Tele

Mees kaotas jala haiglatöötajate hooletuse tõttu

Televeeb, 16. september 2019 20:45

172 KOMMENTAARI

l
Lusti kui palju/ 18. september 2019 11:27
Kuradima hea tervis peab olema, et arsti juures käia! Ja kus need minu poolt haigekassale makstud rahad siis on?
n
nii ongi/ 17. september 2019 20:36
Hea saade oli,oma lähedastega on sama jama.Sots osakonnad ei aita palju muuga,kui jagavad telefoninumbreid,otsige koht,kuhu haige viite.Teine on hetkel pooleli,kui nats üle 40 a noor mees sai insuldi.Mitmest haiglast välja löödud,könekeskus häiritud,kuid mingit teraapiat kusagilt ei saa.Kuid ema käest püütakse suure hooga allkirju kätte saada,et ema ise vastutab poja elu üle.See lühidalt.Kui oma isa pärast arstina töötav tütar läks sotsiaalministeeriumi,siis meditsiini terminitest ei saadud aru.Tundub,et selles ministeeriumis ja ilmselt herkel ka muudes vaid omad joped,teadmine pole oluline!
v
vastus küsimusele/ 17. september 2019 19:37
gangreen on veresoonte lupjumine
t
to vastus küsimusele/ 17. september 2019 19:47
vale vastus sul Esiteks küsiti, mis on "kangreen" mitte kangreen. Ja teiseks gangreen pole mitte veresoonte lupjumine vaid koe hävimine ja verevarustuse lakkamine, ka infektsioon.
k
kogemuskah/ 17. september 2019 17:09
Miks nad (ema ja tütar) perearstiga ei suhelnud sel teemal, et kuidas saab sidumisõe koju käima, mis vahendid vaja osta ja rohud ega see varvas ju üleöö sinetama-punetama hakanud. Siin nad jätsid midagi rääkimata, poleks vaja olnud vanahärrat vedada edasi-tagasi.
s
sa tead/ 17. september 2019 17:57
ü
üle 50/ 17. september 2019 17:57
a
17. september 2019 15:34
Abituid inimesi tuleb riigil esmajoones aidata.
m
Mina/ 17. september 2019 15:17
end elusalt arstide kätte ei anna.
p
Polkovniku lesk/ 17. september 2019 15:12
Arstid ei tea midagi. Ja Rakvere haigla on langenud Keila haigla tasemele. Nii on.
k
Kohutav/ 17. september 2019 15:09
Mis toimub meie meditsiinis? Paljud kurdavad, et õed ei leia veresooni üles vere võtmisel analüüsideks isegi alla 50-ne aastastel ja mõlem käe veresooned torgitakse julmalt läbi, hiljem mustjas sinakad paistes käevarred ei allu kompressidele ega ravile pikka aega. Inimesed on hiljem kodus hädas õe oskamatu toimetamise tõttu. Väga palju on hoolimatust ja oskamatust, keegi ei kontrolli töö tulemusi.
17. september 2019 17:04
Need on nooremapoolsed õed, uus "medpersonali" väljalase.

o
ohver/ 17. september 2019 14:39
Kaks aastat tagasi juhtus minu emaga sarnane lugu. Maksin kiirabi transpordi ka veel ise kinni. Ema viidi kodust ITK'sse meie arvates kangreeni tunnustega aga haigla saatis ta kahe tunni pärast koju osutamata mingitki abi. Kuu aega hiljem suri ema kangreeni tagajärjel saadud veremürgitusse.
m
Misasi/ 17. september 2019 17:58
t
to ohver/ 17. september 2019 19:12
see on nüüd küll midagi uut, et kui kiirabi viib haiglasse, tuleb see endal kinni maksta
k
kohtunik/ 17. september 2019 13:31
Selline ükskõiksus ja julmus raskelt haige inimese suhtes med-töötajate poolt, peaks olema kriminaalkuriteoga võrdne tegu.----- Katrin oli kahjuks väga hambutu seekord.
m
mh/ 17. september 2019 12:44
Kas sel mehel on suhkruhaigus?
s
Saadet/ 17. september 2019 13:17
s
sõna sekka/ 17. september 2019 12:34
Oh-ja , kui seda kõike maha tegevat saadet uskuda , siis on jama küll , aga õnneks ei pea selline laussüüdistamine paika. Mis puutub saatejuhti , pr. Lust-i , siis kui inimene naudib seda , et temaga hirmutatakse , sis on ajakirjaniku eetikaga küll vastuollu mindud !
t
to sõna sekka/ 17. september 2019 12:50
mis sil.dist.amine see on, et Lust naudib seda, et temaga hir.mutatakse? Kui sa oma lö.dim.eelset siltide külge kleepimist ei taltsuta, mine ps.ühhiaatrile. Lust imestas ja küsis vaid, et kas minu nimi aitas, see küsimus oleks sul ka pähe tulnud, sellises olukorras sa id.io.ot.
o
Ooo/ 17. september 2019 13:18
Mõni on ikka täiega p....ist
a
aga/ 17. september 2019 11:48
Kahjuks on see tõsi,et meie arstid on väga ükskõiksed,nad nõuavad ainult palka nagu välismaal,aga töösse ei suhtu tõsiselt
k
Kokkuvõtteks/ 17. september 2019 11:30
sõnnik on poliitikaga võrreldes ikka väga puhas kraam
t
Tegelikult / 17. september 2019 11:28
peaks arstiabi olema haigetele, mitte tervetele. Nt. minna uuendama juhilube. Kui mul on tervisedeklaratsioonil kirjas, mis mul on või ei ole viga, käed, jalad töökorras, pea ja mõistus korras, silmad näevad, miks peaks vereproovi tegema? Ma lähen seda tegema siis kui mul on kaebused, vaevused, haigused, et ravi saada. Miks sunnitakse terveid tegema asju mida peaks tegema haigetele. Haige lükatakse haiglast välja koju surema, terveid piitsutatakse takka, igasugu mõttetute proovide ja muu kulutstega. Pean sõitma auto või bussiga arstile, minu raha, minu aeg ja põhjusetta.
j
Jah, absoluutselt õige tähelepanek. Mõnes teises riigis antakse eluaegsed load, meil maksa ja maksa./ 17. september 2019 19:07
e
Ele/ 17. september 2019 11:19
Nii on,ainult raha tahavad ja streigivad,tegelikkuses nad ei tea ega tee midagi

n
naisuke/ 17. september 2019 11:11
Läksin perearstile, et labajalg paistes ja valutab. Ütles, et sul on lampjalg ja midagi polegi teha. Küsisin, kuidas saab olla üks lampjalg ja mul pole lampjalgu. Ütles: "Löö kõvasti vastu maad, siis näed!" Mis ravi või mis suhtumist tahate? Ega ei julgegi enam tahta! Tervist kõigile!
a
arst/ 17. september 2019 18:01
ise vist miinused pannud...
j
Ja veel/ 17. september 2019 11:07
kui sa oled päriselt haige, siis sind lükatakse eemale, mine koju, siin pole kohta, midagi ei tehta jne. Kui sul on aga mingi lihtsam asi, palavik, vererõhk, muu taoline siis joostakse kaloppi, ära tõuse ratastoolist, ei tohi, ohh veresuhkur 7, kolesterool plaa, plaa ja plaa. Hoitakse sind kinni, ei saa tööle, ei saa koju, ei saa üldse elada. Ja kui sul on tõsine viga siis minge koju surema. Seda on mu peres olnud samuti nagu selles saates. Olge selle meditsiiniga ettevaatlikud, ravimifirmad tahavad ka raha, on vaja toota kriidi tablette eri nimede all. Vii oma rahad sinna.
t
troikavalitsus/ 17. september 2019 10:52
ongi meile toonud hooliva ja parema eesti. nii armas yura poolt.
n
naisuke/ 17. september 2019 11:12
Ega valitsus ei pane med. töötajatele sõnu suhu ega oskusi ajju- need on seal või ei ole!
a
Aga muidu/ 17. september 2019 10:45
on nii kontrollitakse üksipulgi mida sa sööd, kas suitsetad, jood, mida tarbid jne. siis kui terve oled, tehakse sind haigeks. Mu tuttav kel oli kunagi seede probleem, võeti pihtide vahele ja suruti peale, et tal on midagi pahaloomulist, Tallinna haiglasse uuringutele, veri näitas põletikku, ta teadis et tal oli ravimata jäetud kopsupõletik(mainis seda, ei reageeritud) ja keeldus, saigi ise terveks. Ta oleks tehtud haigeks ja kõige haigemaks inimeseks üldse, seega meditsiin on nii haige, et sinna ärge minge kui saate. Terve mu pere on Pärnu haiglas maha tapetud põhjuseta ehk vale raviga.
v
Vaja,/ 17. september 2019 11:17
oleks saade , Eesti meditsiini kohta.
l
Lõpus öelduga pole ma nõus/ 17. september 2019 10:45
Omaksed kes ei saa mingit sitsiaaltoetust vaid töötavad väiksema koormusega,ei ela maksumaksja raha eest.Ja hooldustasu mis on29-40€pole mingi raha.Pagulased on meie maksumaksja raha arvel elavad ja suuremalt jaolt .Eestlane ,aga vaadaku ise kuidas hakkama saab.
ü
17. september 2019 11:19
Üks vald maksis 100 eurot kuus hooldustasu. Haige oli pikemalt haiglas, pangakaart lähedase käes ja see muudkui tühjendas ta pangakontot. Lõpuks tegi täiesti puhta vuugi.
l
17. september 2019 12:19
Lisaks tuli ka Sotsiaalametist igakuised toetused. Aga ahnusel ei ole piire.
m
Mis toetus on sotsiaalametist saada loll jutt./ 17. september 2019 13:23
Seda toetust ei saa keegi see oli valimiseelne kampaania.Kuidas sina tead kuhu raha läks.Sul pole aimugi palju hooldushaigla õendusravi maksab haigekassaga.See on 12€päev.Riik ei maksa sulle seda kinni.
p
pensionär/ 17. september 2019 10:43
Siin on osa süüd ilmselt ka naisel ja tütrel, viimane elujõuline inimene aga tegutseda ...Millest algas , kas oli insult, mis sundis teda voodisse, lisaks epilepsia,kindlasti veel diagnoose. Tundub mees on väga haige juba kaua. Pidevalt lamades olles ei saa organism jõudu, veresooned kuivavad kokku, haavad lähevad mädanema. Sugulaste kahjuks ei näe , et haigla peaks võtma enda hoolde elu lõpuni hooldust vajava mehe, kes on vaikne , omaette asjalik. Ta saab ilusasti kodus voodis elada, kus temaga tegeletakse iga päev.
m
Miks/ 17. september 2019 11:31
sa nii se.gast ja lol.li juttu siin räägid? Mis jutt see on?
a
ajakirjanike eetika/ 17. september 2019 10:17
Ajakirjanikud peaksid inimesi aitama infoga: arst teeb arsti tööd, hooldaja hooldaja tööd, kiirabis töötavad parameedikud, kes transpordivad haige arstide JUURDE, kodune hooldus on võimalik, seda tutvustab perearst ja pereõde, koduõed on olemas, hooldusteenuseid on Eestis erinevaid. Sellise vaenuliku ja hävitava kriitika peale peab nüüd muidugi hooldama oma sugulast see perekond vaid ise.
j
Juula Juurakust/ 17. september 2019 09:56
Pole need arstidki jumalad ega suuda kõike ravida. Mu tutvusringkonnas samuti varbast alanud haavandiga paari aasta jooksul jäid ilma nii mõlemast jalast kui ka lõpuks elust, vaatamata, et üks elas Rootsis, teine Saksamaal ning rahaline seis võimaldas otsida parimaid arste. Saksmaal elanud hea tuttav kirjutas enne eutaneerimist meilile, et saatuse iroonia - teeni palehigis oma eluajal miljoneid, et lõpuks kulutada kõik mõne aasta vireleva elu pikendamiseks ja lõpuks kraabid kokku viimase, et sult elu võetataks.

s
Sander/ 17. september 2019 09:54
Kui mu vanaisa sattus 2015 sügis insuldiga sinna haiglasse, siis oli tema lõpp seal 8 päeva hiljem õudne. Ta ei saanud rääkida, neelata ja iseseisvalt süüa ja talle pandi peale õhuke tekk, kuigi ta oli kõhna ja suure tõenäosusega külmetas. Jäeti lihtsalt lebama, ei tegeldud. Surmaeelsel päeval viidi hooldusosakonda kus puudus arst. Surmapäeval toodi tema palatisse üks vaimuhaige patsient kes märatses ja karjus. Lõpuks viidi see hull küll Tallinna. Vanaisale oli tema käitumine liig ning kahjuks ta hinge heitiski. Lohutan end sellega, et ta oli ka vana, 84-aastane ja ilmselt tahtiski minna.
m
mh/ 17. september 2019 12:47
Aga peale insulti suuraksegi sageli, vavealt et teine samasugue haige kõrval seda mõjutas. kaastunne.
O
./ 17. september 2019 19:32
Otse väljaöelduna poleks su (nii vanast) vanaisast niikuinii enam elulooma saanud.
t
Teadlik/ 17. september 2019 09:45
Rakvere haiglaga ongi pidevalt mingi probleem. Kui inimene ongi liiga alkhooli lembene ning tegelikult on inimesel kõrge palavik( 41) siis kiirabi koju ei sõida vaid ütleb,,ah,üks joodik ongi,,. Kui sõidabki ja näeb,et inimene tuigub,kopertab siis kohe selge ''viinauimas''. Pärast surma tuli välja,et inimesel oli mädane kopsupõletik,ei vastuta keegi selle eest. Neid juhtumeid on Rakvere haiglas pidevalt,mida tõestab ka see juhtum.
k
kahjuks/ 17. september 2019 10:03
logiseb tervishoiusüsteem igast otsast , parimat võib loota vaid Tartus
k
kahjuks/ 17. september 2019 11:31
Isegi Tartust abi ei saanud,saadeti Rakverre tagasi.Ei ole see Tartu kõikvõimas midagi.Isegi spetsialist ütles ,kui uksest sisse astusin,et oli asja ka,miks siia tulid.Vot selline suhtumine.Kahjuks.
t
to kahjuks/ 17. september 2019 19:33
ma ei usu ilmaski, et üks arst ütleb kabinetti sisenevale patsiendile, etmiks sa sii tulid, oli asja ka? Kui palju on elu jooksul erinevate arstide vastuvõtul käidud ja haiglas oldud, pole iialgi minu vastu ebaviisakad oldud.
k
Kahjuks on see tõsi/ 17. september 2019 09:40
Isegi haiglate kohta .Endal isa voodigaige,krambid viiakse haigla ja paari tunni pärast saadetakse tasulise transpordiga koju Tallinnas on 35€.Eelmisel korral oli palavik kuus tundi teadvuseta ,saadeti koju tasulise transpordiga,kutsusin uuesti kiirabi ,sest inimene oli mitte adekvaatne kui koju toodi,viidi uuesti kus tehti uuringud kirjutati antibiootikud ja öeldi kuskil on põletik,"kuskil".Ühel päeval maksin sellest hoolimatusest 70€ja närvide söömise.Sotsiaalabi on null siin eestis.
t
tänu/ 17. september 2019 09:31
Kuuuurijale muutus miskit.Aga hilja...
m
M.Närep/ 17. september 2019 09:29
Hetkel on organiseerimisel reisid peterburi arstide juurde (al 01 okt tasuta viisad netist) kuna Eestis maffiasüsteemi (müüakse järjekorda) tõttu kõige lihtsama ja kiire haiguse korral saatekirjaga 02 kuud ja 100% oma raha eest 01 kuu lisaks maksab antibiootikum 8 N angiin) siin HK 20Eur + ise 20 EUR seal sama( Saksa toode) 5 - 9 Eur. kujutage ette palju inimesi nakatatakse 02 kuu jooksul!!!
o
Oh, trollike-kollike!/ 17. september 2019 09:37
Sa oled ikka peast täitsa soe.
e
17. september 2019 09:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Eva/ 17. september 2019 09:30
Kui puuduvad oskused ja teadmised ning käid ka tööl, puudub näit.transport ja raha, kuidas siis seda teha??? Need asjad pole nii üheselt võetavad
s
see ei näita/ 17. september 2019 10:08
mitte inimeste taset, vaid arstiabi kättesaadavuse taset, mis on äärmiselt kehv.Kuid ei ole ka imestada - arstid lahkuvad samuti välismaale kehvade tingimuste tõttu.Suur osa arste on pensionärid, kui nemad koju jäävad on puudus veel suurem ja abivõimalus väiksem, kui sa ei ole just riiklikult tähtis nina või kuulus staar
n
naisuke Evale/ 17. september 2019 11:14
No ei usu, et Sinul on kirurgioskused!
e
Evakene/ 17. september 2019 13:27
Oled sa kedagi hooldanud ja poole kohaga töötanud.Soovitan soojalt proovi.Mina hooldan ja töötan,kuskilt abi ei saa.Ainult mitte teadja ajab sellist juttu.
n
naine/ 17. september 2019 09:25
Epilepsia haige taob krampides ennast vastu metall voodit siniseks. Siis sai gangreeni ja jalg võeti maha seejärel teise jala varvas. Kus on küll inimeste mõistus, et ta sellises voodis aastaid üldse olema peab? Epileptikul on turvalisem magada põrandal madratsil, kus ta ei kuku ega löö ennast kuhugi vastu ära. Miks inimese piinamise eest kedagi vastutusele ei võeta?
k
KH/ 17. september 2019 09:35
Mis jutt?? Epileptikule tuleb anda esmaabi, et krambihoog taanduks. Pealegi voodis on madrats.
r
rasket haiget/ 17. september 2019 09:24
ei vöeta isegi hooldushaiglasse.Ise selle läbi elanud.Koht oli broneeritud,perearsti saatekiri käes.Kui helistama hakkasin,siis tehti mulle selgeks,et sellist inimest pole järjekorras.Soovitati viia mujale.Ei hakanud seekord rohkem helistama,o o t a n kunas siis tema järjekord tuleb.Önneks meil käimas väga asjalik koduöde.Ei olnud see Rakvere haigla piirkonnas.Jah kahjuks meil tähtis kliima,kalad,loomad,puud aga mitte inimesed...

k
ka/ 17. september 2019 09:24
Meid üritatakse kogu aeg Venemaaga hirmutada, kuigi Eesti reaalsus on Venemaa ohust tunduvalt hirmutavam. Poliitikud, KAPO, NATO ja teised muidusööjad--kõige suurem oht riigi iseseisvusele on riigi poolne hoolimatu suhtumine oma kodanikesse.
t
to:ka/ 17. september 2019 09:40
Ehk lõpetaks selle tobeda propaganda. Inimesed arutlevad siin oma tõsise mure üle.
k
ka/ 17. september 2019 09:48
Me maksame riigile makse ning seoses sellega on õigustatud ootus normaalsele arstiabile. Eelmise valitsus dekriminaliseeris arstide ravivead, mis annab arstidele võimaluse karistust kartmata jätta inimene ravita isegi sel juhul kui inimene selle tagajärjel piinleb või sureb. Loomade piinamine on meil seadusega keelatud, kuid inimeste piinamine mitte. PS! See ei ole propaganda
n
nii on/ 17. september 2019 10:11
selle hoolimatu suhtumise ja valede prioriteetide tõttu on Eestist lahkunud suur hulk häid arste, mis mõjub ka arstiabi kvaliteedile.
a
Aga / 17. september 2019 09:16
Sotsministeeriumi milljonid lähevad perverssuste propageerimiseks ja toetamiseks
k
Kibe tööaeg/ 17. september 2019 09:31
Mitte ainult, juhatuse palka tõsteti tuhandetes.
a
Arusaamatu... / 17. september 2019 09:04
Kuhu jäi kiidetud ja Valitsuse poolt peale surutud esmatasandi perearsti abi, kes tänapäeval peab kõikide eraarstide oskusi valdama??? Kas olid pereliikmed nii rumalad või oli ükskõikne perearst, sealt asi peab alguse saama. Iga kompententne perearst, peaks oskama jala mädanikud õigel ajal ära ravida! Perearst on visiiditasu tasumise korral, kohustatud ka koduvisiite tegema või ei olnud ta nõus seda tegema, kõik, on kuidagi väga segane selles loos. Kuidas pereliikmed ikkagi tänapäeval nii saamatud on, on olemas internett, kust igasugust infot leiab. AARNEST TOHUTULT KAHJU!!!
p
palju oleneb perearstist/ 17. september 2019 10:14
kui on valikut.Ei ole ju võimalik Rakverest Tartuse perearstile käia, seega pead leppima sellega, mis saad.Arstid on ülekoormatud ja tüdinud.
i
inimlikust!/ 17. september 2019 09:04
Tänud Kuuurijale! Üks meie paise on hulga aja tagant jälle avalikku ruumi tiritud...Kui palju asjapulki tegelevad kantselei laua tagant meie haigete probleemidega tõsiselt?Ja sinna kulutab riik miljoneid..Haigekassa juhtjupide palgad 4-5tonni Mille eest?
s
see ongi Eesti paradoks/ 17. september 2019 10:16
et palka saavad need, kes midagi ei tee.kes teevad, saavad sandikopikaid.Nii see meditsiin välja suretatakse, samuti muud elualad.
ü
üks esitagumikest/ 17. september 2019 08:50
On lubamatu rünnata meie arstkonda!
o
onujuhan/ 17. september 2019 08:29
kurb, omal kogemus (9-korruseline valge maja), kus naabritädi helistas hooldushaiglast ja sanitarid kõrval karjusid toakaaslase peale: moltshii!! sokroi rot!! jne.
l
lugeja/ 17. september 2019 08:54
Olen ka seda näinud kuidas vene rahvusest hooldajad käratasid valudes olevale mehele, et ta vait oleks kui teda voodis pöörati.Seda päev-kaks enne selle mehe surma.
m
M.Närep/ 17. september 2019 09:24
Kui puusakonti lõigati (tuimetuseta?) siis arst käratas et kui ma hädaldamist ei lõpeta siis annab morfiini. ( nii et kui ei kisa ei tehta midagi) küsimus 2. kuhu see arstide kindlustus jääb kust 25 a pole ühtegi välaja makset tehtud?
t
to M. Närep/ 17. september 2019 09:55
puusakonti lõigati? Mida silmas pead, kas puusaliigese vahetust või millepärast su "puusakonti lõigati"? Kui liigesevahetuse operatsioon, siis nö seljasüstiga tuimestuse korral küll mingit valu ei tunne ju, ainult tunnetad ja kuuled, kuidas su kallal toimetatakse.Kui see sulle ebameeldiv tundus ja hädaldasid, siis mida arst pidanuks ütlema. Kui valu tundsid siis selle vaigistamiseks pidi ta ju midagi ette võtma. Ei jäta sind keegi opil valude kätte vaevlema, sellist juttu ei maksa küll ajada. Aga osa inimesi ongi sellised, kes ainult hädaldavad, tundub, et ka enamus siinseid kommenteerijaid.
r
Riigi tegemata r/ 17. september 2019 07:59
See näitab ka riigi tegemata tööd. Selle asemel, et populismiga tegeleda, tasuta transpordi asemel tuleks ehitada riigi hooldekodud ja tagada oma väetitele inimväärne elu. Riik sotsiaalsüsteemi valupunktide ha ei tegele. Hooldeasutused on ärifirmad, kuhu tõelisi abivajajaid vastu ei võeta.
s
Siim Unzip/ 17. september 2019 08:42
Rahvas on riigi (parteide) jaoks, mitte vastupidi, poliitika viljad valmivad üsna kiirenevas tempos. Eks algpõhjus olegi see, et riigi omanikud (parteid) elavad valimistsüklite järgi, mitte lähtudes põhiseduses kirjutatust. Neile on oluline eesmärk püsida riigi omanike ringis.

m
17. september 2019 07:16
Me pole kunagi nii hästi elanud, kui praegu, oi, sassi läks, see tähendab mina pole kunagi nii hästi elanud.
j
jj/ 17. september 2019 07:12
Kui ikka on niisuured jamad asutuses siis tuleks ümber vaadata kas juhtkond on sobiv selliseks juhtimiseks .Asendamatuid ju ei ole ,tuleb uus ja asjalikum võtta.
ä
äri/ 17. september 2019 09:07
Aga Rosimannused ostavad ikka hooldekodusid kokku! Ju on riigi poliitika neile juba teada....Voodihaigetel sinna aga asja pole!
t
to eks ta ole/ 17. september 2019 06:45
kas kuskil on seaduses kirjas,et suitsetaja on lubatud abita jätta ?
j
J2rvamaalt/ 17. september 2019 06:43
Üldse ei imesta - Järvamaa haigla on samasugune. Endal sealt sarnane kogemus.
k
kk/ 17. september 2019 09:16
Kogu Eesti arstiabi on selliseks muutunud
k
KURBUS/ 17. september 2019 06:32
minu poeg kaotas elu, perearst utles,ta oli terve.raviarst utles ,ta sai terveks ,ÄRGE USKUGE ARSTE
p
penskar/ 17. september 2019 09:09
arstist on saanud tavateenindaja nagu Selveri kassiir! Teda ei huvita enam patsient vaid fail arvutis!
e
Eks ta ole/ 17. september 2019 06:31
Inimesel on olnud 7 a jooksul 4 insulti ja 1 ilmselt siis 1 südameinfarkt,tundub,et ka jäsemete arterid on kahjustunud.Ei räägita,kas on suitsetaja,kas loobus peale esimest insulti suitsetamisest.vahel süüdistatakse kõiki enda hädades,aga enda tervise heaks midagi ei tehta...
i
17. september 2019 09:44
Inimesel võib olla juba peale esimest insulti mäluhäire ja defitsiit kehalistes funktsioonides, millisest suitsetamisest loobumisest te räägite?! Te ikka saate aru, et peale insulti ei pruugi see inimene enam mäletadagi, et ta üldse kunagi suitsetanud on? KUI kitsa silmaringiga inimesi ikka on..
k
kiwi/ 17. september 2019 18:40
Nikotiini leidub maavitsaliste sugukonna taimedes: paprikas, baklažaanis, kartulis, tomatis, tubakas. Nikotiini valem: C10 H14 N2. Huvitav, millisest köögiviljast peaksin loobuma või millist nikotiini koostisosa(süsinik,vesinik, lämmastik) lugema kahjulikuks? Suitsetamine kahjulik aga kas ikka on ja kui on siis miks?
j
17. september 2019 06:06
jahh-sotsiaalne sfäär Eestis 0-null ja lonkab juba 30-aastat kõiki jalgu ja käsi ,vaadake üle lombi Soome inimeste eest hoolitsetakse aga mitte nagu meil
s
seal Soomes/ 17. september 2019 10:22
ongi palju meie arste, kes on saanud seal normaalsed töötingimused ja saavad rahulikult haigeid ravida, selle asemel et konveieritöötaja olla nagu Eestis
j
Jaa jaa!/ 17. september 2019 06:05
Jõgeva haiglas olin. Ei saadud minust jagu, elama jäin. Tuleb Rakvere haiglasse minna. Ehk seal ollakse osavamad. Aga, Katrini ees müts maha!
j
jaan/ 17. september 2019 07:54
aga jögeval ju sm savi raviarst pöder,pöörduge tema poole.
m
Mitte Katrini/ 17. september 2019 10:00
Vaid pere ees Müts maha

e
Est/ 17. september 2019 05:48
Mis mõte on siin riigis iivega tegeleda,kui vanaks ja haigeks jäädes algab põrgutee
e
Est/ 17. september 2019 05:45
Kus nüüd on kala kaitsjad,puukallistajad,vikerkaare lipu lehvitajad,Pakostad jne. Reaalne probleem Eestis,keegi ei kaitse vanureid ja haigeid inimesi.
j
ju/ 17. september 2019 05:53
siis pole see teema, mis kuulsust ja raha toob.
s
See kalakummardaja/ 17. september 2019 06:07
on ju selgelt puudulik! Vanad indiaanlasedki ei võtnud sellistelt skalpi.
v
vanem/ 17. september 2019 09:11
Lumivalgekesed ei vanane kunagi! Ja kui siis välismaal! Aga käime ikka Hirvepargis....
s
selle eest/ 17. september 2019 09:12
n
neid huvitab/ 17. september 2019 10:23
rassism, mitte haiged eestlased
l
Lubadused/ 17. september 2019 01:46
Pidime ju 15. aastaga viie Euroopa jõukaima riigi sekka jõudma. Aega selle suurime sünniks on jäänud kõigest 1,5 aastat.
s
sots on sots on sots/ 17. september 2019 05:43
Proovime kirjutada viisakas toonis kommentaari. Intellekti alase väljakutsega persoonidele on korduvalt seletatud, et kuna Reformierakond aeti vasakpöördega võimult ära ei saa neilt valimislubaduste täitmist nõuda.
s
sots on sots on sots/ 17. september 2019 05:45
Analoogia IQ alase väljakutsega persoonidele. Te ostate Elronilt Tartu-Tallinn rongipileti aga oma mõttemaailma eripära tõttu tulete omal vabal tahtel Tapal rongilt maha. Kas te saate Elroni süüdistada, et teid Tallinna ei viidud?
s
sots on sots on sots/ 17. september 2019 05:49
Veel viisakat teksti. Soovitan kõigil mälu-alase väljakutsega isikutel vaadata youtube'st praeguse valitsuserakonna Keskerakonna reklaami samadelt valimistelt. Reformarite lubadusi peetakse neis häbematult kitsideks. "15 aastat??? Tea kas ma nii kaua elangi! Ma tahaks ikka kohe hästi elada!".
s
sots on sots on sots/ 17. september 2019 07:12
Vabandust, sõin kõik ravimid, mis arst andis, korraga ära.
k
Kuule sots on sots on sots/ 17. september 2019 09:50
Enne seda vasakpööret jõudis reform olla võimul oi oi oi kui palju aastaid. Neist aastaist oleks piisanud lubaduste täide viimiseks täiesti. Aga tavakodaniku jaoks ei teinud see valitsus tuhkagi, rahvas vajus aina suuremasse vaesusesse. Ja ei oleks teinud ka edaspidi, pole vahet kui kaua ta võimul oleks püsinud.
t
to sots on sots on sots/ 17. september 2019 10:26
Kui oled elroni rongiga 15 aastat sõitnud aga kohale pole jõudnud, siis astudki Kasvõi Tapal rongist maha, sest elu on liiga lühike, et aastakümneid oodata Tallinnasse jõudmist
k
Karm reaalsus/ 17. september 2019 00:59
Kui inimesi hoolduseks napib ja palgad hooldajatel ja õdedel on ülimadalad ja töö väga raske siis sellised olukorrad on reaalsuses paratamatud. Stressis inimestel kaob empaatiavõime esimesena...Inimesed arvavad, et nende omaksete tervis on riigi (RIIK= TEISED INIMESED/MAKSUMAKSJAD) probleem. Tegelikkuses saame aga teistelt täpselt nii palju abi kui ise maksudena maksame. Kahjuks ei saa inimesed aru et see 24h hooldus mida nad tahaks eeldaks kõigi poolt maksude kolme kordistamist. Nii kaua kui seda ei juhtu, on sinu isa-abikaasa tervis eelkõige pere probleem isegi kui see on tundub ebaõiglane.
e
Ei/ 17. september 2019 01:08
Ei, kullake, see pole ainus tee. Prioriteedid rahade suunamisel tuleb ümber vaadata. Ja eemaldada sotsiaalsfääris toetuste ümber luusivad vähemused, kel sellele rahale mingit õigust pole.
m
Militaarriik / 17. september 2019 01:16
Riigil on raha piisavalt, ainult inimene ei ole riigis prioriteet. Väga palju raha kulutatakse taparelvade soetamiseks. Kelle eest me seda riiki siis kaitseme, kui rahvas on vaene, viletsa tervisega, sotsiaalse kaitseta. Sotsiaalhartat siin riigis täitma ei hakata. Kõik hädada on lükatud pere kanda, milleks on see "tore" perekonnaseadus, rääkimata pensionide indekseerimisseadusest, kus madalapalgalisi karistatakse topelt - virelevad pisikese palgaga (ei korja varandust) ja koguvad vähe pensioniaastaid!
s
sots on sots on sots/ 17. september 2019 05:59
"Väga palju raha kulutatakse taparelvade soetamiseks. " Riigikaitsele kulutati 2018 aastal 593 miljonit eurot, tervishoiule 1386 miljonit eurot. NB! Isegi kui riik ei ostaks mitte ühtegi padrunit ei oleks lool inimesest, kellel on olnud neli insulti ja infarkt, reeglina õnnelikku lõppu.
k
kurb/ 17. september 2019 09:14
Ja kõik eesti noored ei jõua ka välismaale põetajateks minna..Mõnda oleks ka siin vaja...Aga näe-raha põle!
m
maksumaksja/ 17. september 2019 09:20
Hooldukodus olevad ja praegused haiged ning töövõimetud olid kunagi samuti maksumaksjad. Miks riik koorib inimestelt makse kui ei ole võimeline kodanike ees oma kohust täitma???
s
Sa vist pole asjaga kursis/ 17. september 2019 10:04
Hooldushaiglas on inimene ainult ravi vahel 20 päeva ja kui hooldushaiglas on iga kuu 1000 patsienti ja igaüks maksab 300 euri.Kuhu see raha läheb keegi ei ela maksumaksja raha eest.Maksumaksja raha laristavad need kes nohu pärast emosse või kiirabi kutsuvad.Eriti mammakesed.
k
Kahjuks/ 17. september 2019 10:28
lähevad meie maksud ladvikule luksuselu kindlustamiseks, tegelikele töötegijatele jäävad riismed
k
Kurbus/ 17. september 2019 00:28
Kaotas jala haiglatöötajate hooletuse tõttu. Ainult jala. Kui palju on sel põhjusel kaotatud elusid. Nagu öeldakse, igal arstil oma surnuaed.
j
jaan/ 17. september 2019 07:59
ka minuga juhtus rakvere haiglas imeline muutus.yhe arsti juures oli haige jala haavand paremal jala,viie päeva pärast tuli vdiagnoosis välja et haavand hoopis vasakul jalal.
m
minul oli ka hea kogemus/ 17. september 2019 10:33
Kukkusin ja sain hüppeliisele viga, röntgenpilt aga tehti hüppeliigese sisemisest poolest .Öeldi, et kõik on korras, fikseerisin ise kodus pöia ära ning sain kuu ajaga jala korda.Õnneks olin väikeste lastega kodus ega käinud tööl.Hommikuti roomasin neljakäpukil kööki, et süüa teha.
t
Televisioon paneb asjad liikuma/ 17. september 2019 00:23
Varsti saab meie riigis abi ainult läbi telesaadete.
a
arsti abi saad/ 17. september 2019 06:21
e
ekre/ 17. september 2019 09:16
Kui siis kardetakse ilmselt veel ainult EKREtTeised-pohhui!
a
17. september 2019 09:44
aga nii ongi või fb kaudu
o
Oh ära ole naiivne/ 17. september 2019 10:07
Ega saa küll.Sulle otsitakse kõiksugu lõigud välja miks ei saa seda või seda.
v
Vihale ajab/ 17. september 2019 00:09
Kui on vaja pensione tõsta või haigeid ja invaliide aidata siis raha pole ? Võtku miljard laenu ja tehku asi korda.See pole riik vaid si..häda.
m
Mäletan/ 17. september 2019 09:15
Kui NATO liikmed Tapale elama asusid, oli teles nende elu tutvustav saade. Kokad sõitsid taksoga tööle, et toita sõdureid, siis raha jagub?
m
miks/ 17. september 2019 09:19
Aga haigekassa jupidest tädidel tõsteti kuupalka kohe 3tuhhist 5peale! Põhjendus-viisime meeste tasemele! Idiootsus kuubis ju...
.
17. september 2019 09:34
... NATO liikmed Tapale elama asusid ... Ära enam peale võta ja mine maga välja, muidu saadame su Rakvere haiglasse.
r
Resident/ 16. september 2019 23:59

a
anu/ 16. september 2019 23:25
süda läheb pahaks kui mõtled mis meie riigis ikkagi toimub
e
16. september 2019 23:22
Elame ju eestis kus on väga tore elada,aitame kõiki eriti musti
k
kuuuuhuu/ 16. september 2019 23:10
Ikka on riik ja meedik süüdi, kui nii kaua aega ja nii raskete haigustega inimene lahkub ükskord paratamatult. Rääkimata antud juhust. et haavad mädanevad ja gangreen tuleb ka, hoolimata sellest, mida varbale peale või alla pannakse. Muidugi veider, et parklast hoonesse toimetamiseks naised kusagilt mujalt abi ei saa kui kiirabilt. Kui see oli ikka nii. Omaksed on lihtsalt häbematud, nende käitumine lausa huligaanitsemine ja vastuolud nende jutus sarnanevad lihtsalt valetamisele. Artikkel on Õhtulehe tase.
k
kuuuuhuu-le/ 16. september 2019 23:54
Sa oled nõme.Ma läksin sealt puhtjuhuslikult mööda,kui see asi juhtus, et ei saanud meest haiglaustest sisse...Vaatasin huviga, kuidas haigla o m a väiksemat sorti töötajad šokis olid oma haiglast.
r
16. september 2019 23:59
Ringkaitse hakkas nüüd siin toimima.
k
kuuuuhuu / eile, 23:10/ 17. september 2019 07:29
Hakka siis lahkuma, terve inimese jutt see ei ole.
p
patsient/ 17. september 2019 09:21
kas arst kommimas..Tundub nagu küll et mundriau mängus!
k
korraliku hoolitsuse puhul/ 17. september 2019 10:37
saab haigusest jagu, aga ületöötanud ja väsinud arst või õde ei suuda seda pakkuda.24 tundi ühes haiglas, 24 tundi teiises - inimvõimetel on piirid.Normaalset palka saab vaid mitmel kohal töötades, eriti, kui sinu ülalpidamisel on ka alaealisi lapsi, tuleb pingutada.
k
Kiku/ 16. september 2019 23:07
Arstid,koik arstid -perearst,kirurgid,õed jne.Teie teenus on norm piiridest allpool ja abivajajad peavad Teid külastama kuna lootus jääb viimaseks.99,9 %peane aga pettuma Teis , Teie ametis ja Teie teadmistes.
m
Meie riik ja meie inimesed/ 16. september 2019 23:07
Kui käid tööl ja maksad riigile makse, siis oled kasulik. Kui aga tabab haigus, siis oled sa juba mittevajalik ka tülikas element. Kui riik nii hoolimatult käitub, siis oleks viimane aeg vastu võtta eutanaasiseadus. Pigem juba väärikalt lahkuda, kui taluda valu, alandust ja hoolimatust.
e
Eelmisele/ 16. september 2019 23:43
Eutanaasia? Pipart sulle keelele! Kõigepealt tuleb sotsiaalsüsteem oma inimeste jaoks toimima saada, mitte kõik tülikas teise ilma saata. Kui mugav! Inimesed, nii haiged kui eakad, vajavad turvatunnet, stabiilsust, toimivat sotsiaal- ja tervishoiusüsteemi! Mis aga praegu toimub? Sotsiaalministeeriumi suurimaks mureks on LGBT rahastamine. Et elagu seksuaalvähemused, haiged ja vanemad paneme magama? Kuhu on kadunud terve mõistus?
e
elu24/ 17. september 2019 09:24
Kohe pidid arstid jälle sterikima hakkama-palk ju väike! Kuigi mingi vana seadusega peaksid nad 2x keskmist ka praegu saama...Aga neil trump taskus-lähen väljamaale kuigi siin tasuta hariduse saanud...
k
KH/ 17. september 2019 09:53
Eutanaasia otsuse ja taotluse teeb inimene ise, arst annab ainult nõsoleku nii, et kedagi ei panda magama vastu enese tahtmist.
m
Mis elu see enam saab olema/ 16. september 2019 23:00
Katrin Lust hõiskas saate lõpus, et kõik sai korda korda ja enam valusid ei ole. Kui mees ka paraneb, puudub tal arstide hoolimatuse tõttu jalg ja teisel jalal osa varbaid.
m
16. september 2019 22:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
maarjake/ 17. september 2019 07:17
kiirabiauto saadetakse ikka kohe välja aga vahel on auto sõidus ja peabki ootama.
m
Maarjale/ 17. september 2019 08:57
kas sa tõesti arvad, et kiirabi väljasaatmisega oodati üle tunni? On sul aimu häirekeskuse tööst?
m
Maarja/ 17. september 2019 09:01
to maarjake: Üle tunni ootamist pole enam KIIRabi. Inimesel olid hingamisraskused, selge, et olukord kriitiline. Oodati lihtsalt linnas, et sinna viidud teine haige sama autoga tagasi tuua. Majanduslik kokkuhoid ennekõike, mingu selle heaks või inimese elu? Reanimatsiooniauto sõit läkski näed tühja...
h
hipokrates/ 17. september 2019 09:26
Mingi vanna ei kehti enam iseseisvusest alates...Arst on tavaline väljõppinud TEENINDAJA!
n
no maarja/ 17. september 2019 14:29
seda ma küll ei usu, et kiirabi transportauto tööd tegi ja lasi haigel oodata. Need kaks eraldi üksust. Omaksed ongi emotsionaalsed ja pahatihti usuvad linna jutte ka. Tegelik elu kiirabis ikka nii ei käi.
j
ja keegi/ 16. september 2019 22:39
ei vastuta - seadustatud akadeemilise meditsiini ringkaitse (riiklikul tasandil).

1
123/ 16. september 2019 22:33
Kummaline on see, et ei leidu haigla peale ühte sellist arsti, kes oleks suuteline haigla ette patsiendile appi minema ja tuleb sinna ekstra kiirabi kutsuda. Kui oled arstiks õppinud siis peaks juba olema sisse kodeeritud inimeste aitamine. Vahet pole mis haigla reeglites kirjas on ja sellega taha pole mõtet pugeda, et haiglas sees ei tohi patsiente hooleta jätta. Mis puudutab meie inimeste tervist siis kogu süsteemis on lüngad sees. Igasugused reidi teed ja rail balticud on olulisemad kui rahva maditsiiniline abi.
e
Eino Taruk/ 16. september 2019 23:14
Kui keegi õpib arstiks aate pärast siis reaalsus ravib sellest "haigusest" kiiresti terveks.
j
jah/ 17. september 2019 05:38
Eks see võib olla ka see, et tegaelikult ei julge üksi appi minna, sest erilisi oskusi pole kriisisituatsioonis tegutsemiseks. Harjutud ju, et kiirabiõde annab esmaabi. Tundub ebaloogiline, aga täiesti võimalik. Arst paneb ju diagnoosi esmajärjekorras ja siis tuleb kõik muu.
s
17. september 2019 10:31
Seal parklas on arstide jaoks suitsetamise koht. Oleks pidanud sealt keegi appi minema.
s
ss-tegutseb / 16. september 2019 22:31
tere tulemast LOLLIDEMAALE.
e
Ei ole ainult Rakvere haigla süü!/ 16. september 2019 22:28
SEE SIIN ON eesti vabariik!!!
k
Kas sellist riiki tahtsimegi?/ 16. september 2019 22:26
Masendav, mis siin riigis toimub!
a
17. september 2019 08:24
Ansip küsis Kallaselt, mõlemad just sellist riiki tahtsid. Muuseas Ligi on ka nõus, et nad tegid omale mõnusa riigi, kus kõik on lubatud, aga ainult neile.
m
mälu/ 17. september 2019 09:29
Rakvere haiglaga on alati probleeme olnud! Probleemid seal isegi surnukuuriga!
e
Eino Taruk/ 16. september 2019 22:23
Kui tahate neid loomi näha siis kõige tõenäolisem on neid leida hooldushaiglatest
o
oli/ 17. september 2019 09:30
aga kunagi kurtis vist isegi Ligi et pidi koridoris tund aega arsti ootama mingi traumaga...
e
Eino Taruk/ 16. september 2019 22:21
On teatud liik valge kitliga loomi. Omal sellistega kogemused. Empaatiat on sellisel loomal vähem kui psühhopaadil, valetama on varmas, ja ennast kaitsma samuti. Rikuvad ära korralike arstide-õdede maine ja ka nende maine kes on sunnitud neid õigustama, sest kirjutamata reegli järgi tuleb kolleege kaitsta. Aga meil pole arste, seega hoitaks eka selliseid loomi hingekirjas...
t
tea/ 17. september 2019 09:32
need nn.loomad Soome arstiks ka ei kõlba..Siis laamendavadki hooldushaiglates...Raha tuleb muidugi sommidele retsepte kirjutades....
s
smith&wessonn/ 16. september 2019 22:13
igal inimesel vöiks ikka relv kodu olla,oleks eutanaasia tehtud ja Rakvere haiglas oleks personali ka hirmutanud
n
nyt/ 16. september 2019 22:09
peab ka EU suured juhid teada saama missugust teenust Eestis pakutakse..Muidugi seda põhjanaabrid juba teavad ja Eesti arstid saadetud Soomest minema eba pådevad !!Tartu Ylikooli diplom ei anna kvaliteeti kui meie arstid ei suurda lihtsaid pådevus eksameid teha.Håbi ja sellepårast tuleb siit taas jalg lasta.

m
16. september 2019 22:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
16. september 2019 22:12
või hullemal juhul mõlemat
s
see on tavaline asi, et/ 16. september 2019 22:06
pead kõike ise teadma nagu oleksime haiglas igapäevased käijad.
s
Salliv Sall/ 16. september 2019 21:52
Eestis võib kõike vabalt võtta!
a
arst/ 16. september 2019 21:48
Arstide ravivead dekriminaliseeriti, nüüd võib rahumeeli vastutust kartmata jätta inimene ravita.
k
Kahju/ 16. september 2019 21:35
et ka Rakvere haigla on langenud Keila haigla tasemele......
s
süsteem/ 17. september 2019 09:36
Kahjuks tuleb neid järjest juurde kuna arstid lahkuvad....See Rootsi süsteem on ju kolikambris mis emamaal ammu selge! Meie aga hakkame järjekordselt megasuurt haiglat Tallinnasse ehitama...
j
jürgga/ 16. september 2019 21:10
meie hoolime, parem eesti tuleb, jumal on meiega
g
gersdi/ 16. september 2019 21:16
h
huvi/ 17. september 2019 09:39
Huvitaks kas Rakvere Haigla nüüd Lusti ka kohtusse kaebab au haavamise peale...?
a
16. september 2019 21:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Anna ikka-le/ 16. september 2019 21:20
Ja tahad sa sellega öelda, et papi seal haigevoodis on purjus(?) või kaine(?)...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee