Inimesed

Poliitikutele lajatanud kooliõpilane Kerttu Parmas: nad võiksid tegeleda päris probleemidega (439)

LISA KOMMENTAAR

Veel8. september 2019, 23:00
üks poliitikaga rikutud laps.
on küsimus8. september 2019, 15:18
kas maffiial ja kriminaalsel erakonnal on seos?
kuidas,8. september 2019, 15:16
miks tekib kriminaalne erakond?
kuidas tunnetada8. september 2019, 15:14
kelle juhtimise all elab eestimaa elanikkond
selline küsimus8. september 2019, 15:11
kas peaks kohtus mõistetud karistusega erakond teostama riigis valitsust
toetaja8. september 2019, 15:09
kriminaalsed erakonnad paradiisis
toetada rahaliselt8. september 2019, 15:07
Kuidas muuta kriminaalset erakonda?
Kutsar8. september 2019, 12:10
Aga mida sa teed nende.politi.kui naad on kulbi juures.ja neid seal.toompel on suta.palju.vahemags.neid.ei tehta.ainult.nuuma.ja tegude.peale naad ei joua.pla.plaaa
sööginõu kummuli8. september 2019, 13:55
jutt täiesti elust võtta ja see plaa plaa tegemine koos kulbi kõigutamisega tuleb lõpetda
Raasiku Riine8. september 2019, 11:55
no jumalast jutt õige,kes partei käib raha ärakasutamise pärast kohut,kes tegeleb süvariigi arendamisega,kes proovib pensionisammast tasandada ja või siis nii sama nina nokkida või naba imetleda
8. september 2019, 11:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eks iga kut-s.ikas kiljub, kui hoop käis tema pihta.8. september 2019, 11:32
Nõus 100%8. september 2019, 01:04
Tubli tüdruk. Ainult selliste julgete ja ausate mõtetega noortel ongi võimalik tullevikus Eestimaal elu muuta. Praegu on tõesti üks lõputu klõunaad ja eneseimetlemine. Selle väikese riigi valitsejad on võimupirukat järades kaotanud igasuguse reaalsustaju, kus riigis nad elavad ja kelle jaoks nad üldse olemas on
to nõus...8. september 2019, 08:45
oot,milles peitub see julgus,mina ei saa aru?
klassika8. september 2019, 10:50
"Kõik poliitikud..." Vägev üldistusvõime sel neiukesel. Mingu kooli, õppigu natukene rohkem bioloogiat, geograafiat,füüsikat, keemiat, et ümbritsevast maailmast aru saada. Ilma teadmisteta ei tule mõtlemisvõimet. Seejärel võtku sootsium ette.
midagi on sügises8. september 2019, 14:02
"klassika": on mõni ka roheline sinine punane ja lillakas,aga mõte juba ise näitab,et inimene mõtleb ning tunneb,et sellise reaalsustajuga pikalt edasi ratsuta
Siin eestimaal on perekondi ja teisi inimesi,kellel ei ole elaminegi korras.Rääkimata unistustest!8. september 2019, 00:45
Kui võtaksime kätte aja ja uuriksime järgi milline elu meil tegelikult Eestis ikkagi on? Peab ausalt ütlema,et probleeme on lausa nii kuhjaga ja lõppu polegi näha.Kui seda kooli õpilase lugu veel kuulata,siis asi on naljast väga kaugel.Inimestel on pered suured,lasteaia maksu tahtetakse tõsta,pensionärid ei julgegi endale midagi lubada.Ravimid on väga kallid.Maksame riigile makse.Siis see raha loobitakse jumal teab kuhu,eks ikka tuulde.No peab ikka väga pettunud olema.Parema meelega ma ei olegi enam mitte kellegi poolt.Vaid lähen oma eluga edasi,tegelen argipäeva tööga ja oma hobidega.Vot nii
8. september 2019, 11:50
23:45 muidu õige jutt, aga kui kõik toimiksid nii nagu sina, kes paneb pea liiva alla - ``parema meelega ma ei ole kellegi poolt``- siis jäävadki alatiseks sellised praegused mõhkud ja tölpad võimule. Selliste, Eesti riigi ja rahva heaolu hukutajate v a s t u PEAB võitlema.
7. september 2019, 19:05
noh maailmaga on nii ja naa - sõltub vaatenurgast - aga poliitikute osas oli tüdrukul ju 100% õigus.
7. september 2019, 18:32
ise täna, 12:02 kirjutad,et riigikassa oli tühi juba enne valimisi,seleta siis kuidas kahe kuuga oleks riigikassa täis topitud? - Küsi seda Ratase käest. Riigikassa on aga Ratasel tänaseni tühi. Ja mis kahest kuust sa jahud? Ratase teine valitsus on juba pool aastat pukis, aga muud pole tehtud kui jo-odikutele alkoaktsiisi alandamist. Nii toimub selle praeguse valitsuse ajal Ratase valitsuses eesti rahva elu täielik kuristikku veeretamine. Kas seda tehakse teadlikult või võhiklikkusest ja saamatusest? võib igaüks ise otsustada. Ratase valitsuse ajal tehti riigikassa 2-2,5 aastaga tühjaks.
nii see on7. september 2019, 18:33
. Töötavatele inimestele, ka töötavatele pensionäridele on pandi aga meeletud maksud, pensionite tõusust võivad kõik ainult unistada. Töötu-ja haigekassast röövitud mitmedkümned m i l j onid on ka neil juba tuulde või oma taskutesse lennutatud, sellepärast pannakse nüüd veel tulevaste pensionäride pensionisamba rahadele suures rahapuuduses ka veel oma karvane käpp peale.
soovitus 18.32-le7. september 2019, 22:27
ära oma harimatust teistega jaga
Urmas8. september 2019, 10:41
Kas töötavatele inimestele pandud meeletud maksud on 500EUR maksuvabalt, enne oli 180? Kus need meeletud maksud on??? Maksupoliitikaga olen ma väga rahul. Valetada ikka ei tasu, võib olla mõned haugimäluga usuvad, aga enamus mitte!
ootan kevadet8. september 2019, 18:34
Urmasele,tegelikult tuleb summa +summa +summa ja lõpp on summa summarum, aasta lõpuks teeb juurdemaksu nõude
hästi öeldud7. september 2019, 18:03
kõik kokku on nad ainult kusejad ja pesejad täna, 10:31 Ratase valitsus EKRE-ga EI OLE tegija! 20:16-le eile, 19:55 No Ratase valitsusest EKRE kitsedest "ministritega" ei ole mitte mingit tegijat!
tase7. september 2019, 18:34
Seaduserikkujast siseminister ja pankrotimeistrist rahandusminister. IT ministrist rääkimata.
7. september 2019, 17:26
Laps, ära muretse, Elasime üle vene okupatsiooni, elame ka EKREIKKE:
Elame üle?7. september 2019, 18:50
Aga kuidas saa olema Brüsseli Riigi ja seejärel kalifaadiga?
Ralf7. september 2019, 15:51
Ma olen ta klassivend, võite küsimustega minu poole pöörduda! 12 aastat samas klassis käinud.
Tsitaat: Tänapäeva turumajanduses tuleb osata ennast müüa7. september 2019, 15:49
Meenub Viimase reliikvia laul: Lõpuks on kõik ainult üks enesemüümine, turul me oleme vennad ja õed.
Urmas7. september 2019, 16:08
Vene ajal suunati tööle, tänapäeval peab oskama ise oma oskusi ja tööjõudu võimalikult kallilt müüa. Koolis peaks seda õpetama. Isegi kuldsete kätega töömees, kes ei oska ennast müüa, saab sandikopikaid!
Mis mind imestama paneb?7. september 2019, 15:39
Tuhanded noored alustasid sügisel kooliteed, kõik õnnelikud ja naerusuised! Ollakse põnevil uue ja huvitava ootuses,kõik on ees ja ainult ise hoolitse, et su unistused täituksid! Ja siis leitakse kõige seast välja Kerttu, kes peab kõike nõmedaks ja mõttetuks. Mul on temast siiralt kahju, nii räägib ainult masenduses noor,kes näeb ainult musti pilvi pea kohal. Loodan, et klassikaaslased toetavad ja aitavad tagasi rõõmsale kooliajale!
Urmas7. september 2019, 13:59
Tubli, lööb elus läbi! Ta on anarhist ja kritiseeris kogu maailma valitsusi! Ta oskab esineda ja ma olen kindel, et lööb elus läbi, nagu nuga läbi või. Elu hammasrataste vahele jäävad õppinud spetsialistid, kes ei oska tänapäeva turumajanduses oma oskusi ja tööjõudu väärika töötasu eest müüa! Ma olen kindel, et see neiu teeb oma firma või suundub poliitikasse ja ei hakka iialgi mingi sekretäri, raamatupidaja, liinitöölise või õmblejana sandikopikaid teenima! Ta lööb oma julguse ja pealehakkamisega elus läbi! Kõige tähtsam ongi esinemisoskus, julgus ja pealehakkamine, haridus ei loe midagi.
Urmas7. september 2019, 15:16
Tänapäeva turumajanduses tuleb osata ennast müüa. Ma uues töökohas käisin ülemuste ees tigeda ja mitte-rahuloleva näoga ringi ja tuldi ise küsima, et järsku tahad palka juurde? Aga mu töökaaslane vanem spetsialist kus on minust 100% parem töötaja, saab mingeid sandikopikaid, minust palju-palju vähem, mingi 1400! Ma räägin talle, et mine küsi palka juurde, aga sovietikooliga vana ei julge!!! Kardab, et ülemused hakkavad teda vihkama jne... Kuigi ta saaks tahtmise korral kaks korda suuremat töötasu! Praeguse turumajanduse tingimustes tuleb osata ennast müüa!
!!!7. september 2019, 15:47
Eriti võib läbilüüa poliitikas, kui ta oma suukest õige erakonna kasuks pruugib ja testele korralikult "lajatab". Peab teadma, keda kiita ja ülistada. Ja kellele lajatada otse lagipähe.
nagu katkine grammafoniplaat7. september 2019, 18:12
Urmas, sa muud ei oskagi? Sa kordad ennast! Ootame uut tervet plaati!
to Urmas7. september 2019, 22:32
kas sa ikka videod vaatasid ja kuulasid? Milles seisnes see julgus ja pealehakkamine? See tundus nagu ettekirjutatud loo närviliselt maha rääkimine! Kõik mõttetu,nõme,inimesed võiksid ära surra jne.Palun ütle,et üks tänapäeva noor nii hüsteeriliselt esineb, julgus seisneb tarkuses ja põhjendatud vestluses, mitte hüsteerikas!
8. september 2019, 12:06
Urmas, et sa neid kommentaare siin massiliselt vorbid, sellest ma saan sinust täiesti aru. Sa soovid ju ka, nagu paljud teised ekre palgalised kommenteerijad, nädalalõpuks ka võid ja vorsti leivale teenida. Alles hiljuti oli ju meie trükimeedias lugeda - Venemaa libakommentaaride ja neid kirjutavate kommenteerijate äri on paljastatud Sellest paljastusest selgub, et ühe libakommentaari hind on AINULT 11 eurosenti. Seega ka Urmase ja teiste eesti trollide 1 kommentaar maksab ainult 11 eurosenti! Rõkkav naer!
puna vares7. september 2019, 13:57
aga ongi asi nii ju me maal,las inimene arendab teemat,aga ei maksa kohe põlvist saati maasse tampida sõnumi toojat
7. september 2019, 13:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
võeh8. september 2019, 11:50
milleks kohe nii,silmad lahti-munad pärani ja maailm tormab ise vastu
7. september 2019, 12:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muusika ja inimeste aitamine.7. september 2019, 12:33
Muusika. Ütles ju, et muusika.
Küsiksin Kerttult eile, 18:43 kas riigieelarve, pensionid,rahastamised,toetused jne. pole pärisprobl7. september 2019, 12:01
Mina küsiksin hoopis Rataselt Miks on tema valitsusajal riigi eelarve 298 MOLJONI võrra miinustesse aetud? Miks Ratas ja Helmed ei täida oma valimislubadusi pensionite tõusu kohta? Ratas lubas erakorralist pensionitõusu, aga seda ei tule, kuna riigikassa oli juba enne valimisi tühi! Helmede suurimaks valimislubadusteks oli pensionide k a h e k o r d i s t a m i n e / 800 eurot/, käibemaksu alandamine 15 protsendile ning teadusinvesteeringute tõstmine 2 protsendini sisemajanduse koguproduktist (SKP).l lubati suure suuga laste sünnitoetuse 1000 euroni ja ranitsatoetuse 500 euroni tõstmist!
Kerttul on õigus, suuga tegid ja teevad nee valitsusliikmed suure linna, käega mitte kärbsepesagi7. september 2019, 12:05
Praegune valitsus - Ratas, Helmed, Seeder, kus on siis need suure suuga lubatud pensionitõusud? Kus on need toetuste tõstmised?
pea hoogu nüüd!7. september 2019, 12:37
paari töökuuga ei jõua ju, aega on 4 a neid lubadusi täita. sel ajal loe ajaviiteks reformi lubadusi 17 jooksul ja vaata, kas mõne ka täitsid.
ise7. september 2019, 13:02
kirjutad,et riigikassa oli tühi juba enne valimisi,seleta siis kuidas kahe kuuga oleks riigikassa täis topitud?
Kogu aeg ainult7. september 2019, 13:30
pension pension pension.Olen ka pensionär ja see tähendab,et arunatukest ikka veel on, et saada asjadest aru ja kannatlik olla!
ENSV aegne naiivsevõitu lastelaul mudilastele7. september 2019, 11:59
hurraaderii-hurraaderaa küll rõkkaks rõõmust Maakrea, kui kõik maailma võim võiks olla laste käes!
mania grandiosa?7. september 2019, 11:57
tas üks absoluutse "tõe väljaütleja" ja enda arust suur maailmaparandaja.
punaste Volkssturm 7. september 2019, 11:55
Punaste asjad on nii halvad, et nüüd on kord Volkssturmi käes.
iga k u t s i k a s röögatab ka meeletult kui hoobi pehmesse kohta saab, kaabudest rääkimata7. september 2019, 11:47
Kerttu rääkis ju nimesid nimetamata täiesti üldist juttu maailma elust ja poliitikutest nende tegevustest ja nende mittetegevustest. Selle peale läks aga kaabudel s.t-t kohe keema, sest nad tundsid et see Kerttu jutt/see löök käis väga valusalt nende munade pihta. Ja nii saatsid kaabud silmapilkselt oma alamad kohe Kerttu pihta lajatavaid kommentaare kirjutama. Igaüks võib selles ise veenduda, sest need kaabudealamate Kerttu pihta lajatatud viha-ja sõimunooled on siin ju kõik must-valgel olemas.
Dag Solstad "T.Singer"7. september 2019, 11:36
Säärastel puhkudel tuli ette, et Singeril tekkis tahtmine korrata trikki raamatuga, mida ta hoidis seljast ja lõi pauguga kinni, aga miski ütles talle, et Isabella ei hindaks seda eriti. Selle asemel rääkis ta kahele tõsisele maiustusi mugivale sõbrannale, et hoolitseb selle eest, et nad saaksid ennetähtaegselt Deichmani raamatukogu täiskasvanute osakonna lugejapileti. Ta ei julgenud neile küll lubada pääsu täiskasvanute osakonda enne 12-. eluaastat, aga kui nad saavad 14-aastaseks, siis hoolitseb ta igatahes selle eest, et neile väljastataks lugejapilet täiskasvanute osakonda, kus paiknesid..
kõik kokku on nad ainult kusejad ja pesejad7. september 2019, 11:31
Ratase valitsus EKRE-ga EI OLE tegija! 20:16-le eile, 19:55 No Ratase valitsusest EKRE kitsedest "ministritega" ei ole mitte mingit tegijat! Nad on nagu alaealised VANDAALID, kes tahavad ainult lõhkuda, lõhkuda, sõimata, laimata aga TEGIJAID nende hulgas ei ole!
11.31-le7. september 2019, 13:33
ära unusta,et Kerttu ütles,et KÕIK POLIITIKUD on nõmedad,see puudutab ka sotse ja reformi
tuline õigus7. september 2019, 11:22
hobesevaras eile, 20:48 Mõte on ju täitsa õige,aga kes poliitikutest julgeb välja öelda,et nende esitatud probleemid ei olegi probleemid vaid pseudo tegevus ning sooja õhuga mängime rahva tunnetel
7. september 2019, 11:23
lugeja eile, 20:52 Sajad EKRE lapskommenteerijad on hüsteerias - Kerttu ei olegi nendesugune ohmu!
väga hea!7. september 2019, 11:20
Ratase valitsus on ALASTI! eile, 23:05 Ratas juba KAHES valitsuses olnud peaminister aga midagi korralikku pole teinud! EKRE teeb ainult probleeme juurde, mitte neid ei lahenda! EKRE kaabud ainult lõhuvad, sodivad, sõimavad ja laimavad kõike ja kõiki mis ette juhtub nagu alaealised VANDAALID! Ratase valitsus on ALASTI!
Uss7. september 2019, 17:57
7. september 2019, 10:57
Ikka kole piinlik on seda kommimerd lugeda. Tüdruku jutus on suur fakt elust enesest, mida suured inimesed kuidagi ei suuda näha. Selgitan: poliitiline eliit kogu maailmas tegeleb suuresti enda ja lähedaste taskute täitmisega. Üllatus? Reaalne igapäevaelu.. Keda kotib ülejäänud 6 miljardi inimese saatus? Tehke oma silmad lahti ja vaadake ringi! Kas teile jookseb miljoneid tasku? Kui ei, siis miks? Mõttekoht.
aga Eestis ju ka!Eestis tegeleb ka vist valitsus suuresti enda ja lähedaste taskute täitmisega?7. september 2019, 11:07
...eks nii kadusidki Ratase valitsuse ajal 298 MILJONIT riigi eelarve reservirahad! Siiani vaikib Ratas nende meeletute summade kadumistest nagu haud.
nojah7. september 2019, 10:33
aga kui kogu arunatuke läheb toolist kinni hoidmisele või räauskamisele? muuks ju ei jagu enam
jah7. september 2019, 10:01
parmas töötas eesti päevalehes. kas ema või isa on eestvedajad?
Õgh7. september 2019, 09:59
Ma ei saa aru, mida te siin lahmite ta kallal, ta point on täiesti õige. Tõepoolest raisatakse auru mingi viinahinna jms jura peale, jättes pärisprobleemid kõrvale.
pärisprobleemid?7. september 2019, 10:21
vaba aja sisustamine, rohkem vabadust koolis, interneti kättesaadavus, kanep vabaks ???
jeah7. september 2019, 12:47
sinusuguse peas on viinahind muidugi riigieelarvele ebaoluline, las läti õitseb ja las soomlased jäävad tulemata, sinusugune kasvataks ju hoopis rahapuu. lisan märkusena, et isiklikult pole mul viinahinnast sooja ega külma, ma viina ei joo mitte kunagi, väga harva klaas veini. kusjuures minu sõbrad, ekre toetajad, on pea kõik pea karsklased.
Mh8. september 2019, 14:39
Jumal tänatud, et osadel noortel veel môistus peas on ja kôik pole sellised kertud. Kàivad gûmnaasiumis, pàrast màkki vôi buusti tööle, koristavad, aitavad vanemaid, ûhesônaga, ei môtle sellistele lollustele, nagu môni.
Andres7. september 2019, 09:55
Sa nokk, plärtsu vähem. Emme-issi juures katus pea kohal, kõht täis muidugi hea mingist kliimasoojenemisest jahuda, ise teemast null olles. Sest selle asja jahvatamine on popp. Oma ellu lähed, siis hakkad teist juttu ajama, kui muidugi suvatsed minna. Õpi ja omanda korralik amet, on sinust midagi kasu ka. Sellise lahmimisega sa kaugele ei jõua.
7. september 2019, 11:14
ekreAndres, plärtsu sina siin vähem või üldsegi mitte. Mingit ametit sa õppinud ei ole, oled ainult üks lihtlabane kaabude alam, kes peab nende käsul tublisid eesti noori ja teisi edukaid eestlasi ainult sõimama ja mõnitama.
Andres7. september 2019, 14:09
Nimetu minu sõimaja: tule maa peale. Mis EKRE siia puutub? Silmast silma ka midagi köhida julged? Vaevalt.
7. september 2019, 09:46
Juba see inimene ei meeldi kellelegi
7. september 2019, 11:17
tõsi, viha-ja vaenuõhutavad ekre isendid ei meeldi mitte kellegile, neid lausa põlatakse nagu põlatakse tigeda keelega t u r u m u t t e.
juss7. september 2019, 09:35
tibi tegele õppimisega ja sära vähem--muidu põled varakult läbi.
Na7. september 2019, 09:32
Rumal laps! Elust aru ei saa, aga targutab! Piinlik!
anka7. september 2019, 09:16
Kus kohast need tarkused tulnud on eks ikka k....
Egle.7. september 2019, 08:41
Aitäh Kerttu! ôige ja julge välja åtlemine.
minu poolt ka aitäh,Kerttu7. september 2019, 13:38
sain ka teada, et elu on mõttetu ja nõme ja poliitikud on nõmedad,kes ei tegele pärisasjadega. Tegelevad nõmeda eelarvega,palgatõusudega,haridusega,toetustega jne
Ain7. september 2019, 08:22
Meie külas klähvis koertekarjas üks krants pisut teistmoodi, kuidagi morbiidselt. Mida küll sellest arvata?
Teadja17. september 2019, 07:25
Mis lajatanud. Mõttetu pläma. Tüdruk ise seletab, et ei jälgi poliitikat vaid kuulab siit-sealt ehk siis seletab kellegi kallutatud haiglast subjektiivset hülgemöla. Järjekordne ülespuhutud pläga!
Piinlik7. september 2019, 04:55
Vähemalt saatejuhid olid viisakad, mõne teravama keelega tegelane oleks tollest meritähest teinud "KliimaSoojenemise-Kerttu" või mõne muu kõlava nimega Eesti oma superstaari. Tüdruku vanemad sündinud 1968 ning 1974 ja nad tõesti lubavad oma tugevalt puuduliku väljendusoskusega lapse raadiosse lolli mängima? Loodan tõsiselt, et tegu on mingi lambitrolliga, kui ei siis tunnen kaasa.
Küsimus7. september 2019, 02:14
Miks minu kommentaar eemaldati kirjutasin et soome pension suurem et poliitikud ajavad raha tasku nüüd vist kõik unustanud selle et laristatakse maksumaksja raha eks vaadake kui kunagi pensionile jääte palju teile raha makstakse ja palju poliitikud ja teised pensioni saavad riiklik ja rahva pension haloo midagi on väga valesti aga eks julgeid inimesi on kahjuks vähe kellede sõna maksab koos tegudega edu eemaldamisega
7. september 2019, 00:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to jajaa7. september 2019, 12:52
võid ju proovida kaabudeks muuta, aga rahva seas on kaka(hunnik) ikkagi üks keskealine kulunud välimusega kõhna juhti kehvasti etendav naisterahvas, kuulsa isa hellitatud tütar.
Penskar 676. september 2019, 22:37
Häbi selle ka.....se perele, varsti panete vist isegi imikud rääkima. Isa peaks mäletama kaagvere tüdrukuid, nemad olid kõigega nõus. Millal ja millisest sadamast siis meie gretakene , seda rootsi Nobeli kanditaati abistama läheb? 10 milli peaks seda lubama, või on juba korstnas ?
noorteleparasiitidele6. september 2019, 22:12
Varemalt olid ka hipid,punk ja erinevad mässumeelsed noored. Milles probleem .Teil on ju tänapäeval facebook ja muud kanalid . Tulge välja oma julgete mõtete ja tegudega ja pühkige teepealt see mõtetu töölisterämps .Te ju tahate ka olla nomenklatuuri osa ilma tööd tegematta. Küll ref ja sotsid teile raha leiavad .
7. september 2019, 03:35
00:05 kas puudulikkus annab tunda,rott?
jaak7. september 2019, 10:06
praegu on tähtis, et sotsid ja reformikad ei saaks etteotsa, vot siis peab eestist põgenema. Praegu on lootus EKREl ja kesikutel. Tore ja tubli rahandusminister peaks rahaseisu üle vaatama ja laenu võtma, et inimestel vähegi parem elu oleks. EI JAKSA ENAM VAENE OLLA. Ometi teeme ju kõik tööd- mina veel kahel kohal.
to 00:05 Või ah et alasti?7. september 2019, 11:55
küllap vist sellepärast, et 17 aastat reformarite pluss sotide võimu ning igasugusis skandaale ja jokskeemitamis on rahva tõesti paljaks teinud
nad tegelevadki pärisasjadega,6. september 2019, 21:55
armas laps, loe vähem ajalehti.
hobesevaras6. september 2019, 21:48
Mõte on ju täitsa õige,aga kes poliitikutest julgeb välja öelda,et nende esitatud probleemid ei olegi probleemid vaid pseudo tegevus ning sooja õhuga mängime rahva tunnetel
Neiu 6. september 2019, 21:43
Oota kuni sa veel makse hakkad maksma! Kui mõttetud need tegelased siis veel tunduvad !
Millal?6. september 2019, 21:53
Millal Helmed hakkavad lõugamise ja kusemise asemel tegelema pärisprobleemidega?
Kuule6. september 2019, 22:32
Millal sul kusi pähe lõi haha.
Kas6. september 2019, 21:42
on tegemist eesti oma a la Gretaga?
6. september 2019, 21:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lugeja6. september 2019, 21:52
Sajad EKRE lapskommenteerijad on hüsteerias - Kerttu ei olegi nendesugune ohmu!
irvitus7. september 2019, 01:16
Kui teid poolearulisi ekretavaid ruubenlasi lugema hakata,nagu prussakad.Programmiräblad kes pakuvad midagi müüa,midagi odavat.
See7. september 2019, 07:27
Greta värk on üks hale paroodia. Ema on tal muideks see eurovisioonil osalenud blond ooperilaulja, keda eestlased transvestiidiks pidasid. Nüüd see mutt teenibki lapse abil , sest tööd tal pole.
Mnjah6. september 2019, 21:20
Äsja arutati Rootsis konverentsil, et ehk tuleks kliima pärast inimsöömine seadustada. Euroopalike väärtuste sildi all minnakse barbaarsusse tagasi, kasutades alaealisi ullikesi. Ei saa välistada, et neiu tahakski inimesi tapma hakata. Kust muidu soov, et inimesed ära sureksid. Kuid mitte tema ise.
6. september 2019, 21:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
liberitele6. september 2019, 21:07
on vaja oma thunbergi, kes hakkab nn lapsesuuga noortele ajupesu tegema.
Ekre palgalistele kommijatele6. september 2019, 21:49
Ekrelased! Olge mureta - ta ei ole ekrelane!
varvas ukse vahel6. september 2019, 21:52
tegele endaga ja kohe läheb kergemaks,las need eietavad edasi,kellest nagu räägiti
6. september 2019, 21:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. september 2019, 21:05
Kas sa Tallinnas oled käinud ?!
M.6. september 2019, 20:55
Jumal Sa näed,aga ei mürista....
6. september 2019, 20:46
On ennegi neid omaarust tarku poliitikasse läinud ja nad pole midagi ära teinud.Ideaalseid riike nagu ideaalseid inimesi ei ole olemas.Kahju inimesest, kes kõiges ainult halba näeb.Ja seda kõige halvustamist soosivad ajakirjandus ja president.
6. september 2019, 21:30
Tähtis poegi,kui palju ära suudad teha vaid,kui suur on sinu reiting(ref)🤗🙃
Toslem6. september 2019, 20:41
lugeja6. september 2019, 20:43
Lapsesuu ei valeta - kuningas on ALASTI..!
6. september 2019, 21:08
Lapspoliitiku suu aga ... !?
Noh6. september 2019, 21:19
Lapsesuu räägib ka palju sellist, millest laps aru ei saa
6. september 2019, 21:30
Nii laps ta ka enam ei ole.Väike laps räägib, mida näeb.Teismeline seda, mida teised ees räägivad.
puhas algallikas6. september 2019, 21:56
eks laps räägib sellest,mida ta on nende suust siis kuulnud
oh ja ah6. september 2019, 20:40
lgp kerttu võiks ka enda probleemidega tegeleda, kohe tõsiselt. ja meedia muidugi võimendab seda lapsikut lalinat, tüdruk saab vanemaks, elu loksub paika, kuid Kerttu Lajataja jääb internetti oma elu elama.
Juhan6. september 2019, 20:44
Ekre sajad palgalised kommijade LALISEVAD 24/7 iga nädal! Aga Kertul on õigus!
6. september 2019, 21:22
mine metsa koos oma kertuga
6. september 2019, 20:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jukule, 20:396. september 2019, 20:45
Jumal pole ekrelastele küll seda haridust, mõistust ja tarkust andnud.
Väga7. september 2019, 07:30
hea kommentaar! Aitäh!
tarkust6. september 2019, 20:34
moderaator6. september 2019, 20:31
EKRE äratas inimesed poliitiliselt ellu. Tagasi uinutada on raske, kui mitte võimatu.
Toslem6. september 2019, 20:47
Tore, et modeoraator vastab oma reeglistikule.
20:31-le6. september 2019, 20:48
Ekret toetab ainult ligi 15% nõrgamõistuslikke... Ligi 85% eestlasi vaatab suure põlgusega ekrelaste peale ja hoiab nendest kaugemale!
HÄBIVÄÄRSELE EKRE moderaatorile...6. september 2019, 20:50
Kui EKRE pooletoobine moderaator ei avalda kommentaare EKRE palgaliste kommijate VASTU, siis kirjutame need kommentaarid DELFI-s, kus on demokraatlik ja õiglane moderaator, mitte aga häbiväärne EKRE mode!
Lajata!6. september 2019, 20:26
Ei tea kas Kersti Kaljulaidi suuvooder? Perkonnanimi on neiul vale. Õige oleks Kerrtu Lajataja!
ekrelasele, 20:26-le6. september 2019, 20:52
Sina oled kaabudega hernehirmutiste suuvooder ja sul OMA mõistus puudub, ekrelane!
Vanaisa6. september 2019, 20:24
Inimesed ei teagi elu mõtted,et me oleme Looja looming.Looja otsib iga inimesega kontakti, palve Tema poole ja olemegi Tema laps nii, nii lihtne see ongi.Meil inimestel on huvitav omadus, kui miski on meie mõistusest ja arusaamisest kõrgem siis me ei usu ja naeruvääristame.Aga,et sellest kõrgest aru saada peab palves Tema poole pöörduma nii, nii lihtne see ongi
lesbid lapsi ei tee6. september 2019, 20:16
lajatada ja rääkida oskab igaüks, tegijaid .....? pole olemas ühtegi juhti, kes kohe üksi või kambaga teeks maailma korda. Eesti elu ei teinud 30aasta jooksul keegi, nüüd siis praegune valitsus pole aastaga kohe korda mida keegi plika arvustab
Ratase valitsus EKRE-ga EI OLE tegija! 20:16-le6. september 2019, 20:55
No Ratase valitsusest EKRE kitsedest "ministritega" ei ole mitte mingit tegijat! Nad on nagu alaealised VANDAALID, kes tahavad ainult lõhkuda, lõhkuda, sõimata, laimata aga TEGIJAID nende hulgas ei ole!
to 20:557. september 2019, 09:50
Jah, tõesti on raske midagi konstruktiivset ära teha, kui oravad ja sotsid pidevalt, 7/24 kandu närivad ja auku kaevavad. Pluss palgaline meedia, sest k ajalehekontsernd on oravate kontrolli all. P.S. Et midagi uut ja paremat ehitada, selleks tuleb vana ja vale eest ära lammutada.
Sõna on vaba?7. september 2019, 09:56
Kahjuks on presidendivälja kuulutatud "vaba sõna" vaid tüho sõnakõlks, Meie moderaatorid ei luba 20.55-le vastata. ju on vist tegu oma poisiga, kelle vaatedi tuleb kaitsta. Et tema sõna oleks jääkski viimaseks tõeks
seesama siis ?6. september 2019, 20:14
https://www.teatmik.ee/et/personlegal/14654159-KOPO-Vara-O%C3%9C
20:41-le6. september 2019, 20:57
Kõige suurem kisakõride grupp on ekrelased koos oma kaabudega hobusevarastega, külajoodikutega ja kusejatega!
6. september 2019, 20:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kanakull6. september 2019, 21:28
Tulgu parem Viljandisse,Kunstikool ja Muusikakool.Soovitan kunsti,on vähe neid kes naeruga oma süngust kujutada suudavad,lärmata mõistab iga tainas.
juss alevist6. september 2019, 20:03
ahhh...ma kirjutasin pika jutu siia.....aga nii mõttetu tundus,et kustutasin ära.
sõna on vaba6. september 2019, 20:19
lubatakse avaldada vaid lesbidele ja pedelele ....
Pioneerijuht6. september 2019, 19:50
Pioneer ei karda rongi, paneb selle alla tongi...... jne jne
A6. september 2019, 19:56
Pioneer ,pioneer ei karda hunti -paneb talle vastu lontiii !
6. september 2019, 19:57
ja on hirmus kurb,kui peab selle enda tekitatutud jama eest maksma
moderaator6. september 2019, 20:21
kui ükskord kasvan suureks, siis hakkan samuraiks, ning lasen ennast õhku 1. maiks!
Bio -neer6. september 2019, 21:32
ei karda beed ,paneb talle vastu peed !
6. september 2019, 19:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to vanaema6. september 2019, 22:44
Eks meie president neile ullikestest noortele nüüd kõnesid peabki ja neile panustab, sest on aru saanud, et pensionäridele, kes peavad oma iseseisvat Eesti riiki kalliks ja teavad kui raskelt vabadus kunagi kätte võideldi-siis neile globalistlikku multi-kulti ajupesu teha ei saa.
6. september 2019, 19:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rp6. september 2019, 20:04
Kus sa lilleke siia sattusid. Ega ometi pühast vaimust.
eile 19.48 le7. september 2019, 14:36
kas häbi ei ole niimoodi kirjutada, sest sinna nn.kõntsa hulka kuuluvad ka sinu vanemad ja vanavanemad.Kui lastetuba puudub,siis pole ka imestada! Küll karma su kätte saab!
Küsiksin Kerttult6. september 2019, 19:43
kas riigieelarve, pensionid,rahastamised,toetused jne. pole pärisprobleemid? Enne mõtle ja siis ütle!
uljas noorus6. september 2019, 20:03
Muidugi mitte, pärisprobleemid on vaid noorte probleemid!
Ando6. september 2019, 19:39
Kliimasoojenemine on uus kommunism.6. september 2019, 19:34
Sellised lapsed on alati olnud. Zoja Kosmodemjanskaja, Pavlik Morozov ja nüüd see Downi sündroomiga kliimaaktivist, ning meie lajataja.
Kaua me ikka mängime, et kuningal on riided seljas 6. september 2019, 19:15
6. september 2019, 19:14
ei tea, miks küll ekre palgalised siin nii keema on läinud? Mitte kusagil pole ju nimeliselt ei meie praegust kismade, ku.semi.se ja pesemise valitsust ega ekrepoliitikuid ju mainitud. Aga eks iga kut-s.ikas kiljub, kui hoop käis tema pihta.
19-146. september 2019, 19:46
sa eksid rängalt,ei ole EKRE toetaja, vaid lihtne eestlane,kes ka muretseb meie elu pärast,aga see jutt,et kõik on nõme ja mõttetu ja seda noore neiu suust kuulda,on lihtsalt nõme ja kurb!
heeeee, hirmud isend6. september 2019, 20:22
kust sa võtad et EKRE ja veel PALGALISED, sul ikka hirma nahavahel, putka rootsi
hm6. september 2019, 22:49
Kas Ekre toetajad saavad palka? Ma tahan kaaa!
Mursikus6. september 2019, 19:08
Õnneks leidub positiivseid ja tõeliselt abivalmis noori inimesi - lugesin äsja just ühest 16 aastasest neiust, keda tunnustati uppuja päästmise ees. Ei mingit virisemist, et kõik on ümberringi nõme ja keegi midagi ei tee! Ausalt öeldes, positiivsus paistab inimese näost välja - see kaunistab. Negatiivsusega on vastupidi - teeb kurjaks ja koledaks. Ei saa aru , miks sellise negatiivse auraga Kerttust meedia kangelane on voolitud. Inimene ei ole võimeline isegi ennast arusaadavalt väljendama, sõnade valik äärmiselt piiratud. Kooliõpilane Kerttu peab veel õppima ja arenema - jõudu talle!
imelik tõesti6. september 2019, 19:08
kõik on ühe koolilapse üldine, ilma nimedeta arvamus maailmaeelust ja poliitikutest täna, 17:44 Ei tea, miks küll ekre palgalised siin nii keema on läinud? Mitte kusagil pole ju nimeliselt ei valitsust ega poliitikuid mainitud. Aga eks iga kut-s.ikas kiljub kui ta tunneb, et hoop käis tema pihta.
Endel6. september 2019, 19:32
Miks sa igal pool ekret näed?Oli artiklis sellest juttu?Rumal komm igatahes.
6. september 2019, 18:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jünger6. september 2019, 19:02
Tõerääkijaid on alati kardetud ja kiusatud!
hirmul on tõesti suured silmad6. september 2019, 19:04
igal pool näevad ekred tonte seintel - kord libereid, kord sotse, kord reffe või neid kõiki korrag
dola6. september 2019, 19:37
to Jünger - kus siin tõde näed? Laps lihtsalt ei tunne elutõdesid ja näeb lihtsustatud maailmapilti, oskamata seda mõista ja ajab suust lihtsalt jama välja. Võimalik, et teda on manipuleeritud ja mõjutatud saatajuhtide poolt, kes teab?
side6. september 2019, 18:54
kurvalt jabur jutt - head tütarlapsele edaspidi - nüüd peab ta paksu nahka kasvatama.
See6. september 2019, 18:51
võib lajatada ka oma vanematele kabelimatsu.Ainult tema ja ainult tema sõnade järgi tuleb maailmaasjad korda teha, sest teised tema ümber on millimallikad.Jah, kui peale piimahammaste murdmise antakse lapsukesele võimalus olla mõne erakonna noortekogu liige, siis gümnaasiumi lõpuks saamegi sellise ajupestud apaatse robot-arvamusliidri.Parem saatke sellised peale põhikooli lõpetamist ametikooli ametit õppima ja seejätel marss - tööle minimaalpalga eest.Kui tahab iphoni või trendikaid riiseid, teeni raha ja osta.Siiamaani hoitud kui si..a pilpa peal.
...6. september 2019, 18:47
Aga koligu Soome, seal muumimaal on uksed ja südamed valla!
6. september 2019, 19:02
või kuhugi soojemale maale,türki või hispaaniasse
inimeste väljasuremisest6. september 2019, 18:46
Las jah surevad välja. Teised inimesed. Mina, mu pere ja sõbrad väljasuremise alla ei käi. PS Ära siis unusta mitte sünnitada, kullake.
kas6. september 2019, 18:45
Odin6. september 2019, 18:43
Rumalus saab alguse kodust. Aga ega see pole põhjus, miks ma taas ühe pisikese kommentaari kirjutasin. Tegelikult tahtsin lihtsalt küsida, et kuhu kõik ennelõunased kommentaarid kadusid? Ka peale lõunat ei vastanud nad enam ÕL kommenteerimistingimustele?
6. september 2019, 18:46
ei,tänapäeval sots meediast ja koolist
6. september 2019, 18:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muix6. september 2019, 23:18
Keda see peaks k0ttima?
Juhan6. september 2019, 18:39
Jälle üks "arvamusliider"!
.....6. september 2019, 18:38
Väga rumal jutt sellise noore ininese suust
Prole6. september 2019, 18:58
Tundub tendentslik. Ei nähta rikkurite ja kahjulike reformide osa. Üleilmselt kasvab praegu vastuhakk mitte valitsustele vaid eliidile ja oligarhidele.
...6. september 2019, 18:37
Tõepoolest, Euroopa poliitikud võiksid hakata tegelema tõsiste probleemidega, nagu näiteks valge rassi hävinemise peatamine.
hm6. september 2019, 22:50
Mitte hävinemise vaid hävitamise.
Kõmisev õõnespuit6. september 2019, 18:36
Ekre otsib siiamaani olematuid pagulasi
Aga6. september 2019, 19:23
Mine mustamäele lasnamäele ja kodu tunne kaob sekundiga
Mis siin otsida?6. september 2019, 19:27
Mina näen neid sisserännanuid Tallinnas iga päev! Muide, pagulaskriisi alguses oli tollane REF-IRL valitsus koheselt nõus vastuvõtmise neljakohalise solidaarsuskvoodiga!
Udo6. september 2019, 18:35
Parem ikka noort ja tervet mõistust.kui pehkinud õnespuit räuskamas asjadest mis neile meeldib ja rahvas neid ei huvita.
6. september 2019, 18:48
kallike,huvitab ikka ,aga ainult siis,kui sinu jutus on sisu ka
Udole7. september 2019, 14:44
nii pessimistlikku ja mõttetust täis noort kuulen esmakordselt. Nii sünge vaatega noort annab tuletikuga otsida. Midagi on temaga tõsiselt lahti,sest see on arulage LAHMIMINE,mitte tänapäeva noore mõtted!
6. september 2019, 18:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hahaahaa!6. september 2019, 18:37
ekreliber sai salaja palatist välja ja sai siis arvuti juurde
kõik on ühe koolilapse üldine, ilma nimedeta arvamus maailmaeelust ja poliitikutest6. september 2019, 18:44
Ei tea, miks küll ekre palgalised siin nii keema on läinud? Mitte kusagil pole ju nimeliselt ei valitsust ega poliitikuid mainitud. Aga eks iga kut-s.ikas kiljub kui ta tunneb, et hoop käis tema pihta.
6. september 2019, 18:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tavamats6. september 2019, 18:25
Mahavõtmisest on vähe. Kedagi tuleb riigi vaeseks muutmise eest ka vastutusele võtta.
MEELIS6. september 2019, 18:47
Totu Kuul6. september 2019, 18:06
Mis juhtus,ma just tulin?
Põhiline on muusika6. september 2019, 18:05
Elus ongi põhiline muusika. Sest kliima soojeneb räigelt. Täna oli Tartus 5 kraadi soojem kui Aegnal.
niitulebteha6. september 2019, 20:26
Aegnal ei peeretata niipalju, just parasjagu, et lapsteadlased saaks auru juurde
1016. september 2019, 18:04
Sa vaata vaid, uus roheroosalilla arvamusliider on sündinud.
50+ Mida iganes.6. september 2019, 17:52
Oh seda lapsesuud. Möödub 20-30 aastat ja siis sa mõistad, et su emal, isal, vanavanematel ja naabri onul oli õigus.
Moderaator on jätkuvalt haige, see kiidulaul lugejateni ei jõua...6. september 2019, 17:51
Väga terve mõtlemine noore inimese poolt!
Aplaus6. september 2019, 18:16
Just, ainult lajata....ise pole midagi noorel inimesel vaja tehagi, pea-asi, et tervelt lajatada suudab
lol6. september 2019, 17:51
99,99% jeeesti rafffast kutsubki ära ka.ranud vene kolhoosnikke mingiteks poliitikuteks ju
6. september 2019, 18:51
raffa on apelsini jook.Ups milles käis jutt
Kes, mida näeb.6. september 2019, 17:49
Tüdruk näeb seda, et kogu maailma poliitika on vaid küüned enda poole "töö tegemine". Kui eestlane näeb ainult oma lävepaku kaugusele, miks eestlane siis Johnsoni, Trumpi, Putinit ja teisi kangeid G7 poliitikuid sõimab? Tehke silmad lahti ja näete, kuidas teid tegelikult manipuleeritakse! Vaene maksumaksja saab vaid sendid, millega uusi makse ja kausi suppi välja teenib. Miks te toda last sõimate? Ta räägib ju õigust. Teid, tavainimesi ei taha teine tavainimene tappa, ei taha ka poliitikud. Poliitikutele on tavainimene vaid tööriist. Nii, et mõelge, ennem kui kedagi hukkate!
moderaator6. september 2019, 18:51
reformid lükkavad oma ahnusega kogu selle riigikeselaeva põhja. Midagi eriti uut siin maailmas pole, kõik uus on äraunustatud vana, ühiskonna areng toimub mööda spiraali, suunaga edasi, pooled nn. poliitikud on tööturul ebavajalikud, sealt see suur lärm. See planeeritud kasiinosaar võiks olla hoopis eelmainitute elupaik: oleks muil inimestel aega ja rahu enam
poliitik6. september 2019, 19:46
Kas kunagi on teisiti olnud? Aegade algusest peale on üksteist notitud ja kütitud. Kapitalsitlik ühiskonnakord ongi selline, et koorib ja koorib.... Suurel sotsialismi ajal oli ilus elu, oi, kommunismini jäi veel üks samm... Sarnane elu praegu Põhja -Koreas ja hiljuti veel Kuubal. Kas see oleks rohkem mokka mööda?
to kes mida näeb6. september 2019, 19:58
mina näen enda ümber rõõmsaid noori ja pole veel kuulnud, et elu on nõme ja mõttetu,kõik loodavad ja usuvad, et elu paremaks läheb!
projektipõhised..6. september 2019, 17:46
misasja !6. september 2019, 17:32
mede poliitikud tegelevadki päris oma asjadega. Nende asjade ajamisel nad aega ja energiat kokku juba ei hoia.
uus ekre6. september 2019, 17:19
..et nagu uute nutitelefoni mudelite ja barbi nukkude6. september 2019, 17:17
maksuvabastustega, väää? Irw
arvamusele6. september 2019, 17:16
Kust see ylekaal sulle välja paistab?Selmet sokki suust välja ajada tee midagi targemat,
edgar6. september 2019, 17:15
see tüdruk pani nüüd küll kõik ek r e jüngrid paika.....
Urmas6. september 2019, 17:35
Ta ei kritiseerinud mingit EKREt vaid kogu maailma poliitikat, sest ta on anarhist!
Teismelise ema6. september 2019, 17:10
Olen tõeliselt üllatunud sellest sõnavõtust ja muidugi rõõmus. Olen küll 50. a.-ne, teismelise ema. Jagan sama mõtet juba + 15 a. -t. ja nii on ka meie laps kasvatatud. Siin kommenteerivad lapsevanemad elavad hallutsinatsioonides, võlts reaalsuses, mingis kummalises usus jne. Selle neiu lapselapsed lähevad meie hävitatud planeedilt teise kohta ja mitte järgmist täis "pasandama". Vabandan väljenduse eest. Õnneks on peresid, kes suudavad oma lastest n.n. "lumehelbekesed" kasvatada. Eestis peakski elama lumehelbekesed, mitte nõme, loll, matslik orjarahvas. Au selle neiu vanematele.
TIGE6. september 2019, 17:08
Miks seda ullikest reklaamitakse , meil jätkub nendest kaabuperekonna ullikestest küll ja küll
6. september 2019, 16:52
jah. ja nii ongi. sest tegeletekse II järgu probleemidega. aga muu jaoks lihtsalt ajusid ei ole
arvamus6. september 2019, 16:50
Kerttu võiks oma kaalu jälgida selmet rumalusi suust välja ajada.
Urmas6. september 2019, 16:57
Miks ta peaks kaalu jälgima??? Ta on pildil ideaalses vormis!
Urmasele6. september 2019, 17:07
See aitaks kliima soojenemist pidurdada. Ideaalsest vormist on nüüd küll asi linnuteekaugusel.
melon6. september 2019, 16:49
jälle üks reformi mädapaisest väljaimetud uudis
Urmas6. september 2019, 16:46
...6. september 2019, 18:40
Ta on anarho kommunist, aga mina olen anarho kapitalist.
varsti selgub et 6. september 2019, 16:44
tegemist on järjekordse aspiga
sa väga väga nöme6. september 2019, 16:42
võiksid süveneda sellesse mis on probleem ja mis ei ole
Urmas6. september 2019, 16:41
Saatejuhid on ikka erilise labase suuvärgiga. Ma ei ole iialgi varem seda saadet kuulanud, aga saatejuhtide labane jutt on lihtsalt labane! Kerttu pooldab anarhistlikku maailmavaadet. Pole vaja seadusi! Ma ENSV ajal sama ealisena vihkasin samuti valitsust, aga toona oli okupatsioon ja ma vihkasin toona kõike venemeelset!
Urmas6. september 2019, 17:17
Nõukaaeg oli julm! Ma ei saanud oma klassivendi katsudagi, rääkimate nende suudlemisest. See pani mind kõike venemeelset vihkama. Alles nüüd, vabas Eestis, ajal mil meestevaheline suguelu avas mu silmad, mõistsin seda, mis on tõeline vabadus. Tüdrukutaolistele on mulle nüüd tõeline armastus lubatud. Anarhism ja vabadus käivad käsikäes!
Urmas6. september 2019, 17:33
Nojahh kui nii arvad, aga sa oled teine Urmas! Kommenteerides võiks ka seda kirjutada!
Kolmas Urmas6. september 2019, 23:07
Et nagu umbes Teine Arnold?
Kas6. september 2019, 16:41
üritab Rootsi kliimapäästjat järgi teha.
Hea eeskuju ju olemas selle arpergeri näol6. september 2019, 16:58
Midagi ei tee, pappi tuleb, kaamerad plõksuvad. Vabalt võib olla ettekirjutus, et iga EU riik peab omama valverohelast.
lapsevanem6. september 2019, 16:40
Kerttu vajab abi aga ta vanematel pole vist vaese lapse jaoks piisavalt aega ja mõistust.
kanakull6. september 2019, 18:17
Selles eas on vist enamik anarhismietapis või targemad isegi selle läbinud.Aga see on juba ajuvaba kui kuidagi rambivalgusesse tõstetakse ja ilmselt loodetakse et tollest saab mingi liikumise vapiloom.
Paharet6. september 2019, 18:38
Sellised kerttud vajavad köiekompressi kaela peale, jääks idikaid vähemaks.
6. september 2019, 16:38
Ühiskond ei ole ainult poliitikud.Me kõik peaks olema sõbralikumad ja mitte vinguma poliitika pärast.Ühiskond algab igast inimesest.Ei tasu olla pettunud vinguja.
.6. september 2019, 16:38
Enamustel puudub erialane kõrgharidus (ministrid jne.)
School6. september 2019, 16:56
Need ülikooli programmid “kõrgharidus” ongi see mis on loogilise mõtlemise ära võtnud ja muu sinna asemele istutanud....
Haridusest6. september 2019, 17:04
Erialase kõrghariduse, õigemini seda tõendava dokumendi omamine ei ole eelduseks, et isik asjast midagi jagab. Otsustajateks pannakse manipuleeritavad, mitte spetsialistid.
nohik6. september 2019, 17:27
Varsti uus minister vä???
???6. september 2019, 16:38
Kas keegi hakkas kah Nobeli preemiast unistama? Nagu on lubatud tollele omapärase näoilmega popitegijast koolitüdrukulegi. Aga miiks ka mitte? Seda preemiat on ennegi 2-3 inimese vahel ära jagatud. Ja ka siis jätkub igaühele midagi, sest lisaks diplomile ja medalile käib kaasas ka kopsakas rahaline preemia, mis viimastel aastatel on olnud nii 10 miljoni kanti, Edu soovides.
Eino Taruk6. september 2019, 16:36
Ei, mu kommentaar vastas reeglitele! Kui Kerttu kommentaar sai nädala tegijaks siis muinu oma vastas ammugi reeglitele. Aga ikkagi kustutati. Pakkusin inimkonna väljasuremise asemel välja 85% naiste sundsteriliseerimist, mis lahedaks ülerahvastatuse ja seega ökoprobleemid lühikese aja jooksu. Keegi kirjutas vastuseks: "Miks mitte ka mehed steriliseerida?" Rumal küsimus, selleks pole vajadust. Kui juba maailma päästmise küsimus on esikohal ei mängi sooline võrdssus mingit rolli, on vaja olla pragmaatiline.
Eino Taruk6. september 2019, 20:23
Team ja tean ka kuidas kirjutatakse Toomas Greenfeldt tagurpidi. aga kuidas see haakub teemaga?
6. september 2019, 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kle6. september 2019, 16:54
kle rasvaliidu jünger - sa ravile ei tahaks kuhugi minna?
irw6. september 2019, 16:34
rasvaliidu jüngrid juba ägavad kõik kadeduse ussi all, et üks põhikooli õpilane on neist palju targem
irvitaja6. september 2019, 16:38
trollike ja tema kingakarp.Piinlik pole või?
irw6. september 2019, 17:49
mille pärast mul piinlik peaks olema? et sina ja kogu sinu kolhoosi sekt nii v2rdjaIikult ju.hm on juba 8 aastat järjest?
irw6. september 2019, 19:03
mille pärast mul piinlik peaks olema? et sina ja kogu sinu kolhoosi sekt nii v2r.djalikult ju.hm on juba 8 aastat järjest?
Hea Elu6. september 2019, 16:31
Tore ,et meil oli seitseteist aastat: lastel-õnnelik lapsepõlv ja penskaritel-muretu vanadus
Naiivsed koolilapse ebarealistlikud unistused!6. september 2019, 16:31
Kogu küsimus on praegu kahjuks selles, et KES nende päris probleemidega tegelema hakkab. Praegu ei maksa seda ooatagi, sest kogu aur kulub võimuvõitluse peale ära. Üks püüab kõigest väest teist minema kangutada ja eest ära lükata, et ise pukki ronida. Teise jõud ja aeg aga kulub sinna, et võimu külge klammerduda ja paigal püsida.
kas tõesti nüüd rumalus ruulib6. september 2019, 16:30
ja on äge, bling-bling?
Nop6. september 2019, 16:28
Lapse käest pead sa tõde kuulma, laps räägib puhast tõde.
Jah 6. september 2019, 16:15
Uskumatu ja sellist soga-möga levitab meedia
ohjah6. september 2019, 16:14
Noor inimene peaks tegelema asjadega, millest ta aru saab ja mis jõukohased on. Üritades tegelda sellega, millest mõistus ja võimed üle ei käi võibki masendusse langeda. Kui koolilapsele tundub, et kõik ümberringi on nõme ja vastik siis ilmselt tuleb otsida abi psühhiaatritelt.
6. september 2019, 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To Tigedik6. september 2019, 16:18
Sina vist et ei mõista et tegeletakse mõtetusega vabandust kui sa ei ole maksumaksja aga mind huvitab teiste aitamine mitte see kui poliitikud endale mõtetult suuri rahasid kahe käega tasku ajavad samas pensionär kes elab üksi ja .....peab hakkama saama 300 euroga haloooo inimene Soomes ei ole selliseid pensione tean ja nägin 1 inimesel pension ainult 2500 euri mõtle aga noh olen ise veel noor ja ei ela enam eestis
milline ime6. september 2019, 16:09
99,9999% jeeeesti rafffast kutsub ära karanud kolhoosnikke mingiteks poliitikuteks ju
Õpetaja6. september 2019, 16:07
Inimesed on ikka koledad...sõimata noort, kes julges välja öelda, mis valesti. Millest järeldate, et ta depressioonis või peab end teistest paremaks? Sõnade vahelt mõtteid lugeda, mida seal pole, on ka märk eelarvamuslikust rumalusest. Noored peavadki KARJUMA oma mõtted välja, sest kui täiskasvanud käega löövad ja kliimaprobleeme jamaks peavad....hävimegi kiiresti! Ja minna laskmine ja ükskõiksus vohavad hullumeelselt. Tüdruk räägib tõtt, küll läbi tumedama prisma, kui ühelt "armsalt, toredalt, nunnult neiukeselt" oodata võiks. Rohkem julgust noortele!
to "õpetaja"6. september 2019, 16:16
Miks peavad noored karjuma? Kas õpetaja väidab, et koolilapsed on küpsed maailma valitsema ja ettetulevaid probleeme lahendama?
kanakull6. september 2019, 16:26
Õpetaja Aitäh paroodiamaigulise terakese eest.
Kerttule ja teistele nimelistele parasiitidele6. september 2019, 17:56
Karjuma või mitte - meie, inimeste saatus on otsustatud. Looja poolt inimkonnale antud kingitus planeet Maa (Gaia) näol on rüvetatud. Inimloom ei ole oma eksistentsi õigustanud ja hävitatakse. Mingit kliimaprobleemi ei ole olemas - planeet reageerib parasiitidele sel moel, et hävitab nad. Nagu meie roundapiga või glüfosaadiga Maa asukaid tapame. Sureb nii noor kui vana ja igast liigist ja igast soost ja jäävad muruniidukid, foresterid, naftaplatvormid, plastiksaared ookeanides kuid puhastus toimub ja veidi aja pärast on Gaia taas puhas ja süütu nagu neitsi ... ga meid, inimloomi, enam ei ole.
õpetajale7. september 2019, 12:12
! need sõimajad on kõik ekrelased 2.need sõimajad ei ole inimesed, vaid oma au ja südametunnistuse rublade eest mahamüünud isendid.
Hull-Leenu6. september 2019, 16:05
Lapsed räägivad siis kui kana soristab.
Kannad6. september 2019, 18:19
Huvitav,6. september 2019, 16:03
kes seda totukest üldse reklaamib?Ta on ju täiesti ilma ajude ja mõtlemisvõimeta tegelane,kes ei saa muust aru,et on mingi kliimasoojenemine!Ja poliitikud ei tegele üldse teda huvitavate asjadega?
õudus6. september 2019, 16:03
mis küll tänapäeva lastega lahti on? Tahavad, et nende muresid, õnnetu olemist lahendaksid võõrad inimesed, valitsus?
sellist ütlust6. september 2019, 15:53
ja sellist ütlejat peaks häbenema, mitte reklaamima. Aga vihameediale just selline jama meeldib.
6. september 2019, 15:47
Pole mõtet reageerida ega järjekordset Oksmaad kütta. Näha ju et inimene ei adu reaalsust ja tindinikkarid otsivad klikke
tia6. september 2019, 16:29
Vastupidi saab ta väga hästi aru ja julgeb välja öelda.
Nali kuubis6. september 2019, 15:44
Nii lihtne see ongi, kõik jooksevad, tarfad mitte
tdk6. september 2019, 15:40
Kuna ta ei kuulu liidrite ja poppide inimeste hulka, siis tahab lihtsalt tähelepanu tõmmata.
Õel Vanamutt6. september 2019, 15:26
Päris probleem on ulakad lapsed. Kas Kerttu ema ei ole talle õpetanud, et lapsed räägivad siis kui kana pissib.
Viiv6. september 2019, 15:21
Kallis neiu, õnn on ikka iga inimese enda teha. Viriseda on kerge ja nõuda poliitikutelt kõike, on samuti kerge, aga proovi ise teisi aidata. Külasta üksikuid inimesi, aita neile süüa teha, koristada või lihtsalt nendega rääkida. Lihtne. Selleks pole vaja maailma muuta.
kl6. september 2019, 15:56
Mis nüüd, pigem Sisyphose pruut
f6. september 2019, 15:16
Absoluutselt nõus. Ja ajakirjandus võiks ka tegeleda tavaliste inimestega ja nende arusaamade teatavaks tegemisega. Sekka äärmusi nagu rikkad ja kuulsad.Muidu elatakse mingis mullis.
6. september 2019, 15:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Parandus6. september 2019, 15:11
6. september 2019, 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nõus6. september 2019, 15:35
Kui vana see neiu on? Mõttelaad on lapsik ja sõnavõtud naiivsed ning nõudlikud ja ,, kogu maailm ja elu ja inimesed nõmedad” ( vaid see neiu ise on enese arvates ,, lilleke essumeres” )
6. september 2019, 15:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Um-amm..., seda...et võib-olla "Aglaja" ei soovi ka kellegi n.ö.kloon olla6. september 2019, 15:43
Noore neiu sõnad6. september 2019, 15:05
et maailm on nõme ja mõttetu paik! Selliste sõnade lugemisel tekib küsimus,et kas mitte depressioon ei vaeva teda.Väga kahju sellisest noorest.Minu tuttavad noored reisivad, suvel teenivad taskuraha, elulusti ja rõõmu jätkub igas ettevõtmises.
AA6. september 2019, 15:03
Milleks keskenduda paarile halvale asjale, kui meie ümber on ka palju head - seda, mille üle õnnelik olla ja uhkust tunda. Me elame maal, kus ei ole looduskatastroofe, sõda, minimaalselt mürgiseid ja ohtlikke loomi. Meil on olemas proffesionaalne arstiabi, tasuta kooliharidus, ilus roheline loodus, puhas joogivesi, vabadus ja võimalus ise oma elu üle otsustada. Ole õnnelik, et sul on kodu kuhu minna ja perekonnaliikmed ning ise oled hea tervise juures. See on kui 101 riigikoguliikmest 5-10 on pooletoobised, pole probleem ja Eesti rahvas pole kunagi nii hästi elanud kui praegu.
Noo6. september 2019, 15:07
Kui paljud asjad on hästi, miks siis ei tohi midagi öelda asjade kohta, mis ei ole hästi???
AA6. september 2019, 15:42
Tohib ikka aga sellel ei tohiks lasta domineerida heada asjade üle ja võtta seisukoht, et elu on masendav ja me peaks kõik välja surema. Ei ole õige võtta meie igapäevamugavusi iseenesestmõistetavana vaid tuleks olla tänulik selle eest.
.6. september 2019, 19:13
Kuidas seda hoida? Kas rahvana suudame? Kui soovin EKREle edu, kas siis oleme sinuga vaenlased? Ja teised peale EKRE on täistoobilised? Kuidas küll päästa see ilus maa lagastamisest ... ütle! Ja vaata, vaata, vaata - Eesti on täitumas võõrliikidega, meie leebus ja usaldus viib meid hukka. Looja, hoia Eestimaad
To AA6. september 2019, 20:14
Mille üle uhkust tunda see et nõmedate seadustega inimesi ahistatakse??????
to to AA6. september 2019, 20:59
milliste nõmedate seadustega? Kõtt, kanepijobu, meil ühiskond niigi haige, ilma sinu tobeda kanepita
AA6. september 2019, 22:11
TO:"Kuidas seda hoida? Kas rahvana suudame? Kui soovin EKREle edu, kas siis oleme sinuga vaenlased? Ei ole vaenlased :D Teatud määral toetan nende vaateid minagi ja on nende erakonnas ka väga sümpaatseid inimesi. Nt Operog juhtfiguur Are Rüütel. Meil polegi vaja otseselt midagi hoida. Need vähesed nö kullakaevajast immigrandid, kes siia maabuvad sarnaselt Soomele, Saksamaale jne..ei soovi siia jääda kuna sugulased ootavad juba mujal ees ja meil puudub sarnane sotsiaalabi süsteem nagu eelmainitud riikides. Ma ei näe hetkel kuidagi paanikaks põhjust ja ette pole mõtet hulluks minna.
AA6. september 2019, 22:20
TO: Mille üle uhkust tunda see et nõmedate seadustega inimesi ahistatakse?????? Paluks konkreetseid näiteid seadustest ja paragrahvidest. Ma ise küll ei näe, et meie seadusandlus ahistaks põhjendamatult kodanikku. Meil on see teema, et ka Vello tänavalt võib minna riigikokku ja oma suurepäraseid nägemusi rakendada. Igal rahulolematul on võimalus oma sõna maksma panna ka reaalselt. See valitsus ja riigikogu ei ole mingi müsteerium kusagil teises dimensioonis vaid meie rahvas ise.
Pagan,6. september 2019, 15:01
kliima läks soojemaks kohe.
krt,6. september 2019, 15:00
kliima läks kohe soojemaks.
Kommenteerijad!6. september 2019, 14:55
Kas tõesti olete rahul Eesti poliitikaga? Täpsemalt, poliitikutega? Tüdruk räägib üldiselt poliitikutest, mitte antud valitsusest. Kullake üle siis ka Aaviksoo, Rõivas, Ansip, Kallased. Ja nii kõik poliitikud. Olete kõigiga rahul? Siis on teil omal midagi väga viga! Ärge kolkige sõnumitoojat kui ise olete vigased!
kanakull6. september 2019, 15:11
Pessimismi või optimismi tumedad või valged pilved on head kuid realism ise teeb siiski omad korrektuurid nii poliitikute kui lihtkodanike hoiakute hulgas.Aga kas oleks ka põhjust apokalüptilise anarhismi poole kalduda?Vaevalt.
to6. september 2019, 16:10
no miskipärast rõivast-kallaste-aaviksoode ajal selliseid poliitikuid kritiseerivaid lapsi meedias ei esitletud, isegi kui neid oli. Seetõttu on loogiline, et inimesed võtavad seda kaeblemist kust praeguse valitsuse pihta käivaks. Millest saab päästa vaid rehvormipande.
Ftf6. september 2019, 14:55
Tigedike kamp noore inimese kallal! Häbi peaks olema!
to6. september 2019, 16:11
normaalne noor ei tule sellise textiga meediasse.
Hiina tegeleb-kui avastavad mingit kahtlast pulbrit6. september 2019, 14:55
saad kuuli otse tänaval sama ka politseid ähvardava tegevuse eest.
Ninatargale6. september 2019, 14:51
Eluvõõras julgusekasutus. Kasva, ela, õpi! Arvata võib ikka, aga lahmida väikeste kogemuste põhjal ei anna villa.
Väga rumal laps6. september 2019, 14:50
Pole elu näinud ega tea sest midagi. Ja kohe raadiostaar. Kes seal raadio kahes töötavad? Ilmselt samasugused
Lapse jutt6. september 2019, 14:46
Mis ka arusaadav. Pole elu näinud ega saa millestki aru. Mida sylg suhu toob seda tatt takka tõukab...nii öeldi vanasõnana
6. september 2019, 14:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. september 2019, 14:49
teie soovitused kahjuks ei toida ja ei tee kuulsaks
???6. september 2019, 14:41
Ma saaksin neiust aru, kui nt. tema lähedane suri vähki, kuna ta ei saanud õigeaegselt korralikku ravi ja meditsiinisüsteem ei toimi ning neiu on nüüd kõigi-kõige peale vihane. Kuid niisama lahmida, et kõik on nii tühi ja mõttetu...miks? Valitsuse asi ongi eelarve kokku panna ja opositsioon muidugi kritiseerib. Alati on vajadusi rohkem, kui neid suudetakse täita. Noored õppige ja harige ennast, et saaksite tulevikku paremaks muuta. Minu vanavanemad elasid üle sõja. Neid küüditati. Kuid ma ei ole kunagi kuulnud neid hädaldamas, kirumas või vingumas.
6. september 2019, 14:46
kõik räägivad,aga keegi ei kuule,,KARJUDA on vaja
Nojah6. september 2019, 16:06
Teisalt on sinusugune ilmselt üks suurim idanaabri v1hkaja? Enamasti vähemalt on. Mina ei mäleta oma isa kuna liiduaegne suurõnnetus röövis ta, ometi ei pea ma idanaabrit selels süüdlaseks kuna AEG on edasi läinud ja "kuri okupant" ei ole seal kus teda tahetakse näha.
Kohutav kui pessimistlik6. september 2019, 14:41
saab üks noor tütarlaps olla!? Kõik on vale,kõik on nõme....... Kasva suureks ja hakka probleeme mõistma, poliitika ei ole liivakastis mängimine, et seda mõista, pead probleemidesse ikka sügavuti kaevuma.Noortel teed ja uksed lahti, virisemise asemel ole siis hea nõuandja kui kogemusi ja tarkust jätkub! Kõik me oskame viriseda, et kõik on nõme,vaatame hoopis peeglisse!
6. september 2019, 14:48
tänapäeval ei ole mõistmine tähti,vaid reiting.Võtame või refid.
6. september 2019, 14:40
hetkel sobiki ainult jõuline poliitika ega rulluiskudega romantikat otsides võibki lõpetada köögi blogi pidades
gümnasist on noor orav. 6. september 2019, 14:39
Lapsevanem muretseb6. september 2019, 14:36
Ei tea, mis probleemid siis neiukesel ka on, et lausa lajatama ajab? Kas kodus või koolis ei õpetata, et puberteedi ajal saab ka psühholoogilt abi kui vihahood esinema hakkavad
Inimkonna väljasuretamisest6. september 2019, 14:33
Ajaloost on teada kolm suurt inimkonna väljasuretamise teoreetikut: Hitler, Stalin ja Kerttu. Samas Kerttu üksinda on isegi ambitsioonikam kui Hitler ja Stalin kokku.
Aga6. september 2019, 18:15
Hitler ja Stalin olid ka suured praktikud.Kertut ei tohi praktiseerima lasta
Mida6. september 2019, 14:33
Sa ise oled teinud, et maailm muutuks? Ütled, et sulle on kõik ükskõik. Alusta iseenesest, hakka muutuma! Vaata, äkki keegi sinu lähedal vajab abi. Meist kõigist oleneb, kas maailm saab paremaks paigaks, ei sõltu see ainult poliitikutest. Seegi on meie teha, keda valida, kas paigaltammujaid või neid, kes tõesti viivad ellu reaalseid muutusi
Meeldiv6. september 2019, 14:33
ja ärgas neiu, kuid poliitika on kuraditosine tundmatute x-idega mudapott, milles isegi kõiketeadev-ja tundev vihmauss koheselt nii algse suuna kui ka mõtteriismed kaotab..... ja siis õpib, ja õpib, ja ohkab, südamest...
korrigeerija6. september 2019, 14:48
mitte ärgas, vaid ajupéstud
to meeldiv6. september 2019, 15:08
minu arvates jälle üks rahulolevatu ja virisev noor,tuletab oma ütlemistega reformi meelde,et midagi ei tehta,kõik on vale ja nõme ja....
Endel6. september 2019, 14:24
Keegi peaks midagi tegema???Kliima soojenemine???Ongi pseudoprobleemid.Ole ise edukas,terve ja töökas,tunne elust roomu ja ära vaeva oma pead jamaga - siis oled onnelik.Palju siis vaja on?
mõhk6. september 2019, 14:23
Ja nüüd tuleks lugeda interviud maavälisega. Sealt saab teda, miks on see nii ja kes Kerttu ise on.
Krt, võtsid pool mõtet suust :)6. september 2019, 16:12
Seda tasuks lugeda, www.aigarsade.com/Intervjuu_Maavalisega.pdf jama ainult on, et siis peetakse lugejat peast lihtsaks aga seda teemat võiks lugeda ja vähemalt püüda avardada oma maailma, sealt välja jätta võimalikud kitsaskohad mis asja seovad poliitilise maailmaga ja mõtelda asjade üle, mis teoreetiliselt tunduvad arusaamatult mõtlemapanevatena.
hm6. september 2019, 14:21
Minuarust ta süüdistab sellega oma vanemaid et miks ta pidi üldse sellisesse maailma sündima. Olen ka ise mõelnud, et praegustest noortest kahju, mida ilusat on neid ootamas. Piirideta rahvusteta põhimõteteta keeldusid täis elu reostatud ja linnulauluta keskkonnas. Kus mitu miljardit on üleliigsed.
Erki6. september 2019, 14:14
Naiivsus käib vanusega kaasas. Reaalselt me kõik soovime pärisprobleemidele pärislahendusi. Ja siiamaani on aeg näidanud, et lootused ja ootused poliitikutele pole õigustanud. Äkki läheb see valitsus paremini, eks aeg näitab.
Irw6. september 2019, 14:13
See juhtum on selge näide kui vilets on meie haridus
Irw-le6. september 2019, 14:21
Haridusel pole viga, haritus ei tule koolist, enamasti...
isi6. september 2019, 14:23
erikoolid on tasemel MOTT
Just!6. september 2019, 16:14
Haridussüsteem lonkab kõigist jalust ja süsteemis toodetaksegi süsteemselt operaatoreid, kes teevad endast oleneva, et süsteem just nii kujuneks.
Kerttule6. september 2019, 14:12
Mis asi see PÄRIS on, ainult raha? Andke raha?
mõhk6. september 2019, 14:32
Rõõmu peab ka olema. raha ilma rõõmuta on ebaõnnestumine.
Kerttu 12ndast klassist on tõeline idiot savant6. september 2019, 14:09
ta teab täpselt kuidas kõik maailma probleemid ära lahedada. Ainult et savantismis võtab Kerttu veel järeleaitamise tunde.
Vanaema6. september 2019, 14:05
Mina tunnen ja mõtlen täpselt sama moodi. Tubli tüdruk.
?6. september 2019, 14:15
Vanalt inimeselt eeldaks mingit elukogemust.
vanaemale6. september 2019, 14:44
kahju,kui elu elatud ja mõtled samamoodi,et kõik on nõme,kõik on.......tunnen südamest kaasa!
6. september 2019, 14:04
Rumalus ruulib, sellega tuleb kuulsus lobedamalt kätte, kui tarkusega. Nädala persoon😂
ka penskar6. september 2019, 14:03
Kertu öeldud lause on õige
to penskar6. september 2019, 14:45
proovi oma elupäevad ikka rõõmsamalt mööda saata,vinguda oskavad kõik
Elu mõte.6. september 2019, 14:03
Arvestades, et tõenäoliselt on inimkeha biorobot, millega majandab hing e teadvus e mis asi ja sel "mis asjal" küll pole vahet, kas elada Veenusel, Pluutol v vabsee Linnutee teises servas. Aga see veel ei tähenda, et maamunale võiks reostusega 1:0 ära teha. Iseenesest hakkab looduskaitse praktilistest ja ratsionaalsetest lahendustest, mis peavad haakunma ka majandusega. Stiiliga, lõpetame lihasöömise, karusloomakasvatuse, lõpetame vabsee söömise ja hingamise, kaugele ei jõua.
oh6. september 2019, 14:36
Tark Taruk võiks seletada, kuidas traatpuurides karusloomade kasvatamine inimkonnale kasuks tuleb. Kõik käivad meil karusnahkades ringi ja muud moodi ei saa või on karusloomakasvatus meie peamine tööstusharu, mis suuremat osa inimesi ära elatab?
mõhk6. september 2019, 15:10
isegi leidub keegi, kes mõistab asja
tark oh6. september 2019, 16:17
Ehk seletab ka ise ära kuidas kogu inimkonnale tuleb kasuks it ja muu taoline pseudojura? Ilmselgelt sa leiad, et kui karusloomakasvatusega on hõivatud mingi X-hulk inimesi siis need inimesedei olegi oma eksistentsi väärt? Aga sa ju ei ole valmis ega suuteline hoolitsema nende eest karusloomajärgses maailmas?
Tola6. september 2019, 14:02
No kui kõik nõme,siis vaata peeglisse
6. september 2019, 14:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. september 2019, 14:24
See ei ole ainuisikuliselt ainult tema seisukoht.Selle mõttelaadi on ta saanud ja omaks võtnud teda ümbritsevatelt täiskasvanutelt. pereliikmetelt, sugulastelt jne. Tema täiskasvanud tutvusringkond on aidanud seda seisukohta kujundada ja kas see vale ongi? Vaadake meie poliitikuid, seda ärapanemist, poriga loopimist, valetamist, vassimist, varastamist, elu ainult küüned enda poole. Ja neile loeb ainult positsioon ja raha, lihtsale inimesele ei mõtle sealt mitte keegi. See varandus,mis neil kõigil on, ei ole saadud mitte ausal teel. See tunne , mis oli Balti keti aegu,on kadunud ja ei tule en
Lapsevanem6. september 2019, 14:38
Mulisemine ja lajatamine ei näita mingit julgust vaid koduse kasvatuse probleeme. Vanemad peaks hoolitsema, et neiukesel see lajatamine üle psüühika ei hakka käima
14.01- le6. september 2019, 14:48
julgus ei seisne kirumises,jääb mulje väsinud ja luhtaläinud elust,aga mitte noorest neiust,kurb!
6. september 2019, 14:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
iss6. september 2019, 14:26
Eelistaks normaalseid.
to Jansa6. september 2019, 14:52
sooviksin energilisi ja tegutsevaid noori, mitte kiruvaid ja elus pettunuid,et kõik on nõme.....
juurde6. september 2019, 16:36
Kas reformile on juba probleem juurdekasvuga:)
Jansale7. september 2019, 15:11
tahaks ka lajatada, sest elu on nõme, mõttetu ja üldse võiks inimesed ära surra. Õhtuks on palat Jämejalal kinni pandud, nii nii nõme!
Mursikus6. september 2019, 13:59
Oihh-oiih! Sellisest vastusest ei paista küll tarkust, pigem hädaldamist ja teiste süüdistamist- kõik on nõme ja miks midagi ei tehta ja ei inimesi ei aidata õnnelik olla? Tsiteerides meie oma klassikuid - Tule taevas appi! Tuletaks siinkohal meelde, et meie eelmised valitsused (eriti RE) nimetas sellist lähenemist õpitud abituseks - inimene peab ise tegutsema, mitte abi küsima.Enda õnnetunde puudumises ei saa kuidagi teisi süüdistada, kas nõrgemate abistamine sisi ei tee õnnelikuks? Vandel aegadel aitasid pioneerid ja oktoobrilapsed vanuritel üle tee liikuda, poes käia, puid tassida jne.
Ja nüüdsel aal6. september 2019, 16:20
Kui pioneerilaadne avab taolisele neiukesele kaubanduskeskuses ukse siis saab kaela ahistamisesüüdistuse :)
haa-haa6. september 2019, 13:59
leidsid nn habemega naise keda rahvale eksponeerida, tsirkus, kunagi oli hillarkohv, siis seksikristi, siis...
viv6. september 2019, 13:57
Nõme ja ennasttäis tüdruk!Tema meelest kõik,mis ei lähe tema arvamusega kokku-on nõme.Vot see on tase ja pregune demokraatia!
Poliitikud peavad likvideerima inflatsiooni siis on nad asjalikud6. september 2019, 13:57
Kuidas pannakse maarahvast metsa langetama ? Tekitatakse inflatsiooni. Kuidas pannakse rahvast panka teenima ? Tekitatakse inflatsiooni. Kuidas hoitakse rahvast samal palgatasemel s.o. hoiavad rahvast odava tööjõu tasemel ? Tekitavad inflatsiooni. Kuidas hoitakse rahvast stressis ? Tekitatakse inflatsiooni. Kuidas hoitakse rahvast viletsuses,et nad oleksid manipuleeritavad ? Tekitatakse inflatsiooni. Kuidas hoitakse rahva tervist viletsana ravimifirmade kasumi tarbeks ? Tekitatakse inflatsiooni.Jne.Kuidas pannakse maarahvast metsa langetama ? Tekitatakse inflatsiooni.
laps lajatab?6. september 2019, 13:54
Julge laps - laob ja lajatab välja, mis sülg suhu toob. Aga enne võiks seda maailma veidi tundma õppida, kui otsustada, et maailm on ebameeldiv, vastik ja tühi paik. Kui maailma paremaid väärtusi veel ei tunne, poleks vaja hinnanguid anda. Võiks õppida, lugeda, mõelda, reisida, end harida selle asemel, et oma ninatarkust näidata asjades, millest endal veel õiget arusaamist ei ole. Huupi lahmimisega maailma ei paranda, selleks on teadmisi ja tarkust vaja.
minu arvates 6. september 2019, 13:54
on selline Kerttu nõme - otsib odavat populaarsust ja kogu lugu. õpi amet!
No mida rahvas6. september 2019, 13:51
Noor inimene avalduas ona seisukoha aga vana rasvaliidu kamp penskareid ja cyproce teda kohe sôimamas!
Refi agent6. september 2019, 13:59
Eks RE oma 17 aastas tegevusega on muutnud poliitikute maine olematuks!
heh6. september 2019, 14:00
noor inimene avaldas oma seisukoha, aga ta oleks seda omal klassiõhtul võinud teha, mujale see ei sobi, eelkõige ei sobi lehte ära trükkida lapsekeste mõttelende.
Not 6. september 2019, 14:09
Kui noore inimese arvamus erineb peavoolu poliitikute omast siis tuleb teda halvustada?! Praegune poliitilune “eliit “ on üks kamp oskamatuid avantüriste ja sullereid! Terve Eesti rahvas saab kunagi kibedaid pisaraid valada nende käpardite poliitika pärast!
to no mida....6. september 2019, 15:14
mina ei ole penskar, aga selline pessimist nagu Kerttu, ka mitte! Kui ta ei ole leidnud koolis endale sõpru ja tunneb kibestunult, siis süüdistagu selles iseend!
dr noormann6. september 2019, 19:20
Kas kõige ja kõigi nõmedaks nimetamine ongi oma arvamuse avaldamine? Ehk oleks talle abi Paldiski mnt kliinikust, kus depressiooniks vajalikke ravimeid välja kirjutatakse. Depressiooniga on kõik nõme - ka elu! Teine kindlam raviviis oleks giljontiin - või pael kaela.
penskar7. september 2019, 14:38
Ei sõima ju keegi teda, pigem imestatakse, kust nii noor laps oma rumalad arusaamad võtab. Ise ju koolilaps alles, isa-ema hoole all soojas pesas kasvanud, ei elukogemust ega elutarkust, tegude näitamisest rääkimata. Sõimad ja halvustad pigem ise, 13.51. Küll kord ise ka penskariealine oled, pääsu pole sellest kellelgi.
to mida ....7. september 2019, 15:14
ei ole penskar, ei ole rasvaliidu kambast, oleme noored,kes Kerttut tunnevad ja teavad,nii et palun viisakamalt või uurige ise selle loo tagamaid!
Seppuku6. september 2019, 13:50
Väljasuremise osas tuleb näidata eeskuju otseste tegudega. Küll siis massid järgivad suunamudijat.
6. september 2019, 13:45
no aga6. september 2019, 14:02
kuidagi peab ju kuulsaks saama, kui muud ei oska, siis jääbki üle kas harimatu maama.tsiga sugu teha ekraanil a la tartu-magrstrand-helen või sel moel.
Ew6. september 2019, 13:44
Ohh, lapsesuu... Veel kordne kinnitus vanasõnale: Laps räägib siis kui kana pissib. Kurb on muidugi see, et seda peab ütlema gümnaasiumi lõpetaja kohta.
Kui6. september 2019, 18:42
Lastel ei lubata môelda ja oma arvamust avaldada, siis tagajärjeks ongi ôelad ja vihkavad kommentaatorid. Las arvab ja ütleb, miks sôimata. Laps pole täiskasvanust vähem väärt, igaühel oma môtted. See kana p... jutt on mingist 18 sajandist pärit lame jutt, saage juba üle ja môelge ja arenege.
Kati6. september 2019, 13:44
Kurb kui noor inimene räägib nii, nagu mõni vanainimene, kes on oma elus täiesti pettunud! Tahad aidata, aga ei saa? Kes keelab? Muutused algavad inimesest endast. Vähem virisemist ja hädaldamist. Rohkem positiivsust ja pealehakkamist. Kui tempo on pidevalt peal, võta aega maha ja mõtle, milles probleem. Istu vähem sotsiaalmeedias, sest see on tõeline ajaröövel. Tegele asjadega, mis sulle meeldivad. Kui sul üldse muidugi on mingeid hobisid. Kui väga jama on, võta poksikott ja ela oma viha selle peal välja.
Refi agent6. september 2019, 13:48
Pean tõdema, et kooliõpilane näeb asjade seisu paremini, kui oma maailmapilti kivistunud täiskasvanud.
imestan6. september 2019, 13:58
kevadel tulid lapsed tundide ajal Tartus Raekoja platsile meelt avaldama kliimasoojenemise vastu. Mis sellest kasu oli, kallid lapsed? Te ei saavutanud midagi, tegite tundidest poppi! Jäite selle võrra rumalamaks. Mõistlikum oleks olnud võtta must prügikott ja minna Emajõe äärde kaldaid rämpsust puhastama, oleks teist vähemalt kasu olnud. Tundub, et tänapäeva lapsed on harjunud nõudma, kuid ise ei taha suurt midagi ära teha.
13:58-le6. september 2019, 14:13
Ma ka ei saa aru, mis sellest raekoja platsil streikimisest tolku oli? Muudkui nõuame ja nõuame. Samas ei osata ise midagi head välja pakkuda. Vanemate käest nuiatakse aga kõige uuemat iphone'i mudelit ja uusi riideid-jalanõusid, kuigi vanad käiksid kah.
lord6. september 2019, 13:43
koik on vaga vaga vaga vaga ..... nome, see on tase,
Appikene6. september 2019, 13:42
Uus arvamusliider leitud, nagu Norra kliima maskott.
tom6. september 2019, 13:40
See on siis meie koolihariduse näide?
6. september 2019, 13:46
6. september 2019, 13:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nojah6. september 2019, 14:46
Võiks ju lausa läbi huumoriprisma ütelda, et olid meil õnnelikud "seitseteist kevadist hetke"...
Ain6. september 2019, 13:39
See lugu on ehe näide, kuhu ajakirjanduslik kliimahirmutus välja viib. Reaalsust ning teadust eitavad arvamusartiklid süvendavad inimestes hirmu. Selle asemel, et näidata näpuga poliitikute suunas, peaks ajakirjandus ise peeglisse vaatama. Antud lugu ei olnud poliitikutele lajatamine, vaid kunstlikult tekitatud hirmude väljendus.
Arvamus6. september 2019, 13:22
Kooliõpilane võiks endale selgeks teha, et inimene ei põhjusta kliimamuutusi. Tütarlaps uurigu välja, kes oli Endel Lippmaa ja mida tema inimtekkelisest kliimamuutusest arvas. Pärisprobleemideks on maakera ülerahvastatus, poliitiline korrektsus, musta valgeks rääkimine, lihtlabane valetamine ja vohav lollus.
nii on6. september 2019, 14:15
EE-st6. september 2019, 14:18
"Kliima praegu mitte ei soojene, vaid jaheneb. Inimeste poolt õhku paisatud süsinikdioksiid avaldab sellele protsessile üks­nes tühist mõju, väidab akadeemik Endel Lippmaa."
Ja ülerahvastuse probleem6. september 2019, 16:27
Mis meid rahvusena üldse ei puuduta, püütakse meie kaela mässida ümberrahvastamsiega ja sellega pannakse toime tõesti meie kui rahvuse väljasuremine. Aga miks ma pean selels osalema, kui ma ei taha, selleks, et teha teistele mu enda arvelt ruumi? Ei kavatse! Ruumi peavad ühed teised rahvused hakkama omade hulgas tegema!
Kui6. september 2019, 18:45
Kliimamuutust pôhjustab ülerahvastatus, siis on ju ikka inimtekkeline🤗
6. september 2019, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas 6. september 2019, 14:42
ainult praegu käib täielik kammajaa ja varem oli kõik "täpselt nii kui peab" nagu ühe laulukese sõnad ütlevad?
6. september 2019, 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ja6. september 2019, 13:25
Siinsed 'targad' leiavad järsku, et poliitika ja poliitikutega on meil kõik suurepäraselt ?
Hea soovitus RE ja sotsialistidele.6. september 2019, 13:14
Pärisprobleemid on ka üleannetud lapsed, sest ei ütlegi enne ku kaka püksis.
Ladidadida6. september 2019, 13:13
Nu pensionärid või muidu eluheidikud, tunnete end jube targa ja kõvana, kui tüdrukule halvasti saate öelda? Küll neiu jõuab veel õppida, erinevalt teist, kes oma vaimse võimekuse ammu saavutanud. Muidu iseenesest ütles ju õigesti poliitikute kohta või mis?
ladidadile6. september 2019, 14:05
No õppigu ja harigu siis ennast ja öelgu siis, kui ilmaelust juba midagi mõistab ja aru saab ning oskab ise asju õigetele radadele viia. Praegune tundub nagu kolmeaastane, kes tänaval näpuga inimestele näitab ja kõva häälega kommenteerib, mida inimese juures märkas ja tähele pani - kellegi suurt nina või punnis kõhtu. Huupi lahmijaid ja arvustajaid on meil meedia niigi täis, tõsistele tegijatele loobitakse pigem kaikaid kodaraisse.
Ladidadida ehk blaa blaa blaa6. september 2019, 15:29
enne tuleks endale selgeks teha, mis on poliitika ja siis tulla tarkade nõuannetega. Mida annab teadmine noore neiu suust, et kõik on nõme ja mõttetu.Nõuanne neiule,ela oma elu elamisväärseksja rohkem positiivsust!!!
rumalust ja labasust6. september 2019, 13:11
ei peaks propageerima ja eeskujuks tooma, seda on niigi ülemäära palju.
Anneli6. september 2019, 13:09
Korvatagused alles marjad, aga seletama kange.Neiule meeldiks muusika ja teiste aitamine.....Mille eest sa teisi aitad, kui ei saa iseendale leiba lauale. Sööd ema-isa teenitud leiba ja nõuad nutiseadmeid jne.Ja millal sinu muusika sulle sisse hakkab tooma nii palju, et ise ära elad ja veel ka teistele jagamiseks jagub.Paistab, et niisugustele tuleks kõigepealt õpetada , mis on yldse töö tegemine.Aga neiuke arvab, et kui praegu juba nokk lahti teha,siis mõne aasta pärast on ehk ise ,,tegijate ridades,,Refid ju ,,,kasvatavad,, niisugustest ninakatest omale jarelkasvu.
6. september 2019, 13:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to liberaalid6. september 2019, 13:26
Sinu meelest on kõik poliitikud toredad ja targad?
to liberile6. september 2019, 13:47
Jah, nemad ei langetanud ju viina hinda.
Vaata peeglisse6. september 2019, 14:11
Mille poolest ise targem oled neist poliitikutest? Too kasvõi paar-kolm näidet, mis sinu enda andekust ja tarkust tõestaks? Kui sul neid on, miks sa siis ise riigitüüri juures pole?
to vaata peeglisse6. september 2019, 14:20
Aga sina ju enda meelest minust veel targem, oled juba Toompeal meie elu helgeks loomas?
to kõik enda.....6. september 2019, 15:32
ära unusta, et ise me valisime neid poliitikuid.Tähendab, et me ise oleme ka andetud ja rumalad, nii et hoiame suu kinni!
to kõik enda6. september 2019, 15:44
Tähendab, et kui ise valisime poliitikud, siis las teevad mis tahavad ja meie enam nende tegemiste kohta arvamust avaldada ei tohi?
tahaks6. september 2019, 13:08
Tahaks näha väljavõtet hinnetetabelist...
õigus-õigus6. september 2019, 13:06
ülehomme pidi kliimasoojenemisest maailma lõpp saabuma, kõik ongi pahasti ja midagi ei huvita, irww
see tavaliselt 6. september 2019, 16:32
naerab ikka nuttes ja hammasteta ;)
Jaan6. september 2019, 13:05
Kust kohast küll sellised tobedad ajakirjanikud õhtulehte on sattunud?
kliimasõdalane näitab oma rumalust6. september 2019, 13:04
ja meedia on sillas ja hurraatab? Kes siin nüüd veel rumalam on)) Eks ole tuju paha, et emmelt raha uue nutitelefoni jaoks ei saanud, muud ei midagi. Kõik on ümberringi ikka süüdi)
6. september 2019, 13:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Jaan6. september 2019, 15:35
kus riigis sina elad? Kui siinne elu ei meeldi,siis piirid on lahti,tõmba jehat!
Aga mis oleks?6. september 2019, 16:33
Kui sa reisiksid õige Kanadasse - seal on ju elu nagu lilleõis?
6. september 2019, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kanakull6. september 2019, 13:12
Milline teie kodune keel on?
Riho Nahkor6. september 2019, 13:14
Igapäev tuleb söögi alla ja söögipele ajakirjanduses ainult poliitikat. Mitte midagi muud ei ole. Poliitikud on absoluutselt kõikides saadetes janadon puudu ainult maahommikust ja lastesaadetest. Kuidas nüüd noor inimene peaks poliitikat vältima? See on hetkel täiest võimatu! Mind hämmastab, kuidas nüüd paljud seds tüdrukut on materdama hakanud?! Mida ta valesti ütles? Kas poliitikud tegelevad siis sisuliste asjadega? Pidevalt tegeletakse ju mõttetute teemadega ja ärapanemisega! Lugedes kommentaare, pole imestada miks paljud poliitikud valetavad ja varastavad - rahvas ise lausa nõuab seda...
kanakull6. september 2019, 13:23
Selge.Kukeaabitsaist on defitsiit ja sotsiaalmeediast,internetist üledoos.
Jan6. september 2019, 13:34
Nõus selle osaga, et tõesti kõige halvem osa on meedias nähtav ja parimat ei näidata. Inimene sellises infoväljas ei saa targemaks ega arene inimeseks. Inimene on armastus ja olemine tähendab voorusi, mitte pahedel püherdamist.
Riho Nahkor6. september 2019, 13:43
Ega sinu kommentaar on ikka eriti mõistlik. 🤣😂 Päris raske on vist eleada nii, kui vist isegi sinust ernev jalanuber tuska valmistab. 😁
kanakull6. september 2019, 14:26
Avage oma kingakarp ja ibatoorium leiab sealt selle millest sellel kõige rohkem puudust on.Kukeaabitsa nimelt.
6. september 2019, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jah6. september 2019, 13:27
Viina hind juba langes ja haritlasi ja naisi on püütud alla suruda ja halvustada.
6. september 2019, 12:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jorss6. september 2019, 13:24
Mine bussijaama ja kuula neid elufilosoofe õllepudeliga. Mis on nende ja selle teadliku ja targa tüdruku vahe? Lasteaed.
kanakull6. september 2019, 13:49
Neid "teadlikke" on tootnud ühiskonnad juba nii kaua kui on eksisteerinud ühiskonnad ise.Neid kasutatakse lihtsalt mingi idee vapiloomadena
Tiiule6. september 2019, 15:39
kas depressioon vaevab kas depressioon vaevab?
Marko6. september 2019, 12:53
Aga kui inimkond välja peaks surema, siis on maailm veelgi tühjem ja mõttetum paik! Ja kui poliitikud ei tegeleks eelarve teemaga, siis kuidas sa koolis käiksid? Kui haridusele pole raha eraldatud, siis pole võimalik õpetajatele palka maksta ega koole üleval pidada. Kui haigeks jääd, pole arste, kes sind aitaksid. Kui keegi sind ründab, pole võimalik politseid kutsuda. Jne, jne, jne. Kurb, et tänased noored on osad nii pessimistlikud ja masendunud. Vanal ajal oli uhkuse asi, et saadi koolis käia ja laps oli haritud. Istuge vähem internetis, lugege raamatuid, käige looduses, suhelge rohkem.
see on liiga keeruline jutt tema jaoks6. september 2019, 13:00
klotsidega peaks ette näitama
To marko6. september 2019, 13:59
Peake peab ikka päris tühi olema, et ette kujutada, et ilma inimkonnata oleks maailm mõttetu paik.
13:59-le6. september 2019, 14:33
Selle neiukese pea on täiesti tühi. Arvata, et maailm on tühi ja mõttetu paik...see inimene on ikka täiega deprekas või liiga palju mingeid imelikke aineid tarbinud!
misasja6. september 2019, 14:35
"...tühjem ja mõttetum paik" - vastupidi, inimlojuseliigi kadumisega saab planeedist elurikas paik.
Aitäh Marko!6. september 2019, 15:41
loomulikult6. september 2019, 12:51
noor inimene,kellel on terve elu ees ja ka kõik mured ja rõõmud on veel ees.praegu pole probleeme,sest noore inimese elu on kindlustatud,ela nagu linnuke oksa peal,siuts siia,siuts sinna ja ussike käes.tahaks seda ka näha,kui elumure lained hakkavad üle pea käima,kas siis ka veel hõiskab.praegune jutt on lapsik.
Taat6. september 2019, 12:51
Lapsukesel on elu ees ja kõike ainult negatiivselt näha!? Sellise suhtumisega on elus raske läbi lüüa!
Ats6. september 2019, 12:50
Kas preili Kerttu käib koolis vüi lasteaias?
Noh6. september 2019, 12:46
"tarkpead"? Ajab ikka vihale küll kui üks noor inimene tõtt räägib? Öelge üks poliitik, kes ei valeta? Silmakirjalikud kõik. Ja teie küürutage edasi!
ehh6. september 2019, 12:57
Teie laadne aga roomaku või hüpelgu terviseks.
Noh tarkpea!6. september 2019, 15:14
Küsimus pole selles, kas räägib tõtt või valetab. Rohkem ikka selles, et laps räägib asjadest, millest ta veel ise üldse aru ei saa. Poliitikutele näpuga näitamine pole ju lapsukese enda avastus, seda tehakse meedias päevast päeva, küllap ka kodused söögilauajutud aina poliitikute kirumine. Mõni ime siis, et laps lihtsalt matkib teisi , adumata seda, et millegi muutmiseks tuleb õppida ja areneda, näidata oma arukaid tegusid, mitte harjutada virisemist, süüdistamist ja halvustamist kogu maailma vastu.
to noh6. september 2019, 15:45
point ei ole nn.tõe rääkimises, vaid selles, kui mõttetu ja nõme on selle neiu elu tema enda sõnade järgi. See on tõesti nõme, et noor vaatab maailma läbi mustade prillide!
6. september 2019, 12:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To eino taruk6. september 2019, 13:58
Miks mitte ka mehed steriliseerida. Peab siis oma seemet igale poole puistama? Ja tänapäeval paljud ei saa lapsi. Need inimesed on tublid ning tänu nendele Maa saab natuke ajapikendust.
Tähelepanija6. september 2019, 14:01
Aitab ka kui 90 % meestest teeks vasektoomia, abiks kõvasti.
Tore noor6. september 2019, 12:45
Tubli ja asjalik ning mõnusa huumorimeelega noor inimene:)
Kas tõesti tubli ja asjalik?6. september 2019, 14:25
Huumorimeelt küll ei märganud. Rohkem pessimismi langenud ja kibestununud-pettunud noor inimene, kes maailmas ainult mõttetust ja halba märkab. Kui kõik noored niisuguse suhtumisega oleksid, siis neile loota küll ei saa. Vaja on tarku tegusid, mitte asjatundmatut lahmimist.
Axel6. september 2019, 12:37
Wow....esiuudis???? Õhtuleht näitab oma väärtust...
6. september 2019, 12:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eino Taruk6. september 2019, 12:56
Kuskil mingi lapsaktivist muutus trendikaks, nüüd tekitab meil meeda omi munakesi kes kanu õpetaks. Ainult , et munakesed loobivad samasuguseid tühje loosungeid nagu vanad kanad ja on täpselt sama silmakirjalikud. Ütleja võiks ennast teistele eeskujuks steriliseerida, viia jäätmetöötlusesse kõik oma nutikad ja plasti ning minna metsa onni rohelist elu elama. Kui ei taha siis on tõesti parem kui elu võiks edasi minna ilma mähkemetes aktivistide ja mädamunakestega.
Hei6. september 2019, 13:18
Neiu esines päris nime alt ja midagi halvasti ei ütelnud, Sina aga anonüümselt solvad teist. Võib-olla on parem, kui sinusuguseid hoopis ei kuuleks ega näeks?
6. september 2019, 12:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kanakull6. september 2019, 12:18
Kombineeritud huvidest ja üldistest huvidest pole munakesed niikuinii midagi kuulnud.Kogu piiksatuste jadast paneb ta vaid ühega täkke,poliitik on end naeruvääristanud ja tal puudub väärikus.
Qwerty 6. september 2019, 12:32
Milles ta julgus siis seisneb? Et riskeerib siis millega?
Natuke imelik jutt6. september 2019, 12:32
nii noore inimese kohta, aga õige. Tavaliselt saadakse sellest aru alles vanana, nagu mina.
ja milline on selle neiu dia. gnoos?6. september 2019, 12:06
Need mõtted oleks võinud väljaütlemata jääda, jäänudki mõteteks, sest ma looda, et viie aasta pärast ta enam nii ei mõtle.
Arvad6. september 2019, 12:13
Et viie aasta pärast kiidab lollustele takka?
vanem mees ladaga 6. september 2019, 12:06
ootame ära kuni tõukerattaga maakerale tiiru peale teeb planeedi päästmise nimel.
miks peaks6. september 2019, 12:33
maakerale tiiru peale tegema?
6. september 2019, 12:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kui oleks6. september 2019, 12:35
ainuvõim sinu erakonna käes, siis pea lendaks niisuguse jutu eest.
kanakull6. september 2019, 12:03
Tohoh!Veel koorumata munadest kostuvad piiksatused pole just eriti tõsiselt võetavad,koorugu enne.
Mis lapsel viga?6. september 2019, 12:03
Vanemad ju nii alla-andlikud. Neis ei tule muud kui sooja pussu. Keegi peab ju välja ütlema. Täitsa õige mõtlemine. Teie, vanemad aga, head küürutamist!
6. september 2019, 11:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
miks sul6. september 2019, 12:36
6. september 2019, 11:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vastupidi6. september 2019, 12:37
hoopis pika elu äraelanud inimese jutt.
okei, sain teada, 6. september 2019, 11:52
et sõna ka.na ei tohi õhtulehe kommenteerija kirjutada :D nii hale ikka. ma saan aru roppustest, aga no kodulind, ei mõista. ega hakkagi mõistma.
oot6. september 2019, 11:51
kas kana on see sõna, mida ei tohi kirjutada?
neid sõnu6. september 2019, 12:38
näiteks6. september 2019, 12:57
no mis siin modereerimisele läheb nüüd?6. september 2019, 11:51
proovib saada koh.aliku tähtsusega gr.etaks :D mu.na tuleb ka.na õpetama, eks seda ennegi nähtud, tegelikult võiks pIika tegeleda oma kooliasjadega. piinlik, et selliseid t.oh.musid avalikustatakse.
mis sa6. september 2019, 12:39
mu'na siis kirjutasid, kui pole veel ka'naks saanud?
noh6. september 2019, 11:51
näidis Rootsist ju eest võtta
6. september 2019, 11:50
proovib saada kohaliku tähtsusega gretaks :D muna tuleb kana õpetama, eks seda ennegi nähtud, tegelikult võiks plika tegeleda oma kooliasjadega. piinlik, et selliseid t.oh.musid avalikustatakse.
to mitu korda6. september 2019, 14:08
no kirjutasin jah mitu korda, sest läks kogu aeg modereerimisele ja enamasti sealt ei tulegi kunagi välja. siis sain aru, et ka.na ei tohi kirjutada ja läks läbi. ja nüüd on siis modereerijad leidnud, et minu kommentaarid olid sobivad ja pannud neid mitmekordselt. ega nad ju seda vaata, et mitmekordselt on.
Annemari Otsing6. september 2019, 11:48
See koolilaps arvab, et inimene muutub tagasi ahviks. Ta pole kooliprogrammigi omandanud- inimene pole kunagi ahv olnudki, et ahviks tagasi saada. Inimesel ja ahvil oli ühine esivanem.
oioi6. september 2019, 12:56
No ikka konkreetselt ahvist arenes - usujüngrid usuvad nii - ja võitlevad tuliselt selle vastu :D
Viki6. september 2019, 11:44
Tule taevas appi! Mingi laps patrab mingit seosetut juttu ja valitakse nädala tegijaks...Mu 5 poja meelest on ka paljud asjad nõmedad :-) :-) Hämmastav! See on siis meie ajakirjanduse tase.
Jah6. september 2019, 11:55
Kurb küll, kui poliitikud meil sellisel tasemel, et isegi 'mingi laps' aru saab, milliste rumalustega tegeletakse.
Kes siin ajakirjandust on näinud? Tsirkus on käimas täiega.6. september 2019, 16:32
to jah6. september 2019, 16:46
Ja millised poliitikud siis? Minumeelest on ka nõmedad - need kes 17a meile seda jama kaela mässisid mis nüüd ka avalikuks vaikselt hakkab tulema.
Just6. september 2019, 11:42
Muidugi. Mifa oodata. Tehke ära otse demolraatia, mis ongi õige demoktaayia ja ratifitseerige harta.
mis see 6. september 2019, 12:42
otsedemokraatia on, poliitikud pesevad su ajud ära ja otsustad nii, nagu nemad tahavad.
apoliit6. september 2019, 11:35
Ajakirjandus puhub järjekordset poliitilist mulli, nüüd on ohvriks valitud üks naiivne lapsinimene.