Inimesed

LAHUS! Liina ja Mihkel Raud: elus ei lähe alati nii, nagu oled lootnud

Toimetas Katharina Toomemets, 30. juuli 2019 08:11

264 KOMMENTAARI

t
tõsielust/ 31. juuli 2019 12:13
Kas tegemist oli Mihklil järjekordse eksperimendiga naiste suhtes?? Nii need naised õnnetuks tehakse!
k
Kahju.../ 1. august 2019 10:01
...liinast,aga nii õhku täis mehega,kes arvab,et on maailma naba,ongi raske koos vankrit vedada.Olen vaadanud saateid,mida viib läbi M.Raud,siis tule taevas appi,oh neid sapiseid küsimusi ja ütlemisi.
v
Viiv/ 31. juuli 2019 08:47
Teiste õnnetusele õnne ei rajata!
n
naine ja mees/ 31. juuli 2019 08:17
Miks on vaja tervele maailmale kuulutada,nüüd lahutan,nüüd abiellun,nüüd lähen turule....... ei sobi,tehke,elage,olge soliidsed.....
l
lugeja/ 31. juuli 2019 07:26
Aga nooed naised on ju hullud vanade ja ära peetud meeste järgi.
t
to lugeja/ 31. juuli 2019 08:33
eiolenii, vanadel "ärapeetud meestel" on soovmõtlemine ja kompleksid nii suured, kui ei saa aru lihtsast tõest, noored naised on ebakindlad ja otsivad lihtsalt vastuseid kas oma sünnikodus toimunule või et mida eluga peale hakata.. endast väljaspoolt. Paljud pole täiskasvanuks veel saanudki ja ise arusaamata satuvad iseseisvumise asemel uue issi otsa... isa-tütre suhte sarnased suhted.
v
väga eakas memm/ 30. juuli 2019 23:46
kui keegi kelleltki mehe või naise ära võtab, siis võetakse see ka temalt endalt ära. Ehk varsti kuuleb uusi uudiseid uuest armumisest, mis on ka loogiline.
e
30. juuli 2019 22:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mis siin aru saada/ 31. juuli 2019 08:47
nii nagu noorel naisel nii ka noorel mehel on väga lihtne langeda vanema ja kogenuma võrku. Kui ikka põlvkond vahet, ehk siis üks põlvonnajagu rohkem elanud, asi see noorem ära võrgutada pole. Aga mida pakub selline saakloom sellele põlvkond vanemale? ... Aga elu on karm ja õiglane, sel hetkel kui saakloom käes, on küttija saaklooma saakloom. .. ja siis algab selline tore uus lehekülg elus.
0
08:07/ 31. juuli 2019 23:59
No ei tea, kui mina noor mees olin, siis vanaemad mind ei huvitanud, et nende võrku langeda. See ju lausa nekr0fiilia. ;)
T
?/ 30. juuli 2019 20:52
T20.03 Eks saite teie ka oma sahmaka,kui artiklit lugesite ja minu kommentaari.
e
30. juuli 2019 20:07
ei tahtud noore naise elu ära rikkuda.

n
30. juuli 2019 20:06
no vot. nii ta on. aga ma arvan, et elu läheb edasi ja see ei ole teiste asi kommenteerida.
m
miks siis/ 30. juuli 2019 21:03
see teiste elu siia üles riputati...rahvale kommenteerida??
m
mis siis tegelikult juhtus/ 30. juuli 2019 19:16
l
Lätlane./ 30. juuli 2019 19:16
Milline rõõm, et jälle nii hästi läks.
r
ruudi/ 30. juuli 2019 19:11
Viljakas vend Välja näeb ka nagu tüüpiline türklane
t
Tüüpiline/ 30. juuli 2019 23:07
i
Iga Sotsi unistus/ 30. juuli 2019 19:03
Saada oma laste õeks või vennaks n.e.e.g.e.r
k
kas/ 30. juuli 2019 20:30
oled l o l l või mängid?
k
kas/ 30. juuli 2019 20:31
oled l o l l või mängid?
2
20:31/ 30. juuli 2019 22:54
Küsisid enda 20:30 kommentaari kohta?
u
Udupasun./ 30. juuli 2019 18:50
Ahhoi eestlased,milleks erutus sel teemal.Mihkel ja Liina ajavad oma asju.Vaevalt neil lapsed milleski ilma jäävad.Läts kuis läts.Kelle asi see on?Elame oma elu elamisväärsest ja asi ants....
&
30. juuli 2019 18:05
"Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemale jõuda" (Mihkel Raud)
t
tiigrikutsu/ 30. juuli 2019 18:03
...sest et olen tiigrikutsu ja ma ei karda kedagi.....

S
?/ 30. juuli 2019 17:15
Saime siis nüüd kõik musta pori näkku.Ilus elu, tore elu, musterpere näol.
t
to ?/ 30. juuli 2019 20:33
mis pori see antud juhul sinu näkku lendas, imelik inimene?
r
30. juuli 2019 17:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
30. juuli 2019 18:41
Kas sa räägid enda alluvatest,ei kuula sõna enam.
N
😁😁😁😁/ 30. juuli 2019 16:52
t
tegelikult/ 30. juuli 2019 16:51
Perekonnaseisuameti andmetel on kõige suuremad lahutajad ja lastele toetusrahade maksmisest kõrvalehiilijad peaasjalikult konservatiivsete vaadetega mehed, kellele meeldivad juhusuhted ning vastutusest kõrvalehiilimine
r
R/ 30. juuli 2019 19:30
Perekonnaseisuamet ei tee sellelaadset statistikat!
t
To: tegelikult/ 30. juuli 2019 19:53
Palun tõesta!!! Kas mitte Ilvesed, Kaljulaidid, jne ei ole mitte kõige produktiivsemad selles vallas....
õ
Õnnetu/ 30. juuli 2019 16:48
Tõeliselt kurb uudis.Tundusite imeliselt hästi sobiva paarina.Õnne teile ja teie imearmsatele lastele!
'
30. juuli 2019 16:36
h
ha haa/ 30. juuli 2019 16:45
Millal sina Ruuben Kaalep oled muutunud eeskujulikuks sotsiks??
1
16:57/ 1. august 2019 00:02
Kõige suuremad Iitsid on kesikud.
v
väga õige otsus/ 30. juuli 2019 16:25
Kui seksi enam abielus ei ole, pole mõtet enesepiinamisega rohkem tegeleda. Tuleb lahutada ja uuesti abielluda.
m
mõmmi/ 30. juuli 2019 16:46
Kas olid kolmas osapool seal seksis, et kõike nii täpselt tead?
k
30. juuli 2019 16:02
Kas inimesed ka laste hingeelule mõtlevad või ainult oma taguotsale,vastik on kuulata neid lahkuminejaid,kui abiellute ja sünnivad lapsed,siis peab see liit igavesti elu lõpuni kestma,mitte mõtlema oma hetke emotsionaalidele.Häbi,häbi,häbi!
a
analüütik/ 30. juuli 2019 16:53
See ei ole sotsidele vastuvõetav,et ühega ja elulõpuni.Kui kuskil midagi pikemat ja nooremat näevad-nii kohe tõmmupoiste juurde.Vahet pole,mees või naine-nad kõik paras vikerkaare kamp.
n
30. juuli 2019 21:21
Nüüd on ju kärgpered moes ja häbi on nõrkadele, kes õigel ajal ei taibanud paati vahetada.

