Eesti uudised

ÕL ARHIIV | Estonia katastroofist pääsenud Taavi: parves polnud enam vesi, vaid oksesupp (99)

LISA KOMMENTAAR

Kunagi tööalaselt Taaviga kokku puutunud28. september 2021, 19:15
Saime Taavid tundma üsna ruttu peale Estonia katastroofi, kuid me ei teanud sellest , et ta oli laeval ja imeliselt pääses mitte midagi, sest Taavi ei rääkinud sellest kunagi.Ma ei oska isegi ette kujutada, kui raske tal oli sellest mitte rääkida, see kõik nii raske ja värske.Tubli, Taavi, et sa said üleelamisest rääkida, ehk on nüüd natukenegi hingel kergem.
ramp18. september 2019, 20:50
Torpeedorünnak või miiniplahvatus oleks selle laevukese väga kiiresti uputanud,tõenäoline on ikkagi,et laev täitus pikkamööda veega just avatud visiiri ja rambi kaudu ja suhteliselt hulk inimesi pääses.Inimesed,kes "kaotati" - - surmahirm pani suud lukku,mis muud.
visiir18. september 2019, 20:21
Kõik ausad inimesed,ennekõike aga ausad poliitikud peaksid võitlema selle eest,et vrakk pinnale tõstetaks,sest see selgitaks,mis tegelikult juhtus.Kuid kaldun arvama,et visiiri ja rambi kinnitused lasti puruks väikeste laengutega ja "autorid" said laevalt varakult paadiga minema,see leiti Soome rannalt.Ar- vata võib ka,et salalaadungi hind võis üüratu olla.Ja veel võib oletada,et selle on ammuilma tuukrid likvideerinud,abiks alustel kraanad,öösiti.Inimesed,kes midagi teadsid - "kaotati" - ja pole keeruline järeldada,et mängus olid riiklikud maffiad ning on seda siiani.
uurimata jätmise põhjused ongi parvel toime pandud erinevate kuritegude varjamine29. september 2021, 00:22
uurimata jätmise põhjused ongi parvel toime pandud erinevate kuritegude varjamine
Uunu18. september 2019, 13:09
Kaks on juhuslik, et just 3 nädalat enne Estonia hukku lahkus Eestist viimane Nõukogude okupatsioonisõdur. Kuidagi kahtlane juhus
ilus oleks18. september 2019, 10:35
kui nüüd tehtaks üks osa veel juurde ja seal selgitataks, mis tegelikult juhtus...lihtne küsimus: miks muudeti järsku meelt ja hakati levitama juttu betooniga katmise vajadusest? Ning - mis kell oli Eesti Merelaevanduse valves olevatel töötajatel olemas info, et Estonial on probleeme? Edasine tegevus Eesti poolelt? Miks ei tuntud (ametlikel andmetel) huvi sillale jäänud inimeste identifitseerimise suhtes ja keskenduti pääsenud masinameeskonna töötlemisele? Kuidas oli võimalik, et Eesti esindaja tuukrilaeval läks rahulikult puhkama ajal kui tuukrid tegutsesid sillal?
üks viis teiseni29. september 2021, 00:23
ei varjatud laeva huku põhjuseid vaid hoopis laeval toime pandud muid kuritegusid
17. september 2019, 22:59
Kas tõesti on inimesed nii arad, et räägivad seda, mida nõutakse, meie mardikene võiks ikka ka mõistusele tulla ja olla inimene. Vene tõstis oma suure rauamüraka ookeani põhjast ülsse ,aga neli põhjamaa riiki ei suuda väikest paadikest ülesse tõsta. Tava inimeste silmis olete te mõrtsukad. Vesi lõhub rauda, aga purjelavad ületasid ookeanid.
Viivi Sõnajalg17. september 2019, 20:58
Palju õnne, Taavi! Oled selge Jumala ime🙏 Juhuslikult raadio mängis tol hommikul ja siis see õnnetuse teade... oli raske uskuda, mida kuulen! Kandsin oma viiendat last... puhkesin nutma, palvetasin... Suur rõõm kuulda sinust ja sinu perest! Õnnistused ja edu sulle!
17. september 2019, 17:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17:1417. september 2019, 22:15
See, et laev sõitis eesti lipu all, ei tähenda, et ta Eesti omand oli, Sest kuulus hoopis Küprosel registreeritud firmale. Näiteks Viking XPRS sõidab samuti eesti lipu all, ja Tallinn on kodusadamaks, aga Eesti riigile ta veel sellepärastei kuulu.Ja muidugi Eesti riigivõimud on need messiad kes kogu suu enda peale võtavad. Ülejäänud osapooled on süütud Iambukesed.
Bjj17. september 2019, 16:44
Kas Silver Linde on elus?
Palju uusi küsimusi17. september 2019, 16:36
Taavi perekonnanimi? Kuidas ta teadis, et inimene kindlasti surma sai? Kes ta oli ja miks seda saladuses tuleb pidada?
Vastuseks17. september 2019, 19:32
Perekonnanimi oli saates olemas. Raba
Olek17. september 2019, 15:15
Ei tea kas järgmine saade kestab 15 min?
17. september 2019, 14:49
Faktid viitavad kapten Avo Pihti pääsemisele Loe lähemalt: https://parnu.postimees.ee/2344997/faktid-viitavad-kapten-avo-pihti-paasemisele
Nägin TV-st, ....17. september 2019, 16:20
....kui A. Piht läks tekk ümber omal jalal kiirabiautosse.
Milline oli esimene vale ?17. september 2019, 14:39
Neil ei pidavat olema reisijate nimekirju... Vikerraadiost kuulutati,paluti helistada ja anda teada kes olid laeval . Milline oli teine vale ? Juba esimesel paeval nad olevat moodustanud fondi hukkunute omakeste toetamiseks. Kes olid huvitatud suude kinni toppimisest ? Asjade loogilises korras oleks tehtud kindlaks kes peab vastutama ja see peab korvama tekitatud kahju. Seda pole siiani selgeks tehtud,kohtus asi pole kusagile liikunud. Milline oli kolmas vale ? Vajadus katta betooniga. Sellist vajadust pole olnud sest ajaloost on teada,et hukkunud on alati toodud merehauast maismaa hauda.
õõvastav29. september 2021, 00:26
betooni selgavalamine on surnu rüvetamise moodi
igivana komme29. september 2021, 00:27
betooniga kaetakse ikka vaid kuritegelikult teel siit ilmast lahkunuid
AK arhiivis on olemas tallel:Uudiste saates reporter teavitas kapten Pihti elus olemisest. 17. september 2019, 14:35
AK arhiivis on olemas tallel:Uudiste saates reporter teavitas kapten Pihti elus olemisest.
AK arhiivis on olemas tallel:" Uudiste saates reporter teavitas kapten Pihti elus olemisest.17. september 2019, 14:34
Me ei saa ju kahtlustada AK uudiseid.
Milline oli esimene vale ? Neil ei pidavat olema reisijate nimekirju...17. september 2019, 14:21
Milline oli teine vale ? Juba esimesel paeval nad olevat moodustanud fondi hukkunute omakeste toetamiseks. Kes olid huvitatud suude kinni toppimisest ? Asjade loogilises korras oleks tehtud kindlaks kes peab vastutama ja see peab korvama tekitatud kahju. Seda pole siiani selgeks tehtud,kohtus asi pole kusagile liikunud. Milline oli kolmas vale ? Vajadus katta betooniga. Sellist vajadust pole olnud sest ajaloost on teada,et hukkunud on alati toodud merehauast maismaa hauda.
Mann17. september 2019, 14:20
Väga seosetud mõned laused. Mis olekus see kirjutatud on? Aga mäletan seda päeva kui hommikul raadiost kuulsin Estonia uppumisest. Terve päeva püüdsime töötajatega kuulata raadiot. Ja siis hakati hiljem laskma Alenderi laulu "... nii palju, nii palju on vett...". See tõstis ihukarvad püsti. Ja nagu oleks ta oma saatust ette laulnud...
triip17. september 2019, 12:32
lained oleks pidand selle okse ju ära uhtuma....
Y17. september 2019, 12:26
Lugege, mida on öelnud Vahtrase töökaaslane LInde, kes peale pääsemist oli koos Vahtrasega turu haiglas ühes palatis ja mis edasi sai.
Kus see kirjas on ?17. september 2019, 14:48
to 14:4817. september 2019, 14:59
pärast oli Vahtras kadunud, isegi vist koos voodiga
Kambüüs17. september 2019, 12:12
Merekooli ex-kadett ütleb illuminaatori kohta aken?
Mis siin imestada17. september 2019, 13:45
Tean ka piloote, kes ütlevad lennuki lendamise kohta "sõidan lennukiga".
Maara17. september 2019, 14:04
ta ütles seda inimestele, kõik ei adu ju traagilises olukorras mis on illuminaator
To Kambüüs17. september 2019, 22:23
Kui on ümmargune ja veekindlalt suletav siis illuminaator, kui kandiline siis aken. Nii lihtne ongi.
nonii17. september 2019, 11:49
Ütleme nii, et eilne saade jäi kahtlaselt lühikeseks. Rõhutati seda, et visiir oli juba eest ära ja ülespoole minnes pidi minema läbi "veekardina". Arusaadav, jääb mulje, et Taavi lahkus sealt ühena viimastest. NB! Kuid esimesed alt pääsenud on maininud, et neid alarmeeris kajuti põrandale ilmunud vesi, veel enne suurt kreeni. Samuti räägitakse suurtest vahumullidest koridori seintel. Huvitav, mis seda põhjustas. Vihje meeskonna liikmele, kes vette lendas jäi natuke läbipaistvaks - ilmselt tahetakse kirjeldada kadunud kaptenit. Kui nii, miks ei tohi siis seda välja öelda? 25 aastat on möödas
tunnustus17. september 2019, 09:30
väga terve psüühikaga mees. Suutis ellu jääda, edasi elada, pere ja neli last soetada. Mina oleks pärast sellist üleelamist eluaegseks närvihaigeks jäänud. Öeldakse küll, et mis ei tapa , teeb tugevaks...aga ons seda ütlust vaja NII tõsiselt proovile panna...
lugeja17. september 2019, 14:24
No eks oli ikka tal ropult ka õnne, et jõudis pääsemiseni ja meri teda sealt paadist välja ei uhtunud ja et laevast üldse välja sai.
17. september 2019, 16:37
Hästi instrueeritud.
mees17. september 2019, 08:46
eks ka uurimiskomisjoni esimene juht Andi Meister ei lahkunud komisjoni juhi kohalt ilma põhjuseta, ta ilmselt nägi seda sogamist ja hämamist ja valetamist, mis toimus ja ei olnud sellega nõus, hiljem ütles, et lahkus tervislikel põhjustel, aga no see, kuidas ta seda ütles, viitas ilmselgelt millelegi muule
mõrvad ja inimkaubandus17. september 2019, 09:15
90-nendatel ei maksnud inimelu sentigi.. varastati-ärastati ja kui jalgu jäid siis koristati.
Pets17. september 2019, 08:42
Kahju, et nii kaua aja möödudes räägitakse ikka ümber nurga juttu. Kui Taavi nägi, et see mees kukkus vette, siis ei saa ju öelda et Ta uppus. Seda Taavi ju ei näinud. Alles eelmises saates rääkisid ju naised kuidas nad olid pikka aega vee all ja siis tulid sealt välja.
mõned asjad17. september 2019, 09:20
Mõned asjad on kasulikum rääkida nii või põhjendada mäluauguga
naiivne17. september 2019, 08:14
vene vägede Eestist lahkumine oli sõbralik.
