Inimesed

ÕL ARHIIV | Estonia laevaõnnetusest pääsenud Marge: tundsin vees, kuidas keegi vee all kobab ja mu kannast kinni võtab. Selle asemel, et aidata, ma sikutasin jala vabaks… (136)

LISA KOMMENTAAR

marge on väga meeldiv ja positiivne30. september 2021, 02:49
on drammatilisest sündmusest üle saanud, väga asjalik ja huvitav intervjuu
Laeva juhtkond lasi kas meelega või oskamatusest olukorral areneda fataalseks. Usu ainult endasse.i25. september 2019, 08:58
Malle24. september 2019, 21:23
Kui kaksikud nägid Avo Pihti,siis ei tohtinud nad seda ju kellelegi edasi öelda. Eks nad seepärast kõrvaldatigi.
Nägin25. september 2019, 05:59
ka mina ja paljud teisedki, televiisorist, päästetute hulgas, ruudulisse tekki mähituna.
24. september 2019, 17:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Arvan,et24. september 2019, 17:49
Tüdrukud sattusid valel ajal, valesse kohta.
Viht24. september 2019, 14:29
Kus kohast on võimalik lugeda või näha pääsenud rootslaste memuaare Eesti keelse tõlkega
88827. september 2019, 17:40
http://www.nommeraadio.ee/meediapank.php/Parvlaev%20Estonia%20hukust
ma mõtlen24. september 2019, 14:20
et kui need inimesed on kadunud,siis kus nad on ?Miks nad nüüd ei või koju tulla või helistada..kas nad on siis kuskil peidus või tapetud ja miks ? Mida näteks need õed nii väga teadsid siis ? Et samal õhtul nägil laeval midagi ja siis otsustas keegi et neid tule varjata ? Imelik kuidagi....
Oliver24. september 2019, 16:06
Kui kapten midagi teadis, küllap siis oli oht, et seda võivad teada ka tema parvekaaslased. Arvestades soovi vrakk betoneerida, võib edasi spekuleerida...
karma24. september 2019, 13:20
laar mätsis eesti pool asja kinni aga sai karmalaksu lõpuks kätte
Priit24. september 2019, 13:19
Titanicu film valmis 3 aastat pärast Estonia hukku.
..24. september 2019, 13:39
film valmis 3 aastat hiljem.. õnnestus ise oli aga 82 aastat varem.
sass24. september 2019, 14:13
ta ju mainis vanemat filmiversiooni. See valmis juba 1953
Kati25. september 2019, 11:03
Intsukar26. september 2019, 19:39
Ega 97 aasta film esimene polnud.
24. september 2019, 13:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Just24. september 2019, 17:41
Nagu saatetegijate poolt oleks sõnad suhu pandud, igas saates toodi välja seda, et keegi haaras minust kinni, aga mina raputasin ta tuimalt maha ja päästsin ainult iseennast. Milleks selline jutt? Mõelge kui palju on Eestimaal inimesi kelle lähedased sinna märga hauda jäid ja kas on nüüd 25 aastat hiljem vaja jälle nende haavasid lahti kiskuda? Keegi praegu mõtleb oma kodus teleka ees, et äkki oli see minu tütar/poeg/ema/isa/abikaasa kes pääseda üritas ja kelle sa tuimalt maha raputasid. No milleks selline jutt???
elu24. september 2019, 19:23
on elu. ei hakka keegi enda elu arvelt sellises olukorras kedagi teist päästma. tulge ikka maa peale!
Vahimadrus24. september 2019, 12:41
Silver Linde peaks nüüd vanglast väljas ju olema ? Mida tema räägib ?
Kriss24. september 2019, 12:51
Oli võtmetunnistaja, kelle algne tunnistus ja paar päeva hiljem antud tunnistus erinesid üksteisest kardinaalselt... Lisaks viibis ta Vahtrasega ühes palatis, kes hiljem siiski merest hukkununa leiti.
Fantaasia24. september 2019, 12:58
90-ndad olidki segane aeg, hooletud meremehed, hooldamata laev, hooletult koostatud nimekirjad. Haiglas oli ratastega voodi hooletult kinnitamata jäetud ja nii ta sealt koos voodiga kogemata uksest välja merre sõitis.
Noo, härrased...24. september 2019, 14:22
kui ikka omanik ei taha vahendeid eraldada, siis ei saa süüd tööliste kaela veeretada . Mul on tulnud keskastme juhina töötada omanikuga, kes 35 kraadise kuumuse juures tsehhis imestas, et ma tahan inimeste jaoks ventilatsiooni. Igas autoski pole konditsioneeri, ja mina tahan tsehhi jahutust . Nüüd on see tädikene ise taevastel radadel, aga nii ta oli . Eks madruse kaela on ju kõige kergem ajada . @ Kriss Muidugi erines . Ta ju ise ka tunnistas , et tal on kaks last . Otsige netist artiklid üles . Ääretult mugav oli ju kilgata, et Linde tegi, Linde tegi .
24. september 2019, 12:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
arvamus24. september 2019, 13:26
...või elavad teise nime all lihtsalt.
Ja-jaa ,24. september 2019, 14:23
ennegi on ebamugavaid inimesi hullarisse, ehk nagu teie ütlete, pansionaati, toimetatud . Pole inimest, pole probleemi !
hg24. september 2019, 12:21
Reisisin Estoniaga kaks korda. Mõlemad olid grupireisid ja seetõttu saime kõik ka grupileti, kus kõigi nimed peal. Iga neljas nimi oli vigase kujuga. Ometigi tehti nimekiri passikoopiate alusel, mitte käsitsi kirjutatud paberite alusel. Seega ei imesta üldse, et nimedega omajagu segadust ka peale katastroofi. Neid koostasid rootslased, kelle jaoks eesti nimed on veidrad ja hääldamatud. Keegi politseiametnik on tunnistanud, et käekirjad olid raskesti loetavad. Mäletan, et rootslased kirjutasid kõik juba tol ajal mitte seotud tähtedega nagu trükkimisel. Meie jaoks oli see uudne.
Mait24. september 2019, 12:43
Oli tõesti ka AK-s ette loetud nimekirjas nii mõnigi nimi trükiveaga. Reeglina kuskilt oli täht puudu või üle, ehk siis ühetähelised vead. Aga 10 täiesti "üleliigset" nime, mis hiljem kaovad, nimetada näpuveaks või trükiveaks, see on ikka idiootsus.
.24. september 2019, 12:57
Arvestades suurt reisijate hulja ei ole 10 täiesti valesti välja loetud nime nii suur hulk. Osa inimesi oli raskes seusundis ega suutnud ise kirjutada või mitte rääkidagi. Ma ei väidagi, et kõik oli kirjavigade süü, aga oletan, et enamus neist kadunutest siiski on. On tunnistajaid, kes nägid neid raskelt kukkumas jne. Mingid esimese päeva tantsutüdrukud polnud kellegi jaoks ohtlikud, isegi kui Pihti nägid. Neil polnud isiklikku tutvust kapteniga ja nad oleks saanud lihtsalt valedega ära eksitada, et nägid luulusid. Samas pole keegi ähvardanud meest, kes oli tunnistajaks ühele kadumisele.
Minu mäletamist mööda 24. september 2019, 17:27
ilmusid nii pääsenute kui ka hukkunute nikekirjad toonases " Postimehes " .Ametlikud nimekirjad koos sünnidaatumitega . Muidugi , ma ei imestaks, kui neid enam raamatukogudes ei oleks. Väita, et nimekirjad on valed ? Halloo, te pole kunagi laevaga reisinud ? Piletit ei saa kassast ilma isikut tõendava dokumendita . Eriti veel ajal, mil me veel ei olnud Euroliidu osa. Mõelge nüüd midagi muud välja , eks ?
24. september 2019, 12:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kuuuurija24. september 2019, 12:45
Iseasi, kas see kirjeldus vastab tõele, või oli olukord hoopis teistsugune, nt on teada juhtumeid, kus päästepaati sattunud tõrjuvad teisi abivajajaid paati pääsemast, hirmust, et paat koormatakse üle. Sedasi uputatakse hulk merehädalisi, paat ise pooltühi...
24. september 2019, 11:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. september 2019, 11:54
mis mõte on neid elus hoida? ok. olid pihtiga koos paadis, teatsid midagi... aga ei usu, et neid varjatakse.
sõna sekka24. september 2019, 12:18
to 12:05 Kas Sina , tark mees , olid ka laeval !?
Kes siin VÄIDAB?24. september 2019, 12:21
See on FAKT, et pääsejate nimekirjas nad olid. Nimekirjad on ju alles. Keegi ei tundnud neid - see oli nende esimene tööpäev laeval ja absurdne on arvata, et mõni nede nime all oleks esinenenud. Mis neist edasi sai, on OLETUS. Loomulikult lähedased loodavad, et nad kusagil teadmata kohas elavad. Mis vandenõust saa räägid?
24. september 2019, 12:33
12.18-le:ei olnud.küll aga oli mu lähisugulane.pole tema jutus vaja kahelda.
aga24. september 2019, 12:43
No üks meeskonnaliige oli ühes palatis teise meeskonnaliikmega, kes hiljem ära viidi ja anti omastele üle kui uppunud. Mis sel juhul seda tunnistajat ei likvideeritud? Siiani elus. See in natsa kahtlane, et Piht ainult koos meeskonnaliikmetega ühes paadis oli. Seal oleks pidanud tavalisi reisijaid ka olema. Kuid keegi ei tea, et oleks Pihtiga parvel olnud.
Mati24. september 2019, 13:04
Pihti nägid laevatekil korraldusi jagamas päris mitmed tunnistajad. Üks tunnistaja väitis ka seda, et nägi pihti koos veidedega parve hüppamas. Kindlat pääsemist see muidugi ei tähenda, aga tõenäosus, et nad parvelt ei pääsenud ja surnukehi samuti merest ei leitud, see on nullilähedane.
