
Uue maailmakorra sõdurid26. september 2019, 23:11
Oravate taga on pirakad rahavood.
kahju26. september 2019, 22:15
Väga väga kahju. Rahalisest poolest võib ju aru saada aga Tallinn , Eesti kõige rikkama linnana ja suurima majandusega võiks ju ikkagi olla ka sõnavabaduse ja Eesti kultuuri toetaja. TTV oli kõige parem ja kõige kultuursem Eesti telekanal. Eesti ajakirjandusele ja kultuurimaastikule on see väga halb, et ei olegi enam ühtegi normaalset telekanalit. ERR on täielikult alla käinud ja 90% ulatuses propaganda.
Penskar 6726. september 2019, 21:54
No ikka vene raudne rusikas, ainuke kanal mis on eesti rahvale ilma reklaamita vaadatav ja saated on väga huvitavad ja vaadatavad, need erakanalid oma reklaamidega võiks üldse kaduda, 10min. saadet ja 15min, reklaami, kas te tõesti usute, et kõik naised ostavad tuti värki või vaene eestlane autopoodi ja ostab uue auto. Leppige kokku ja tehke üks kanal kus te tamite reklaami 24/7. Kõlvart, kas eesti okupeeriti, eilne norkini saade NTV-s , karjusid ja ei lasknud teistel rääkida , sinu arvamus eesti ajaloost?
Ehh26. september 2019, 22:36
Ismoodi sa kulla inimene aru ei saa,et linn maksab selle kanali ülalpidamise kinni.Ja need summad pole pisikesed.Meil on tänapäeval arvutid ja võimalus vaadata sadu kanaleid üle maailma.Linna raha kulutamine sellele on väga rumal.Sama nagu lipo pood,kuigi kaupluseid kõik kohad täis.
ülejooksikul 26. september 2019, 21:47
Nüüd26. september 2019, 21:36
oleks aeg üks enne valimisi antud lubadus täita, nimelt enne tähtsate otsuste tegemist viia läbi rahvahääletus
Vaba Sõna26. september 2019, 21:35
Viimane vaba sõna kants suletakse, nüüdsest jääb ainult reformi, sotside ja EU propaganda!
argument on hea26. september 2019, 21:27
"Televisiooni tulevik on internet". Sama argumendiga võiks lõpetada paberlehtede masspostitamise. Keegi neid ei loe. Kliima soojenemisest olete kuulnud? Paberit tehakse puust mille tööks on CO2 sidumine. Teine võimalus on internet paberile trükkida?
Kutse 27. september 2019, 15:08
Siinsamas jookseb reklaam: laev peetri linna. Meil ei oleks mitte mingisuguseid probleeme, kui siia ei oleks nõnda palju idapoolseid imbunud
Reformierakond ei saagi järgmisse Riigikokku26. september 2019, 21:19
Kaja ei saagi kiidelda et ta sulges Tallinna TV. Nüüd langeb oravate reiting veelgi.
oh sa valu ja vaev26. september 2019, 21:16
No ega midagi, siis tuleb vene kanaleid otse vaadata, mitte ttv kaudu vene propagandat.
see pole õige otsus, seal olid väga head kultuuri saated ja üldse hea tasakaalukas ja sõbralik tv..26. september 2019, 21:07
Mait26. september 2019, 21:06
Kõlvart peaministriks:)
rekleem27. september 2019, 15:11
Siinsamas jookseb reklaam: laev Peterburgi. Kui nad oma kodumaal oleksid ja neid siia nõnda massiliselt ei oleks saabunud, siis meie rahvas saaks normaalsemalt elada, olla, otsustada omi asju ise
televisioon26. september 2019, 21:02
Kui kõik see, mis kanalis tehtud päevavalgele imbub on asi päris kriminaalne ja mõni läheb kinni või müüb ennast karvadega maha. Koondagu ennast esmalt Pukk ja raudjärv, nemad selle jama korraldasid. Mehed maksid cic. endale veel 2017 jõuludeks preemiat, Raudjärv kuupalga ulatuses ja Pukk 400 eurot. Viimane oli tööl olnud ainult kuu. Super.Töötajad ei midagi. maailma kalleim kinopilet ehk filmi kohtunik sponsoreerimine Puki poolt viiekohalise numbriga. Hannes Võrno ja Maire Aunaste ekraanile. Klounidele anti rahakott. Uurimisoragintel oleks tõe päevavalgele toomiseks tööd ja vaeva.
26. september 2019, 21:01
riisalu on ikka jubedalt rasva läinud,nagu koopaorav istub seal laua taga.kohe näha,et poliitik ja hea elu peal.mihhailil on veel kasvuruumi,aga eks aega on.
Igatahes26. september 2019, 20:58
Väga kahju. Ainuke vaadatav vabalevi kanal. Ennem võiks Etv kinni panna.
ima26. september 2019, 21:14
Tänage uuenenud keskerakonda, vana seda ei oleks teinud ja märkas ikka rahva soove.
Tramm nimega IHA26. september 2019, 20:55
Tallinn annab 8 milj transpordile......tasuta linnaliinid lõpevad fiaskoga varem või hiljem.
26. september 2019, 20:48
Väga tubli,ometi pannakse see propakanal kinni,sealt vabaneb suur summa raha,mida saab kasutada kas laste vöi vanurite abistamiseks.
26. september 2019, 21:08
no sina pugeja ei näe sest rahast sentigi,lipitse palju tahad.
jah26. september 2019, 21:16
nüüdsest hakkab siis kõikjalt vaid ühesuunalist propat jooksma.
Kordan26. september 2019, 20:46
juba kellegi poolt eespool öeldud sõnu: väga vale otsus! Ainus kanal, kus on alternatiivseid saateid erinevatel teemadel. Vaatajaid ju on, kuidas siis nii võib?!
26. september 2019, 20:37
nüüd ei jää vabalevisse enam muid kanaleid kui paar vasakpoolsete kontrolli all oleva err-i oma.gräzinil jumala tark jutt,ttv pakkus just alternatiivi.see mafioosnikust tunguus teeb ikka tallinna linnale ja eestile suure karuteene oma tembuga.
26. september 2019, 20:35
Vägisi tundub, et ENSV on tagasi, mis riigis me elame!!
26. september 2019, 20:44
Kõlvartil pole muidugi ttv-d vaja, tema valija seda ei vaata. Aga ttv on saatanast, see pole ajakirjandus, vaid keskerakonna parteipropaganda, mille maksavad kinni Tallinna maksumaksjad. Ja ERRi vasakpoolsuses süüdistada on ikka tase.
Siilionu26. september 2019, 20:25
Reisisaated ja Andra Veidemanni saade olid head.
kuule mode26. september 2019, 20:00
nüüd võtan endaga kaasa kogu pere, et minu kommentaari läbi ei lastud. Rohkem veendunud EKRE headuses. Riisalu varsti plahvatab oma paksuses.
vasja26. september 2019, 19:42
See aadlipreilide seriaal on minu teise poole lemmik. 1 oktoobrist TTV lõpetab tegevuse , ma ei taha sellele mõeldagi, kui mu naine seda ei näe... See sõda mis sealt tuleb ... ma arvan et isegi 2 maailmasõda selle kõrvlal oli laste mäng...
ivan26. september 2019, 19:47
koli meestele mõeldud varjupika!
vasja26. september 2019, 22:05
Meil juba läkski viies maailmasõda lahti. Kus Pärnus meeste turvakodu asub?
26. september 2019, 19:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
26. september 2019, 20:52
polnud seal mingit propagandat,sa maakas mine parem kartuleid noppima,ära targuta teemal,millest sinu aru üle ei käi.
oled sa26. september 2019, 20:55
Tõnis P edekommenteerija26. september 2019, 19:30
linnuke26. september 2019, 19:21
erki26. september 2019, 19:19
kiidetud olgu kõlvart. see väike sõstrasilm hakkab mulle järjest rohkem meeldima. üks vend, kes suutnud mitu korda olulised otsused vastu võtta , otsused, ida vanad dinosaurused on veeretanud aastaid tulemuseta
26. september 2019, 20:48
Kõlvart paneb selle kinni ainult seetõttu, et tema seda ei vaja, tema teeb enesereklaami venekeelsetes kremli-kanalites (Tallinna maksumaksja raha eest muidugi), ttv aga on pesuehtne eestikeelne kremli-käepikenduse kanal. Ja kesikud kasutavad tallinlaste raha niikuinii pbk-s jm kremli-meelses venekeelses meedias. Õudne kamp, aga et eestlased neid veel valivad, ekre puhul sama jutt. Kõlvart ju suisa kiitis ekret, et tänu neile säilivad venekeelsed koolid.
26. september 2019, 20:58
mis moodi hakkab meeldima,erki,mingit homosuhet otsid vä?neid geiklubisib meil küll,saad soovi korral saba alla nii mis sahiseb.
Hm26. september 2019, 21:08
Vatnik kiidab ikka vatnikku, on ju nii, väikese tähega "erki" ehk Eedik?
tubli tükk26. september 2019, 19:19
keskerakonna uuenemine on üha uhkem. Nüüd pole vaestel ja penskaritel enam isegi oma telekanalit. Riisalu selleks linnavalitsusse tööle võetigi, et ta peale Savisaare väljatõrjumist ka TTV le ära teeks , aga mees ei tulnud tööga toime. Nüüd siis Kõlvatiga kahepeale saadi ka selle teoga hakkama. Savisaar ütles kunagi , et seda uuenevat erakonda ei seo keskerakonnaga varsti enam misku. Muutub reformierakonnaks Nr 2.Aga asjatab rahaga veelgi innukamalt.
26. september 2019, 19:14
Mode ka soovib tele sulgemist
Mammi26. september 2019, 19:11
Loen siinseid kommentaare ja ei jõua ära imestada! Siiani on selle telekanali kohta inimestelt vaid negatiivset kuulda olnud, aga nüüd, kui kanal lõpetatakse, on kisa selline nagu oleks tegemist olnud maailma parima telekanaliga.
onu26. september 2019, 19:21
negatiivset TTV kohta oled pritsinud sina ja sinusugused. Maarahvali see kanal meeldis, sest see oli ainus koht kust sai nii mõnegi asja kohta alternatiivset teadet kuulda. Muidu laulavad ju kõik ühte ja sama joru.
vastupidi26. september 2019, 19:27
kulla mammi! Viimasel ajal st TTV on edasi läinud ja paremaks muutunud!
Parimaist parim 26. september 2019, 19:28
Ongi maailma parim kanal, eestlastele, mitte kolvartitele
mida järgmiseks?26. september 2019, 19:01
Kokkuhoitud rahast(TTV) Tallinna tänavasildid kakskeelseteks?
Mart ja Martin26. september 2019, 19:01
Meie aitasime st meie panime su linnapeaks, ja sina mängid meile nüüd sellist s1g.adust, et sõnad puuduvad. Ilma ekreta oleksid sa edasi ainult ümmargune NULL seal linnavalitsuses, ja nüüd keerad sina meile ekrejuhtidele sellise käki kokku, et s1ga ka seda ei sööks. Seda me sulle mitte iialgi ei andesta, kõik saab sulle kuhjaga tagasitasutud. SinineÄratus, tallake see venemo-ngol nüüd maapõhja! R.,s.k selline!
ha ha 26. september 2019, 19:07
oi oi, ekred on nüüd nagu ülesärritatud herilase pesa see oli aga äge torge kah ekre pihta
Maali Võrumaalt26. september 2019, 18:56
Ma nägin toaantenniga tasuta Tallinna TV häid saateid, aga nüüd jääb vaatamiseks oravate propagandakanal ETV
enne26. september 2019, 19:51
Discovery History , varsti hakkab näitama 6.osalist Estonia põhjaminekut , ETV on kõige mannetum kanal
TTV sündid savisaare telvisioonina nii öelda riik riigis26. september 2019, 18:54
praegune aga pole enam savisaarlaste nägu ega tegu. peaks jätkama sarnaselt riiklikele ETV kanalitele. muuseas ei tooda ka riigi rahastatud ETV mitte mingisugust olulist vaadatavust kommertskanalite kõrval , võib sulgeda samamoodi. kanal 12 käib küll
KES TEAB??? 27. september 2019, 00:00
Palju maksumaksja ETV-le maksab... kindlasti kümneid kordi rohkem ja ei mingit probleemi ega kisa. TTV PEAB JÄÄMA!!!
nii ja naa26. september 2019, 18:51
tehke tasuliseks ja siis võiks ta ju ikka alles jätta.Tundub, et kõlvart tahab enda võimu näidata.Ei tahtnud Nolanit ka filmima lasta.Pika palumise peale.Sai ennast tähtsaks teha.Või keegi rikkur, kel võimalust,tehku uus kanal(tasuline) ja võtaks selle programmi ja saatejuhid üle ning täiendaks veelgi.Saaks kindlasti hakkama ja vaadatavus laes. Kajastagu siis kõlvart linna uudiseid oma ttv-s.P.S!Paljud ainult rääkisisd, et ei vaata TTV, kuigi vaatasid siiski.Häbi oli ilmselt rääkida teatud ringkonnas.Vaatajaid on ja olnuks veelgi, kanalis olid muutused tuntavad, kui savisaar linnapea piolnud
26. september 2019, 19:34
Rita26. september 2019, 18:48
Kahju, seal oli huvitavaid reisisaateid. Ja poliitilisi debatte enne valimisi normaalsete saatejuhtidega. ETV kallutatud saatejuhid ei sobi neid läbi viima.
juku26. september 2019, 18:46
ja see riisalu ei peaks ka seal lösutama-ta ju polnudki tallinna kandidaatide nimekirjas vaid tartus,,,kes selle sinna sokutas..kas ta sai rahvalt mandaadi? EI SAANUD,,
26. september 2019, 18:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mart26. september 2019, 19:03
sinisalklane, tubli oled, et nii seda asiaati ähvardad!
10026. september 2019, 18:37
korda vaatasin ennem TTV harivaid saateid kui kanal 2 ja tv3 kommertss.itta
See oli hea eesti kanal26. september 2019, 18:31
Selle asemel oleks võinud mõne vene kanali likvideerida.
Peavoolust ei tohi erineda26. september 2019, 18:24
Miks? Seal oli mitmeid häid saateid ja saatejuhte......Kas nüüd avatakse kanal lasnamäelastele? Julm tegu, mis iseloomustab suurepäraselt selle asiaadi tegutsemisstiili.
ole mõistlik26. september 2019, 18:34
kordussaated ainult. ja mis nemad teistmoodi on kui kõik koondatud. kes kahjumiga toodab see ukse kinni paneb.
olen vagur ja mõistlik26. september 2019, 19:27
aga millises riigiametis ka ise purjetad?
26. september 2019, 18:22
Rumal otsus, TTV oli üks normaalsemaid, mida vaadata. ERR on allakäinud.
eew26. september 2019, 18:19
See on puhtalt eestikeelsele vaatajale sülitamine. s-tad mehed olete Tallinna linnapead
poleks uskunud26. september 2019, 19:28
Kõlvat ei sobi linnapeaks.
26. september 2019, 18:19
väga õige otsus. kellele neid televisioonikanaleid vaja on? minu meelest tuleks veel mõned sulgeda.
õnneks 26. september 2019, 20:20
entusiast läks tasuliseks, oleks võinud lausa kinni panna ja eestlaste IQ tõuseks tunduvalt
Mati26. september 2019, 18:17
Pigem adekvaatne mõtlemine, kus seda rusikat nähakse?
TTV vaataja26. september 2019, 18:12
Hr. Raidi saated olid väga huvitavad, loodetavasti jätkab ta nendega mõnes teises kanalis.
jäi küll mulje,26. september 2019, 18:56
et ainult halvustada kõike tahtis.
Tulemus 26. september 2019, 19:40
Raid jätkab Siberis kaevikute kaevamist, see mingil on teine tshugasviili, kes võõra rahva valitsejaks eksikombel sattus, tulemust olete näinud ise
Q3 26. september 2019, 17:55
Gräzinil tuline õigus. Eesti meediaruum on ammu juba täiesti sumbunud sõpruskondade, maailmavaate ja muude pesakondlike omadustega rühmadeks. Err absoluutselt nn kinnine tsunft, Kanal2 ja Tv3 tõmbetuultes laveerivad kasumijahtijad. Vaba sõna ja ausalt asjadest rääkimist üha vähem ja vähem..
Jajah26. september 2019, 18:03
Tallinna TV pole mingi vaba sõna! Tegemist oli rohkem ajakirjanduse paroodiaga.
vaba või mitte26. september 2019, 19:30
aga oli kordases vabam kui teised Eesti kanalid !
maalt ja traktoriga26. september 2019, 17:43
TTV mõned saated olid head, kuid kui neil ei olnud müügimehi, kes müünuks reklaamiaega, ega siis kaua vastu ei pea.
lõpuks ometi26. september 2019, 17:40
on peavoolu oponent likvideeritud,ning äärmus vasakpoolsete satanistlik klikk saab tõemonopoli!
26. september 2019, 17:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rahvas piketile 26. september 2019, 19:45
Miks helmed sellise mongoliidse reeturi linnapeaks lasksid, Tallinna linn on meie oma, nii on ja nii jääb
miks küll Kõlvart alla andis26. september 2019, 17:11
TTV oli algusest saati reformikatel hambuis, lõpuks said oma tahtmise, tglt TTV oli ainuke telekanal, mis ei olnud kallutatud, ja TTV-s kehtis vaba sõna, ülimalt kahju et TTV kaob.
Meie televisioon 26. september 2019, 19:47
TTV ei kao, vaid kolvart kaob
Kõlvart maksab valimistel26. september 2019, 17:05
26. september 2019, 19:50
Mode piirab sõnaõigust
x26. september 2019, 17:02
Viimase eestimeelse telekanali häbiväärne likvideerimine.
No26. september 2019, 17:21
Venemaa lepinguparnerid ja Putini agendid nüüd küll eestimeelsed pole.
Ajupestutele26. september 2019, 18:04
See, et siin tõerääkijaid kremli-meelseteks tembeldatakse näitab, et need arvajad on peameedia propaganda ohvrid.
anna-aru26. september 2019, 16:48
valitsus, kas rõõmustate, et tegite ära, aga kuhu jääb siis hüüdlause TEGIME ÄRA...
Vyhva26. september 2019, 16:59
Kõlvartil on vaja raha, et tellida venekeelseid propaganda saateid kremli BPK-st.Tal on eesti vaatajatest savi. Need vaadaku lakke!
teised lubavad26. september 2019, 19:34
aga keskmehed tegid näiteks penskaritele 7 €ga ära ja nüüd tegid ka TTVle ära. Nüüd pole kaugel aeg mil ka nendele ära tehakse.Ratas loomulikult hakkab jälle vabandama, et tema ei teadnud sellest muhvigi.
Nüüd selgus?26. september 2019, 16:36
See oli tasu Ratase peaministriks saamise eest.
Maestro26. september 2019, 16:50
Kõlvartil on seda raha vaja, et tellida venekeelseid mölasaateid kremli BPK-st. Tal eestlastest savi. Need vaadaku pesumasinat.
Umbusaldus 26. september 2019, 19:54
Rumal otsus.26. september 2019, 16:24
TTV oli ainus telekanal kus valitsus omi mõtteid sai moonutamata esitada. Kuhu te.nüüd lähete?
Vuhva26. september 2019, 16:53
TTV oli ainus kanal mis tõesti püüdis nii siseriiklikke kui rahvusvahelisi uudiseid tavainimeseni eesti keeles tuua. ERR seda enam ei viitsi/soovi teha, kommertskanalitses onuudiste asemel mingi kollane vaht. Aga noh, ega i...oote ei olegi kunagi objektiivsed uudised huvitanud!
uskuge kulla rahvas26. september 2019, 19:35
kui Ratas oleks sellest plaanist teadnu, ei siis tema oleks seda lubanud !!!
Madis26. september 2019, 16:23
Tõsi ta on, viimasel ajal olen palju Tallinna TV-d vaadanud, sealsed saated on südamelähedased ja nagu rahvale mõtlevad-nagu Gräzin ja Raid. Ja eks ka dr. Vassiljev on omal kohal,kohati nalja, kohati tõtt.
Viktor-optimist26. september 2019, 16:35
Dr ei tohigi meditsiini teemadel süngelt rääkida.
möh26. september 2019, 16:48
ETV2 võiks võtta omale paar väärt saadet TTV-st. Kui palju jõuavad lapsed neid multikaid vaadata, muutuvad lõpuks ka ise multikateks. ETV2 on mingi...?
26. september 2019, 16:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
just,parem kasutusviis on26. september 2019, 16:25
panna ämmadele kappi kilekotiga
Pähklikott26. september 2019, 16:32
Nende ärikate omakasmilke reformide tõttu kaotab riik siiani 3 miljonit päevas! https://ekspress.delfi.ee/kuum/valispangad-viivad-eestist-valja-ule-miljardi-euro-aastas?id=71905827
SebSwedson26. september 2019, 16:37
Meeletult suur kogus meie maksumaksjate raha on ammu Rootsis!
täna, 16:51-le26. september 2019, 18:10
Reinvesteeringuid ei loeta tuluks, seega ei jää siia midagi. Heatahtlikult väljamõeldud reform kohalike jaoks ei tööta.
26. september 2019, 16:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
KV-arendajast rantjee26. september 2019, 16:26
Ma olen TTV säilimise eest terve pensioni loovutama.
26. september 2019, 16:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vaene penskar26. september 2019, 16:30
Rohkem oli ikka propagandat Tallinna TV-s, kui kellegi arvamust seal küsiti, siis 99% olid kesikud. Aga muus asjas olen sealse tv-ga rahul.
Löd i pyk sid 26. september 2019, 20:01
Kas kultuuriministril on suu vett täis, või hoopis kinni teibitud, ehk valite koluvardi veel presidendiks
inetu-teguviis26. september 2019, 16:08
Kõlvat on kraanide kinnikeeraja...
Troonil 26. september 2019, 20:03
Varsti keerab teie õhutorud ka kinni
Väga kahju26. september 2019, 16:08
....tõeliselt ausate ja julgete arvamussaadete kadumise pärast. Ainult sealt sai teada riigi vaesumise põhjuste kohta. Kuidas hämavad EE, võõrpangad ja eliidi käpikud. Otse Kümnesse avalikustas isegi selle, kust tulid oravate rahapakkidega kilekotid.
ja saime teada,26. september 2019, 16:33
et Ernits käib Lätis viina ostmas, et vaene miljonärist vana kaabu pole rahul, et peab pensionist veel tulumaksu ka maksma. Aga ülesanne on täidetud, ekre on loodud ja võimule aidatud.
Sõna võtavad koluvardid 26. september 2019, 20:05
Kõik avalik suletakse demokraatlikus Eesti riigis, koos kommenteerimisega
Yana26. september 2019, 16:06
Linnapea paneb linna tv kinni,kukesupp.
Arumaeisaa 26. september 2019, 20:08
See oli selle sajandi tähtsaim teade, et Ernits käis viina ostmas ja miks tema ei või viina osta
Ammu aeg26. september 2019, 16:05
tallinlane26. september 2019, 16:02
Selle otsusega hakkab rohkem eestlasi Ekret pooldama!
talinlane26. september 2019, 15:58
Kõlvart ei sobi Tallinna linnapeaks!!
vaatleja26. september 2019, 16:13
Võrreldes varasema seisva veega, on tegemist julgete otsustega...
Rahvareetur 26. september 2019, 20:10
Ei sobinud juba enne, kui pandi linnapeaks
naine26. september 2019, 15:58
minu poolest võiks lõpetada need rannamajad, su nägu kõlab tuttavalt ja muu tühisisu jura....
Ilmselt26. september 2019, 15:53
Lasnamägi maksis kätte TTV eestlastele selle eest, et see ekrele sõna andis.
esiteks26. september 2019, 16:36
mingi linnaosa ei saa kätte maksta, teiseks oli see Putini ülesanne, luua Eestit ja EL-i lõhkuvad äärmuslased ja ehk on põhjust tulla ka venelasi kaitsma natside eest.
Umbusaldus homme 26. september 2019, 20:14
Mis sul sellest kättemaksust, eestlased elavad oma elu edasi, ainult ilma komuvardita
mari26. september 2019, 15:52
Loodame et internetis saab seniseid saateid edaspidi jälgida.
Kui TV26. september 2019, 16:37
on kinni pandud, mis saateid sa vaatad? Võid selle asemel lugeda Stolitsat.
Lootus on lol lide lohutus 26. september 2019, 20:17
Mine hakka juba kohe jälgima, oled juba end sooja täis lasknud
Aitäh!26. september 2019, 15:51
Lôpuks ometi! Kahju, et sinna nii palju raha on juba jôutud raisata ja kogu see tehnika ja muu osta. Aga vähemalt edaspidi sellist laristamist enam pole.
jah26. september 2019, 16:38
nüüd võib rahulikult surra, pole enam midagi vaadata.
Maie26. september 2019, 15:51
Kahju muidugi! Nii harjumatu kui seda enam sellisel kujul ei ole.
tom26. september 2019, 15:45
Nüüd on siis selge, et KE on võim länud Kõlvarti ja Toome pooldajate kätte!
26. september 2019, 16:09
Aga mille poolest erinevad Kõlvartist ja Toomist Ratas jt keskerakonna juhid? Topeltstandardite, muu millegi (eesti keeles üks, vene keeles teine jutt). See on ju neil alati nii olnud.
26. september 2019, 15:44
tegelikult väga kurb ,olin sageli selle kanali vaataja ikka koomale tuleb tömmata ,mis rahvale kättesaadav,paljudel pole vöimalus tasulisi kanaleid vaadata,aga ega vöimu vastu pole mötet vöidelda.
Kui26. september 2019, 15:43
eestlane ei ole pealinna linnapea siis võib kõike juhtuda.
lisaks veel26. september 2019, 15:41
Mu meelest on Tallinna TV poliitika- ja ühiskonnasaated ning debatid parima tasemega ja sisukuselt peajagu üle teiste kanalite omadest. Väga kahju, kui sellise taseme arutelud meie meediast kaovad...
Huvitav, ...26. september 2019, 15:47
....kelle käpik on Kõlvart?
Huvitavale26. september 2019, 16:10
Eks ikka nende teenistuses, kellede käes on suured rahad.
ery26. september 2019, 15:41
Nonoh... Esimene mõistlik otsus, ilmselt linna rahaasjad on ikka väga halvad. No ja valimised ka näitasid, et propaganda ei aita, keegi ei vaata lihtsalt.
26. september 2019, 15:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
26. september 2019, 16:10
Kohaliku omavalitsuse asi on teed, tänavad jm kohalikud asjad, mitte üle riigi leviva, Tallinna maksumaksja raha eest ülal peetava keskerakonna isikliku propagandameedia ülalpidamine.
ja miks peaks26. september 2019, 16:42
teiste valdade maksurahast tasuta transporti Tallinnas üleval pidama? Linna juhid ise ütlesid, et need teiste valdade elanikud, kes registreerisid end Tallinna, et tasuta transporti saada, muidu ei tasuks linnas tööl käia, nende maksurahast piisab.
väga lihtne26. september 2019, 17:04
sest Tallinn elab nagunii suuresti kogu muu Eesti arvelt
26. september 2019, 15:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Linnakodanik26. september 2019, 15:37
Tee endale kõigepealt selgeks, kuhu nimi ja kuhu kommentaar sisestada! ;) ;(
nuh26. september 2019, 15:31
Venelased on tema valiad ja neil on oma Kremli BPK
26. september 2019, 15:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jah, on vaja linnapead,26. september 2019, 15:42
kes julgeb teha ka ebapopulaarseid otsuseid, mitte aga ei kooguta-nooguta kõigile meeldimiseks, et rohkem hääli saada.
Ebapopulaarne otsus26. september 2019, 16:45
on ka see, et võõramaalased tuleb Eestisse tööle tuua, muidu nutetakse, et töökäsi jääb aina vähemaks ja varsti pole millestki pensionit maksta, kuigi maailma rahvastik kasvab tohutu kiirusega.
26. september 2019, 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
heh26. september 2019, 16:20
tal on korea juured muide
...26. september 2019, 17:59
Tegelikult on ta juurteta, sellest ka sellised otsused.
Lohe26. september 2019, 15:21
TTV on oma eesmärgi saavutanud, seepärast
26. september 2019, 15:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Palun ära head söögilooma solva.26. september 2019, 15:49
Hea maitsega on sealiha. Kui on nõnda loodud, et inimesed peavad sealiha sööma, siis sööme.
Kohutav tegu.Parim Eesti telekanal,mida vaadata ja ka vaesem inimene saab vaadata.Pangu parem see pr26. september 2019, 15:16
kas tõesti parim kanal?26. september 2019, 15:44
Huvitav küll, miks siis mina sealt haruharva mõnda saadet vaatan, aga tavaliselt ei tule seda kanalit üldse meeldegi, kuigi olen tallinlane.
Kõlvart!26. september 2019, 15:15
Sa kaotad hääli! Just vanemate ja nende ees, kes on harjunud teleka eest telekat vaatama. Noored, kes nutikast vaatavad, on kindlalt vähemuses. Tsiatemp, Kõlvart!
Mongol teeb mis tahab26. september 2019, 15:15
Selline oll kokkulepe tänase Juura ja Mardi valitsusega..Ilma Lasnamjaeta nemad võimul ei püsiks.Õõõvastav olukord.
Olen kindel26. september 2019, 15:14
see samm on eestlasest KE.toetaja likvideerimiseks. Maal on see üks vähestest vabalevi kanalitest.
M26. september 2019, 16:49
Pooldan vabalevina kanalit. Palju reisisaateid, ka arutelu-saateid. Ka Tallinna ja üle-Eestilisi saateid piirkondade kohta. Poliitika-poolselt pole eelistustele küll pihta saanud.
...26. september 2019, 15:11
Maria Jufereva viimane trump: "Lasnamäe peab saavutama viisavabaduse Valgevenega."
Nõnna pjallju võõraid26. september 2019, 15:53
Nõnna pjalju võõraid võtavad kogu aeg sõna meie maa, riigi ja rahva teemadel. Nemad saaksid suure austusega paremini omi asju ajada oma rodinamaal.
no sina Kõlvart26. september 2019, 15:08
üksinda ei otsusta, kas TTV lõpetab või jätkab! Nõukaajal tulid Kremlis käsud ja load-praegust on veits teised ajad! Venekeelsed telejaamad tuleks samuti sel juhul Eestis kinni panna ja vaadaku omi uudiseid netist, eks ole?!
tugitooli-sportlane26. september 2019, 15:06
ära võta minult seda rõõmu.....palun
Tundmatu rõõm 26. september 2019, 20:37
Sinu rõõmude üle koluvardid sülitavad ja on nad kunagi eestlaste arvamust küsinud
Qwert26. september 2019, 15:02
Kõlvarti valijaskond ei vaata TTV-d. Seega on täitsa arusaadav, miks ta selle kinni paneb. Samas tuleb öelda, et kusagil jäi TTV oma (finantsilises) arengus seisma kui seal puudub reklaam. Ei muretse TTV kadumise pärast, sest Keskerakond ei ole opositsioonis, seega ei suuda nad ega ka saa eriti lõugu lõksutada.
Reklaam siinsamas26. september 2019, 15:55
Laev nende linna > Peterburgi! Miks nad võõrastes riikides kamandada tahavad?
26. september 2019, 20:41
Aleksander26. september 2019, 14:58
Väga rumal ja intelligentsivaba tegu . Aga tegelikult olid head saated. Parim oli Lenki oma. Aastaid ootasin saatepäeva, kus kolmik arutas asju. Kahju, et just see saade suleti. See on justkui eesti rahva vastu suunatud tegu.
mulle meeldisid kultuurisaated26. september 2019, 15:11
lemmik oli "Inimese mõõde"
see Lenki oma26. september 2019, 16:49
oligi eestlaste vastane, vanad kommunistid ja Savisaare kamraadid ajasid oma kährikute jura.
Mägra Maja26. september 2019, 18:33
see ju parim klounide saade!
Just nii 26. september 2019, 20:42
Mitte justkui, vaid ongi Eesti rahva vastu suunatud
anna-aru26. september 2019, 14:57
kuhu jääb elementaarne viisakus vaatajaskonna suhtes...
Juurteta 26. september 2019, 20:45
Kolumardid ei ole viisakad, ka elementaarselt mitte
Vaadake PBK-d!26. september 2019, 14:53
Kuna see kanal oli just maainimestele nähtav siis veneztamise eesmärgil vaja see sulgeda.
seda pbk kanalit doteerib putik26. september 2019, 15:02
see jääb ja venestamine jätkub suurema hooga
maainimene26. september 2019, 16:50
ei näe ma muut, kui ETV-kanaleid ja Tallinna TV oma.
Maks26. september 2019, 20:48
Tallinnas sõitjatel võiks olla elementaarne viisakus , teiste Eesti maksumaksjate ees, kes nende tasuta transpordi kinni maksavad
Kindlasti26. september 2019, 14:51
on see oluline kaotus neile, kes sealt honorare saavad.
Maakas26. september 2019, 14:50
Teie arust on tallinn kogu Eesti. Jah ega peale Tallinna polegi pensionääre.
Ma ütleks,26. september 2019, 15:48
et mitte Tallinn pole kogu Eesti, vaid, et Tallinn pole üldse Eesti!
ys26. september 2019, 14:49
Kahju. TTV-s on palju asjalikke ja huvitavaid saateid. Ja ei näita pidevalt Türgi seepe. Loodan väga, et teised ETV kanalid võtavad parema osa omale.
samuti kahju26. september 2019, 15:03
Seal on palju head. Parim huumori saade on see terviseteemaline, mida juhib Dr. Vassiljev. Häid jutusaateid on, mida kõike ei pea küll kullana alti võtma, aga iva neis on. Ja filme on häid.
türgi seep ei ole hea,26. september 2019, 16:51
kuid on odav ja see makstakse reklaamirahaga kinni, ttv on maksumaksjate turjal vegeteeriv keskerakonna häälekandja - oli
Tom26. september 2019, 14:48
Mida ei suutnud RE tegi ära kõlvart.
...tõesti26. september 2019, 14:47
..väga rumal ja nõme otsus.Mida seal siis linnauudiseid kajastada on? Selleks ei pea ka televisoon olema. Tallinna TV oli väga vaadatav.Saateid igale maitsele.Pange siis kasvõi tasulisteks ja näidkae ka reklaame vahepeal, et raha saada.Praegu mõte selle sulgemisega teha propaganda kanaliks!!!
26. september 2019, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kui sa seda pead26. september 2019, 16:46
heaks, siis oleks vist lihtsam seda pildikasti mitte vaadata
Tallinna tv26. september 2019, 14:46
ei ole sugugi halb telekanal ja kergekäeliselt ma seda kinni ei paneks.Küll aga lõpetaks viivitamatult ära mõned saated,mis on kantud kunagistest keskerakonna ideoloogiatest.Selline ,,meedia keskpunkt"peab kohe lõppema ja asjaosalised tuleb vahistada kui vaenuliku propaganda levitajad.Lenk,Reinde ja teised sellised ei tohiks iialgi üheski kanalis või lehes sõna saada!
sulgema peaks26. september 2019, 15:15
Võrno ja Aunaste saated. See doktor võiks ka millegi muuga tegeleda, tolku pole temast ei helistajale, ei vaatajale. Aga häid saateid on väga palju.
Tallina TV sünnitas helmede pseudo-rahvuslaste partija..26. september 2019, 15:31
Sputnik oma vaenulikkusega ei saa TTV-le ligigi...Moskoovia haare ronib meie koju nii uksest kui aknast. Inimesed ole valvel.
Arvan26. september 2019, 17:41
Meedia keskpunkt oligi yle kõige!
26. september 2019, 20:52
Ma lõpetaks ära kolumardi linnapea koha, see tool tuleb saata prügimäele.
Sellega kaob ka keskerakond poliitikast.26. september 2019, 14:44
joosep26. september 2019, 14:44
ei ole hea tegu...kaotab tõenäoliselt valijaid...peaks võibolla meeleavalduse korraldama
..mula pole enam!26. september 2019, 16:55
helle26. september 2019, 14:43
Kasutan maal vabalevikanaleid, kuna eriti muud asjad siia ei jõua. Kahju oleks küll kanali sulgemisest, sest sealt tuleb vahest täitsa häid saateid. Samas jah - need ummauudud võiksid olla olemata
26. september 2019, 14:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vaene penskar26. september 2019, 16:57
mingit sünnipäeva toetust pole saanud, see raha lennukilt viskamine tallinlastele, tuleb lõpetada, samuti tasuta transport, viimane kuklutab rohkelt raha või tehku kõigile tasuta, oleks juba suur kokkuhoid muponautidelt, validaatoritelt koos hooldusega, kassadelt ja raha käitlemiselt bussides jne.
tsuhna26. september 2019, 14:41
Vabanev raha suunatakse PBK, RTR ja NTV kanalitest saadete tellimisele?
kui järele mõelda, 26. september 2019, 15:49
siis ei meenugi, millal viimati TTV-d vaatasin, aga PBK-st vaatasin alles mõni päev tagasi väga head kontserti.
väga hea kontsert?26. september 2019, 16:58
Kas seekord oli Putin laulja?
nb26. september 2019, 14:41
nagu oeldakse video killed the radio või see teistpidi.
doh26. september 2019, 14:41
njaa, see oligi liiga eesti meelseks muutunud. all hail kõlvart
26. september 2019, 14:41
no mis nüüd saab, propaganda kanal läheb kinni.
Edda26. september 2019, 14:38
Õige ettepanek. No kaua võib!
xan26. september 2019, 14:38
26. september 2019, 14:44
Rohkem tahaks kaamelite suguelu dokke näha.
Tahan Viktorit26. september 2019, 14:37
Loodan siiralt, et doktori saada saab teisele kanalile. Hea saade. Nii hariv ja humoorikas.
külamees26. september 2019, 14:37
väga kahju. aga mõni teleprogramm võiks üles korjata ttv saatejuhid ja formaadid......näiteks "mõtleme veel". "poolkuu gräziniga", "pillimeeste klubi", "rändur" ning ka mõnes mõttes naljasaated "tervisevõti" ja "meedia keskpunkt" on ju suht omapärase asjalelähenemisega.
ei tea26. september 2019, 14:40
Milline neist? Kõik need teised on süldile rajatud.
kui saate formaat on,26. september 2019, 16:49
et maksumaksja maksab kõik selle kinni, mitte reklaamitulu eest, siis nii mõnigi erakanal tahaks sissetulekut teleturu asemel
keskerakonna26. september 2019, 16:58
...mula kaob ja see on tore!
Tore26. september 2019, 18:37
Valtz26. september 2019, 14:37
Mis saab Rahvalõõtsa saatest ja suvel filmitud klippidest?
26. september 2019, 14:41
mis saab filmist kohtunik, mille esitus õigus neil on.
26. september 2019, 14:45
Prügikonteinerisse lähevad
STOPP26. september 2019, 14:37
pea ikka hoogu,hr.Kõlvart, nii ei lähe mitte....
selgeltnägija26. september 2019, 14:37
No selge - siis Eesti televisioonikanalitest enam midagi mõistlikku vaadata polegi, jääb vaid ajupesu zombeerimine ja solgi pähe valamine...
eks...26. september 2019, 14:35
...asemele tuleb mõni vene või kalmõki kanal.
kaugel26. september 2019, 14:34
kogu muda sees oli ka häid saateid, nt heeroldi lood. peab kiirelt need kodukalt kopima. natuke tunne et laps visatakse koos vanniveega välja
Tallinna Televisioonis on ka väga häid saateid!26. september 2019, 14:34
TTV26. september 2019, 14:33
26. september 2019, 14:46
ToTaalne Vulgaarsus-TTV.
26. september 2019, 14:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja 26. september 2019, 17:02
ERR3, kus näeb ka vahel häid filme, kuigi viimasel ajal vanad kordused.
JJ26. september 2019, 14:33
tuleb üle minna vene kanalitele.
26. september 2019, 21:02
Sooja sepikuga oled saanud või, maailmas väga häid kanaleid, miks peab vene saasta vaatama.
26. september 2019, 14:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Venestamise kiitjale26. september 2019, 14:39
Pannakse hoopis Pervõi Baltiiski Kanalisse.
maakeelse meedia vähenemine26. september 2019, 14:28
Telia võiks oma kirillitsa ülepakkumise ka üle vaadata ja rohkem Euroopasse (soovitavalt põhja poole) vaadata.
vaene penskar26. september 2019, 14:28
siis jääb veel vähem võimalusi midagigi vahel vaadata. Linn ka kulukas üleval pidada, paneks linna kinni, vaat kui palju kasvõi juhtkonna raha kokku hoitaks.
Meh26. september 2019, 14:33
Et jama, kui "Tervisevõti" kaob ära?
sind ka kulukas26. september 2019, 16:47
üleval pidada, kogu aeg tahad pensionitõusu, äkki...
Talina teviziontsik26. september 2019, 14:27
Väga õige otsus! Pole vaja seda inguvat Wassilijevit! Lasteaed saab lõpu ja PBK on ikka hää televiisor.
26. september 2019, 14:47
PBK jääb Keskturu realityle alla.
Miksjuurteta ( Miksjutita )26. september 2019, 21:06
Peale kolumardi me ei pane midagi kinni.