n
Nii on/ 30. juuli 2019 15:53
20 aastat vanusevahet on raske ületada - inimesed on lihtsalt erinevates eluetappides . Nii nagu eri kultuuridest pärit inimestel raskem on kui neil, kes kõiki asju oma kaaslasele selgitama ei pea.
l
loll jutt/ 30. juuli 2019 16:01
...eelmiste naistega oli ka 20 aastat vanusevahe või?.....
s
Statistikaamet/ 30. juuli 2019 15:32
Üldse ebahuvitav, kunas näiteks eelmine aasta 2018 oli sõlmitud 6 573 abielu ja vormistatud 3 199 lahutust.
p
30. juuli 2019 15:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ekre jumaldajale/ 30. juuli 2019 15:34
Kas sulle ekrelasele on kahe ajupoolkera vahele surutud mälukiip, millest terabaitidena tuleb seda liberiteksti?
v
Viika/ 30. juuli 2019 15:12
Mihkel. ära nüüd uuesti jooma küll hakka. Oled andekas muusik ja sõnaosav mees, igav sul elus ei hakka. Ja lapsed on teil tõesti kaunid, valisid ilusa emme neile.
l
laulab/ 30. juuli 2019 16:53
nii saadana mustalt et norm kõrvakuulmisega inimesel need lokaator agregaadid lihtsalt tolksti kukuvad ära küljest
e
Evolutsiooni pole olemas./ 30. juuli 2019 14:59
Eks see tema emane oli ka küllalt tühja pilguga. Isega kaua pidas Mihkel vastu.
m
Musta porri / 30. juuli 2019 14:40
Nüüd saab segamatult valmistuda uue elulooraamatu 2 osa väljaanda jaoks. Muidugi sallimiste ja teiste EL "väärtuste" soustis. Edu.
S
Sally/ 30. juuli 2019 15:10
Sallida, sallida, sallida jah ja sallida, sallida, sallida jah! Salei, salei, salei !
k
Kersti K/ 30. juuli 2019 14:28
Sotsiaaldemokraatide värk ...
t
To Kersti K/ 30. juuli 2019 22:59
No aga muidugi, Sotsid ju alati pereväärtuste eest hoolitsenud. Ha-ha-ha-ha-haa
v
Vanem naine/ 30. juuli 2019 14:27
Nüüd joondu-valvel ja start noored naised, Mihkel Raud on vaba!
v
viisakas/ 30. juuli 2019 16:51
Mitte joondu - valvel vaid kõhuli pesumasinale .

v
vask/ 30. juuli 2019 14:13
Raual nüüd ring täis- oli kõigepealt endast tükk maad vanem naine, siis enamvähem endavanune ja lõpuks tükk maad noorem. Ega polegi enam midagi oodata.
o
on ikka/ 30. juuli 2019 20:10
poisid ka vaja äraproovida..
i
Ikka kõik nihu/ 30. juuli 2019 21:40
k
kodanik/ 30. juuli 2019 14:09
Armastus tuleb ja läheb aga süüa tahad alati saada.
ä
äpud/ 30. juuli 2019 13:50
eks aluspesu peab ju ka teinekord vahetama ja "followers" grupp tunneb igavust kui pole uut paarilist.
s
sussi sahistaja/ 30. juuli 2019 13:50
Mihkel võiks ikka vähem õhku täis olla. Nüüd kui pere minema lendas on aega aur välja lasta.
t
Tule taevas appi!/ 30. juuli 2019 13:47
Esiuudis ja peaaegu 200 kommentaari, on alles kuulsad prominendid.
z
ziidiuss/ 30. juuli 2019 19:35
Jah, lambakarjale oleks nagu silo ette antud!
r
Rihkel Maud/ 30. juuli 2019 13:27
Eneseimetlejast endine jota.Ime ,et niigikaua vastu pidas.Riigikogust tuli kah ära olles seal mõni kuu aga saades poole aasta lahkumis hüvitist.Kolmerautses meeldib inimesi peedistada sots selline !
k
Kes/ 30. juuli 2019 15:36
temaga koos joonud pole? Loe raamat läbi.
k
Kaval naine/ 30. juuli 2019 13:22
Liinal pole häda midagi, sai oma tahtmise, elab USA-s, Chicagos ja silmapiiril terendab varsti mõni noorem ameerika mees. Mihklilt ka alimendid tiksuvad ja elu nagu lill.....Milleks sombune ja vaene Eesti ning vananev mees.
e
ei ole Mihkli fänn/ 30. juuli 2019 15:19
mitte vananev mees, aga vanamees
x
x/ 30. juuli 2019 13:21
See abielu oli juba ettemääratud purunema - ja nii läkski

m
Mina/ 30. juuli 2019 13:15
Arvan, et igal oma elu. Keda see kotib. See ainult minu arvamus.
r
raud võib ju nn staar olla/ 30. juuli 2019 13:05
see ei tähenda veel meest.nagu veel kivisaar ja talve
o
30. juuli 2019 14:25
oi oi ,kui kade ja kibestunud
m
mõõdunud on need päevad kui nii tihti oldi koos/ 30. juuli 2019 12:57
n
Noor Vahtrapuu/ 30. juuli 2019 12:56
Vanaraud-mine kooli koos plagiaatoriga!
r
roostes.../ 30. juuli 2019 12:52
....raud vajab püssirohtu.
n
no mis ma ütlesin!/ 30. juuli 2019 12:50
ütlesin kohe, et see ei jää kestma, 19 a on liig, algul on tore, kui liina on plikake ja mees tundub huvitav, aga liina sirgub naiseks ja siis vana mees enam tore ja huvitav ei tundu. isegi kaua kestis. kolm abielu lõhki elada - on see vast mees!
t
tallimees/ 30. juuli 2019 13:01
ega vana hobune ei jõua ka eluaeg kaerru süüa
l
Liina/ 30. juuli 2019 13:03
o
Oraakel/ 30. juuli 2019 14:53
Vàhemalt on kôigist ausad naised teinud, enamus mehed seda ei suuda. Parem lahku kui hambad ristis kogu maailmale tôestamatut tôestada.
j
Jube/ 30. juuli 2019 15:39
kui selline haugub kodus kogu aeg.
k
Kommenteerijate õigus/ 30. juuli 2019 12:47
on kommenteerida! Kui inimene kuulutab ise ajakirjanduses, et läksid lahku, siis on ka igal ühel õigus oma arvamust avaldada. On KUMMALINE , et RAUD tõttas oma isikliku elu negatiivset uudist kogu Eestile kuulutama. Mina ei ole tema ARMAS SÕBER !!! Kas ajukene ei soovitanud hoopis vait olla ja oma elu uudised, perekeskseks jätta!
t
to Kommenteerijate õigus/ 30. juuli 2019 15:15
sinule, totuke, polegi nad midagi kuulutanud. Täna õhtulehte, et see inimeste isiklikel kontodel luusib ja sealt leitust artikleid vorbib. Ikka selleks, et sinusugustel oleks, mille kallal vinguda. Kas sinu ajukene ei soovita sul ka mõnikord pool suud kinni hoida?
S
,,../ 30. juuli 2019 20:00
Seda enam, et teades kui suhteliselt ebapopulaarne ta viimasel ajal rahvasilmis on ja milline saab olema selle nn. megauudise vastukaja..., Ei huvita, peaasi, et pildile saaks.
p
Perekonna traditsioonide päästja/ 30. juuli 2019 12:47
Miks Varro nüüd seda abielu ei suutnud päästa?
s
sortside hirm/ 30. juuli 2019 13:00
Sellist abielu pole võimalik päästa kui inimestel dollarid silme ees ja lahkusid Eestist paremat elu otsima.Pealegi-siin keegi mainis,et pere jäi kokku,plikal pidi hästi tõmmu mees olema ameerikas.
a
Anwelt/ 30. juuli 2019 13:15
mihkel teeb Varrole nimme plässi ja läheb pillerite-lillepeiude juurde kolmandaks

a
Ann/ 30. juuli 2019 12:33
Kurb uudis muidugi, aga ju siis Mihkel ongi raske juhus ja paistab, et Liina oli siinkohal Mihkli naistest kõige kannatlikum. Kahju lastest muidugi.
m
Mann/ 30. juuli 2019 13:01
Mihkel on sots-seega,see on isegi väga raske juhus!
m
Mann/ 30. juuli 2019 13:11
suur üksteise külgtõmme kestab kolm kuni neli aastat, seejärel esitatakse küsimus.... KES SA SELLINE OLED.................MINA OLEN SELLINE JA MULLE SA EI MEELDIGI
l
Lii/ 30. juuli 2019 12:29
arvata oli sellise ûlbikuga ja ennastäid Rauaga ei suuda keegi elada rôve vinguva háàlega vanur
t
to 12:29/ 30. juuli 2019 15:17
ja sina rõve vinguv kommenteerija, kes sinuga suudab elada?
k
30. juuli 2019 12:27
p
Paber,nuga,väärid/ 30. juuli 2019 13:03
Kahju,et nii läks?Kas kahju,et esimesest,teisest või kolmandast naisest lahku läks?
m
Mari/ 30. juuli 2019 12:27
Mulle see Raud pole kunagi meeldinud, keku!
m
30. juuli 2019 19:01
Mulle ei meeldi Mari ,aga ma ei lähe seda teistele kaagutama
k
kusjuures/ 30. juuli 2019 12:25
naised käituvad samamoodi,nii,kui rikkaks saavad,hakavad noori poisse jahtima.20 aastat nooremaid jalgpallureid voodisse vedama.
r
ragnarök/ 30. juuli 2019 12:24
ongi midagi hapukurgihooajal järada
a
Autor Toomemets/ 30. juuli 2019 12:16
Ei too tuulekene sinu pööningule uusi tuuli! Miks sa tuhnid teiste elu? Äkki oled haige?
t
to Haledad!/ 30. juuli 2019 12:03
Vanusevahe liiga suur ja noorel naisel ikkagi elu noorematega elamata jäänud. Ning, kui mehel on ka selline iseloom nagu ta on, ei jäägi muud, kui lahku minna.

k
kai/ 30. juuli 2019 12:01
oh, mis sellel mehel viga on , et ükski naine temaga pidama ei jää....
t
ta lihtsalt/ 30. juuli 2019 12:23
pole abielutüüp. ja mis neist naistest hurjutada. elagu üksi ja kasvatagu võrdselt lapsi.
K
*)/ 30. juuli 2019 14:09
Kai, ükski abielu pole nagu lill.
v
Vanaraud/ 30. juuli 2019 11:56
kuidas mihkel külale-nõnda küla mihklile!
u
uus ekre/ 30. juuli 2019 11:52
helmega on lõpp,tartus on parimad tegijad.....
k
30. juuli 2019 11:57
kas sa oled purjus või rase
m
milleks kiun/ 30. juuli 2019 11:46
see on ju väga tore uudis,sest kuskil on puhkenud uus õis,mida mesilased ründama hakkavad.See ongi ju normaalne demokraatlik ühiskond,kus ladvik elab luksuses jas vahetab partnereid nagu pesu ja vaesed lähevad aina vaesemaks,ning kehvemad neist elavad pappkastides sildade all.Praegusel ajal toimub ka kapitalismi demontaaz,kus likvideeritakse keskklass,mis on tülikas vahelüli korporatokraatiale,mis starbib ohtralt ja sööb nende kasumit.Selle protsessi tööriistadeks ongi liberaalsed väärtused.
s
segi oled või?/ 30. juuli 2019 12:03
see on ju väga tore uudis...isa jälle majast läinud?
s
30. juuli 2019 11:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tegelikult/ 30. juuli 2019 12:16
Buratiinoks kutsutakse venemaal Putinit ja see on kremli trollidel ülevõetud kasutmiseks mujal euroopas
p
Paber,Kivi,Näärid,Mihkel./ 30. juuli 2019 11:32
Noh kui mina Eestis olin,leidis kaasa Chicagost palju pikema.....ja päevitunuma.
h
Hakkab Raua Mihkli lapsi kasvatama?/ 30. juuli 2019 15:28
e
elu läheb edasi/ 30. juuli 2019 11:27
ega Mihkel sellepärast oma kalleid lapsi ripakile jäta, ta ju ikkagi armastav ja hooliv isa, lahku mindi rahumeelselt ja ilma vaenuta,lapsi traumeerimata, mõlemad targad inimesed,küll nad selgitavad lastele,kui tekib arusaam sellest, miks isa-ema koos ei ole, peaasi, et valitseks rahu, igaljuhul kasvavad lapsed edukateks ja tublideks ühiskonna-tegelasteks, mis on siinkohal väga oluline, soovin mõlemale jõudu, jaksu ja tarkust...
n
nii vana mees/ 30. juuli 2019 12:54
peaks tark olema ikka sedapidi, et suudab pere koos hoida. mihkel polnud.
t
30. juuli 2019 19:03
tarkpead pole vist ise abielus olnud ,et sellist mõga ajavad.Inimesed abielluvad armastusest,aga mitte tarkusest

n
naine/ 30. juuli 2019 11:18
Siin hea näide, pole vaja noortel naistel abielluda meestega, kellel on juba mitu ex-i ja lapsi ex-idega.
s
30. juuli 2019 11:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7
30. juuli 2019 12:38
7 aastat on "korraks"? :D
1
30. juuli 2019 19:05
13.12-le sõimad teist d e b i i l i k s ,aga ise ei mõista kirjutada
a
ab/ 30. juuli 2019 11:17
l
lugeja ja imestaja / 30. juuli 2019 11:16
Millise Linnaga see ÕL on nüüd paari pannud Raua Mihkli , see paistis ,et enne Liinat sai olema ... ohjummalküll nende trükivääratusi küll , hä bi vää rne vä rk
n
normaalne/ 30. juuli 2019 11:14
Liina pidas ikka uskumalt kaua vastu!Raud on ju tõeline närvihaige!
j
J10/ 30. juuli 2019 11:56
Te olete temaga suhtes olnud, et teate? See, milline on inimene TV-s ja oma ttd tehes, ei ole sageli sama, mis inimene kodus oma pere ringis ja vastupidi. Mõni TVs ülisümpaatne isik võib olla kodus paadunud türann, millegipärast tuleb just pidevalt selliseid uudiseid, et kes rahva silmis on suurepärased mehed ja ka naised, need on kodus sageli vägivaldse käitumisega, see ei ole alati füüsiline vägivald, võib ka olla vaimne vägivald. Edukad naised eriti, kuna nad tööpostil peavad särama ja väga head välja nägema, siis maandavad kodu oma pingeid aga sama on ka edukate meestega.
t
to J10/ 30. juuli 2019 12:01
Õige jutt. Aga suuremat osa kommentaatorid nagunii ei mõtle ega järeldusi ei tee, lihtsalt lahmivad ja elavad ennast välja.
m
30. juuli 2019 12:02
mitmes naine olid,et tead
j
J10/ 30. juuli 2019 17:06
Ei tea isikliku teda, elan Tallinna mõistes teises eesti otsas aga kuna osa minu tööst on tegeleda naistega, kes kannatavad vägivaldsete suhete käes, siis on see muster üsna selge. Inimene peab saama end kusagil välja elada, tore kui selleks on mingi hobi nagu näiteks sport või siis muusika, teater, tantsimine. Aga kellel ei jää selliste hobide jaoks aega, need muutuvad selliseks. Õnneks on Mihkel ja Liina siiski mõlemad loomingulised inimesed, seega on üsna väike tõenäosus, et ta oleks kuidagi vägivaldne naisega. Ja Liina ei tundu samuti naisena, kes lubaks end halvasti kohelda.
a
30. juuli 2019 11:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
./ 30. juuli 2019 11:17
n
Noo/ 30. juuli 2019 11:20
Kuidas siis 'selliste vendade' pärast iive madal saab olla, kui nad muudkui lastele naisi teevad?
n
Noo/ 30. juuli 2019 11:34
Väike apsakas - ikka naistele lapsi. Ah, küll mõtlevad inimesed aru said. Mõned sellised siin ikka paistavad olevat. Aga Ahto Lubjakas ju väidab, et naistele lapsi tegevate meeste tõttu on iive madal.
p
30. juuli 2019 11:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Naine/ 30. juuli 2019 11:20
Esmalt palun õpi kirjutama!
p
Plagiaator/ 30. juuli 2019 11:28
Jah,Raudade nimed unustasin kirjutamata,siit sain inspiratsiooni.
l
Liiga / 30. juuli 2019 11:04
palju oli vist ruudulist...!

m
M/ 30. juuli 2019 11:04
Isegi kui minnakse sõbralikult lahku, siis lapsed kannatavad ikka kõige rohkem. Et jõudu ja jaksu ikka lastele.
t
to: M/ 30. juuli 2019 11:18
Kas sõbralkult lahku minna saabki?
m
Mihkel Laud/ 30. juuli 2019 11:34
Lastele saad soovida-Good LUCK!Siis saavad aru,nad ju USA-s.
n
Nii tore uudis/ 30. juuli 2019 11:00
t
toreuudistajale/ 30. juuli 2019 12:05
tahad lapsed omale saada või?
s
see võib olla ka nii/ 30. juuli 2019 10:59
kui inimene juba üks kord lahutab, siis järneb sellele teine, kolmas jne.kahjuks, Liina on väga hea , armas ja tasakaalukas naine, Mihkel armuski tema olemusse, Liina seevastu tarka ja otsekoheselt ütlevasse mehesse, kuid kooselu Mihkliga, sest ta muutus talumatuks Liinale, oma kinnisideedega, veits mürkipritsivana, liialt ennast kehtestavana ja mine-tea, millega veel.
a
am/ 30. juuli 2019 10:55
Niigi kaua suutis selle tõmblejaga koos elada.
t
Tex/ 30. juuli 2019 10:53
Raud on väga edev mees. Selline jätab ka kõige ilusama elukaaslase eemale varju. No aga kui peaks juhtuma vastupidi... siis on lahutus kiire tulema. Ega nüüd polegi muud kut ninaga natuke õhku nuhutada, mida mees valdab suurepäraselt... ning edasi, uute võitude poole. Sest ka kaotada tüüp ei oska ;)
i
Iltalehti toimetaja, sama näoga, sama enesekeskne. / 30. juuli 2019 15:39
k
Kaarel Tara/ täna, 10:55-le/ 30. juuli 2019 19:40
t
30. juuli 2019 10:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kaarel Tara/ 30. juuli 2019 10:55
Isegi lapsed jäävad Ameerikasse.Nuhtlus on see Rauad.
n
Nu/ 30. juuli 2019 10:56
Pakun et raual on teine orientatsioon,kisub meeste poole
t
To Terras/ 30. juuli 2019 11:11
Ega sinu iidol Mart He'l'me siiamaani esimese naisega abielus.
k
küünik/ 30. juuli 2019 10:49
Skandaalikuist ja provokaator olendeist on kõige vähem kahju.
p
pidi/ 30. juuli 2019 10:47
Küll eksponeerisid end, küll kiitsid teineteist, küll laitsid maha kartuse vanusevahest ja mis kõik veel. Kui palju neid ikka oli, kes seda suhet algusest peale kindlana uskusid? Vähesed. Aga lõpuks on see ikkagi nende endi asi (kuulata oleks ju võinud ka :::))) kedagigi.
k
kui lahkuminek juba suure kella küljes/ 30. juuli 2019 10:55
siis võiksid osapooled selgitada, milles oli põhjus?! Milleks nämmutada-oi oii, kui tore oli..aga nuh, ikka juhtub pla pla plaa!
m
marta/ 30. juuli 2019 11:38
Ja mida Sina nii väga selle kõige pärast muretsed?Igaüks elab oma elu nii,kuidas tundub õige olevat.

m
M/ 30. juuli 2019 10:46
Ikka minnakse lahku. Inimesed kasvavadki elujooksul lahku. Mõtlen minagi oma mehest lahku minna. Elatud koos 11 aastat, aga liiga palju miinuseid on kogunenud temaga elades.
n
N./ 30. juuli 2019 11:20
c
C/ 30. juuli 2019 11:37
nüüd said veel ühe miinuse,minult.
m
M/10:46-le/ 30. juuli 2019 12:51
Huvitav-huvitav, ja sina oled siis selline "inglike", kellel pole midagi negatiivset, ehk siis ühtegi miinust?!?
s
siil udus/ 30. juuli 2019 15:26
Inimesed tavaliselt kasvavad elu jooksul kokku mitte lahku, kerge on lahku minna ja küllap uue mehe ka leiad aga lastele isa mitte, armetult vähe on mehi kes suudavad võõra lapse omaks võtta ;-) M
s
Sotsidel/ 30. juuli 2019 16:00
on süüdi alati teised.
a
Aa/ 30. juuli 2019 10:45
Eks eesti meestel on see teema, et ei väärtustata perekonda kui sellist. Võetakse endale trofeenaine, lustitakse paar aastat, tehakse lapsed taha ja siis loodetakse sama tralliga edasi minna. Lapsed ja pereelu oleks justkui naiste kanda. Imestatakse veel, et ei tea mis see naine nüüd nii kurjaks on läinud ja muudkui tänitab aga mis sa teed, kui mehel igasugune initsatiiv puudub pere igapäeva toimetustes kaasa lüüa. Vahib veel suu ammuli ja ootab, et teda ka mitme lapse kõrvalt teenindatakse. Lisaks veel krimpsutatakse nina, kui naine ei näe enam supermodell välja ja ongi nägemist.
j
ja asjad juhtuvadki./ 30. juuli 2019 10:53
v
Vanaema/ 30. juuli 2019 11:41
Aga on ka vastupidi.Ka kõik naised ei väärtusta perekondakui sellist.Ja minnaksegi uuele ringile!
e
ega/ 30. juuli 2019 10:44
M.Raud on tühikargajate leeris nüüd nagu Saagim.
r
royal/ 30. juuli 2019 10:40
sotside ajutegevust peaks uurima teaduslikult, teadupäraselt ei lähe kunagi nii nagu nad loodavad, sest loogika reeglid ja loodusseadused kehtivad alati aga nende usku see ei murra
n
naisuke/ 30. juuli 2019 10:39
...kallima Linna vastu- kirjaviga pole isegi naljakas! Aga väga kurb, et inimesed nii...mõrastavad elu.
a
armastad ennast/ 30. juuli 2019 10:33
siis suhted ei kestagi... inimesi peab armastama.
k
Kusti/ 30. juuli 2019 10:29
Ja see oli see mees, kes pani terve rumala eesti rahva oma pilli järgi tantsima. Kirjutas ühe plätserdise teise järel, luges eneseabi - ning ullikesed muudkui ahmisid õhku. Kogu meie riigikene ja olemus on selline moe- ja ahnuspõhine vegetatsioon. Ei imestaks kui mees nüüd parempoolseks, st. tõeliseks parempoolseks, ei hakkaks...
a
Anti Kommunist/ 30. juuli 2019 10:59
Inimesest võib sots saada-sotsist inimest aga ei iialgi...
r
Rahu/ 30. juuli 2019 11:00
No si.ast wi saa kunagi saia
v
V3/ 30. juuli 2019 17:09
Igal juhul on mees elus rohkem saavutanud, kui mõni niinimetatud blogija. Samas suuda mõni blogija eesotsas kõikide blogijate ema pr. M-ga panna rahva enda järgi tantsima. Hr. Raual on vähemalt natuke ajumahtu antud, rumal ta ei ole.
j
30. juuli 2019 10:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mis teist?/ 30. juuli 2019 10:35
mu meelest oli neid enam..
k
kordi/ 30. juuli 2019 10:56

j
Järeldus kommentaaride lõhjal/ 30. juuli 2019 10:21
Väga paljud inimesed on võtnud enda kohustuseks jälgida nende elu ja iĺmselt kirikus süüdatud küünlaid, et nad kiirem lähutuseni jõuaks.
o
OBUNE/ 30. juuli 2019 10:33
Kitarrist Raua elutöö on eneseeksponeerimine. Mordaraamatud, instad ja ei tea, mis veel on täis teksti ja pilte - vaadakeTöllid, kui ilus ja tark ma olen.
h
Hääl Sillamäe koolist/ 30. juuli 2019 10:52
Sa nimetasid ennast õige nimega OBUNE -troll. Paljude eestlaste elutöö on inimeste solvumine, mõnitamine, kiusamine. Kuidas nad julgevad sinust paremad, aktiivsemad, edukamad olla. Ja täna jälle saate Läti viina lauale tõsta ja end täis kaanida, järjekordne pidupäev on käes.
t
tütarde isa/ 30. juuli 2019 10:08
Mul ainult rahu,pole vaadanud neid ,,raudseid,, saateid!! Eks asi ka selles et Mihkel mind oma saadetega ei huvita,ebasümpaatne!
m
murueit/ 30. juuli 2019 10:12
EI MAKSA SIIS OMA EBASÜMPAATIAT SIIN VÕÕRASTELE INIMESTELE LAIUTADA.Aga vastulauseks siis sulle, et mulle väga meeldib.
j
Jaa jaa/ 30. juuli 2019 10:14
Saateid ei vaata, aga tead, et need sind ei huvita, Rauda ei tunne, aga tead, et ebsümpaatne?
t
täiesti nõus isaga/ 30. juuli 2019 10:21
Sellised pole eeskujud ega saa selleks kunagi.
t
to täiesti nõus isaga/ 30. juuli 2019 10:36
Missugused siis? Ajakirjanikud, saatejuhid, kirjanikud, muusikud, mida kõike ka Raud olnud on?
l
lahkuläinud vanemate/ 30. juuli 2019 10:07
lapsed täidavad puuduoleva armastuse???.... kuidas saab tühjust täita lastega??
l
Loogiline/ 30. juuli 2019 10:00
Ega kaks klouni kaua koos püsi!
A
10:05-le/ 30. juuli 2019 10:19
Aga miks nad üdse k õ i k koos ei püsi? Inimesed , harige oma ajukaarte ükskord, mida te teete ometi? Mul ei tule meelde enam ühtegi avaliku elu tegelast, kes poleks sedasorti negatiivsustega hiilanud. Peale Tarandi-poiste, kusjuures sel Intsul on üks apsakas, millest on 2orduajal2 ka kirjutatud, aga enam ei läheks sel teemal läbi ükski komm! Vana inimese kombel tahaks öelda:austage Jumalat!
1
10.19/ 30. juuli 2019 10:57
Miks sa minu käest küsid, mul ükskõik, kas koos ei ole püsinud klounid, lõvide taltsutajad või mustkunstnikud. Tahtsin täpsustust kodaniku Loogiline käest ,tema ju ikkagi loogikat kasutab, irw
1
10.19/ täna, 10:57-le/ 30. juuli 2019 12:08
Aga miks sa Borni asjus küsid?
0
0:05-le / täna, 10:19 Aga miks nad üdse k õ i k koos ei püsi? Inimesed , harige oma ajukaarte üksko/ 30. juuli 2019 18:19
Millisest jumalast pläkutad ? Usuhullud võiks maa pealt kaduda, sama sotsidega.
S
täna, 18:19-le/ 30. juuli 2019 19:43
Su ajumaht on väga väike, et millestki aru saaksid,mis öeldi...
p
palju õnne/ 30. juuli 2019 09:59
Liina tegi lõpuks ometi õige valiku ja astus EKREsse.
k
Katkised hinged/ 30. juuli 2019 10:08
Kuidas õiget, kui 2 last nüüd õnnetud?
i
inimeseks saamine/ 30. juuli 2019 10:08
r
Rita/ 30. juuli 2019 09:57
Ega isa- ja tütreealise suhe kaua kestagi. Vaimne maailm ikka väga erinev tavaliselt. Liina jõuab uue mehe saada ja Mihkel Raud veel mõne noore tibina ära sebida.
k
kes seda/ 30. juuli 2019 10:11
sotsist pudilõuga küll tahaks...
t
Teadja/ 30. juuli 2019 10:22
Mina tean paari, kes on üle 30 aasta abielus olnud ja seal on ka mees naisest 23 aastat vanem.
j
juhani/ 30. juuli 2019 10:50
nii see on, aga tänapäeval täitsa standard
t
Teadjale/ 30. juuli 2019 11:02
Mina tean paari, kus mees ainult 15 aastat vanem ja vaene naine nüüd on suures hädas, ei taha vanuri hooldaja ameti oma kodus pidada, veel viks ja kraps, mees aga täitsa rauk ja ainult kodus tahab passida. Ikka on suur vage, kad oled 60 või 75
n
Nu/ 30. juuli 2019 11:04
Mihkel votab baari madise voi hillar kohvi
t
Teadja/ täna, 10:22-le/ 30. juuli 2019 12:10
t
to teadja / 30. juuli 2019 17:12
Ja mina tean paari, kes on koos olnud 18-aastatn naine on 50+ ja mees on 33 Ja tean väga mitut paari, kes on koos olnud 20 + aastat ning mees on naisest 15-20-aastat vanem. Ühel paaril on laps juba 31, mees on naisest vanem 17-aastat. Välismeediat vaadates on üsna mitmel staaril mees 20-aastat noorem :D
m
30. juuli 2019 09:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tont selle oma eluga/ 30. juuli 2019 10:11
On küll mõnel mured, kuidas kes kus elab
m
M/ 30. juuli 2019 12:34
täpselt ka minu arvamus,nii ebameeldiv mees!
a
arvamus/ 30. juuli 2019 09:49
Selles eas naine tahaks järjest rohkem, aga reeglina vana mees enam ei jaksa, vaja uut suksut.
k
30. juuli 2019 10:14
Kui 50-e on vana, siis sina oled infantiil tattnina
t
to kui/ 30. juuli 2019 10:28
50- lt saab enamus mehi aru, et on midagi ka peale seksi ja ei jookse enam riista järgi, reegel enamus, mitte kõik.
m
m60/ 30. juuli 2019 12:41
Kui vana on vana? Ma 60-sena tahaks iga päev ja mõnikord võiks lausa mitu korda päevas...

e
ehh/ 30. juuli 2019 09:48
no arvata võis ..kaua noor kaunis naine seda vanapapid ikka kannatab
a
ainult minu arvamus/ 30. juuli 2019 09:44
kolmeraudses pritsis Raud alati sappi ja näitas avalikult oma viha nende vastu,kes talle ei meeldinud.Saatejuht peaks laskma kõikidel, kes saatesse kutsutud,oma mõtteid avaldada,aga Raud segas alati närviliselt vahele.Ju see omadus lõi ka pereelus välja!
r
reitingutest/ 30. juuli 2019 12:11
Kui saate formaat kirjutab ette selline olla, siis nii ka on. Ja see meeldis vaatajatele.
t
to reitingutest/ 30. juuli 2019 12:29
Ei teata siin saate formaadist midagi, arvatakse, et saatejuht teeb, mis pähe tuleb.
o
OBUNE/ 30. juuli 2019 09:43
Kiired pulmad - kiired lõpud... Abiellumine sellise vanaKrantsiga oli imelik algusest peale.
a
arvaja -teadja :D/ 30. juuli 2019 15:12
Aga näedsa seda suutis Liina , et meelitas vanajäära USA-sse ja seal lahku minna ,ise lastega sinna ja vanamees Eestisse kerigu , see oli küll hea plaan , hästi paika vaikselt sätitud ...
n
naine/ 30. juuli 2019 09:32
Palju õnne Liinale! Ilus ja noor, nüüd võib kanda kauneid riideid ,soenguid ja meiki.
P
./ 30. juuli 2019 10:17
Palju õnne abielu lõhkimineku puhul? On ikka mõnel suur mõtlemisvõime.
n
naine/ 30. juuli 2019 09:30
Noore ilusa neiu elu endast 20a vanema mehega, mil pole ilusaid riideid, meiki ega kauneid soenguid, kohutav.Surutud kõige kaunimatel aastatel koduseinte vahele... Kuid nad võisid ka õnnelikud olla, lapsed ju.
n
Nojah/ 30. juuli 2019 10:18
Eks neid, kes mööda ööklubisid lasevad, kõva meik näos tuleb aina juurde, naine peaks rahul ja rõmus olema. Mis seal kodus pere ja laste juures ikka noorel naisel passida, parem ikka kuskil ööklubis juua.
õ
õige tegu/ 30. juuli 2019 15:17
kuhu mu kom. jäi ,ahhh krt kui saadetakse ptsi ,siis need kommid lähevad läbi , aga mina kirjutasin normaalseid sõnu , see läheb mode pe esse ,tola mis tola . Aga Liina tegi õieti ,et meelitas tolle van apä ssi ameerikasse ja ise lastega sinna ja to kobigu tagasi ...:D
o
Oli/ 30. juuli 2019 09:24
Ka aeg. Kaua sa sellise ülbe ja endast nii heal arvamusel inimesega kaua jagad. Kahju, et need sõnad enne olid.... Me oleme õnnelikud vaatamata vanusevahest ja teiste arvamusest. Kurb. Üks võetakse ja jäetakse kohe uus asemel. Paras soodomakomorra. Nii see maailm meil lõpeb......
e
Ei imesta/ 30. juuli 2019 09:23
See Muhkel on ka paras ülbik. Nagu kõik Rauad.
h
hävituspataljon/ 30. juuli 2019 09:45
r
30. juuli 2019 09:21
Raud võtab nüüd ise Repinski ära.
a
aa/ 30. juuli 2019 13:22
Vaevalt ta Repinskit tahab- ehk ikka Siret on saadaval

s
sotsipaar/ 30. juuli 2019 09:16
Tõenäoliselt sai saatuslikuks Liina EKRE-sse astumine... muud loogikat siin pole.
k
30. juuli 2019 09:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kunagi oli dokumetaal-le/ 30. juuli 2019 10:22
Meil on oma dokumentaal ses asjas, kui Maimiku naine 73a. juurde läka ja lapsegi sai. Nad on loodetavasti väga õnnelikud. Vana mees on tark mees.
&
täna, 18:19-le/ 30. juuli 2019 19:47
"Kes oma kooselu Kroonika esikaanel alustab, see lõpetab peagi halvast."---Tea, kuidas vägeva rinnapartiiga kunagilel kaanestaaril/abilinnapeal Eve Fink'il läheb?
s
See on vana tõde/ 30. juuli 2019 09:12
et kui meedias promotakse,kui hästi meil kõik on ja kui harmooniline pere meil on ja kui ilusad lapsed,kõige targemad jne,jne....siis ei kesta se kooselukene pikalt
j
Jah/ 30. juuli 2019 09:28
Mõni muud sõna ei teagi kui promomine, isegi ilmateade on vist tema jaoks ilma promomine?
a
aa/ 30. juuli 2019 13:20
Eesti vanasõna: Kes oma kooselu Kroonika esikaanel alustab, see lõpetab peagi halvast.
k
Kurb/ 30. juuli 2019 09:12
Ja jälle kahjuks üks katkine pere.
h
H/ 30. juuli 2019 09:26
Ppoleviga midagi võtab naiseks siretkotka
t
tundub et see suhe oligi/ 30. juuli 2019 09:09
üks kord mõõda 9 korda lõika ja siis viska minema
a
Alice/ 30. juuli 2019 09:05
Kui palju õelaid targutajaid. Lihtsalt kurb.
m
mix õelad/ 30. juuli 2019 09:21
See oli ju taiplikele kohe teada, et nii läheb! Issand, kui naiivsed võivad naised olla..
m
mix õelad-le/ 30. juuli 2019 10:26
mix õelad? NO ON ÕELAD, sellepärast võib ka sellele tähelepanu pöörata,mitte ainult staarjauramitele, kes kõige "targemad" on! Piltlikult: alati leidub eskimo, kes räägib Kongo elanikele,kuidas nad elama peaksid...
t
to to mix../ 30. juuli 2019 10:41
Just! Kuna eskimodel on tavaks külalisele oma naist pakkuda(solvutakse kui külalislahkusest keeldutakse) siis jah, kongolasel võtab see arusaam ehk pakkumine aega terve põlvkonna..
m
Minu arm/ 30. juuli 2019 11:18
See on ju ûhtsust sûmboliseeriv eestlane:)Laulupeol nutame koos ja pàrast nutame koos lahmitud sônade pàrast.
0
09,21/ 30. juuli 2019 11:40
Miks kohe naiivsed? Elu tahab elamist, keegi ei jäta armastamata armastuse lõppemise kartuses.
a
Alicile/ 30. juuli 2019 11:53
Kuidas Mihkel rahvale-nõnda rahvas Mihklile!
i
imestap/ 30. juuli 2019 19:49
"Kuidas Mihkel rahvale-nõnda rahvas Mihklile!"----Kas ta oli rahvaga abielus?
n
Nagu arvata/ 30. juuli 2019 09:00
l
Läks/ 30. juuli 2019 08:58