Pendel näitab, et tüdrukud ja Piht ei ole elavate kirjas.24. september 2019, 18:51
24. september 2019, 19:52
Telefonile võib helistada hukkunud või kadunud inimese tuttav lootes, et kadunuke ise vastab, aga helistaja ei soovi teiste vastajatega rääkida. Minu õe telefonile helistati ka, aga keegi ei rääkinud, inimene lootis, et juhtub ime ja kuuleb tema häält.
Muidugi25. september 2019, 06:04
koristati ära. Kogu keiss ju 75-ks aastaks salastatud.
oot24. september 2019, 11:31
aga kust võetakse, et see inimene, kes kannast kinni rabas, ka ei pääsenud? üritas kuskilt rabada, no ei saanud, raputati lahti, aga tõusis ikkaagi pinnale ja pääses? milles probleem?
Aitäh Margele ilusa intervjuu eest!24. september 2019, 11:20
Muidugi pääsesid need inimesed kaldale, kelle nimed algses pääsenute nimekirjas olid. Kui kapten Pihti nime võis keegi teada, siis esimesel merereisil olnud õekeste Veidede nime küll keegi ei teadnud, et oleks kasvõi shokis võinud neid nimetada. Siin Soome lehe artikkel, kus ka pääsemisest VIDEO on: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000813757.html?fbclid=IwAR3FRuGBGDWXeYZsLa0xSAcGse7KhjRq1Zn3e5cFiAk7aTYk7o-kcrkcsMo
Üks videos pääsnutest on ka Eesti meediast läbi käinud24. september 2019, 11:22
"Teine pääsenu Hele Mõttus: „Põrand oli märg ja libe, pidi põhimõtteliselt seda libedat põrandat pidi üles ronima. Ja ega ma ise tõenäoliselt ei olekski sealt saanud, kui keegi ei oleks väljast aidanud. Üks mees ulatas käe ja aitas mind. Endal mul see võimalik ei oleks olnud.“ See mees oli kokk Eero-Olavi Kippa.".
Piht on äratuntav ka kiirabiautos24. september 2019, 15:04
Siin- https://www.youtube.com/watch?v=yyfsUX_3AMY&fbclid=IwAR1Qv-MmulIpf72l87eHJaxhSflGa9-HCDfmxVtNWG1RL5lWTrRmxlqM2h8
...24. september 2019, 21:12
Avo Piht võeti 28. septembri öösel päästekopteri Q97 pardale ja toimetati täie tervise juures kell 4.20 Soome lähedale Utö saarele. Kell 4.47 viidi Piht edasi Marienhaminasse helikopteriga Y69.
ehh24. september 2019, 10:52
mind isiklikult häiris, et ta kogu aeg oli naerul näoga.
Oliver24. september 2019, 11:22
Seda nimetatakse kaitserefleksiks. Naeratav inimene ei pruugi olla alati rõõmus. Inimene, kes ei taha oma negatiivseid tundeid välja näidata ja üritab olla tugev, hakkab alateadlikult naeratama.
Täitsa haige24. september 2019, 11:44
Selge sorav jutt energilise naise suust. Kus see naerul nägu oli? Ju inimene on elus positiivne ja see ongi tema loomulik näoilme.
to ehh24. september 2019, 12:08
et siis nüüd aastakümneid hiljem peaks nutuvõru suu ümber olema kogu aeg? sul endal ilmselt on.
ehh to ehh24. september 2019, 12:44
olen üldiselt rõõmsameelne, aga sellisest katastroofist rääkides ei suudaks ma küll naerunäol olla. kaitserefleks vast siis jah.
Marge kaitseks... 24. september 2019, 20:42
Ta ongi kogu aeg selline.... Naeratav. Me alati imestasime, kuidas ta seda suudab...
inetu, õhtuleht, inetu!24. september 2019, 10:42
elu eest võitleva inimese ponnistusi üritada näidata halvas valguses, no kui madalale te veel võite langeda?
ANDRES24. september 2019, 10:38
estonia uputati.miks tahtis rootsi ta betooniga katta ???? venemaa pakkus abi tõstame estonia üles.tehnika on peterburgis selleks olemas.keelduti !?!? MIKS ?????
mnjah24. september 2019, 12:31
Venamaa abi oleks tolle õnnetusega küll pidanud vastu võtma.
Venelased teadsid, vähemalt eeldasid, sest neil on endal pikaaegne praktika analoogses24. september 2019, 21:55
Kramp24. september 2019, 10:33
Kui on kramphaare siis tulebki ennast lahti rebida. Muidu veetakse vee alla.
Võiks selle pealkirja kommenteerimise lõpetada24. september 2019, 11:24
Vaadake parem saade uuesti ära, väga ilusti Marge rääkis kõigest.
kramp24. september 2019, 10:30
kui uppuja tekitab n-ä kramphaare, siis sellest tulebki ennast lahti tõmmata, kasvõi täie jäuga. Kui seda ei tee, siis veab uppuja vee alla ka selle teise inimese. Selsamal põhjusel peab päästja lähenema uppujale selja tagant, et uppuja ei saaks päästjast kinni haarata. Võin kinnitada, et inimese krampis käe jõud on väga karm.
Piret24. september 2019, 10:23
Estonia uppus 1994 ja ometi oskas Marge kirjeldada 1997. aastal esilinastunud filmi kaadreid.. Äkki peaks ta Selgeltnägijate saatesse värbama?
P24. september 2019, 10:36
Enne kui spetsialistid kisendama kukuvad ja 50-tel väljalastud filme pakkuma hakkavad, soovitan vanadest filmidest nn viildajate kaadreid otsida.
to oeh24. september 2019, 10:45
google nagu poleks kuulnud enne tehtud filmidest, räägi neile, las riputavad üles, saab ka rahvas teada?
Teles muuseas ...24. september 2019, 10:46
... Marge ütleski, et VANA Titanicu film! https://www.youtube.com/watch?v=7VVexdhFxBo -
teadmiseks24. september 2019, 11:02
"Imelik, ma rääkisin Heddile vanast Titanicu-filmist, mida hiljuti olin näinud. Seda uut DiCaprioga polnud siis veel tehtud."
Raiko24. september 2019, 11:14
Titanicust on tehtud palju filme, vähemalt 5 või 6... Esimene neist juba aastal 1912, ehk samal aastal kui Titanic uppus. Marge räägib 1953. aasta filmist. Ning lugu viiuldajatest on kõigis filmides välja toodud, sest tegu on ajaloolise faktiga. "Geenius" nimega Piret, ole pai ja vii ennast maailmaga kurssi... Milleks lahmida, kui sul kupli alune tühi on?
Selgelt nägemisest24. september 2019, 16:13
Minul on ka võime ajas hüppeid teha filmi ja muusika alal. Seda ei tea enne kui ise aasta arve uurima hakkad. Ometigi ei pea ma enast selgelt nägijaks, lihtsalt see on minu erivõime.
öö25. september 2019, 09:39
Sooviti viidet viiuldajatele vanemast filmist - aga palun - https://youtu.be/7VVexdhFxBo?t=5701
toimetajale24. september 2019, 10:17
Lp Õhtuleht. Uudise pealkiri (väljanopitud laused) on ebaeetiline. Antud olukorras oli iga inimese ainuke võimalus ja ülesanne nr 1 - päästa eelkõige iseennast. TV saate ümberjutustamise asemele võiksite tegeleda uuriva ajakirjandusega - mis tegelikult juhtus. Ka saadet ennast näib, et oli töödeldud - viimased 30-minutilised olid suhteliselt nõrgad, midagi uut sealt ei kostnud, pigem olid pääsenud pandud ebamugavasse olukorda. Seda enam, kui nende väljaöeldut ja südamevalu ebasobivalt võimendatakse. Hukkus ligi 1000 inimest. Keegi ei ole süüdi? Kas jääbki nii?
Nõus24. september 2019, 10:47
Väga kena saade oli, pealkiri jätab kohe halva maigu.
tegelikult24. september 2019, 10:48
kui keegi ei oleks süüdi, võiks nii jäädagi. paraku on keegi süüdi ja sellest teavad päris paljud inimesed, aga on vait, sest nii on endale kasulik. fakt on see, et need 8 inimest pääsesid, kes nad ära koristas, seda teab ka päris mitu inimest. ja no elus neid nüüd küll kuskil ei hoita, see on ka fakt, milleks riskida, et välja tuleb.
Ja24. september 2019, 12:19
Mõtlen sama, sageli. Kas ajakirjanik mõtleb ka mõnikord, et kuidas tema pealkiri võib mõjuda? Saan aru, et on vaja müüa, kuid sõnadel võib olla tohutult suur mõju et inimesele haiget teha või hävitada. Viimaste päwvade delfi artiklid on parim näide sellest... Antud artkli puhul on sama. Selmet kajastada pealkirjas Marge rõõmsat ja säravat isiksust, on nopitud välja mingi negatiivse alatooniga hetk.
Küsimusi24. september 2019, 09:38
Ei ole küll suur vandenõu teooriate fänn, aga üks huvitav küsimus veel painab, et Estonia peal oli teadaolevalt 60-liikmeline Rootsi politseiohvitseride grupp, kes käisid mingil preemiareisil Tallinnas ja mingil põhjusel mitte ükski neist ei pääsenud. Normaalse inimese loogika ütleb, et politseiohvitseride tegutsemine kriisiolukorras ja füüsiline võimekus olid kindlasti tavainimese omast võimekamad. Kas saab seletada seda puhta juhusena, et keegi ei pääsenud 60st?
Janno24. september 2019, 09:42
Üks teooria on käinud läbi, et auk laevas on just saunakompleksi piirkonnas ja kui need ohvitserid just parasjagu seal olid ja kõmakas käis, siis võib see olla seletus. Aga kumbki neist faktidest, et seal on auk ja et ohvitserid olid parasjagu saunas, pole ametlikku kinnitust leidnud.
Fantaasia24. september 2019, 09:55
https://www.ohtuleht.ee/798916/vandenouteoreetik-estonia-uputati-et-saada-lahti-rootsile-ebamugavaks-muutunud-inimestest
ühe teooria järgi24. september 2019, 10:53
soovis rootsi just neist politseinikest lahti saada, teadsid midagi, mida tuli varjata. saadigi.
Keit24. september 2019, 12:16
Tukholman poliisista laivalla oli 70 henkilöä. Heistä vain neljä selvisi hengissä: Ewa, 31, Ruotsi Ronnie, 41, Ruotsi Maria, 34, Ruotsi Tom , 33, Ruotsi
Mina olen valmis kohtus tunnistama mida kinnitasid paljud Tallinna politseinikud. 24. september 2019, 09:35
Eesti politseinikud toimetasid laevale kaks konteinerit milledel olid sildid "Keskkonna ohtlik" vms.,selle tarbeks sulgesid liikluse sadamasse viivatel teedel. Seoses laeva uputamisega on Eesti riik kehtetu. Kinnitamata andmetel Eesti politseinikud toimetasid laevale kaks konteinerit plutooniumiga,kuid fakt on ,et konteinerite laevale toimetamiseks sulgesid liikluse sadamasse viivatel teedel. Saksa ajakirjanikul Jutta Rabel on kohtu tarbeks materjalid mis kinnitavad toimunud pommiplahvatusest laeva pardas. Genotsiidi kuritegu ei aegu.
Kloun24. september 2019, 09:53
Ah et sina oled lausa valmis? Mis asjakarp sina oled tunnistama? Et teise ÕL uudise alt lugesid seda ja nüüd oled valmis lausa tunnistama? Naeruväärne.
politseinikule24. september 2019, 12:01
Karta on, et pärast taolisi avaldusi näed sa oma politsei-eripensionit sama vähe, kui kõrvu ilma peeglita.
24. september 2019, 09:26
Kalev Vahtras. Jutta Rabe meenutas aastaid tagasi SL Õhtulehele: "Esimestel päevadel pärast Estonia hukkumist oli Kalev päästetute kirjas. Kalevi abikaasale Ruthile kinnitati, et mees on Turu haiglas. Ruth sõitis Soome ja seal öeldi talle, et tema mees viidi Rootsi. Kalev Vahtrase surnukeha olevat leitud merest, talle näidati fotot ning Ruth Vahtras tundis abikaasa ära. Hiljem tõi Kalevi vend surnukeha Eestisse. Kui siin kirst lahti tehti, oli vend šokeeritud: surnukehal olid noahoopide jäljed ning lõikehaavad."
just24. september 2019, 10:57
paraku ei tee ka mulle keegi selgeks, nagu marge ka ütles, et inimesed andsid oma nime sinna nimekirja ise. no kuidas sai nimi sinna, kui inimene oli meres surnud. no ei ole kuidagi loogiline ja kindlasti ei ole ka tõsi. need inimesed olid elus, kapten pihti nähti ka telekanalil mõnda aega, siis äkki oli lõik lõhemaks lõigatud ja enam teda ei näidatud. inimesed, kes isiklikult tundsid, nägid. mnjaa, asi haiseb ja mitte vähe. laar, laar, laar.
Kati24. september 2019, 11:23
Kuidas vend nii täpselt teab, et need olid just noahoobi jäljed? Ja kas surnukeha oli kirstus alasti? Eelmisel nädalal üks päästetud mees rääkis, kuidas päästepaat käis lainete vahel kokku-lahti nagu raamat ja inimesed põrkasid kokku. Või kui nad jõudsid mingi laeva juurde, siis päästmise käigus said inimesed hukka või lisavigastusi. Lisaks oli laevas olukordi, kus tuli üle klaasi minna. Ehk kahjuks olid igasugused lõikehaavad, muljumised, vigastused karm paratamatus nii pääsenud kui ka põgenemise käigus hukkunud inimestele. Igatahes kohutav lugu ja väga kahju kõikidest, keda see puudutas.
o24. september 2019, 15:09
https://www.youtube.com/watch?v=yyfsUX_3AMY&fbclid=IwAR1Qv-MmulIpf72l87eHJaxhSflGa9-HCDfmxVtNWG1RL5lWTrRmxlqM2h8
24. september 2019, 09:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tasuta, tutvuste kaudu kaasa reisinud inimesed ei pruukinud reisijate nimekirjas olla.24. september 2019, 17:17
Wckomm24. september 2019, 09:10
Kui surmahirmus inimesut ei juhiks enesealalhoiu instinkt, olex inimkond ammu vàlja surnd
Laevahukk24. september 2019, 09:03
Estonialt pääsesid vaid noored ja tugevad. Ning needki, kes tegutsesid printsiibil, et oma nahk on ligemal. Et päästku end kes päästa suudab. Need kes jäid venitama ja üritasid teisi abistada, need läksid ise ka kogu täiega põhja. Kui kunagi kauges tuleviku keegi ka Estonia hukust filmi teeks, siis see saaks kuulsast, romantika-hõngulisest Titanicu filmist üsna erinev olema. Pigem õudusfilmi kategoorias.
ole nüüd24. september 2019, 10:59
kui asjaosalised surnud, võib sealt vabalt välja võluda armastusloo, küllap seal mõni armastajapaar leidus, kes põhja läksid, neile saab kena loo juurde mõelda. ega sa ometi päriselt arva, et titanicu lugu tõde on :D
Loomulik esmane reaktsioon24. september 2019, 08:58
Korralik naisterahvas püüabki esimese reaktsiooniga oma jalga lahti, vabaks tõmmata, kui mingi tundmatu tüüp tal äkki jalast kinni kahmab.
Armand24. september 2019, 08:54
Sellises olukorras ei jäägi ju muud üle,kui üleliigne maha raputada.Kui oleks näidanud ülimat inimarmastust üles,poleks teda ka enam.Ei maksa tunda süümepiina.Seal oli võitlus elu ja surma peale ja iga liigutus,mida tegite,oli ainuõige.Tubli ja vapper naine.
Hm24. september 2019, 08:22
Väga väga rumal pealkiri...
kahjuks harjumuspärane24. september 2019, 11:00
Mõelge24. september 2019, 08:16
Mõelge nüüd hetkeks selle peale, saates lasti üks lõik 28.09.1994 aktuaalsest kaamerast, kus diktor loeb ette pääsenute nimed, mis selleks hetkeks olid aktuaalse kaamera toimetusele laekunud, sellisel kujul, nagu nad kirja olid pandud. Veide nimelisi inimesi oli kaks, ühel puudus eesnimi, ehk siis ta oli kirja pannud või öelnud kellelegi ainult perekonnanime, nende hulgas oli ka Avo Piht ja ka Kalev Vahtras. Kõik need inimesed kuulutati hiljem hukkunuteks. Avo Pihti käidi hiljem kodus otsimas, Kalev Vahtras oli olnud Turu haiglas, siin ei saa olla nii palju eksitusi, see lõhnab halvasti.
See on alles ERR-i 24. september 2019, 09:02
arhiivis ja on tõendusmaterjal kohtus. Genotsiidi kuritegu ei aegu.
selge ju24. september 2019, 09:24
ja kõigile nendele meeskonnaliikmetele tehti telefonkõnesid, kus midagi ei räägitud, korduvalt tehti ka kõnesid nendele lähedaste nurmitele, mida ainult ohvrid ise teadsid.
lisaks oli24. september 2019, 11:02
oma nime andnud pääsenuks ka kuku raadio töötaja tiit meos. ja siis pärast enam äkki ei pääsenud. 100 % on miski väga mäda.
ma pakun24. september 2019, 11:04
et selle veide nimega oli nii: kuna igaüks ise kirjutas oma nime paberile, nagu ka marge väitis ja on teisedki väitnud, siis külmunud ja šokis inimene kirjutas ehk väga viletsas käekirjas ja ei loetud eesnime välja piisava selgusega, tal ju hanka üheks nimeks, ning otsustati öelda välja ainult perenimi. elus olid tüdrukud igal juhul, see on selgemast selgem.
hommik24. september 2019, 12:43
Peale pääsemisi võidi ju haiglates kui mitte kohe, siis hiljem surra.
Eva24. september 2019, 06:22
Sellise pealkirja panija on läinud üle igasuguse piiri ega tohiks ennast ajakirjanikuks nimetada, tõsiselt. Jõhker ja inetu ja alatu.
Tarts24. september 2019, 08:19
100% nõus sinuga eva
Nii on.24. september 2019, 05:42
Kadusid need kes olid Pihiga koos paadis,osad olid ka jõudnud koju helistada,et on pääsenud aga ikka kadusid. Samoin kävi myös monille muille omaisille. Avo Pihtin tavoin selvinneiden joukossa olleet virolaiset Tina Müür, Lembit Leiger, Viktor Bogdanov, Kaimar Kikas, Merit Kikas, Agur Targama, Hannely (Anne) Veide, Hanka-Hannika Veide, Ago Tominga sekä Kahlev Vatras katosivat jäljettömiin. He kaikki kuuluivat M/S Estonian miehistöön. Virolainen tähtitodistaja Silver Linde on kertonut jakaneensa Kalev Vahtrasin kanssa saman huoneen ollessaan sairaalassa.
kinnitan24. september 2019, 09:04
Rääkisin isiklikult telefonitsi mõlemaga. Leidsin nad öösel Turu haiglast üles ja haiglatöötaja kutsus nad telefonile. Kisasid ja lõhverdasid seal kahekesi, nagu oleks purjus. Käisin ka mõned päevad hiljem neil lennujaamas vastas. Sain Lindega väga vähe rääkida. Kui küsisin, kuhu teine kutt jäi... ei mäleta enam,kas Linde vastas, et viidi mujale või jäi veel sinna ja tuleb ilmselt järgmise lennuga.
fu24. september 2019, 05:18
Õhtuleht, kas selline lause pealkirjaks panna on normaalne? Justkui heidaks ette, et miks eluga eest võitlev inimene päästetöödega seal ei tegelenud. Miks te kasutatakse seda katastroofi omale klikikogumuseks? Surnute pealt teenida pappi? Me oleme kõike seda juba lugenud, mitte midagi uut. Nagu printsess Diana kougitakse ikka ja jälle välja kui on klikke vaja teenida.
