Tele

VIDEO | Näide kaasomandi ja kinkelepingu ohtudest: lapselaps tõstab vanaema ja ema kodust välja (291)

LISA KOMMENTAAR

hmm25. september 2019, 23:15
Paluks selle lumehelbekese nime ja uut nime. Oleks hea teada selliste inimeste identiteeti, kes armastavad teiste higi ja vaevaga loodud vara enda tasu pista.
Häbi24. september 2019, 08:17
Kui võidabki siis jääb see igavesti lapselapse südametunnistusele ja ta elu on rikutud,kuna meenub ikka vanaemakene,kelle üle irvitati.Häbi!
22. september 2019, 07:39
Meie ühiskond vajaks kohustuslikus korras eetika ravikuuri.
Myf21. september 2019, 20:51
Isegi kui asjad oleks täpselt vastupidi, ikka saaks lapselaps õiguse. See ongi meie oigusriik ja eesti demokraatia nii töötavad kõik instantsid.
20. september 2019, 20:23
mis krd lapselaps see selline on???
Ei ole mul neist kahju20. september 2019, 18:01
Tüüpiline juhtum sugulaste puhul. Kunagi tegelesin selliste kaasustega. Sai kiiresti selgeks, et inimesed võivad olla uskumatult naiivsed ( rumalad) ja jätavad alatasa kaasomandi puhul neile minu poolt esitatud võimalike stsenaariumitega arvestamata. Põhiargument on "ei meie peres sellist asja juhtuda saa". Kui kinkeleping tehtud ja asja tegelikult enam tagasi pöörata ei anna, siis tullakse sul õlga märjaks nutma, et " ei sellist asja poleks ju võinud uneski ette näha" ja paluma, et "ehk ikka saab veel imet teha". Rumalus on maailmas kõige kallim asi, sest tema eest tuleb kõige rohkem maksta.
20. september 2019, 22:05
raha nimel talitatakse julmalt isegi lähedastega.
Kulak20. september 2019, 10:56
Mina seda lapselast nii väga ei süüdistakski. Hakkas kõrva vanaema selgitus, et maja peab kuuluma kellelegi, kes maksude ja muu eest vastutab. Tundub, et enne tegi kõik vanaperemees ja mutid elasid muretut elu. Nüüd veeretati kohustused järeltulijale. Ja ega vanamemm jätnud noorperemehele ütlemata, kuidas asjad tema majas peavad olema.
20. september 2019, 15:15
Kindlasti kiusasid need ahned naised vanahärrat ning ta leidis mooduse kuidas neile selle eest kätte maksta
20. september 2019, 09:15
Vanamemme majaosa müügist saadava rahaga saab talle pikaks ajaks korteri üürida ja hiljem saab ta elada armastava tütre Anne juures. Anne saab siis talle hommikukohvi voodisse tuua.
Juhan.20. september 2019, 09:04
Kallid kaasmaalased see on meie kodune kasvatus, oleme kasvatanud oma järeltulijad nii ahneteks.
seaduse tegijad20. september 2019, 08:17
seaduse tegijad ei tea asjast midagi, mis jutt see on, et kui teine pool nõuab kaasomandi lõpetamist, siis peab teine pool seda võimaldama, siis ei ole see ju omand, see on siis kurat teab mis, loogiline oleks, et sellel lõpetamisel peab ikka põhjus olema, mitte lihtsalt lambist soov
20. september 2019, 09:10
Igaühel on õigus oma osa maha müüa, kusjuures kaasomanikul on eelisostuõigus.
20. september 2019, 07:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
20. september 2019, 10:57
Oma karmat tegi ta ikka ise oma suurest ahnusest. Kui ei meeldinud seal elada, oleks võinud emale või vanaemale maja tagasi kinkida. Kui invsteeris sinna majja midagi, siis selles osas ka omad kokkulepped teha. Milles vanainimene süüdi oli, et talle haukuda "kärva maha!" ?
Hmmmm19. september 2019, 23:38
Noortel ei olnud enne midagi, siis pole neil ka millestki nüüd ilma jääda. Niiet nemad peaksid lahkuma.Lihtne.
kunagi ei ole olemas lool ainult ükspool,ikka mitu19. september 2019, 22:28
Näete kallid inimesed ainult mündi ühte poolt. Hoidku looja teid,enamus elab pimedad klapid peas silme ees ja tõde ei näe.Suur maja vajab juba haldamist,ehitamist,maja probleeme lahendavad mehed,elekter,torustik,katus jne. Noored ehitasid endile teise korrusegi. Kui noori ahistama,terroriseerima ja elu mürgitama,vaimselt ahistama hakatakse,siis on lõpp tulem just selline. Enamus ei tea,mida tähendab vaimne terror. Aga küll elu,siis paljudele seda õppetundi võimaldab.Loodeti noortest lahti saada,et annavad vabatahtlikult kõik käest ära ja ise läheksid kuuse alla või oleksid orjad elulõpuni?
19. september 2019, 22:57
Mis imehaldamine selline oli kui garaaziuksed sõideti lömmi, maja lagastati ära nagu oleks joomapidusid peetud ning teised elanikud pidid sellist "haldamist" lausa pildistama.
to 22:2820. september 2019, 05:10
aga mitut mündi poolt praegu ise näed? Selgelt ühte ju , sest tead täpselt endaarust, et noori hakati terroriseerima ja ahistama ja loodeti noortest lahti saada. häbi võiks sul olla, rumal inimene.
niion20. september 2019, 07:01
vanainimesed võivad ollla ülõelad,niinagu vanad kassid ,kes hakkavad purema igavusest....kuidagi ühepoolne oli lugu ja mõju usutavalt.
20. september 2019, 11:02
Võib-olla tahtsid prouad pärija kulul mugavasti ja muretult elada nagu vana peremehe ajal, aga noor ei olnud nõus ja hakkas perutama? Imelik, et ema ei leidnud ühtki asja, mida ta oleks valesti teinud.
jube19. september 2019, 21:59
oleks seda ise üle elada. Öeldakse, et kurjategija saab kunagi karistuse, aga nüüdsel ajal ei saa sellele loota.
Jumal tänatud,et meil oma maja pole.Elan parema meelega samas rütmis edasi!19. september 2019, 21:18
Õnneks ma selline unistaja tüüpi ei ole ja mõnes mõttes parem ongi.Nagu ma olen aru saanud,et kõike ei saa endale lubada.Pigem hoian end tagasi ja hoiaksin end võõrastest jamadest eemal.Omast majast ei unista ma veel niipea,sa ei tea kunagi ette mida sellega võidakse teha.Aga seda teemat vaadates võttis mind väga sõnatuks.Kuid igal juhul sooviksin ma kõikidele ainult head,tugevat tervist,jõudu ja jaksu igasse päeva.
miss19. september 2019, 20:49
Mis nüüd siis paremaks sai, kui kogu rahvas kurba peretüli pealt nägi ?
19. september 2019, 21:06
Õppetund kõigile, et raha ja mammona muudab inimese loomust.
Kas19. september 2019, 20:43
kinkelepingus pole sees punkti, et kui kingisaaja käitub häbematult, saab lepingut tagasi pöörata või muuta? Minu arust 14 aastat tagasi oli nii.
19. september 2019, 20:48
Asi seisab ilmselt selles, et kinkija ise on surnud ja surnu ei saa kinkelepingut tagasipöörata.
Juss19. september 2019, 20:12
S**takott on see Hr Laura
19. september 2019, 19:36
See vanaisa oleks võinud maja maha müüa ja saadud raha maha juua, siis ei oleks praegu probleeme olnud
19. september 2019, 18:35
Tihti on majaosades aegade jooksul tehtud ümber- ja juurdeehitusi ja seda pinda peab tegija tavaliselt enda omaks. Seaduse järgi kuulub aga kaasomandi puhul ka lisapind mõttelistes osades kõigile kaasomanikele, pole tähtsust, kes kandis kulud. On oluline, et kasutuskorra kokkuleppest tulenev pind vastaks täpselt mõttelisele osale. http://www.ohtuleht.ee/553550/majaosa-muuk-voib-olla-paras-peavalu
19. september 2019, 17:39
Õige lapselaps laseks elada vanematel rahus edasi ja suudab iseennast üleval pidada ja elu üles ehitada. Vanast peast räägib oma lastele kui kõva mees oli ja kui hea elu perele rajas. Aga kelle arvelt!
eesriie22. september 2019, 09:52
Arvan,et tõeline riidudele ahne ässitaja peitub kaadri taga,vanainimene see ei ole.
19. september 2019, 17:25
Kahju,et nägu ei näidatud.Sellised,kes ei austa vanavanemaid ja vanemaid pole vaja hoida.Kui on nii alatu,las siis vastutab avalikult.
19. september 2019, 18:25
Minia oleks võinud ka kaadrisse tulla. On ju teada nende ämmaviha.
Lihtne mõista22. september 2019, 12:56
Aastaid ehitamisega,ehitusmuredega vaeva näinud vanavanemad ja ka ema on vähemalt kõige selle eest ära teeninud VIISAKA,INIMLIKU käitumise nooremate poolt.Võibolla nad muud tasu ei ole kunagi soovinudki.Kui oled pool elu tegelenud töö kõrvalt ehitamisega või sellega seoses probleemidega,siis noored võiksid seda MÕISTA.
juurkas19. september 2019, 16:28
lapsselaps tahab oma osa.... kui vanaema oleks teadnud , et ta lapselaps nii alatu on poleks talle midagi jäetud. Nii, et asi on oma osast kaugel. Ilmselt lihtsalt saamatu lapselaps et elamist endale teisiti soetatud ei saa.