Laeva küljel on suur auk sest laeval olnud Paldiski sõjatehnika ei tohtinuks Rootsi sattuda17. september 2019, 08:07
Täna on need laevalt kadunud tootjamaale.
kes oli siis see meeskonna liige17. september 2019, 07:46
kes päästeparve avamisel merre kukkus ja hukkus .ja kes oli algul pääsejate nimekirjas .
Nimi17. september 2019, 08:17
Tõenäoliselt käis jutt Avo Pihtist, aga isegi see Taavi, kes oma loo oli nõus rääkima, ei olnud nõus ütlema selle inimese nime, kuigi ta tundis teda. Samas ei tundu see, et tegu oli Avo Pihtiga, tõepärane, sest kui inimest ikka on nähtud mitmes kohas peale laevahukku, tema nimi on korduvalt kirjas, tuttavad meremehed tunnevad ta televiisorit ära, kopterijuht ütleb, et Avi Piht ütles oma nime jne, jne, siis jääb mulje, et see saates olnud Taavi ja valetas, või kukkus merre keegi, kelle kohta ta oma jutuga jättis mulje, et see oli Piht, aga see oli hoopis keegi teine.
fakt on see, et olid kaadrid kaubikust ja inimestest, tekid ümber17. september 2019, 09:40
ja enam ei ole. Järgmises saates tuleb vist veel midagi huvitavat.
17. september 2019, 14:47
kapten ta olla ei saanud. kapten lahkub laevalt viimasena. teisi ta päästmas ka ei olnud, ikka enda nahka püüdis päästa. seega, millest järeldad, et piht oli?
to 14:4717. september 2019, 15:26
olgu mainitud, et sellel reisil oli kapteniks Arvo Andresson. Kapten Piht oli kaasas väidetava lootsieksami tõttu.
keeris tõmbab kaasa?17. september 2019, 07:34
vastupidi... laevast väljuv õhk lükkab sind eemale.
udu17. september 2019, 08:52
Vaata, selles mullisupis ei ole võimalik ujuda - vee kandvus kaob.
17. september 2019, 07:03
selle asja nimi on saatus. mõni oli seal samas 7.tekil ja hukkus, teine jõudis oma koikust välja karata ja mitu korrust ülespoole joosta. ei imesta, et inimesed kajutites istusid ja ahastuses olid. esiteks, käib laeval ohjeldamatu joomine, teiseks oli laev sellises kreenis, et ühtepidi oleks tulnud mööda põrandat üles ronida ja teistpidi olid kajuti uksed juba põranda luukideks muutunud... päris hull seis. ime ja õnn on see, kui sealt pääsed. aga miks neid saateid nii vähe on? neli väikest meenutust. paarkümmend saaks ikka kokku. viimane külaline on nii palju rääkinud, et kas tuleb uut?
Ülevalolijaid ei huvita 17. september 2019, 09:55
Ma 17. september 2019, 06:13
Kulla õhtuleht puhastage see kommentaarium - tegemist on suurel hulgal trollimisega, kui neid kommentaare lugeda. Provotseerimiseks on sisestatu ühte ja sama teksti.
D17. september 2019, 03:33
Uskumatu et pärast 25 aastat leidub ikka inimesi kes arvavad et laev lasti põhja. Naeruväärne. Kogu see Juta Raabe lugu oligi Eesti rahva lollitamiseks et saada laevakompaniilt süüd maha pesta. Lugege läbi kõik dokumendid ja ütlused põhjalikult enne kui lollusi jagate siin. Fakt on see et neid idiootidest tüürimehi informeeriti 2 korda enne visiiri eest tulemist et mingit paugud kostuvad autotekil rambi taga. Nagu teada siis kiirus oli 15 sõlme ja seda ei alandatud enne kui oldi kreenis 30 kraadi. Pluss veel see lollakas vasakpööre mida nad üritasid teha ja mis viis kiiresti laeva külili.
kuule D17. september 2019, 13:23
Ära aja nii tarka juttu.Miks kõik uurimiskomisjoni liikmed loobusid uurimast,teades,mis tegelikult toimus.Oli jutt ka lennukist,mis ootas Arlanda lennuväljal kedagi,kuid saades teada,et juhtus katastroof ,tõusis too lennuk õhku ja sõitis minema.Ka Ameerika turist käis vaatamas Estonia vrakki,kuid selle vaikiti maha.Eks meie tollased tegelinskid teadsid,millega oli tegu ja samuti hakkasid kartma,et tuleb kogu see supp päevavalgele.Hämamist oli palju.Varjatakse siiani.
To D17. september 2019, 22:36
Ei usuks, AGA, miks Rootsi riik tahtis klaevavrakki betooniga katta? Teiseks kuhu kadusid meeskonnaliikmed kes olid algul päästetute nimekitjas? Kui nad satusid sinna nimekirja siis nad pidid ju oma nime nimetama, mitte ei kirjutatdut neid sinna Iambist. Mis puutub paugutamist autotekil, siis sulle teadmiseks, et tormi käes laevad kolisevadki, ka need kellel vöörivisiiri pole üldse.Mis puutub laeva ringi keeranist siis sul siin tugitoolist väga hea targutada sel teemal. Ainult, et ise paistad i d i o o d i n a välja.
17. september 2019, 03:32
Eesti politseinikud sulgesid liikluse sadamasse viivatel teedel ja toimetasid laevale kaks konteinerit plutooniumiga. Saksa ajakirjanikul Juta Rabbel on olemas kohtu tarbeks tunnistusmaterjalid mis kinnitavad,et pardas oleva augu tekitas pommiplahvatus.
Est17. september 2019, 04:05
Mida kinnitab ka Rabbe poolt tehtud filmimaterjal Estonia vraki juures ning fakt, et vrakk kiiremas korras betooni valati
Eku17. september 2019, 06:17
Ei valatud ju betooni.
RS2 04:05/06:1717. september 2019, 06:53
Ei valatud, kuid kavatseti. Järelikult on mida varjata.
töörühm17. september 2019, 07:15
See laev tõstetakse veel ülesse.
...17. september 2019, 13:15
See materjal ju varastati ära hotellitoast ,nagu oli kirjas .Ju oli mida varjata.
17. september 2019, 03:29
On teil kahtlusi, kes või mis võis mõrva taga olla? Ei, absoluutselt mitte. Minu arvates on lihtsalt väga imelik, et politsei ei võtnud juhtumit Ruth Vahtrase järelepärimiste alusel uurida. Ruth on mulle öelnud, et ta oli teinud Soome võimudele järelepärimisi, aga ta ei saanud kordagi vastust. Mul pole vähimatki aimu, miks pidi keegi Estonia laomehe tapma. Ma ei tea ka, kas ta oli midagi näinud või kuulnud.
ants 17. september 2019, 08:04
pole siin mingit vandenõud. oli õnnetus. liikuge eluga edasi, vandenõuteoreetikutest ja ajuinvaliididest trollid
17. september 2019, 03:23
Jutta Rabe sõnul mõrvati Estonia meeskonnaliige Kalev Vahtras Saksa ajakirjanik Jutta Rabe saatis möödunud nädalal Soome Politseiametile ja Turu politseiprefektuurile pöördumise, kus nõuab Estonia meeskonnaliikme Kalev Vahtrase surma asjaolude uut uurimist. Loe lähemalt: https://www.postimees.ee/1924097/jutta-rabe-sonul-morvati-estonia-meeskonnaliige-kalev-vahtras
17. september 2019, 01:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
KH17. september 2019, 09:11
Mitte torm ei rebinud mere põhjast miini lahti, vaid allveelaevad liikusid seal seoses sõjalise õppusega. Lugege raamatut "Parvlaev Estonia. Rootsi riigi hukk"
17. september 2019, 01:47
Bemise sukeldujad leidsid vööri lähedal augu. Nad filmisid vrakki ja tõid vööri ukse lähedalt välja lõigatud metallitükid. USA ja Saksamaa laborites tehtud katsed näitasid parvlaeva kere plahvatuse märke. "Tulemused näitavad metalli muutusi, mis on sarnased suure detonatsioonikiirusega," järeldati ühes aruandes.
Youtubes on olemas laevasilla salvestus kuni uppumiseni, minge kuulake, päris õõvastav on17. september 2019, 07:11
Üks võimalus.17. september 2019, 07:31
Kes teab, võibolla rebis torm merepõhjast mõne sõjaaegse meremiini pinnale mille vastu sõitis Estonia? See kõik võib ka nii lihtne olla sest seda manti vedeleb tänapäevani kuhjades merepõhjas. Krt seda teab, võimalus on olemas.
Ei olnud mingit plahvatust. Ainult piima mannergute kolinat oli kuulda. Esimeses saates öeldi ju.17. september 2019, 08:42
17. september 2019, 01:35
Aleksander Voronin. Salapärane Ida-Virumaa ärimees, kelle kohvrit otsisid tuukrid pärast õnnetust meresügavustes oleva Estonia kajutitest. Tuukrite ja tuukri kontrolli omavahelisest vestlusest selgub, et Voronini kohver tuli iga hinna eest leida. See ka leiti, kapten Pihti kajutist… Voronin pääses küll laevaõnnetusest, kuid suri 2002. juunis insulti. Ta lahkus jäädavalt kaks nädalat pärast seda, kui ajaleht Süddeutsche Zeitung vaagis ühes artiklis tema ja salajase relvaäri võimalikku seotust laevahukuga.
17. september 2019, 01:32
Ha rri En ula: Es tline´i E esti juht leiti 19 96. aastal Tal linna–K eila raudtee äärest. Mees oli keer atud oka stra adi vahele ja vis atud raudt eele. Kõrvalt leiti ta auto ning dokumendid, kõik olid puutumata. Klan do rf: "Ei oska midagi öelda."
17. september 2019, 01:27
Väino Karmi. Eesti tuntuimast margikogujast vanemuurija tegeles Estonia huku kriminaalasjaga. Ta suri 1999. aastal pärast pikka ja rasket haigust. Klandorf: "Karmi oli tuntud uurija. Kas ta tänu haigusele sai ka maksimaalselt uurimisele pühenduda, on lahtine küsimus."
Karmi oli tubli..RIP17. september 2019, 06:53
Mehel jäi lahtiseks ainult laevareisijate arv. Nimelt saksa pensionärid tahavad üksi reisida kahestes kajutites ja selleks kasutavad teise pileti ostmiseks võõrast passi....
@Karmi oli tubli..RIP17. september 2019, 09:19
Saad ka üksi omale 2-se kajuti osta,kui tahad.Olen seda teinud ise Stockholm-Tallinna laevadel. Ja kui palju neid saksa pensionäre Estonial tookord oligi?
17. september 2019, 01:23
Kalev Vahtras. Jutta Rabe meenutas aastaid tagasi SL Õhtulehele: "Esimestel päevadel pärast Estonia hukkumist oli Kalev päästetute kirjas. Kalevi abikaasale Ruthile kinnitati, et mees on Turu haiglas. Ruth sõitis Soome ja seal öeldi talle, et tema mees viidi Rootsi. Kalev Vahtrase surnukeha olevat leitud merest, talle näidati fotot ning Ruth Vahtras tundis abikaasa ära. Hiljem tõi Kalevi vend surnukeha Eestisse. Kui siin kirst lahti tehti, oli vend šokeeritud: surnukehal olid noahoopide jäljed ning lõikehaavad."
hps17. september 2019, 13:34
lõikehaavad võisid tekkida ka rüselemise ja möllu käigus laevas. ühel pääsenutest oli terve jalg lihani katki, kuna laevakerelt vett libisedes vigastas ta end vastu laeva keret.
17. september 2019, 01:19
Kalev Vahtras. Jutta Rabe meenutas aastaid tagasi SL Õhtulehele: "Esimestel päevadel pärast Estonia hukkumist oli Kalev päästetute kirjas. Kalevi abikaasale Ruthile kinnitati, et mees on Turu haiglas. Ruth sõitis Soome ja seal öeldi talle, et tema mees viidi Rootsi. Kalev Vahtrase surnukeha olevat leitud merest, talle näidati fotot ning Ruth Vahtras tundis abikaasa ära. Hiljem tõi Kalevi vend surnukeha Eestisse. Kui siin kirst lahti tehti, oli vend šokeeritud: surnukehal olid noahoopide jäljed ning lõikehaavad."
kahtlane17. september 2019, 08:37
juba see on kahtlane, et kui inimene on pääsenud laevahukust, viibib haiglas, on alajahtunud, et siis teda hakatakse transportima helikopteriga Rootsi, no mis mõttega, kui oleks tarvis olnud üle kuulata või küsitleda, oleks ju saanud teha sealsamas, see jutt ei ole tõsiseltvõetav, seal Rootsi viimise kardina taga pidi olema midagi muud, ta võidi muidugi Rootsi viia, aga küsimus, milleks?
17. september 2019, 01:12
Kuni kümmekond meeskonnaliiget kes päästeti kok sati vaikselt ma ha järgnevatel aastatel kuna su rnud hinged ei räägi lugusid - nad olid potentsiaalsed tunnistajad ning teadsid mis ja kuidas tegelikult kõik juhtus * Kõige kummalisem on meeskonnaliikme Kal ev Vah trase saatus peale päästmist, toimetati T uru ha iglasse ning siis transporditi kopteriga Ro otsi haiglasse kust jäljetult kadus, seepeale hiljem väideti et ei pääsenud laevahukust eluga kuigi oli mitmes pääsenute nimekirjas koos kolleegidega kes olid teda nii päästeparves kui ka haiglas näinud, kui surnukeha ee stisse jõudis avastas
Miks17. september 2019, 06:20
on vaja ühte ja sama mitmetes, mitmetes kommentaarides korrata?
Ann17. september 2019, 08:57
Kuidas sai surnukeha Eestisse jõuda kui just väidate, et inimene kadus jäljetult?
Seoses laeva uputamisega on Eesti riik kehtetu.17. september 2019, 00:52
Eesti politseinikud sulgesid liikluse sadamasse viivatel teedel ja toimetasid laevale kaks konteinerit plutooniumiga. Saksa ajakirjanikul Juta Rabbel on olemas kohtu tarbeks tunnistusmaterjalid mis kinnitavad,et pardas oleva augu tekitas pommiplahvatus. Sellised suured laevad upuvad nii kiiresti vaid torpeedo tabamusel.
njah17. september 2019, 02:23
Laeva põhjaminek sõltub sellest kui suur auk laeva keres on. Kumbast jääb suurem auk, visiiri puudumisest või torpeedo tabamusest?
17. september 2019, 03:31
Eesti politseinikud sulgesid liikluse sadamasse viivatel teedel ja toimetasid laevale kaks konteinerit plutooniumiga.
17. september 2019, 03:31
Saksa ajakirjanikul Juta Rabbel on olemas kohtu tarbeks tunnistusmaterjalid mis kinnitavad,et pardas oleva augu tekitas pommiplahvatus.
anneli17. september 2019, 00:49
kuidagi17. september 2019, 00:42
segane jutt, faktid ja jutt ei haaku
maameez17. september 2019, 00:04
Pole nõus kõigega saates ,nägin ise hommikul kell 9.00 erisaates kui viidi meest kahe turvamehe vahel ja vist komenteeris Liiv et viiakse vaba vahetuse kaptenit kes oli teel lootsi eksamitele
jah17. september 2019, 08:24
ma arvan ka, et kui ikka inimest tuntakse ja nähtakse teleris, tema nimi on korduvalt kirjas, siis see ikka on see inimene, ja see, et ta hiljem kadus, viitab ilmselgelt kuriteole
16. september 2019, 23:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
@Eino Taruk17. september 2019, 09:22
Mulle jääb mulje,et teatud kontingenti ei huvita artikli sisu.Neil mingi haiglane huvi võimalikke kirjavigu sõrmega taga ajada.
EIno Taruk16. september 2019, 23:12
Üks suur vigade jada. Paadi, päästeparved, päästmine. Ilmselt ei oldud katastroofiks valmis ja kõik ettevalmistused olid selline ehku peale bardakkk
Olge siirad16. september 2019, 22:59
Selline mõistaandmine on ju sisuliselt võrdne otseütlemisega. Aga mis siis takistaks otse nime välja ütlemast? Seda tehes oleks see võrdne selge tunnistusega, kuid miskipärast seda ei tee. Mis takistab, mis vigurdamisest kasu on?
suur jama17. september 2019, 08:31
Taavi sõnul tekitaks selle inimese nime väljaütlemine suurt segadust või kuidas ta ütles, sellest võib järeldada, et isegi need inimesed, kes on saatesse tulndu rääkima, ei tohi kõike rääkida, või oligi talle saate tegijate poolt öeldud, et kuuldused Avi Pihti pääsemisest tuleb ümber lükata ja jätta mulje, et tema hukkumise tunnustajaks on Taavi - igatahes väga väga segane lugu
@suur jama17. september 2019, 09:25
Mulle jäi ka selline mulje. Ja paljud sealt pääsenud inimesed ei taha sellest rääkida.Ma mõistan-eks see hirmus ole.Aga arvestades,kui palju võltsi selle katastroofi ümber on,siis-sellest peab rääkima.Ja palju rääkima.
@Olge siirad17. september 2019, 09:31
Ju miski takistab.Kasvõi oma turvalisus. Mu mitmed Rootsi tuttavad pensionärid-eluaegsed merehundid olnud-rääkisid nagu ühest suust,et Estonia katastroofi ametlik versioon on 100% bullshit. Teatavasti olid ju enamus hukkunuist rootslased.Ja üks neist tuttavaist merepensionäridest käis läbi enamuse hukkunute omastega küsimusega,kas tõsta laev üles,tuua ära hukkunute säilmed ja edasi uurida-või jätta niisama.Hukkunute omaksed olid esimese variandi poolt raudselt.
Nimesid ju polnud16. september 2019, 22:52
Kust sa võtad, et vette libisenud meeskonna liige oli A.Piht, Taavi ei nimetanud ju ühtegi nime?
Sanna17. september 2019, 16:48
Loomulikult ei õelnud kui tal keelatud on, aga õige asi see pole
Imeline pääsemine16. september 2019, 22:32
Päris huvitav seik, et ta pimeduses vette libisenud A.Pihti koheselt surnuks diagnoosis ja veelgi huvitavam, et tema surnukeha pole meri 25a jooksul välja andnud.
siin17. september 2019, 08:07
rumal oled või? kui paari nädalaga ei uhu, siis paari aastaga kindlasti mitte. lihaskude lõpuks laguneb ja keha vajub põhja ning sinna ta jääbki, luudena, heal juhul
@Imeline pääsemine17. september 2019, 09:26
Kas sinu meelest oli kapten Piht ainuke meeskonna liige?