A24. september 2019, 05:00
Miks ikka ja jälle peab telesaateid ümberkirjutama?
Raske aru saada... 24. september 2019, 07:26
Sellepärast, et kanal kadus vabalevist ja maapiirkondade s on tuhandeid inimesi, kes loevad vaatamise asemel...
Nii on!24. september 2019, 08:58
Ausalt öeldes on Õhtuleht kui prügikast,millest loed kõike seda,mis mujal uudistes juba mitu päeva olnud.Paberlehte küll tellida enam mõtet pole.Ma tahaks uut ja värsket uudist,aga mitte teiste välaannete kaapeid.
to nii on!24. september 2019, 11:08
õhtulehe paberlehte tellida :D kuidas nii vär.d.jalik mõte üldse võib tulla :D
24. september 2019, 03:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Soni24. september 2019, 06:18
Arvad, et ise oled parem? Peeglisse ikka vaatad?
Mina olen valmis olema kohtus tunnistajaks sellele24. september 2019, 03:11
mida kinnitasid Tallinna politseinikud liikluse sulgemise kohta. Eesti politseinikud toimetasid laevale kaks konteinerit sildiga "Keskkonna ohtlik" vms.,selle tarbeks sulgesid liikluse sadamasse viivatel teedel.
ants24. september 2019, 07:45
tunnista kõigepealt siin, anonüüm vandenõuteoreetik. keegi ei usu sind peale samasuguste vaimuhaigete. mitte et neid siin vähe oleks
Seoses laeva uputamisega on Eesti riik kehtetu.24. september 2019, 00:08
Eesti politseinikud toimetasid laevale kaks konteinerit plutooniumiga,selle tarbeks sulgesid liikluse sadamasse viivatel teedel. Saksa ajakirjanikul Jutta Rabel on kohtu tarbeks materjalid mis kinnitavad toimunud pommiplahvatusest laeva pardas. Genotsiidi kuritegu ei aegu.
00:0824. september 2019, 00:20
Aga kes laeva uputas?
Eesti riik on24. september 2019, 01:12
osaline laeva uputamises
rolts23. september 2019, 23:35
kõik inimesed nüüd küll viisakad ja toredad ei ole. ei oleks meil kapitalismi siis. puudub sageli elementaarne viisakuski, harvad pole juhud, kus kellegi teise pärast end üldse ära tapetakse, rääkimata siis tavaliselt ignorantsusest ligimese probleemide suhtes. tädi püüdis saatesse lihtsalt kena juttu rääkida.
mait23. september 2019, 23:24
võrreldes eelmiste kannatajatega jättis see marge küll ebaleva nut irvendas terve saate aja,,,
to mis asi on?24. september 2019, 11:24
marge rull on ju selle inimese nimi, kes pääses ja saates sellest rääkis
23. september 2019, 23:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Raili23. september 2019, 23:17
Haritud inimene teab, et enne DiCaprio tähetundi oli veel mitu Titanicu filmi
must huumor23. september 2019, 23:25
Võtab nüüd interneedumi lahti ja vaatab, mitu filmi on Titanicu hukust tehtud. Ja seejärel alles asub oma rumalust demonstreerima.
23. september 2019, 23:30
pole ju vaid üks film tehtud
Freddy23. september 2019, 23:37
Titanic u õnnetuse põhjal olevad filmid mis enne uusversiooni on: A Night to Remember (1958) Titanic (1953) On ka mingid jaburused nagu rise the Titanic jne. Aga jh 1997 aastal ei olnud esimene Titanicu film.
RS2 to Kaisa23. september 2019, 23:55
Titaanicu filme oli ka aastal 1943; 1957 ;1979 ja veel mõned. Kas nii rumal on väga valus olla?
Olen 24. september 2019, 00:16
Margest mõned aastad vanem ja ei mäleta, et varesemaid Titanicu filme oleks Eestis näidatud (võibolla televisioonis oli midagi peale Eesti iseseisvumist, aga eriti kindel selles pole, internetti tollal polnud ja Pärnus Soome TV-d ka ei näinud)
Viplala24. september 2019, 05:28
Titanicu filmi on tehtud varem ka
Mait23. september 2019, 22:52
Hiljem kadunud inimestega on seletus lihtne, ametlikus versioonis oli kenasti ära kirjeldatud, et osa inimesi hukkus päästetööde käigus, küll purunesid päästetrossid ja inimesed kukkusid vette tagasi jne. Ma arvan, et Piht ja Veided olid seal parves ja siis laskus helikopterist trossiga kõigepealt tädi, kes pani kirja kõigi nimed ja sünniaastad. Seejärel prooviti neid päästma hakati, aga kõik hukkusid ja jäid merre.
Suur Tüürimees23. september 2019, 23:01
Esimesed küsimused esitati helikopteris, täpsustati kindlal maal, kes kuhu viidi. Parvele laskunud päästja pidi teadma vaid seda, kes on nii elus, et kannatab vintsimist. Vähemalt üks päästetav nõrkes vintsimise käigus ja pudenes merre. Jäigi.
23. september 2019, 23:42
Ei esitatud seal kopteris mingeid küsimusi. 1) müra oli liiga suur 2) me olime omadega läbi ja kohe “otsi andmas”. Nime küsiti alles haiglas. Ok ilmus minu nime taha ALLES PÄRAST SEDA, kui ma olin koju helistanud.
hehh24. september 2019, 05:10
No mõtle nüüd ka väheke. Surevatelt inimestelt hakatakse kõige peale nimesid küsima ja veel mingi tädike lastakse trossiga? Ja kuna ta on rootslane ega saa eesti nimedest aru, siis veedab parvel mitu tundi kuniks kõik on surnuks külmunud. Yeah sure.
teooria24. september 2019, 07:49
eesti inimene on lihtsalt nii rumal, et nad ei usu ametlikku versiooni. miks, sest alternatiiv paelub neid. fakte pole aga neid saab naabrimees alati faktiks kinnitada. näen siin seoseid ekre valijatega. soodad peast
23. september 2019, 22:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aitab juba 24. september 2019, 07:50
muidugi usu igast saasta. usu usu. usu marti ka... palun võtke internet alla teatud IQ ära
Reet23. september 2019, 22:22
Eks ekstreemsetes tingimustes võideldakse kõigepealt enda elu eest.
siim24. september 2019, 07:51
ainus mõistlik kommentaar, kõikide vandenõuteoreetikute omade kõrval. või pealkirjanärijate.
Leo23. september 2019, 22:15
Sealt on küll mingi koht välja lõigatud.... Mingis saate reklaamis ütles, et nad elavad ja tema jaoks on see räpane teema.... Kus see koht nüüd oli???
X23. september 2019, 22:34
Kes siis tsenseerib?
G24. september 2019, 03:50
Reklaamist oli välja lõigatud "ma arvan, et..." - nutikas reklaamitrikk :)
to leo24. september 2019, 11:28
oli ju see koht, vaata uuesti, oli, oli.
Näis kas tse24. september 2019, 15:18
https://www.youtube.com/watch?v=yyfsUX_3AMY&fbclid=IwAR1Qv-MmulIpf72l87eHJaxhSflGa9-HCDfmxVtNWG1RL5lWTrRmxlqM2h8
23. september 2019, 21:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oeh24. september 2019, 06:34
Valikus oli tal vaid, kas sureb see inimene või surevsd mõlemad, rohkem variante tol hetkel polnud. Pealegi sellises olukorras käitub inimene instinktiivselt mitte kaalutletult.
Kristel23. september 2019, 21:49
Mulle tundub, et iga eestlane teab kedagi, kes teab kedagi, kes viibis Estonial. Kõige hullem on see, et aeg pole suutnud neid haavu paljudes kustutada tänaseni. Mu esimese armumise esimene armastus jäi ka kadunuks. Mina kohtusin temaga 2002aastal. Koguaeg oli võrdlus selle teisega... 10aastat pingutust ja pendeldamisi kokku/lahku andsin alla. Ma ei saa kunagi võistelda selle imelise tütarlapsega, kelle meri võttis. Selle faktiga leppimine võttis mu eĺst 10aastat ja kahjuks pean tõdema, et mu esimene armastus pole temast üle saanud tänaseni😥
Svenile23. september 2019, 23:19
10aastat hiljem andsingi võimaluse uuele mehele, olen õnnelikult abielus ja mul lapsed... Tema pole aga suutnud tänaseni eluga edasi minna, võrdleb kõiki naisi oma toonase pruudiga ja kahjuks tänaseni ei küündi keegi sinna tasemele. Raske on võidelda teismelise pühakuga, kui meie elame, tema hukkus aga 1994...
mukk24. september 2019, 00:25
eks see minevikus elamine olegi omamoodi traagiline asi. Mu enda ema meenutab nutte asu, mis juhtusid 30-40 aastat tagasi. Endal on raske meenutada asju, mis juhtusid 2 aastat tagasi, sest enda jaoks oli see kohutavalt ammu. Mõni elab minevikus, mõni tänapäevas, aga tundub, et minevikus elavatel inimestel on raskem.
23. september 2019, 21:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Plaatidele lisatakse küll soodad. 23. september 2019, 22:35
Kuid sinule pole soodat lisada enam tarvis. ;)