Metallica kontsert.Foto: Aldo Luud
Dannar Leitmaa 20. juuli 2019 17:17
Äsja Eestis esinenud rokisaurused ja nende mänedžment on kodumaal USA-s sattunud eriti ebameeldivasse skandaali, sest muusikaväljaande Billboard uurimine paljastas muusikamaastikul leviva petuskeemi.

Äsja Eestis esinenud rokisaurused ja nende mänedžment on kodumaal USA-s sattunud eriti ebameeldivasse skandaali, sest muusikaväljaande Billboard uurimine paljastas muusikamaastikul leviva petuskeemi.

Teate ju küll neid hetki, kui esinema peaks saabuma teie lemmikbänd ja kindlasti peab kohe pileti ära ostma, sest muidu võib peagi tulla teade, et kontsert on välja müüdud. Pahatihti see nii ka juhtub, kuid Billboard tõestas, et tegelikult on tihti lugu pettusega, mille taga on suurte bändide endi taustajõud, kes tahavad edukatelt kontsertturneedelt veelgi suuremaid kasumeid teha.

Siinkohal märgime ära, et Metallica nelja põhiliiget pettuses keegi ei süüdista. Nende ülesanne on olla nooruslik ja mängida vananevale publikule nostalgiahitte, kuid Metallica on kaubamärk ja turundusartikkel, mille ümber on kogunenud arvestatav osa taustajõude, kes üritavad Metallica populaarsust võimalikult kallilt müüa.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad