Ütleb vanasõnagi-kus lõppeb inimmõistus, algab naiste loogika.Selle asemel, et lõigata/rebida/kasvõi läbi närida aku juhe, filmis tema mõnuga, kuidas riisirakett kärssas, müstika!!! Saan aru naiste küündimatusest, kuid seal oli ju ka mingi mees; kas sellel ei turgatanud pähe, et akuvool lahti ühendada???
Kui riik toodaks mittesüttivaid elektriautosid ja jagaks neid kodanikele omahinnaga siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra.
2)Kui riik toodaks vesiniku autosid ja jagaks neid kodanikele omahinnaga siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra. Vesiniku autod erinevad elektriautodest vaid akude poolest. Vesiniku autodel on akude asemel vesiniku element mida korra kuus laetakse s.o. ainsa laadimisega soidetakse kuu aega.
3)Paigaldagem sisepõlemismootoritele
HHO genekad mis eraldavad veest vesiniku s.o. muudavad vee kütuseks.
Tulekustuti võib päästa auto, on endal kogemus,- suutsin mootori juures bensiini lekkiva vooliku tõttu tekkinud leegi summutada, sõidu ajal tuli leek kapoti vahelt juba välja. Aga kiiresti on vaja tegutseda, paanikasse sattunu ei tee midagi. Naiste puhul ei oota erilist reaktsiooni peale pildistamise....
tulekustutist pole abi kui auto süttib elekrilühisest, võiks ikka niipalu loogilist mõtlemist olla et aru saada kuidas juhe hakkab sulama ja milline kuumus eraldub, see on sama mis keevitus.
Sina tuletõrjuja loe see lugu läbi ennem kui pläägutama kukud.,kohustuslik tulekustuti tark.Sulle tuleks se kustuti soolikasse tühjaks lasta,sul vist ongi seal ajude vahel pulber.
Naistele ei tohiks üldse juhilube anda, pikivahe mõistet ja selle vajalikkust ei pea nad millegiks. Hoivad asulavälisel teel sama pikivahet mis linnas sõites, pidurdusteekond on aga asulavälisel teel kordades suurem kui linnas. Lubadega naine küsib nüüd mis juhtub, juhtub see et sa sõidad eessõitjale tagant sisse, kui see peaks pidurdama järsemalt.
Mehel peavad silmad olema kõikjal, mees peab lisaks liiklusele tähele panema ka seda mis tema taga sünnib. Naine seevastu ei saa isegi sellest aru mis tema ees sünnib:) Mul on nädalas paar korda ikka kui mul keegi liiga lähedal taga sõidab ja ma pole kordagi eksinud arvamusega, alati on roolis olnud naine:)
Kui Kaire Vilgats otsustas siia maailma sündida Kaire Vilgatsina, siis ta kirjutas endale juba tsenaariumi ette kuidas Põltsamaa lähedal süttib tema auto ja ta saab selle kogemuse. Kui Kaire oleks tahtnud, et asi oleks piirdunud ainult suitsuhaisuga, oleks ta nr. 10 võtme hoidnud akuklemmi lähedal, et sellega akujuhe eemaldada.
Loomulikult kui sa sõidad enamus ajast tiiigi kallastel on vaja ka päästerõngas autos hoida, kuid kõige tõenäolisem on siiski auto põlemaminek just Põltsamaa lähedal ja selleks on alati mul 10 võti aku lähedal. Lolli ja targa vahe ongi see, et tark näeb asju ette, loll aga ei näe:)
Kui riik toodaks
ektriautosid ja jagaks neid kodanikele omahinnaga siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra.
2)Kui riik toodaks vesiniku autosid ja jagaks neid kodanikele omahinnaga siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra. Vesiniku autod erinevad elektriautodest vaid akude poolest. Vesiniku autodel on akude asemel vesiniku element mida korra kuus laetakse s.o. ainsa laadimisega soidetakse kuu aega.
3)Paigaldagem sisepõlemismootoritele
HHO genekad mis eraldavad veest vesiniku s.o. muudavad vee kütuseks.
Kui aku üle laaditakse siis võib plahvatada. Pluss ja miinus annavad ju kokku nulli. Kui pluss ja miinus klemm omavahel jämeda traadiga kokku ühendada, siis peaks ju liigsest voolust lahti saama. Aitab ka see kui aku ööseks maa sisse niiskesse mulda kaevata
Mõlemad vormid on lubatud, nii “süttib” kui ka “sütib”. Selliseid kaheti pöörduvaid sõnu on mitmeid: lõppema, leppima, hukkuma, sattuma, tekkima, lekkima, rappuma jne.
K.Vilgats hakkab varsti ÕL-s Saagimit kinni püüdma-ikka temast nupukesed kaalu mahavõtmisest, nüüd siis auto hävimisest.Autod muutuvad paljudel vanarauaks, mis see Vilgats erilisem on.
oma kogemustest võin öelda, et ega tõesti pole miskit teha kui juba kuskil leegid lahti. Ei aita see tulekustuti mitte karvavõrdki. Minu silme all oli auto lausleekides paarikümne sekundi pärast peale seda kui oldi märgatud suitsu. Juhtmestik põleb kui süütenöör
õnne asi. Olen neli korda kustutanuderinevaid apparate. Kahel oli õli süttinud väljalaskekollektori peal, ühel summuti toru külles ja ühel haakel läks pidur põlema. Ühe rondi kustutasidkolleegid, sellel jõuti mass välja lülitada ja labidaga liiva peale loopida.
Olen ise selle üleelanud , Tartus Riia ringil , salong oli halli tossu täis , ehh ees sõitis üks vana , vana Ford , kurjustasin kõva häälega omaette veel ,et ka igasuguseid rüsasid lastakse liiklusse ... :P Ford sõitis ikka edasi linna poole ja läinud ta rõõmsalt oligi ,aga minul juhtmed tossasid kapotiall ... äää et nii veel läits , nagu Toots ütles , sain õigelajal jaole ... politsei juhtus mööda sõitma ja tuli appi ...
Kaalu teema enam uudiskünnist ei ületa. Nüüd siis oli pildile pääsemiseks auto vaja maha põletada. Mis järgmisena? Kaalu ja ümbermõõdu imeline taastamine ja endiste mõõtude eesrindlik ületamine?
Kes on see inimene ja miks tal on vaja kogu aeg meedias olla??
KOMMENTAARID (75)