Hille19. september 2019, 16:18
Kahju. Ema ja vanavanemaid peab austama.
tulevik22. september 2019, 13:14
Eriti veel neid,kes peaaegu kogu elu on pühendanud lisaks töölkäimisele,perele maja ehitamisele.Kindlasti lootsid ja unistasid vanavanemad ehitades,et tulevikus nende HÄSTIKÄITUVAD lapsed ja nende lapsedki kunagi selles elavad,kuid iga asja jaoks oma aeg..lapselalaste jaoks saabub see aeg alles kauges tulevikus.
kasvatus19. september 2019, 14:14
Lugedes kommentaare teen järelduse-vanad,kellele maja kuulub,elagu elu lõpuni rahulikult oma loodud kodus ja vajadusel peab neil olema õigus võtta majja hooldaja,andes temale aitamise ja hooldamise eest üks tuba kasutada.Aus lapselaps ei oota pikisilmi vanavanemate surma vaid rajab endale ise kodu. Ühesõnaga-keegi,mitte keegi EI ihka vanade eluajal nende rajatud kodu endale.Loomulik,et vanavanemate lahkudes pärivad lapsed,kes ka ise on millestki elus loobunud ja kes oma vanemaid ning vanavanemaid austavad,käituvad viisakalt ja hoolivalt, nende maja.
19. september 2019, 14:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aru ma ei saa19. september 2019, 20:50
Miks peaks igati tarmukas endaga hakkama saav vanaproua vanadekodusse minema? Hoopiski lihtsam lahendus on, et tütrepoeg loobuks oma ebaõiglaselt saadud pärandusest.
20. september 2019, 09:14
Vanamemme majaosa müügist saadava rahaga saab talle pikaks ajaks korteri üürida ja hiljem saab ta elada armastava tütre Anne juures
19. september 2019, 13:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
19. september 2019, 16:01
Just sama küsimus. Keegi püüdis siin selgitada, et tegu on lausa ingliga, kes on pärit ülihoolivast kodust - kui nii, miks ta siis oma meest ja lapsi sinna ülihoolivasse lapsepõlvekoju kaasa ei võta, kui mehe vanaemaga koos elada ei saa? Seal ju kindlasti kõik ootaksid neid avasüli?
Juula Juurakust19. september 2019, 13:29
Vaatasin veelkord seda saatelõiku ja mulje ikka endine, et kogu tüli just ema ja poja vaheline. Suguvõsas samalaadne juhus, kus isa pärandas oma korteri pojale ja et ema võiks sisse elama jääda. Kõik oli korras, kuniks ema uue elukaaslase (2 täiskasvanud lapsega, kellest üks tuli oma perega hiljem sinna elama) leidis ja kõik kommunaalkulud jäeti poja kanda. Õnneks oli poiss taibukas, et pääseda suuremast jamast, vormistas emal nimele kinkelepingu ja läks välismaale elama. Nüüd see mamma käivat sugulaste vahet elamiseks tuba lunimas, et mehe tütremees ajavat teda korterist välja.
Heli19. september 2019, 13:26
Kui see lapselaps oleks aus inimene, siis ta loobuks sellest varast, sest ta ei ole ise seda ostnud, vaid on puhtalt rahaahne mees. Karma on see, mis ringiga tagasi tuleb niiehknii ja sellest see mees ei pääse.
19. september 2019, 13:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No19. september 2019, 13:33
Küllap ta võtakski, ent asi on põhimõttes. Miks peaks tänamatu ja rahaahne lapselaps kõik endale saama?
19. september 2019, 13:45
Saaks emale kuuluva poole maja müügist saadava raha ka endale, aga kahtlane kas ema talle selle annaks
jubens19. september 2019, 13:01
Selles osas ei ole me aafriklastest paremad. Aafrika rahvad tihti tapavad oma põduraks jäänud inimesi. Meie viskame nad põõsa alla surema.
einoh19. september 2019, 13:01
seal jäi midagi rääkimata. asjad ei olnud kindlasti päris nii nagu rääkis üks ja teine osapool. ja milleks oli vaja pätipoisile (vaevalt, et ta siis oli paipoiss), kes nüüd oma nime lubas muuta, teha kinkeleping, kui oli veel kaks last?! midagi on seal pildil valesti.
evka19. september 2019, 12:57
miks ikkagi inkelepingut ei tühistatud kohtus, oli ju väga jäme tänamatus.
kiusvaal19. september 2019, 20:47
Räägitakse, et kohtus tehakse kõik selgeks. Mis siis, kui selgus, et ei olnud ühti tänamatus, vaid vanade naiste kius.
see19. september 2019, 12:55
maja on ehitatud vanaemal ja vanaisal,kindlasti ka lapsed aitasid.lastelastel ei ole sealt midagi tahta,kui vanavanemad midagi annavad,siis on teine asi.lapselaps võtku jalad kõhu alt välja ja hakaku omale elamist soetama,kui ei oska oma vanematega koos eksisteerida, kõik teed on lahti.tuult tiibadesse.ma arvan,et see seadus on vale.miks ei saa kinkelepingut tühistada.kui inimene on harjunud saama,siis ta ei saa kunagi täis,kogu aeg tahab veel.vanaema peab oma majas elama oma elupäevade lõpuni,see on õiglane.
19. september 2019, 12:59
Kui vanataat, kes ehitas oma rahadega maja, kinkis maja lapselapsele, siis ta kindlasti arvas et tema tütar Anne ei tule selle majandamisega toime ja ei ole kingitust väärt. Vanamemmel on ju pool maja, aga ta ihkab veel teist poolt ka tasuta endale saada.
19. september 2019, 13:11
Piltidelt on näha et kingi saaja käis vastutustundetult oma varaga ümber ja pigem seal rohkem lõhkus ja laamendas, kui hoidis.
to:täna, 12:5919. september 2019, 13:38
Vanamemm ei ihka maja teist poolt tasuta endale saada, sest see ongi tema maja, mille südametunnistuseta lapselaps peaks talle koheselt tagastama. Häbi sellisele tütrepojale.
Rein Mark19. september 2019, 12:49
Siit rusikareegel-ei mingeid kinke ega kaasomandi lepingut elu ajal.Pärast tulgu või veeuputus, kus potensiaalsed saajad nägelevad omavahel
Just19. september 2019, 13:25
Nii oli, on ja jääb.
19. september 2019, 12:49
kes see lauri on selline? süllekukkunud maja ja inetult käitub ka veel. miks?
Taat19. september 2019, 12:19
Ärge tehke kinkelepingut,isegi oma lapsele mitte! Mõistlik on teha testament,juhuks,kui midagi peaks omanikuga juhtuma!
19. september 2019, 12:39
Testament tehke kodutud loomade varjupaigale, sest need vajavad raha rohkem kui teie pärijad
19. september 2019, 12:39
Testament tehke kodutud loomade varjupaigale, sest need vajavad raha rohkem kui teie pärijad
kiililiina23. september 2019, 09:13
kinkeleping on kõige suurem viga,tean omastkäest...
Halastus19. september 2019, 12:13
Mehed võivad mõnikord niivõrd mõjutatavad olla,et nad lõpuks ei tea,mis õige,mis vale,mis inimlik,mis kõlbmatu.Äkki too poeg sattus kellegi halva mõjutamise küüsi,tegelikult oli(on) siiski normaalne mees?
No ei ole nii19. september 2019, 12:26
Ikka on teised süüdi. Mees teab, mida mees teeb ja vastutab nii oma tegude kui ka sõnade eest.
õiglus ja armastus19. september 2019, 12:07
Kes ise ei ole elus võõrast vara ihaldanud,kes pigem teiste peale on mõelnud,see inimene ei mõistA,kuidas üldse on võimalik oma ema ja vanaemaga nõnda käituda,neid mõnitada.Kokkuvõte: kes kõige paremini ja ülbelt oskab VALETADA,see võidab. Jumal,tule appi ja tee õigust.Õelad jäävad ükskord häbisse nagunii.
19. september 2019, 12:16
"kes kõige paremini ja ülbelt oskab VALETADA,see võidab." Ei ta võida midagi, kõik pöördub varem või hiljem ta enda vastu, salatsegu või valetagu palju tahes. Kes varastab teiste tagant, ongi varas.
Erki.19. september 2019, 11:43
Minu testamendis on kirjas,et kui suren enne 100a.saamist,läheb kogu kinnisvara riigile...
19. september 2019, 12:06
Äärmiselt loll testament!
muig19. september 2019, 12:32
Loodad siis jumalikku poputamist...?
19. september 2019, 17:26
l19. september 2019, 11:43
väga tänamatu lapselaps, ise pole sentigi kulutanud majale, vanavanemad on rüganud tööd teha, et maja ,,püsti,, panna, arvan, et siin on ka lapselapse abikaasa oma intriigidega tüli keerutanud
Ma ei saanud aru19. september 2019, 11:40
Kui tehti lapselapsele kinkeleping tingimusega, et vanavanemad saavad seal elada kuni surmani, kuidas siis nüüd peab vanaema välja kolima, siis on ju seda lepingut rikutud ja see muutub õigustühiseks ehk tütrepoeg jääks sellest ilma?
19. september 2019, 12:08
Saab elada küll, kuid maja omanikud on müügi järgselt võõrad. Ja koos selle klausliga ja mutiga pole maja müük kerge. Läbi nähtub soov saada raha.
Ma ei saanud aru-le19. september 2019, 12:33
Kõigepealt anti ja siis korraldati kaasomandus, millega saab kõike teha. Seaduslikult.
19. september 2019, 11:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õõnespeale19. september 2019, 11:51
Anne ju ütles, et ostsid korteri pangalaenuga, seega, korter kuulub pangale.
?19. september 2019, 12:08
Vanaema ju ütles ka, et põhitülid olid ema ja poja vahel, tema rohkem kannataja
11:12-le19. september 2019, 12:35
Ta elab ju üürikorteris nagu ma kuulsin saatest.Ega's keegi pea teisel seljas elama, kui teine veel parajalt krapsakas on!
Naine19. september 2019, 11:11
See, antud mure, on tulnud perekonda väljastpoolt, soovides elada karjast väljaspool. Kannatasin kunagi mina oma mehe vennad välja, maja kuulus ju ühisomandisse, kuid antud juhul mõni seda välja ei kannata. Tuttav olukord.
19. september 2019, 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
miks19. september 2019, 11:56
sa oma perekonnale/ pärijatele halba soovid?
to miks19. september 2019, 12:18
nagu näed, soovivad pärijad mõnikord halba hoopis vanainimesele
19. september 2019, 12:36
Kui pärijad omavahel kokkuleppele ei jõua, siis läheb vara omavalitsusele ja see müüb selle maha
19. september 2019, 12:36
Kui pärijad omavahel kokkuleppele ei jõua, siis läheb vara omavalitsusele ja see müüb selle maha
Avela19. september 2019, 10:57
Huvitav lugemine, põhiliselt ema Anne ja ilmselt tütre kirjutatud.Need vingemad kommid. Teised,teadmata absoluutselt mitte midagi kirjutavad teistest soppa.lmselt pakuti vanaemale kõiki variante millega ema õhutusel nõus ei oldud.Avalikust kohtulahendist on näha, et ka vanaemal oli vinge advokaat.Raha tundub olevat.Ema jutu järgi ei ela ju noored enam ammu seal ja üürivad korterit.Häbematu on laimata naise vanemaid kes absoluutselt asjasse ei puutu.Küll ehitabki see poeg endale ja perele oma maja, kui ta seda veel teinud ei ole.Kadedus, et minia perekonnas valitseb hoolimine ei mahu ema pähe.
keegi19. september 2019, 11:39
Ei mõsita miks peavad võõras naine oma perehoolimist minema tegema sinna kodusse kus mitu põlvkonda koos, peale perekonnahoolimise on alanud kohtuskäimised perekonnas ,kus enne näidisperekonna hoolimiste saadikut kõik ok näis olevat. Miks mees ei tahtnud enda nägu tv ekraanil näidata. Ehh, elukest.
No19. september 2019, 13:41
Ei usu, et peres, kus tulevik ehitatakse üles võõra vaevaga saadud varandusele, valitseb hoolimine.
Avela19. september 2019, 13:43
To Keegi! Armas kommija, minia ei tohiks olla kunagi võõras vaid on tulnud pereliige, su enda poja või venna valik. Ja seda võiks austada. Hoolige siis kasvõi nüüd oma pojast või vennast.
Avelale19. september 2019, 13:44
Sa üldse saadet nägid?Kommid siin igaksjuhuks.Vaata siis saadet uuesti ja näed,milliseks see pool maja on muudetud selle kutti poolt.Jube suhtumine varasse.Kottides tühi taara,köögikapid ära lõhtud jne.Seal ikka kõva läbu olnud.
ja 19. september 2019, 13:50
sina, Avela, miks sina teise poole kohta soppa loobid? Ja kus keegi laimas pärija naist ja selle vanemaid, näita see koht, kus neid üldse nimetatudki oleks? Häbematu oled siin hoopis sina ise, kes sa ilmselt teise poolega seotud oled. Mis on sinu asi teiste rahad või "vinged advokaadid? Õel oled, eriti kui juhtumisi asjasse puutud.
mm19. september 2019, 18:43
miks siis naise vanemate majas ei elata?
19. september 2019, 10:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
19. september 2019, 10:52
mida nad ikka aitavad. ükski pank ei laena kaasomandi tagatisel ega kaasomandi ostmiseks sentigi.
mnjah19. september 2019, 10:54
aga kust ta selleks raha võtab? Ta ju ütles, et tal pole seda raha. Teised lapsed ja lapselapsed võiks muidugi appi tulla ja sellele jõhkardist tütrepojale koht kätte näidata. Milline õudus tegelikult, ei pea ju olema mingi psühholoog, et aru saada kes selles loos tegelikult on põlastusväärne. Ei pea ka minu arust heauskselt kunagi tehtud kinkelepingu pärast inimene minema kuuse alla. Hooldekodusse saata 81 aastane, kes võib vabalt elada veel 15 aastat. Minu arust oli ta päris kõbus veel.
to täna 11:0619. september 2019, 12:48
Soomlased on arukamad, pandivad oma väljaostetud kinnisvara, et palgata hooldaja: https://eestinen.fi/2019/04/uus-trend-soomes-vanurid-ei-lahe-enam-hooldekodusse-vaid-votavad-koju-hooldaja/ Igatahes parem variant kui mõelda, et kuidas saaks oma vara laste vahel jagada, ilma, et tüli ei tõuseks ega ise lageda taeva alla ei satuks.
Ahh?19. september 2019, 17:24
Et ongi normaalne enda maja päti käest tagasi osta? 90ndad on tagasi? Pärast nn lauri hakkab katust ka veel pakkuma
uuesti19. september 2019, 10:41
Huvitav,mida too noormees oma lastele kord pajatab, ei tea kas räägib seda kuidas ta vanaema ja ema majast välja sõi jne...Kallid inimesed läbi kohtu. TV ekraanil vaatatuna tundus vanaema südamlik, tark ja lahke naine, ema aga nooruslik ja elujaatav. Mitte midagi ei olnud nende nägudes ebasiirast ega võltsi, naerukurrud pigem.
mida pajatab19. september 2019, 11:06
eks ikka seda, et lõi oma tegevusega nendele vundamendi kapitalisüsteemis vee peal püsida ja hakkama saada.
linnuke19. september 2019, 10:34
Vana tõde-enne oma surma ei tohi kellelegi oma vara kinkida.
no nii19. september 2019, 10:25
Ega see väga suur erand polegi kui rahaahned naised ei vali vahendeid ja sunnivad oma tossikesi mehi lollusi tegema, kas niisuguste naiste tõttu on meil ka alkoholism meeste seas kasvanud ja perevägivald suureneb?
Vanus eeldaks nagu juba mõningaid elukogemusi19. september 2019, 10:22
See on juba tuhandeid kordi ära nähtud stsenaarium, et suuliselt antud lubadused ja tõotused ei maksa mitte midagi. Maksavad vaid notariaalselt kirja pandud otsesed kohustused. See, kes kõik oma vara heauskselt, vabatahtlikult käest ära annab, see ei maksa saajate silmis üsna pea enammitte s###agi. Austatakse vaid neil, kellel midagi ON ja kellelt on lootust veel midagi väärtuslikku saada.
kapitalism19. september 2019, 11:33
Ka surnute pealt saab kasu lõigata.
aga19. september 2019, 10:19
Olen päris kindel,et küll karma ükskord tabab seda meest ja kogu tema peret,ja see oleks väga õiglane
karma19. september 2019, 10:25
Kes teisele halba soovib,sellele tuleb kindlasti.
karmale19. september 2019, 10:34
karma toimib inimeste soovist sõltumatult - see on loodusseadus e mida külvad, seda lõikad. Kui külvad vihkamise ja ülekohtu seemneid, tabab ka külvajat ennast millalgi vihkamise ja ülekohtu laine.
pott19. september 2019, 10:12
Poiss noor, mine ela oma elu ja kui vanaema ükspäev ära läheb siis müü või tee mis tahad, raha on alati vaja, hetkel küll kole käitumine lapselapse poolt normaalne, peresuhted ongi keerulised aga alati peab jääma austus oma esivanemate suhtes, keegi ei käsi sul seal elada võta seda kui pensionivara sest ükspäev ju see sinu oma!
no täpselt19. september 2019, 11:02
noor inimene ei jõua ära oodata, millal vanaema taevastele teedele läheb. Mine üüri endale korter selleks ajaks kui ei suuda nendega koos elada, aga tõsta välja oma vanaema, kellelt oled kingiks saanud selle maja on ikka ülim nahhaalsus ja ebainimlikkus. Huvitaval kombel ei räägitud selles saatelõigus kordagi miniast. Võõral inimesel võib siin olla otsustav mõju. Minu pähe lihtsalt ei mahu ära mõte, et oma poeg ja lapselaps võib nii jõhkralt käituda oma esivanematega.
kodanik19. september 2019, 10:08
See näitab kuidas on poissi kasvatatud. Kahju vanaemast. Tuli teek asja õigeks.
ei loe19. september 2019, 11:54
see kasvatamine midagi, samas peres erinevad inimesed, kasvatus üks.
uuesti19. september 2019, 10:07
Enne oli siis peres kõik ok, kui noormees naise majja tõi,hakkas see segadus...Kui noormehe naisele ja talle endale ei meeldi vanaemaga koos elada, lähevad ja ehitavad endale ise maja üles. Nii on need asjad. Kodumaja perele peab jääma vanaemale, sest tema koos vanaisaga ehitas , inimlikult on nii õige.
paragrahv on kõverik19. september 2019, 10:23
Inimlikkus ja seadus on kaks ise asja.
19. september 2019, 10:07
Vanasti öeldi : " Anna essuauk teiste kätte, essud ise läbi ribide" Varandus ajab kõige lähedasemadki tülli ja ikka ei õpita. Kakelgu kõik peale mu surma ja jagagu maid. Nii on vist kõige õigem?
kakelgu?19. september 2019, 10:24
Mõttekam on teha testament. Et kellele ja kui palju.
Ellen19. september 2019, 10:05
Tahab ennast perekonnast lahti siduda? No kas keegi keelab? Koligu välja ja ehitagu endale ise kodu, kui kingitusest lugu pidada ei oska. Jätku vanainimene rahule.
metsavana19. september 2019, 09:51
Vanaisa otsust tuleb austada... kinkis maja sellele,keda pidas vääriliseks peremeheks.
Just19. september 2019, 09:59
Elle19. september 2019, 10:06
Eks see "vääriline" oskas oma tõelist olemust hästi varjata
to Elle19. september 2019, 10:27
Oskas hästi varjata ja teeselda? Sellel poisil on siis tulevikku. Võib saada kord ärimeheks või koguni tipp-poliitikuks!
tol ajal,19. september 2019, 11:57
kui kingiti, oli maamaks tohutu suur, pensionärid ei suutnud maksta, sellepärast kingitigi.
Issand19. september 2019, 09:41
Kui suur maja, kuidas üldse jòutakse seesugust pidada Hästi elame, ja eks see raha teebki kurjaks Minu 80 aastane memm koob meile talveks sokke Ei kujutaks teda kohtusaalis ettegi
1mees19. september 2019, 09:38
kingisaaja on oma käitumisega näidanud kinkija või tema lähedase inimese vastu üles jämedat tänamatust; kinkija ei ole lepingu täitmise puhul võimeline täitma seadusest tulenevat ülalpidamiskohustust või ennast mõistlikult ülal pidama, välja arvatud juhul, kui kinkija on ennast sellesse olukorda asetanud tahtlikult või raske hooletuse tõttu või kui kingisaaja maksab ülalpidamiseks vajaliku raha; kingisaaja jätab õigustamatult täitmata kinkega seotud koormise või tingimuse. Loetletud alustel saab kinkelepingust taganeda siiski vaid kinkija. Lugupidamisega Tiina Mölder jurist
tänamatud tõesti19. september 2019, 09:43
Isa ehitas maja ja poeg tegi kapitaalremondi.
kui19. september 2019, 09:57
Kui nii oli, mis siis seda vanainimest sealt välja kangutada? Ma teinud ka maal vanaemale enda rahade eest remonti... Ja mõtle vaid ma pole isegi selle maja omanik.. Milline ülekohus ikka... Võta kokku ennast. Elage ise ja laske teistel ka elada
kinkija19. september 2019, 12:00
on ju juba surnud, aga lepingus oli punkt, kui saates õieti räägiti, et vanavaneMAD võivad seal elada kuni surmani. Nüüd ju rikutakse seda punkti, üks vanavanematest veel elab.
kinkija/ täna, 12:00-le19. september 2019, 12:40
Aga tehti ju RINGI, kaasomanduseks!!! Ja nüüd võib muid asju ka teha sellega seoses.
Juristile19. september 2019, 13:53
Kinkija on ju surnud,kuidas saab ta taganeda.Kuidas te niimoodi vastate.
to tänamatud tõesti19. september 2019, 13:58
kelle isa ehitas, milline poeg tegi kapitaalremondi?
kingisaaja on oma käitumisega näidanud kinkija või tema lähedase inimese vastu üles jämedat tänamatu19. september 2019, 09:37
Mona19. september 2019, 09:36
Tean ise ka, kus vänta keerab minia ja poeg allub temale. Ajab kogu pere suhted sassi ja sunnib eelnevad elanikud kirstukaane endale peale tõmbama.
metsavana19. september 2019, 10:05
Kange minia järelikult väärt noorperenaine.
19. september 2019, 09:34
Kui lapselaps tahtis perekonnast ennast lahti siduda, ei tea mis hea pärast ta siis kinkelepingust lahti öelda ei soovinud? Läinud sinna tagasi, kust majja tuli. Aga oma ahnuse põhjuseks öeldakse nüüd, et "hoolige oma lastest".
meenub19. september 2019, 09:26
kellegi rein langi (reformierakonna ideolooge) targal juhtimisel loodi taolisi inimvaenulikke seadusi ning neid on lademetes
ega's ta ise oma peast19. september 2019, 10:39
Sakda "nõustajad" näitasid mida tuleb seadustesse sisse kirjutada - et ikka "euroopalikud väärused" saaks ka meil juurutatud. Raha ruulib, mitte inimene.
juba varemgi19. september 2019, 18:10
Riigikogu, võttes 13. märtsil 1996. a vastu seaduse “Euroopa inimõiguste ja põhivabaduste kait­­se konventsiooni ja selle lisa­proto­kollide ratifitseerimisest”, tegi reservatsiooni, et konventsiooni ja selle lisaprotokollide sätted ei laiene Eestis omandireformi seadustele! Sellega seadustati Ees­tis euroopalike inimõiguste ja põhivabaduste rikkumine oman­­direformi läbiviimisel.
dr Põrgu19. september 2019, 09:26
Seda maja ei antud kaasomandisse niisama,seal pidid olema hoonesse tehtud suured investeeringud,mis tagasid sellise kohtuotsuse...kõik edaspidine on üks suur ja rumal südameasi.
Tuleb hoolikamalt jälgida!19. september 2019, 09:42
Ei teinud ta mingeid investeeringuid, kohus andis lihtsalt surnud vanaisa poole talle! Ma ei mõista ka kohtu otsust, oli ju tal veel vend ja õde ning ema ka! Tema sai poole ainuisikuliselt! Teine pool ennistati siis vanaemale ja nii sündiski see "kaasomand".
Tuleb hoolikamalt jälgida!-le19. september 2019, 10:02
Kõik tehti ju üksteisega kooskõlas, lihtsalt poisil oli hea jurist, kes andis nõu, et kui kaasomandus on vormistatud, siis saab selle seaduslikult lõpetada, tahab teinepool või mitte! Vanaema sellise asja peale ei tulnudki!
19. september 2019, 09:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Taara19. september 2019, 13:56
Millest seda remonti tehti kui 3suurt kotti oli taarat täis?
19. september 2019, 09:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
19. september 2019, 09:36
Tundub küll nii. Paljudele noorikutele on viimasel ajal peale tulnud tohutu majaomamise kihk .
Siiri19. september 2019, 09:11
Kui inimene on oma omandi kellelegi teisele ära kinkinud, siis uus omanik hakkabki asju enda järgi tegema-korraldama. Miks üldse maja tütrepojale tehti? Miks mitte tütrele? Paraku pole see ainus ega viimane juhtum, kus kingitud asjadega on jamasid tulnud. Eks sellised asjad toovad välja inimese tõelise pale - kui on lootust memme käest midagi saada, siis ollakse viisakad, aidatakse, kuid kui maja on kätte saadud, siis... Kurb lugu.
19. september 2019, 09:44
"Eks sellised asjad toovad välja inimese tõelise pale - kui on lootust memme käest midagi saada, siis ollakse viisakad, aidatakse.." - Selline ongi tänapäeva näitlejameisterlik "sallivus" - kui ees terendab kasu, siis näidatakse kõigile "hoolivat" nägu ja käiakse vanainimeste kätt silitamas. Kui aga jäädaks oma "hoolivusega" vahele, siis hoitakse kokku krabatust mammonast kümne küünega kinni. Teenitakse isegi surnute pealt.
imelik mõelda19. september 2019, 09:09
Meil Võõpsus tahab üks vanur oma majakest lastelastele kinkida, aga keegi ei ole nõus vastu võtma, sest sellega kaasnevat maa-ja muud maksud .Müüa aga ei saa, sest keegi ei taha ka osta.
19. september 2019, 09:23
Las vanur maksab korralikult kõik maksud, siis saavad nad pärandi tasuta
19. september 2019, 09:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
19. september 2019, 09:45
Täpselt. Moes on majad.
19. september 2019, 09:03
Kas noor pere pidi maksma kõik maksud, aga teised elasid sees ja lõid lulli?
midagi tõesti19. september 2019, 09:18
jäetakse rääkimata... majale on tehtud korralik remont,huvitav kelle rahade eest
toto midagi tõesti19. september 2019, 09:49
oled targem kui kohtunik?
aga seaduse järgi19. september 2019, 08:52
peavad lapsed oma vanemate eest hoolt kandma, kas on ikka võrdsemaid? või seaduses on nii, et parem käsi ei tea, mis vasak teeb?
19. september 2019, 09:04
Teised lapsed võiks ju kohtutäituri kaudu pool maja vanematele tagasi osta
ei saa19. september 2019, 09:12
sest kohtutäitur peab selle majapoole avalikule enampakkumisele panema.
irw19. september 2019, 09:19
lõpuks kõik tagasi alguses
Milles küsimus19. september 2019, 09:20
Teised lapsed on ju ülihead ja ostavad avalikult oksjonilt maja tagasi ning pool makstud rahast (mille kohtutäitur neile tagastab) annetavad vanematele
Liigkasuvõtja19. september 2019, 08:51
Ei imesta raasugi, sest kapitalismis on raha õnne ja armastuse aluseks. Kui oled rahatu, et ole sind tänases Eestis ka olemas.
19. september 2019, 08:50
See Tõnis ehitab omale karmavõlga sellise käitumisega.
no19. september 2019, 09:36
lubas ju saate lõpus, et vahetab oma nime ära, mis sest enam kasu, nimi kõigile teada. Kui on aus ja õiglane, milleks siis nimevahetus vajalik.
ahsoo19. september 2019, 10:48
Et nii julge mees oli vanaemalt maja läbi kohtu endale krahmama ja rahva ees nüüd ei taha enda nimega esinedagi...Vahetab nime ära. Eesti on väikene, inimesed teavad ja tunnevad üksteist. Ju ta siis adub et tegi ebaõiglust.
vanemate kehv kasvatustöö19. september 2019, 08:47
viib selliste olukordadeni...
19. september 2019, 08:42
See kelle rahaga ehitati majale teine korrus tahab nüüd oma raha tagasi saada ja müüb oma osa maha
keegi19. september 2019, 08:42
Taadile: Eluilmas ei müü ma oma maja Ja ei lähe kusagile soojale maale võõraste inimeste sekka.See soojale maale jutt teeb mind lihtsalt tigedaks.See mis Viimsis toimub,see on jube.Tean ka sellist juhust,kus vanaema pärandas lapsele,laps suri ja lapselaps oli joodik ja vanaema löödi lageda taeva alla.See on tänu kasvatamise eest???
Irw19. september 2019, 09:40
Tekib küsimus ,milline see kasvatus küll oli?
19. september 2019, 10:26
Vanemate inimeste naiivsus, kes ikka veel usuvad, et "kõik inimesed on head". Püüdsin ka ühele selgeks teha, et kui teed testamendi oma kodu kohta tütrepojale, siis võib kohale ilmuda ka minia, kes võib tõsta su oma lapse, (kes ise haige) sealt kui oma ämma välja.
uu19. september 2019, 08:42
Kus on selle lapselapse, mehine pool - ehita ise üles ona elu, raja omale kodu oma kätega, oma tööga.Aga sulle on armas see vanavanemate varandus. Kui oled mees, ostad vanaemalt ja emalt ära selle sulle sülle kukkunud maja, hoolitsedes selle eest, et nad saaksid omale osta korraliku eluaseme.
Maias19. september 2019, 08:53
Kõik müügiks ja võtta tuleb sealt kust saab !
Naine19. september 2019, 08:38
Mis asja, kui ei klapi koos elamine, siis pojapoeg lihtsalt kolib oma vanavanemate ehitatud majast välja ja vastutab ise oma elukoha ja elu eest. Muud siin mõistlikult vaadates ju polegi. Nii need asjad ju käivadki.
aga19. september 2019, 08:53
Kui sa oled majast välja kolinud ja nõutakse kaasomandi remondi ja ülalpidamiskulude katmist, kuigi ei ela ega taha seal elada, siis loobud kaasomandist ja juhtubki see, mis artiklis kirjeldati.
Naisuke19. september 2019, 08:56
Kahjuks just nii need asjad ei käi. Kapitalimaalimas kehtib tugevama ja nutikama õigus. Õiglus, see tarbetu sõna on juba ammu ununenud. Nii nagi ei teata mis on riigimehelikkus, ligimesearmastus ja austus vanemate inimeste vastu. Kõik tunded, väärikus ja au on vahetatud RAHA vastu.
ka Viimsist19. september 2019, 08:19
Loen ja hakkab häbi.Keegi kirjutab, et mida teeb vanainimene enne surma majaga Viimsis.ELAB.Maja ja Viimsi ei ole mingi väljavalitute privileeg.Kurb kui hakkame kaotama mõistet KODU.Elan Viimsis oma vanemate ehitatud majas terve elu.Maja valdajaks sain samuti kinkelepinguga.Juba mõte , et oleksin maja rahaks teinud ja vanemad välja ajanud on nii mõistetamatu , et mõistus tõrgub seda vastu võtmast. Südametunnistus on meiega kaasas surmani .Kui see ununeb siis uskuge , ühel hetkel tuletab see ennast meelde ja siis võib olla pöördumatult hilja midagi muuta.
Võõpsust19. september 2019, 08:59
Ära kurvasta, sinusuguseid jääb üha vähemaks. Elu ise dikteerib, et armastusest oluliselt olulisem on RAHA ja see määrab ka käitumisreeglistiku.
Eks19. september 2019, 07:57
See ema ja vanaema on lapse kasvatamisel ise ka miskit valesti teinud
mis19. september 2019, 08:16
mis siis võis olla sinu arvates kasvatamisel valesti tehtud? Nii valesti et mehikesel on kõik võimalused kättemaksuks käiku lasta.Et mehikesel ei ole üldse enam inimlikkust.
Üks Ema19. september 2019, 08:47
Tõesti võib olla, et ka kasvatamises on midagi valesti läinud. Aga kas probleemid ei hakaqnud siiski sellest hetkest, kui minia majja tuli? Teatavasti paljud naised ei salli ämma ja üldse peavad lähisuhtlemist väärivaiks vaid oma vanemaid, õdesid ja vendi. Mehepoolsed võivad osutuda vaid tülinaks. Ma arvan küll, et selle mehepoja mõttemaailma ja väärtusi on väga olulisel määral suutnud pöörata minia. Nii et vanemad ja vanavanemad - hoiduge miniate eest, kes näevad ainult oma lähisugulasi. Kes seda aga õigel ajal oskaks kindlaks teha. Nii satutaksegi elama kohutavalt väärastunud suhtepuntrasse
To üks ema19. september 2019, 09:30
Mina olen ka üks minia Minu ämm vihkab mind ja minu lapsi sellepärast et tema pojake valis minu, hakkas elama oma perega mitte emaga Ämm vihkab meid kòiki nii, et isegi poeg ei pidanud sellele enam vastu Ämmale oleks meeldinud see, et poeg on vallaline ja elab temaga Haige kas pole Alati ei ole minijad süüdi
19. september 2019, 07:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
19. september 2019, 10:41
Mis aadellikkusest sa räägid? Praegu on moes jultumus+võim+raha=jõukus.
P19. september 2019, 07:43
Kui noormehel on selles majas nii piinarikas elada, siis alati saab ju omale lobile elama minna. Äkki paistavad antud noormehe probleemi tagant tema abikaasa kõrvad välja. On selliseid tuhvelmehi olemas, kelle käitumist reguleerivad agarad, mürgised abikaasad, emmed ja mees ise on lihtsalt kehand.On selge, et maja kuulub ikka ehitamises peaosalisena olnud vanaemale.
karina19. september 2019, 11:13
Kiitus Teile P / 07:43 / - Teie kommentaar on kohe kindlasti kümnesse!
tütrepojale19. september 2019, 07:19
usu, saatus saab ka sinu ja sinu pere kätte, mis vihkamise, õeluse ja valedega saadud, see kergelt läheb ja ära lase ennast oma naisel ja selle suguvõsal end mõjutada
kes sind sellisele teele ussitas.19. september 2019, 09:09
.. ja lähed lahku sellest naisest
kati19. september 2019, 19:34
To üks ema.Jagan sinuga sama muret ämma poolt kus kaasas käib ka ahistamine ainult sellepärast et julgesin pojaga abielluda kuigi maja kuulub mehele.
september19. september 2019, 07:11
Noor mees...kui suhted nii halvad,mida sa kokutasid, kolind kohe va"lja oma pesakonnaga, nyyd asi lausa TELES...ko"ik teavad su nime ka ??? Ha"bi ka on ??? Meesterahvas ole va"emalt nii uhke, et ko"nni lihtsalt minema, tee omale oma kodu ja RAHU maa peal.
Heh19. september 2019, 06:52
Noh mis muud eesti merevãgi tegutseb
Vanaisa oli maja ehitanud ja tema ka enne surma kinkis..19. september 2019, 06:33
Küll vanaisa teadis mida tegi...
to 06:3319. september 2019, 08:56
küllap ikka koos ehitati ja küllap ka arutati koos, kelle nimele kirjutada
Títsa soosdalapselaps 19. september 2019, 06:00
arvab nagu ta ei saakski vanaks lammasikkak[ll
pada ja katel19. september 2019, 05:08
Siin on küll pada ja katel. Seda mis lapselaps valesti teinud saavad kõik aru. Aga ka vanaema tegevust ma heaks ei kiida. Milleks on puruvaesel 80-aastasel vaja maja Viimsis? Poole Viimsi maja eest saaks hõlpsalt kodu odavamas piirkonnas nii et tänavale viskamisega tegemist pole. Mina tema asemel oleks sundmüügiga nõus, mitte ei hakkaks üle Eesti karjuma et lapselaps paha. Mida sa selle enne surma oma järeltulija kirumisega saavutada tahad?
to pada ja katel19. september 2019, 05:25
miks on sinul vaja lollusi kirjutada?
Taat19. september 2019, 08:10
Enne surma tuleb maja mitte pärandada vaid maha myya ja elu nautida soojalmaal
ei 19. september 2019, 08:30
ei ole pada ja katel. On üks kole lapselaps. Maja ehitati vanaema ja vanaisa koostöös. Perekonna koostöö see oli, muidu poleks see maja kerkinud. Ja tütar on normaalse arusaamisega - järelikult ei olnud tegemist kodus vanaema kohutava kurjusega. Aga noor mees rajab oma elu teiste inimeste elu lõhkumisele, ebainimlikkusele. Tunnistagu, et vanaisa rumaluse tõttu langes talle mitte millegi eest sülle suur varandus -- mitte ainult materiaalne, vaid perekonna, vanavanemate, vanemate, elus rajatu .Tee teistel halba - saad selle oma elus tagasi.
to pada ja katel19. september 2019, 09:01
sina, "seadusetundja", tee endale kõigepealt asi selgeks ja siis hakka targutama. sa ei jaga ju antud asjast midagi, loed vaid pealkirja ja teiste kommentaare. Ega sa lolluste kirjutamiseks muidugi pea kellegi käest luba küsima aga sinu lollustele võib igaüks samuti vastata.
to ei19. september 2019, 09:05
seesamune lapselaps ei sõdi ju ainult vanaemaga, ema ja õde vend ju ka tema "vaenlased"nagu saatest oli aru saada.
19. september 2019, 09:15
Halloo, kas selline mõiste nagu kodu teie jaoks midagi tähendab? Seal on nende inimeste KODU. Peale selle, vanaemal on veel kaks lapselast, kes ei ole midagi saanud, on ise oma elu üles ehitanud ja saavad kenasti hakkama, miks peaks nüüd järsku kõik pere loodu saama ühe lapselapse ainuomandiks? Või hoopis maha müüdama? Kas siin ei ole tegu selle ühe mingite ebaõnnestunud äride ja võlgadega, näiteks? Üle võimete ambitsioonid, mille eest tahetakse vanaema varaga tasuda?
pada,katel19. september 2019, 11:22
Sa oled vist sama iseloomuga mis see lapselaps.Vanaproual polegi seda maja vaja, ta tahtis vaid surmani seal elada.See tema õigus kuna ise mehega ehitasid.On seda siis palju tahta.
Mädanik19. september 2019, 04:04
Sellel lool on teine kuvand et kuidas saavad nii väikese pensioniga inimesed elada viimsis.Muidu kuuleme kui väikesed on 300 eurosed pensionid.Nüüd usun ma jee et kui vaene on meie vanur olla.Tegelik sissetulek peaks olema midagi muud.
sa19. september 2019, 04:48
mädanik, oled ju peast mäda. Kas inimesed, kes aastakümneid tagasi omale Viimsisse maja ehitasid, peavad sealt nüüd ära kolima? Kas elu Viimsis on kuidagi kallim kui mõnes teises kohas? L.oll oled, et alati provotseerid kui jutt vanainimestest.
ma19. september 2019, 06:48
Vanaema käis ju siiani tööl.
Mädanik19. september 2019, 07:18
Ikkagi on teie kõigi jutus midagi valesti kui räägitakse vaesusest.
to Mädanik19. september 2019, 09:09
kas selles saates rääkis keegi vaesusest? Sa püüa ikka teemas püsida. Sul on vanainimeste teemaga tõsine probleem, iga kord ilgud kui nendest kirjutatakse, püüa spetsialistilt abi otsida
vanaema19. september 2019, 03:24
väga häiris lagastamine-lõhkumine kingiks saadud majas, ema ju tõestuseks pildistas poja tegusid ja vanaema pidi sellises vaimses terroris elama, et ehk saab infarkti ja sureb rutem ära...kinkeleping on kõige suurem viga, mida vanemad või vanavanemad teevad....
Nii on19. september 2019, 09:08
Iga heategu maksab kurjasti kätte
Jaah19. september 2019, 02:06
Sellistest asjadest on palju räägitud, kuid ikka on naiivseid, kes enne surma vara ära annavad. Ei ole hullemat riiu alus, kui tasuta saadud vara. Sellist lollust ei maksa teha. Las jagelevad peale omanike surma. Enne surma hoidke kõik endale. Täiskasvanud laps ei pruugi olla mingi illi-kukuke. Küll ja küll neid lugusid, kus laps ema või isa peksab, raha ära võtab jms. Kinnisvara saab anda ainult notariaalse lepinguga ja ei ole mingit häda seda lepingut sõlmida. Kui jõud majast üle ei käi, tuleb maha müüa ja väiksem elamine hankida ja ülejäänud raha eest võib maja omanik elada.
tegelikult 19. september 2019, 00:28
egas midagi. eestimaa peab oma kangelasi tundma. kohtulahenid on avalikud ja tünis neemre nimi jookseb siit ilusti välja https://www.riigiteataja.ee/kohtulahendid/otsingutulemus.html?aktiivneTab=KOIK&sort=LahendiKuulutamiseAeg&asc=false&kohtuasjaNumber=&lahendiKpvAlgus=&lahendiKpvLopp=&menetluseKpvAlgus=&menetluseKpvLopp=&kohus=&kohtunik=&annotatsiooniSisu=&menetluseLiik=&lahendiLiik=&ecliNumber=&lahendiTekst=t%C3%B5nis+neemre
sõnaga19. september 2019, 09:47
tavainimene ei saa mitte midagi teha karjuva ebaõigluse vastu mis sellest pikast juriidilisest jurast vastu vahib... õiglane riik kõigile!!!!
tegelikkus19. september 2019, 00:25
Neid noori juba ära ei peta,kes on sammuti manipuleeriva, kurjuse ja vaimse terrori jne küüsi sattunud. Nendele noortele on ainu õige lahendus minna oma elu peale,võtta oma osa välja ja elada omaette rahulikku elu. Noormehe kirjas ju selgelt näha,mis on tegelikkus. Paljud vanadinimesed on ahtsad ja tahavd noori ära kasutada.
to tegelikkus19. september 2019, 04:52
kes või mis need paljud vanainimesed on? Ahtsad? J.obu.
Katrin18. september 2019, 23:52
Ei ole vaja enne tunnetatavat sisemist langust tegutseda, las noor teeb tööd janäeb vaeva
sohh18. september 2019, 23:44
Kuskilt on must kass läbi jooksnud. Pada sõimab katelt ühed mustad mõlemad. Kinnisvara on väga hell teema, mis rikub suhted. Imestama paneb, et vanaema oma tütrele maja ei jätnud. Krunt ju suur ja kõik oleks ka eraldi sissekäikudega majja ära mahtunud. Hoovi peale oleks veel eraldi maja võinud ehitada. Milles probleem ikka ei mahtunud ära?
Jaah19. september 2019, 02:12
Mis neil lastel siis häda, et nad pead teiste majja mahtuma, ise elamist ehitada ei suuda?
to sohh19. september 2019, 04:54
elasidki ja mahtusid sinnamaani ühte majja
19. september 2019, 09:51
Tõenäoliselt sundis minia lapselapsele peale ambitsioonikaid ettevõtmisi, milleks oli vaja laenu võtta ja maja tagatisena kasutada, aga vanaema ei olnud sellega nõus, sest teadagi, millega sellised kergelt kättesaadud laenud lõpevad. Puhtalt oletus.
kaua võib18. september 2019, 23:43
Palju on räägitud, et pole mõtet midagi ära kinkida, aga ikka astutakse sama reha otsa.
Kinkida võib,19. september 2019, 10:56
aga ainult seda, mida endal vaja pole
Selline tänulik lapselaps18. september 2019, 23:40
olgu ikka sinu lapselapsed, tundmatu noorhärra, sama tänulikud sulle, kui sa praegu oma vanaemale. Said kingituse ja veel laimad ja mõnitad oma enda (mitte suvalist võõrast) vanaema. Miks sa kinki vastuvõttes nii põhimõttekindel polnud või naine siis veel ei ähvardanud minema minna, kui sa ema ja vanaema majast välja viskad? Häbi kogu sellele noorele perele, kui teile ikka vanemad ei meeldi, minge oma elu peale ja TEENIGE ISE NII PALJU JA TEHKE TÖÖD, ET MAJA SAADA. Mitte ärge varastage vanainimene paljaks!
Hmmm täna, 22:50-le18. september 2019, 23:33
Kuulasid kuidagi ülejala, mis muud!
ziidiuss18. september 2019, 23:32
Millal o m e t i inimesed lõpetavad rumaluste tegemise a'la kinkeleping? Juba vene kuulsus Ludmila Gurtšenko ütles: kõige suuremad vaenlased on lähedased...
pähh19. september 2019, 00:59
Su Gurtshenko viis oma ainsa lapse oma ema kasvatada ja ei osalenud kasvatuses iialgi. Ja nii ta surigi, oma ahnuses ja üksinduses, nüüdseks ka tütar surnud, kes oli ilmselgelt eluaeg muserdunud, et emaarmastust eal ei tundnud.
No ei19. september 2019, 05:46
Ludmila Gurtšenko oli õudus kuubis. Tema vana ja haiget ema hooldas ta tütar, aga kui ema suri, tõstis proua kuulus näitlejanna oma lapse, kellest ta iial ei hoolinud, korterist välja. Gurtšenko matustel huvitas ajakirjanikkr kõige enam, kas ka ta tütar kohale tuleb. Ja tuligi, sest ikkagi ema...
ziidiuss pähh-le,No ei-le19. september 2019, 12:50
No aga kas ta ei öelnud siis õieti ja ausalt: ka enda kohta! Ma tean tema lugu otsast lõpuni.
Karin18. september 2019, 23:12
Mulle tundus videot vaadates kogu see lugu ebaloogiline. Komme lugedes nägin mõtet miniast. Arvangi, minia on siin kõige suurem mõjutaja.
on18. september 2019, 23:34
laulatusel ju öeldud- ja siis jätab mees omad vanemad ja hoiab oma naise poole...kahju, et meie riigis sellised inimsusevastased seadused- eluaeg elad omas majas ja siis hallina saadetakse kodust välja- mingi küüditamine eesti moodi!
Minia saab mõjutada19. september 2019, 11:02
ainult seda, kes on valmis laskma ennast mõjutada (s.t. on sisimas nõus, aga ise välja öelda ei julge). Kas mees oli siis tõesti selline supinahk, et ainult ütle ja tema kohe teeb? Vastu omaenda tahtmist? Vastu igasuguse inimlikkuse reegleid?
to: on19. september 2019, 11:03
Ega sellepärast ei pea veel ajusid ämbrisse viskama.
Trok18. september 2019, 23:06
Fa fa! Vanainimesed on manipuleerijad. Algul ju ütlesid, oli tarvis et üks inimene vastutab: maksab makse jms. Oh häda kui noormees ei hakanudki elama nii nagu vanamutile meeldiks. Mul hea meel et kohus vähemalt ühele noorele on õiguse välja mõistnud. Neid varaga lollitajaid vanamutte on terve eesti täis. Täna tehakse maja, ollakse heas tujus. Homme on kuumalaine ja tomati lehed kollased- tuju paha. Andke maja tagasi. Hädakisa yle eesti, kuidas ikka ei austata. Mängige vähem oma lähedastega. Kui maja kingite siis kinkige- tagasi pole mõtet vaadata ja targutada. Keegi ei käsi kinkida, ise topit
19. september 2019, 08:10
Vanaema ehitas ja lapselaps võimutseb.Ehitagu ise ja siis laiaku.
Hmmm18. september 2019, 22:50
Midagi on ses loos rääkimata . Usun et naised olid kaasomandi müügi vastu ja ise osta ei tahtnud , seetõttu ongi nüüd sundlõpetamine .Pääsetee oleks ju kui kaks teist last ostaks maja ära ja eelnevalt sõlmiks kokkuleppe , saaks ju pool raha sisuliselt kohe tagasi
Siku19. september 2019, 09:30
Sa vist hakkasid saadet poole pealt vaatama.
Kaire18. september 2019, 22:48
Jälle lapsed möllavad,võiks mõni lugu ahistavatest vanematest olla....nagu Endla Koppa hoopis vastupidi varastas lapse tühjaks.......
Kairele18. september 2019, 23:36
Sel Endlal on piisavalt haridust, et sind nüüd kohtusse kaevata!
Kaire19. september 2019, 15:57
Endlal pole mõistust,haridusest üksi ei piisa.....
18. september 2019, 22:47
Küll karma selle noore mehe kätte saab. Võivad veel ta lapsedki kannatada isa ülekohtuse teo pärast.
pähh18. september 2019, 22:45
tead lapselaps, kes sa kõik muidu said. tõmba uttu, kui kõik sind laimavad. mine ehita endale maja ja ela. jäta vanad rahule. aga ei, sa ei saaks hakkama.
imestaja18. september 2019, 22:44
Aga miks taheti kogu maja kinkida vaid ühele lapselapsele? Sain aru, et oli veel kaks lapselast. Miks eelistati vaid ÜHTE ja kingiti talle KOGU maja?
EI IMETSA18. september 2019, 23:37
MAJU EI TÜKELDATA.Minagi kinkisin ü h e l e !
Kindel see19. september 2019, 08:16
Jagad mitme vahel-läheb koheselt myyki kuna kellegil kohe raha vaja
saates19. september 2019, 12:09
oli ju jutt, et kui maja on kõigi oma, siis pole kellegi oma, sellepärast tehti ühele, aga ülbitsev lapselaps ei oska vist nii suure suutäiega midagi peale hakata, arvab, et kõik on minu, aga lepingus oli ka see klausel, et vanaema võib surmani sees elada, miks ta sellega ei arvesta.
Jumal18. september 2019, 22:42
Ma ei usalda neid naisi. Tundusid valelikud. Vaist ei eksi.
vaevalt, et19. september 2019, 06:58
ükski ema läheks oma poja vastu nii räigelt. see pidi ikka viimane piisk olema.
Vale vaist19. september 2019, 12:11
minu vaist ütleb jälle täpselt vastupidist, valelik lapselaps ja suur ülbik.
Eva18. september 2019, 22:41
Selline inimene ei saa kunagi midagi oma lastele pakkuda. Ja milline naine tahab olla sellise kõrval....
Kurb.18. september 2019, 22:32
Saatus on karm, aga õiglane. Jätta vanaema oma majst ilma on ikka väga julm. Teema ei ole ka meie perekonnale võõras.
To MINIA 22.0418. september 2019, 22:32
Mees peab ikka oma piire teadma,suhtlemises võib ju minial oma roll olla,aga ausat inimest ahneks ja ebaausaks muuta ei saa vist küll keegi. Kui suhted keerulised,siis astugu noored lihtsalt minema,pole vaja kingitust vastu võtta.
karma18. september 2019, 22:25
see kallis rahaahne pojake peaks teadma ,et sellised asjad elus karituseta ei jää. enne mõelgu mis teeb, tal endal suurem osa elust veel ees.
Mädanik19. september 2019, 07:21
Mingit karmat pole olemas.Muidu poleks rikkaid.
Mädanik18. september 2019, 22:13
Parim lahendus oleks olnud maja ilma pikema jututa maha müüa ja osta korter.Hästi elavad meie nälgivad vanad kui nii laialt saavad elada.Riik peaks vist pensioni tõusu peale mõtlema.
Mädanik/ täna, 22:13-le18. september 2019, 23:39
Kui vana sa, vanamäda, õige oled? Loen sind aeg-ajalt ja tekivad mingid küsimused.
19. september 2019, 08:17
Ega korteris odavam ole. Sa mädanik kraabiksid pensionäride raha endale suurest ahnusest ja kadedusest.
Mädanikule19. september 2019, 09:19
sina otsi iseendale parim lahendus ja jäta teistele oma "väärtuslik" nõu andmata. Oled ise üks lihtlabane "nälgivast vanurist" provokaator. Muide, kelle majas ja kulul ise ka elad?
meenutaja18. september 2019, 22:11
40-ndatel tekkisid selliste konfliktide taustal variandid Siberi ja Stutthofiga.
salakaebajatest18. september 2019, 23:40
No see poiss saadaks kogu suguvõsa kärmelt Siberisse!
Enn18. september 2019, 22:10
Ega ka seaduste tegijad süüst puhtad ei ole. Kui sellisel juhul seadused natukegi ei aita, siis peaks kasvõi presidendil olema õigus rumal kinkimine tühistada.
seadused18. september 2019, 22:40
Sellised seadused tuleb teatud aja möödudes uuesti üle vaadata. Terve maailm on muutumas,ega seadusedki pea kivisse raiutud olema. Seda enam, et on oma aja ära elanud ja tunduvad kohati ebaõiglased.
Eino Taruk18. september 2019, 22:47
Kui seksuaalvähemuste heaks kohus seadus lõi siis öeldi kohtuniku kaitseks, et kohtunikul on õigus lähtuda südametunnistusest. Nüüd näeme, et homode jaoks südametunnistust on, aga vanurite ja nõrkade jaoks enam ei jätku ;)
Jaah19. september 2019, 02:24
Missugusel presidendil? Sellel arveametnikul, kes välismeedias Eestit ja eestlust mustab? Tõsiselt mõtled seda, mida kirjutad?
Kahju,et nii on18. september 2019, 22:09
oma lapselaps.....eks see ole siiski ka Jumalatu ühiskonna viga.
18. september 2019, 22:59
Üks kümnest käsust on: Sina pead austama oma vanemaid, et su käsi hästi käiks ja sa kaua elaks. Lihtsalt, inimlikult võttes, kas sel mähel häbiraasugi ei ole? Kuidas ta julgeb üldse inimestele silma vaadata?
Endale18. september 2019, 22:05
väärika elu ja lastele õnneliku lapsepõlve tagamiseks peab ise ikka ausalt elama:ei ole aus võtta vanaemalt kingitus vastu ilma vanainimest austamata ja armastamata, elada tuleb ikka enda teenitud rahast.
ja sulle,18. september 2019, 23:53
kui saad päranduse tädilt, keda oled üks kord 40 aasta jooksul näinud, siis sa loobud sellest
MINIA18. september 2019, 22:04
Pole mainitud PEAMIST probleemi põhjust - MINIAT. Väga paljud mehed muutuvad ja pööravad oma vanemate vastu pärast naisevõttu.
paljude selsite asja taga ongi poegade naised. Mees on möku ja teeb nii nagu see soovib. 18. september 2019, 22:14
Arvan Sama18. september 2019, 22:14
Täpselt nii. Mõtlesin seda lugu kuulates kohe sellele, et miniake on kuidagi teenimatult kõrvale jäänud. Nii et ehk on ka selles loos õige ütelus, et otsige naist.
Mimm18. september 2019, 22:36
Küllap tütrepoeg, värske kinnistuomanik, tahtis pangast laenu võtta kinnisasja tagatisel, aga kuna kinnistusraamatus oli esimesel järjekohal isiklik kasutusõigus vanaema kasuks ja pank teatavasti hüpoteeki niimoodi nõus seadma ei ole, jäi raha saamata ja eks siis läkski kogu edasine lahti.
kk18. september 2019, 22:42
Just õige - minia võib kogu loo võti siin olla. Tagaplaanile jäänud peategelane.
kas siis nii,18. september 2019, 23:49
et kui mees teeb nagu minia tahab on möku, kuid kui teeb nagu ema tahab on memmepoeg
Õige jutt19. september 2019, 08:19
Oli minulgi selline uss.õnneks tuli endal mõistus tagasi
Mökust 19. september 2019, 08:37
ei saa kunagi ehitusfirma omanikku või kaasomanikku. Peab ikka endal ka veres olema see saamahimu ja komme teistest üle astuda .
to Mökust19. september 2019, 09:25
vaadake, palju see ehitusfirma omanik oma töötajatele palka maksab, hahahaaa...
tuhvel18. september 2019, 21:59
eks see ole selge, et poiss, kes oma näoga saatesse ei julenud tulla, on tuhvli all peidus. Aga kelle jalas tuhvel on?
........18. september 2019, 22:14
naise jalas ja kõik muu ka
viga18. september 2019, 22:20
ei saa aru iks oli vaja üldse maja ära kinkida. Olnud nii nagu oli. peale vanaisa surma oleks pärinud naine ja tütar. Küll ka see pojake oleks siis normaalsem olnud . Kuid nüüd kui sai tüki hammaste vahel on kohe omanik ja näeb rahanumbreid .
to viga18. september 2019, 23:51
maja oli tõenäoliselt lagunenud ja oli vaja korda teha
19. september 2019, 09:31
Oletan, et kinkeleping tehti mõeldes tulevikule, et ema ei peaks hiljem omakorda uut kinkelepingut tegema. Ja kui räägiti arvete maksmisest, mõeldi arvatavasti mitte raha poolt, vaid seda, et noor inimene võtab asjaajamise enda peale. Vanadel võib see kõik üle jõu käia, kõik ei ole arvutipädevad.
Et18. september 2019, 21:38
siis omal ajal sai tasuta maja, aga nüüd ilma raha saamata ei oska sealt jalga lasta või kuidas see oligi - end perekonnast lahti siduda?! Et ma maja võtan, aga kohustusi ei täida... Igatahes karmavõlga kogub see tüüp endale ja/või oma lastele korralikult. Kas ta tõesti loodab, et peale sellist asja elu kuidagi püsivalt heaks ja õnnelikuks muutub? Ja kui tõesti oma lastele tahad paremat elu saada, siis ole mees ja saavuta see oma töö ja tegemistega, mitte ära parasiteeri ja sisuliselt varasta endale vanavanemate töö vilja.
ja miks sa arvad,18. september 2019, 23:47
et see maja saadi 80ndatel oma töö ja vaevaga, mitte tutvuste eest
to ja miks sa arvad19. september 2019, 05:08
ja miks sina arvad, et kõik sinusugused on?
oopuss19. september 2019, 10:04
Kogu see lugu võib olla ka vanaema enda karmavõlg.
18. september 2019, 21:32
Kui kinnistusraamatus on kirjas, et vanaemal on õigus surmani seal elada, siis see kehtib ju uue omaniku puhul samamoodi. Kuidas saab kohus vanaema välja tõsta?
Tõnu18. september 2019, 21:49
Kaasomandi lõpetamine toimub poolte omavahelise kokkuleppe mittesaavutamisel (loe: kaasomandi väljaostu ebaõnnestumisel) kogu kinnistu sundmüügi näol ehk rahaks vahetamisega. Müüdud vara puhul seeselamise õigus küll kehtima ei jää. Saad kaasomandiga proportsionaalse osa müügitulust ja see on kõik.
to Tõnu18. september 2019, 23:52
sa ajad kaks asja segamini. kaasomand sõlmiti hiljem kompromissiks, pärast selle sõlmimist ei kehti enam kinkeleping
Tõnu19. september 2019, 00:07
Mina ei aja midagi segamini, sest kinkelepingu asemel sõlmitud kaasomandi kokkulepe võimaldab ju vanaemal kuni sundmüügini oma mõttelisel osal edasi elada. Segadus on vast esialgse kommentaari kirjutanu poolne.
marks18. september 2019, 21:23
praegusel 20-30 aastastel põlvkonnal on tähtis sissetulek ja raha , Seda on ka minu tutvusringonas . See on hetke ajastu sündroom , millel on ka poliitiline tugi aga asjad on noortle eelnavalt selgeks rääkimatta. Hoidugem lihtsalt igasugustest lepingutest.
Just18. september 2019, 21:40
ei mingeid kinkelepinguid. Kui tahavad pärida, siis peavad end korralikult üleval pidama. Kui varakult vara ära kingid oledki vanas eas tänaval. Tänapäeval paljudel puudub igasugune moraal
to Just18. september 2019, 22:12
Selleks on testament, mille saab vajadusel ümber teha.
to 23:5719. september 2019, 05:12
sinusuguse puhul ei tekki kahtlustki, et naise pärast tõstaksid oma ema, vanaema ja ülejäänud perekonna tänavale majast, mis sulle kingitud.
ahah18. september 2019, 21:23
Tyybil ikka hea jutt:Lapselapse sõnul on tema eesmärk aga end perekonnast lahti siduda, et pakkuda oma lastele paremat lapsepõlve, kui temal oli.
uskumatu ülbus18. september 2019, 21:44
Sai ainukese lapsena selle maja kingiks, ei pidanud ise midagi tegema. Kui tahab ennast perekonnast lahti siduda, siis koligu majast välja ja andku kingitud osa vanaemale tagasi. Ja pakkugu oma lastele oma töö eest paremat lapsepölve ja ehitagu neile kodu.
ikka 18. september 2019, 22:17
tüüp tahab raha ja ju naine surub peale
Jajah18. september 2019, 22:45
Ja sama tyyp või tema naine siin seda ühte miinust laobki. Tuli nagu kuidagi tuttav teema ette, ahjaa Õnne 13 ja Intsu naine
to uskumatu ülbus18. september 2019, 23:55
miks sa arvad ja usud kõike, mida sulle vastaspool räägib, et ei pidanud midagi tegema. küll on lapsi ja lapselapsi, kes majad korterid korda teevad, et hiljem päranduseks saada, ning tõmmatakse orki
Tõnu18. september 2019, 21:23
Vanaema tee oleks leida nö. pärandipõhine kreeditor, kes praegu kaasomandi tütrepojalt välja ostaks, kuid vanaema surma järel näiteks pärandilepingu kohaselt kogu kinnistu päriks. Loomulikult võib vale inimese usaldamisel sellega hoopis vihma käest räästa alla sattuda, aga see oleks maja sundmüügi õiguslik alternatiiv.
imestus18. september 2019, 21:22
Kuidas nii saab- sai kingituseks teise inimese maja ja nüüd tõstab kinkija välja, ja need on veel ta oma ema ja vanaema! Sellest moraal: midagi ei tohi enne surma käest ära anda, las siis teevad nina eeski head nägu.
to 21:2218. september 2019, 21:46
Täitsa nõus,et põhimõte on et,pärast surma tulgu või veeuputus
kohutav jah18. september 2019, 22:07
mis tunne on edasi elada sellise lapselapsega, õudne, ma vist ei suudaks andeks anda ja oleksin kasvõi ise vangi minemas.....
tegelt oleks pidanud ema välja tõstma,18. september 2019, 23:47
kuna tema ei olnud osaline
Njahh18. september 2019, 21:21
Nimevahetus Eesti piires ei ole mõttekas, info liigub kaasa.
18. september 2019, 22:44
Kindlasti saadakse teada. On selline ütlemine, et teiste inimeste õnne varemetele oma õnne ei saa ehitada.
18. september 2019, 21:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tõesti või?18. september 2019, 22:02
18. september 2019, 21:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
huvitav on see,18. september 2019, 23:50
et lastelastest valiti just see inimene välja, teised jäid pärandusest ilma
Xcbn18. september 2019, 20:59
Perekonnas on suhted halvad, keegi täpselt ei mõista, mis on juhtumi motiivid. Inimesed jäävad varast ilma, aga omavahel suhteid ära klaari.