Tele

Tootepaigutuse rekord? „Stranger Things“ reklaamib 75 brändi 

Toimetas Katrin Pauts, 8. juuli 2019 10:00
David Harbour ja Winona Ryder Foto: AFP/Scanpix
Netflix võib ju õilsates juttudes olla reklaamivaba, kuid tegelikkus räägib teist keelt – hittsarja “Stranger Things” hiljuti üles riputatud kolmas hooaeg kubiseb tootepaigutusest ning osa tegelaste dialoogist pole midagi muud kui reklaam mõnele 75 brändist, kellega on sponsorileping sõlmitud.

Üks neist brändidest on kiirmoegigant H&M, kes üritab fännidele pähe määrida ekraanil nähtud rõivaste odavaid koopiaid. Sageli on kaadrites vilksatamas Burger King ja Coca-Cola. Viimane on uuesti välja lasknud oma 1980ndate katsetuse New Coke lootes, et 2019 saadab seda suurem edu.

Ülevoolav reklaam on kriitikutelt ja fännidelt ka rohkesti negatiivseid märkusi teeninud.

Samal teemal

15.10.2019
Lily Allen kinnitas suhet „Stranger Thingsi“ tähega
10.07.2019
Kuidas menusarja „Stranger Things“ näitlejad oma tervisehädasid töös ära kasutavad?
09.07.2019
„Stranger Things” purustab rekordeid
04.07.2019
Netflix tõmbab suitsetamist koomale

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee