Miks vana Mersuga üldse esindusse hooldusesse minna??? Kui sõidab ilusti ja ülevaatusel ei kobiseta, siis sõida edasi, ainult iga 10 000 km. järel vaheta mootoriõli! Ma olen igasuguste vanade pannidega sõitnud kui maakohas elasin: Ford Escort, Sierra, Opel Astra, VW golf 2, 3 ja ma hooldasin neid ise ja ei olnud mingisuguseid probleeme. Mul ei oleks uneski pähe tulnud nendega esindusse minna! Nii palju mul mõistust on, et nukkvõlli, hüdrotõukurid ja nookurid vahetada, plokikaane tihend, piduriklotsid ja kettad saan samuti ise vahetatud. Ega autoremont ei ole kellassepatöö!
Pääses päris hästi esindusest.Preemium klassi auto pidamine on kordades kallim kui muu tarbesõiduki.Vana preemium klassi autoga ongi paraku nii et igaüks jõuab osta aga pidada mitte!
Sõidan suurega, üle poolte, kes trassil jalgu jäävad, on Toyotad. Ju neil on gaasipedaal lisavarustuses. Ja kaikaga hoogu lükates ongi sõidutempo ebaühtlane.
Toyota pole mingi auto, vaid seakyna millel 4 ratast all. Ja trassil avariisse ei taha sellega sattuda, sest plekk on neil olematu võrreldes saksa ja rootsi toodanguga. Lisaks inetud on ka need toyotad. Pole tegu ega nägu. Honda Accord on üks väheseid ilusaid jaapanlasi. Avensised ja gorillad seevastu koledad kui öö.
olin ise varuosade poes kui kaks u 30a meest küsisid neid musti osasid mis käivad noh sinna.müüja naisterahvas küsis kaspiduri klotsid.mehed kehitasid õlgu
saavadki igas teeniduses lüpsta.kuna naad teavad .läks käima ongi auto korras.ei ole vaja halvustada naisi kes autost ei tea rohkem kui rool ja rattad.tunnen mehi kes ei tea sedagi
Näha jah, et oled oma a j ud ära joonud. Nimelt, kui sa auto maha müüd siis millega sa IoIIpea Läti alko järgi sõidad? Sinusugune saab ainult Eestist trojnojd osta, sellel pole siiani aktsiisi.
No elu õppetund! Alati tasub võtta enne taoliste toodete ja teenuse tarbimist hinnapakkumine. Ehk oleks mõistlik lasta teha kahes osas, et korraga nii suurt summat ei peaks välja käima.
Sellist vana räime pole mingit mõtet esindusse tassida. Seda enam, et kuliibinid on sumpsi tühjaks löönud ja mujalgi ratsinud.
Lasku remondiraha eest õhtulehel lugu kirjutada, et Hunt müüb unelmate autot ja võib- olla mòni fänn ostab ära. Kui ei siis romula kaup.
Mercedese hooldus ongi kallis, tegemist on ikka ju luksusautoga. Kui vahetati pidurikettad ja klotsid (mitte siduriklotsid!!! - asjad mida polegi olemas, aga millest "asjatundjatest" kommentaatorid siin kirjutavad), siis 400-500 eurot on normaalne hind. Muidugi kui tegemist on originaalvaruosadega, mida Silberauto kindlasti kasutab. Aga kes tahab odavamalt, see võib alati endale osta näiteks Dacia või muu odavama auto. Sõidab küll ja saab istudes edasi!
Kusjuures on mersu ülalpidamine tunduvalt odavam kui näiteks audil või bemmil. Isegi kordades odavam. Mina muidugi ostan varuosad ja õlid ise ( muidugi kvaliteetsed) ja lasen vahetada silberis. Garantii töödele on silberilt ja materjalile tootjalt. ;)
Mercedes ja luksusauto???? Kas hariduse said lasteaia sõimerühmas ja istud seal tänaseni? Mercedes on täiesti tavaline laiatarbe toodang. On küll natuke eksklusiivsemate lisadega S-klass, aga ka see ei liigitu luksusauto alla. Luksusautode hinnad algavad sealt kus mercedest hinnad lõppevad, ainult üks null tuleb ka lõppu lisada.
MB kontsern teeb luksusautosid Maybachi nime all. MB S-klass on tavatut natuke järele aidatud variant. E- klass mille remondiarve siin hinge kinni võttis on kõige tavalisem neegritakso.
https://naisteleht.ohtuleht.ee/965558/brigitte-susanne-hunt-jagab-kallimale-vihjeid-kihlasormus-peaks-maksma-1500-eurot
https://kroonika.delfi.ee/news/inimesed/brigitte-susanne-hunt-oma-kallimast-ron-teab-vaga-hasti-et-minu-jaoks-on-olulised-kaks-k-tahte?id=83954610
Ja mis need kaks K-d siis on? "Ikka komöödia ja k-e-p-p," veeris Brigitte Susanne kelmikalt vastuseks.
Alles lällas kuskil artiklis, et mees peaks talle vähemalt 1500€ maksva kihlasõrmuse kinkima, nüüd nutab siin mingi 900€ arve pärast, las mees maksab kinni siis, milles probleem? :D
Oot oot mis renaultil viga on? minu piduri klotside vahetus koos piduriklotsidega läks maksma 34€😂😂😂 tundus, et isegi kallis oleks pidanud järelmaksu küsima😱😂😂😛💶
Ma ju kirjutasin renault clio klotsode vahetus koos klotsodega läks maksma 34€(klotsid 14€ pkus vahetus 20€)!!! Mingi eriline tainas oled või ei oska lugeda???
tuleks ikka arvestada ,et kui ostad sellise auto,siis originaal jupid on kallid .Ostsin Armani käekella ja remonti viies kohe õeldi,et kui originaal juppe tahate läheb kalliks,loogiline,,,.Ostku Reno ja ärgu vingugu,,,,
mis imemehed esinduses on koolist tulnud tähtsust täis31. juuli 2019, 11:17
kes remontida midagi ei oska.ainule vahetada juppe.sealt ka arve.kogemus pumba rem karlaauto küsis 3 x suuremat hinda kui oisudiisel.auto remonti peab oskama mitte õppima.lihtsalt tuleb end täiendada.kui kodus on tangit ja lööktrell olengi juba hambaarst
koolides ongi õpetus vanamoodne. Ise ka selle üle elanud kus vanamoodsalt õppinud tehnikud panid valediagnoosi. Ikkagi pidin ise testriga tegeliku vea üles otsima.
Power Hit Radio on intellektuaalide raadiojaam..
Selles töötamine vajab eeldusena laia silmaringi ning matemaatilist üldistamisoskust mis on vajalik innoveerimiseks.
Or not.
Sisuliselt on tegu vabriku liinitöölise moodi konveieri taga seistes
etteantud lääne tümpsulugude järjest ettemängimisega arvutist paari nupulevajutusega..
Seda võib mulle ka Winamp teha
(mäletate, oli selline programm kui arvutitel oli veel 1000 korda vähem
töömälu – 16MB praeguse 16GB asemel..)
@Petuskeemi otsa astusid - Unustasite mainida, et Saksamaal on valdavalt 60€ / tund mehhaanik ning varuosad kohe kindlasti nii odavad ei ole : ) Ma olen ise Saksamaal käinud aastaid, tean mis hinnad seal on,
Maksab küll aga ta ei rääkinud siduriklotsidest!31. juuli 2019, 11:23
Ma olen ise ka Saksamaal käinud ja tehakse 24h 155-187 euri eest siduriklotside vahetust! Vahetus ta ei rääkinud siduriklotsi endast! Sest saksamaal dokumenteeritakse kõik ära! Siduriklotsid võivad pärineda kus tead indias ja sama kvaliteediga nagu Austria ja Saksamaal toodetakse või USA ja ka Türgis. Kus autosid toodetakse!
Petuskeemi otsa astusid mida meie toompea mitte kunagi ei liiguta seda karva võrt31. juuli 2019, 10:59
Saksamaal käisin vahetati esituled 58 euri, siduriklotsid 155 euri, uueukse vahetus 70 euri ja jahutus süsteem 110 euri pluss 33 euri eest sumbuti terves ulatuses ning amortide kontroll 74 euri, selle hinna 74 euri, sisse üks amorti välja vahetus. kokku ümmargune number 500- euri! Sinna pandi kaasa paberid kus need piduriklotsid pärinevad ja karantiin aeg 4 aastat. Aga teie aga valige ikka neid, ja makske nende elukulud kinni!
Hea kloun. Tema käib autoga saksamaal remondis!!
Neid muinasjutte võid ehk vanaemale rääkida (või siis selle brigittale).
Ja kui sinna läksid, siis läksid jalgsi?Auto kaenlas?
Summa täiesti olematu mille pärast paanikat teha. Minu bemmil läks veatuli põlema, see läks maksma koos hooldusega 3000. Kas peaks nüüd ka sellest igal pool kirjutama?
soomes VEHO-s tehakse sinuga tööde kohta leping kus kirjas kõik tööd mis sa tahad et sinu sõidukiga tehakse siis anna sellele paberile allkirja ja kui lähed autole järgi pole midagi oiatta et miks nii või naa tellisid maksad nagu restoranis.hinna kohta saad ka ette kalkulatsiooni kui palju kogu pull maksma läheb.lihtne.
Nii oleks tõesti lihtne ja inimene saaks kalkuleerida, kas teha tööd kohe või siis, kui raha tööde eest maksta on.
Millegipärast meil ei taheta nii teha. Huvitav, miks küll ;)
Pole see Eesti ka Soomest erinev... tehakse samamoodi tööde akt ja annad allkirja (olen Silberauto klient). Iseenda viga, kui ei kontrolli mis seal kirjas on ja millega nõustud. Hiljem kisada on veidi narr, kui tahad sõita uhke autoga ja siis avastad, et appi... remont ju maksab.
Tibud ja vanurid on esinduste lemmikud - neid saab ikka lüpsta erilise tempoga, sest ega nad ju tea, mis asjad maksavad. Ja ei oska ju uurida ka.
Seepärast ongi valusaid vitsad need õpetajad.
Piduriklotside vahetamine tehakse ära tegelikult sixpack-ga, selle raha eest oleks saanud odavama otsa nädalase reisi kuskil Vahemere ääres näiteks.
Mul isa käis ka algul esinduses mingit juppi küsimas, õnneks ikka enne ostu helistas mulle ka - konkreetselt ilma igasugust häbi tundmata küsiti 1500.- ,hiljem saime sellesama asja (uuena) 100 euro eest.
Kui Silberautos teatakse, et mersu remont nii kalliks läheb, miks siis autoomanikule ei öelda enne tööde tegema hakkamist, mis hinnaga peab arvestama?
Kui auto oli hoolduses, siis oleks ju autol vead ära näinud ja tööde loetelu-hinnad saanud ära öelda. Siis too õnnetu autoomanik teaks, kas ta laseb tööd kohe ära teha või vaatab mingi muu variandi.
Kui Silberautos on head palgad ja neile pole probleem tuhandeid autoremondi eest maksta, siis enamikele inimestele lööb suurem autoremont kõva augu eelarvesse. Inimestel ei pruugi olla seda raha kohe võtta.
Muide sama on ka hambaraviga ;)
Staariks on ikka vist liiga palju nimetada31. juuli 2019, 10:26
aga kui raha ei ole,hoia esindusest kaugele.Võiksid oma arvukatelt seksipartneritelt kellega kolmkorda päevas suksutad nõu küsida,need on vast rohkem autondusega kursis.Mina olen aru saanud,et sul pappi nagu putru.Müüsin kunagi oma viimase vindini sõidetud rehve.Ostis see,kes oli kuus kuud tagasi endale tutika X5 ostnud,tahtis need talvekummid uuele autole alla panna.Ehk et auto soetate nii viimase hingetõmbe eest,et hoolduseks ja kütuseks enam pappi ei jätku.Hullult häbi oleks halada.Väline pilt on suur rikkus,sisu on viimased veeringud.
Kogu jama algas sellest, et ta eemaldas ise tahmafiltri, mis on keskkonna vaenulik tegevus. Noorel inimesel võiks olla rohkem teadlikkust ja hoolivust oma ümbruse vastu. Ok, kui kliimasoojenemist eitad, aga linnas on kahtlemata heitgaasidega probleeme ja see on lihtsalt kõigi kaaskodanike suhtes kole ja inetu tegu. Seejuures suuri pisaraid filmides inimestelt laike ja kuulsust koguda, on eriti nõme.
Kui eemaldad antud vidina, siis auto ei vasta tootjapoolsetele tinginiatusele ehk reaalselt autot ei tohiks arvele võttagi. Banaaniroigi vark, kus antud rondid ylecaatuselt läbi lastakse.
Muidugi on nõme, kui oled oma autoga korralikult hoolduses käinud, kuid kohe peale hooldust tuleb autoga mingi jama...mis point sellel hooldusel on, kui vigu õigel ajal ei avastata ja õlivahetuse-kontrolli eest esitatakse sulle 500 eur arve?
Müü oma mersu kähku maha ja Silberautosse ära oma jalga tõsta!
Omal kah palju tuttavaid, kes mersusid, Silberautot ja nende hiigelarveid kiruvad. Mujal tehakse töid korralikumalt ja rahakotisõbralikumalt.
keskmine kommenteerija on siin paras ullikene. lugesite ikka artikli korrektselt läbi ühes või teises väljaandes? tibina auto ca tonnane remont jagunes järgnevalt: ca 500 eur TAVAHOOLDUS (preemium sakslasel pole üle aasta tehtav suurem hooldus 500 euro eest mitte mingi summa) ja ca 450 euro piduriketaste ja piduriklotside vahetus (jällegi preemium sakslasel ketaste ja klotside vahetus koos kõigi tarvikutega 450 eurot täiesti normaalne). inimesed, kes siin kaagutavad, et ostsid automaailmast mingi suvalise ketta ja klotsi ja siis sõbraga ning kasti õlle abiga vahetasid ära... no tõesti!
Tähelepanekud on näidanud, et esindusteenindus jääb headele erategijatele kõvasti alla. Tavalised noored kriimused piusid, kes mingi väikese paranduse asemel uue detaili sulle alla kruvivad, maksumus tuleb ju mitmekordse vahega.
Pealegi... kui Daimler ise kutsub autod uuenduste tegemiseks tagasi... siis see töö on ju nende varasem tegematajätmine! Ja peab olema tehtud tasuta!
Ning lõppeks... tänapäeval ei pea autoomanik olema kohe ka mehaanik või lukksepp. Igale tema liistud, peaasi et välja kantakse. Hetkel jäävad viimased aga autofirmale kitsaks nagu lugeda saime.
Tarkvarauuendus tehtigi ju tasuta. Aga see uus, näppimata, tarkvara näitas ära, mida selle masinaga enne tehtud oli. Ja kust oleks Silber pidanud võtma vana, näpitud tarkvara, mida tagasi taheti.
No tegelikult on ju tal õigus.Pea tuhat eurot nühitakse sisse täitsa umbes.Kasutatakse ära lihtsalt seda,et ollakse esindus.Varsti hakatakse oma autosid lätti või soome viima.
Minul oli ka kunagi 8 aastat e klassi mercedes. Ei saa küll öelda et vigu palju oleks olnud. Korraliku hooldusega vigu ei olnudki. Jama on selles et tänapäeva autosid ei saa osta, neil on palju rohkem jama, kui nendel vanadel. Praegune autogi sai 8 aastat vanaks ja juba viimased 2-3 aastat mõtlen välja vahetamisele, aga pole suutnud välja mõelda mida osta. See mis meeldib, selle kohta on foorumid õuduslugusid täis ja mul oleks vaja autot sõitmiseks, mitte remontimiseks. Sõidan ca 5-6000km kuus ja mul tõetsi ei ole aega teenindustes istumiseks.
Minul samuti väga halb kogemus seal. Käigukasti õli vahetati 44 tuhande pealt kuigi oleks pidanud vahetama 60 tuhande peal. Ja seda ette teatamatta. Ja palju muudki, mida tegema ei oleks pidanud. Oskavad küll nimekirja pikaks kirjutada ja muudkui maksa. Et kui sul on vähegi parem auto, siis sul peab olema raha nendele anda. Vahel jääb mulje, et annagi rahakott nende kätte, selle jaoks sa ju teenidki. Väga halb oli vaadata noori kutte toolil laiutamas ja ülbitsemas vanema daami ees ja topelt arvet välja kirjutamas silmagi pilgutamatta.Ja kas neid töid üldse tehti või hoopis vahetati originaalos
loe oma auto kohta kindalaekasse pistetud manuaali. reeglina õlisid ja vedelikke ei vahetata läbisõidu tõttu vaid aastate tõttu. kui sa oma saksa preemiumi paned garaaži seisma 3/4 aastast ning läbisõit on 10. aastal kõigest 40 000 km, siis hooldusjuhise järgi vahetatakse sul seal ikka omajagu rihmu ja vedelikke / õlisid ära. võiks nii palju ikka teada, et materjalile nimega kumm / polümeer / plast ning vedelikele mõjub seismine aja jooksul vaat et hullemini kui pidevalt töös olevale sõidukile.
Staar ja tema romust auto. Tahaks ju silma paista. Kui muuga ei oska , siis vähemalt autoga ja seegi ei õnnestu. Nüüd selgus veel lisaks, et rumal ka...
Romuks on ta ise ta teinud. Suhtumist autosse näitab juba tahmafiltri eemaldamine. Natuke kirve võitu on jah selle vahetus aga seda ei pea ju iga aasta tegema. Vahetus on enamustel autodel ca 160-180 000km tagant ja kolme aasta peale jõuab selle 5-600 eur kokku koguda küll. No esindustes ehk ei saa selle rahaga hakkama, aga normaalsetes remondikohtades, saab ilusti selle rahaga hakkama.
Et mida kõike tehti, on viimase aja Euroopa Komisjoni nõue.
Ka WV Grupi autodega tuleb nüüd kaasa igavesti pikk tapeet. Samas üsna vajalik näiteks siis kui on vaja kohtus vaielda mõne töö üle.
Mul tekkis seda kommentaariumi vaadates mõned küsimused. Küsimus nr. 1) Miks arvavad siin kirjavigu tegevad tüübid et Brigittel pole ülikooli haridust? Küsimus nr. 2) Miks arvab iga anonüümne hunt, et ta võib kedagi mõnitada, teda tegelikult tundmata? Puudulik lastetuba? See tundub väga ajuvaba. Ja üldse, kutsun inimesi üles tervele mõistusele. Minge hingage värsket õhku, ega sõimake teisi, keda te ei tunne. Kuna ma ise austan inimesi, siis on mul äärmiselt raske aru saada või mõista neid inimesi, kes teisi inimesi ei austa. Ma ei mõista teid.
Aga mugavuste eest peabki ju kallist hinda maksma...ei saa arvata et kallist luksus autot lased remontida hooldada kuskil nõukaaegses garaažis...ei meeldi sõitku vene autoga...
See pole ju nii meeletult kallis. Jõudis auto osta, siis jõuab ka remontida. Sellega peaks arvestama igatahes. Nüüd pole raha enam? Mulje jääb nagu ei tahaks maksta sellist summat... First world problems, sõitku bussiga siis kui autoomaniku elu nii raske on. Ei tea, kas kütust ikka jaksab osta? Autoga käivad kaasas kulud, sh remondikulud, üllatus-üllatus...
Pidurivedeliku vahetus😁Milleks seda vaja teha oli üldse. Valasid natuke peale ja kas see ongi vahetus 🤣Ma vaatan seda nimekirja ja nagu blondiinile kõik ette seletasid.. 4 rehvi maha-peale😃Noh keda see huvitab üldse.
Aga paari jaapanlast küll..reeglina hoolduses käies ehk siis korralist hooldust tehes, auto kontrollimisel selgunud kulunud või purunenud detailide vahetusest teavitatakse eraldi klienti-kas tehakse tööd koheselt esinduses, hilisemal kokkuleppel või leiab klient odavama esinduse(remonditöökoja) Garantii kehtivusel loomulikult teine jutt! Lambist tuhandete euride eest juppe vahetada pole klienti teavitamata ilus!
Mul oli ka esinduses alati mingi jama peale kohustuslikke hoolduseid. Ükskord sain paar km sõita ja 4 tuld lõi põlema, ühe ratta kiirusandur vist oli seekord ja järgmine kord oli lambdaandur peale esindust vaja vahetada. Kuidagi väga kahtlane.
Mersu ongi täielik jama. Meil oli ka Mersu mille, mis peale 1.5 aastat läks kiiresti müüki. Ostuhind oli 25000 ja aastaga sai sinna sisse veel pandud 13000. Koguaeg oli mingi jama. Iga 800 km tagant mingi kammajaa käis. Tuled pidevalt põlesid, auto lammutati peaaegu maatasa, tehti niinimetatud korda ja nãdala pärast jälle tuled põlesid. Elusees ei soeta enam Mersut...
;is seal summades imelikku on? Ise ostsin krooni ajal 3 aastat vana vw caddy. Ostu hinda täpselt ei mäleta oli vist 109 000.-, aga aastaga ladusin sinna 150 000 juurde ja rohkem enam selle grupi autosid ei vaata. Volvo järel lagunemiselt teisel kohal masin mis minul olnud.
Selline jutt ei maksa midagi, sest kogu võimaliku usaldusväärsuse nullib ta ise, reklaamides "ainult esinduses hooldatud" autot, mis on tegelikult nurgataguses töökojas käepäraste vahenditega putitatud (tahmafilter välja löödud, tarkvara manipuleeritud). Seega ei usu ma ka mingeid muid väiteid halva klienditeeninduse ega muu kohta.
silberauto tavaline teenindusstandard. aga jah, mersu pidamine pole kunagi odav olnud, lihtsalt vanasti sai selle raha eest ka mb kvaliteeti, juba mõnda aega aga enam mitte.
ilma tahmafiltrita sõitmine tuleb kriminaliseerida.
DPF filtri eemaldamine süsteemist on väljalaske süsteemi ümberehitus ja see on keelatud. Ehk siis hundu jutt ei pea paika. Selleta liiklemine on keelatud!!!
See kes selle ümberehituse teostas on ka paras tola. Andureid ei ole vaja eemaldada, ega ka neid kinni isoleerida. Tühi töö. DPF filtri eemaldusest piisab filtri välja kookimisest ja tarkvaraliselt põletusprotsessi välja programmeerimisest. Alles jäänud andurite andmetega, ei tehta edasi enam midagi lihtsalt.
See et Silberi arve tuli suur on lihtsalt esinduse teema. Esindus ongi kõvasti kallima töötunnihinnaga, kui tava töökoda.
Silberauto väga halb teenindus on ju nende kaubamärk :D Saigi automarki vahetatud "tänu" nende üleolevale suhtumisele ja ei kahetse, teine Saksa auto esindus on kliendikeskne ja super teenindusega :) Tunned end hoituna, autost rääkimata. Just nende suhtumise pärast olen valmis ostma ka uue sama marki auto, kuigi selle uus disain pole see, mis mulle meeldib! Järelteenindus on võtmesõna! Silberauto........... ajab ropendama. Ja jaa, oligi situatsioon kümmekond aastat tagasi, kus auto läks tavahooldusse ja arve tuli ulmeline, ja mitte keegi ei helistanud ega täpsustanud lisatööde vajadust
Olen samuti Silberauto rahaahnust tunda saanud. Ja ei helista ega kutsu keegi autole järgi. Saab ju mõnuga arvele tööaega lisada! Ülbe ja üleolev suhtumine on neil oma klientidesse.
Ma olen üsna kindel,et autode remondifirmad panevadki arvetele igasugu jampsi juurde. Kindlasti teevad ka asju mida tegelikult vaja pole ja kontrollida ju ei saagi. Veidi nagu hambaarsti teema, võivad nö parandada ka terveid hambaid sest me ju ei tea. Aga muidku maksame ikka...
Jutu järgi tundus nagu oleks tegemist mingi erilise saraga, kus jõutud kuvaldaga 10x ümberehitust teha. Aga ennenäe imet, hoopiski 2013a auto, mis suutis endale korduvülevaatuse juba saada:D
Igasugu autoronti ei maksa osta. Selge see, et kui taastatakse tehaseaded, jätkub vanal autol vigu kuhjaga. Jääb soovida, et vähem pravuuritsemist ja rohkem mõistust.
Tibi ,ää taha Mercedest -see on nii hästi polsterdatud auto ,et sa ess kuulegi ,kuidas põhja alt mõni jupp hakkab ära kaduma ja sa sõidad vastu puud ja saad kõvasti haiget !
See pidi olema ikka väga eriline juhtum kui neiu tõusis lausa tagajalgadele. Seda ei taha ilmselt küll keegi oma lõustaraamatus, instagrammis või mis veel hullem - päris elus näha.
Enamuste tahmakate hinnad on 5-600 originaalid ja 300 b-varuosana. Vanetus ei võta üle poole tunni, aga esindus ja enamus remondikohti oskab jah selle eest ulmelist summat küsida. Norm hind originaal osal koos vahetusega oleks maks 650.-
Haha. Mis sa selle vana panniga lootsid? Et lihtsalt istud sees ja poosetad? Et saaksid igal pool laiutada, et oled selle oma raha eest ostnud? Nüüd siis näeme, millise sara suutsid osta.
See auto ju pole korras, sest puudub DPF filter ja selle rõhuandur.30. juuli 2019, 23:52
Nagu ma aru saan, siis sellel autol on tahmafilter (DPF) vahelt välja lõigatud ja mootori tarkvara ümber kirjutatud. Sellisel juhul ei ole ju auto korras. Siis Peab Hunt autole taastama tehase algse seisukorra (paigaldama uue DPF filtri ja tahmarõhu andurid tagasi) , kui tahab seda korras auto pähe järgmisele ostjale ostjale müüa.
Õige käitumine esinduselt oleks olnud, kui nad ei oleks sellist autot garaazist välja lasknudki, millega liiklemine keelatud, Vähemalt politsei võiks selle artikli peale tehnoülevaatuse tühistada ja suunata erakorralisele ülevaatusel. Selline utiil ei saa seda kuidagi läbida.
Ta ei pruugi valetada. Ta võis ülikoolis käia küll . Avatud uste päeval . Või siis mõnele temast targemale oma tuttavale lilli viimas lõpuaktuse puhul.
KOMMENTAARID (167)