alati kui jutt naisautojuhist, siis a-laa, teeme meesjuhtidele ära või et pole me kehvemad! Miks niisugune võrdlus? Tegelikkuses ei saa naisjuhte meestega võrrelda-90% 10 vastu meeste kasuks!! Kriitilistes situatsioonides liikluses, kaotavad naised ennem pea kui meesjuhid!! Kindel see! Tahaks näha naisjuhte raskeid aluseid roclaga mahalaadimas??
90% Eesti rekkajuhte on hädised s i t t a v a r e s e d nende Soome ja Rootsi ametiõdede kõrval. Sest HEAL JUHUL oskab ainult 10% eestlastest rekkamehi üle parema õla kitsasse vahesse poolhaagist tagurdada. Ja kui paljud suudavad seda teha 25 meetrise täishaakega autorongil?
Naisi sõidab Euroopa teedel palju st üksjagu..meie tibisid on ka rooli sattunud! Pooled neist tõsiste laadimistöödega hakkama ei saa st kui vaja haakel katus maha võtta või sidumisrihmasid kõrge koorma puhul panna, siis hädas! Tihti vahetavad firmasid, et saaks vaid külma vedada-uksed kinni, uksed lahti! Olen hädas välismaa tibusid firmades näinud, kes teevad tendiga kärul uksed lahti ja palun, pange kraam peale! Sõita oskavad paljud, muud tööd veondusega seoses, mitte! Kes hakkama saavad, andku minna, aga eks tegelt ole naiste töö rohkem kulbiga ja poti kallal..lapsi kasvatagu jms!
Aastaid tagasi olin Inglismaal veoki peal tööl,seal nägin esmakordselt naisrekkajuhte.Kui küsiti kas teil Eestis ka naised seda tööd teevad siis vastasin uhkusega,et meie naised on siiani veel NAISED.See oli aastal 2003....
Jaa , meil naised olid veel naised: raudteel tagusid naelu suurte kuvaldadega, kolhoosides sõitsid traktoritega ja linnas trollibussidega, mõlemad tejhnikavidinad on tunduvalt robustsemad, kui rekka. Ja miks siis rekka roolis ei või naine olla, kui suudab isegi "nati", Kirovetsiga või trolliga hakkama saada? ;)
Mul on sinise triibuline kirka ja kõik mehed kes midagi ütlevad on kadedusest lõhkemas...Tähelepanu vajadus ei muud. Mis imeasi see siis nüüd on, et naine sõidab autoga ....
See Monsa pole miski naisautojuht. Ise ta pole seda masinat disaininud ega tuuninud- seda tegid siiski ala spetsid.
Moonika on selle edevakstehtud sõiduki apenditsiit- teda võiks asendada kes iganes. Mulle tundub, et kogu projekt on õigesse voodisse magama pääsenud naisterahva tegevusetuse tõttu tekkinud asendustegevus.
Sama hästi võiks osta Rembrant-i maali ja sellega "võistlemas" käia.
Mida ta küll veab, peale iseenda, kui sedagi?
Vaadates miinuseid selgub see, et eestlane on peast varsti sama rumal kui ameeriklane. Ta ei arutle, ei otsi seoseid, ei välista ilukirjandusliku tõe ja tegelikkusse vastuolusid- ta loeb, vaatab, kuulab ja usub kõike mida talle meedia tõe pähe serveerib.
Mina näiteks rattaid ei ise ei vaheta, vaid eelistan kasutada kvaliteetrehve, mis ei plahvata ja neid õigel ajal ära prottida või vajadusel uute vastu vahetada, et teepeal jamamist poleks. Kui ka leiab naela, siis alati saab kas või rõhku juurde pumbata, et lähimasse rehvitöökotta välja vedada. Nõuka aeg on läbi, kui pidid reisu peal paar kapremonti ära tegema ja kogu vaba aja olema tavotipritsi ja mutrivõtmetega auto all. Pidid olema ühes isikus autojuht/lukksepp/elektrik/mehaanik/varustaja/insener. Iga meister jäägu oma liistude juurde.
Soomes juhivad naised rekkat, Eestis aga rekat. Muidu on eestlane suur kirjatark. Aga kust ja kuidas tuli sõna "rekka"? Mõne sõna kirjapilt muudab sõna tähenduse.
KOMMENTAARID (42)