Tele

ARVUSTUS | Kas ma olen ainuke, kellele tundub, et „Õnne 13“ on oma autentsuse kaotanud? (114)

LISA KOMMENTAAR

Siina12. november 2019, 01:12
Are ja Palmi poja osatäitjad võiks välja kirjutada.Mõlemad ajavad täiesti mõtetut jampsi,häirib vaatamist.
1. oktoober 2019, 08:50
Minu meelest pole sarjal häda midagi. Uue stsenaristi dialoogid on palju loomulikumad kui varasemad, on toodud sisse ajakohaseid uusi liine - näiteks see Anneli, kes tüssas Lainet ja Kristjani, Allani, Almat, nüüd Margnat, ja pange tähele, väga elulähedaselt ei juhtu temaga mitte midagi! Korraks oli politsei tal juba kannul, aga sinna see kõik jäi. Elus ju ka ei leita tihti süüdlast, paha ei saa parajat palka jne. Politseiniku ja ehtekunstniku liin on huvitav. See Lepiku Salme lapselaps väga hea leid. Laine ja Kristjan ei saa oma maja tagasi, sest kinkimine oli jokk - inimestele väga õpetlik.
ats125. september 2019, 23:28
Seda seriaali võiks Paldiski seevaldis teha.
troll25. september 2019, 10:07
Peab ikka inimestel kehv elu olema, et suudavad isegi Õnne 13-st rõõmu tunda. 20 aastat tagasi oligi enamusel sedasi, tänapäeval mitte
Räpinamaalt24. september 2019, 23:34
Ootan iga nädal, millal hakkab saade "Õnne 13", olen lihtsalt nende FÄNN ;-) AITÄHH!
mina24. september 2019, 19:34
Vaatan iga osa Õnne 13 ja oleks väga kahju kui see seriaal kaoks ,rohkem tegevust ja tegelasi võiks jah olla loodan et autor ka arvustusi loeb ,kuigi ilmselt on juba mitme osavõtted juba tehtud .JÄTKAKE ootan järgnevaid osi ja võtke ka Raini osa uuesti sisse
rmp24. september 2019, 15:14
Kui Krissu ja Laine oma maja tagasi saavad(oleks juriidiliselt korrektne ja õiglane), tõuseb vaadatavus kümnekordseks. Seni ei soovi keegi nii pikkade lausetega kahekõnet vaadata! Kas kirjutaja vestleb nii koduses õhkkonnas...
Lihtsalt minu arvamus24. september 2019, 13:39
Õnne 13 on oma kire kaotanud, enam pole särtsu, kuidagi väsinud olemine kõigil. Võib-olla on aeg Õnne 13 pensionile saata?
mulle tundus Õnne 13 seriaal nagu kollase ajakirjanduse ekraniseering aga igavas võtmes ,midagi ajak24. september 2019, 11:12
24. september 2019, 10:27
eks ta meie selline keskmise eestlase tavapärane elu on. Aga mulle tundus ka Mare kuidagi ülevoolavalt õnnelik, oli ta ju sügavas masenduses eelmise hooaja lõpus. Aga tubli kui nii kiiresti depressioonist võitu sai . Kummaline on see Anneli lugu, Allan ju tundis ta ära ja Morna ei ole miljonilinn, et nüüd jalutab lapsega ringi ja keegi ei märka ega tunne.Loodan, et nüüd läheb asi vähemalt huvitavaks selles liinis, et teeb Margna ka varast lagedaks.
no24. september 2019, 10:17
seal pole ju juba üle kümne aasta miskit muutunud ega miskit toimunud, mõttetu ajaraisk...
ka vaataja24. september 2019, 10:15
Vaatasin ka laupäeval uut osa ja Mare tuli siis ,,vanglast,, välja,nagu oleks mingist SPA-st tulnud!! Kõik see tegevus ikka kellegi korteris,elamises,nagu üksluiseks jäänud!
Tänu.24. september 2019, 10:04
Pole viga viimastel osadel,ei kujuta ettegi,et ÕNNE kaoks ekraanilt.Minu abikaasa sõnad,arvamus:":Naiskirjutajad ajavad asja kraavi...Teet Kallas kirjutas paremini.."Jõudu kirjutajatele ja näitlejatele!Et ikka jatkuks see saade edaspidigi!
vaataja24. september 2019, 08:52
Vaatasin osaliselt neid vanu osi,olid palju tummisemad.Oleneb ikka sarja kirjutajast. Kevadel vajutasin puldil nuppu,osad olid väga magedad.Ma ei suuda vaadata Palmi poja ja Are sehkeldamisi.Uues osas mängis Alma Üle! Minu arvamus.
Tire24. september 2019, 09:22
Terve eESTI riik ei ole ...
Nõus24. september 2019, 08:14
"Õnne" ongi täpselt selline, nagu peab olema üks haltuurasari, mida tehakse muude tegemiste vahepeal pühapäeviti. Ikka dialoog pihku ja marss tegema. Dialoog on seetõttu puine, igaüks hõiskab (kes vähem, kes rohkem) teatraalsel moel enda jutu välja, teine vastab sama teatraalsel moel, aga sujuvat kooslust ei teki.
pinsionäär24. september 2019, 08:13
Ootan põnevuse ja suure ärevusega hinges mis järgmises osas juhtuma hakkab. Kellest veel vorsti annab teha ? Kes vangimajasse pistetakse, kes kellele tite taha teeb ?
24. september 2019, 08:04
Võiks olla päevakajalisem ja sotsiaalkriitilisem, et jääks jälg päriselus toimuvast ja inimeste mõtetest-seisukohtadest, väikse vimkaga See teeks sarja omatmoodi dokumendiks (nagu varasemad osad olidki).
24. september 2019, 07:59
Korra vaatasin, silma torkas igavus ja puine mäng.
nii on24. september 2019, 07:58
Kahjuks mitte, sest ka minu jaoks on see seriaal alates siis kui Teede seda kirjutama hakkas mõtte kaotanud. Ei saagi aru miks temale see anti, lihtsalt tühi nämmutamine. Kui kedagi muud võtta pole, siis pakkuge seda uuesti kasvõi Kati Saarale, sest siis oli see väga vaadatav. Saaks inimene ennast realiseerida ja rehtungis hoida.
Nipitiri25. september 2019, 09:28
Jutt jumala õige,Teede ei oska näha tegelikku inimest(minu arvamus),lugesin oma lemmikajakirjast 60+trma heietusi ,et miks küll pensionäril on igav ja sain aru,et täiesti mõttetu beib,justnagu temast on kirjutatud tolle Anneli tegelaskujusse,kes on kõige ebameeldivam tegelane "Õnnes",lisaks muidugi Palmi poeg(näitleja kohta ma midagi halba ei ütlr,lihtsalt osa on mööda kirjutatud).Kokkuvõttes,hale stsenaarium,kuid mida kalestunud noorelt 30.a.näitsikult ongi oodata.Kahju,et selline seriaal Teede poolt manalateele on suunatud.
Vaataja24. september 2019, 07:50
Probleemid võiks kiiremini lahendused saada. Laupäeva õhtul tahaks häid otsuseid.
24. september 2019, 07:46
Eks nooruse nostalgias tundub kõik ilusam.Ega ühe osaga ei saagi kõike lahendada. Ja muutuvad inimesed ning olukorrad. Elu ei jää seisma.
ei24. september 2019, 07:30
haaku need uued osad vanadega, palju muudetud või üldse unustatud. Kes kellega elas või palju kellegil lapsi oli.
Tiiu24. september 2019, 07:26
Ei ole nõus kriitikuga. Olen just hakanud uuesti Õnnet vaatama. Ja see mahatehtud osa oli kohati isegi naljakas. Ja peegeldas meie praegust elu. See, kuidas osa tundub, oleneb palju vaataja enda hetke meelelaadist. Saan aru, et kui 500 vana osa alles vaadatud, siis on raske praegusega kaasa minna, sest see elu seal on liiga tuttav ja tundub seeparast igav. Mulle aga meeldis see, kuidas karakterid on muutunud ja arenenud. Jaanus õpetab hoopis oma ema ja Alma on see, kes püüab tasakaalu sailitada. Õnne on vaärtus, mida me ei oska vahel hinnata nagu oma igapäevast elugi.
karu24. september 2019, 06:55
sinna võiks seksi sisse tuua!
karu24. september 2019, 09:00
sellepärast,et seksi pole , tundubki ÕL "kriitikule" saade igavavõitu.
inimene24. september 2019, 06:32
Kellegi huvides on vaja maha teha. Tegelikult on hea saade ja naudin saadet. Eesti teles ei ole midagi uut. Oli sõnnik ja on edasi sõnnik.
Aino24. september 2019, 05:32
Vaataja numbrid on head sellepärast,et eesti kanalitel ja veel laupäevaõhtul, ei ole midagi vaadata. Eakamad inimesed ja maapiirkondades, kus pole muid meelelahutus võimalusi, jääbki Õnne 13. Siin hõisata, et mina küll ei vaata, pole vaja. Eesti inimene tahab eesti keeles ka mingit saadet vaadata olgu siis pealegi vilets.
Ei ole ainus24. september 2019, 05:11
See autentsus kadus koos Johannesega.
24. september 2019, 01:33
Mina enam oma kümmekond aastat seriaale ei vaata,ära tüüdanud,igavad
Igavlev Koduperenaine24. september 2019, 00:16
Ja niipaljud ikka vaatavad seda mula!!?.......ja teisi seebikaid? - väljasurev rahvas!
mati24. september 2019, 00:04
ei kõlba enam kuhugi, lihtsalt nõme...
Evelin24. september 2019, 00:42
Ehitas hallitanud seintega maja Lainele ja Kristjanile.
No23. september 2019, 23:25
Aeg pillid kotti panna tõesti.
Vaataja23. september 2019, 22:49
Morna on ka Eestimaa kaardil vist asukohta vahetanud. Varasemalt jäi mulje, et Morna asub kuskil Tartu lähistel. Nüüd tuleb välja, et Mornast 100 km raadiuses pole ühtki veekeskust. Ühes osas mainiti Viljandit kui lähikonna suuremat ostukohta. Võta siis kinni ja aru saa.
Jaah23. september 2019, 22:43
Tegelikult on asi allakäinud juba aastaid. Paari seeriat olen näinud poolenisti. No ei ole enam midagi vaadata. Lausa hale. Aga algus oli hea. Ega seriaalid käivadki maha, kui liiga pikalt käitakse. Ja näitlejad ka. Ammu aeg punkt panna. Lihtsalt raha raiskamine.
23. september 2019, 22:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. september 2019, 07:48
Juba ammu ei viitsi Pilvi vaadata.
Marju23. september 2019, 22:20
Täielikuks saastaks muutunud.
Grete23. september 2019, 22:04
"Õnne 13" oleks pidanud lõppema siis,kui Teet Kallas selle kirjutamise lõpetas.Siis oleks selline hea mälestus sellest jäänud,aga mis nüüd seal toimub või pigem "ei toimu",on hale tõesti._isegi näitlejadest on kahju.Sellest on saanud imal jura.Vahel vaatan,kui telekast muud ei tule.Ega ma teda ju kinni keera.Aga jah,vaadata sealt küll miskit pole.
Arvaja23. september 2019, 22:02
Täitsa nõud! Kohati on niivõrd igav ja mõttetu dialoog! Vahepeal oli huvitavad need armukolmnurgad ja muu suhetega seonduv, kuid vanemad näitlejad on valdavalt igavad osad saanud.
J.k.23. september 2019, 21:58
Kahjuks ei ole enam see Õnne 13 nagu aastaid tagasi. ..tegelased liiga passiivsed.
23. september 2019, 21:42
Miks te kommentaari ära võtsite?
23. september 2019, 21:39
Vaatasin täna viimast. Täiesti mõttetu loba on nâitlejatele suhu kirjutatud. Vahetage see kirjaneitsi välja! Näha on, et sealt ei tule midagi.
Hm23. september 2019, 21:29
Heldeke, kas selle arvustuse on kirjutanud algklassilaps? Tase on küll algkoolile vastav. Inimene ei tunne ka ilmselgelt võõrsõnu, mida kasutab (ühes lauses oli näiteks täiesti absurdses kontekstis kasutatud sõna “oportunistlik”).
23. september 2019, 21:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jah23. september 2019, 21:55
ebaloogiline oli see, et jäi ju tagaotsitavaks seoses Vissi maali vargusega ja nüüd keegi ei tunne teda ära???
See...24. september 2019, 07:57
...ongi seriaali venitamine.Tõesti lõpetage juba ära see Õnne 13,Allan nagu porikärbes ei viitsi isegi toolilt püsti tõusta ja aina podiseb,Egas tahagi üht suppi kaua süüa,nii ka näitlejatel pole enam seda särtsu mängida.Näitlejad on head,aga sisu seriaalil pole ollagi.
Karl23. september 2019, 21:02
Kommentaarid hakkasid huvitama, kuigi ka enam aastaid pole sarja vaadanud, keegi võrdles veel Pilvede all sarjaga - no see P.A. on ikka päris segaste värk... , kuid siia sarja võiks jah midagi särtsakat-lustlikku sisse kirjutada, kasvõi n.t. pr.Almale uus kavaler-silmarõõm või ükskõik mida, elus juhtub ju kõiksugu huvitavaid-ja vähem huvitavaid asju... Ei pea ju pidevalt inisema-vinguma, seda jama on elus niigi ülearu. Laupäeva õhtul, eriti!, vaataks ikka midagi sellist, millest rind rõõmsaks läheb, kasvõi saate lõpuks-lõpus. Vat nii arvan mina, kuid eks igal teisel ole oma arvamus. Päikest!
Kes peaks23. september 2019, 21:57
ja mis põhjusel Almat tahtma? Olen ise penskar.
24. september 2019, 10:32
Almale on raske kaaslast leida . Meie teatrites napib selles vanuses meesnäitlejaid, kui siis ehk Peeter Jürgens Ugalast.
kris23. september 2019, 20:58
veidike särtsu oleks juurde vaja,näitlejad head,vaataks küll edasi meeleldi
Muigega23. september 2019, 20:51
Kõik viimase aja "Õnnetuse" stsenaristid lähtuvad kui advokaadid. Raha tilgub, mida kauem asi kestab. Et asi kestaks, on vaja seda venitada.
hiidlane23. september 2019, 20:41
Olen samuti arvamusel et viimased aastad läheb õnne 13 allapoole. Oleks tore kui leiate uue inimese kes hakkab edasi kirjutama. Oleks vaja õnne 13 natuke vürtsi ,pipart ja suhkrut lisada. Vaataks hea meelega laupäeva õhtul aga ei midagi huvitavat õnne 13 ei ole. Tänud muidugi meie suurepärastele näitlejatele.
kurivaataja23. september 2019, 20:41
Kirjutaja tuleb kiiremas korras välja vahetada, muidu on seriaal omadega täitsa läbi. Juba alguses tundus, et see proua ei oska ikka üldse asja, nii imelikud dialoogid, tegelaskujude mõnitamine, ühtki head asja ei tule meelde. Võtku Murutar või mõni muu kirjanik , siis jälle vaadatav.
minu arvamus23. september 2019, 22:22
Olen nõus,et stsenarist vajab välja vahetamist.Siis ehk saab veel vanast heast Õnne13- st asja!
Kaarel23. september 2019, 20:19
Lp. Keit Paju! Teie ei ole ainuke, kes on nördinud " Õnne 13" allakäigu pärast. Neid vaatajaid on palju. Tahaks lisada Teie heal tasemel arvustusele vaid seda, et õnneks ei ole meie näitlejad süüdi seal sisutühjade ja mõttetute dialoogide esitamise pärast. Mul on neist tõsiselt kahju, aga kui ette antud tekst teisiti ei võimalda, tuleb see maha lugeda. Stsenarist kasutab veel lisaks stseenide venitamist, et täita pooltunnikene eetriaega. Kahjuks Lp. Andra Teede seda ei taha mõista ja nii veerebki meie nn. kultusseriaal allamäge ning kaotab järjest vaatajaid.
Hahaa!23. september 2019, 21:29
Heal tasemel arvustus?
pontu23. september 2019, 20:19
kisub tõesti koledaks jamaks kätte ära. mõtleks miskit uut äkki välja?
u23. september 2019, 20:03
selle jama oleks pidanud ammu lõpetama, eetriruumi ainult võtavad, see seriaal ei huvita enam kedagi
naine23. september 2019, 19:50
kui see Taivo Palm sellest loost välja kirjutada, siis ehk vaataks, aga seda meest küll vaadata ei suuda
****23. september 2019, 21:28
Ega ta jah ilusmees ei ole aga ilma temata oleks seriaal veelgi igavam.
Kas ma olen ainuke ...23. september 2019, 19:46
kes pole elus ühtegi osa sellest vaadanud?
to Kas ma23. september 2019, 20:15
ei ole ainuke, ma ka pole
Maali23. september 2019, 19:45
Isegi sarja Kristjanil hakkas igav, magas vaeseke lausa diivanil ...Teleka ees tuli ka uni pääle . Töesti on jamaks lännu, naerukohti ei olegi enam...
Enam23. september 2019, 19:45
ei vaata sest nii igav oli et ajas haigutama.Igavesed jamad teemad ja kordavad uksteise sonu jargi.
Enam-ile24. september 2019, 01:23
Kui sa enam ei vaata, siis kuidas saad laita? Keegi turul rääkis? Võta ikka sõna siis, ku ole dpidev vaataja. Mulel tundub, et ka loo autor on tõesti sarja viimasel ajal ainult silmanurgast vaadanud.
kunagine vaataja23. september 2019, 19:43
Selle astaga võiks pinkti panna küll.
Ludwig23. september 2019, 19:43
Peale stsenaristi vahetust enam ei vaata. Vastik on.
Ludwigile24. september 2019, 01:24
Kui sa enam ei vaata, siis kust sa tead, et vastik on? Käid selgeltnägijate juur3es või?
Eks23. september 2019, 19:43
vanakooli näitlejate kahurväe siit ilmast kadumine Kiisk. Ulfsak, Aav mõjuta ka kindlasti. Uusi supernäitlejaid aga peale ei tule. Ja nii jääbki tühi tunne sisse. Pole midagi teha.
vaataja23. september 2019, 21:34
Vaatasin TTV-st Andra Teede intervjuud Inimese Mõõtes ja selge puha, sellest inimesest pole midagi oodata - ta on teistsugune ja teeb Õnnet vaid raha pärast, mida kiiremini kaob, seda parem Õnnele.
Kala hakkab mädanema peast23. september 2019, 19:29
Mitte näitlejates pole viga, stsenarist tuleb kiiremas korras välja vahetada! AT saabumisest alates hakkas asi alla käima...
Kriitik23. september 2019, 19:18
Kõik on õige.Jätsin Õnne vaatamise juba eelmisel aastal.Praegune stsenarist on sarja tegelastest teinud tigedad õiendajad, kunstlikult püütakse mingitki põnevust sisse tuua-Mare seiklused-Alma pole enam Alma, teised tegelased on igavad ja kurjad."Kaasaegne" stsenarist on oma töö teinud ja lõpule viib ta selle ilmselt sarja sulgemisega.
sama arvamus23. september 2019, 19:17
see kolmeteistkümnes Õnne on päris õnnetuks muutunud.
tõsi23. september 2019, 19:00
Kõik ainult virisevad ja vinguvad seal, ei mingit positiivset emotsiooni. Kus on positiivsus ja rõõmsameelsus?
Ving ja Hala23. september 2019, 19:53
Ja kuhu siinse kommijaskonna positiivsus ja rõõmsameelsus on kadunud? Või õieti pole meil seda kunagi olnudki?
23. september 2019, 19:00
Netflix on ju kanal nooremale koolieale? Kuid ka seda tuleb tunnistada et õnne13 on kusiseks jäänud. Saatke Saagim peale!
M.E.23. september 2019, 18:55
Kuidagi pingutatud ja otsitud teemad praegu Õnnes. Pole enam huvitav nagu enne. Hea film oli "Kartulid ja apelsinid" või "Üheotsapilet", mida oleks tahtnud isegi pikemalt näha, kuid äkki ongi hea, et ei venitatud igavaks.
23. september 2019, 21:58
Need pingutatud ja otsitud teemad juba ammu. Algusaegadega ei anna võrreldagi.
liiga kaua23. september 2019, 18:52
kestnud ja paratamatult kaotab võlu.
Taat 23. september 2019, 18:46
Vanasti oli veel väga hea saade "Mis Koosta perest uudist"! Midagi peab olema ka vanema põlvkonna jaoks!
tln23. september 2019, 19:44
See sari oli taidlusnäitlejatega sari ... olin laps siis, aga mäletan veel.
Taat / täna, 18:46-le23. september 2019, 19:45
Nõus. Olin siis laps, nüüd ammu vanaema, kui see "Koosta ..." oli. Oli väga mõnus pere- ja vanemate inimeste saade!
Taat23. september 2019, 18:43
Vanainimestele väga hea saade!
no23. september 2019, 18:59
minu ema on vana, aga ütleb, et on ebahuvitavaks läinud
Võimalik23. september 2019, 18:21
vaid meil,et leidub ,kes sellist jama vahivad.Rumalatest Eestis puudust pole.Kahju.
vaata siis seda tupeseene värki23. september 2019, 18:33
Tomo23. september 2019, 17:54
Olen nõus Teie arvamusega täitsa päri. See Õnne pole see mis ta oli kümme või viisteist aastat tagasi. Minu meelest on "sisu kvaliteet" juba aastaid kehva, ning aina kehvemaks jääb. Sisuliselt ma ei vaata seda seriaali juba aastaid. Kordusest vaatan vanu, eriti meeldivad 90 ndate aastate osad. Seepärast imestan, et ikka nii paljud on sellest seriaalist ikka veel huvitatud,
Maakas23. september 2019, 17:54
Eesti seriaalid kipuvad üldse liiga pikale venima. Läheb jamaks juba. Ammu peale "Pilvede all" ei vaata.
to Maakas23. september 2019, 18:51
Lapsed kasvavad, aga vanemad ei vanane. Ikka on mõni täkku täis ja kohati totukesed :)
sõna sekka23. september 2019, 17:53
Küsimus suurele ringile : Kui arvustuse autor väidab , et ta praktiliseltei vaadanud seda osa , siis kuidas saab ta anda hinnangut sellele !??
riigil23. september 2019, 17:51
pole raha kuhugi toppida.
kaua23. september 2019, 17:51
WonderWulff23. september 2019, 17:50
Head sõbrad. Aeg teeb poliitkorrektiive ja väikeärindus pole enam teema. Nüüd oleks kohe vaja võtta kliimateema ja seda nii tugevalt pasundada, et kõik saaksid aru, millise jaburdusega Euroopa tegeleb! Heaolu ja muu selline tuleb unustada. Ainult poliitika.
lol23. september 2019, 17:49
õudne elu teil kiunujatel, aga ma saan teist aru, see on ju eesti serjaal.
A23. september 2019, 19:44
Kas tõesti serjaal või?
23. september 2019, 22:01
Seekord on kriitika täiesti asja eest.
Superhead 23. september 2019, 17:49
Jah, sa oled ainuke, kes nii arvab, sest sa ei oska hinnata Eesti näitlejate superhästi mängitud osi ja karaktereid, nende näitlemisoskus on superhea, eranditult, ja edu Eesti lavastajatele.
Näitlejad on muidugi superhead, aga stsenarist Andra Teede tuleb välja vahetada! 23. september 2019, 19:02
23. september 2019, 17:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muigega23. september 2019, 18:06
Veel odavamalt meie elu võid vaadata aknast välja, 7/24.
Niine 1523. september 2019, 17:44
T.23. september 2019, 17:39
Kui teisi, ka välismaiseid sarju jälgida, siis kunagi ei näidata ühes episoodis kõiki erinevaid tegelasi ja võttekohti, vaid piirdutaksegi mõne tegelasega. Muidu saaks kõiki vaid korraks näha ja mingit erilist tegevust ei toimukski. Ja järgmine kord näidatakse siis teisi liine.
23. september 2019, 17:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tiia23. september 2019, 18:33
Aga samas võiks sügavalt mõelda juhtkond, et kas tasub maksumaksjate raha kulutada sellise l viisil saate elushoidmisel. Igal asjal on lõpp ja algus. Oleks aeg lõpetada, jääb vähemalt hea mälestus.
23. september 2019, 17:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
23. september 2019, 18:07
Kommenteerimine pandi nii siin kui delfis kinni.
telekas23. september 2019, 17:31
Olen artikli autoriga täiesti nõus. Seriaal hakkab meenutama "Dallast" kus lõpuks polnud muud kui sõrmest ja laest väljaimetud pseudoproleemid. Meie oludes lisaks veel haltuurahõnguline näitlejate tegevus.
D23. september 2019, 19:08
Dallases vaatasime terve hooaja Pamela unenägu! :-D
23. september 2019, 17:31
Umbes 5-l sügisel olen oodanud, et ehk enam seda seriaali ei tule! See, et rahvas vaatab "Õnne 13"-t, on ootus, et võibolla on seekord midagi uut, sütitavat. Kui Uuevariku diivanitel on ikka need pesunööridest vaibad, siis ma ei tea - kas tõesti tänapäeval on aeg sinna kinni jäänud?!
ei-vaataja23. september 2019, 17:31
Ammu enam ei vaata.Iga asi tuleb õigel ajal lõpetada, mitte kunstlikult alal hoida.
23. september 2019, 17:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Netfilxi kaastunne23. september 2019, 17:44
Õnneks sinu käest seda ei küsita mida keegi vaadata soovib.
Tühihingele 23. september 2019, 18:50
Vaata siis netfliksi mõttetuid ulmekaid ja veel mõttetumaid veriseid kaadreid, aga oma rahva kultuuri ja hingeelu sa ei mõista
Tàiesti nòus23. september 2019, 17:29
Olen ka seriaali vaadanud tàiesti algusest,aga enam ei taha vaadata juba jupp aega. Olen vaadanud lihtsalt harjumusest,aga laupàeval otsustasin, et ei taha enam. Midagi hakkas vastu. Eks see ole igaùhe valik,teleka pult on olemas,aga kahju,et selline vahva seriaal peab nii lòppema.
23. september 2019, 17:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Abs23. september 2019, 18:12
Just,Kallas oli andetu ja tema ajal oligi uinamuina osad. Praegu lust vaadata võrreldes tolle ajaga.
Arvustus23. september 2019, 17:14
Oli tõesti suht labane, just kui mingi kultuurimaja näitering. Tegelikult Veesaar ja Koroljov pole kunagi eriliselt välja paistnud, pigem mängivad mõlemad iseennast!
Minule23. september 2019, 17:56
Jäi tunne, etmõni on juba nii vana, et ei saa enam hästi aru, kus ta on ja mida teeb, või tegema peab, Mul hakkas paha vaadates laup õhtust osa, panin teleka kinni.