Vot nii on lood siinpool sood26. juuli 2019, 13:21
Kõige enam hävitavad maakera mitte naabrid, kes ei sorteeri prügi või kasutavad plastikkõrsi, vaid megakorporatsioonid peamiselt nafta-, gaasi- ja põlevkiviärist.
100 kõige saastavamat ettevõtet tekitavad tervelt 70 protsenti kogu maailma kasvuhoonegaasidest.
Need 100 ettevõtet koos firmajuhtide nimedega avaldas veebileht filmsforaction.org.
Tegelikult vahet pole kas sõidad fööniga, rösteriga või BMWga sest loodust hävitad sa nkn. El. tootmiseks vajalikud varud saavad otsa.Kui tahad loodust säästa siis käi jala!
Tegelikult hakkasin alles ükspäev mõtlema kui nägin el. tõukegaga inimesi mööda vuramas, et minu lapsepõlves pidi end ikka ise liigutama et edasi jõuda.. Nüüd on kõik elektriga. Varsti tulevad el. Jalanõud ka.Siis pea inimene end üldse enam liigutama. Miks Euroopa pakseneb? Arvan et seal ongi vastus.
Ma saatsin sõbrad kah karu "võlli" otsa. No fakkki neil on vaja mu asju kommenteerida. Bemm läks tuksi, müüsin maha - nemad kohe, et näe mul on äksim bemm garaages, osta ära. Sebisin Audi, punt kukkus käpuli ise ägisedes et appi mis gei. Leidsin pruudi no siis kah ei antud rahu ikka oli vaja kildu panna et miks udarad nii väikesed miks pole pardi nokka ees miks ma talle kunst tissusid kinni ei pleki and stuff. Isegi nii pandi hullu et kuule kas sa talle ikka ahtrisse uhad ja suhu kütad. Lõpuks löi siibrisse küll. Kolisin ültse mujale saatsin selle pundi na hu. nüüd on rahu.
Tulevik on ainult elektri auto päralt,pole kaugel aeg, kus akud on sama väiksed, kui telekas ja saab ühe laadimisega sõita 1000 kilomeetrit.Arvutage palun kokku hooldus diiselautol ja elektriautol.Ühel ainuüksi pidev filtrite ja õlide vahetus saastab loodust metsikult ja neid osasid on seal palju rohkem, teisel ainult üks pesumsina mootor.
Huuh, ma ei kujuta ette, palju kilovolte ja mitusadat amprit läheb vaja, et aku selle tuhande kildi jaoks tunniga täis lasta... Laadimispunktid ehitatakse kõrgepingeliinide alla, jah?
elektriautode ostjaid trahvima suurte trahvidega arvestades, et toetavad kohutavat ökokatastroofi, mis autoakude tootmine maakerale tekitab. 1000 kilo liitiumi saamiseks kulutatakse 2 miljonit liitrit vett! kujutage nüüd ette! kui auto tehasest välja sõidab, on ta juba loodusele nii palju kahju teinud, et tootjaid ja edasimüüjaid tuleks käsitleda kurjategijatena. ilmselgelt keskkonnateemas ullike kivisaar aga arvab, et teeb loodusele head, no ei tee.
super! tuntud tegelased peavad ikka eeskujuks olema rahvale ja maailm ikka liigub õnneks juba ka sinnakanti, kus meie elamiskond oleks puhtam jne loodame et järgijaid oleks ainult rohkem ja eestlastel kaoks üksteisele ära tegemise mentaliteet.
Mille poolest me šokolaadinööbikestest paremad oleme - nii meile kui neile meeldivad suured ja võimsad kärud ja tore, kui need on ka kirevad? Ahvidel ikka ahvi kombed.
tahavad teistele näidata et neil suurem ilusam uuem ,A önneks on ka Normaalseid eestlasi kellele on täiesti 1 köik kuna auto on siiski tarbe ese ja söitmiseks mitte näitamiseks Sest mis selles uhkest autost kasu kui seda juhib tavalinelammas
soovisin bensukas tankida, aga üks autopede oma kolmanda ringi räämas x5-ga blokeeris tankimisautomaadid ja käis bensukas sees burgksi ostamas..peale märkust vaatas põlglikult mu st naise uut Qashgaid ja tegi märkuse, et mida sa m.ö.l.i.s.e.d oma, mis see sul nüüd ongi-qashgaiga! Oh jumal, mille järgi veel siiani kaaskodanikke hinnatakse?! Arvasin, et see jäi sinna 90-te, 2000-te alguse Sierra aegadesse!
sellist asja ei saa juhtuda,sest ei kavatse nähtavas tulevikus elektriautot,ega ka mingit väikest,,punni" endale soetada!Samas ei ole ma ka mingi muskelauto fänn ja autodega on üldse nii,et tuleb endale selgeks teha,milleks konkreetselt seda tarvis läheb.Väiksesse autosse ma ei mahugi ja seepärast eelistan juba palju aastaid E-klassi mersut.Sellega on mugav pikemaid sõite teha ja see ei väsita.Keskkonnasäästlikkus on kõige viimane asi siin maapeal,millele ma autojuures mõtlen!Tähtsaim on mugavus ja töökindlus,millele lisanduvad mitte ülemäära kallid ülalpidamiskulud!
see auto kultus on pealinna hullus et pean teistes parem olema sellele hetkel veel ravimeid ei ole aga kellel on tugev imuunsus need elavad selle taudi üle
oleks muidu ka elektriauto ostnud, aga see saastab loodust, sest suure liitiumakuga pole midagi peale hakata, see saastab loodust vähemalt 10000 aastat. ise sõidan diisel maasturiga, sest sellega pääseb ka loodusesse ja selle väikse tahma mis sumpsist tuleb kasutavad ära puud ja taimed, fotosüneesi abil muutub see tahm roheliseks looduseks.
Kui minu naaber tuleks niimoodi seletama siis ma saadaks ta pikalt....ütleksin ,et pole tema asi millega keegi sõidab. Järgmine päev juba istutaks aiakujundaja kõrgeid elupuid krundi piirile.
Aga mind ei tunne eriti keegi ja tuttavaid on mul ka kõvasti vähem kui Alaril. Seega võin endale lubada asju ja tegemisi, mida nii mõnigi kuulsus ei saa endale lubada. Näiteks julgen sõita elektritõukerattaga, ehkki olen juba vanamees. Mulle meeldivad autodest niiöelda "punnid" või "ratastel tugitoolid" ja üldse ei hooli, et naabrimees mõnitas selle pärast. Vanadusel ja tundmatusel on omad eelised.
elektriauto kannab kaasas veoauto mootori raskust akut24. juuli 2019, 17:49
ja see põhjustab kurvides suurenevat tsentrifugaaljõudu ja alajuhitavust. proovige järele-laadige autosse kümme kotti kartuleid ja tehke siis üks proovisõit
To elektriauto kannab kaasas veoauto mootori raskust akut 24. juuli 2019, 22:49
Sõida elektrikaga enne kui kommi kirjutad. Vaevalt sa tead, mis tähendab ala- ja ülejuhitavus. Ma arvan, et sa ei saa isegi aru, kas auto on esi- või tagaveoline.
Ma sõidan ka 13 a vana volvo rondiga ringi. Kellele ma ikka kõvatan. Kõik oma uhkete liisitud autodega kõvatavad linna peal ringi nagu kiimas põdrad. ühest reast teise ja tagasi. Lõpuks mina vana volvo rondiga jõuan sihtmärki ikka kõvasti ennem kui need lisiitud autodega kõvatajad. Suht savi teiste arvamusest. peaasi, et kohale jõuab ja turvaliselt. Mitte, et kui pauk käib siis mootor pagassis
Tundub, et sinule pole tõesti maasturit vaja. Sest sa ei tea, mida sellega peale hakata. Tööle, oma mikrofoni juurde seda tõest vaja pole. Linnas ka ei ole. Nii, et lase aga käia oma el.Nissaniga! Maasturiga sõidavad need, kel seda vaja. Vedada paati näiteks, käia jahil või muidu looduses. Vedada suuremaid asju, koormaid. Hind maasturil ei tule kallim kui su särtsuaoto. Aga aja sa meeste asju kilukarbiga? Selleks selline käib sulle küll.
kuigi ma pole kaugeltki tema fänn, on tõde, et teeb imeilusaid fotosid ja tegeleb ka t-särgiäriga. seega ainult raadiotööd ei tee ja eks teleprojektidki on hästi tasustatud.
Kes on tõeline mees? Oma lastele hea isa, naisele truu abikaasa, treenitud ja hoolitsetud kehaga, hea huumorisoonega, töökas, kohusetundlik ning intelligentne. Ja tal pole alaväärsuskompleksi, sest miks peakski olema? Tal on kõik väärtuslik olemas.
mais kuulama saadet ja seal Kivisaar mainis olemaolevate autode müüki ja elektri auto ostusoovist..mõtlesin, et Merss EQC SUV võetakse plaani..aga eksisin!
Volidja mõlapidamatuse gaigusega24. juuli 2019, 14:25
Sõpru peab ikka valima, omsugustega ongi nii, et.. meil maal oli nii, et Taadu pani ükskord ülikonna selga, kõik dressinimesed aasisid, sest nad teadsid, Taadul oli vaja esineda, korra, muidu oli ta ju ajult ikka dressinimene
parem siseneda, parem ülevaade liikluses, parem väljuda autost, ruumikam, turvalisem, pea sama küttekulu väiksema kliirensiga autodega võrreldes, hinnadki pea samad ja hooldusedki..pisi pisi eranditega! Ja üleüldse, mulle ei meeldi sõita põlved lõua all!
aga tulebki mõnitada neid rumaIaid, kes arvavad, et elektriauto on kuidagi keskkonnasäästlik. tegelikkuses on elektri tootmine ikka väga reostav. seega kui on soov sõita elektriautoga, siis nii ütlegi, aga ära ürita jätta muljet, et sa sellega kuidagi maailma aitaksid, vastupidi, reostad rohkemgi.
Elektriauto jalajälg loodusele on kümmekond korda suurem kui tavaautol - eriti akud. Ja kahju sellega sõitjate tervisele ka kümmekond korda suurem - istuda tugevas elektromagnetväljas ja arvata, et see on kuidagi tervisele vähemkahjulik kui tavaautos? :D
muidugi kui on niipalju, et ei tea kuhu enam toppida siis ost või tank, aga kui näiteks parketi maastur mõjutab elukvaliteeti ja pead hakkama loobuma, puhkusest lapsele trennist/koolitusest jne. siis kütuse ja muud hoiukulud mõistlikusest on ogaralt suuremad siis on midagi reaalse mõtlemisega korrast ära.
Ma sõidan ka elektriautoga pärast aastaid maasturitega sõitmist ja mitte keegi pole öelnud ühtki halvustavat kommentaari. Ja kui ütleks, siis see mind küll ei huvitaks.
Tegelikult on vaja ka poosetamise elektriautot. Tesla veel üaar sellist on, kuid need on hingehinnaga. Leafi hinnaklassis võiks olla kah mingi mürisev maasturi jne taoline kärtsmasin.
Kivisaarega nõus - vahel jääb tõesti mulje, et inimese staatust hinnatakse vaid selle järgi, mis ja kui kalli autoga ta sõidab (kuigi ise võib inimese võlgades sipelda). Auto on tarbeese, mitte mingi edvistamise vidin! Muide sama käib ka telefonide kohta. Kui sul pole ikka kõige uuemat ifööni, siis oled kohe luuser.
Seltskonnas mingid rohetibid kipuvad samu tarbeeseme jutte tõukama. Nende kiusamiseks väidan alati, et naine on mehele tarbeese. Loomulikult jututeema muutub otsekohe, aga sedasi ei pea mõrapeadega vähemalt autodest rääkima.
Vaene tomm ei saa aru, et hoopis mees on tibile tarbeese -24. juuli 2019, 14:47
kohe kui rahakott tühjaks saab, võetakse uus rahakott asemele. Kui mõni mees naist mõrapeaks nimetab...ole õnnelik, et too rohetibi sind veel talub ja sa ei pea pihku lööma.
Tere tulemast uue ajastu inimeste hulka, Alari! Tore, et oled ka lihasöömisest ja taldrikulakkumisest loobunud ja hoolid naturaalsest rohelisest loodusest ning aitad kaasa tulnukate päästmisele. Elektriauto on alles pika tee algus tõelise valgustatuseni jõudmisel. Edu sulle!
Kui ta loodusest hooliks, siis ta ei ostaks mitte mingil juhul elektriautot, mis saastab maakera oluliselt rohkem kui mõni tavaauto. Eks tal on ikka vaja kuidagi eputada, et näe, ma nii kõva mees.. varsti ilmselt kolib Kalamajja elama..
....Aga lõpuks ikkagi ei ole meeldiv ja nõrgem inimene murdub selles ühiskondliku surve all, kraabib oma raha kokku ja siis ta läheb ja ostabki selle suure vägeva maasturi, mis maksab tegelikult poole vähem kui minu Nissan.
Siin päästab ainult see kui suur hinnasilt auto külge jätta.
Miks mul pole tätoveeringut? Sellepärast et Ferraril või Lamborghinil pole ka ju kleepekaid.Kui mõni eestlane ka kunagi nii kõvaks saab nagu mina siis nad sõidavad ka Golf 2-ga,põhiline et mingi liikuv asi on millega poes käia.Kivisaarest võtke eeskuju,kel mune pole see sõidab edasi oma maasturiga.
Mida sa kuulad igasugu jora. Ju sul auto ikka sõitmiseks vaja on. Ja mis see teiste asi on, millise autoga keegi sõidab. Oledki kõva mees ja sõidad millega just sulle meeldib ja nii ongi. Pole mõtet igast tühjast probleemi teha.
KOMMENTAARID (99)