Üritused

EMOTSIOONIROHKE NÄITUSE AVAMINE! Kunstnik kooris end paljaks ja kattis häirivad teosed kinni (181)

LISA KOMMENTAAR

7. juuli 2019, 22:48
Johannese esimene kiri 2:15 Ärge armastage maailma ega seda, mis on maailmas! Kui keegi armastab maailma, siis ei ole temas Isa armastust. 16 Sest kõik, mis on maailmas - lihahimu ja silmahimu ja elukõrkus -, ei ole Isast, vaid maailmast. 17 Ja maailm kaob ja tema himu, aga kes teeb Jumala tahtmist, püsib igavesti.
tralla4. juuli 2019, 15:33
see,et sa olemas oled ei ole vabandus seksismile
appikene4. juuli 2019, 13:16
Kas ei leidunud kedagi, kes selle Tralla kinni oleks katnud?
Andree4. juuli 2019, 11:54
Seda kunsti kaua vaadata ei kannata, mina saan Tralla paksust tagumikust 5 minutiga valuliku erektsiooni, nii et ettevaatust kunstisõbrad
Võtaks4. juuli 2019, 09:00
omale niisuguse naise,öösel hea mürada.
zxc4. juuli 2019, 08:38
ilgelt rõve see kunst. ei suutnud vaadata. oksele ajas.
Mees4. juuli 2019, 07:39
Ikka päris kole. Kas inimesed teevadki perverssusi, et tunnustust saada. Kes teeb portselanist tutte ja kes katab neid riidega. Riidega peaks ikka ennast katma.
Feministid4. juuli 2019, 07:21
on normaalsusest kaugel,nagu maa kuust!
kalev4. juuli 2019, 04:07
sa 3. juuli 2019, 21:58
püha p.uts ja taevavägi
Naine nagu muiste3. juuli 2019, 21:11
Kui ei sobi, ärge vaadake. Naine nagu Rubensi aegadel moes oli. Julguse eest - müts maha
3. juuli 2019, 22:07
mis krdi julgus?katus sõidab lihtsalt.
lätlane3. juuli 2019, 20:19
Kas see onki see kuulus Alfaisane.
3. juuli 2019, 19:50
oleks siis see nudist vähemasti noor ja ilus,kuid selline...?!
tibu4. juuli 2019, 00:13
Loom3. juuli 2019, 19:38
"kattis häirivad teosed kinni"..... ta oleks pidanud ennast, kui kõige häirivamat , kinni katma!
See naine on vabameelne3. juuli 2019, 19:20
See oleks pidanud alla 18 aastastel keelatud! No keegi meist igavesti nooreks ei jäe, ja ma arvan ta missiks vist selleks ei tahtnud.
Naine kes armastab kunsti3. juuli 2019, 19:17
aga mitte solgerdajaid kes ennast kunstnikuks nimetavad,miks pidi aga see üliinetu naine ennast paljaks koorima,mitte ei saa aru,Õudne vaadata.
Naine kes armastab kunsti3. juuli 2019, 19:17
aga mitte solgerdajaid kes ennast kunstnikuks nimetavad,miks pidi aga see üliinetu naine ennast paljaks koorima,mitte ei saa aru,Õudne vaadata.
****3. juuli 2019, 19:12
Naised võiksid kambaga seda meeskunstnikku kolkida.
****3. juuli 2019, 19:08
Need meesterahva tehtud kunstiteosed ei olnud suuremad asjad ja labased olid samuti. Minu meelest oli sel Mare Trallal ikka kangust et selline temp teha ja mis sest, et vanem naine ja mis sest, et mitte kõige saledam.
3. juuli 2019, 20:08
Et siis nagu soovitav we ?!
mooses3. juuli 2019, 19:04
Gunsti nautleja3. juuli 2019, 18:46
Oli see nüüd siis perfomans või asi , mis ?
Odin3. juuli 2019, 18:33
Üks nn "kunstnik" lollim kui teine, aga naisšovinist lisaks veel ka litsaka välimusega.
3. juuli 2019, 18:26
liputaja miks presidendi proua ei reageeri.Süüdi vaja mõista.
Liiga3. juuli 2019, 17:58
palju kunsti kontsentreeritud kujul võib olla surmav.
M343. juuli 2019, 17:55
Arusaadav ju, miks ta feminist on :) Mul läks söögiisu pikaks ajaks ära. Seksiisu vist ka.
süsimust iroonia3. juuli 2019, 19:03
kui sa seda fotot veel ühe korra vaatad, siis jääd elu lõpuni impotendiks! :P
see ei ole inimene3. juuli 2019, 17:46
3. juuli 2019, 17:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lõust3. juuli 2019, 19:40
Algul3. juuli 2019, 17:27
arvasin, et Evelin aga polnudki
Feministeerium3. juuli 2019, 17:36
Ei, see veel lo..l...lim
florence jenkins foster3. juuli 2019, 17:21
Inimene, kes viisi ei pea ei saa ise aru, et ta mööda laulab... Inimene laulab nagu nokk loodud, nii et ärme laida proua Trallat. Tunneme talle kaasa ja püüame välja kannatada.
P. Picasso3. juuli 2019, 17:19
Kõige hirmsam teos jäi kinni katmata
tsensuur3. juuli 2019, 16:52
Kommentaarid, kus on sõnad šitt, kušemine jne on alles aga minu arvamus, et tädi peaks psüh haiglas ravil olema, on kustutatud. Normaalne riik ja sõnavabadus... ??? Aga nüüd ütlen täie arvamusega: söö šitta, sopalehe moderaator (loe: valitseva diktatuuri tsensor ja peršelakkuja)!!!
oh sa3. juuli 2019, 16:49
Vaata kuidas mehed põgenevad, akna juurest, kui see modell ruumi sisse astus, võinuks arvata sedagi, et kellelgi on kiiret arstiabi vaja, õnneks tuli reaalsus kohale ja hakati hoopis pilti tegema.Igaljuhul inetu vaatepilt
Fotograaf3. juuli 2019, 17:37
Pildid tulid ka inetud.
3. juuli 2019, 16:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jaa3. juuli 2019, 17:22
Lugesin kusagiltki, et mujal maailmas oksendavad lõuendile ja raamivad selle ära, pidi ka kunst olema. See kunstnik kasutas juhust ja kattis teise kunsti oma looduga.
jaa3. juuli 2019, 17:22
Lugesin kusagiltki, et mujal maailmas oksendavad lõuendile ja raamivad selle ära, pidi ka kunst olema. See kunstnik kasutas juhust ja kattis teise kunsti oma looduga.
Isehakanud kunstnik3. juuli 2019, 16:36
Minu silmis pole seda labasust kujutav kunstnik mingi kunstnik. Tase on nagu 5-aastasel. Enamusi laps joonistab ka paremini!
Sinu nimi3. juuli 2019, 16:03
Kas ÕL'is töötab eeltsenseerimine? Ca pool tundi tagasi sisestatud kommentaar pole siiani välja ilmunud.
3. juuli 2019, 16:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tralla surm3. juuli 2019, 17:38
Haige geen juba perekonnas sees.
3. juuli 2019, 20:04
johannes ja mare on õe-venna insesti tagajärg.
Kehtib nii naiste ja meeste kohta3. juuli 2019, 15:56
Mida te ilgute siin selle naise keha üle. Vaadake ringi, igal teisel mehel on samades gabariitides naine. Kui noorelt ollakse ilus ja sale, siis keskeas on läinud see nooruslik ilu ja kasvanud on kehakaal.
Name: 3. juuli 2019, 16:27
Aga seda ei peaks kunsti pähe näitamas, kui siis vast arstile, saunas ja oma mehele, kui tuleb vajadus. Joonistatult ja maalina oleks teine tera: "Ilu ei püsi pükstes."
mõistus pole oma teha3. juuli 2019, 17:40
Sellist roppust- ma mõtlen seda rasvamäge, ei peaks siiski mõistusega olend eksponeerima teistele.
to Kehtib3. juuli 2019, 17:41
ega kehti küll, kõik oleneb naisest. Minu oma 50+, aga välja näeb nagu 40a. ja sale ja vormis.
3. juuli 2019, 18:04
Minul on naisega vedanud - 44 aastane aga prink, ei tselluliidiraasugi raasugi kehal. Saab küll kui tahta. Lasikuses on asi. Ja et selline inimene, nagu videos kujutatud, rõhutab midagi seksismist - päris irooniline.. Saaks aru, et kena, 20-aastane sale ja siresäärne neiu sellest räägib..
Uudu3. juuli 2019, 15:53
Miks sellist rõvedust eksponeerida?
Tiit3. juuli 2019, 15:53
Trulla tralla püksid alla.
3. juuli 2019, 16:37
Tiit, Tiit, s...i saat siit!
3. juuli 2019, 15:50
Mina naisena tundsin häbi pigem nii koleda naiseihu alastusest. yks naine ja mitte surmvana on ennast nii käest ära lasknud ja nyyd liputab ennast kunstinäitusel rahva ees. häbi! väga kole naine.
sexinäljas!!??3. juuli 2019, 15:33
kus tal need estrogeensed kohad ka on
3. juuli 2019, 15:31
kas see on seesama tralla gailiti loomingust? :DD
femikad on alati3. juuli 2019, 15:20
pooletoobised olnud ja elavad sexinäljas. Vaadake teda, kes neid pakse tahab.
3. juuli 2019, 15:19
Ah et tralla... No siis on selge.Sellenimelised on ilmselt kõik kurjast vaimust vaevatud...
mees3. juuli 2019, 15:18
Kunst kuulub rahvale!!! see paks tädi tundis ilmselt rahuldust oma palja pee näitamisest noorte kunstihuviliste meeste ees...aga kas pärast sellise rõveduse nägemist noormeestel veel naiste vastu huvi on on iseasi....
To: mees3. juuli 2019, 15:20
Ja sa vahtisid keel suust väljas seda alasti keha ja tagudes pihku.
To: mees/ täna, 15:203. juuli 2019, 15:36
kahjuks pole niipalju alkoholi veel ilma loodud et seda alasti keha ilusaks juua
3. juuli 2019, 15:55
3. juuli 2019, 15:16
Nende noorte poiste silmad said valusalt haiget.
3. juuli 2019, 15:57
Kas nüüd kadus neil naise isu ära ve?
Vähemalt3. juuli 2019, 17:29
teavad mida tulevik toob. Vali või ära vali, tulemus võib sarnaneda nähtuga
3. juuli 2019, 15:10
Juhtusin seda narri eile telea nägema. Õudne kuidas ennast inimene alandada tahab. Milline küll olibselle naise lapsepõlv? Ta pole isegi mikgibõige feminist. Narr...
3. juuli 2019, 14:59
kõik kes kipuvad end avalikult paljaks võtma, on peast segased.aamen
*kaunis EESTI naine3. juuli 2019, 14:53
Keskaegnik3. juuli 2019, 14:48
ära siin uduta3. juuli 2019, 16:30
vaid ole tegija ja tõsta tempot !
Leks3. juuli 2019, 14:38
Küll ikka tehakse head kunsti! Mis ei lähe kategooria alla loodus, muusika, poliitika või mõne muu kategooria alla-on selgelt kunst ja lihtsalt tõlgendamise küsimus. :o) Ärategemise kunst on ka kunst ning AgA võib olla ka lihtsalt gaas!
Linda3. juuli 2019, 14:36
jah tõesti aga naise keha mõnitav kujutamine pole kindlasti normaalsus
Vaata siis:3. juuli 2019, 16:39
Aga ürgnaise väike nikerdatud kivikuju oli just sellesarnane (minu kooliõpikust) ja ürgmehe jaoks ilmselt ilus, kui ta selle nikerdas.
Taat3. juuli 2019, 14:33
Äge rasva ja peki näitus!
Vale3. juuli 2019, 14:55
See seal pildil kassipeaga vagiinas naine polegi nii pekine midagi.
3. juuli 2019, 14:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maitse asi3. juuli 2019, 14:31
Palju kenamad on pissivad ja vagiinaga küüliku kägistavad naised, eks ju
vanale mehele3. juuli 2019, 14:51
Ta ju ei näidanudki suguorganeid. Need kõik kenasti peidus. Kui sa oma suguorganeid ei paljasta, võid paljas olla. Nii lihtne see ongi.
Mõnele on ka pеrsе suguоrgаn.3. juuli 2019, 16:00
Käsitööline3. juuli 2019, 14:24
Nii tugevat reklaami, nii nõrgale näitusele. Hoobilt rahvusvaheline tuntus
saledam naine3. juuli 2019, 15:59
Nähtakse välismaalgi, kuivörd eestlannad on paksud ja koledad, rippuvate rasvaköhtudega. Väga kurb ja inetu näitus.
To saledam naine3. juuli 2019, 17:31
Ongi hea, et näevad. Ega meil mehedki paremad välja näe enamustel juhtudel
nudist3. juuli 2019, 14:14
3. juuli 2019, 14:37
H.3. juuli 2019, 14:13
Enamus nn. kunstnikke on hullumajas arvel.
kunztnik3. juuli 2019, 14:11
tädi tralla oli kole kui öö ja kattis oma kolededusega kinni veel suurema koleduse mida peetakse kunstiteoseks
kui avamisel3. juuli 2019, 14:02
lisandus teistele sealsetele teostele Tralla tädi taies riivatute piltide kinnikatmise kujul, siis pidanuks kohe ka Mäetamm oma uue taiesega ette astuma ja Tralla alastuse mõne palakaga kinni katma. Kulla vaatajad ja arvustajad, veidi nalja kulub alati ära, ei maksa elu ja kaasaegset kunsti nii surmsügavtõsiselt võtta, võib saada maohaavad.
S. mürsk3. juuli 2019, 13:59
Mitte mürsk.... 3. juuli 2019, 16:25
Eino Taruk3. juuli 2019, 13:49
"„There is nothing, which can be used to excuse sexism" Ja seda ütleb feminist. Feministid, kes silmakirjatsejana õigustavad seksismi meeste suhtes, sest see pidavat olema vabastav
kas3. juuli 2019, 13:47
Alfred Hitchcock alustas filmivõtetega
Paukas3. juuli 2019, 13:46
See tädi kuulub ju gruppi - lesbians and gays support the migrants....... üldse ei imesta kui peast miskit lahti....
Pissiv naine3. juuli 2019, 14:32
Ja sel kunstnikul peas kõik on kinni?
Taat3. juuli 2019, 13:35
Selline tegu oli liig,mis liig!
3. juuli 2019, 13:32
Õhtulehe toimetyus vaimult väikesed olete ikkagiu , Jõudu sõna ja arvamusvabaduse piiramisel
arvamusvabadus3. juuli 2019, 13:31
Jah ma tean et pederaste ülistav õhtuleht ei avalda arvamust mis nende põlvkonna au riivab
arvamusvabadus3. juuli 2019, 13:30
VÄGA õige reaktsioon. Sellele purki sittujatest põlvkonnale kes endit kunstnikeks ja kirjanikeks peaqvad tuleb koht kätte näidata. Ebardid
ma3. juuli 2019, 13:29
Eks see n.ö. tsirkus sai alguse ühe mõtetu tegelase ,,piltide,, avaldamisega! Kas Pärnu kunstigaleriis tõesti paremaid näitusi ei suudeta korraldada? Mõtetu tsirkus!
Wigesson3. juuli 2019, 13:01
Telekas põhjendas naine oma käitumist sellega, et talle ei meeldinud need teosed, need alavääristasid naisi ja olid provokatiivsed. Nõus, mulle ka ei meeldinud need teosed. Erinevalt sellest naisest mulle jällegi meeldib vaba ühiskond, vaba tahe ja sõna ja väljendusvabadus. Seadus seab piirid kus need vabadused lõppevad või piirnevad. Tsiteerin 1906a E B Hall väljendust: Ma ei ole nõus sellega mida sa ütled, aga ma võitlen surmani sinu õiguse eest seda öelda..
3. juuli 2019, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Minna3. juuli 2019, 14:02
sinutaolistele ei anna.
Ilu3. juuli 2019, 17:33
on vaataja silmades ja ongi hea, et mõneks ajaks rahu saad
Armu anda mitte, üles puua...3. juuli 2019, 12:54
Mitte HÄIRIVAD, vaid TEDA häirivad.
Wigesson3. juuli 2019, 12:53
Kunst on vaba ja kunst ei pea meeldima. Kui kellegi arvates näituse teosed ei sobi või häirivad, siis saab teha avalduse korraldajatele ja minna kohtusse kokkuleppe või laheduse puudumisel. Et keegi omavoliliselt katab näitusel teoseid (sisekorra rikkumine) ja võtab ennast alasti (avaliku korra rikkumine) on lubamatu ja koheselt politsei kutsuma. See naine aga arvab et talle peab see olema lubatud ja tal on õigus niimoodi käituda. Kas meie seadustes juba ei ole kirjas millised väljendusvormid ja viisid on ja ei ole lubatud? Naine on anarhiline provokaator
Kuuuurija3. juuli 2019, 13:36
Lisaks on ta ka läbinisti seksistlik, kui ta arvab, et naine võib nii käituda. Lihtsalt rõve!
Wigesson3. juuli 2019, 12:47
Ma tahan siiski kusti nimel sõna võtta. Kunst ei ole taies mis peab meeldima või olema salongikõlblik. Kunst on väljendusvorm mis võib olla ka must, rõve või intrigeeriv. Ma ei õigusta selle mehe töid, ka minu meelest olid nad labased ja maitsetud. Aga see on ikkagi kunst, ikkagi vaba sõna ja väljendus. Küll aga pean olema väga kriitiline selle feministi suhtes. Vot temale ei meeldi ja kõik. Tema läheb ja katab kinni, provotseerib ja agiteerib. Peale selle rikkus ka seadust olles alasti avalikus ruumis. See oli ettekavatsetud sabotaaz näitusele. Kõige häirivam on mulle see, et
3. juuli 2019, 12:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
muig3. juuli 2019, 12:46
Sa oled voodis ja ei pääse külmkapini...
Loviisa3. juuli 2019, 12:12
See naine pole ju vana! ta on 51, mina olen 81 ja kohe mitte ei julge ennast kusagil paljaks koorida,kuigi näen temast parem välja. Julge daam! müts maha.
Tiit3. juuli 2019, 12:04
Miks koik peaksid käima ühe naise keeldude ja käskude järgi?
.3. juuli 2019, 13:02
Kõik? Mida ta siis peale piltide katmise veel keelata või käskida üritas?
3. juuli 2019, 13:24
kuna miss otsustas nii
Kui3. juuli 2019, 11:45
mees on alasti siis ta on liputaja,aga kui daam on oma hallikarvalise künkaga siis ta peibutaja.
KOLE VAADATA!3. juuli 2019, 11:56
Selle vana naise SUURT TAGUMIKKU oli telekast küll KOLE vaadata! Ja HÄBI ei ole ka sellel "kunstnikul"...?
3. juuli 2019, 12:56
Häbi?! Kui perekonnanimi on Tralla siis sellega on ju kõik öeldud.
Jälgija3. juuli 2019, 13:15
Tõepoolest , seos mõtlemisvõimeta roosa Johannes Trallaga tekkis kohe.
3. juuli 2019, 13:26
keda ta peibutab kashüääne
Kägistatud küülik3. juuli 2019, 14:34
Sul häbi ei ole sellist kunsti maailmale näidata?
Marge3. juuli 2019, 11:45
Noorte poiste ees ennast alasti kiskuda ei ole just eriti normaalne tegu ühe keskeas naisterahva poolt!
3. juuli 2019, 13:27
poisid muutsid pele nägemist oma orientatsiooni
Alasti 3. juuli 2019, 17:35
eesriie3. juuli 2019, 11:43
ainuke häiriv teos on see paljas naine ise.
3. juuli 2019, 13:29
sealt saaks hulga merilõvi kreemi
huvitavad olid kohalolijate näoilmed3. juuli 2019, 11:40
mõne teise ajalehe fotogaleriidel. uskumatult head tabamused olid kolmest teismelisest noormehest ja nende fotod näitavat - midagi erilist see näitus koos protestiga endast ei kujutanud. protest tundus näitusega sulanduvat, selle juurde lausa orgaaniliselt kuuluvat, kriitikust sai rosin tordil :).
Puppe3. juuli 2019, 11:38
3. juuli 2019, 13:30
mannile.nad ei kisu ennast paljaks
vaatasin3. juuli 2019, 11:37
See oli ikka veel rõvedam,et see naine oli alasti,oleks siis veel ilus keha kuju,aga sellised rippuvad pekid olid jubedamad,kui need pildid.
Mann3. juuli 2019, 12:42
Kas sinu arust peavad naised elu lõpuni Barbid olema? Palju selles eas mehi normaalsed välja näevad?
Mannile3. juuli 2019, 16:33
Mittebarbid ei käi avalikkuses alasti ringi.
3. juuli 2019, 11:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. juuli 2019, 13:31
ära pane tähele mode ei loe vaid lahmib huupi
Õhtalehk3. juuli 2019, 11:31
Sai jälle pe r se pildi üles pandud. Päev kirjas!
Hm3. juuli 2019, 11:27
Minu jaoks oli hoopis arusaamatum, miks sellisel rõvedate piltidega näitusel nii palju lapsi oli. Kahtlen väga, et tegemist oli noorte kunstihuvilistega.
3. juuli 2019, 13:32
ma ei usu,et lapsed läksid maha voolavat rasva vaatama
@13.323. juuli 2019, 14:35
Ei, nad oli väga huvitatud naiste vagiinadest, ila juba kodus hakkas jooksma
eesti naine3. juuli 2019, 11:27
Naisest saab teha väga kauneid maale ja on tehtud ka, aga mingil põhjusel hakkavad paljud vanad mehed naistega seoses eriti seksistlikke ja labaseid materjale looma. Kas on see seetõttu, et püütakse elus hoida mõtet kui ikka veel noorest tegijast isasest, kes naisi võib ja võiski kohelda noore isase kombel, aga vana mees unustab selle tihti ära, et ta ei ole enam ei noor ning püüab selliselt endast teada anda kui ikka endiselt tegijast mehest, kes ta vaeseke enam ju ei ole...Mis parata, elu on selline, me kõik jääme vanaks, aga teeme seda soliidselt siiski.
munk ( μοναχός )3. juuli 2019, 11:26
Kui elu niimoodi edasi kulgeb, on oht et samalaadselt tegutseb vabakasvatuste poolt meeleheitele viidud õpetaja.
Aaa3. juuli 2019, 11:24
ei muud3. juuli 2019, 11:16
kui juhitud allakäik kõikidel elualadel.Ka nn.kunst ei ole erand.Ei saa aru sellistest naistest.kas nad ei mõtle,mida tunnevad nende lapsed.
Häbelikud eesti naised on kapist välja tulnud .3. juuli 2019, 11:13
Mõnel 3. juuli 2019, 11:08
kindlasti läks kõvaks ka sellist naist nähes.
Napsitrall, to mõnel3. juuli 2019, 11:22
Mul otse vastupidi kadus lähimaks ajaks igasugune isu, pärast nähtud. Nüüd pean vist vähemalt nädala tsölibaati pidama. :-)
tõenäoliselt 3. juuli 2019, 11:24
otsibki sellist teemanti... inimene on lihtsalt meeleheitel armastuse puudusest.
Mst03. juuli 2019, 11:08
kuidagi3. juuli 2019, 11:07
peab tähelepanu tõmbama... kes paneb pusa selga,kes tõmbab seljast
3. juuli 2019, 11:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. juuli 2019, 13:34
see ei oleks sinna ära mahtunud
3. juuli 2019, 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to : tom3. juuli 2019, 11:10
ära üle ka pinguta. eks. näid tobe.
perfoormääns3. juuli 2019, 11:03
eks see oli selle naiskunstniku poolt ettekavatsetud akt. Midagi spontaanset seal polnud. Kleidi all polnud pesu, plagud kaasas...
kunstist 3. juuli 2019, 11:14
on see värk sama kaugel kui kosmos maast.. lihtsalt teatud seltskond p.erverte on saanud legaalse võimaluse nn. gunsti varjus avalikult liputada
killuke3. juuli 2019, 11:01
Jahh, eks ta ole, need kunstiinimesed on sageli emotsionaalselt liialt üles köetud nagu meie riigi mõni esindajagi.
Rubens3. juuli 2019, 10:58
Minu ajal olid sellised daamid moes, kelle keha oli nagu kuppelmaastik
Ehh3. juuli 2019, 10:58
Purki laskmisega tehti ots lahti, kindlasti on vaja sinna suunata veel hulka maksumaksja raha
müstika3. juuli 2019, 10:55
kui liigud teatud ringkondades ja sul on õiges kohas käpp sees,siis võid igasugust saasta kunsti pähe esitleda ja seda promotakse kui kunsti.Tädi siin teisejärguline.
aa3. juuli 2019, 10:52
Kaasaja kunst ongi arusaamatu või rõve. Igal näitusel on ikka peateema naise alumine auk. Kunstnike joonistamisoskus näib ka ära kaduvat. Hoian teadlikult kaasaegsest kunstist kaugele.
...,3. juuli 2019, 11:07
Mida perverssem, seda euroopalikum.
RS2 to aa3. juuli 2019, 11:28
No, et kunstnike joonistamisoskus kaob, on vaieldav. Vaata või tänavakunstnike maale, ni meil kui ka välismaal. Need oskavad joonistada küll ja vägagi hästi.
siin pole muud 3. juuli 2019, 10:51
enam öelda kui ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
Puunukk3. juuli 2019, 10:50
Sõna on vaba .... ja Vaba ka ihu
Viiv3. juuli 2019, 10:50
Kummaline lugu ja väga tõsine lugu. Need niinimetatud kunstiteosed olid tõesti naisi alandavad. Miks näituse kuraator üldse valis sellised nilbed ja küsitava väärtusega tööd? On ju väga kauneid akte, aga need tööd olid väga hullud. Kiskuda ennast alasti- see oli ikka väga äärmuslik protest! Mulle oli selline tegu jahmatav, aga siiski väga õige tegu.
,,..,3. juuli 2019, 10:59
Need pildid polnud tõepoolest midagi väärt aga lasta poolearuline sinna strippama ja laamendama on veel haigem!!
3. juuli 2019, 11:06
Haigem või mitte, suhtumise asi, aga üks on selge -sõnum sinuni on jõudnud
RS23. juuli 2019, 10:49
Pärnu siis purki *ittumise pealinn. ;)
Vaataja3. juuli 2019, 10:48
Olen Trallaga nõus. See on naiste mõnitamine. Rõvedus mitte kunst! Iga s...pea suudaks selliseid pilte kritseldada, selleks ei pea kunstikoolis käima.
to : Vaataja3. juuli 2019, 11:13
marko mäetamm ei peagi meeldima. selge see. aga see jube tralla peaks maani kleidis käima. tema keha solvab naisi enamgi kui marko viletsad tööd.
loomaarst3. juuli 2019, 10:46
Neiu on ilmselt puudega. On vaja selgitada, kas paigutada haiglasse või kinnipidamisasutusse.
Ohhoo3. juuli 2019, 10:43
Aga ta on mingi LGBT staar, niiet tema jaoks on see tavaline asi.
Mm3. juuli 2019, 10:42
Kusagil olid fotod, kus see suur naine on alasti, ning samas ruumis on ka alaealised lapsed.. kohutav. Kus on sellise tegelase pieteeditunne..? Endal pole piinlik vôi? Miks ta ennast paljaks pidi koorima?
3. juuli 2019, 10:54
ja veel nii rasvane!
haige3. juuli 2019, 11:04
pervert seepärast pidi
3. juuli 2019, 11:07
Saunas ju sama, täiskavanud ja lapsed samas ruumis, kohutav
10.543. juuli 2019, 11:08
Tore, osteoporoos ei ohusta
jõhker l.e.hm3. juuli 2019, 10:39
kas selline liputamine avalikus kohas kus viibivad ka alaealised poleks mõistlik seaduslikult karistatud saada
3. juuli 2019, 10:56
aga President ju ütles, et sõna on vaba ja eks ka siis ole paljaks koorimine vaba, kui endal häbitunne puudub. Minul oleks sellise ema pärast küll väga häbi!
3. juuli 2019, 11:09
Õige jah, lasku alaealistele rahulikult pissivate naiste pilte vaadata
pärnakas3. juuli 2019, 10:39
Taas Pärnu maine langus!! Milleks selliseid mõtetuid ,,etendusi,, korraldada? Kui korraldada siis ehk Paldiski maanteel!
pole üldse Ime3. juuli 2019, 10:52
ka president rääkis Eesti maine langusest
madrus3. juuli 2019, 10:36
näidake mis haleda pildid ta kinni katis,see mees ei oska midagi pääle promomise
3. juuli 2019, 10:30
Selline ongi tänapäevane vabadus Eestis ! Kus politsei ,alaealised kaotasid elu mõtte !
kantslist 3. juuli 2019, 10:43
öeldi kord et sõna pidi vaba olema siin on juba p.uts avalikult laste ees vaba
3. juuli 2019, 11:12
Mida sa siin vahud, meie aja lapsed on p..o'ga vägagi kursis, üks palja naise pilt neid jätab külmaks
Jah3. juuli 2019, 11:14
Vaba sõna seostamine suvalise jamaga näitab kas mõtlemisvõime vähesust või autokraatia igatsust.
3. juuli 2019, 14:47
kas on ikka palja naise pilt või onmorsk
see3. juuli 2019, 10:28
pekikuupik on ikka täiesti sooda ,tähelepanu püüdmiseks on ka palju teisi võimalusi ,mitte enda rasvast magu ja muud paljastades ja lapsi hirmutades
RS2 to see3. juuli 2019, 10:50
Meil on üks teinegi selline, kunagise p r e s k u kõhuõde.
niion3. juuli 2019, 11:01
järjekordne... tanker läks merele.
Kohe teine tera3. juuli 2019, 11:12
Oleks veel kondibukett ja pesulaud
pragma3. juuli 2019, 10:27
sedamoodi läheb, kui inimestel puudub psühholoogiline vaist: kui tralla poleks seda tsirkust teinud, siis oleks minu silmis "häirivaks" osutunud selle "kunstniku" pildid - kunsti saab ka ilma auguta teha.. aga selle tralla tsirkuse tagajärjel tekkis minus hoopis kaastunne nende piltide autori suhtes.. aga võib-olla see oligi nurga taga kokku lepitud promoüritus..
kunstinautleja3. juuli 2019, 10:22
sa juudas,oleksin peaaegu pimedaks jäänud,kui video avasin.tralla on ikka tõeline pomm
Meeta-Loreida3. juuli 2019, 10:21
Kui kohutav lugu, milline õudne jant! Kas keegi oleks ette kujutanud, et nõukogude kunstnik Vera Muhhina (seesama, kes meisterdas kuulsa "Töölise ja kolhoositari") oleks end Stalini ees ihualasti võtnud! Pravda poleks sellest iialgi kirjutanud.
RS23. juuli 2019, 10:59
Olid korra Punase väljaku paraadile aukülalisteks kutsutus Aleksander suur, Julius Ceasar ja Napoleon. Sass siis vaatab, et oleks mul omal ajal sellised tankid nagu venelastel, vallutaks ma suuremait alasi kui Tsingis Khan. Ceasar jälle mõtleb, et olnuks mul vaid sellised lennukid, kuuluks kogu maailm Rooma impeeriumi alla. Ja Napoleon mõtleb, et olnuks mul vaid selline ajaleht nagu Pravda, siis poleks keegi ei vene kampaania lõpust ega Waterloost siiamani *ittagi õieti teadnud. ;)
Aime3. juuli 2019, 10:19
Go Marko!3. juuli 2019, 10:19
Arvan, et see polnud tal kindlasti mingi hetke ajel toimunud tegu. Asi oli pikalt ette planeeritud, et endale tähelepanu tõmmata. Et nagu performance või nii ja et temast räägitaks. Välja kukkus piinlik ja hale.
lugeja3. juuli 2019, 10:15
Mitu päeva juba sellel teemal arutletud aga minu arvamus üks- selliste piltide valmistaja-maalija peab olema vaimsete puuetega! Normaalne inimene-mees selliste ,,lollustega,, ei tegele! Naisterahvas oleks ka võinud tagasihoidlikumalt tegutseda.
****3. juuli 2019, 19:10
Esimese poolega kommentaarist nõus aga tagasihoidlik tegutsemine poleks mingit tähelepanu pälvinud.
3. juuli 2019, 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ars longa3. juuli 2019, 10:23
Iga soperdis ja vaimuvälgatus ei ole veel kunst.