v
Vermo Tamre/ 30. juuli 2019 08:58
k
Kas hakkad/ 30. juuli 2019 09:44
Mihkliga plaani pidama :)?
t
trullallaa-trallallaa/ 30. juuli 2019 08:57
Varsti kuuleme põrutavaid uudiseid uutest armumistest elu lõpuni.
j
ju vanal hakkas/ 30. juuli 2019 08:57
m
mis tähendab/ 30. juuli 2019 08:58
v
Vanaisa/ 30. juuli 2019 09:32
Eks mingis vanuses testosterooni tase langeb ja kaob ära selline tungiv vajadus oma pulka igale poole toppida või siis "kätega mudida". Inimese vananedes tekivad uued huvid ja natukene teised teemad omavanuste seltskonnas. Eks me kõik oleme omal ajastul kõvad tegijad olnud, aga need mõni aastakümmet lendavad nii ruttu, et arugi ei saa. Tuleb elukogemus ja jäävad mälestused.
t
30. juuli 2019 08:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kuule/ 30. juuli 2019 09:16
saa nendest mustanahalistest jubaükskord üle, unes ka näed juba või.
t
to kuule/ 30. juuli 2019 09:29
Ta lihtsalt kannab omad unistused teistele üle.
õ
Õnneks/ 30. juuli 2019 09:32
mustanahaliste ülistamise aeg on koos reformarite ajajärguga läbi :):(
a
arvad, et õnneks ?/ 30. juuli 2019 09:54
Aga meie riigikogus seadustatud Raamleping ja sama lepingu tagajärjed Põhjamaades ja Saksamaal ?
p
pealtnägija/ 30. juuli 2019 10:16
Tartus Annelinna ühe marketi parklas vana vana passatiga 3 väga mustanahalist poissi moosisid valget tödrukut ja lõpuks viimane istus autosse ja kummide vilinal sõideti..kuhu?? Loomulikult linna vaatamisväärsusi vaatama!!
p
pealtnägija tollele kuule!/ 30. juuli 2019 10:17
see komm oli sulle mõeldud!
p
pott/ 30. juuli 2019 08:50
kurb uudis jah kena ilusat suve ... lapsed veel nats pisikesed, oleks võinud paar aastat veel näidelda, seda ju oskavad mõlemad.
a
ants/ 30. juuli 2019 08:45
mis hirmsat elu see naine pidi elama.
k
Kurb/ 30. juuli 2019 08:42
Mihkel ei saanud deemonitele vastu.
t
tal ?/ 30. juuli 2019 08:41

t
Taat/ 30. juuli 2019 08:40
Saatuslikuks sai see, et Liina ei saanud Mihklile soenguid teha
r
random/ 30. juuli 2019 08:38
armastusel pole mõistusega midagi pistmist
g
Ginn/ 30. juuli 2019 08:37
Liina nii ilus ja noor, jõuab veel mitu meest ära pidada.
g
Ginn-le/ 30. juuli 2019 10:28
Võimalik. Aga vanemad mehed oli tema prioriteet ennegi.Lapsed sai ta ilusad nagu rosinad! Karta on, et ta nendega nüüd väljamaale jääbki...Sealt see lugu lõhki minema hakkaski!
m
Mihkel Espoost/ 30. juuli 2019 08:35
Minu silmis on see traagika.Ehk annab asja parandada.
n
nõustuja/ 30. juuli 2019 10:29
h
hea/ 30. juuli 2019 08:35
et see seebikas nii ruttu lõppes
s
seebikavaatajale/ 30. juuli 2019 10:29
Sa kohe nii jälgisid teiste elu?
k
küsimus/ 30. juuli 2019 08:30
Miks peaks noor ja ilus naine tahtma vana laiska ja edevat vanameest?
l
30. juuli 2019 08:27
Liinale tuli mõistus koju.Ilus naine,leian endale ka kena kaaslase.
0
08:27-le/ 30. juuli 2019 12:17
Mõistus oleks kodus siis, kui lapsed ei jäänuks isata!
M
.../ 30. juuli 2019 16:23
Mõistus oleks kodus siis, kui neid lapsi poleks sündinudki.
t
tinutaja/ 30. juuli 2019 08:27
N
08:27-le/ 30. juuli 2019 19:51

s
sotsioloog/ 30. juuli 2019 08:23
Väga liigutav, et te sellest maailmale teada annate! Laske samas vaimus edasi, mida rohkem abielusid ja lapsi suudab inimene organiseerida, seda uhkem.
p
pedagoog/ 30. juuli 2019 08:30
Eesti vajabki võimekamaid tegijaid.
k
küünik/ 30. juuli 2019 11:39
Kvantiteet pole kvaliteet.Üldiselt vorbivad lõdviklased omasuguseid lõdviklasi kelle turuväärtus kõigub 0 ja 2 vahel st siis laiatarbe kaup aga ei midagi unikaalset.Hea meelega võrdleks selliseid hamburgeritega aga mitte korraliku praega,veel vähem magustoiduga.
s
see mihkel.../ 30. juuli 2019 08:21
on ju täielik m-mihkel,kuidas sellisega üldse on võimalik asju ajada,koos elada
e
Ehh/ 30. juuli 2019 09:06
Noorena lased endal pähe astuda. Peale 10a kooselu kogemust tuleb mõistus koju.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee